→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт для автосервісу та СТО: 21 готовий шаблон для бізнесу

Перефразовуючи класиків, автомобіль давно перетворився з предмету розкоші на повсякденний засіб пересування, а інтернет — з місця розваг на джерело інформації та можливості для бізнесу. Автомобілі, як і інші складні технічні вироби, іноді потребують обслуговування та ремонту.

Як власники авто вибирають автосервіс? Опитування спеціалізованого автомобільного інтернет-ресурсу AutoMD.com, у якому взяли участь 1142 користувачів, показало: троє з чотирьох власників автомобілів знаходять інформацію, відгуки про станції техобслуговування, ремонт та його вартість в інтернеті. Якщо ви маєте автосервіс, швидше за все настав час подумати про створення вебсайту. Він приведе нових клієнтів, підвищить їхню лояльність, а також впізнаваність бізнесу.

Сайт для автосервісу та СТО №1

Сайт для Car Wash

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 51187

 

Створення профілю у соцмережах, картки у Google My Business або розробка сайту: що вибрати?

Кому потрібен повноцінний вебсайт зі складною структурою, а кому буде достатньо сторінок у соціальних мережах? На прикладах та цифрах розповідаємо про переваги кожного з каналів онлайн-просування бізнесу.

Просування автосервісу у соціальних мережах

У 2021 році кількість користувачів соціальних мереж в Україні становила 26 мільйонів осіб. Це приблизно 60% населення. В Instagram та Facebook зареєструвалося 14 та 16 мільйонів українців відповідно, а платформа YouTube досягла охоплення у 96% користувачів інтернету. Така популярність соцмереж робить їх ефективним майданчиком для реклами послуг завдяки перевагам:

  • можливість у короткий термін створити сторінку з переліком послуг, адресою та контактними даними;
  • низькі витрати на старті створення профілів;
  • перспектива зростання кількості підписників;
  • швидкий зворотний зв’язок цільової аудиторії;
  • поширення інформації лояльними клієнтами.

У соціальних мережах важливо систематично публікувати новий контент, планувати та писати пости, відповідати на коментарі та приватні повідомлення. Професійне просування вимагає спеціальних знань та досвіду, а також витрат на таргетовану рекламу, influence-маркетинг тощо.

Сайт для автосервісу та СТО №2

Сайт для Fraks

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 77920

 

Сторінка автосервісу в Google My Business

Інструмент Google допомагає оформити інформаційну картку, яка полегшує пошук автосервісу. При запиті сервіс поруч зі сніппетом (анонсом сторінки) показує картку з місцем розташування, часом роботи, контактними даними та відгуками про компанію. Google My Business дозволяє розміщувати та оновлювати розташування СТО на карті, години роботи та контактні дані, а також публікувати актуальну інформацію та фотографії автосалону.

Ви можете додавати інформаційні блоки розміром до 300 знаків, читати та коментувати відгуки клієнтів, спрямовувати користувачів на вебсайт бізнесу, аналізувати активність та взаємодію клієнтів з карткою. Мабуть, єдиним недоліком сервісу Google My Business є обмежений обсяг інформації. Створення та просування сайту дозволяє компенсувати недоліки сторінок у соцмережах та картки у Google My Business.

Сайт для автосервісу та СТО №3

Сайт для Hackery

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 126437

 

Переваги створення сайту автосервісу: отримуйте клієнтів з Інтернету

За даними досліджень, шість з десяти клієнтів розраховують, що знайдуть інформацію про бізнес і послуги компанії, що цікавить, в інтернеті. Споживачі шукають не лише дані конкретної організації, але й знаходять конкурентів і порівнюють компанії між собою. Сьогодні відсутність сайту означає опинитися «за бортом» сучасного бізнесу. Без нього ви даєте фору конкурентам, даруєте їм своїх потенційних клієнтів. Сайт автосервісу забезпечує:

  1. Цілодобовий доступ до інформації про СТО. Вебсайт – швидкий спосіб надати необхідну інформацію про організацію: години роботи, спеціалізацію, особливості та терміни роботи, контактні дані та місцезнаходження СТО. Крім того, відповіді на запитання у розділі найпоширеніших запитань (FAQ) скорочують витрати на обслуговування клієнтів. Навіть у неробочий час сайт приводить нових клієнтів та надає користувачам потрібну інформацію.
  2. Формування позитивної репутації та довіри клієнтів. Фотографії сучасного обладнання, чистих боксів, перелік запасних частин, інструментів і мастильних матеріалів, що використовуються, найкраще демонструють рівень автосервісу. Ще більше підвищують довіру позитивні відгуки клієнтів.
  3. Зниження витрат за традиційну рекламу. Наявність якісного сайту дозволяє відмовитися від традиційної, а найчастіше застарілої та неефективної реклами. Вебсайт з грамотною структурою та необхідною інформацією звільняє консультантів та надає можливість записуватись на ремонт або обслуговування автомобілів онлайн.
  4. Збільшення прибутковості бізнесу. Сайт приваблює нових клієнтів, також його можна використовувати для онлайн-продажу запчастин та інструментів. Це зручний майданчик, де споживачі дізнаються про акції, знижки на обслуговування та діагностику, розпродаж запчастин, експлуатаційних рідин та мастильних матеріалів — і можуть їх купити.
  5. Аналіз ефективності сайту та маркетингової діяльності із залучення клієнтів на його сторінки. Інструменти аналітики допомагають визначити відвідуваність, середню тривалість сеансу, показник продажів або онлайн-записів та уподобання клієнтів. Ви можете покращувати вебсайт, налаштовувати ретаргетинг та отримувати нових клієнтів.

Сайт транслює інформацію про вид діяльності бізнесу, особливості обслуговування в автосервісі, а також демонструє відгуки клієнтів. Це візитна картка та знак якості СТО.

Сайт для автосервісу та СТО №4

Сайт для Luxor

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 73611

 

Домен та хостинг для автомайстерні: що це і для чого потрібні?

Домен – ім’я сайту, онлайн-адреса, тобто те, що ми набираємо у пошуковому рядку. Хостинг – місце, де зберігається уся інформація сайту. Чому важливо правильно вибрати домен та хостинг?

Домен або доменне ім’я — сильний маркетинговий інструмент, здатний передати ідею компанії. Він створює перше враження та впливає на рішення користувача, чи варто відкривати сайт. Домен повинен бути простим і незабутнім, викликати довіру та інтерес. Доменне ім’я автосервісу має асоціюватися з головними видами діяльності – ремонтом та обслуговуванням автомобілів.

Сайт для автосервісу та СТО №5

Сайт для Drivous

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70060

Від домену залежить ефективність SEO-просування. Тому важливо підібрати такий домен, який коректно ранжуватиметься пошуковою системою. Щоб сайт займав верхні позиції у пошуку, домен СТО, сертифікованого виробником, має включати назву марки автомобіля, а спеціалізованого автосервісу – ключової послуги. Розрізняють декілька видів доменних імен, які залежать від:

  1. рівень домену — кількість слів або символів, розділених крапками;
  2. призначення — домени держав та загального призначення;
  3. мовно-територіальної приналежності — для мешканців певної держави, регіону, області чи міста;
  4. тематики — наприклад, телефонного та інтернет-зв’язку, комерційного призначення, освітнього чи некомерційного характеру, радіо та телемовлення. Існують навіть іменні домени.

Власнику СТО важливо правильно вибрати доменну зону, регіон та тематику, враховуючи специфіку цифр, символів, транслітерацію назви. Помилка під час вибору домену може коштувати позиції сайту у пошуковій системі.

Хостинги поділяються на: платні та безкоштовні, віртуальні, фізичні та хмарні. Сайти з високою відвідуваністю розміщують на віртуальному виділеному сервері (VPS). Такі хостинги надають різні можливості та послуги, відрізняються за ціною, надійністю, техпідтримкою, функціями та інструментами.

Серйозному бізнесу потрібний надійний сайт. Якщо довірите його створення фахівцям студії iFish, то отримаєте ефективний інструмент розвитку бізнесу, який допоможе збільшити кількість клієнтів та підвищити прибутковість автосервісу.

Сайт для автосервісу та СТО №6

Сайт для Fair Wind

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76007

 

Структура сайту автосервісу: створюємо необхідний функціонал

Перед розробкою вебсайту автосервісу рекомендуємо ознайомитись із ресурсами конкурентів, відзначити їхні переваги та недоліки. Сайт автосервісу треба наповнити чотирма розділами та більше: головна сторінка, список послуг, контакти та розділ «Про нас». Розгорнута структура може містити такі блоки:

  1. Головна сторінка — важлива інформація, актуальні новини, оновлення в режимі роботи тощо.
  2. Марки автомобілів — якщо автосервіс спеціалізується на ремонті та обслуговуванні автомобілів певних марок.
  3. Контакти — адреса, режим роботи, номери телефонів. Карта та схема проїзду допоможуть клієнту швидше дістатися автосервісу.
  4. Про нас — переваги вашого СТО: сучасне обладнання, навчання майстрів у топових компаніях-виробниках автомобілів та обладнання, оригінальні запчастини чи унікальні послуги. Можна скласти коротку історію створення автосервісу, опублікувати ліцензії, список партнерів або відомих клієнтів, які користуються послугами автосервісу.
  5. Новини — важлива інформація про роботу автосервісу: нове обладнання, зміни в режимі роботи, графік свят, розширення списку послуг.
  6. Фотогалерея — альбоми фотографій та фоторепортажі висвітлюють особливості роботи та переваги СТО.
  7. Зразки робіт «до і після» — відновлення автомобіля, кузовні, фарбувальні роботи, тюнінг підвищать довіру відвідувачів сайту.
  8. Блог — помітно покращує відвідуваність, якщо містить корисні поради та цікаву інформацію про автомобілі або їх ремонт.
  9. Відгуки та рекомендації — найкраща реклама. Кожен негативний відгук потрібно окремо розбирати, щоб розв’язати проблему коментатора. Відгуки не повинні залишатись без відповіді. Намагайтеся реагувати на зворотний зв’язок протягом 24 годин після отримання повідомлення.

Головна умова – правдиво відображати можливості та якість робіт автосервісу. Клієнт, який приїхав на СТО, має бути впевненим у вашій компетентності та правдивості інформації на вебсайті. Також важливо донести користь та переваги до вашої цільової аудиторії.

Сайт для автосервісу та СТО №7

Сайт для Scrubbed

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 114542

 

Топ-7 помилок у створенні сайту автосервісу: як «подарувати» клієнтів конкуренту

Помилки у бізнесі призводять до втрати клієнтів, зниження продажів та доходів. Неякісний сайт здатний відштовхнути потенційних замовників і передати їх автосервісу конкурента. Розбираємо основні помилки, яких припускаються під час створення сайтів у сфері обслуговування та ремонту автомобілів.

Відсутність адаптивної верстки сайту — сьогодні сайт продає послуги тільки якщо він адаптований під мобільні пристрої. В іншому разі вебсторінки буде складно переглядати на смартфоні чи планшеті. Відсутність адаптивної версії знижує зручність перегляду ресурсу та негативно впливає на його рейтинг у пошукових системах — з 2018 року алгоритми Google високо цінують сайти з мобільною версією та знижують позиції інших вебресурсів.

Погана структура сайту. Правильна структура забезпечує зручне користування вебсайтом, покращує поведінкові фактори та позицію сайту у пошуковій системі. І навпаки, погана структура та незручна навігація призводять до зниження позицій сайту у видачі, а клієнти йдуть до конкурентів.

Сайт для автосервісу та СТО №8

Сайт для Autotrics

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 184425/span>

Низька швидкість завантаження. Згідно з даними розробника лендингів Unbounce, приблизно 70% користувачів з меншою ймовірністю замовлять послугу або повернуться на сайт із повільним завантаженням. Оптимальною швидкістю завантаження для десктоп-версій є час до трьох секунд, на мобільних — до п’яти. Перевірити причину повільного завантаження можна за допомогою інструментів Pingdom Tools, Google PageSpeed ​​Insights та GTmetrix.

Відсутність релевантної інформації. Користувач може залишити вебсайт, якщо не знайде потрібну інформацію: графік роботи автосервісу, контактні дані, адресу та список послуг. Контент вебресурсу має відповідати назві сайту та очікуванням інтернет-користувачів.

Некоректні теги заголовку. Крім наповнення сайту релевантною інформацією, важливо оптимізувати теги заголовків. Наприклад, СТО працює у Києві, а сайт містить сторінку, присвячену заправленню кондиціонера в автомобілі Toyota. У такому разі в заголовку тега має бути зазначено «Заправлення кондиціонерів в автомобілях Toyota» — це те, що шукатимуть люди. Тег заголовка – це інформація, яка відображатиметься на сторінках результатів пошуку в Google, тому він має точно описувати, про що йдеться на сторінці.

Сайт для автосервісу та СТО №9

Сайт для EXPER Auto

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65608

Неунікальний контент та відсутність SEO оптимізації. Google знижує рейтинг сайтів із вмістом низької унікальності. Головну сторінку, сторінку переліку акцій, контакти та інші сторінки треба наповнювати контентом високого рівня унікальності. Оптимальний показник – 95% оригінальності. Перевірити текст на унікальність можна за допомогою спеціальних інструментів: Текст.ру, Advego Plagiatus чи Content Watch. Текст також має містити ключові слова, які збільшать його позиції у пошуковій видачі.

Низька якість фотографій та «дешевий» дизайн. Чи бачили ви вебсайти, які нібито застрягли у 90-х? А сайти із зображеннями низької якості чи купленими на стоках, які знижують довіру до автосервісу? Усі фотографії на ресурсі мають бути найвищої якості. Найкраще замовити професійну фотосесію.

Навіть компанії зі світовим ім’ям зазнають фінансових втрат через недоліки в дизайні сайту. Для локальних автосервісів, для яких важливий кожен клієнт, такі помилки можуть коштувати ще дорожче. Використовуючи сервіси аналітики, можна розібратися, що змушує користувачів закрити вебсторінку невдовзі після відвідин сайту, чому рішення приймається так швидко і як можна на це вплинути.

Сайт для автосервісу та СТО №10

Сайт для Car recover

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68322

 

Вартість розробки сайту СТО чи автосервісу

Простий сайт можна створити безкоштовно, використовуючи шаблон на одному з конструкторів: Wix, Tilda, WordPress тощо. Вони дозволяють швидко розробити сайт-візитку з готових модулів, де можна розміщувати заголовки, тексти та зображення. Однак для СТО з широким вибором послуг з ремонту та обслуговування автомобілів середнього та вищого класів такого сайту буде недостатньо, оскільки функціональні можливості безкоштовних платформ обмежені:

  • На сайтах відображатимуться рекламні оголошення.
  • Можливості публікації або редагування контенту будуть обмежені, а розширити функціонал можна лише за додаткову оплату.
  • Допустимий обсяг завантажених фото в безкоштовній версії здебільшого обмежений.
  • Платформи можуть не підтримувати кириличні домени.
  • Швидкість завантаження вебсайтів, особливо на мобільних пристроях, може бути низькою.
  • Такі сайти розміщуються на доменах нижчого рівня, тому просувати їх у пошукових системах малоефективно.

Вартість створення сайту в спеціалізованій вебстудії залежить від складності проєкту, витраченого часу, кількості розділів та сторінок, необхідності або відсутності фотосесії тощо. Якісний сайт зі складною структурою коштуватиме власнику бізнесу від 6000 гривень до 50 тисяч доларів та вище. Ознайомитись з етапами створення сайту та цінами можна на сайті студії iFish.

Сайт для автосервісу та СТО №11

Сайт для Drift

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62022

 

«Без ТЗ – результат ХЗ»: яку інформацію підготувати для створення сайту СТО

Щоб прискорити процес створення, потрібно заздалегідь підготувати інформацію про розділи, які має містити вебсайт. Загальна інформація – всі дані про послуги, історія автосервісу та його особливості. Це найменування компанії, види послуг: ремонт, кузовні роботи, заміна мастила та рідин, гарантійне та післягарантійне обслуговування, марки автомобілів. Повідомте очікування, своє уявлення про ідеальний сайт, покажіть приклади сайтів, які вам подобаються. Якщо ресурс вже є, скажіть, що в ньому не влаштовує, що зберегти у новій версії, а від чого відмовитися.

Визначтеся з типом сайту: лендинг, багатосторінковий сайт. Вкажіть бажану кількість розділів та сторінок. Ця інформація допоможе розрахувати вартість замовлення та розробити вебсайт, максимально наближений до ваших очікувань. Якщо у вас немає бачення за деякими пунктами, допоможуть фахівці студії iFish.

Сайт для автосервісу та СТО №12

Сайт для Rentallo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64595

 

Переваги розробки сайту автосервісу чи СТО у студії iFish

Спеціалісти студії iFish допоможуть створити сайт відповідно до ваших потреб та бюджету. Для автосервісу і невеликої майстерні ми розробимо сайт на базі WordPress або Бітрікс. Це буде швидкий, якісний та бюджетний варіант.

Доступне також створення сайту з нуля за 3-6 місяців. Працюємо за ретельно вибудованою схемою: від затвердження техзавдання до розробки вебсторінок з оптимізацією під пошукові системи. Перед початком роботи вивчаємо цільову аудиторію, аналізуємо конкурентні переваги вашої компанії. Пропонуємо комплекс послуг: розробляємо та просуваємо готовий сайт. Досвід студії – 10 років у розробці. Щороку ми створюємо понад 30 проєктів «під ключ».

Запускайте сайти, які підвищать впізнаваність автосервісу без «зливу» бюджету та експериментів із самостійною розробкою! Зв’яжіться з нами, щоб обговорити проєкт, отримати безкоштовну консультацію та уточнити вартість послуг.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved