→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Яким має бути сайт компанії з організації свят

Для пошуку інформації про організацію свят достатньо звернутися до інтернету. Деякі компанії обирають соціальні мережі. Вони вважають, що це потрібний майданчик для розвитку розважального бізнесу. Інші власники компаній вирішують створити сайт. На їхню думку, лише повноцінний ресурс може забезпечити постійний приплив клієнтів. За допомогою сайту можна швидко та доступно донести до своєї цільової аудиторії інформацію про компанію та її послуги. Якщо фірма не має інтернет-аналогу, вона втрачає нові замовлення, а власники бізнесу перестануть отримувати прибуток. У який спосіб можна розв’язати проблему? Адже відомо, що є користувачі, які шукають інформацію через соціальні мережі, а також і ті, хто звертається до пошукових систем Google та Яндекс.

Сайт компанії з організації свят №1

Сайт Eventagy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71422

 

3 способи просування та пошуку нових клієнтів

Бізнес з організації свят можна розвивати за допомогою соціальних мереж, через Google My Business і повноцінний сайт. Кожен із каналів має переваги та недоліки.

Для просування розважального бізнесу у соціальних мережах немає потреби вкладати великі гроші. У рекламі компанії допомагає таргетинг. Нюанс цього способу полягає в тому, що потрібно приділяти час на постійне наповнення сторінки та спілкування з клієнтами. Необхідно розміщувати гарні фотографії заходів, які ви проводите, і давати короткий, але яскравий опис їхньої специфіки. Соціальні мережі придатні для запуску бізнесу, тестування послуги. Недолік – приналежність інтернет-спільноти. Цей майданчик не ваш, він належить іншому власнику. Він встановлює правила та тривалість функціонування вашої компанії. Ви не можете повною мірою керувати своїм бізнесом.

Інший спосіб – Google My Business. Це онлайн-довідник, у якому ви можете публікувати коротку інформацію про компанію, послуги, фото, ціни, години роботи, телефони, місцезнаходження офісу. Нюанс способу – вам доведеться оптимізувати та регулярно працювати з карткою, щоб вона залишалася у топі. Цей варіант придатний для локального бізнесу із проведення свят. Просування можливе лише через Google. Як і з соціальними мережами, функціонування компанії залежить від власника сервісу Google My Business.

Якщо ви оберете сайт, то зможете самостійно розпоряджатися своїм бізнесом. Він належатиме лише вам. У вас буде встановлений приплив відвідувачів із пошукових систем, яких можна конвертувати у постійних клієнтів. На сайті ви розміщуєте вичерпну інформацію про компанію з проведення свят, види заходів, схему роботи, додаткові можливості та переваги. Як ним керувати, яку рекламу на ньому запускати, залежить тільки від вас.

Усі вищезазначені методи просування зможуть допомогти у розвитку бізнесу, якщо ви розмістите на них посилання на офіційний ресурс.

Сайт компанії з організації свят №2

Сайт Inigo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62043

 

Переваги наявності власного сайту

Сайт компанії з організації свят надає чітку та достовірну інформацію про вашу діяльність. Це сильний маркетинговий інструмент. Чи маєте ви велику фірму, чи невелике підприємство, сайт створить вам ім’я та забезпечить постійний приплив клієнтів. Для власника бізнесу наявність власного інтернет-ресурсу – це:

  • швидкий та зручний контакт із клієнтом;
  • розвиток бренду шляхом формування іміджу;
  • розповсюдження інформації про компанію в інтернеті через SEO-просування сайту, розкручування у соціальних мережах, налаштування контекстної реклами тощо;
  • збільшення охоплення клієнтів;
  • розміщення на сторінках різного матеріалу за допомогою фотографій, аудіозаписів, відео та тексту;
  • наявність зворотнього зв’язку;
  • набір співробітників та залучення бізнес-партнерів;
  • безперервна рекламна кампанія.

Власний повноцінний сайт стане найкращим способом, щоб заявити про себе та презентувати свою справу цільовій аудиторії.

Сайт компанії з організації свят №3

Сайт Events

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 92613

 

Вибираємо домен та хостинг

Домен – це текстове ім’я та «адреса» сайту в інтернеті. Це унікальний ідентифікатор конкретного вебресурсу. Щоб знайти сайт, домен вводять в адресний рядок.

Для компанії з організації свят можна підібрати доменне ім’я за територіальним критерієм. Якщо фірма невелика і ви не плануєте відкривати філії в інших містах, використовуйте локальну адресу: name.kiev.ua, name.od.ua, name.dp.ua і так далі. Для компаній, що працюють на території конкретної країни, підійдуть домени, що закінчуються: «.ua» – Україна, «.ru» – РФ, «.kz» – Казахстан, «.it» – Італія тощо. Також виділяють групу нових міжнародних доменів під назвою new gTLD. Зазвичай їх обирають некомерційні організації та юридичні особи для позначення свого статусу та залучення віп-аудиторії. Вони мають закінчення: «.company», «.event», «.show» та інші. Різнорівневі домени відрізняються за вартістю. Визначаючись з адресою сайту, орієнтуйтеся не лише на територію дії ваших послуг та позиціонування компанії, а й на бюджет для розробки вебресурсу.

Підбираючи доменне ім’я, враховуйте назви бізнесу, бренду чи продукту. Добре, якщо вони збігатимуться. В іншому разі зверніть увагу на специфіку ваших послуг. Можливо, напрямок діяльності компанії стане вашим доменом: «organizaciya-prazdnikov». Ще один варіант – відповідність запитам пошуку. Якщо ви підберете таке ім’я, ваш сайт буде серед перших позицій, які побачать потенційні клієнти.

Хостинг – це послуга зберігання та надання доступу до інформації сайту, яка знаходиться на серверах хостинг-компанії. Залежно від призначення та завантаженості вебсайту існує п’ять видів хостингу. Вони відрізняються програмним забезпеченням, функціями, дисковим простором, обсягом оперативної пам’яті та ресурсами центрального процесора.

Для сайтів, де відвідуваність планується до 3000 осіб на добу, придатний віртуальний хостинг. Він дешевий, зручний у керуванні, але обмежений у використанні ресурсів сервера. Один такий хостинг ділиться між декількома невеликими сайтами. Цей варіант можна вибрати, якщо ви тільки тестуєте онлайн-аудиторію та вчитеся просувати бізнес з організації свят через інтернет.

Для серйознішої онлайн-платформи використовуйте віртуальний сервер. Він також вміщує декілька ресурсів, але вони відокремлені один від одного. Якщо на одному з них станеться перевантаження, це не вплине на роботу інших. У міру зростання бізнесу хостинг можна змінити на потужніший.

Виділений сервер надає необмежений доступ до апаратного та програмного забезпечення. Обсяг 10 000 відвідувачів на добу не стане проблемою для сайту компанії з організації свят.

Хмарний хостинг відрізняється тим, що ваш інтернет-ресурс знаходиться на декількох серверах одночасно, щоб унеможливити його відключення через перевантаження.

П’ятий вид – колокейшн. Окрім попередніх можливостей передбачає: розміщення на території хостинг-провайдера, оренду приміщення, стандартне техобслуговування обладнання, під’єднання до електромережі та інтернету, охорону, охолодження та інше. Це найдорожчий варіант, який убезпечений від різного рівня навантажень.

Також є безкоштовний хостинг. Такий варіант, хоч і заощадить ваш бюджет, має суттєві недоліки:

  • неможливість вимкнути сторонні банери;
  • низька швидкість роботи та передачі даних;
  • обмежений обсяг ресурсів;
  • слабка чи відсутня техпідтримка;
  • базовий набір опцій для адміністрування.

Область його застосування виключає комерційні сайти.

Під час вибору хостингу звертайте увагу на вартість. Чи відповідає ціна апаратним ресурсам, виділеним вашому сайту? Чи дозволяє зростання, масштабування? Чи адаптований та налаштований хостинг під CMS? Чи має захист даних і технічну підтримку? Якщо всі параметри влаштовують вас, сміливо реєструйте. Оформити можна на ім’я власника бізнесу чи компанії, як і у випадку з доменним ім’ям.

Сайт компанії з організації свят №4

Сайт Eventique

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61322

 

Односторінкові сайти проти багатосторінкових

Лендінг пейдж – це односторінковий сайт. Його мета – стимулювати відвідувачів до виконання цільової дії: завантаження файлів, купівлі товару чи послуги, замовлення, запису, бронювання, реєстрації тощо. Лендинг створюється для просування лише одного продукту компанії.

Водночас сайт, навіть звичайнісінький, має безліч сторінок, на яких знаходиться структурована за розділами та категоріями інформація про компанію, послуги, переваги, принципи бізнесу та багато іншого. Відрізняються вони також обсягом функціоналу. Landing page виконує лише одну функцію – закликає вчинити дію. У них відрізняються:

  • Способи залучення трафіку. Просування лендингу можливе єдиним методом – контекстною рекламою, тоді як багатосторінники використовують весь набір інструментів.
  • Висока конверсія. У структурі односторінкового сайту немає відволікаючих факторів, які б завадили відвідувачу вчинити цільову дію.
  • Створення landing page дешевше та запуск відбувається швидше на відміну від звичайного сайту.
  • Відсутність навігації на сторінці. Меню на лендингу направляє відвідувача до потрібного блоку інформації шляхом скролінгу. Однак, це негативно впливає на конверсію.

Важко відповісти на запитання, який із видів сайтів для просування компанії з організації свят краще, не знаючи бізнес-стратегії. Мета лендингу – продати один продукт компанії. Тому він існує доти, доки є потреба у зростанні прибутку від конкретного товару чи послуги. Повноцінний сайт має не іншу, але ширшу мету: розповісти цільовій аудиторії про компанію, її переваги та плюси кожної послуги із замовлення урочистостей. Робиться це для формування іміджу, підвищення впізнаваності, створення бренду.

Наявність багатосторінника говорить про надійний та довгостроковий бізнес, а потенційні клієнти можуть не побоюватися шахрайства або надання неякісних послуг.

Вибирайте той тип сайту, який відповідає вашій стратегії, одразу. Перейти з односторінкового на багатосторінковий ресурс фінансово недоцільно. Однак за наявності повноцінного ресурсу іноді можна запускати односторінкові лендинги від компанії, щоб простимулювати продаж тієї чи іншої послуги.

Сайт компанії з організації свят №5

Сайт Operation Code

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64077

 

Як створити впорядковану структуру сайту компанії з організації свят?

Відвідувач приходить на сайт компанії, щоб побачити, що може отримати, замовляючи послугу саме у вас. Тому дуже важливо створити зручну та зрозумілу структуру вебресурсу.

На першій сторінці потрібно розмістити меню. Воно може бути таким, що розгортається, або закріпленим, щоб відображатися у будь-якому розділі. Таким чином, відвідувач буде швидко знаходити та вивчати потрібну інформацію. Основними пунктами меню компанії з організації свят є:

  1. Головна. Тут відвідувач зможе ознайомитися з вашими роботами, дізнатися про акції, клієнтів, відгуки, партнерів. Підготуйте яскраві банери, фотографії та відео, щоб викликати у потенційного клієнта відчуття свята.
  2. Про нас. У цьому розділі розмістіть інформацію про компанію: історія створення, місія, принципи, команда. Дуже важливо розповісти, чому відвідувач сайту має співпрацювати лише з вами. Опишіть переваги. Вкажіть, як ви працюєте від приймання замовлення до закриття проєкту. Якщо є нагороди, сертифікати, публікації, розмістіть їх також.
  3. Послуги. Тут буде список заходів, організацією яких займається компанія: дитячі свята, дні народження, вечірки, випускні, весілля, корпоративи або масштабніші масові, ділові та приватні заходи. Для кожної з послуг зробіть окремий підпункт. У них вкажіть, як організовуються урочистості, що отримає клієнт, додаткові бонуси.
  4. Портфоліо. У цьому розділі список ваших досягнень та успіхів відображається у вигляді візуального контенту: фотографії, відеоролики заходів, слайди, банери. Можна прикріплювати до кожного яскравого проєкту інформаційну картку: назву свята, хто замовив, коли, формат, кількість осіб, список виконаних робіт.
  5. Прайс. Тут розмістіть тарифи щодо організації свят: що входить до пакету послуг, тривалість, кількість гостей, термін підготовки. Ціна на додаткові деталі заходу також має бути вказана. Можна створити також форму-конструктор для складання власного шаблону свята із попереднім розрахунком вартості.
  6. Контакти. Опублікуйте список телефонних номерів, адреси електронної пошти, карту проїзду, посилання на соціальні мережі. Також можна подати окремі контактні дані з питань реклами та партнерства. Тут важливо вкласти форму для зворотного зв’язку, консультації або замовлення послуги.

Додатковим пунктом може стати блог, у якому можна публікувати статті фахівців, поради щодо організації, інтерв’ю, кейси. Так ви збільшите довіру та лояльність потенційного клієнта до вашого ресурсу та компанії зокрема.

Сайт компанії з організації свят №6

Сайт In time

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62122

 

Обов’язкові та додаткові функції сайту

Важливо створити максимально функціональний сайт, але не завантажений зайвими опціями. Від типу ресурсу та специфіки бізнесу залежить набір функцій. Значно полегшує розробку можливостей сайту CMS. Базовий функціонал системи можна вдосконалити необхідними розширеннями. До основних опцій сайту належать:

  • редактор сторінок;
  • стрічка новин;
  • форма контактів;
  • фото подій або послуг та інше.

Додатковий функціонал створюється на замовлення. Про нього домовляються перед початком роботи над сайтом. До додаткових опцій належать:

  • калькулятор розрахунку цін на послуги;
  • підписка на розсилку;
  • пошуковий рядок на сайті;
  • захист від спаму чи копіювання контенту;
  • профілі сторінок в інтернет-спільнотах;
  • карти з розташуванням офісу.

Перш ніж замовляти доопрацювання функціоналу, потрібно ретельно проаналізувати його. Зверніть увагу на сайти конкурентів. Які опції використовують вони? Ознайомтеся із новими технологіями виготовлення сайтів. Вони можуть прискорити роботу ресурсу. Замовте тестування структури у вебстудії, щоб зрозуміти, наскільки вона зручна для відвідувачів.

Сучасний сайт компанії з організації свят повинен допомагати клієнту розв’язати його проблему, а власнику – приносити прибуток. Тому потрібно розробити його інтуїтивно зрозумілим та зручним, але без надмірностей.

Сайт компанії з організації свят №7

Сайт Bridesy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 91958

 

Відповідна CMS: на що звернути увагу?

Статті, фотографії, відеоролики та графічні малюнки на сайті забезпечують прихильність користувачів та позитивно сприймаються Google та Yandex. Цим контентом необхідно керувати, регулярно оновлювати, редагувати. Складне завдання здійснюється CMS – системою керування контентом. Для роботи з нею не потрібні спеціальні навички програмування.

Сайт компанії з організації свят може використовувати бюджетні варіанти:

  • WordPress. Встановлюється швидко, контент можна публікувати відразу. Головне підібрати тему, що відповідає виду вашого сайту. Можна скористатися готовим рішенням у вигляді плагіну.
  • Joomla. Встановлюється за 30 секунд. Проста та зручна в керуванні. Можна запрограмувати велику кількість унікальних розширень.
  • Drupal. Має відкритий вихідний код. Модульна будова дозволяє створювати складні структури сторінок. Її можна адаптувати до сайту будь-якої специфіки за допомогою додаткових розширень.
  • TYPO3. Має в наборі понад 5 000 розширень, що робить її придатною для будь-якого виду бізнесу. Вона включає безліч опцій, здатна підтримувати декілька доменів, має розширені можливості для адміністраторів.
  • MODx . Придатна для невеликих та великих інтернет-ресурсів. Для її використання знадобляться знання у HTML та CSS. Вона здійснює оптимальне поєднання дизайну з контентом.

Щоб правильно підібрати систему керування контентом, необхідно враховувати вартість, тип ресурсу та час навчання роботи з CMS. Для встановлення програми найкраще скористатися послугами професіоналів.

Сайт компанії з організації свят №8

Сайт Elmeria

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 110015

 

Дизайн сучасного сайту компанії з організації свят

Наслідування трендів вебдизайну говорить про те, що компанія приймає нові тенденції і розвивається у своїй ніші. Це підвищує популярність сайту серед користувачів. До трендів належать:

  1. Поєднання сміливих кольорів.
  2. Використання техніки дуплекс.
  3. Впровадження багатотонних градієнтів у м’яких тонах.
  4. Стилізація під різні текстури.
  5. Відсутність зайвих дій.
  6. Присутність 3D та синемаграфіки.
  7. Використання легкої анімації на фоні.
  8. Додавання об’ємних деталей.
  9. Застосування різного фотоматеріалу, знятого за новими технологіями.
  10. Додавання примітивних ілюстрацій.
  11. Використання бруталізму у формах.
  12. Повернення ретро-стилю.
  13. Творчий перехід між сторінками.
  14. Використання техніки Parallax.

Перелічені прийоми не часто перетинаються в оформленні одного сайту, оскільки кожен із них самодостатній. Довірте змішування трендів у дизайні професіоналам.

Сайт компанії з організації свят №9

Сайт Forever Love

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71765

 

Помилки у створенні сайту

20 секунд потрібно кожному відвідувачу, щоб оцінити сторінку сайту, на яку він зайшов уперше. Після цього він вирішує – залишитися чи закрити ресурс. Тому відсутність помилок – дуже важлива складова успішного сайту компанії з організації свят. До недоліків, що відштовхують, належать:

  • Відсутність чіткої структури сайту, безлад на сторінках, незручна навігація, нагромадження блоків з контентом, «крива» верстка, важкодоступність кнопок, посилань, рядків пошуку та інших елементів заважає розібратися в потрібній інформації.
  • Перевантаження графікою робить сайт важким для сприйняття.
  • Неправильний вибір кольорів відштовхує відвідувачів.
  • Невдале форматування контенту погіршує зовнішній вигляд сайту.
  • Відсутність унікальних текстів, мета-тег, ключових слів, карти сайту негативно впливають на індексацію пошуковими системами.

Виправивши ці помилки, можна залучити на сайт нових відвідувачів та конвертувати їх у постійних клієнтів, які затримаються більш ніж на 20 секунд.

Сайт компанії з організації свят №10

Сайт Amour

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 75448

 

Шаблони сайтів компаній з організації свят

Зверніть увагу на приклади інтернет-ресурсів компаній, які займаються організацією свят. Проаналізуйте зручність структури, повноту функціоналу та привабливість дизайну.

 

Скільки коштує розробка сайту?

Чітко відповісти на запитання про ціну ресурсу компанії з організації свят неможливо, тому що вона складається з декількох факторів: виду ресурсу, особливостей верстання, дизайну та кількості сторінок, що заповнюються. Під час розрахунку вартості враховується оплата:

  • Доменного імені та зони;
  • Хостингу;
  • CMS;
  • Розробки технічного завдання: наявність вихідних даних та вимог замовника;
  • Дизайну;
  • Верстання;
  • Програмування;
  • Наповнення сторінок;
  • Ведення проєкту та консультацій замовника.

Замовити послугу створення сайту компанії з організації свят найкраще у професіоналів. Тоді ви отримаєте готовий проєкт для просування та заробітку в інтернеті. Дізнатись остаточну ціну послуги можна після уточнення усіх деталей та внесення їх у технічне завдання. Для розрахунку попередньої вартості скористайтеся спеціальною формою-калькулятором або консультацією за телефоном.

Сайт компанії з організації свят №11

Сайт SmallSteps

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62446

 

Готуємо необхідну інформацію для розробки сайту

Якщо ви вирішили замовити послугу у фахівця, знадобиться чітка інформація про ваш майбутній ресурс.

  1. Якщо вебстудія займається реєстрацією доменного імені, підготуйте усі паспортні дані або реквізити компанії. Залежить від того, на кого оформлятиметься домен, – на власника бізнесу або на фірму. Ця ж інформація знадобиться для укладання договору зі студією.
  2. Наступний етап – консультація з менеджером. Потрібні відповіді на запитання щодо специфіки послуг та діяльності компанії, визначення якості продукту, УТП, відмінностей від конкурентів, підходу до справи, поширених запитань, роботи з запереченнями тощо.
  3. Дизайнеру необхідні елементи фірмового стилю для розробки прототипу сайту: логотип, гама кольорів, слоган, рекламні матеріали.
  4. Знадобиться прайс-лист, якісні фотографії, інформація про кожну послугу для заповнення розділів: «Портфоліо», «Послуги», «Тарифи».
  5. Надайте текстовий контент, який буде корисним та цікавим для відвідувача. Якщо ви не маєте публікацій, замовте у вебстудії послуги копірайтера за окрему плату.
  6. Корисно розміщувати на сайті позитивні відгуки клієнтів, сертифікати, нагороди – все, що зможе переконати відвідувача у сумлінності компанії та високій якості послуг.
  7. Продумайте структуру вебсайту. Вам може не сподобатися шаблонний варіант та знадобиться розроблення ресурсу з нуля.

Підготуйте всю попередню інформацію по сайту, оскільки на її основі будуватиметься тестове завдання та визначатиметься ціна.

Сайт компанії з організації свят №12

Сайт Adveland

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64616

 

Що означає сайт «під ключ» від вебстудії «iFish»?

Готовий до просування онлайн-проєкт, який отримує замовник від виконавця вебстудії iFish, називається сайтом під ключ. Він надається разом із логіном та паролем після закінчення роботи з розроблення ресурсу. За вартістю готові сайти можна поділити на три категорії:

  • Бюджетні варіанти за ціною від 6000 гривень до 15000 гривень.
  • Бізнес-сайти вартістю від 15 000 до 80 000 гривень.
  • Преміум-клас – від 80 000 гривень.

Поділ цін на розробку сайту студією iFish залежить від категорії, до якої належить бізнес. Що більша компанія з організації свят, то масштабніший виготовляється вебресурс і вища його ціна.

Створення сайту «під ключ» передбачає такі кроки:

  • Аудит інтернет-ресурсів конкуруючих компаній.
  • Розробку зручної структури та внесення інформації про особливості сайту у технічне завдання.
  • Оформлення сайту з урахуванням сучасних трендів та побажань замовника.
  • Встановлення та налаштування CMS.
  • Верстання та програмування ресурсу.
  • Наповнення сайту графічним та текстовим контентом (враховується кількість сторінок: понад 10-15 оплачується окремо).
  • Викладення готового ресурсу на хостинг (додатково розробляється доменне ім’я та підключається хостинг, якщо замовник заздалегідь не здійснив цих процедур).
  • Технічна підготовка сторінок сайту під SEO.
  • Розвиток ресурсу за допомогою платної та безкоштовної реклами.
  • Індивідуальне навчання керування сайтом.

Щоб замовити розробку сайту у вебстудії iFish, скористайтесь формою на офіційному ресурсі, електронною поштою або телефоном. Менеджери студії зв’яжуться з вами і нададуть відповіді на запитання.

Сайт компанії з організації свят №13

Сайт Kiddaboo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64547

 

10 етапів просування готового сайту компанії з організації свят

Після розроблення сайту необхідно відразу розпочати його просування. Заздалегідь виділіть бюджет на наповнення, доопрацювання та підтримку вашого ресурсу. Тільки за регулярного вкладення фінансів у розвиток майданчика очікується прибуток за рік, два чи три. Довірте роботу професіоналам, щоб врахувати всі деталі. Просування після закінчення проєкту складатиметься з наступних етапів:

  1. Визначення мети просування та вибір правильного підходу.
  2. Розробка стратегії просування з урахуванням поставлених цілей, аналіз, доопрацювання за потреби.
  3. Формування ядра запитів вручну та за допомогою спеціальних сервісів.
  4. Прописування завдання на внутрішню оптимізацію: налаштування автоматичного формування title, description, заголовків Н1, створення адреси сторінок, оптимізація фільтрів, збільшення швидкості завантаження сторінок, створення XML-карти, видалення дублів сторінок, налаштування мультимовності за наявності додаткових версій, оптимізація коду відповіді сервера сторінок, налаштування мікророзмітки відгуків, інформації на сторінках послуг, розміщення внутрішнього перелінкування.
  5. Оптимізація вмісту.
  6. Поліпшення юзабіліті сайту шляхом розміщення закликів до дії та форм зворотного зв’язку, щоб: відвідувачі не поверталися у пошукову видачу, зменшилась кількість відмов та збільшився час перебування на сайті.
  7. Робота над зовнішньою оптимізацією через посилання.
  8. Збільшення конверсії шляхом поетапної оптимізації сторінок.
  9. Розширення структури сайту – збільшення кількості тематичних розділів.
  10. Внесення змін до текстового контенту, мета-теги, внутрішнє перелінкування тощо.

Дізнайтесь детальніше про просування сайту компанії з організації свят у наших статтях на ifish.com.ua.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved