Конкуренція у Києві в різних сферах дуже висока. Щоб залучити аудиторію та зацікавити її у своєму продукті, важливо вивести інтернет-магазин на перші позиції у пошуковій видачі. Як це зробити? Розпочати SEO просування регіонального бізнесу в інтернеті ще на етапі розробки інтернет-магазину.
90% інтернет-магазинів створюються з урахуванням вимог та побажань замовника, а SEO фахівця залучають вже згодом. Це велика помилка, від якої насамперед страждає сам замовник. Бажання заощадити на етапі розробки може спричинити великі витрати надалі, коли інтернет-магазин доведеться доопрацьовувати, щоб поліпшити його видимість у Google.
Навіть якщо йдеться про новий веб-проект, створений з нуля, у ньому можуть бути недоробки та помилки, які негативно позначаться на пошуковій оптимізації. Додайте до цього «підвищені» вимоги самого пошуковика до новачка (ну не довіряють пошукові системи тільки створеним інтернет магазинам) і отримайте реальні проблеми з розкруткою. У такій ситуації просування інтернет магазину в Києві може затягтися на рік і більше, перш ніж з’являться перші суттєві результати. Ось тому, щоб уникнути обмежень та помилок, слід готувати ынтернет-магазин під SEO вже на етапі його розробки.
Впровадження SEO під час розробки інтернет-магазину – це трудомісткий процес, який триватиме трохи довше, ніж лише виготовлення сайту. Однак це заощадить вам час та гроші у майбутньому.
Не буде просідання трафіку, якби ви замовили пошукову оптимізацію після запуску.
Перед просуванням інтернет магазину необхідно перевірити наявність помилок і недоробок, проаналізувати контент і дизайн, вивчити структуру. Аудит виконується, щоб визначити обсяг та складність робіт, що впливає на вартість розкручування.
Усуваються всі недоробки, які можуть негативно вплинути на індексацію інтернет магазину пошуковою системою Google та поведінкові фактори. Також, за потреби покращується структура, змінюється оформлення, впроваджуються додаткові мовні версії. Оптимізацію можна проводити на етапі розробки або для молодого інтернет-магазину, який не досяг п’ятирічного віку.
Збір цільових запитів виконується за допомогою спеціальних програм та вручну. Коли ключі зібрані, вони розподіляються до тематичних груп, а далі – для кожної сторінки інтернет-магазину. Цей етап можна пропустити лише тоді, коли раніше проводилося формування списку запитів під веб-проект. Чим ширше семантичне ядро, тим більше ключових слів і фраз, за якими інтернет-магазин з’являтиметься в результатах пошуку. Крім того, широке ядро дає можливість сформувати структуру інтернет-магазину за запитами, заздалегідь спланувати сторінки для просування. Розкрутка інтернт-магазину також передбачає додавання геозалежних запитів.
Створюється унікальний та корисний для відвідувачів контент. У всі тексти та заголовки вводяться ключові слова у різних словоформах із згадкою Києва. Їхня кількість залежить від обсягу тексту та самого інтернет-магазину. Наприклад, для односторінника оптимально від 10 до 15 ключів, а для інтернет-магазину приблизно стільки ж запитів має бути на кожній сторінці.
Формування посилального профілю з нарощуванням та управлінням масою посилань є одним з ефективних способів підвищити позиції інтернет-магазину в пошуковій видачі. Зворотні посилання у вигляді анкорів з навколопосилальним текстом розміщуються на сайтах-донорах та ведуть на інтернет магазин замовника. При цьому посилання мають надходити з надійних місцевих веб-ресурсів: тематичних майданчиків, форумів, сайтів київських ЗМІ.
Інтернет-магазин перевіряється щомісяця під час SEO просування. Це допомагає отримати відповіді на такі запитання:
Інші показники вивчаються на вимогу клієнта. Результати надсилають замовнику у формі звіту. Мета аналітики – скоригувати стратегію просування, щоб зробити її максимально ефективною за мінімальних витрат.
Фахівці враховують специфіку перелінкування та оптимізації ресурсу.
У тандемі із дизайнером SEO фахівець вирішує, як коректно розмістити весь контент на сторінках, щоб забезпечити конверсію.
На етапі верстки відстежується використання мобільної версії інтернет-магазину.
Під час програмування усуваються критичні для індексації помилки: дублі, биті посилання, некоректні редиректи.
Виконується тестування інтернет-магазину, щоб переконатися, що всі SEO заходи виконані.
Вибирається потужний хостинг і правильно оформляється домен.
Просування під ключ – це комплекс дій, спрямованих на зростання прибутку за рахунок високих показників щодо трафіку та конверсії. Важливо вивести інтернет-магазин у ТОП по Києву, оскільки відсоток переходів на таких веб-ресурсах вищий, а отже, можливостей для розвитку та збільшення продажів більше. Крім того, ви завоюєте довіру киян, які з метою економії свого часу відкривають лише інтернет-магазини з першої сторінки видачі, оминаючи ресурси з контекстною рекламою.
Просування інтернет-магазину під ключ не дасть швидких результатів і обійдеться дорожче за базовий пакет. Однак, замовивши цю послугу, ви отримаєте:
Просування інтернет-магазину під ключ у Києві обирають тому, що це ефективний спосіб розвитку бізнесу, що допомагає покращити імідж бренду, відбудуватися від конкурентів, сформувати попит на продукт, збільшити цільовий трафік.
Тому якщо вас не влаштовує структура інтернет-магазину, текстовий контент, маса посилань або трафік в цілому, варто замовити комплексне просування під ключ у студії iFish. Вартість послуги у Києві становить у середньому 25 000 грн. Підсумкова ціна залежить від переліку дій та віку інтернет-магазину.
Особливість SEO просування e-commerce ресурсу полягає у послідовності різних видів робіт. Спочатку проводиться внутрішня оптимізація інтернет-магазину, а згодом вже виконуються додаткові зовнішні доопрацювання.
Особливості внутрішньої оптимізації в iFish:
Зазвичай технічну оптимізацію інтернет-магазину у перший місяць просування витрачається близько 50-70% всього бюджету. У наступні місяці на доробки йде від 5 до 25% закладеної суми – все залежить від того, як сильно змінюються алгоритми Google.
Під зовнішніми роботами розуміють нарощування маси посилань, отримання якісних вхідних посилань для поліпшення ранжування сайту.
Також, за потреби, може налаштовуватися реклама. Для цього ретельно вивчається цільова аудиторія та створюються унікальні рекламні тексти.
Робота з виведення онлайн-майданчика в ТОП може зайняти від 6 місяців до року. Однак, ефект від просування збережеться на довгий час.
WordPress – це найпопулярніша система керування контентом. На її основі створюються бюджетні інтернет-магазини, оскільки вона повністю безкоштовна, як більшість її плагінів. При цьому, основною перевагою цієї CMS для пошукової оптимізації є те, що вона повністю SEO-friendly. Її базових можливостей вистачає для того, щоб:
Безперечним плюсом є також те, що WordPress ще й mobile-friendly, має зручну панель управління та бібліотеку плагінів. Деякі з них допомагають вивести інтернет магазин у ТОП Google. До них відносяться:
Встановлення плагінів Вордпрес краще довірити професіоналам, оскільки лише фахівці знають, як поєднувати різні розширення та підбирати варіанти без багів.
Роботи з SEO просування інтернет-магазину на WordPress краще розпочинати на етапі розробки. Тоді є можливість використовувати SEO тему для оформлення інтернет-магазину та впровадити додаткові мовні версії. Потім відбувається оцінка роботи хостингу, додавання плагінів, налаштування текстового та візуального матеріалу, технічна оптимізація, лінкбілдинг, налаштування прев’ю для розміщення сторінок інтернет-магазину в соціальних мережах та месенджерах, відстеження швидкості завантаження сторінок та встановлення програм для аналітики.
1C-Bitrix – досить популярна система керування контентом, незважаючи на те, що платна. Вона призначена для великих проектів, яким важлива безпека та захист даних користувачів. Крім того, CMS має певні особливості в SEO просуванні, тому досить складно знайти фахівців, які добре знаються на установці, налаштуванні та роботі з цим двигуном.
Команда веб-студії iFish вже багато років працює з різними веб-проектами на Бітрікс, тому добре розуміється на всіх тонкощах системи. Замовляючи просування інтернет-магазину у Києві на Bitrix у нас, ви отримаєте всі можливості цієї CMS. Зокрема, можна буде:
Крім того, професійні SEO фахівці, використовуючи 1C-Bitrix, здатні правильно підключити додаткові модулі, налаштувати зручний інтерфейс, зменшити можливість появи дублів сторінок та ресурсомісткість системи, обійти обмеженість SEO-модуля шляхом додаткових інтеграцій.
Підключаючи допоміжні SEO-інструменти, можна налаштувати турбо-сторінки, заповнити метадані розумного фільтра, підключити розумний пошук інтернет магазину, відкласти завантаження фотографій у високій роздільній здатності та налаштувати регіон просування. Ці додаткові дії спрямовані в основному на підвищення зручності інтернет-магазину для користувачів та покращення поведінкових факторів.
UMI.CMS поширюється на платній основі, але все ж таки є досить популярною системою управління контентом за рахунок зручності, якості, функціональності, надійності та інших переваг, якими володіє. Крім того, купивши одну із шести редакцій, можна створити кілька інтернет-магазинів одночасно.
На цій CMS розробляють сайти-візитки, лендинги, корпоративні ресурси, інтернет-магазини та портали – все залежить від виду ліцензії. Однак, яка б версія UMI не використовувалася, у вас є можливість оцінити всі переваги вбудованого SEO-модуля. Цей інструмент дозволяє:
Замовлення послуги SEO просування інтернет-магазину в Києві на системі управління контентом ЮМІ передбачає проведення наступних робіт:
Після того, як інтернет-магазин на ЮМІ з’явиться на перших позиціях у пошуковій видачі по Києву, потрібно буде провести SEO аудит, наново прорахувати вартість та визначити подальший план дій. Можливо, знадобиться продовжувати точкову оптимізацію, щоб веб-ресурс не втрачав своїх позицій і вас не обігнали конкуренти з Києва.
У професійних веб-студіях ціни зазвичай вищі, ніж у фрілансерів. Однак потрібно розуміти, що для якісного розкручування інтернет-магазину в Києві потрібен не тільки SEO фахівець, а й програміст, оптимізатор, копірайтер, контент-менеджер. Навряд чи одна людина має всі необхідні для ефективної роботи навички. Отже, рівень просування буде відповідний. Фрілансер може провести технічну оптимізацію або оформити контент відповідно до вимог Google, але якщо вам потрібна якісна робота і тривалий ефект, краще довіритися професіоналам.
Звернувшись до веб-студії iFish, ви отримаєте:
Щоб дізнатися попередню ціну, можна скористатися онлайн-калькулятором на сайті. А для обговорення деталей за проектом та отримання точного розрахунку вартості зв’яжіться з менеджером будь-яким зручним для вас способом – телефоном, електронною поштою або месенджерами. Після уточнення нюансів прописуємо технічне завдання, підбираємо оптимальні для вашого бізнесу інструменти для розкручування та виконуємо комплекс робіт, спрямований на покращення видимості вашого інтернет-магазину та виведення його у ТОП у Києві.
Ціна просування інтернет-магазину залежить від ряду факторів, серед яких:
Для виходу інтернет-магазину на перші позиції Google знадобиться в середньому від 3 до 12 місяців. SEO – це поступовий процес. На нього впливає рівень конкуренції, технічний стан інтернет магазину та бюджет на розкручування. Для точного прогнозу зв’яжіться з нашим менеджером по телефону, електронною поштою або онлайн-формою для заявок.
На відміну від пошукової оптимізації контекстна реклама дає швидкі результати. Однак вона коштує набагато дорожче, а 90% коштів на розкручування інтернет-магазину йде в Google. При SEO просуванні всі кошти вкладаються у ваш проект. Тому ефект набагато триваліший, ніж від контекстної реклами. До того ж більшість користувачів охочіше довіряють «не контекстованим» інтернет магазинам.
Так. Спеціалісти студії iFish виводять веб-ресурси з-під дії будь-яких санкцій, а також будують стратегію просування таким чином, щоб інтернет магазин залишався на хорошому рахунку у Google.
Так, використовуємо. Крауд-маркетинг – це один із шляхів просування інтернет магазинів, суть якого у розміщенні коментарів та рекомендацій в інтернет-спільнотах. Завдяки цьому методу через спілкування з цільовою аудиторією формується громадська думка та покращується репутація компанії.
Основне завдання зовнішньої оптимізації – робота над зворотними посиланнями, що додають значущості інтернет-магазину перед пошуковою системою Google. Наростити зовнішню масу посилань можна за допомогою реєстрації компанії на тематичних майданчиках, блогах, форумах та інших місцевих ресурсах, а також через купівлю посилань, використання соціальних мереж і просування бізнесу в YouTube.
На консультації SEO фахівець пояснює, в якому стані знаходиться інтернет-магазин, які недоліки і які роботи слід виконати, щоб поліпшити його і підготувати до основних етапів просування.
Проведемо комплексне SEO просування вашого ❤ інтернет-магазину ❤ Технічні ❤ і ❤Контентні ❤ роботи ❤ Побудуємо стратегію посилань ❤ iFish докладе всіх зусиль для поліпшення позицій Вашого інтернет-магазину в пошукових системах ❤
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved