→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Ціни на дизайн та розробку магазину 2024

Цікавить, скільки коштує створити інтернет-магазин в Україні? Вартість дизайну інтернет-магазину, розробки на шаблоні або індивідуального проєкту під ключ у містах Київ, Харків, Одеса, Дніпро та інших регіонах України. Прайс на 2024 рік у вебстудії iFish.

1183 особи замовили
168 відгуків
Термін розробки: від 1,5 місяців
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

На цій сторінці ви знайдете повний розбір усіх нюансів за вартістю інтернет-магазину - ціни на інтернет-магазин 2024.

  1. Як створити свій сайт для інтернет-магазину
  2. Ціна створення інтернет магазинів по етапам
  3. 3 основних способи створення інтернет-магазину
  4. Скільки коштує створити інтернет-магазин в Україні
  5. З чого складається вартість інтернет-магазину
  6. Вартість інтернет-магазину на шаблоні
  7. Ціна інтернет-магазину на шаблоні з доопрацюванням
  8. Вартість індивідуальної розробки інтернет-магазину з нуля
  9. Вартість розробки інтернет-магазину з урахуванням CMS
  10. Вартість дизайну інтернет-магазину
  11. Вартість верстання інтернет-магазину
  12. Вартість програмування інтернет-магазину
  13. Вартість хостингу для створення інтернет-магазину
  14. Вартість інтеграції інтернет-магазину з 1С
  15. Вартість створення додаткових мовних версій
  16. Вартість розробки ТЗ
  17. Середня вартість інтернет-магазину
  18. Що означає інтернет-магазин під ключ
  19. Як оцінити вартість розробки інтернет-магазину
  20. Що потрібно зробити, щоб відкрити свій інтернет-магазин
  21. Де замовити розробку інтернет-магазину
  22. Запитання та відповіді щодо вартості інтернет-магазину
  23. Калькулятор вартості сайту
  24. Замовлення розрахунку ціни на сайт

Як створити свій інтернет-магазин

Інтернет-магазин – це цілодобовий доступ до продукції, замовлення з різних регіонів без прив’язки до конкретного міста, безмежна вітрина, що вміщує численні товари. Здебільшого сюди не приходять від нудьги просто подивитися, як до офлайн-магазинів, а заходять, коли шукають певний продукт. Водночас електронна торгівля дозволяє заробляти гроші без оренди приміщення та великої кількості працівників. Люблять такі онлайн-майданчики і покупці, оскільки це зручно, швидко та доступно. Усе це робить створення інтернет-магазину вигідною справою для розвитку малого, середнього та великого бізнесу, незалежно від того, є у вас стаціонарне торгове місце чи ні.

E-commerce дозволяє не лише знизити витрати на утримання магазину, а й збільшити потік клієнтів, а отже, й доходи. У той же час потрібні вкладення у розробку та запуск інтернет-магазину. Вартість його відкриття залежить від багатьох факторів і може суттєво відрізнятися у різних виконавців – від декількох сотень до десятків тисяч доларів. Це пов’язано з рівнем кваліфікації розробників та особливостями конкретного вебпроєкту.

Щоб інтернет-магазин виконував усі функції та став успішним, він має відповідати певним критеріям. Серед основних із них:

  • привабливий дизайн; 
  • продукт, що викликає бажання придбати;
  • безперебійна робота ресурсу;
  • швидкий пошук товарів;
  • повна інформація про товари. 

Це означає, що сайт має витримувати високі навантаження, при виникненні збоїв або помилок треба оперативно їх усувати, сторінки краще оформити відповідно до фірмового стилю, дизайн зробити естетичним, впізнаваним та адаптивним, а контент розміщувати лише унікальний та корисний.

ЦІНА СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЗА ЕТАПами

Розробка інтернет-магазину — це складний процес, який включає кілька етапів. Ці етапи можуть трохи змінюватись в залежності від конкретних завдань та особливостей проекту, але в цілому вони є ключовими для розробки інтернет-магазину під ключ. Ось основні з них:

 

Аналіз та планування

На цьому етапі визначаються цілі та завдання проекту, аналізується цільова аудиторія, вивчається ринок та конкуренти. Створюється докладний план розробки, включаючи терміни та бюджет.
Ціна: від 8000 грн
01 Етап

Проектування та дизайн

Розробляється структура сайту та його дизайн. Створюються макети сторінок, визначається візуальний стиль, кольорова гама, шрифти. Важливо врахувати зручність використання сайту (UX) та його зовнішній вигляд (UI).
Ціна: від 20000 грн
02 Етап

Розробка

На цьому етапі відбувається безпосередньо програмування сайту. Розробляються фронтенд (зовнішній інтерфейс) та бекенд (серверна частина), впроваджується система управління контентом (CMS). На цьому етапі, окрім програмування інтерфейсу та серверної частини, відбувається інтеграція із зовнішніми сервісами.

Інтеграція з ERP-системами (Enterprise Resource Planning) або із системами складського обліку. Розробка такої інтеграції включає створення інтерфейсів для обміну даними про наявність товарів, їх характеристики, ціни та іншу інформацію, необхідну для роботи інтернет-магазину. Інтеграція з системами обліку товарів та їх вивантаження в інтернет-магазин є ключовим моментом для забезпечення актуальності та повноти запропонованого асортименту, а також для автоматизації процесів управління запасами та замовленнями.

Інтеграція з платіжними системами: Підключення до сервісів, які забезпечують прийом платежів (наприклад, банківські картки, електронні гаманці). Це вимагає ретельної роботи для забезпечення безпеки транзакцій та відповідності нормам обробки платіжних даних.

Інтеграція із системами доставки: Підключення до сервісів доставки для автоматизації розрахунку вартості доставки, відстеження статусів замовлень тощо. Може містити інтеграцію з кількома кур'єрськими службами, поштовими операторами або логістичними платформами.

Інтеграція цих систем вимагає не лише технічної роботи, а й юридичного узгодження умов співпраці з платіжними агрегаторами та логістичними компаніями. Важливо також переконатися, що ці інтеграції забезпечують зручний і зрозумілий інтерфейс користувача для кінцевих користувачів сайту.
Ціна: від 25000 грн
03 Етап

Наповнення контентом

Заповнення сайту інформацією про товари, описи, фотографії. На цьому етапі відбувається початкове розвантаження товарів в інтернет-магазин. Дані про товари, включаючи описи, характеристики, фотографії та ціни, завантажуються в систему керування контентом інтернет-магазину. Залежно від вибраного підходу це може бути ручний процес або автоматизоване вивантаження із зовнішньої системи обліку. Важливо забезпечити якісне подання товарів та актуальність наданої інформації.
Ціна: від 10000 грн
04 Етап

Тестування

Перевірка працездатності всіх елементів сайту, тестування на наявність помилок та багів. Тестування проводиться як на стороні сервера, так і на стороні користувача (кросбраузерне та адаптивне тестування).
Ціна: від 5000 грн
05 Етап

Запуск

Після виправлення всіх виявлених помилок, сайт запускається. Це включає розміщення сайту на хостингу і його публікацію в інтернеті.
Ціна: від 2 500 грн
06 Етап

Підтримка та розвиток

Після запуску сайту важливо забезпечити його технічну підтримку, регулярно оновлювати контент, проводити маркетингові та оптимізаційні роботи для покращення видимості та ефективності інтернет-магазину. SEO-оптимізація - це безперервний процес. Після запуску сайту важливо регулярно аналізувати його позиції в пошукових системах, адаптувати стратегію до змін алгоритмів пошукових систем, оновлювати контент та оптимізувати сайт під поточні вимоги SEO. Аналітика допомагає відстежувати ефективність виконаних дій та планувати подальші кроки для покращення видимості та конверсії сайту.

Ці кроки допомагають покращити видимість інтернет-магазину у пошукових системах, залучати більше цільового трафіку та аналізувати поведінку користувачів для оптимізації маркетингових стратегій.
Ціна: від 20 000 грн/міс
07 Етап

3 основних способи створення інтернет-магазину

Розробка інтернет-магазину – це складна робота, що потребує часу та зусиль. Важливо не просто красиво оформити сторінки та вивантажити продукцію. Варто продумати структуру платформи, функціонал і навігацію, щоб споживачі могли легко знайти потрібний товар, інформацію, що їх цікавить, і швидко зробити замовлення.

Є декілька варіантів створення інтернет-магазину. Одні дозволяють отримати простий сайт з обмеженим набором функцій, інші – функціональний ресурс з унікальним дизайном. Від складності роботи та вимог замовника залежить ціна розробки – що складніший проєкт, то дорожчим він буде.

Для вибору відповідного варіанта треба вивчити сайти конкурентів, зрозуміти потреби цільової аудиторії, продумати структуру та функціонал, прописати завдання для запуску онлайн-майданчика. А потім відповідно до поставлених завдань вирішити, чи буде достатньо шаблонного сайту чи потрібний майданчик з ширшими можливостями. Також обов’язково враховуйте масштаби бізнесу, можливі ризики та свій бюджет.

За допомогою конструктора

Тут не потрібні навички програмування – достатньо вибрати на спеціальних сервісах готовий шаблон та поставити інформаційні блоки у потрібному порядку.

Це найдешевший варіант, що дає змогу отримати простий сайт з обмеженими можливостями. Його можуть вибрати новачки або малий бізнес, власники якого мають намір продавати невелику групу товарів у вузькій ніші. Але якщо потім вони захочуть розширити діяльність та збільшити продажі, зробити це буде проблематично, оскільки конструктори не дозволяють доопрацьовувати шаблони. А для середнього та великого бізнесу шаблонний сайт – і зовсім проблема, оскільки він має дешевий вигляд, а це позначається на репутації компанії, не дозволяє інтегрувати програми для автоматизації робочих процесів та сервіси для спрощення замовлення, не має техпідтримки, тому у разі збоїв онлайн-магазин стане неробочим, що відлякає покупців.

Розробка магазину на CMS: WooCommerce, OpenCart, Bitrix

Існують десятки найпопулярніших систем керування, які можна використовувати для організації онлайн-продажів. Є як безкоштовні, так і платні рушії. Перші, відповідно, мають менший набір функцій, причому багато з них не мають техпідтримки, а другі надають максимум можливостей для створення ефективного інтернет-магазину. Але навіть при використанні безкоштовної системи, витрати все ж таки будуть, зокрема, на оренду хостингу, реєстрацію домену та доопрацювання сайту під потреби бізнесу.

Рушії дозволяють швидко створювати сучасні майданчики для онлайн-торгівлі з інтеграцією з платіжними системами та іншими сервісами. Є CMS для створення невеликих сайтів, що продають, а є з можливістю доопрацювання та розширення функціоналу для запуску об’ємних інтернет-магазинів з унікальним дизайном.

Разработка интернет магазина с нуля

У цьому разі сайт пишеться повністю під завдання бізнесу. Це дозволяє створити потрібну кількість розділів, блоків, мовних версій, під’єднати необхідні програми та сервіси, стильно оформити сторінки з урахуванням тематики та запитів цільової аудиторії, спростити навігацію, забезпечити швидкий пошук та замовлення товарів. Такий інтернет-магазин залучатиме людей, виділятиметься на тлі конкурентів, запам’ятовуватиметься споживачам, стимулюватиме їх оформити замовлення.

Розробка сайту з нуля – це найдорожчий спосіб, що потребує спеціальних знань та умінь, а також більше часу. Він може бути недоцільний для дрібних фірм, але для великих інтернет-магазинів з широким асортиментом, компаній, які планують розвиватися, розширювати аудиторію та виходити на нові ринки, стане вигідним вкладенням та ефективним інструментом збільшення продажів.

Скільки коштує створити інтернет-магазин в Україні

Вартість створення інтернет-магазину формується з урахуванням багатьох факторів і може відрізнятися у різних виконавців. Наприклад, деякі розробники на біржах фрілансу, особливо новачки без досвіду, можуть пропонувати послуги за декілька тисяч гривень, а профі беруть десятки, а то й сотні тисяч гривень за проєкт. Тут все залежить від знань, навичок, можливостей та репутації фахівця. 

Що стосується вебстудій, вони теж пропонують різні ціни, і іноді різниця суттєва. Це пов’язано зі статусом компанії та кваліфікацією співробітників. Наприклад, ті агентства, які працюють з масштабними проєктами та відомими брендами, беруть за послуги набагато більше, ніж невеликі фірми, але це зовсім не означає, що якість роботи у останніх буде гіршою.

У вебстудіях переважно пропонують декілька тарифних планів, кожен із яких має свої умови та терміни виконання. Це:

  • економ – сайт на шаблоні вартістю від $1500;
  • бізнес – інтернет-магазин на шаблоні з розширеним функціоналом та/або унікальним дизайном від $2500-3000;
  • преміум – індивідуальна технологія з нуля від $12000.

Ви можете вибрати той, який підходить вам найбільше, або узгодити індивідуальні умови розробки з окремим розрахунком вартості сайту для вашого бізнесу. 

Якщо ви хочете заощадити на розробці, вибирайте ті пункти, які не вплинуть на роботу ресурсу та оформлення замовлення. Адже якщо у гонитві за бюджетним варіантом ви відмовитеся від якісного функціоналу, покупці можуть мати справу з низкою проблем. Наприклад, доступ до сайту буде обмежений, почнуть вискакувати вікна з помилками, виникнуть труднощі з пошуком товару, оформленням замовлення, оплатою тощо. Все це викликатиме у споживачів роздратування і вони підуть до конкурентів. З цієї причини, кидатися на першу дешеву пропозицію не варто. Обов’язково оцініть ризики, зважте, що ви отримаєте за вказану суму, визначте, чи зможе сайт закрити ваші потреби і задовольнити запити покупців. А потім вирішіть, який варіант вибрати – влаштує бюджетний чи краще доплатити.

З чого складається вартість інтернет-магазину

Ціна розробки інтернет-магазину розраховується з урахуванням багатьох факторів. Основні з них пов’язані з особливостями створення та оформлення сайту. Підсумкова вартість залежить від обсягів, складності робіт та витраченого часу. 

У вартість розробки входить:

  • вартість хостингу та домену;
  • вид CMS;
  • особливості дизайну – шаблонний, доопрацьований або унікальний шаблон;
  • функціонал (меню, форми зворотного зв’язку, інтеграція зі сторонніми сервісами тощо);
  • кількість мовних версій;
  • параметри верстання (обсяг, розмітка, оптимізація, адаптивність та ін.);
  • програмування та тестування;
  • додаткові роботи (підготовка контенту, заповнення сайту, просування).

На вартість також впливає чіткість ТЗ. Під час упорядкування технічного завдання закладаються можливі ризики. Тому якщо ви точно знаєте, якого результату хочете досягти, надасте максимум інформації про проєкт, чітко сформулюєте свої вимоги та побажання, ціна буде нижчою. 

Ще один фактор, що визначає вартість інтернет-магазину, – наявність фірмового стилю. Якщо у вас вже є готова колірна гама, логотип та розроблені шрифти, це спростить завдання дизайнеру, а отже часу на оформлення піде менше, що зі свого боку знизить вартість послуги. Водночас при створенні унікальних кнопок, незвичайних переходів, анімації, списків, що випадають, та інших цікавих елементів вартість проєкту збільшиться.

Вартість інтернет-магазину на шаблоні

Під час створення інтернет-магазину можна використовувати шаблон. Це макет із певною кількістю сторінок, мінімальним набором функцій та готовим дизайном. Такий варіант є найпростішим, швидким та бюджетним. Придатний для новачків, яким потрібно заявити про себе. 

Шаблонний дизайн передбачає підбір колірної гами, вибір шрифтів та іконок, що відповідають виду діяльності. Це рішення дозволяє отримати простий сайт без інтеграції з платіжними системами, який не виділятиметься серед вебресурсів конкурентів.

Створення такого сайту обійдеться від $1500-1800.

Ціна інтернет-магазину на шаблоні з доопрацюванням

Для створення привабливого сучасного оформлення та впровадження необхідного функціоналу шаблон можна доопрацювати. Кольори та шрифти підбираються відповідно до фірмового стилю або побажань замовника, а також створюються додаткові блоки та елементи, змінюється їхнє розташування. Такі роботи здійснюються у межах того, що дозволяє зробити вибраний шаблон. 

Доопрацювання оплачується окремо, тому вартість покращеного сайту буде вищою, ніж шаблонного, але нижчою, ніж розробка з нуля. 

Стилізований інтернет-магазин має відмінні риси, виділяється на тлі конкурентів та запам’ятовується аудиторії. 

Ціна якісно допрацьованого шаблонного інтернет-магазину залежить від нюансів роботи: з розширенням функціоналу – від $3000, з унікальним дизайном – від $5000, а за комплексного доопрацювання – від $6500.

Вартість індивідуальної розробки інтернет-магазину з нуля

Унікальний дизайн передбачає опрацювання усіх елементів та блоків з урахуванням завдань конкретного бізнесу. І тут можна втілити у життя будь-яку ідею, розробити функціонал, необхідний для задоволення вимог замовника і запитів користувачів. 

Індивідуальна розробка дозволяє отримати інтернет-магазин зі:

  • швидким завантаженням сторінок;
  • широким функціоналом;
  • зручною адміністративною панеллю керування;
  • адаптивним дизайном;
  • стильним оформленням.

Це найдорожчий варіант розробки. Такий сайт може коштувати понад 10-12 тисяч доларів. Усе залежить від складності та особливостей роботи. Придатний для великих компаній, топових діджітал-проєктів, об’ємних інтернет-магазинів.

Під час створення сайту з нуля здійснюється аналіз ніші, конкурентів, цільової аудиторії, визначаються переваги бізнесу замовника, формується стратегія, а в роботі задіяні різні фахівці (розробники, дизайнери, верстальники, SEO-фахівці).

Також, за вибору шаблонного рішення можна використовувати авторський шаблон – власну розробку студії, яка «будуватиме» сайт. Це не стандартний макет, що знаходиться у вільному доступі та задіяний багатьма компаніями, а індивідуальний – з необхідними функціями та можливістю коригувати дизайн. Такий варіант пропонують не усі вебстудії, а вартість роботи обговорюється окремо з кожним замовником, оскільки розраховується відповідно до вимог та завдань конкретного бізнесу.

Вартість розробки інтернет-магазину з урахуванням CMS

CMS (Content Management System) – це система керування контентом, що дозволяє оновлювати інформацію на сайті, редагувати вміст. Вона складається з декількох модулів, має певний набір функцій. 

Залежно від виду системи керування відрізнятимуться можливості інтернет-магазину та вартість розробки. Якщо вибір буде правильним, ви забезпечите безперебійність роботи ресурсу, його ефективність та зручність користування. 

CMS бувають платними та безкоштовними. Перші мають вищий ступінь безпеки, додаткові модулі, допускають доопрацювання під потреби бізнесу, а другі переважно є простими системами з мінімальним функціоналом і не мають техпідтримки. 

Вибирати рушій треба, відштовхуючись від поставлених завдань, своїх потреб та бюджету. При виборі платної системи враховуйте, що це підвищує вартість розробки, але дає додаткові можливості для покращення вебресурсу.

Найпопулярнішими CMS при створенні інтернет-магазину є Бітрікс, OpenCart та Laravel. 

Ціна інтернет-магазину на Бітрікс

Це платна система керування, що забезпечує стабільну роботу сайту будь-якої складності та з великою кількістю даних. Пропонує великий вибір шаблонів, які не потребують встановлення додаткових плагінів, а деякі з них містять seo-фільтри під певні споживчі запити.

Це відмінний варіант для інтернет-магазинів із величезним асортиментом товарів. Рушій дозволяє пов’язати ресурс із програмою 1С, платіжними системами, службами доставлення та іншими сервісами, керувати цінами та платежами, а також пропонує гарну техпідтримку.

Вартість розробки інтернет-магазину на Бітрікс стартує від $1500 – залежно від функціоналу та обсягу даних.

Ціна інтернет-магазину на OpenCart

OpenCart – це одна з найкомфортніших та найпопулярніших систем керування, призначених для створення інтернет-магазинів. Вона дозволяє запускати багатофункціональні вебресурси будь-якої складності. Рушій є безкоштовним, має відкритий вихідний код, різні модулі, безкоштовні та платні плагіни, завдяки чому можна змінювати існуючі функції та додавати нові. 

На Опенкарт можна розмістити велику кількість товарів, під’єднати до сайту послуги оплати та доставлення. Великий вибір адаптивних шаблонів дозволяє створити інтернет магазин під завдання бізнесу.

Таке рішення є бюджетним, тому придатне для дрібного бізнесу та підприємців-початківців. Вартість розробки сайту на OpenCart у середньому коштуватиме $1000.

Ціна інтернет-магазину на Laravel

Ларавел – це фреймворк із відкритим вихідним кодом. Пропонує широкий функціонал, зручну адміністративну панель, великий вибір готових рішень для швидкого створення інтернет-магазинів, можливість інтеграції не шаблонних рішень. 

Система керування придатна для великих онлайн-магазинів із великим потоком покупців. Вона дозволяє розширити функціонал, змінити розташування елементів на сторінках, дизайн та логіку роботи фільтрів, під’єднати сторонні послуги, впровадити CRM. 

Вартість розробки інтернет-магазину на Laravel формується з урахуванням його обсягів, функціоналу та особливостей дизайну. Ціна однієї години роботи стартує від 40 доларів.

Вартість дизайну інтернет-магазину

Зовнішній вигляд інтернет-магазину та зручність користування – це перше, що бачать та оцінюють споживачі при переході на нього. Люди частіше вибирають сайти з привабливим дизайном та простою навігацією. Тому варто подбати про зрозумілий інтерфейс, стильне сучасне оформлення сторінок та адаптивність під різні пристрої. 

Оригінальний дизайн сайту дозволяє компанії виділитися на тлі конкурентів, привабити аудиторію, підвищити лояльність та довіру. А ось шаблонний буде лаконічним, зрозумілим, але без особливих рис. 

Процес створення дизайну передбачає проєктування (кількість розділів та блоків, розташування елементів, схема сайту) та промальовування макета у графічних редакторах. Враховується не тільки фірмовий стиль компанії, а й потреби цільової аудиторії, юзабіліті.

Скільки коштує оформити інтернет-магазин:

 

  • шаблонний дизайн – від $250;
  • стилізований шаблон – от $500;
  • стилізований шаблон – от $800.

Тобто, ціна дизайну інтернет-магазину залежить від кількості сторінок, складності робіт та способу оформлення (на шаблоні, з доопрацюванням або з нуля).

Вартість верстання інтернет-магазину

Верстання потрібне для трансформації дизайн-макета у зручні для користувачів сторінки, які зчитуватиме браузер. Це відбувається шляхом структурованого поєднання зображень, тексту, заголовків, таблиць, інфографіки та інших елементів за допомогою мови HTML-розмітки HTML і мови опису зовнішнього вигляду CSS.

Вартість верстання залежить від трьох основних параметрів:

  • особливості (розмітка, оптимізація, семантика);
  • адаптивність;
  • кількість сторінок. 

Середня ціна послуги складає $200.

Вартість програмування інтернет-магазину

Програмування допомагає поєднати функціонал та дизайн інтернет-магазину, дозволяє зробити сайт інтерактивним, що відповідає на дії користувачів, здатним збирати та обробляти інформацію.

Ціна цієї послуги формується залежно від особливостей та складності робіт, зокрема, необхідності створення додаткових нестандартних модулів, інтеграції з різними програмами для автоматизації бізнес-процесів або сервісами, що спрощують пошук товарів та оформлення замовлення. 

Вартість програмування становить у середньому 200 доларів, а вартість години роботи розробника – від $20.

Вартість хостингу для створення інтернет-магазину

Для створення та функціонування інтернет-магазину обов’язково потрібний хостинг. Це місце, де зберігатимуться усі файли ресурсу. Від нього залежить безперебійність роботи, швидкість завантаження сторінок, захист даних та доступ до сайту у будь-який час.  

Якщо у хостера виникнуть проблеми, інтернет-магазин не зможе працювати, а отже, потенційні клієнти підуть до конкурентів. Втрата прибутку – не єдина проблема у такій ситуації. Внаслідок тривалих збоїв погіршиться видимість сайту у пошукових системах, що спричинить зниження позицій, виліт сторінок з індексу і падіння відвідуваності. 

Критерії гарного хостингу:

  • має адекватну техпідтримку;
  • забезпечує цілодобову роботу онлайн-магазину без збоїв;
  • гарантує високу швидкість завантаження; 
  • виконує резервне копіювання файлів;
  • надійно захищає дані від атак DDoS.

Ціна послуг хостингу на місяць становить від 5 до 50 доларів, залежно від обсягу даних. Якщо інтернет-магазин невеликий, можна орендувати дешевший хостинг, але для об’ємних проєктів з високою відвідуваністю варто вибирати надійніший і відповідно дорогий «будинок».

Також, на вартість розробки сайту, що продає, впливає домен. Ціна доменного імені залежить від доменної зони (.com, .ru, .ua тощо) і становить приблизно $15 на рік. 

Вартість інтеграції інтернет-магазину з 1С

Для автоматизації робочих процесів, позбавлення рутинних справ та обліку товарів до інтернет-магазину під’єднуються спеціальні програми. Найпопулярнішою в Україні є 1С. 

Програма забезпечує:

  • автоматичне вивантаження продукції на сайт;
  • своєчасне оновлення інформації;
  • розміщення актуальних даних;
  • контроль залишків на складі;
  • формування клієнтської бази;
  • відстеження стадії обробки замовлення. 

Інтеграція торгового майданчика з 1С допомагає спростити та прискорити роботу, мінімізувати помилки, швидко обробляти замовлення та відповідати на запитання покупців. 

У середньому, роботи з інтеграції сайту з 1С коштуватимуть 500-600 доларів.

Вартість створення додаткових мовних версій

Мультимовний інтернет-магазин дозволяє розширити аудиторію, вийти на міжнародні ринки, збільшити охоплення та підвищити продажі. Наявність декількох мовних версій свідчить про статус, солідність компанії, говорить про турботу про споживачів, надаючи інформацію тією мовою, якою вони хочуть. 

Англійська є міжнародною мовою, тому багато інтернет-магазинів мають таку версію. Щодо нашої країни, то актуальнішими для споживачів є українська та російська мови. Водночас згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» українська версія сайту має бути обов’язковою. Таким чином, ті, хто хочуть впровадити версію російською мовою, повинні створити як мінімум двомовний інтернет-магазин. А впровадження нової мовної версії потребує додаткового часу та витрат. 

Створення другої мовної версії сайту коштує у середньому від $550, а третьої та наступних – від $250.

Вартість розробки ТЗ

Технічне завдання для створення інтернет-магазину – це схема, яка містить загальні дані про компанію, вимоги до структури, функціоналу, дизайну та контенту. У ТЗ описуються усі елементи, послідовність розміщення розділів та блоків.

Складання документа дозволяє:

  • заощадити гроші, оскільки виконавець за умови висування чітких вимог не закладає можливих ризиків для розрахунку вартості проєкту;
  • прискорити процес розробки;
  • гарантувати результат (замовник розуміє, чого чекати).

Опис усіх процесів розробки забезпечує точний розрахунок вартості вебпроєкту, оскільки прописується кожен пункт із цінами. 

На розробку ТЗ може піти приблизно 10% бюджету на створення інтернет-магазину. Середня ціна послуги складає $250-300.

Середня вартість інтернет-магазину

Ціна інтернет-магазину складається з багатьох складових, серед яких безпосередньо розробка, а також дизайн, верстання та додаткові роботи. 

У середньому в Україні створення онлайн-майданчика для продажу коштуватиме 2500-3000 доларів. У цю вартість закладено:

  • розробка сайту на шаблоні з розширенням функціоналу та зміною дизайну;
  • верстання;
  • складання ТЗ;
  • інтеграція з платіжними системами, програмами складського обліку та службами доставлення;
  • SEO;
  • оплата хостингу та домену. 

Індивідуальна розробка інтернет-магазину з нуля із впровадженням додаткових сервісів для спрощення роботи з ним та швидкого оформлення замовлень обійдеться дорожче – від $10000 залежно від обсягів та складності робіт. 

Якщо вам потрібні ще підготовка унікального контенту, налаштування реклами, просування та/або техпідтримка, ці послуги оплачуються додатково.

Порівняння вартості інтернет-магазину у Києві та Дніпрі

Варіанти розробкиЦіна у Києві, дол.Ціна у Дніпрі, дол.
⭕ Простий магазин на шаблоні20001800
⭕ На шаблоні з доопрацюванням функціоналу38003500
⭕ На шаблоні з унікальним дизайном50005000
⭕ Магазин з індивідуальним дизайном та розширеним функціоналом75007000
⭕ Індивідуальна розробка з нулявід 15000від 12000

 

Порівняння вартості інтернет-магазину в Україні та Європі

Варіанти розробкиЦіна в Україні, евро.Ціна в Європі, евро.
⭕ Простий магазин на шаблоні10002500-3000
⭕ На шаблоні з доопрацюванням функціоналу38005800
⭕ Шаблон з унікальним дизайном50007000
⭕ Магазин з індивідуальним дизайном та розширеним функціоналом1200018000
⭕ Індивідуальна розробка з нулявід 15000від 21000

 

У США цінник набагато вищий. Оскільки вартість години роботи програміста та дизайнера стартує від $100 у США, ціна розробки функціонального інтернет-магазину становить від $35000.

Чи можна створити інтернет-магазин безкоштовно?

Інтернет-магазин можна отримати безкоштовно за допомогою конструкторів. Такі сервіси надають на вибір сотні готових шаблонів. Вам треба зареєструватися, підібрати відповідний під завдання бізнесу варіант, відредагувати дизайн, враховуючи фірмовий стиль або власні уподобання, додати товари та зберегти сайт. Це дозволяє отримати примітивне рішення із простим дизайном, без необхідних для повноцінного функціонування інтернет-магазину модулів.

А для інтеграції платіжних систем та налаштування важливих функцій треба перейти на платний преміум-план передплати. Суми тут будуть відносно невеликі, але й результат буде відповідний – простий сайт з мінімальним функціоналом, що ніяк не виділяється серед конкурентів і незручний для користування, без можливості перенести його на інший майданчик при розширенні асортименту.

Що означає інтернет-магазин під ключ

Розробка інтернет-магазину під ключ передбачає комплексні послуги. Замовник говорить про свої побажання, вимоги та згодом отримує готовий сайт. А розробник зі свого боку зобов’язується в обумовлені терміни створити ефективний онлайн-майданчик з урахуванням поставлених завдань.

Якість інтернет-магазину залежить від точності технічного завдання, тому документ необхідно грамотно скласти. У ньому треба прописати все, що ви бажаєте бачити на сайті: функціонал, меню, блоки, елементи дизайну та ін. 

Створення сайту, що продає, під ключ передбачає:

  • складання ТЗ;
  • створення сайту на шаблоні, з доопрацюванням або з нуля – згідно з договором;
  • розробка оригінального дизайну;
  • професійний вибір CMS;
  • підготовка кастомного функціоналу (крім шаблонних рішень);
  • використання необхідних функцій, сервісів та програм;
  • верстання;
  • тестування;
  • підбір хостингу;
  • оптимізація під пошукові системи;
  • наповнення та просування, якщо це прописано у договорі.

Тобто інтернет-магазин під ключ – це коли розробник виконує комплекс послуг, а замовник отримує готовий для роботи сайт. Вебресурс матиме зрозумілий каталог, просту навігацію, пошукове поле та фільтри для швидкого пошуку товарів, зручну форму оформлення замовлення, привабливий сучасний дизайн. 

Ціна інтернет-магазину під ключ формується з урахуванням поставлених завдань, особливостей розробки та дизайну, необхідності інтеграції зі сторонніми сервісами. Вартість простого сайту складає приблизно $1800, з розширеним функціоналом та унікальним оформленням – приблизно $3000, а створений із нуля – від $12000.

Як оцінити вартість розробки інтернет-магазину

Різні вебстудії за той самий проєкт можуть виставляти різні ціни. До того ж вартість може відрізнятись у рази. Це пов’язано зі статусом компанії, досвідом розробників та дизайнерів. Враховується також сфера діяльності замовника. Наприклад, якщо планується запустити онлайн-майданчик медичної тематики, а виконавець добре знається на цій ніші, знає всі тонкощі та підводні камені в роботі такого магазину, розуміє, які налаштування потрібні, то може взяти за свої послуги більше. 

Оскільки кожен інтернет-магазин – особливий, універсального рішення при його створенні не існує. Тут все залежить від специфіки бізнесу, обсягу заповнення, мети і завдань. 

Так, для невеликих сайтів з обмеженим асортиментом можна вибрати просте шаблонне рішення. Якщо вам важливий комфорт покупців та швидкість оформлення замовлення, теж підійде шаблон, але з обов’язковим доопрацюванням функціоналу. Але якщо у вас велика компанія, є потреба підкреслити статус і бажання досягти впізнаваності, варто вибирати індивідуальну розробку дизайну або створення сайту з нуля.

Вартість інтернет-магазину безпосередньо залежить від функціоналу, особливостей оформлення та розробки. Шаблонне рішення буде дешевшим за індивідуальну розробку, створення додаткових функцій оцінюється дорожче за набір стандартних компонентів, а можливість під’єднання до інтернет-магазину різних сервісів, програм та платіжних систем потребує великих вкладень. Тобто що складніший і об’ємніший сайт, що продає, що унікальніший його дизайн і функціональні блоки, то буде дорожче.

Приклад розрахунку вартості інтернет-магазину:

  • оренда хостингу – $20 на місяць;
  • доменна зона – $15 на рік;
  • CMS – $150;
  • сайт на шаблоні з доопрацюванням функціоналу – $1500;
  • дизайн під фірмовий стиль $500;
  • інтеграція з платіжними системами – $300;
  • використання додаткової мовної версії – $70;
  • складання ТЗ – $200.

Разом: $2975.

Також додатково може оплачуватись просування інтернет-магазину, налаштування контекстної або таргетованої реклами, техпідтримка, наповнення сайту контентом. 

Щоб зрозуміти, яка сума знадобиться для створення онлайн-майданчика безпосередньо під завдання вашого бізнесу, можна використовувати спеціальні програми розрахунку. 

Калькулятор вартості інтернет-магазину дозволяє вибрати потрібні параметри та дізнатися про орієнтовну ціну розробки. Зокрема, ви можете вказати:

  • доменну зону;
  • тип хостингу (хмарний, віртуальний, виділений сервер);
  • вид дизайну (шаблонний, стилізований, унікальний);
  • систему керування контентом;
  • набір функцій (пошук, фільтри, кошик, форми зворотного зв’язку, особистий кабінет, мультивалютність, нарахування бонусів, повідомлення про статус замовлення тощо);
  • інтеграції (автоматичне вивантаження на сайт, складський облік, наявність товару на складі, платіжні системи, служби доставлення, онлайн-чат, аналітика та ін.);
  • додаткові послуги (наповнення, контент, оптимізація, просування, фотографування та ін.).

Після вибору усіх параметрів калькулятор підрахує, скільки коштуватиме створення інтернет-магазину, який відповідає вашим вимогам. Ну а щоб детально обговорити умови співпраці та отримати точний розрахунок вартості розробки сайту, зв’яжіться безпосередньо з розробниками.

Що потрібно зробити, щоб відкрити свій інтернет-магазин

Будь-який бізнес починається з ідеї. Спочатку треба визначитися із напрямком діяльності, зрозуміти, які товари хочете продавати і чим вони будуть корисні споживачам. Після цього необхідно зробити дослідження ринку, вивчити нішу, конкурентів, цільову аудиторію, продумати стратегію та вибрати оптимальний спосіб створення інтернет-магазину.

Що потрібно для запуску інтернет-магазину:

  • вибрати категорії товарів;
  • визначитись із ціновим сегментом;
  • знайти надійних постачальників;
  • зареєструвати домен та орендувати хостинг;
  • оформити ФОП чи ПП;
  • стати на облік у державних службах (податкова, соціальні фонди);
  • відкрити рахунок у банку;
  • продумати структуру інтернет-магазину;
  • вибрати систему керування контентом;
  • визначитись із функціоналом;
  • вирішити, який потрібний дизайн;
  • дати назву компанії;
  • розробити інтернет-магазин;
  • налаштувати способи оплати та доставлення;
  • вивантажити товари на сайт;
  • займатися просуванням;
  • проводити аналітику;
  • найняти працівників.

Усі роботи з розробки та оформлення інтернет-магазину візьме на себе команда вебстудії. Фахівці не тільки займаються технічною частиною та дизайном, але й за необхідності допоможуть вам вибрати оптимальну систему керування контентом та хостинг, а також зареєструвати доменне ім’я. Після створення сайту, налаштування бізнес-процесів та інтеграції потрібних сервісів розробники проведуть тестування, перевірять, як працюють усі функції, після чого передадуть замовнику готовий проєкт.

Де замовити розробку інтернет-магазину

Щоб отримати ефективний інтернет-магазин, який працює безперебійно, необхідно довірити розробку професіоналам. І тут є два варіанти:

  • біржі фрілансу;
  • діджитал-агентства або вебстудії.

Фрілансери переважно беруть менше (якщо не йдеться про профі з крутим портфоліо), але тут є певні ризики. Наприклад, можна потрапити на новачка, розробника, який створює переважно шаблонні сайти, або ж зовсім невідповідального фахівця, який швидко видасть вам примітивне рішення, забере гроші, а доопрацювань і правок ви від нього не дочекаєтеся. Тому краще замовляти розробку інтернет-магазину у вебстудіях та digital-агентствах. 

У великих компаніях буде дорожче через їхній статус і роботи з масштабними проєктами, а ось невеликі спеціалізовані фірми пропонують доступніші ціни і до того ж відповідально підходять до завдання, оскільки бережуть свою репутацію. Такі компанії мають у штаті досвідчених розробників та дизайнерів, які створюють проєкти будь-якої складності.

Якщо ви хочете отримати якісний дизайн, незалежно від того, це шаблонне рішення чи індивідуальна розробка, систему керування з необхідним функціоналом, зрозумілу структуру, зручну навігацію, замовте створення інтернет-магазину у студії iFish. Наші фахівці вивчають конкурентів та цільову аудиторію, враховують вимоги замовника та особливості бізнесу. Це дозволяє їм створювати програмні продукти, що задовольняють запити покупців та виділяються серед сотень подібних. Щоб отримати консультацію та обговорити умови співпраці, <ahref=”/kontakty/”>зателефонуйте, напишіть у месенджери або залиште запит на сайті і ми вам передзвонимо.

Запитання-Відповідь

Навіщо потрібний інтернет-магазин?

Інтернет-магазини полегшують людям життя, адже багато покупців не хочуть бігати магазинами у пошуках потрібної речі. Їм простіше відкрити декілька різних сайтів, переглянути пропозиції, порівняти їх та вибрати прийнятний для себе варіант. Це заощаджує час, сили, а часом і гроші. 

Інтернет-магазин вирішує такі завдання:

  • забезпечує цілодобові продажі;
  • приваблює клієнтів із різних регіонів;
  • дозволяє знизити витрати (не потрібна оренда приміщення та велика кількість працівників);
  • підвищує довіру та лояльність аудиторії;
  • посилює репутацію компанії;
  • збільшує популярність бренду.

Інтернет-магазин спрямований на покращення впізнаваності компанії, збільшення кількості клієнтів, продажів та доходу.

Що входить у розробку інтернет-магазину?

Створення інтернет-магазину передбачає комплекс послуг, починаючи зі складання ТЗ, аналізу ніші та конкурентів та закінчуючи тестуванням створеного проєкту та його оптимізацією.

Під час створення інтернет-магазину особливу увагу треба приділити його структурі та функціоналу. Структура сайту для онлайн-продажів досить складна, оскільки, крім основного меню з категоріями та підкатегоріями товарів, містить також додаткові розділи та блоки. Щоб дізнатися, які сторінки ввести у навігаційну панель, перегляньте дані про дії користувачів у Google Analytics.

Структура інтернет-магазину:

  • головна сторінка;
  • каталог;
  • акції, розпродажі;
  • новинки;
  • хіти продажів;
  • розділи про доставлення, оплату, умови повернення;
  • кошик;
  • особистий кабінет;
  • блог.

Оскільки основа сайту – каталог – будується на моделі “від простого до складного”, всі товари варто поділити на групи та підгрупи для зручного пошуку. Водночас пошукове поле краще розмістити як на головній сторінці, так і у підкатегоріях. 

У блозі треба публікувати корисні статті (рейтинги, лайфхаки, поради, інструкції, тренди тощо) та цікавий контент (відеоогляди, варіанти застосування, добірки на тему та ін.). Ця інформація не обов’язкова, але вона приваблюватиме користувачів, підвищуватиме лояльність та довіру.

Залежно від асортименту, специфіки та завдань бізнесу вибирається, які розділи, сторінки та блоки включити у структуру сайту. А від її складності залежить тривалість та вартість розробки.

Ціна інтернет-магазину формується також з урахуванням функціоналу, який потрібно забезпечити для нормальної роботи. Що більше функцій належить створити і під’єднати, то дорожче коштуватиме розробка.

Які елементи можуть бути на сайті:

  • пошук;
  • фільтри та сортування;
  • кошик та оформлення замовлення;
  • форми зворотнього зв’язку;
  • оповіщення про надходження замовлення, оплату тощо;
  • інтеграція з платіжними системами, службами доставлення та іншими сервісами;
  • картки товарів з детальною інформацією, характеристиками та фото з різних ракурсів;
  • порівняння товарів;
  • переглянуті товари.

Що більше функцій міститиме інтернет-магазин, то зручніше буде споживачеві шукати продукцію та простіше оформити замовлення. Тому важливим є простий функціонал, створений із турботою про покупців.

Для уточнення деталей та розрахунку вартості проєкту, зателефонуйте до нас або напишіть у месенджери.

Як оновлювати інформацію в інтернет-магазині?

Інтернет-магазини, розроблені на базі CMS, зручні у використанні та керуванні. Усю інформацію ви зможете розміщувати та оновлювати самостійно за допомогою простої адміністративної панелі. Для цього вам потрібен комп’ютер та доступ до мережі Інтернет.

Скільки коштує відкрити інтернет-магазин в Україні?

Щоб запустити інтернет-магазин, необхідно створити онлайн-майданчик та закупити товар. Сума, необхідна для закупівлі продукції, залежить від напряму діяльності та масштабів бізнесу. А вартість розробки сайту формується з урахуванням низки факторів. Серед них – варіант розробки (шаблон, шаблон з доопрацюванням, створення з нуля), особливості дизайну (стилізований чи унікальний), вид CMS, набір функцій, кількість інтегрованих програм та ін.

Середня вартість розробки інтернет-магазину складає $2000-3000. Додатково оплачується налаштування реклами, просування сайту, наповнення контентом.

Скільки коштує просування інтернет-магазину?

Просування необхідне для посилення позицій вебресурсу, залучення трафіку, підвищення конверсії та зростання продажів. Під час розрахунку вартості послуги враховується технічний стан інтернет-магазину, його обсяг та поставлені завдання. 

Спочатку здійснюється аудит виявлення помилок і слабких місць, оцінюється юзабіліті, потім усуваються недоліки, виконується оптимізація майданчика під пошукові системи, редагується контент, а потім фахівці переходять до розкручування. 

Ціна просування залежить від каналів залучення трафіку, обсягів та складності робіт. При створенні інтернет-магазину на його розкручування може знадобитися від 300 доларів. Надалі вибираються найефективніші методи, тому витрати можуть знижуватися.

Щоб отримати консультацію та уточнити вартість просування інтернет-магазину, зателефонуйте нам або залиште запит на сайті.

Калькулятор вартості сайту

1. Який сайт вам потрібен?

2. Ви маєте прототип сайту?

Прототип – це майбутній план сайту, де весь контент розбитий на смислові блоки.

3. Скільки сторінок буде на сайті?

4. Який дизайн ви хочете?

5. Який функціонал?

Ваш сайт буде коштувати приблизно:

(+ - 3000 грн.)

Ориентировочная сумма: грн.

Опишіть ваше завдання

Вкажіть контакти

    ЗАМОВИТИ МАГАЗИН ПІД КЛЮЧ

    Розробка інтернет-магазину з урахуванням бюджету. Пропонуємо рішення від 1200 до 30000 $. Функціональні та повністю готові до запуску магазини на WooCommerce, OpenCart, Bitrix, Laravel. Інтегруємо з платіжними системами та логістичними сервісами.

    Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

    Оцінка вашого проекту
    Побудова плану робіт
    Ціни та терміни розробки магазину

    Київ

    Спортивна площа,
    1a, Gulliver, Tower A

    Харків

    вул. Коломенська, 63, 3 поверх,
    The Place Of

    Дніпро

    вул. Миколаївська, 19,
    3 поверх, офіс 10

    Одеса

    Одеса, вул. Жуковського, 9
    iQSpace

    Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved