Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.
Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:
animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de
З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.
Особисті кабінети впроваджують на різні сайти як у сфері В2В, так і В2С. Цей елемент інтерфейсу вигідний бізнесу і клієнту.
Розробляють особисті кабінети для таких проєктів:
Сайти, які продають товари або надають послуги, часто мають лише одну групу користувачів – клієнтів. До них належать інтернет-магазини, медичні, урядові, комунальні платформи. Особистий кабінет у таких випадках – обов’язкова опція. А ось корпоративні ресурси і портали приймають декілька груп користувачів, тому створюють два, а то й три види особистих кабінетів, щоб розмежувати права доступу.
На ціну та терміни впливає вид ресурсу і обсяг робіт. У середньому вартість створення особистого кабінету стартує з 5000$, а процес розроблення триває понад 3 місяці. Але якщо потрібно створити декілька особистих кабінетів з розширеним функціоналом і великою кількістю інтеграцій, то ціна може перевищувати 30 000$, а знадобиться на це не менше 8 місяців.
Під час реєстрації юридичної особи з'являються додаткові поля, у яких необхідно вказати реквізити підприємства, рахунки для оплати та інші дані про діяльність. Форми реєстрації для звичайних користувачів простіші, що дозволяє створити обліковий запис практично за 2-3 кроки.
Такий особистий кабінет потрібен оптовикам, які мають декілька філій у межах однієї групи компаній. Він дозволяє зареєструвати нову компанію за посиланням від майстер-акаунта. Для фізичних осіб така функція зайва.
В особистому кабінеті покупця зазвичай знаходяться відомості про продукцію, яка зацікавила, та історія покупок. Щодо профіля продавця, то тут зберігається більше інформації про товари, ціни, продажі та статистика.
В особистих кабінетах юридичних осіб є додаткова функція – створювати чи завантажувати договори, акти, рахунки і навіть виконувати бухгалтерську звірку.
Особистий кабінет допомагає бізнесу взаємодіяти з клієнтами і спростити обробку замовлень, а також може містити додаткові інструменти для роботи, наприклад, маркетингові матеріали, персональну програму лояльності тощо.
У сфері В2В важлива статистика та аналітика, тому особисті кабінети містять відповідні інструменти.
Особисті кабінети представників сектора В2В, коли одні компанії співпрацюють з іншими, та В2С сфери, коли компанії працюють для звичайних споживачів (фізичних осіб), відрізняються переважно функціоналом.
Зокрема, для користувачів впроваджують простіші функції (запис до лікаря, оплата рахунків, оформлення замовлення тощо), тоді як для бізнесу потрібні розширені можливості. До того ж, у В2В створюють окремі особисті кабінети для контрагентів виробника, дистриб’юторів і роздрібних магазинів.
Аналіз
Вивчаємо бізнес, конкурентів і цільову аудиторію. Розробляємо концепцію побудови особистого кабінету – на кого розрахований, що у ньому має бути, як користувачі взаємодіятимуть з компанією тощо.
Технічне завдання
Це основа проєкту, оскільки в документі міститься уся необхідна для розроблення інформація (мета створення, тип кабінету, функціонал, дизайн, інтеграція, контент).
Функціонал
Формуємо структуру особистого кабінету, визначаємо, які додавати розділи і функції.
Дизайн
Розробляємо оформлення сторінок і типографіку особистого кабінету.
Розроблення
Вибираємо CMS, створюємо тестові майданчики, здійснюємо адаптивне верстання, впроваджуємо функціонал, інтегруємо сторонні ресурси, зіставляємо зверстану сторінку з вихідним макетом.
Тестування
Здійснюємо модульне тестування, перевіряємо працездатність кабінету і безпеку системи.
Запуск
Передаємо проєкт замовнику.
Особистий кабінет є сторінкою користувача, на якій можна виконувати різні дії і відстежувати інформацію. Цей інструмент вигідний для бізнесу і має певні переваги для фізичних осіб, зокрема, дозволяє контролювати покупки, переглядати історію замовлень, швидко оформляти повторні покупки та економити гроші завдяки бонусам і знижкам за програмою лояльності.
Що дає розробка особистого кабінету для бізнесу:
Залежно від виду ресурсу і напряму діяльності, відрізняються складові особистого кабінету. Це означає, що персональний обліковий запис в інтернет-магазині, на сайті клініки або промислової компанії, наприклад, міститиме різні розділи і функції.
Клієнт часто оплачує товар чи послугу онлайн. Тому для цієї функції необхідна інтеграція з платіжними системами, службами доставки тощо.
Користувачі повинні мати можливість стежити за статусом замовлення, зробити повторне замовлення, зв’язатися з менеджером, переглянути історію покупок.
Накопичення бонусів за кожну покупку дозволяє використовувати їх для оплати наступного замовлення. Для цього має бути відповідний функціонал. Такі програми підвищують лояльність аудиторії.
Це привід для клієнта створити обліковий запис. Функцію можна розвинути до клубів за інтересами, учасники яких отримують вигідні пропозиції. Такий підхід у створенні особистого кабінету допоможе привабити споживачів.
Особистий кабінет також дозволяє отримувати «корисні» повідомлення: «Ваше замовлення готове», «Замовлення доставлене у відділення пошти», «З’явилося вільне місце до майстра» тощо. Ця функція реалізується через push-сповіщення або один із месенджерів, SMS.
Одна з функцій особистого кабінету – повне інформування клієнта про замовлення чи послугу.
Може бути через соцмережі чи номер мобільного з верифікацією. Це необхідно для захисту даних користувачів і безпечних транзакцій.
Допомагає бізнесу вести облік, укладати угоди, відстежувати баланс тощо.
Функція дає чітко зрозуміти користувачеві, що робити, і спрощує покупку.
В особистому кабінеті залежно від виду і призначення ресурсу можуть бути такі розділи, як перевірка платежів, історія візитів до лікаря, перегляд результатів аналізів, передавання показань лічильників, запис на прийом та ін.
До того ж, треба забезпечити постійний зв’язок з вами. Вдалий варіант – цілодобовий онлайн-чат у власному кабінеті з високою швидкістю відповіді. Водночас у менеджера буде повна інформація про зареєстрованого клієнта. Таким чином, він зможе швидше і точніше відповісти на усі запитання.
Особистий кабінет – це індивідуальна сторінка користувача, яка стає доступною після реєстрації та авторизації. Основне її завдання – прискорити і спростити взаємодію клієнта і бізнесу.
В особистому кабінеті зберігаються дані про користувача, його дії на сайті, замовлення, історія, файли і документи, картки для оплати. Він може впроваджуватись на сайті, сервісі або в мобільному застосунку. Зайти у нього може лише власник після авторизації.
Особистий кабінет підвищує лояльність клієнта, робить його ближчим до компанії, а продукт – доступнішим. Він зменшує витрати на обслуговування покупців, знижує кількість помилок і прибирає людський фактор за рахунок того, що користувач робить замовлення і стежить за його виконанням. Вам не потрібен call-центр – уся інформація доступна в особистому кабінеті.
Окрім цього, особистий кабінет дозволяє перебувати у постійному контакті з покупцем, неявно просуваючи свій продукт. Споживач сприйматиме ваші торгові пропозиції прихильніше, перебуваючи у вас на сайті.
Також система не дозволить домовитися з клієнтом в обхід компанії, а отже, ви не втратите його.
Особистий кабінет дозволяє покупцю заощаджувати завдяки використанню персональних знижок, бонусів, участі у спеціальних акціях. А необхідну інформацію можна отримати швидко, без зайвих дій і розмови з менеджером.
Купувати товар або замовляти послугу через особистий кабінет простіше, тому що можна мінімізувати час на взаємодію з компанією.
В особистому кабінеті треба передбачити:
На ціну розробки впливає декілька факторів:
Середня вартість проєкту складає від 5000$ – за простий, від 13 000$ – за середньої складності або від 30 000$ – за складний.
Для створення особистого кабінету необхідно зробити дослідження, вивчити ринок, конкурентів і ЦА, вибрати відповідну систему керування контентом, продумати дизайн і знайти досвідчених розробників.
Під час розробки потрібно:
Усе це потребує професійних дій. Тому для отримання якісного результату розробку треба довірити тим, хто знає і вміє створювати особисті кабінети.
Щоб заощадити на розробці особистого кабінету, потрібно скласти оптимальний набір функцій – тих, які регулярно використовуватимуться, скорочуватимуть витрати та стимулюватимуть попит. Трудомісткі опції з неоднозначними перспективами варто виключити з проєкту або замовити їхню лайт-версію.
Також, щоб заощадити, можна обійтися без унікального дизайну – не малювати інтерфейс з нуля, а зосередитись на зручності і простоті, підігнати сторінки під фірмовий стиль компанії. Можна також використовувати шаблонні рішення, доповнити їх потрібними функціями. Це дозволить скоротити витрати на розробку особистого кабінету вдвічі.
Особистий кабінет має бути простим і ненав’язливим. Тобто, не потрібно «бігати» за користувачем по всьому сайту – достатньо розмістити помітну кнопку для переходу, а для реєстрації потрібно створити зрозумілу лаконічну форму без десятків різних полів для заповнення.
Важливо також враховувати навантаження на сайт, необхідно розробити зрозумілу навігацію і подбати про захист даних, а також передбачити опцію відстеження для оптимізації роботи відділу обробки замовлень.
Якщо вам потрібне розроблення особистого кабінету, зверніться до вебстудії iFish. Ви отримаєте такі переваги:
Щоб обговорити проєкт, зв’яжіться з нашими менеджерами за телефоном або в месенджері. Також можна залишити замовлення на сайті та дізнатися попередню вартість.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 USD | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку. Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Cайт-візитка недорого | від 2 тижнів | від 550 USD | Залишити заявку |
Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблоні | від 3 тижнів | від 950 USD | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт. | |||
Інтернет-магазин на шаблоні | від 4 тижнів | від 1 800 USD | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved