Створення особистого кабінету для всіх типів сайтів

Створення особистого кабінету дозволяє отримати ефективний бізнес-інструмент для підвищення лояльності клієнтів і збільшення доходів. Вебстудія iFish створює особисті кабінети з будь-яким функціоналом під завдання замовника. Пропонуємо шаблонні варіанти та індивідуальну розробку з нуля у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та інших регіонах України.

183 особи замовили
42 відгуки
Строк розробки: до 20 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.

Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:

animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de

З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.

 

Види особистих кабінетів у В2В та В2С сферах

Особисті кабінети впроваджують на різні сайти як у сфері В2В, так і В2С. Цей елемент інтерфейсу вигідний бізнесу і клієнту.

Розробляють особисті кабінети для таких проєктів:

  • інтернет-магазини – для покупців;
  • маркетплейси – для покупців та продавців;
  • освітні платформи – для вчителів та учнів;
  • банківські установи – для власника картки чи розрахункового рахунку;
  • сайти готелів – для відвідувачів;
  • інформаційні та розважальні платформи – для тих, хто розміщує контент;
  • конструктори сайтів – для користувачів;
  • сервіси державних послуг – для фізичних і юридичних осіб;
  • електронна пошта – для власників поштової адреси;
  • сервіси електронних розсилок – для користувачів;
  • ресурси логістичних компаній і пасажирських перевезень – для юридичних і фізичних осіб;
  • медичні платформи – для пацієнтів;
  • сайти комунальних послуг – для споживачів.

Сайти, які продають товари або надають послуги, часто мають лише одну групу користувачів – клієнтів. До них належать інтернет-магазини, медичні, урядові, комунальні платформи. Особистий кабінет у таких випадках – обов’язкова опція. А ось корпоративні ресурси і портали приймають декілька груп користувачів, тому створюють два, а то й три види особистих кабінетів, щоб розмежувати права доступу.

 

Терміни та ціна створення особистого кабінету

На ціну та терміни впливає вид ресурсу і обсяг робіт. У середньому вартість створення особистого кабінету стартує з 5000$, а процес розроблення триває понад 3 місяці. Але якщо потрібно створити декілька особистих кабінетів з розширеним функціоналом і великою кількістю інтеграцій, то ціна може перевищувати 30 000$, а знадобиться на це не менше 8 місяців.

 

Відмінності особистого кабінету у В2В та В2С нішах

Розширена інформація про компанію


Під час реєстрації юридичної особи з'являються додаткові поля, у яких необхідно вказати реквізити підприємства, рахунки для оплати та інші дані про діяльність. Форми реєстрації для звичайних користувачів простіші, що дозволяє створити обліковий запис практично за 2-3 кроки.

Мультиакаунт клієнта


Такий особистий кабінет потрібен оптовикам, які мають декілька філій у межах однієї групи компаній. Він дозволяє зареєструвати нову компанію за посиланням від майстер-акаунта. Для фізичних осіб така функція зайва.

Відомості про продукти/замовлення


В особистому кабінеті покупця зазвичай знаходяться відомості про продукцію, яка зацікавила, та історія покупок. Щодо профіля продавця, то тут зберігається більше інформації про товари, ціни, продажі та статистика.

Фінансові документи


В особистих кабінетах юридичних осіб є додаткова функція – створювати чи завантажувати договори, акти, рахунки і навіть виконувати бухгалтерську звірку.

Автоматизація та оптимізація
бізнес-процесів

Особистий кабінет допомагає бізнесу взаємодіяти з клієнтами і спростити обробку замовлень, а також може містити додаткові інструменти для роботи, наприклад, маркетингові матеріали, персональну програму лояльності тощо.

Статистика та аналітика

У сфері В2В важлива статистика та аналітика, тому особисті кабінети містять відповідні інструменти.

Етапи створення особистого кабінету

Особисті кабінети представників сектора В2В, коли одні компанії співпрацюють з іншими, та В2С сфери, коли компанії працюють для звичайних споживачів (фізичних осіб), відрізняються переважно функціоналом. 

Зокрема, для користувачів впроваджують простіші функції (запис до лікаря, оплата рахунків, оформлення замовлення тощо), тоді як для бізнесу потрібні розширені можливості. До того ж, у В2В створюють окремі особисті кабінети для контрагентів виробника, дистриб’юторів і роздрібних магазинів.

Аналіз

Вивчаємо бізнес, конкурентів і цільову аудиторію. Розробляємо концепцію побудови особистого кабінету – на кого розрахований, що у ньому має бути, як користувачі взаємодіятимуть з компанією тощо.

01 Етап

Технічне завдання

Це основа проєкту, оскільки в документі міститься уся необхідна для розроблення інформація (мета створення, тип кабінету, функціонал, дизайн, інтеграція, контент).

02 Етап

Функціонал

Формуємо структуру особистого кабінету, визначаємо, які додавати розділи і функції.

03 Етап

Дизайн

Розробляємо оформлення сторінок і типографіку особистого кабінету.

04 Етап

Розроблення

Вибираємо CMS, створюємо тестові майданчики, здійснюємо адаптивне верстання, впроваджуємо функціонал, інтегруємо сторонні ресурси, зіставляємо зверстану сторінку з вихідним макетом.

05 Етап

Тестування

Здійснюємо модульне тестування, перевіряємо працездатність кабінету і безпеку системи.

06 Етап

Запуск

Передаємо проєкт замовнику.

07 Етап

Переваги створення особистого кабінету на сайті

 

Особистий кабінет є сторінкою користувача, на якій можна виконувати різні дії і відстежувати інформацію. Цей інструмент вигідний для бізнесу і має певні переваги для фізичних осіб, зокрема, дозволяє контролювати покупки, переглядати історію замовлень, швидко оформляти повторні покупки та економити гроші завдяки бонусам і знижкам за програмою лояльності.

 
Що дає розробка особистого кабінету для бізнесу:

  • вибудовування комунікації з новими і постійними клієнтами;
  • стимулювання попиту через індивідуальні знижки, спеціальні пропозиції і додаткові товари чи послуги;
  • нагадування про незавершені замовлення в e-mail, sms або push-повідомленнях;
  • формування бази потенційних клієнтів;

 

  • підвищення лояльності аудиторії завдяки зручному користуванню;
  • відстеження статистики та проведення аналізу поведінки покупців;
  • економія коштів на утримання кол-центра;
  • запобігання втраті клієнта через недобросовісні дії менеджера;
  • збільшення прибутку.

Основні розділи та функції особистого кабінету

Залежно від виду ресурсу і напряму діяльності, відрізняються складові особистого кабінету. Це означає, що персональний обліковий запис в інтернет-магазині, на сайті клініки або промислової компанії, наприклад, міститиме різні розділи і функції.

Інтеграція зі сторонніми сервісами

Клієнт часто оплачує товар чи послугу онлайн. Тому для цієї функції необхідна інтеграція з платіжними системами, службами доставки тощо.

Історія угод і відстеження замовлення

Користувачі повинні мати можливість стежити за статусом замовлення, зробити повторне замовлення, зв’язатися з менеджером, переглянути історію покупок.

Програма лояльності

Накопичення бонусів за кожну покупку дозволяє використовувати їх для оплати наступного замовлення. Для цього має бути відповідний функціонал. Такі програми підвищують лояльність аудиторії.

Спеціальні пропозиції

Це привід для клієнта створити обліковий запис. Функцію можна розвинути до клубів за інтересами, учасники яких отримують вигідні пропозиції. Такий підхід у створенні особистого кабінету допоможе привабити споживачів.

Повідомлення

Особистий кабінет також дозволяє отримувати «корисні» повідомлення: «Ваше замовлення готове», «Замовлення доставлене у відділення пошти», «З’явилося вільне місце до майстра» тощо. Ця функція реалізується через push-сповіщення або один із месенджерів, SMS.

Інформація

Одна з функцій особистого кабінету – повне інформування клієнта про замовлення чи послугу.

Авторизація

 Може бути через соцмережі чи номер мобільного з верифікацією. Це необхідно для захисту даних користувачів і безпечних транзакцій.

Електронний документообіг

Допомагає бізнесу вести облік, укладати угоди, відстежувати баланс тощо. 

Кошик та оформлення замовлення

Функція дає чітко зрозуміти користувачеві, що робити, і спрощує покупку.

В особистому кабінеті залежно від виду і призначення ресурсу можуть бути такі розділи, як перевірка платежів, історія візитів до лікаря, перегляд результатів аналізів, передавання показань лічильників, запис на прийом та ін.

До того ж, треба забезпечити постійний зв’язок з вами. Вдалий варіант – цілодобовий онлайн-чат у власному кабінеті з високою швидкістю відповіді. Водночас у менеджера буде повна інформація про зареєстрованого клієнта. Таким чином, він зможе швидше і точніше відповісти на усі запитання.

Запитання-відповідь

Що таке особистий кабінет користувача?

Особистий кабінет – це індивідуальна сторінка користувача, яка стає доступною після реєстрації та авторизації. Основне її завдання – прискорити і спростити взаємодію клієнта і бізнесу. 

В особистому кабінеті зберігаються дані про користувача, його дії на сайті, замовлення, історія, файли і документи, картки для оплати. Він може впроваджуватись на сайті, сервісі або в мобільному застосунку. Зайти у нього може лише власник після авторизації.

Навіщо потрібний особистий кабінет клієнта бізнесу?

Особистий кабінет підвищує лояльність клієнта, робить його ближчим до компанії, а продукт – доступнішим. Він зменшує витрати на обслуговування покупців, знижує кількість помилок і прибирає людський фактор за рахунок того, що користувач робить замовлення і стежить за його виконанням. Вам не потрібен call-центр – уся інформація доступна в особистому кабінеті.

Окрім цього, особистий кабінет дозволяє перебувати у постійному контакті з покупцем, неявно просуваючи свій продукт. Споживач сприйматиме ваші торгові пропозиції прихильніше, перебуваючи у вас на сайті.

Також система не дозволить домовитися з клієнтом в обхід компанії, а отже, ви не втратите його.

Навіщо потрібний особистий кабінет клієнту?

Особистий кабінет дозволяє покупцю заощаджувати завдяки використанню персональних знижок, бонусів, участі у спеціальних акціях. А необхідну інформацію можна отримати швидко, без зайвих дій і розмови з менеджером.

Купувати товар або замовляти послугу через особистий кабінет простіше, тому що можна мінімізувати час на взаємодію з компанією.

Що має бути в особистому кабінеті?

В особистому кабінеті треба передбачити:

  1. Модуль авторизації. Користувач зможе авторизуватися через соцмережі, за номером телефону, з підтвердженням особи за дзвінком або SMS.
  2. Історія роботи з клієнтом. Відображення усіх замовлень, звернень до компанії, статусу та іншої інформації у реальному часі.
  3. Електронний документообіг. Можливість роздруковувати і надсилати договори, рахунки, накладні і акти, серед них акти-звірки, просто з особистого кабінету, а також використовувати електронний підпис, відстежувати баланс і заборгованість.
  4. Модуль підтримки клієнтів. Він може бути у вигляді цілодобового онлайн-чату або іншого способу спілкування з консультантами компанії. Головне, щоб інструмент дозволяв зв’язатися з персональним менеджером у зручний для клієнта час та зберігав історію листування.
Скільки коштує створення власного кабінету?

На ціну розробки впливає декілька факторів:

  • кількість особистих кабінетів на одному сайті;
  • набір функцій;
  • особливості дизайну;
  • кількість необхідних проєкту інтеграцій;
  • тарифи виконавця (для створення особистого кабінету задіяно приблизно 13 фахівців).


Середня вартість проєкту складає від 5000$ – за простий, від 13 000$ – за середньої складності або від 30 000$ – за складний.

Що необхідне для створення особистого кабінету?

Для створення особистого кабінету необхідно зробити дослідження, вивчити ринок, конкурентів і ЦА, вибрати відповідну систему керування контентом, продумати дизайн і знайти досвідчених розробників.

Під час розробки потрібно:

  1. Інтегрувати системи обліку. Це можуть бути 1С, ELMA, Microsoft SharePoint та Microsoft Dynamics CRM, SAP або інші, які вам підійдуть.
  2. Захистити комерційні дані. Клієнт і партнер отримують доступ тільки до своїх цін, послуг та документів.
  3. Організувати документообіг. Необхідно, щоб виставляти рахунки, робити звіти, укладати договори в одному місці.
  4. Створити адаптивний дизайн для користування з різних пристроїв.
  5. Убезпечити проєкт. Враховувати вимоги аудиторів замовника щодо безпеки даних в особистому кабінеті.

Усе це потребує професійних дій. Тому для отримання якісного результату розробку треба довірити тим, хто знає і вміє створювати особисті кабінети.

Як заощадити під час розробки особистого кабінету?

Щоб заощадити на розробці особистого кабінету, потрібно скласти оптимальний набір функцій – тих, які регулярно використовуватимуться, скорочуватимуть витрати та стимулюватимуть попит. Трудомісткі опції з неоднозначними перспективами варто виключити з проєкту або замовити їхню лайт-версію. 

Також, щоб заощадити, можна обійтися без унікального дизайну – не малювати інтерфейс з нуля, а зосередитись на зручності і простоті, підігнати сторінки під фірмовий стиль компанії. Можна також використовувати шаблонні рішення, доповнити їх потрібними функціями. Це дозволить скоротити витрати на розробку особистого кабінету вдвічі.

На що важливо звернути увагу під час створення особистого кабінету?

Особистий кабінет має бути простим і ненав’язливим. Тобто, не потрібно «бігати» за користувачем по всьому сайту – достатньо розмістити помітну кнопку для переходу, а для реєстрації потрібно створити зрозумілу лаконічну форму без десятків різних полів для заповнення.

Важливо також враховувати навантаження на сайт, необхідно розробити зрозумілу навігацію і подбати про захист даних, а також передбачити опцію відстеження для оптимізації роботи відділу обробки замовлень.

Які переваги я отримаю, якщо замовлю у вас створення власного кабінету?

Якщо вам потрібне розроблення особистого кабінету, зверніться до вебстудії iFish. Ви отримаєте такі переваги:

  • професійна команда з досвідом розробки особистих кабінетів для різних вебресурсів;
  • врахування усіх вимог і побажань замовника;
  • розробку функціоналу, який буде необхідний сайту;
  • унікальний дизайн, який відрізняється від конкурентів;
  • фіксування вартості до початку робіт;
  • гарантію якості і підтримку після розробки особистого кабінету;
  • створення клієнтського сервісу з нуля чи на шаблоні з доопрацюванням під завдання бізнесу.


Щоб обговорити проєкт, зв’яжіться з нашими менеджерами за телефоном або в месенджері. Також можна залишити замовлення на сайті та дізнатися попередню вартість.

Ціна сайту на шаблоні

Акция

Назовите промокод «ёлочки» и получите бонусы
Сайт Домен Хостинг в подарок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 USDЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку.

Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Cайт-візитка недорого
від 2 тижніввід 550 USDЗалишити заявку

Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблоні
від 3 тижніввід 950 USDЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт.

Інтернет-магазин на шаблоні
від 4 тижніввід 1 800 USDЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервісу приймати оплату онлайн та здійснювати доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів або працює некоректно.
  • Ви хочете промацати нішу і розібратися в інтернет-продажах, але водночас прагнете побудувати довгострокову стратегію розвитку і просування, незалежно від прайс агрегаторів та сервісів на зразок Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved