Ціни на SMM послуги в Україні на 2022 рік

Скільки коштує ефективне просування у соціальних мережах? Ціни на SMM послуги у містах Київ, Одеса, Дніпро, Харків та інших регіонах України на 2022 рік. Актуальний прайс студії iFish.

1335 осіб замовили
208 відгуків
Період SMM просування: від 30 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Вартість SMM просування під ключ в Україні

SMM (Social Media Marketing) являє собою низку процесів, спрямованих на залучення нової аудиторії, формування іміджу та збільшення продажів товарів чи послуг.

А SMM «під ключ» – це проєкт, до якого входять SMM-стратегія, контент-план, оформлення бізнес-аккаунту та таргетована реклама. Для створення такого сильного інструменту залучення потенційних клієнтів у свій бізнес вам потрібно лише скласти чітке ТЗ та довірити все інше фахівцям.

Скільки коштують послуги SMM? Який бюджет виділити на просування, щоб не розоритись, але отримати реальний результат? Скажімо прямо – все індивідуально, хоч би як банально це не звучало. Адже ціна залежить від поставлених завдань, особливостей бізнесу, обраних способів просування та інших факторів. Наприклад, це може бути 40 доларів, а може й понад 1000 доларів.

Українські SMM-агентства найчастіше пропонують на вибір три пакети послуг:

  • Базовий – від $500.
  • Середній – від $750.
  • Просунутий – від $1000.

Вартість визначають обсяг робіт та кількість годин, витрачених на оформлення акаунта, публікацію постів та просування.

З чого складається вартість SMM послуг?

Розробка SMM-стратегії

Це найважливіший пункт у просуванні. Він потребує багато часу, зусиль та навичок у сфері маркетингу, але без нього ймовірність створення успішної рекламної кампанії значно зменшується. Розробка стратегії передбачає:

  • ● Аналіз основних показників: поточна кількість підписників, залучення аудиторії, її взаємодія зі сторінкою, наявність ботів, аналіз накрутки, статистика, аналітика тощо.

  • ● Вивчення цільової аудиторії, її уподобань та очікувань.

  • ● Презентація послуги або продукту клієнта.

  • ● Складання портрета цільової аудиторії, яку потрібно залучити.

  • ● Аналіз конкурентів, ринку, особливостей бізнесу, дослідження трафіку, робочих інструментів, якості контенту тощо.

  • ● Google Analytics: кількість переходів на сайт, конверсія, відсоток відмов, популярність товару тощо.

  • ● План дій щодо безпеки сторінок у соціальних мережах.

  • ● Вибір інструментів просування.

  • ● Контент-стратегія: концепція, візуалізація, рекомендації.
Ціна: від 70$
01 Етап

Оформлення акаунту. Створення фірмового стилю

Щоб забезпечити впізнаваність та відмінність від конкурентів, вам потрібний продумано оформлений акаунт. Іконки, аватар, шапка профілю, загальний візуал – все це має бути гармонійним, виконаним у єдиному стилі.
Вартість залежатиме від соцмережі та кількості робіт.
Ціна: від 35$
02 Етап

Підготовка контенту

Сюди можуть входити пости, описи товарів, сценарії для відео, рекламні тексти, статті та ін. Ціна послуги залежатиме від кількості символів, тематики та виду контенту: інформаційний, що продає, розважальний, вірусний або який зацікавлює.
Ціна: від 3,5$ за 1000 символів
03 Етап

Підбір стилю, створення та редагування візуального контенту (фото, відео)

Залежно від майданчика та контент-плану, ви найчастіше використовуватимете або відео, або фото, але без візуального контенту вам точно не обійтися. Вартість формується залежно від масштабу ідеї, типу зйомки та кількості задіяних людей.
Ціна: від 75$
04 Етап

Регулярне ведення сторінки та комунікація з аудиторією

Якщо у вас немає часу займатися соціальними мережами, ви можете довірити цю справу фахівцям SMM-агентства. Вартість залежатиме від кількості публікацій на місяць, активності аудиторії та часу, витраченого на завдання.
Ціна: від 70$
05 Етап

Налаштування таргетованої реклами

Це ключовий елемент у просуванні вашого акаунту. Адже за допомогою таргетингу цільова аудиторія зможе дізнатися про вас і ваш продукт.
Ціна: від 90$
06 Етап

Підготовка щомісячного звіту

з аналітикою, висновками та рекомендаціями
Ціна: Безкоштовно
07 Етап

Скільки коштує просування в Instagram

Instagram вже давно зарекомендував себе як ідеальну платформу для бізнесу. Наразі це не просто майданчик для публікації фото – це повноцінний канал комунікації з аудиторією. Щодня все більше людей відкривають тут свої магазини і створюють бізнес-акаунти для просування компанії або особистого бренду.

Але щоб виділитися, недостатньо просто гарних фото та якогось тексту. Пости повинні бути цікавими, корисними, викликати емоції, залучати користувачів до спілкування. Саме тому не варто гнатися за кількістю публікацій, а треба подбати про якість контенту, приділяючи особливу увагу сторіс.

Ефективне просування Instagram-акаунта обов’язково має такі етапи:

  1. Налаштування профілю.
  2. Оформлення облікового запису: закріплені історії, опис та аватар.
  3. Контент-план та публікація постів.
  4. Хештеги.
  5. Фірмовий стиль та оформлення стрічки.
  6. Безпосередньо просування.
  7. Регулярне спілкування з відвідувачами сторінки.
  8. Проведення конкурсів, опитувань та акцій.
  9. Щомісячний звіт.

Вартість послуг з ведення та просування Instagram

Назва послугиЦіна на місяць
Послуги маркетолога, таргетологавід 100$
Розробка дизайну для соц. мережвід 75$
Разова розробка стратегії рекламної кампаніївід 70$
Підготовка контент-планувід 70$
Налаштування реклами в Instagramвід 140$
Ведення сторінки в Instagramвід 70$

Скільки коштує просування сторінки у Facebook

Другий сильний майданчик для просування, який однаково добре придатний як для розкручування особистого бренду, так і для бізнесу – це Facebook.

Серед 2 млрд користувачів цієї соціальної мережі однозначно є ваша цільова аудиторія. А ще ця платформа допомагає бізнесу вийти за межі країни та заявити про себе мешканцям інших держав.

Так що, якщо ви прагнете покращити репутацію, збільшити охоплення та інтерес до продукту, «прогріти» аудиторію та/або налагодити комунікацію зі споживачами, то без професійного ведення сторінки вам ніяк не обійтися.

Якісне просування сторінки у Facebook передбачає:

  • аудит існуючої сторінки або створення нової;
  • аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії;
  • оформлення та наповнення профілю інформацією;
  • створення інфографіки та брендування контенту;
  • модерація спаму;
  • постингова реклама у тематичних спільнотах;
  • створення рекламного акаунту;
  • налаштування рекламних кампаній;
  • проведення регулярних опитувань на сторінці;
  • організація конкурсів та акцій;
  • публікація різного контенту;
  • постійна взаємодія з аудиторією;
  • щомісячний звіт.

Вартість послуг просування акаунту на Facebook

Найменування послугиЦіна на місяць
Послуги маркетолога, таргетологавід 150$
Розробка дизайну для соц. мережвід 80$
Разова розробка стратегії просуваннявід 80$
Підготовка контент-планувід 200$
Ведення спільноти у Facebookвід 75$
Просування групи Facebookвід 90$
Створення та просування сторінки/групи у Facebookвід 110$

Скільки коштує просування YouTube-каналу

Канали на YouTube, які ще недавно не сприймали всерйоз, у сучасному світі стали ефективним інструментом у боротьбі за потенційних клієнтів. Зараз це не просто відеохостинг, а повноцінна пошукова система, яка за грамотної оптимізації може привести до вас потенційних клієнтів.

Більшість користувачів вже звикли засвоювати інформацію через відео, тому для масштабування бізнесу варто створити такий канал впливу.

Ціну на просування каналу на YouTube формують такі дії:

  1. Аналіз тематичних запитів.
  2. Вивчення конкурентів та потреб цільової аудиторії.
  3. Визначення релевантних ключових слів для SEO.
  4. Створення унікального прев’ю та впізнаваної стилістики каналу.
  5. Розробка SEO-оптимізованої назви та опису.
  6. Публікація відео.
  7. Налаштування заставок, підказок та субтитрів.
  8. Формування плейлистів.
  9. Налаштування моніторингу позицій відео у пошуковій видачі.
  10. Взаємодія з аудиторією: модерація коментарів, спілкування, лайки.
  11. Використання відеореклами.
  12. Щоденна звітність.

Вартість послуг з просування каналу або відео на YouTube

Найменування послугиЦіна
Стратегія розвитку каналувід 240$
Базова оптимізація каналувід 190$
Оптимізація 1-го відеороликавід 15$
Одноразова публікація відеороликавід 130$
Публікація 2-х відео на місяцьвід 330$
Публікація 4-х відео на місяцьвід 520$
Публікація 8-ми відео на місяцьвід 800$

Ціна на SMM-копірайтинг

Неможливо недооцінити роль тексту, коли йдеться про встановлення контакту та підтримки комунікації з аудиторією. Текстовий контент для вашої ЦА – це ідентифікатор, піарник, психолог та маркетолог в одній особі. Він може як підвищити лояльність клієнтів, так і налаштувати їх проти вас. Тому найкраще довірити це завдання фахівцю, який знає вашу сферу діяльності і зможе якісно донести ваше посилання користувачам. Адже щоб отримати віддачу, треба зачепити аудиторію, а для цього необхідно знати, чого вона хоче, і говорити з нею її ж мовою.

Вартість копірайтингу для соціальних мереж залежить від виду, кількості контенту та досвіду виконавця.

Контент буває::

  1. Такий, що продає. У максимально стислому обсязі фахівець повинен переконати потенційного клієнта, що він не зможе прожити без конкретного продукту чи послуги. Цей вид постів оцінюється на 30-40% дорожче за інші.
  2. Інформаційний. В ідеалі, такі публікації мають містити менше реклами та більше корисної інформації. Це найкращий варіант для презентації товару чи бренду, оскільки він не переконує користувача купити, а лише знайомить із перевагами чи особливостями. Такий контент оцінюється за середньою вартістю, а саме приблизно 3,5$.
  3. Такий, що залучає. Провокація, конкурс, гра, розіграш – все це діє на аудиторію як магніт, залучаючи її до спілкування та стимулюючи до певних дій. Такий контент здатний у рази збільшити охоплення та вивести сторінку у топ. Цей пост обійдеться від 4$ за тисячу символів.
  4. Розважальний. Розбавте свої публікації цікавими історіями або гумором, і ваша аудиторія більше не сприйматиме вас як бездушну машину. Вартість таких постів складає у середньому 3,5$.
  5. Вірусний. Вміти користуватись інфоприводами – справжнє мистецтво. Такі пости або ролики розлітаються мережею за лічені години, а то й хвилини, а отже, допоможуть показати вашу сторінку якомога більшій кількості людей. Вірусний пост коштує від 4,5$.

Ціни на SMM-копірайтинг залежно від типу контенту

Тип текстуЦіна/1000 символів
Рекламний пост або той, що продаєвід 4,5$
Інформаційний/розважальний поствід 3,5$
Сторітелінгвід 6$
SEO-текстивід 3,5$
Описвід 4$
Відгукивід 3,5$
Огляд товарувід 6,5$

Ціна на створення візуального контенту для соціальних мереж

Яким би якісним не був текст, без візуального супроводу він мало кого зацікавить. Люди мислять образами, краще сприймають картинки, швидше запам’ятовують візуальну інформацію, тому до постів треба додавати унікальні фото та відео.

Візуальний контент, і фірмовий стиль загалом, є тригером і привертає увагу аудиторії. Він допомагає користувачам засвоїти інформацію, підвищує їхню лояльність та мотивує зробити цільову дію. Тому на створенні цього виду контенту заощаджувати не варто.

Ціна на фото, відео та інший візуальний контент залежить від:

  • досвіду виконавця;
  • складності завдання;
  • наявності та масштабності фото-, відеообробки;
  • виду візуального контенту;
  • кількості задіяних у зйомках та у роботі над роликом людей;
  • терміну виконання.

Вартість створення візуального контенту

Вид візуального контентуВартість продакшну
Товарні розкладкивід 350$
Предметні зйомки з асистентомвід 350$
Модельна зйомкавід 740$
Сюжетні та серіальні зйомкивід 890$
Анімаціявід 920$
Відеооглядивід 360$

Ціни на таргетинг у соціальних мережах

Недаремно таргет називають нафтою 21-го століття, адже останнім часом він став найпотужнішим інструментом для просування у соціальних мережах.
Завдяки йому ми щодня дізнаємося про нові компанії, а вони залучають до свого бізнесу величезний потік клієнтів.
На сьогоднішній день ціна на налаштування таргетованої реклами починається від 80$.

Чинники, що впливають на вартість налаштування таргету:

  1. Критерії налаштування реклами.
  2. Специфіка цільової аудиторії.
  3. Рівень конкуренції у галузі.
  4. Коефіцієнт конверсії та інші умови.

Вартість налаштування таргету на 2022 рік в Україні

Імовірна
кількість замовлень
СтрокБюджет на добуВартість налаштування
від 3 на деньдо 5 робочих дніввід 5$від 210$
від 6 на деньдо 7 робочих дніввід 10$від 350$
від 10 на деньдо 15 робочих дніввід 17$від 490$

Скільки коштує SMM-стратегія

SMM-стратегія – це чіткий план, комплекс заходів, спрямованих на просування бізнесу у соціальних мережах. Вона допомагає розібратися у тому, що і кому ви продаєте, як зробити це ефективно, коли та де просувати товари/послуги, які властивості продукту варто розвивати.

Грамотно розроблена стратегія гарантує підвищення лояльності аудиторії, збільшення кількості клієнтів та прибутку компанії.

У вартість розробки SMM-стратегії закладається:

  1. Постановка цілей. Наприклад, підвищення впізнаваності бренду, покращення якості обслуговування, підвищення лояльності клієнтів, масштабування, вихід на нову аудиторію, збільшення конверсії тощо.
  2. Позиціювання. На цьому етапі формується образ компанії, відбувається опрацювання основного повідомлення цільової аудиторії, відбувається визначення відмінних рис бізнесу або особистого бренду.
  3. Первинне збирання даних. Полягає у ретельному опрацюванні ринку, опитуванні потенційних споживачів та обробці статистики.
  4. Аналіз конкурентів та ринку. Здійснюється дослідження цін у галузі, особливостей бізнесу, якості продукту та позиціонування конкурентів.
  5. Аналіз та сегментація цільової аудиторії. На цьому етапі виявляють біль, потреби та інтереси потенційних клієнтів.
  6. Інструкції щодо наповнення контентом та оформлення. Вони складаються з корисних рекомендацій щодо стилістики оформлення, написання рекламних текстів та інших видів контенту для соціальних мереж.

Ціна створення SMM-стратегії залежить від типу продукту або послуги, складності та обсягу роботи, кількості акаунтів у соціальних мережах та формату контенту. Орієнтовна вартість її розробки в Україні становить від 70$ до 300$.

Скільки коштує найняти сммника, таргетолога та інших фахівців для SMM просування

Завдяки різноманітності навчальних програм та курсів стало легко здобути практично будь-яку професію, зокрема у просуванні у соціальних мережах. Це начебто й добре, але у постійному потоці новачків зараз важко знайти справді гарного фахівця.

Також цей чинник сильно торкнувся вартості послуг, пов’язаних з цифровим маркетингом. Різниця у ціні в одному напрямку може змінюватись від 60$ до декількох тисяч.

Щоб досягти бізнес-цілей і перетворити свої сторінки у соціальних мережах на інструмент продажів, треба наймати професіоналів. А вони за свою роботу братимуть більше ніж 3 копійки. Це необхідно враховувати під час планування бюджету та пошуку фахівців.

Середня вартість роботи фахівців у сфері SMM

ПрофесіяВартість послуги
Таргетологвід 350$
SMM-фахівецьвід 550$
Фотограф/часвід 60$
Відеограф/часвід 25$
Дизайнервід 50$

 

Середня вартість SMM послуг

Найменування послугиВартість
Особиста консультація з SMM50 $/годину
Комплексне просування у
декількох соціальних мережах
1000$
Ведення та просування у
соціальній мережі
600$
Аналіз спільноти400$
Аналіз конкурентів400$
Аналіз рекламного кабінету400$
Обробка фотографійвід 2$ за штуку
Обробка відео150$

Ціни на створення та оформлення соціальних мереж

Професійно оформлений корпоративний акаунт у соціальних мережах – гарант успіху. Візуальна складова є основним фактором залучення клієнтів, підвищення лояльності та довіри аудиторії.

Оформлення каналу на YouTube складається з:

  • шапки каналу;
  • аватара;
  • шаблонів для відео;
  • опису каналів та роликів.

Повний комплекс цих послуг обійдеться вам приблизно у 40 $ і вище.

Оформлення акаунта в Instagram передбачає:

  • аватарку;
  • обкладинки для закріплених сторіс;
  • брендовані іконки послуг чи товарів;
  • шаблони для оформлення постів;
  • дизайн для проведення акцій та конкурсів.

Повний пакет буде коштувати від 25$.

Оформлення бізнес-сторінки або групи Facebook включає:

  1. Дизайн анімованих або статичних шапки та аватарки (фото профілю та обкладинки).
  2. Створення оффера – закріпленого поста, який інформує про діяльність компанії.
  3. Розробка унікальних шаблонів для постів.
  4. Індивідуальний дизайн для розіграшів, акцій та конкурсів.

Усі перераховані вище послуги у комплексі вам обійдуться у понад 35$.

Скільки коштують послуги SMM-агентства (Київ, Харків, Одеса, Дніпро)

Оскільки SMM-агентства України просувають свої послуги переважно за допомогою мережі Інтернет та працюють з клієнтами з різних міст і навіть інших країн, їхні ціни не дуже відрізняються. Водночас є різниця в ціні послуг у різних регіонах. Наприклад, у Києві буде дорожче, ніж у Харкові, Дніпрі чи Львові.

Діапазон цін на послуги SMM-агентств України

МістоВартість SMM послуг
Одесавід 100$ до 1500$
Дніпровід 40$ до 800$
Київвід 50$ до 1000$
Харківвід 100$ до 1000$

Вартість ведення акаунту в Instagram, Facebook, YouTube

Ведення сторінок у соціальних мережах потребує часу та певних знань. Якщо у вас немає бажання робити все самостійно, зверніться по допомогу до фахівців.

До комплексу послуг, які ви можете отримати, переважно входять:

  • розробка стратегії;
  • складання контент-плану та написання постів;
  • підготовка фото та оформлення акаунта;
  • публікація постів;
  • проведення акцій, розіграшів, опитувань тощо;
  • налаштування реклами.

Розкручування каналу на YouTube – це збір та аналіз запитів на тему, підбір релевантних ключових слів, створення унікального зображення для прев’ю, назва та опис, які привертають увагу, заставки, субтитри, розміщення роликів, налаштування відеореклами.

Вартість послуг залежить від майданчика та обсягу робіт. Ведення каналу на YouTube коштуватиме у середньому від 9000 грн/місяць, а ведення сторінок у Instagram та Facebook – від 2000 грн/місяць.

Скільки коштує консультація з SMM

На консультації ви зможете отримати відповіді на поширені запитання, пов’язані з просуванням бізнес-сторінок та особистих акаунтів у соціальних мережах. Наприклад, які особливості є у кожного майданчика і який із них підійде вашому бізнесу найкраще.

Також, ви зможете дізнатися, навіщо потрібна SMM-стратегія, як правильно аналізувати конкурентів, який контент створювати для соцмереж, як налаштувати рекламу, які завдання ставити спеціалістам та багато іншого.

Середня вартість індивідуальної консультації в Україні становить 50 доларів за годину.

У студії IFISH ви можете отримати відповіді на запитання онлайн або під час особистої зустрічі. Для детального обговорення особливостей просування запишіться на платну годинну консультацію, а для уточнення нюансів по замовленню та безкоштовній консультації зателефонуйте до нас. Поставити запитання, яке вас цікавить, просто зараз можна також у чаті на сайті.

Запитання - Відповідь

Від чого залежить вартість послуг SMM?

Вартість SMM послуг формується з урахуванням певних факторів, серед яких розробка стратегії, налаштування реклами, публікація постів, написання тексту, відстеження результатів та керування усім процесом.

Приблизні витрати на просування:

  • Стратегія – 10%.
  • Керування проєктами – 5%.
  • Дизайн, графіка, відеографія, візуальні ефекти – 30%.
  • Витрати на рекламу – 40%.
  • Копірайтинг – 10%.
  • Відстеження результатів – 5%.

Якщо ви розіб’єте цей процес на частини, то зрозумієте скільки коштів і зусиль витрачається на кожному етапі. Найчастіше якісне просування неможливе без певної фінансової подушки, але й зайві витрати вам ні до чого. Тому при складанні бюджету орієнтуйтесь на особливості свого бізнесу та мету, якої треба досягти.

Скільки варто витратити на рекламу?

Перший крок при складанні рекламного бюджету у соціальних мережах – визначити, скільки ви плануєте витратити на всі маркетингові заходи. Потім вам потрібно вирішити, який відсоток цього бюджету буде направлений на SMM.

Більшість компаній витрачають від 5% до 15% річного виторгу на маркетинг. Приблизно 35-45% загального маркетингового бюджету варто виділити на онлайн просування. А на SMM вже зазвичай витрачається 15-25% від цієї суми.

Ваші загальні цілі під час завоювання Інтернету повинні відігравати ключову роль у визначенні того, скільки коштів буде виділено на витрати у соціальних мережах. Тому важливо не витратити увесь бюджет на контент-маркетинг, SEO, платну пошукову рекламу, медійну рекламу та інші високопріоритетні заходи цифрового маркетингу – залиште трохи коштів для соціальних мереж.

Чи можна зменшити витрати на рекламу?

Незважаючи на те, що креативна реклама у соціальних мережах потребує більше часу, енергії та грошей, багато компаній вважають, що ці зусилля окупаються у довгостроковій перспективі.

Зазвичай творчі, привабливі пости та оголошення краще залучають аудиторію та з більшою ймовірністю отримують відгук. Симпатія користувачів насамперед вимірюється лайками та репостами.

Уникайте постійних продажів зі словами «Купуй, купуй, купуй».
Запитайте себе, чи сподобалося б вам, якби це було у вашій власній стрічці новин?
Створюйте краще креативний рекламний контент, адже це безпрограшний варіант для всіх сфер. Тим паче, що він допоможе залучити більше клієнтів за нижчої вартості кліків.

Що краще вибрати для реклами: відео чи статичне зображення?

Є декілька способів розмістити рекламу у соціальних мережах.

Більшість компаній знайомі з просуванням через статичні графічні оголошення, але все швидше росте сегмент рекламодавців, які використовують відеорекламу.
Відеоконтент здебільшого складніше і дорожче виробляти, ніж звичайну фотографію, але і уваги він привертає більше, чого і необхідно досягти запуском реклами.

Найдивовижніше у відео те, що деякий відеоконтент часто може використовуватися на декількох платформах і зазвичай має триваліший «термін зберігання», ніж зображення. Ви навіть можете розбити відеоконтент на кліпи різної довжини для використання у різній якості.

Багато соціальних платформ, такі як Facebook, безумовно віддають перевагу відеоконтенту.

Як відстежити ефективність просування?

Щоб побачити реальну картину та оцінити, наскільки ефективно ви розкручуєте свій акаунт, необхідно провести аналітику.
Кожен бізнес підходить до цього завдання по-своєму. Багато компаній вимірюють успіх за кількістю проданих продуктів, залучених потенційних клієнтів або збільшенню кількості підписників. Але для повної картинки цих показників мало – необхідний глибший аналіз.

Які показники варто відстежувати:

  • кількість підписників;
  • відсоток відписок;
  • темпи зростання аудиторії;
  • охоплення публікацій;
  • кількість переглядів;
  • зацікавленість аудиторії;
  • продажі через соціальні мережі;
  • негативні коментарі та відгуки;
  • користувальницький контент;
  • кількість лідів та ін.

Щоб досягти високих результатів, необхідно розміщувати цікавий і корисний контент, відповідати на коментарі користувачів, особливо негативні, і не забувати про регулярність постингу.

Які фахівці потрібні для просування акаунту у соціальних мережах?

Щоб досягти поставленої мети під час розкручування бізнес-сторінок у соціальних мережах, не варто всі завдання скидати на одну людину. SMM – не такий простий процес, як може здатися на перший погляд, і передбачає він набагато більше дій, ніж публікація коротких однотипних постів з описом товарів чи послуг та запуск реклами.

Для ефективного просування важливо розробити стратегію, скласти контент-план з темами публікацій, підготувати захоплюючі історії (можна із життя або робочі моменти), створити унікальний якісний фото- та відеоконтент, здійснити аналіз ринку, конкурентів, скласти портрет цільової аудиторії, залучати користувачів до спілкування, працювати з коментарями та відгуками, а також не забути про аналітику та оцінку результатів.

Усі ці дії складно виконати одній людині, тому для роботи залучають SMM-фахівця, копірайтера, маркетолога/таргетолога, фотографа або дизайнера.
Щоб не шукати кожного спеціаліста окремо та не домовлятися з ними про ціну, зверніться до студії IFISH, у якій працює команда досвідчених та креативних людей, готових вивести ваш бізнес на новий рівень. Для отримання консультації та уточнення деталей, зателефонуйте до нас або напишіть в чаті на сайті.

Замовити розрахунок сайту

Професійне створення і розробка сайтів будь-якого типу і складності під ключ. Комплекс послуг з просування вашого бізнесу.

Київ

Спортивна площа,
1a, Gulliver, Tower A

Харків

вул. Коломенська, 63, 3 поверх,
The Place Of

Дніпро

вул. Виконкомівська, 42
жовта будівля на розі

Одеса

Одеса, вул. Жуковського, 9
iQSpace

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved