→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.
Під час розробки порталів враховується пошукова мотивація ЦА та високий щоденний трафік, щоб підготувати ресурс до навантажень, домогтися безперебійної роботи і безпечного зберігання даних, а також зробити його відвідування зручним і цікавим для користувачів.
З прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.
Портал – це об’ємний ресурс, що містить різноманітний контент, або група сайтів, які надають доступ до інформації, послуг чи сервісів.
Існують різні види вебпорталів.
Вибираючи вид порталу для розробки, необхідно відштовхуватися від особливостей своєї діяльності, ніші і цільової аудиторії. Тоді вдасться створити ефективний ресурс, який допоможе розвивати бізнес і розширювати клієнтську базу.
Продумана структура вебпорталу, що включає різні розділи і блоки, допомагає привабити і утримати аудиторію, спростити пошук потрібної інформації всередині ресурсу, а отже підвищити лояльність користувачів і покращити індексацію.
Розділи підбираються залежно від виду порталу і особливостей діяльності. Це можуть бути рубрики новин, документи і матеріали для співробітників, графік прийому громадян, форум для внутрішнього спілкування, контакти, блоки «Про нас», «Співпраця», бази файлів, інформація на тему громадянства та імміграції, дошки оголошень, особистий кабінет і багато іншого.
Вебпортал виконує комплекс завдань завдяки своїм функціям, серед них вибудовування комунікації, ведення комерційної діяльності та інформування аудиторії. Водночас такі ресурси функціональні, тому їх одночасно можна використовувати з різною метою, наприклад, для інформування і реклами.
Оскільки на порталах публікується великий обсяг даних, необхідно створити багаторівневе меню і зручну систему пошуку, а також добре продумати функціонал – для публікації і пошуку інформації, комунікації з відвідувачами чи між працівниками, замовлення послуг, використання різноманітних сервісів.
Кожен інтернет-портал, незалежно від тематики, повинен мати унікальний дизайн, ефективний функціонал і зручну навігацію. А щоб цього досягти, треба довірити розробку професіоналам.
Містить безліч інформації на певні теми в одному місці. Йдеться не лише про текст, а й про фото і відеоматеріали. Для користувачів це зручно, тому що не доведеться збирати відомості у різних джерелах. Мета інформаційних порталів – охопити якнайбільше користувачів та надати швидкий доступ до різної інформації. До них належать сайти новин і ресурси ЗМІ.
На ньому міститься корпоративна інформація і вебсервіси для співробітників. Такий ресурс допомагає розвивати комунікацію всередині компанії, збільшити ефективність роботи персоналу, забезпечити легкий доступ до корпоративної інформації, новин і документів, організувати спільну роботу, спростити ведення звітності тощо. Портали містять особисті кабінети та онлайн-сервіси для автоматизації робочих процесів. Їхнє завдання у тому, щоб подолати комунікаційний розрив між різними фахівцями.
Дозволяє організувати максимально комфортне навчання з впровадженням прогресивних методик і оцифрування всього процесу. Тут знаходяться уроки, тести, відеоматеріали та аудіозаписи. А ще майданчик дозволяє шукати і купувати курси, наймати репетиторів, завантажувати програми для онлайн-уроків у школі і ВНЗ. Мета освітніх порталів – забезпечити взаємодію викладача та учня.
Він розробляється для мешканців однієї області, міста чи району. Його мета – інформувати про останні події, ділитися даними про місцеву владу і виконавчі органи, публікувати важливі документи, розміщувати контактні дані муніципальних організацій, забезпечувати зв'язок з адміністрацією та викладати список вакансій.
На ньому користувач може забронювати тур, замовити путівку до дитячого табору або оздоровчого пансіонату, дізнатися інформацію про пам'ятки та вивчити поради мандрівникам. Такий майданчик зазвичай інтегрований з CRM, агрегатами турів, сервісами бронювання. Його призначення – автоматизувати процеси і полегшити клієнтам доступ до вибору турів.
Призначений для укладання угод між компаніями. Водночас на майданчику можна знайти інформацію про дистриб'юторів, дилерів, незалежних оптовиків і рітейлерів. Тут здійснюються оптові продажі в онлайн-режимі: оформлення і опрацювання замовлень, обмін документами і контактною інформацією. Під час розробки B2B порталу враховуються особливості ніші і бізнесу, щоб власник майданчика зміг швидко залучити аудиторію та знайти постійних клієнтів.
Може бути сервісом пошуку фахівців, онлайн-магазином з продажу послуг або застосунків для автоматизації сфери послуг. Створити можна ресурс як для державних установ, так і для різних компаній/приватних фахівців, які надають постійні чи разові послуги. Мета порталу – показати різні сервіси і полегшити доступ споживачам до запису і отримання послуги.
Його призначення – забезпечити взаємодію громадян і державних органів. Може бути сайтом міста, єдиним доступом до всіх його послуг, сервісом адмінпослуг, кадастровою картою, майданчиком для петицій, інвестиційним ресурсом, туристичним, медичним сайтом, контакт-центром для прийому звернень громадян.
Мультисервісні продукти на відкритому вихідному коді – це переважно міські або новинні портали, які мають невелику або середню відвідуваність.
Плюси такого варіанту – готові модулі, базовий функціонал з можливістю доопрацювання під себе, швидка розробка.
Проте проєкт на відкритому вихідному коді матиме функціональні обмеження: складно створити особистий кабінет, оптимізувати роботу, утримувати навантаження за великої відвідуваності. До того ж неможливо буде додати чат або забезпечити зв’язок з техпідтримкою. Якщо знадобиться унікальна тема, за неї доведеться заплатити. А ще такий портал уразливий до хакерських атак.
Якщо ви збираєтеся відкрити невеликий локальний портал для широкої аудиторії користувачів без необхідності реєструватися та зі стандартним набором функцій, вибирайте варіант на готовій CMS, наприклад WordPress. Ця популярна платформа придатна для блогів, тому стане оптимальним рішенням за потреби заощадити на розробці.
Індивідуальна розробка порталу стане оптимальним варіантом, якщо йдеться про об’ємний ресурс зі складним функціоналом.
Переваги створення вебпорталу з нуля:
Ви зможете під’єднати декілька каналів монетизації, інтегрувати сторонні сервіси, реалізувати мультимовність. Ці функції легко впровадити саме в індивідуальному проєкті, заточеному під певного замовника.
Мінусом такого порталу є висока вартість. Залежно від обсягів і складності роботи ціна може бути в рази вищою від вартості рішення на відкритому вихідному коді.
Багатофункціональні ресурси, написані з нуля, – це і освітні, і державні або урядові портали, а також майданчики, створені для корпоративного використання або сфери B2B.
Рішення писати на відкритому коді або створювати проєкт з нуля залежить від очікуваної кількості щоденних відвідувань і специфіки бізнесу.
Аналіз і розробка концепції
Перед початком роботи над порталом виконуємо аналіз: цілі, особливості ніші, основні клієнти, конкуренти тощо. Вивчаючи цільову аудиторію, з’ясовуємо її мотивацію, потреби і страхи. Це допоможе створити ефективний портал, потрібний для зацікавлених користувачів.
Складання технічного завдання
Чітко прописуємо усі функції і вимоги, обговорюючи із замовником кожен пункт, щоб якісно розробити проєкт. Детальне технічне завдання дозволить точно визначити ціну і терміни створення порталу, а також уникнути непередбачених витрат.
Розроблення структури
Визначаємо, які розділи, сторінки і блоки міститиме портал. Це необхідно не тільки для розуміння обсягів робіт і розрахунку вартості, але й для розробки зручної навігації.
Створення дизайну
У разі індивідуального розроблення порталу створюємо унікальний дизайн, який підкреслить переваги бізнесу, відрізнятиметься від конкурентів та запам’ятовуватиметься аудиторії. За наявності фірмового стилю готуємо оформлення сторінок відповідно до нього.
Розробка функціоналу
Розробляємо функціонал, створюємо прототип, готуємо дизайн інтерфейсу, виконуємо інтеграцію з необхідними сервісами, серед яких платіжні системи і системи обліку.
Тестування порталу
Наповнюємо ресурс контентом і виконуємо тестування. Так ми зрозуміємо, з чим зіткнемося під час запуску основної версії порталу і що потрібно буде доопрацювати. Аналізуємо працездатність усіх елементів як вручну, так і автоматично, щоб уникнути збоїв і помилок. За результатами тестування підганяємо портал під оптимальні показники.
Запуск порталу
Налаштовуємо і запускаємо майданчик, а потім тестуємо готовий продукт. Презентуємо портал замовнику.
Розвиток і підтримка
Команда розробників займається підтримкою порталу надалі. Це необхідно для моніторингу працездатності, забезпечення безперебійного функціонування ресурсу, виявлення можливих помилок і оперативного їх усунення. У разі потреби вносимо зміни і виконуємо доопрацювання. Також, за бажанням замовника, розробляємо стратегію просування порталу.
Портал об’єднує велику кількість відвідувачів і приваблює потенційних клієнтів. Це відбувається завдяки тому, що створюються комфортні умови для отримання і обміну інформацією. Розширення цільової аудиторії зміцнює бізнес.
Портал дозволяє легко взаємодіяти з клієнтами, відповідати на їхні запити, створювати опитування і голосування, тобто отримувати прямий зворотний зв’язок.
Завдяки якісному порталу можна підвищити лояльність до компанії, товарів і послуг, зміцнити репутацію.
Обробка, систематизація і подання інформації у великих обсягах відбувається легко і швидко, якщо портал буде якісно розроблений.
Відвідувачі виконують різні завдання за допомогою онлайн-інструментів, наприклад, вибирають виробника необхідної продукції, рекламують власну компанію, роблять замовлення тощо.
На портал можна додати декілька каналів монетизації, серед них рекламу, платні курси та ін.
Вартість і строк розробки порталу залежать від декількох факторів:
Від обсягу роботи залежатиме вартість створення вебпорталу і тривалість цього процесу. Впливає на ціну також вид ресурсу. Наприклад, інформаційний портал обійдеться від 11 500$, а B2B – від 17 000$.
Портал – це багатофункціональний інтернет-ресурс, який містить велику кількість корисної інформації, різноманітних інструментів та інтерактивних сервісів. Пошукові системи, наприклад, є наймасштабнішими і найвідомішими порталами.
Будь-який портал – це сайт, але не кожен сайт – це портал.
Для створення сайту існує багато шаблонів, які розв’язують стандартні завдання. Але для порталу цього мало, оскільки необхідно дотримуватися чітких вимог для виконання конкретних бізнес-завдань. Наприклад, великий обсяг інформації і широко розгалужену структуру не кожна CMS зможе «потягти». Тому підібрати шаблонне рішення під вихідні дані дуже складно. До того ж, на відміну від сайту зі штатними можливостями портал може містити 100-200 складніших і насиченіших функцій.
Запланований потік відвідувачів на порталі набагато вищий, ніж на сайті. Так, на звичайний ресурс заходить 100 або 1000 користувачів на день, а на вебпорталі може бути понад мільйон. Тому навантаження і швидкість відображення інформації – це першочергові завдання для багатофункціональних інтернет-майданчиків.
Розробка порталу – це трудомісткий, тривалий і дорогий процес, на відміну від створення сайту.
Ефективний портал повинен мати:
Вартість порталу розраховується індивідуально для кожного проєкту. Адже ціна залежить і від функціоналу, і від дизайну, і від складності/обсягу робіт, і термінів реалізації. Вартість базового порталу стартує з 10 000$.
Для створення складного майданчика з безліччю сервісів, функцій і посилань необхідно:
Якщо спроєктувати портал з урахуванням передбачуваної відвідуваності, ви не втратите свою цільову аудиторію.
Щоб заощадити на створенні порталу, можна скористатися рішенням з відкритим кодом, тобто застосувати CMS. Шаблонний варіант коштує недорого і не вимагає багато часу на розробку, що суттєво знижує бюджет проєкту.
Тому, якщо передбачається невисокий рівень відвідуваності, вибирайте CMS. Але будьте готові до обмежених функціональних можливостей і проблем у масштабуванні. Щоб цього уникнути, знадобиться доопрацювання під завдання бізнесу, а це додаткові витрати.
А ось складний набір функцій, кастомізація – це технологія з нуля, яка коштує в рази дорожче.
Під час створення порталу треба врахувати:
Головне джерело прибутку для власника порталу – це реклама. Тому розробіть так званий рекламний модуль. До нього можуть входити рекламні оголошення, банери, платні курси, вставки Google Ads та ін. Їх потрібно розміщувати на кожній сторінці порталу, щоб «банерна сліпота» не відволікала людей від реклами, а рекламодавці мали стимул звертатися до вас знову і знову.
Також отримувати дохід можна за допомогою реферальних посилань і партнерських програм або через продаж власних продуктів.
Створення порталу у вебстудії iFish дає такі переваги:
Щоб обговорити ваш проєкт і замовити створення порталу, зверніться до наших менеджерів за вказаними на сайті телефонами, напишіть на електронну пошту або в один із месенджерів чи заповніть форму онлайн.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 USD | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку. Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Cайт-візитка недорого | від 2 тижнів | від 550 USD | Залишити заявку |
Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблоні | від 3 тижнів | від 950 USD | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт. | |||
Інтернет-магазин на шаблоні | від 4 тижнів | від 1 800 USD | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved