→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.

Створення порталів для будь-якої ніші

Професійне поетапне створення порталів, які є багатофункціональними ресурсами відкритого або закритого типу. Вебстудія iFish виконує завдання будь-якого рівня складності на шляху від створення ідеї до запуску проєкту.

183 особи замовили
42 відгуки
Строк розробки: від 4,5 місяців
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Під час розробки порталів враховується пошукова мотивація ЦА та високий щоденний трафік, щоб підготувати ресурс до навантажень, домогтися безперебійної роботи і безпечного зберігання даних, а також зробити його відвідування зручним і цікавим для користувачів.

З прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.

 

Портал – це об’ємний ресурс, що містить різноманітний контент, або група сайтів, які надають доступ до інформації, послуг чи сервісів. 

Існують різні види вебпорталів.

Вибираючи вид порталу для розробки, необхідно відштовхуватися від особливостей своєї діяльності, ніші і цільової аудиторії. Тоді вдасться створити ефективний ресурс, який допоможе розвивати бізнес і розширювати клієнтську базу.

 

Основні розділи та функції порталів

Продумана структура вебпорталу, що включає різні розділи і блоки, допомагає привабити і утримати аудиторію, спростити пошук потрібної інформації всередині ресурсу, а отже підвищити лояльність користувачів і покращити індексацію. 

Розділи підбираються залежно від виду порталу і особливостей діяльності. Це можуть бути рубрики новин, документи і матеріали для співробітників, графік прийому громадян, форум для внутрішнього спілкування, контакти, блоки «Про нас», «Співпраця», бази файлів, інформація на тему громадянства та імміграції, дошки оголошень, особистий кабінет і багато іншого.

Вебпортал виконує комплекс завдань завдяки своїм функціям, серед них вибудовування комунікації, ведення комерційної діяльності та інформування аудиторії. Водночас такі ресурси функціональні, тому їх одночасно можна використовувати з різною метою, наприклад, для інформування і реклами.

Оскільки на порталах публікується великий обсяг даних, необхідно створити багаторівневе меню і зручну систему пошуку, а також добре продумати функціонал – для публікації і пошуку інформації, комунікації з відвідувачами чи між працівниками, замовлення послуг, використання різноманітних сервісів. 

Кожен інтернет-портал, незалежно від тематики, повинен мати унікальний дизайн, ефективний функціонал і зручну навігацію. А щоб цього досягти, треба довірити розробку професіоналам.

 

Види інтернет-порталів та їхнє призначення

Інформаційний портал


Містить безліч інформації на певні теми в одному місці. Йдеться не лише про текст, а й про фото і відеоматеріали. Для користувачів це зручно, тому що не доведеться збирати відомості у різних джерелах. Мета інформаційних порталів – охопити якнайбільше користувачів та надати швидкий доступ до різної інформації. До них належать сайти новин і ресурси ЗМІ.

Корпоративний портал


На ньому міститься корпоративна інформація і вебсервіси для співробітників. Такий ресурс допомагає розвивати комунікацію всередині компанії, збільшити ефективність роботи персоналу, забезпечити легкий доступ до корпоративної інформації, новин і документів, організувати спільну роботу, спростити ведення звітності тощо. Портали містять особисті кабінети та онлайн-сервіси для автоматизації робочих процесів. Їхнє завдання у тому, щоб подолати комунікаційний розрив між різними фахівцями.

Освітній портал


Дозволяє організувати максимально комфортне навчання з впровадженням прогресивних методик і оцифрування всього процесу. Тут знаходяться уроки, тести, відеоматеріали та аудіозаписи. А ще майданчик дозволяє шукати і купувати курси, наймати репетиторів, завантажувати програми для онлайн-уроків у школі і ВНЗ. Мета освітніх порталів – забезпечити взаємодію викладача та учня.

Міський портал


Він розробляється для мешканців однієї області, міста чи району. Його мета – інформувати про останні події, ділитися даними про місцеву владу і виконавчі органи, публікувати важливі документи, розміщувати контактні дані муніципальних організацій, забезпечувати зв'язок з адміністрацією та викладати список вакансій.

Туристичний портал


На ньому користувач може забронювати тур, замовити путівку до дитячого табору або оздоровчого пансіонату, дізнатися інформацію про пам'ятки та вивчити поради мандрівникам. Такий майданчик зазвичай інтегрований з CRM, агрегатами турів, сервісами бронювання. Його призначення – автоматизувати процеси і полегшити клієнтам доступ до вибору турів.

B2B портал


Призначений для укладання угод між компаніями. Водночас на майданчику можна знайти інформацію про дистриб'юторів, дилерів, незалежних оптовиків і рітейлерів. Тут здійснюються оптові продажі в онлайн-режимі: оформлення і опрацювання замовлень, обмін документами і контактною інформацією. Під час розробки B2B порталу враховуються особливості ніші і бізнесу, щоб власник майданчика зміг швидко залучити аудиторію та знайти постійних клієнтів.

Портал послуг


Може бути сервісом пошуку фахівців, онлайн-магазином з продажу послуг або застосунків для автоматизації сфери послуг. Створити можна ресурс як для державних установ, так і для різних компаній/приватних фахівців, які надають постійні чи разові послуги. Мета порталу – показати різні сервіси і полегшити доступ споживачам до запису і отримання послуги.

Урядовий портал


Його призначення – забезпечити взаємодію громадян і державних органів. Може бути сайтом міста, єдиним доступом до всіх його послуг, сервісом адмінпослуг, кадастровою картою, майданчиком для петицій, інвестиційним ресурсом, туристичним, медичним сайтом, контакт-центром для прийому звернень громадян.

Етапи створення порталу

 

Створення порталу на шаблоні з відкритим вихідним кодом: плюси і мінуси

Мультисервісні продукти на відкритому вихідному коді – це переважно міські або новинні портали, які мають невелику або середню відвідуваність. 

Плюси такого варіанту – готові модулі, базовий функціонал з можливістю доопрацювання під себе, швидка розробка. 

Проте проєкт на відкритому вихідному коді матиме функціональні обмеження: складно створити особистий кабінет, оптимізувати роботу, утримувати навантаження за великої відвідуваності. До того ж неможливо буде додати чат або забезпечити зв’язок з техпідтримкою. Якщо знадобиться унікальна тема, за неї доведеться заплатити. А ще такий портал уразливий до хакерських атак. 

Якщо ви збираєтеся відкрити невеликий локальний портал для широкої аудиторії користувачів без необхідності реєструватися та зі стандартним набором функцій, вибирайте варіант на готовій CMS, наприклад WordPress. Ця популярна платформа придатна для блогів, тому стане оптимальним рішенням за потреби заощадити на розробці.

 

Розробка порталу з нуля: за і проти

Індивідуальна розробка порталу стане оптимальним варіантом, якщо йдеться про об’ємний ресурс зі складним функціоналом.

Переваги створення вебпорталу з нуля: 

  • вільний вибір додаткових опцій;
  • гнучкі налаштування адміністративної панелі;
  • висока безпека і надійність майданчика;
  • унікальний дизайн.

Ви зможете під’єднати декілька каналів монетизації, інтегрувати сторонні сервіси, реалізувати мультимовність. Ці функції легко впровадити саме в індивідуальному проєкті, заточеному під певного замовника.

Мінусом такого порталу є висока вартість. Залежно від обсягів і складності роботи ціна може бути в рази вищою від вартості рішення на відкритому вихідному коді. 

Багатофункціональні ресурси, написані з нуля, – це і освітні, і державні або урядові портали, а також майданчики, створені для корпоративного використання або сфери B2B.

Рішення писати на відкритому коді або створювати проєкт з нуля залежить від очікуваної кількості щоденних відвідувань і специфіки бізнесу.

 

Аналіз і розробка концепції

Перед початком роботи над порталом виконуємо аналіз: цілі, особливості ніші, основні клієнти, конкуренти тощо. Вивчаючи цільову аудиторію, з’ясовуємо її мотивацію, потреби і страхи. Це допоможе створити ефективний портал, потрібний для зацікавлених користувачів.

01 Етап

Складання технічного завдання

Чітко прописуємо усі функції і вимоги, обговорюючи із замовником кожен пункт, щоб якісно розробити проєкт. Детальне технічне завдання дозволить точно визначити ціну і терміни створення порталу, а також уникнути непередбачених витрат.

02 Етап

Розроблення структури

Визначаємо, які розділи, сторінки і блоки міститиме портал. Це необхідно не тільки для розуміння обсягів робіт і розрахунку вартості, але й для розробки зручної навігації.

03 Етап

Створення дизайну

У разі індивідуального розроблення порталу створюємо унікальний дизайн, який підкреслить переваги бізнесу, відрізнятиметься від конкурентів та запам’ятовуватиметься аудиторії. За наявності фірмового стилю готуємо оформлення сторінок відповідно до нього.

04 Етап

Розробка функціоналу

Розробляємо функціонал, створюємо прототип, готуємо дизайн інтерфейсу, виконуємо інтеграцію з необхідними сервісами, серед яких платіжні системи і системи обліку.

05 Етап

Тестування порталу

Наповнюємо ресурс контентом і виконуємо тестування. Так ми зрозуміємо, з чим зіткнемося під час запуску основної версії порталу і що потрібно буде доопрацювати. Аналізуємо працездатність усіх елементів як вручну, так і автоматично, щоб уникнути збоїв і помилок. За результатами тестування підганяємо портал під оптимальні показники.

06 Етап

Запуск порталу

Налаштовуємо і запускаємо майданчик, а потім тестуємо готовий продукт. Презентуємо портал замовнику.

07 Етап

Розвиток і підтримка

Команда розробників займається підтримкою порталу надалі. Це необхідно для моніторингу працездатності, забезпечення безперебійного функціонування ресурсу, виявлення можливих помилок і оперативного їх усунення. У разі потреби вносимо зміни і виконуємо доопрацювання. Також, за бажанням замовника, розробляємо стратегію просування порталу.

08 Етап

Успішний інтернет-портал виконує такі завдання

 

  • приваблення користувачів стильним адаптивним дизайном, зручним користуванням, інтерактивними інструментами, мультимедійними сторінками, простою навігацією сайту;
  • утримання зацікавленої аудиторії;

 

  • розміщення великих обсягів інформації в одному місці;
  • забезпечення високої надійності завдяки масштабованості, продуктивності та інформаційній безпеці;
  • розширення аудиторії шляхом формування образу лідера думок;

 

  • налагодження взаємодії з користувачами через опитування, форуми, голосування;
  • стабільний потік відвідувачів завдяки рекламним інструментам.

Основні переваги створення порталу

Широке охоплення

Портал об’єднує велику кількість відвідувачів і приваблює потенційних клієнтів. Це відбувається завдяки тому, що створюються комфортні умови для отримання і обміну інформацією. Розширення цільової аудиторії зміцнює бізнес.

Взаємодія з аудиторією

Портал дозволяє легко взаємодіяти з клієнтами, відповідати на їхні запити, створювати опитування і голосування, тобто отримувати прямий зворотний зв’язок.

Позитивна громадська думка

Завдяки якісному порталу можна підвищити лояльність до компанії, товарів і послуг, зміцнити репутацію.

Оптимізація бізнес-процесів

Обробка, систематизація і подання інформації у великих обсягах відбувається легко і швидко, якщо портал буде якісно розроблений.

Розв'язання низки бізнес-завдань

Відвідувачі виконують різні завдання за допомогою онлайн-інструментів, наприклад, вибирають виробника необхідної продукції, рекламують власну компанію, роблять замовлення тощо.

Додатковий дохід

На портал можна додати декілька каналів монетизації, серед них рекламу, платні курси та ін.

Строки та ціна створення порталу

Вартість і строк розробки порталу залежать від декількох факторів:

  • кількість розділів і сторінок;
  • функціонал;
  • наявність мобільного застосунку;
  • кількість елементів, які потрібно створити дизайнеру;
  • особливості інтеграції зі сторонніми сервісами;
  • плановане навантаження.

Від обсягу роботи залежатиме вартість створення вебпорталу і тривалість цього процесу. Впливає на ціну також вид ресурсу. Наприклад, інформаційний портал обійдеться від 11 500$, а B2B – від 17 000$.

Запитання-відповідь

Що таке портал?

Портал – це багатофункціональний інтернет-ресурс, який містить велику кількість корисної інформації, різноманітних інструментів та інтерактивних сервісів. Пошукові системи, наприклад, є наймасштабнішими і найвідомішими порталами.

Чим розробка порталу відрізняється від створення сайту?

Будь-який портал – це сайт, але не кожен сайт – це портал.

Для створення сайту існує багато шаблонів, які розв’язують стандартні завдання. Але для порталу цього мало, оскільки необхідно дотримуватися чітких вимог для виконання конкретних бізнес-завдань. Наприклад, великий обсяг інформації і широко розгалужену структуру не кожна CMS зможе «потягти». Тому підібрати шаблонне рішення під вихідні дані дуже складно. До того ж, на відміну від сайту зі штатними можливостями портал може містити 100-200 складніших і насиченіших функцій.

Запланований потік відвідувачів на порталі набагато вищий, ніж на сайті. Так, на звичайний ресурс заходить 100 або 1000 користувачів на день, а на вебпорталі може бути понад мільйон. Тому навантаження і швидкість відображення інформації – це першочергові завдання для багатофункціональних інтернет-майданчиків. 

Розробка порталу – це трудомісткий, тривалий і дорогий процес, на відміну від створення сайту.

Що має бути на вебпорталі?

Ефективний портал повинен мати:

  1. Правильну структуру і зручну навігацію з урахуванням високої відвідуваності.
  2. Платіжні системи, за допомогою яких клієнти змогли б здійснювати різні угоди.
  3. Зручний пошук з алгоритмами, здатними аналізувати текст і показувати релевантний контент, а також пошукову панель з можливістю знайти інформацію у два кліки та багатофункціональну систему фільтрації.
  4. Двофакторну аутентифікацію, шифрування даних за https, безпечну авторизацію через oauth2, реєстрацію через BankID для гарантування безпеки усіх процесів.
Скільки коштує створення порталу?

Вартість порталу розраховується індивідуально для кожного проєкту. Адже ціна залежить і від функціоналу, і від дизайну, і від складності/обсягу робіт, і термінів реалізації. Вартість базового порталу стартує з 10 000$.

Що потрібне для розробки порталу?

Для створення складного майданчика з безліччю сервісів, функцій і посилань необхідно:

  • підготувати технічне завдання, щоб заощадити час і гроші, а також визначити терміни;
  • вибрати фреймворк або CMS, здатну витримати високе навантаження (сотні тисяч відвідувачів на день і безліч сторінок з текстовим, фото- і відеоконтентом);
  • розробити адміністративну панель з поділом ролей, підтримкою отримання повідомлень і додатковими можливостями для прискорення роботи менеджерів;
  • побудувати архітектуру з урахуванням масштабованості і майбутнього навантаження;
  • визначитися з дизайном (чи є фірмовий стиль, логотип, чи потрібна розробка елементів);
  • під’єднати пошукові рушії;
  • зробити навантажувальне тестування;
  • використовувати сервери з автоматичним масштабуванням.


Якщо спроєктувати портал з урахуванням передбачуваної відвідуваності, ви не втратите свою цільову аудиторію.

Як заощадити під час створення порталу?

Щоб заощадити на створенні порталу, можна скористатися рішенням з відкритим кодом, тобто застосувати CMS. Шаблонний варіант коштує недорого і не вимагає багато часу на розробку, що суттєво знижує бюджет проєкту. 

Тому, якщо передбачається невисокий рівень відвідуваності, вибирайте CMS. Але будьте готові до обмежених функціональних можливостей і проблем у масштабуванні. Щоб цього уникнути, знадобиться доопрацювання під завдання бізнесу, а це додаткові витрати. 

А ось складний набір функцій, кастомізація – це технологія з нуля, яка коштує в рази дорожче.

На що важливо звернути увагу під час створення порталу?

Під час створення порталу треба врахувати:

  1. Подання інформації. На стадії прототипування необхідно правильно розставити акценти і побудувати навігацію, щоб уникнути нагромадження блоків.
  2. Модерування порталу. Авторизуйте коментатора через соціальні мережі, щоб зменшити частку спамерів, та надайте можливість відвідувачам писати коментарі через чат або тематичний форум.
  3. Монетизацію проєкту. Розробіть інструмент, за допомогою якого можна налаштовувати рекламні покази.
  4. Аналітичні інструменти. Так ви зможете відстежувати відвідуваність та активні сторінки.
  5. Мобільну версію сайту.
  6. Навігаційне меню.
Які види заробітку з порталу та як швидко монетизувати проєкт?

Головне джерело прибутку для власника порталу – це реклама. Тому розробіть так званий рекламний модуль. До нього можуть входити рекламні оголошення, банери, платні курси, вставки Google Ads та ін. Їх потрібно розміщувати на кожній сторінці порталу, щоб «банерна сліпота» не відволікала людей від реклами, а рекламодавці мали стимул звертатися до вас знову і знову.

Також отримувати дохід можна за допомогою реферальних посилань і партнерських програм або через продаж власних продуктів.

Які переваги я отримаю, якщо замовлю у вас розробку порталу?

Створення порталу у вебстудії iFish дає такі переваги:

  1. Команду фахівців з досвідом у створенні порталів різної складності.
  2. Проєкт під ключ без залучення окремих фахівців, наприклад для створення мобільної версії.
  3. Договір з прописаними умовами та термінами.
  4. Комплексну розробку, що передбачає вивантаження даних, індивідуальний дизайн, розширений функціонал, інтеграцію з необхідними для роботи сервісами, мультимовність.
  5. Застосування інструментів і технологій для максимальної підготовки порталу до запуску, закладання можливостей масштабування, використання різних мов програмування.
  6. Виправлення технічних помилок після запуску проєкту і техпідтримку.

Щоб обговорити ваш проєкт і замовити створення порталу, зверніться до наших менеджерів за вказаними на сайті телефонами, напишіть на електронну пошту або в один із месенджерів чи заповніть форму онлайн.

Ціна сайту на шаблоні

Акция

Назовите промокод «ёлочки» и получите бонусы
Сайт Домен Хостинг в подарок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 USDЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку.

Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Cайт-візитка недорого
від 2 тижніввід 550 USDЗалишити заявку

Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблоні
від 3 тижніввід 950 USDЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт.

Інтернет-магазин на шаблоні
від 4 тижніввід 1 800 USDЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервісу приймати оплату онлайн та здійснювати доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів або працює некоректно.
  • Ви хочете промацати нішу і розібратися в інтернет-продажах, але водночас прагнете побудувати довгострокову стратегію розвитку і просування, незалежно від прайс агрегаторів та сервісів на зразок Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved