→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт для ресторану: 25 унікальних рішень для ресторанного бізнесу

Маркетинг у ресторанному бізнесі: на одному меню та обслуговуванні не «виїхати» — потрібний вебсайт.

Ви можете створити яскраву вивіску, розмістити рекламу на щиті або використовувати радіо для реклами ресторану. Так про нього дізнається багато потенційних клієнтів, але чи запам’ятають вони вас? Такі рекламні канали значно поступаються за ефективністю digital-інструментам, доступ до яких відкривається після розроблення сайту ресторану або банкетного залу.

Сайт для ресторану №1

Сайт для Restova

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 186326

У пошуках місця для пізнього сніданку, романтичної вечері, а також замовлення доставки їжі люди щоразу йдуть у Google. Без гарного вебсайту ваш ресторан у пошуковій системі точно не знайдуть. А отже, ви втрачаєте потенційних клієнтів та прибуток. Щоб дохід зростав, а кількість постійних відвідувачів збільшувалася, важливо розробити сайт зі «смачним» контентом і переконливими CTA (закликами до дії).

Сайт для ресторану №2

Сайт для Fast food

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 189177

 

5+ переваг вебсайту для ресторану та банкетного залу

Сайт — must-have для бізнесу у 2021-му. Він підвищує запам’ятовування закладу, довіру інтернет-користувачів, збільшує кількість відвідувачів та дохід. Незалежно від того, який вид сайту ви виберете – односторінковий лендинг, сайт-візитку або багатосторінковий сайт – вебресурс працюватиме на благо репутації, впізнаваності та прибутку ресторанного бізнесу. Сайт сьогодні:

  1. Економить час та гроші. Щоб надати інформацію поточним або потенційним клієнтам, потрібен час — на відповідь по телефону, віч-на-віч або в електронному листі. Сайт містить необхідну інформацію про години роботи ресторану, інтер’єр, меню та обслуговування, зберігаючи час менеджерів закладу харчування.
  2. Підвищує довіру. Вебсайт зі зручною структурою та професійними фотографіями формує довіру у потенційних клієнтів. Вони з більшою ймовірністю виберуть ваш заклад, а не ресторан чи банкетний зал конкурента.
  3. Приваблює клієнтів. Сайт допомагає залучити більше відвідувачів за допомогою запуску програм лояльності та акцій, а також за допомогою корисного контенту та оптимізації сторінок під пошукові системи. Це ефективний інструмент реклами та продажів.
  4. Збільшує клієнтську базу. Ви можете просувати сайт під різні географічні ринки. Так ресторан побачать мешканці потрібних країн із доступом до інтернету.
  5. Залишається доступним 24/7. Надійний сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Навіть якщо у вас немає можливості відповісти на дзвінок, користувач зможе залишити свій запит в онлайн-чаті, уточнити інформацію у чат-боті або розділі FAQ (поширені запитання).

Сайт для ресторану №3

Сайт для Foodcom

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 73453

Крім того, вебсайт з інтегрованими сторонніми сервісами дозволяє отримувати замовлення безпосередньо з сайту, керувати ними з телефону, отримувати цілодобове бронювання столиків та змінювати інформацію на сторінках з будь-якого пристрою.

Отримання замовлень безпосередньо з сайту

Ви можете керувати замовленнями з інтегрованою системою онлайн-замовлень для ресторанів: приймати замовлення без комісії, надавати можливість доставки або самовивезення, а також отримувати оплату на банківську картку або готівкою.

Керування замовленнями з телефону

Отримуйте та приймайте замовлення у режимі телефонного зв’язку. Усі замовлення, оформлені за телефоном та на сайті, зберігатимуться в одному місці для зручного оброблення.

Сайт для ресторану №4

Сайт для La Food

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62451

Бронювання столиків 24/7

За допомогою сторонніх сервісів ви можете приймати бронювання з вебсайту, надсилати підтвердження поштою та в SMS-повідомленні, а також додавати дату та час в онлайн-календар. Обов’язково розмістіть правила ресторану або банкетного залу — максимальна кількість гостей, час утримання столу та інші деталі.

Керування даними ресторану з будь-якого пристрою

Отримувати повідомлення про нові замовлення та бронювання? Мати можливість швидкого оновлення меню, якщо певних інгредієнтів нема? Спілкуватися з клієнтами у чаті 24/7? Під час розроблення сайту можна запровадити додаткові сервіси, які допоможуть покращити комунікацію з гостями, збільшити потік відвідувачів та дохід ресторану.

Сайт для ресторану №5

Сайт для Vincenzo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 63633

 

Структура сайту ресторану та банкетного залу: must-have сторінки та блоки

Під час розроблення сайту закладу харчування з нуля важливо дотримуватися структури, що продає. Фахівці вебстудії iFish детально розібрали сторінки та блоки, які має містити сайт ресторану або бенкетного залу. Ці дані допоможуть швидко знайти потрібну інформацію, поінформують про особливості роботи та мотивуватимуть відвідати заклад.

Загальна інформація про ресторан або банкетний зал

Кухня яких країн наявна ​​у ресторані? Чи потрібно заздалегідь бронювати столики у закладі? Чи є ресторан pet-friendly? Опублікуйте цю інформацію на сайті, щоб заощадити час адміністраторам ресторану або бенкетного залу.

Сайт для ресторану №6

Сайт для Ricardo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58952

Контактні дані

Розмістіть на видному місці та на окремій сторінці режим роботи, місцезнаходження, телефон для бронювання столиків та адресу електронної пошти ресторану. У разі потреби налаштуйте різні варіанти меню з графіком роботи. Наприклад, бізнес-меню є з 12:00 до 16:00 у будні, сніданки «для пізніх пташок» — до 13:00 щодня.

Галерея з фото та відео інтер’єру закладу

Багато відвідувачів обирає ресторан чи банкетний зал через його інтер’єр. Якісні фото в Instagram чи Facebook ніхто не скасовував, проте подбайте про наявність професійного медіаконтенту та на сайті закладу. Покажіть, у якому стилі оформлений ресторан чи банкетний зал, а також продемонструйте найцікавіші елементи дизайну.

Сайт для ресторану №7

Сайт для Kolbern

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 99731

Меню з цінами та фотографіями

Наявність меню на сайті дозволить оцінити ціновий діапазон закладу, а також познайомить зі стравами та їхнім складом. Підкріпіть опис гарними фотографіями страв – вони викличуть апетит і бажання відвідати заклад. Додайте теги «веган» або «без глютену», щоб привабити людей з нестандартними смаковими уподобаннями або алергією.

Онлайн-форма замовлення доставки їжі або бронювання столика

Автоматизуйте частину роботи та розвантажте персонал від рутинних завдань! Додайте клікабельну кнопку замовлення доставки або бронювання столика, щоб відвідувачам сайту не довелося телефонувати до ресторану або банкетного залу.

Сайт для ресторану №8

Сайт для Kolbern

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 99731

Новини та акційні пропозиції

Публікуйте на сайті спеціальні пропозиції — вони зацікавлять користувачів та мотивуватимуть відвідати ваш заклад.

Кнопки переходу на сторінки закладу у соцмережах

Окрема категорія відвідувачів сайту може бути не готова забронювати столик або замовити доставку їжі просто зараз. Однак такі люди можуть підписатися на Instagram або Facebook ресторану і відвідати його пізніше.

Це структура односторінкового лендингу, сайту-візитки або простого багатосторінкового сайту. З повноцінним сайтом ви можете детальніше розповідати про персонал ресторану, кулінарні досягнення співробітників, публікувати рецепти страв у блозі або ділитися кулінарними лайфхаками для новачків. Таким чином ви сформуєте довіру у відвідувачів сайту, а також підвищите рейтинг вебресурсу у пошукових мережах.

Сайт для ресторану №9

Сайт для Kolbern

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 99731

 

Інструменти для розвитку сайту ресторану

На сайті можна впроваджувати різноманітні інструменти та сторонні сервіси. Вони допоможуть залишатися на зв’язку з користувачами, а також просувати вебресурс та інші канали комунікації ресторану або бенкетного залу. Ось деякі з таких інструментів:

  1. Email-розсилка. Створіть фірмовий шаблон для поштового розсилання. Надсилайте новини, акції та інформацію про важливі події у своєму закладі. Вимірюйте успіх email-кампаній за допомогою інструментів аналітики – відсоток відкриття листів, перехід за посиланнями на сайт з листа тощо.
  2. Пости у соціальних мережах. Створіть єдиний візуальний стиль для сайту та постів у соцмережах. Під’єднайте сайт до профілів у Facebook та Instagram, щоб приваблювати нових підписників та підвищувати впізнаваність бренду ресторану.
  3. SEO оптимізація. Оптимізуйте вебсайт під пошукові системи, щоб покращити результати видачі. Залучайте більше відвідувачів завдяки високому рейтингу у Google і відстежуйте результат SEO просування за допомогою спеціальних інструментів – наприклад, SEMrush, Ahrefs, Serpstat, Google Search Console, SEO SiteCheckup та інші.
  4. Знижки та купони. Створюйте акційні пропозиції, щоб підтримувати продажі у будні та у погану погоду. Пропонуйте знижки на всі позиції у меню або на окремі страви та напої. Створюйте промокоди та діліться ними з відвідувачами сайту.
  5. Блог ресторану. Публікуйте корисні кулінарні статті, лайфхаки та незвичайні рецепти. Розкажіть історію створення ресторану або бенкетного залу. Наприклад, італійський мішленівський ресторатор та шеф-кухар Массімо Боттура на початку пандемії створив кулінарне шоу «Кухня карантину». Разом зі своєю сім’єю на платформі IGTV в інстаграмі він презентував прості рецепти, доступні для приготування вдома: салати з відвареним м’ясом, зелений тайський карі, легкі десерти з вершками.

Сайт для ресторану №10

Сайт для Jorden

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58992

Зверніть увагу, що влоги, рецепти та поради мають відповідати очікуванням та потребам цільової аудиторії. Протестуйте, що людям «заходить» більше – прості рецепти з доступних продуктів на кшталт сирників та лінивих вареників або інструкція з приготування екстравагантних страв: півень у вині, борщ з грушею тощо.

Крім пошукової оптимізації, блогу та залучення клієнтів за допомогою знижок або програм лояльності, важливо підвищувати зручність користування вебсайтом, оформляти сайт з урахуванням трендів дизайну та додати англомовну версію.

Сайт для ресторану №11

Сайт для Hidalgo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 59006

 

Адаптуйте, перемагайте: як привабити до ресторану іноземних гостей

Ресторани, особливо вищого рівня, часто приймають гостей з інших країн. Щоб ті знайшли місце розташування закладу, дізналися графік роботи та не заплуталися в найменуваннях страв, зробіть меню та сайт декількома мовами: українською, російською та англійською. Не обов’язково додавати безліч іноземних мов, достатньо обмежитися англійською. Вона посідає третє місце у світовому рейтингу після іспанської та китайської за кількістю носіїв та друге — за значимістю у країнах, де її активно вивчають у навчальних закладах та на курсах.

Переклад сайту іноземною мовою зробить його зручнішим для клієнтів, збільшить кількість відвідувачів, а також підкреслить гостинність закладу харчування та повагу до представників інших країн.

Зверніть увагу, що для перекладу недостатньо скористатися перекладачем Google або іншими програмами автоматизованого перекладу. Щоб розкрити переваги ресторану, особливості страв та обслуговування, а також спонукати користувача до цільової дії необхідно, щоб перекладом займалися професіонали.

Сайт для ресторану №12

Сайт для Red Hot Grill

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 60112

 

Використати готовий шаблон або створити фірмовий дизайн сайту

Дизайн сайту формує перше враження відвідувача про ресторан або банкетний зал, затримуючи людину на вебсторінці. Відповідно до статистики:

  • 94% користувачів формують перше враження про сайт та компанію за дизайном;
  • 57% користувачів не порадять вебсайт із поганим оформленням;
  • 38% покинуть сайт, якщо його дизайн та контент не викликають інтересу.

Суворих правил у вебдизайні немає. Але є загальні рекомендації, яких варто дотримуватись. Сайт повинен відображати інтер’єр ресторану або бенкетного залу, а також передавати його атмосферу. Фотографії страв мають викликати апетит. Спробуйте передати смак та аромат через екран! Розмістіть поруч з апетитним фото форму для бронювання столика.

Додайте на сайт декілька відеороликів – вони краще передають атмосферу закладу. Дотримуйтесь мінімалізму щодо кольорів та шрифтів. Не намагайтеся помістити на сайт «все і відразу» – краще обмежтеся елементами фірмового стилю, а також залиште на сайті вільний простір. Так ви звернете увагу на важливі деталі.

Сайт для ресторану №13

Сайт для Gusto

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61150

Часто власники ресторанного бізнесу розробляють вебсайт на готовому шаблоні. Перевагою такого рішення є готовий проєкт, куди можна внести мінімальні коригування. Сайт на шаблоні буде готовий за 1-2 дні, після чого залишається розмістити тексти, фото та відеоролики.

Однак сайт на шаблоні не вирізняється унікальністю, оскільки схожий дизайн може використовувати конкурент. Якщо надалі ви захочете змінити стиль оформлення сторінок або окремих блоків, це дорого обійдеться – шаблони мають низьку кастомізацію. До того ж, сайти на готовому шаблоні важко просувати у пошукових системах.

Сайт для ресторану №14

Сайт для Crunchos

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 77397

 

Особливості гарного вебдизайну 

Щоб сайт викликав довіру, займав верхні позиції у пошукових системах та стимулював відвідувачів до цільової дії, важливо розробляти зручну навігацію, а також генерувати цікавий контент та публікувати професійні фотографії.

  1. Візуал. Усього за 0,05 секунд відвідувач вирішує, залишитися на сайті або закрити його. Використовуйте цей час, щоб затримати користувача на вебсторінці! Розмістіть професійні фото високої якості або опублікуйте атмосферне відео ресторану, щоб привернути увагу та привабити потенційного клієнта.
  2. Навігація. Користувач хоче знайти потрібну інформацію без значних зусиль. Ми не рекомендуємо перевантажувати сторінки непотрібними елементами. Створюючи сайт, думайте про його зручність та функціональність.
  3. Інтерактивність. Додайте на сайт інтерактивні елементи та заклики до дії. Це збільшить тривалість перебування на сторінці та бажання відвідати ваш ресторан або організувати значну подію у банкетному залі. У той же час, важливо не відштовхнути потенційного гостя вікнами, що спливають, анімованими елементами та іншими деталями.
  4. Контент. Ще понад 25 років тому Білл Гейтс сказав: «Контент – це король» («Content is King»). Це твердження досі не втрачає актуальності. Тому приділіть увагу наповненню сайту. Усі тексти повинні легко читатися, бути цікавими та корисними.

Сайт також має відповідати фірмовому стилю компанії. Якщо ресторан оформлений у темних кольорах з неоновими принтами або у вінтажному стилі, вебресурс повинен містити ці відтінки і передавати настрій закладу.

Сайт для ресторану №15

Сайт для Plantable

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64052

 

Топ помилок у створенні сайту: як звести нанівець подальше просування

Людину зустрічають по одежі, а сайт компанії – по дизайну. Однак не єдиним вебдизайном — виділяють також інші причини, з яких користувачі залишають сайти. Вибрали основні:

  1. важкі сайти з великою кількістю сторінок та «водою» замість корисної інформації;
  2. повільне завантаження внаслідок великого обсягу сайту;
  3. застарілий дизайн а-ля «привіт, 90-ті», а також невідповідність стандартам структури і кольорів, що продають;
  4. відсутність мобільної версії сайту;
  5. контент, що не читається (дрібний шрифт, відсутність контрасту між шрифтом і фоном тексту, невдалий підбір шрифту);
  6. стокові фотографії низької якості;
  7. велика кількість реклами та спливаючих вікон – заклик «купити» у перші секунди відкриття сайту відлякує людей;
  8. складна форма бронювання столика (наявність зайвих полів для заповнення).

Цих помилок можна уникнути за допомогою спеціалізованих інструментів. Наприклад, для оптимізації завантаження сайту можна використовувати сервіси Pingdom Tools, Google Page Speed ​​Insights та GTmetrix. Рекомендації щодо оптимізації вебресурсу під мобільні пристрої можна отримати у Довідці Google. Щоб дизайн відрізнявся від сайтів конкурентів або перевершував їх, можна підглядати за іншими ресторанами або банкетними залами у своєму місті. Для цього використовуйте інструменти SimilarWeb та SpyMetrics.

Сайт для ресторану №16

Сайт для Centralfood

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53445

 

Створення сайту: де замовити та скільки коштує

Існує декілька способів розроблення сайту для ресторану або бенкетного залу. Ви можете створити вебресурс за допомогою онлайн-сервісу або графічного редактора, а також замовити проєкт у дизайнерів-фрілансерів або вебстудії. Вибір залежить від бюджету компанії та складності проєкту. Наприклад, не кожна маленька кав’ярня може дозволити собі послуги команди фахівців.

Вартість розроблення у спеціалізованій студії залежить від типу сайту, дизайну та необхідного функціоналу готового проєкту:

  • ціна розробки лендингу стартує від 5000₴
  • сайт-візитка обійдеться у 15 000₴ і більше
  • корпоративний сайт – від 30 000₴.

Сайт для ресторану №17

Сайт для Grill Party

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 93459

На вартість розробки також впливають: CMS сайту, купівля домену та послуги хостинг-провайдера. Ціна створення сайту для ресторану розраховується на етапі обговорення проєкту. Переваги розробки сайту з нуля у спеціалізованому агентстві – це маркетинговий потенціал у SEO просуванні, орієнтація на HoReCa (розуміння, що шукають потенційні відвідувачі ресторану, чого вони чекають від сайту), можливості інтеграції з CRM та системою автоматизації, а також якісна реалізація проєкту в погоджені терміни.

Сайт для ресторану №18

Сайт для Pizzle

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 186461

 

Замовити створення сайту у вебстудії iFish

Якщо разробляти сайт будуть професіонали, ви отримаєте ресурс з контентом, що продає, кнопками заклику до дії, на які хочеться натиснути, а також якісними фото. Звертайтесь до вебстудії iFish і отримайте:

  1. глибокий аналіз вашого бізнесу;
  2. професійне розроблення сайту;
  3. креативні дизайнерські проєкти;
  4. надійного бізнес-партнера та технічну підтримку.

Сайт для ресторану №19

Сайт для Mickelvine

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 136119

Гарні фото та витончений шрифт не допоможуть збільшити кількість відвідувачів, якщо час роботи ресторану вказано неправильно, на сайті неможливо знайти номер телефону, а сервіс закладу незадовільний. Працюйте над обслуговуванням гостей, покращуйте імідж ресторану та отримуйте нових клієнтів із сучасним та адаптивним сайтом від фахівців iFish! 10 років досвіду в Інтернеті, понад 300 реалізованих проєктів, а також 100% «білі» методи розроблення та просування сайтів допоможуть виділитися в Google та привабити нових клієнтів.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved