→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Створення дошки оголошень

Розробка електронної дошки оголошень будь-якого типу з повним набором функцій, індивідуальним дизайном і архітектурою, що масштабується, у вебстудії iFish. Створюємо майданчики, що витримують високі навантаження, безперебійно працюють, гарантують безпеку даних користувачів. Працюємо у Дніпрі, Києві, Одесі, Харкові та по всій Україні.

6 осіб замовили
3 відгуки
Строк розробки: від 120 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.

Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:

animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de

З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.

 

Дошки оголошень – це спеціальні ресурси, на яких різні компанії і фізичні особи розміщують свої пропозиції з товарами чи послугами.

Вузькопрофільні дошки оголошень дуже популярні серед користувачів, що полегшує просування. Стабільний трафік сприяє швидкій розкрутці. Але щоб створити конкурентоспроможну дошку оголошень, треба вивчити своїх колег у ніші. А ось із контентом нічого робити не потрібно. Його оновленням займуться користувачі, публікуючи нові оголошення. Тому інформація на сайті завжди буде свіжа.

Основні розділи та функції дощок оголошень

Дошки оголошень складаються з тематичних розділів і категорій товарів чи послуг. На таких ресурсах є меню, особистий кабінет, модулі пошуку інформації, розміщення оголошень і платних послуг. Це базова структура дощок оголошень, що дозволяє користувачам швидко знаходити потрібні пропозиції. 

Мінімальний набір функцій для дошки оголошень такий:

  1. Реєстрація. Необхідна для керування оголошеннями і рахунками, а також для спілкування з іншими відвідувачами майданчика.
  2. Особисті рахунки. Потрібні, щоб користувачі могли розміщувати платні оголошення, а ви – заробляти на рекламі.
  3. Фільтри. Треба створити розгалужену систему фільтрації для пошуку оголошень.
  4. Публікація оголошень. Краще, якщо текст викладатиметься у декілька кліків. Так ви отримаєте позитивний користувальницький досвід, що збільшить потік відвідувачів.
  5. Перевірка оголошень. Можна надати користувачам можливість скаржитися на оголошення, якщо вони не відповідають правилам майданчика, а модераторам – перевіряти їх і видаляти.
  6. Блог чи форум. Дозволить зміцнити співтовариство, збільшити залучення аудиторії і підвищити лояльність.
  7. Календар. Ця функція знадобиться для відстеження і планування роботи.
  8. Платіжний модуль. Потрібен для оперативної оплати і прискорення процесу замовлення.

Дуже важливо, щоб дошка оголошень була зручна як для продавців, так і для покупців. Тому необхідно грамотно продумати структуру ресурсу і створити зрозумілий інтерфейс. Водночас адміністративний інтерфейс і інтерфейс для користувачів можуть відрізнятися істотно – налаштуваннями, дизайном, функціями.

 

Переваги створення дошки оголошень

Дохід сервісів, що пропонують різні товари і послуги, у 2024 році перевищить позначку 30 млрд доларів. Такий прогноз робить Statista. Це не дивно. Дошки оголошень користуються популярністю, оскільки контент на них формують самі користувачі, а люди все частіше воліють купувати у таких самих людей, а не у незрозумілих компаній.


Після реєстрації на таких майданчиках можна подати власне оголошення або знайти для себе відповідну пропозицію. А власник проєкту отримує дохід від різних платних послуг з публікації оголошень.


Переваги розробки дошки оголошень:


Високий дохід.

Процес купівлі-продажу відбувається без посередників, швидко і зручно. Це приваблює продавців і покупців.


Відсутність регіональної прив'язки.

Користувачі можуть знайти або продати необхідний товар за бажаною ціною з будь-якого куточка світу, а різні платіжні системи і сервіси доставки лише спрощують угоду.


Залучення компаній і магазинів.

Комерційним організаціям можна відкрити доступ на майданчик за окрему плату. Це дозволить розширити кількість пропозицій та отримувати додатковий дохід.

Етапи створення дошки оголошень

 

Розробка дошки оголошень з відкритим вихідним кодом: плюси і мінуси

Для проєктів з відкритим кодом зазвичай використовується WordPress. Ця CMS проста, функціональна, має безліч плагінів для конкретних завдань. 

Перевагами такого варіанту є:

  • простота розробки, адже WordPress пропонує основний функціонал, потрібні модулі і плагіни;
  • швидке створення – залежно від складності проєкту потрібно декілька днів для запуску;
  • бюджетний варіант – більшість плагінів тут безкоштовні, а оплачувати доведеться лише домен і хостинг (приблизно 200$), а ще унікальні і яскраві теми (від 200 до 1000$).

Проте проєкт на відкритому вихідному коді має недоліки. Вони полягають в обмеженості налаштувань, шаблонності функцій, відсутності підтримки. Також виникнуть проблеми у масштабуванні і безпеці. Наприклад, щоб змінити функціонал або дизайн, який є у CMS теми, знадобиться допомога розробника. Також потрібен фахівець для налаштування плагінів і усунення проблем сумісності десятків розширень. 

Тому, якщо у вас простий проєкт, що не потребує унікальності, вибирайте систему WordPress, завданням якої є задоволення потреб більшості клієнтів. Але якщо ви плануєте запустити об’ємний ресурс з безліччю сторінок і категорій, складним функціоналом і дизайном, що відрізняється від конкурентів, рішення з відкритим кодом – не варіант. 

 

Створення дошки оголошень з нуля

Дошка оголошень, що створюється з нуля – це необхідний набір функцій, унікальний дизайн, що відповідає фірмовому стилю, і права на кінцевий продукт. До інших переваг індивідуальної розробки належать:

  1. Масштабована архітектура – можливість створити сайт під велику кількість користувачів, оголошень і грошових переказів.
  2. Повне налаштування – адаптація функцій, дизайну і досвіду користувача під потреби цільової аудиторії.
  3. Безпека – створення усіх необхідних рівнів захисту.
  4. Мінімально життєздатний продукт – розробка MVP для тестування концепції з подальшими змінами і доповненнями.

На відміну від рішення з відкритим вихідним кодом, технологія з нуля обійдеться дорожче (від 5000$) і триватиме довше (від 6 до 18 місяців). 

Під час вибору способу створення дошки оголошень керуйтеся своєю метою. Якщо потрібно протестувати ідею і презентувати концепцію інвесторам, використовуйте WordPress чи іншу подібну систему. А для надійного, безпечного і стабільно працюючого ресурсу з повним набором функцій, унікальним дизайном і високою швидкістю завантаження сторінок краще замовити індивідуальну розробку майданчика.

 

Підготовка

Вивчення бізнесу, ніші, конкурентів і ЦА, а також з’ясування побажань клієнта, визначення завдань.

01 Етап

Складання технічного завдання

Розробка технічного завдання, у якому будуть прописані усі дії та етапи роботи. Після затвердження – встановлення ціни і строків.

02 Етап

Підбір функціоналу

Створення структури і базового набору функцій. За потреби здійснюється розширення функціоналу під завдання проєкту.

03 Етап

Створення дизайну

Оформлення усіх сторінок дошки оголошення з промальовуванням основних інтерфейсів і елементів сторінок.

04 Етап

Верстання, програмування і наповнення

Це найскладніший і найважчий етап: налаштування CMS, написання коду, під’єднання сторонніх сервісів, наповнення сторінок і верстання за створеними макетами.

05 Етап

Тестування і запуск

Тестування ресурсу для виявлення багів і помилок, усунення недоліків і запуск проєкту.

06 Етап

Види дощок оголошень

 

Загальні

Тут публікуються будь-які оголошення. Це зручно для тих, хто розміщує пропозиції, але для тих, хто шукає певну інформацію, – не зовсім. Звичайно, такі дошки мають фільтри, а оголошення відсортовані за розділами і категоріями, що спрощує пошук. Проте створити і структурувати спільну дошку складно, а монетизувати ресурс практично неможливо.

 

Тематичні

Ці майданчики відрізняються чіткістю і компактністю. Вони пропонують оголошення за певними напрямами, мають власну аудиторію, для якої зручний такий спосіб розподілу інформації. Просувати цей ресурс набагато простіше, ніж загальний.

 

Регіональні

Можуть бути спільними і тематичними, а пропозиції тут публікуються для конкретного регіону. Такі майданчики є особливо популярними серед користувачів. До того ж їх значно простіше просувати.

Основні виклики для платформ онлайн-оголошень

Залучення користувачів

Щоб дошка оголошень працювала, необхідно розмістити на ній безліч пропозицій. А для цього треба знайти продавців. Запропонуйте їм можливості, якими не можуть похвалитися ваші конкуренти. Наприклад, нова функція, покращення наявних опцій, цікава ідея або особлива пропозиція, пов’язана з інтерфейсом.

Окрім того, вибирайте сучасний UX/UI-дизайн. Так ви привабите молоде просунуте покоління.

А ще підвищіть зацікавленість користувачів до вашої дошки оголошень за рахунок створення мобільного додатка, інтеграції з соцмережами, ведення блогу на цікаві теми і з корисним контентом, найкращих умов розміщення платних оголошень і реклами.

Модерація оголошень

Дошка оголошень має стабільно працювати, бути надійною і безпечною. Це означає, що треба не тільки забезпечити захист даних користувачів, а й подбати про якість пропозицій, не допустити розміщення заборонених товарів чи незрозумілої реклами, угод із шахраями чи порушення правил майданчика. Тобто потрібна модерація.

Перевіряти оголошення на майданчику можна за допомогою:

  • автоматичної перевірки на ключові слова і картинки програмами зі штучним інтелектом (ІІ);
  • користувальницької перевірки через функцію «Скарга»;
  • ручної перевірки всіх оголошень за низького трафіку на майданчику;
  • гібридної системи з додаванням програми з моментального створення оголошень і ручної перевірки звичайних оголошень. 

Це допоможе відсіяти несумлінних продавців, підвищити лояльність користувачів і довіру до дошки оголошень.

Підтримка клієнтів

Щоб виділятися серед конкурентів, потрібно мати службу підтримки. Є декілька варіантів, як це зробити. Перший – укомплектувати власний штат, а це зайвий клопіт і витрати. Друге – знайти співробітників підтримки на аутсорсі. Третій – використовувати ІІ, підлаштований під вашу дошку оголошень.

Строки та ціна створення дошки оголошень

На вартість розроблення дошки оголошень впливає декілька факторів:

  • рівень складності проєкту;
  • кількість розділів і сторінок;
  • особливості дизайну – шаблон чи індивідуальний проєкт;
  • функціонал – згідно з відкритим вихідним кодом або створений з нуля;
  • строки;
  • необхідність у контенті.

Ціна визначається з огляду на обсяги і нюанси роботи. Наприклад, базовий майданчик розроблятиметься від 12 до 24 днів і обійдеться від 800$. Середній за складністю ресурс коштуватиме 1600$ і вище і знадобиться місяць-півтора. А вартість унікального сервісу складатиме від 3800$ і на роботу піде понад два місяці.

Запитання-відповідь

Що таке дошка оголошень?

Дошка оголошень – це вебресурс безкоштовних або платних оголошень з вигідними пропозиціями від різних продавців. Плюси для покупців полягають у можливості знайти товар або послугу за вигідною ціною, для продавців – у зручному способі рекламувати товар ширшій аудиторії, а для власників дощок оголошень – це стабільне джерело доходу від реклами.

Що має бути на сайті дошки оголошень?

Дошка оголошень повинна мати такі обов’язкові модулі:

  1. Модуль пошуку. Рекомендації:
    • відображення результату не більше ніж за 1 секунду;
    • пошук за всіма параметрами;
    • товари, що часто переглядаються, виводити вище, якщо не задані спеціальні фільтраційні вимоги.
  1. Модуль платних послуг. Рекомендації:
    • показ списку платних послуг під час розміщення оголошення;
    • рекламна пропозиція у листі про проходження модерації;
    • виведення рекламної статистики з частотою перегляду оголошень;
    • розробка пакетних рекламних послуг.
  1. Модуль розміщення оголошень. Рекомендації: потрібний простий і зрозумілий шлях публікації оголошення.
  2. Платіжний модуль. Рекомендації:
    • оплата товарів і послуг без збоїв;
    • наявність локальних платіжних систем;
    • велика кількість варіантів оплати;
    • оплата через Google Pay і Apple Pay.

Крім цього, треба створити велику кількість категорій товарів, зробити зручним додавання пропозицій, продумати меню, додати статистику і можливість створювати особисті профілі.

Скільки коштує створення дошки оголошень?

Вартість створення дошки оголошень залежить від декількох факторів, серед яких спосіб розробки, обсяг роботи, терміни тощо. Середня вартість базового ресурсу стартує від 800$, з додатковими функціями – від 1600$, а майданчик з нуля під конкретні вимоги замовника – від 3800$.

Що потрібно для створення дошки оголошень?

Для створення дошки оголошень важливо вибрати відповідну CMS, розробити концепцію для отримання ефективного майданчика і правильну архітектуру. Це передбачає автоматичне масштабування для безперебійної роботи за підвищення навантаження, налаштування кешування, окреме зберігання статичних зображень, резервне копіювання тощо. Також треба вибрати домен і хостинг.

Як заощадити на створенні дошки оголошень?

Щоб заощадити на розробці дошки оголошень, можна замовити створення на одній із CMS. Ціна вийде значно дешевшою. Однак варто враховувати особливості такого проєкту. Якщо вибрати варіант з відкритим кодом, це заощадить гроші і час, але ресурс вийде з обмеженим набором функцій. Тому якщо ви плануєте складний функціонал і хочете отримати майданчик, який витримує високі навантаження, краще замовити створення дошки оголошень з нуля.

На що важливо звернути увагу під час розробки дошки оголошень?

Створюючи електронну дошку оголошень, треба звернути увагу на:

  • Навантаження.
    З розрахунку кількості відвідувачів на день створюється технічна база, здатна впоратися з підвищеними навантаженнями. Тоді ресурс працюватиме без збоїв, не гальмуватиме і витримає DDOS-атаки.
  • Інструменти монетизації.
    Потрібно враховувати інтереси трьох сторін: власника дошки оголошень, продавця і покупця, а не думати лише про власний максимальний дохід, розміщуючи на сторінках усі види реклами. Якщо одній зі сторін буде не вигідно чи незручно, вона залишить майданчик і піде до конкурентів, що унеможливить успіх проєкту. 
  • Зручність.
    Відвідувачам має бути приємно і комфортно перебувати на майданчику. Варто подбати, щоб вони швидко знаходили інформацію, що їх цікавить, легко пересувалися з розділу в розділ і не робили занадто багато зайвих кроків для здійснення угоди. Тобто треба продумати структуру, зробити зрозумілу навігацію і не забути про юзабіліті.
  • Пошук.
    Користувачі дошки оголошень повинні максимально швидко знаходити інформацію, тому необхідно впровадити функціонал для простого пошуку і фільтрації пропозицій.
Як заробити на дошці оголошень та швидко монетизувати проєкт?

Щоб власник дошки оголошень зміг заробляти на своєму проєкті, потрібно передбачити функціонал монетизації. Заробляти можна на:

  • рекламних банерах;
  • контекстній рекламі;
  • партнерських програмах;
  • виділених і VIP-оголошеннях;
  • комісії під час реєстрації юридичних осіб;
  • різних платних послугах і сервісах для користувачів майданчика.


Водночас треба пам’ятати, що дошка оголошень не буде ефективною, якщо враховуються лише вигоди для власника. Важливо створити оптимальні умови для роботи тих, хто розміщує оголошення, і подумати про зручність покупців.

Які переваги я отримаю, якщо замовлю у вас розробку дошки оголошень?

Плюси створення дошки оголошень у вебстудії iFish:

  • низькі витрати за швидкої окупності проєкту;
  • просте налаштування і контроль за допомогою адміністративної панелі;
  • широкий функціонал і монетизація;
  • індивідуальний дизайн;
  • інтеграція із затребуваними платіжними системами та іншими сторонніми сервісами;
  • техпідтримка;
  • стабільно працюючий, безпечний майданчик. 


Щоб обговорити умови співпраці і замовити створення електронної дошки оголошень у вебстудії
iFish, зв’яжіться з менеджерами за телефоном, через месенджери або залиште замовлення на сайті.

Ціна сайту на шаблоні

Акция

Назовите промокод «ёлочки» и получите бонусы
Сайт Домен Хостинг в подарок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 USDЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку.

Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Cайт-візитка недорого
від 2 тижніввід 550 USDЗалишити заявку

Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблоні
від 3 тижніввід 950 USDЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт.

Інтернет-магазин на шаблоні
від 4 тижніввід 1 800 USDЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервісу приймати оплату онлайн та здійснювати доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів або працює некоректно.
  • Ви хочете промацати нішу і розібратися в інтернет-продажах, але водночас прагнете побудувати довгострокову стратегію розвитку і просування, незалежно від прайс агрегаторів та сервісів на зразок Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved