→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт стоматолога та клініки: як привабити платоспроможних клієнтів

За даними досліджень маркетингової компанії Pro-Consulting, останні 20 років український ринок стоматологічних послуг розвивався активніше за інші напрямки медицини. Цьому сприяли зростання доходів населення, турбота про здоров’я та зовнішність, стагнація державної стоматології, велика кількість фахівців та високі доходи у галузі.

На ринку стоматології працюють клініки з часткою приблизно 25–30% ринку, приватні кабінети (майже 40%), кабінети у великих медичних центрах та відомчих поліклініках. Найбільша кількість клінік та кабінетів розташована у Києві (приблизно 40%) та інших великих українських містах.

Головні перспективи сфери — в’їзний медичний туризм, популярність якого зростає завдяки поєднанню помірних цін та високої якості лікування, а також естетична стоматологія, особливо у VIP-сегменті. У цих напрямках і спостерігатиметься найвища конкуренція.

Сайт стоматолога та клініки №1

Сайт для Dental Care

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65156

 

Переваги сайту стоматологічної клініки: перетворюємо відвідувача на клієнта

За даними маркетингових агентств, в Україні інтернетом користуються від 70 до 80% населення. Це також найактивіша та платоспроможна частина країни. Зростання кількості користувачів та доступність інтернету знизили ефективність реклами на телебаченні, радіо та в пресі. Сьогодні найдієвіші канали просування послуг та реклами товарів — вебсайти, сторінки у соціальних мережах та картки Google Мій Бізнес.

Перевага сайту у тому, що він належить компанії. Власники самі визначають стратегію та генерують контент. Дизайн та структура можуть бути простими чи складними залежно від завдань та бюджету стоматологічної клініки. Які переваги вебсайту для стоматологічної клініки чи стоматолога:

  1. Приваблення цільової аудиторії. Контекстна реклама в Google за географічними та демографічними показниками приводить клієнтів, зацікавлених у послугах клініки.
  2. Цілодобова доступність інформації. Клієнти можуть уточнити інформацію про клініку, послуги та їхню вартість у будь-який час без необхідності контактування з адміністраторами.
  3. Підвищення довіри та формування позитивної репутації. Сторінки стоматологів, демонстрація їхньої роботи, а також відгуки клієнтів – запорука довірчих відносин. Крім того, за статистикою, майже третина користувачів інтернету не довіряє компаніям, які не мають сайту.
  4. Оптимізація робочого часу. Онлайн-запис заощаджує 30% часу адміністратора. Детальна інформація про послуги та розцінки дозволяє уникнути тривалих консультацій та приводить клієнтів із пошукових систем.
  5. Збирання та демонстрація відгуків. За даними агентства Websitebuilder, 95% користувачів інтернету знайомляться з відгуками перед ухваленням рішення, а 84% довіряють фідбекам так само, як і рекомендаціям друзів. Ви можете збирати зворотний зв’язок про послуги стоматологічної клініки та публікувати відгуки на своєму сайті.
  6. Анонсування нових послуг та акцій. Головна сторінка сайту — чудовий майданчик для розміщення оголошень про акції та нові послуги. Відвідувачі ресурсу насамперед побачать цю інформацію.

Сайт з ексклюзивним дизайном, а також цікавим, корисним контентом та професійними фотографіями – перший крок на шляху до довіри користувачів, збільшення середнього чека та продажів найдорожчих послуг. Не менш важливі увага до доменного імені та хостингу, грамотна структура та зручна навігація.

Сайт стоматолога та клініки №2

Сайт для Hmadi

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 123959

 

Сайт VS соціальні мережі: що вибрати? 

Середньостатистичний користувач проводить у соцмережах понад третину часу в інтернеті. Тому стоматологи та стоматологічні клініки визнають важливість просування послуг у Facebook, Instagram, YouTube та інших соціальних платформах.

Один з лідерів з онлайн-опитування, компанія Zoomerang, провела дослідження серед 1180 малих та середніх підприємств, а також 500 клієнтів. Завдання дослідження – визначити мотиви використання соціальних мереж власниками бізнесу. Дослідження виявило три основні причини: високу видимість для широкої аудиторії, можливість персоналізованої комунікації з потенційними клієнтами, а також покращення іміджу компаній.

Сайт стоматолога та клініки №3

Сайт для Medcom

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 97870

Згідно з провідним оператором на ринку краудсорсингу Crowdspring, приблизно половина малих і середніх компаній приваблює нових клієнтів через соціальні мережі, насамперед у Facebook.

64% користувачів Twitter і 51% користувачів Facebook зізналися, що з більшою ймовірністю куплять продукти чи послуги у компаній, за якими стежать у соціальних мережах. А аналітична компанія eMarketer повідомляє, що 65% користувачів інтернету вирішують, чи варто купити товар або послугу на підставі коментарів та відгуків у соцмережах.

Провідні пошукові системи, наприклад Google, надають більшого значення вебсайтам, на які можна перейти зі сторінок у соціальних мережах. Якщо користувач ділиться корисним контентом із сайту у Facebook або Twitter, пошукові системи отримують сигнал про його цінність та релевантність. Крім того, соціальні мережі Facebook, Twitter, YouTube, Google Plus, LinkedIn та Flickr допомагають стоматологу підтримувати репутацію в Інтернеті.

Сайт стоматолога та клініки №4

Сайт для Metadental

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61239

Чи достатньо стоматологам та клінікам наявності сторінок у соцмережах? Профілі можуть бути ефективним каналом залучення клієнтів, однак вони не замінять вебсайт. Крім того, сторінка у соцмережах має низку недоліків:

  • Імовірність фейкових відгуків. Деякі користувачі використовують соцмережі для виплескування негативу. Стоматологічним клінікам необхідно наймати ком’юніті-менеджерів — фахівців, які відповідають на коментарі, реагують на скарги та загалом стежать за станом сторінки.
  • Відсутність прав власності. Клініки та стоматологи не володіють своїми профілями – це власність соцмереж. Соціальні платформи контролюють, який контент і рекламні акції будуть подані на бізнес-сторінках, а ті, хто їх відкриває, повинні суворо дотримуватись правил спільнот. Можна роками розвивати профіль та миттєво його втратити.

Продумана digital-стратегія передбачає використання професійного вебсайту та регулярне оновлення акаунтів у соціальних мережах. Це дає найкращий результат, формуючи навколо стоматологічної клініки співтовариство лояльних клієнтів.

Сайт стоматолога та клініки №5

Сайт для Toothmed

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 178044

 

Доменне ім’я, хостинг та ефективність сайту: у чому зв’язок?

Домен або доменне ім’я — літерне відображення адреси сайту в інтернеті. Гарний домен відповідає сфері бізнесу. У галузі стоматології це, наприклад, kyivdentist. або lvivstomatolog. Дефіси, крапки, цифри та інші небуквенні елементи бажано застосовувати тільки тоді, якщо вони присутні у назві клініки – наприклад, «32normal.». В іншому разі адресу сайту буде важко вимовляти, запам’ятовувати та набирати.

Важливим є також правильний вибір розширення. Існують як загальні розширення: .com, .net, .org, .info, і галузеві, такі як .dentist. Якщо немає можливості використовувати галузеве розширення, віддайте перевагу .com. Воно популярніше, легко запам’ятовується та гарантовано залишиться актуальним у майбутньому.

Сайт стоматолога та клініки №6

Сайт для Medicol

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80894

Хостингом називають обчислювальні потужності, які орендують для ефективної та безперервної роботи сайту. Під час вибору хостингу необхідно враховувати такі фактори:

  • сумісність хостингу із системою керування контентом сайту;
  • відповідність продуктивності передбачуваного навантаження;
  • тарифні плани;
  • наявність цілодобової техпідтримки;
  • надійність та перевіреність хостинг-оператора;
  • наявність у оператора систем резервного копіювання.

Правильний вибір хостингу забезпечує повноцінну роботу сайту, якісну технічну підтримку, оперативне усунення несправностей та гарантію збереження даних.

Сайт стоматолога та клініки №7

Сайт для Mastar Dentistry

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 152637

 

Створюємо сайт стоматологічної клініки: обов’язкові сторінки для підвищення довіри

Стоматологи, як і представники медицини, мають враховувати деякі особливості під час створення сайту. Так, вебресурси повинні відповідати загальним стандартам, а також професійним та етичним нормам. Поділилися, які розділи має містити сайт стоматологічної клініки.

Домашня сторінка. Home page – це презентація клініки. На ній важливо розмістити УТП (унікальну торгову пропозицію), фірмові зображення, а також додати у дизайн фірмові кольори. Опишіть основні напрямки діяльності, переваги та відмінні риси, цінності клініки та методи лікування. Використовуйте фотографії реальних людей, а не стокові зображення, вони підвищують довіру до сайту, а також допомагають познайомитися з фахівцями клініки.

Важлива інформація, серед якої графік роботи та спеціальні години роботи для особливих випадків, має розміщуватися на видному місці. Кнопка телефону дозволяє користувачам смартфонів швидко з’єднатися з клінікою без збереження номера.

Сайт стоматолога та клініки №8

Сайт для Tooth Fairy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64016

Команда та лікувальна практика. На одній зі сторінок сайту опублікуйте інформацію про лікарів та їхню спеціалізацію з фотографіями, дипломами, сертифікатами та іншими професійними досягненнями. Рекомендуємо також розмістити зображення лікувального обладнання. Зверніть увагу, що фотографії має робити професіонал. Крім того, їх потрібно опублікувати на сайті у високій якості.

Години роботи та контакти. Розміщуйте на вебсайті графік роботи клініки. Додаткові функції, наприклад календар та онлайн-форма для запису, забезпечують зручність для пацієнтів, а також виділяють клініку від конкурентів. Інтегруйте кнопку заклику до дії, щоб пацієнти могли швидко записатися на прийом або залишити заявку на дзвінок. Переконайтеся, що будь-яка контактна форма містить примітку щодо конфіденційності та захисту даних.

Інформація про послуги та технічне обладнання. Поясніть доступні варіанти лікування та технології, а також продемонструйте обладнання, яке стоматологи використовують під час лікування. Намагайтеся викласти технологію та терміни доступною мовою або використовуйте глосарій «Стоматологія від «А» до «Я»».

Сайт стоматолога та клініки №9

Сайт для Dr. Wilson

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69101

Вартість послуг. Сторінка має містити вартість стандартних послуг стоматологічної клініки чи кабінету. Це заощадить час адміністратору компанії, а також затримає користувачів на сайті.

FAQ, або поширені запитання. Пацієнти часто бояться відвідин стоматолога. Повідомте про застосування анестезії під час лікування та проведення болючих процедур. Пропрацюйте «заперечення» потенційних клієнтів. Якщо фахівці клініки працюють з дітьми, розкажіть про методи та технології лікування юних пацієнтів.

Блог. Регулярне наповнення сайту корисним контентом підвищує довіру користувачів та рейтинг сайту у пошукових системах. Публікуйте поради про важливість регулярного стоматологічного огляду, правильне чищення зубів та догляд за порожниною рота. Ви також можете інформувати пацієнтів про нововведення клініки.

Відгуки та успішні історії лікування. Публікуйте історії лікування у форматі «До і після» з фотографіями, коротким описом проблеми, історією лікування та результатом. Пам’ятайте, що фото та імена можна вказувати лише за згодою пацієнтів.

Сайт стоматолога та клініки №10

Сайт для Hisfull

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 186471

Онлайн-чат. Дослідження показують, що спілкування в чаті заощаджує час персоналу в 3-5 разів, а також збільшує конверсію сайту.

Активні кнопки. Кнопки «Зателефонувати», «Записатися на прийом» та «Отримати консультацію» мають бути доступні як у шапці, так і в «тілі» кожної сторінки.

Обов’язкова та юридична інформація. Дозвільна документація підтверджує відповідність роботи клініки законодавству та правовим нормам. Пам’ятайте, що ви несете повну відповідальність за контент на вебсайті. Переконайтеся, що він відповідає правилам конфіденційності та даним користувача. Вкажіть, як ви використовуєте файли cookie.

Сайт стоматолога та клініки №11

Сайт для Dentic

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 54581

 

Мінімалізм, зручна навігація та інші тренди у дизайні сайтів

Дизайн – один з вирішальних факторів під час ухвалення рішення. Щоб розробити конверсійний вебресурс, враховуйте тренди в дизайні та прийоми, які підвищують довіру користувачів. Ділимося деякими з них.

Мінімалізм. Такий дизайн передбачає строгу та обмежену колірну гаму, відсутність зайвих деталей, складних шрифтів. У тренді білий фон, чистий простір і мінімум елементів.

Адаптація під мобільні пристрої. Це must-have і один із пріоритетних факторів під час просування сайту в пошукових системах. Тенденція пов’язана з переважанням запитів із мобільних телефонів та планшетів.

Зручна навігація. При розробленні меню краще використовувати не більше 4–5 пунктів, замість пункту «Головна сторінка» застосувати логотип клініки. Фіксоване меню у шапці сайту дозволяє переходити на потрібну сторінку з будь-якого місця. Акцентна кнопка цільової дії скорочує час ухвалення рішення, а кнопка «Вгору» допомагає швидко потрапити на початок сторінки.

Якісні фотографії. Професійні фотографії високої якості викликають довіру та почуття експертності. Замовте корпоративні фото співробітників та обладнання професійного фотографа.

Тренди у дизайні сайтів постійно змінюються. Пам’ятайте, що для сайту клініки головне – зручність, користь, функціональність та інформативність.

Сайт стоматолога та клініки №12

Сайт для TeethCare

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 85140

 

8 помилок у створенні сайту: як відлякати клієнта

Помилки у дизайні сайту стоматологічної клініки можуть коштувати постійних клієнтів. Специфіка стоматології полягає в тому, що пацієнт, розпочавши лікування в одного фахівця, найчастіше залишається з ним на довго. Тому важливо спочатку врахувати усі нюанси та спробувати уникнути помилок у створенні вебресурсу.

  1. Відсутність адаптивності. Відсутність мобільної версії сьогодні можна прирівняти до відсутності сайту.
  2. Незручна навігація. Незручна структура створює плутанину, ускладнює пошук інформації та збільшує відсоток закриття сайту.
  3. Неякісний контент та різноманітність термінів. Пацієнти йдуть до фахівців — у цьому їх має переконати якісний та зрозумілий контент. Описи методів лікування та процедур, переваги клініки та кваліфікація лікарів повинні бути описані доступною мовою.
  4. Відсутність прайс-листа. «Їм є що приховувати» і «Я звернуся в іншу клініку» – перші думки, які можуть виникнути у користувача, якщо на сайті не вказані ціни на основні процедури.
  5. Немає заклику до дії. Найсучасніший сайт із кращою навігацією та корисним контентом не дасть потрібної конверсії та ускладнить звернення пацієнтів за відсутності кнопок заклику до дії.
  6. Слабка самопрезентація клініки та персоналу. Якщо сайт не висвітлює переваги клініки та кваліфікацію лікарів, пацієнти йдуть до конкурентів. Донесіть користувачам, чим ви кращі за інші стоматологічні клініки у місті чи країні.
  7. Важко записатися на прийом, немає онлайн-чату. Багато пацієнтів віддають перевагу онлайн-запису. Кнопки «Записатися на прийом» та форма онлайн-чату заощадять час фахівцям клініки, а також збільшать показник конверсії.
  8. Відсутність оновлень. Контент та статті у блогах потрібно постійно оновлювати. Відсутність оновлень насторожує пацієнтів, а також знижує рейтинг сайту у пошуковій системі.

Результату можна досягти, якщо доручити розроблення сайту професіоналам. Зуби лікують стоматологи. Сайти створюють та просувають вебдизайнери, розробники та SEO-фахівці. Співпраця зі студією iFish — найкращий захист від помилок та гарантія ефективної роботи сайту.

Сайт стоматолога та клініки №13

Сайт для Dentora

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84026

 

Готовий сайт стоматолога та клініки: де замовити та скільки коштує 

Створити сайт стоматологічної клініки та стоматолога можна самостійно, а також якщо звернутися до спеціалізованої дизайнерської студії або фрілансера. Кожен із способів має свої переваги та недоліки.

Під час самостійного створення вебсайту можна мінімізувати витрати, обмеживши їх вартістю шаблону, домену та хостингу. Ви зможете розробити власний дизайн у межах шаблону. Серед мінусів такого варіанта:

  • витрати часу на вивчення технології та роботи зі створення;
  • простий, неоригінальний дизайн;
  • висока вразливість готового сайту;
  • ризик втрати сайту через відсутність резервних копій;
  • складнощі з пошуковою оптимізацією;
  • чужа реклама на вебсайті.

Розробка вебсайту фрілансером дозволяє заощадити час. Вартість роботи стартує від 4 тисяч гривень. Перед замовленням вебресурсу у фрілансера рекомендуємо вивчити готові роботи спеціаліста, а також відгуки попередніх замовників.

Сайт стоматолога та клініки №14

Сайт для Bettum

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84106

Недоліки співпраці з фрілансером – можлива низька кваліфікація, зриви дедлайнів та відсутність гарантій. Фрілансер навряд чи зможе виконати масштабні, складні та творчі завдання. Якщо все ж таки ви вирішили звернутися до фрілансера, обов’язково перевірте, чи зареєстрований він як ФОП, укладіть договір з гарантіями та відповідальністю за неналежне виконання зобов’язань. Не рекомендуємо також оплачувати повну вартість роботи, обмежтеся 50% загальної суми проєкту.

Вартість створення сайту в студії залежить від складності проєкту, ціни домену, хостингу, системи керування контентом, складності технічного завдання, верстання, додаткового функціоналу та кількості сторінок. Простий бюджетний сайт коштуватиме приблизно 6–15 тисяч, бізнес-сегменту — 15–80 тисяч, преміум — понад 80 тисяч гривень. Складні корпоративні сайти можуть коштувати 180 тисяч гривень та більше. Висока ціна — єдиний мінус створення сайту в студії, проте компенсується якістю виконання.

Сайт стоматолога та клініки №15

Сайт для Genmed

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 98144

Дизайнери студії iFish перед створенням сайту вивчають цільову аудиторію, вебресурси провідних стоматологічних клінік світу та конкурентів. Сайти створює команда з 25 фахівців. За 10 років у вебдизайні створено понад 1000 сайтів. Пропонуємо комплекс вебпослуг — від розробки технічного завдання до SEO просування.

Бажаєте дізнатися більше порад про розробку та просування стоматологічного сайту? Слідкуйте за оновленнями у блозі на сайті. Допоможемо людям знайти сліпучі усмішки разом!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved