Сайт психолога чи коуча: must-have для формування довіри

Вперше почувши про фільм або книгу, ми починаємо пошук в інтернеті, щоб дізнатися про них більше. Аналогічно роблять і ваші потенційні клієнти. Присутність в інтернеті сьогодні є необхідною умовою для формування образу кваліфікованого фахівця.

Сайт психолога чи коуча №1

Сайт для Busup

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 90400

Клієнти поколінь X і Y — ті, хто народився в період 1970–2000 років — взагалі можуть засумніватися у професіоналізмі психолога, психотерапевта чи коуча, якщо у них відсутні профілі у соцмережах та інші канали комунікації.

Для того, щоб забезпечити свою присутність у Мережі, потрібно створити повноцінний вебсайт. Однак просто його наявності недостатньо — кількість сайтів уже перевищила 1 мільярд. Вебресурс, що продає, розробляють з урахуванням ЦА, сильних і слабких характеристик сайтів конкурентів, актуальних трендів у дизайні та наявних алгоритмів пошукових систем. Ділимося головними особливостями сайту, які забезпечать йому впізнаваність, виділять психолога з-поміж конкурентів та допоможуть збільшити дохід.

Сайт психолога чи коуча №2

Сайт для Wildera

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 102219

 

5 «так» на користь багатосторінкового вебсайту

Припустимо, ваша компанія базується в одному місті чи регіоні чи ви приватний психолог і проводите консультації лише в Україні. Тим не менш, ваші потенційні клієнти знаходяться по всьому світу. Стати міжнародним фахівцем, працювати без прив’язки до рідного міста та досягти великих висот допоможе вебсайт. Інші переваги його наявності:

  1. Економія на рекламі. Вебсайт заощаджує бюджет на друковану продукцію. Його просування в інтернеті обійдеться у 3-4 рази дешевше, ніж витрати на візитки, листівки та зовнішню рекламу. До того ж вдасться «зачепити» цільову аудиторію — користувачів, які зацікавлені у ваших послугах.
  2. Формування іміджу експерта. Про кваліфікацію, додаткові послуги та вартість консультацій в офлайні потенційний клієнт може дізнатися тільки від менеджера психолога або психотерапевта. За допомогою гарного вебсайту, що залучає, ці дані можна демонструвати цілодобово, без витрат на послуги асистента. Це зручно для потенційного клієнта та ефективно для формування позитивного іміджу психолога.
  3. Підвищення впізнаваності. Про впізнаваність можна говорити, коли ваш логотип впізнаватимуть так само швидко, як і лого McDonald’s, заставку рекламного ролика як заставку DreamWorks Animation у перші секунди перегляду, а «голос бренду» виділятиметься на тлі інших, як манера мови улюблених персонажів фільмів. Впізнаваність – це лояльність та довіра користувачів, а також гарантія того, що виберуть вас, а не конкурента.
  4. Конкурентна перевага. Якщо ви не державна монополія, то конкуренція вам 100% знайома. Вважається, що перемогти конкурентів у бізнесі можна трьома способами: продаючи продукт чи послугу дешевше за інших, створюючи унікальний продукт або орієнтуючись на вузьку нішу. Оптимальний варіант — надавати послуги краще, ніж це робить «сусідній психолог», тобто відповідати другій стратегії, та доносити свої переваги в онлайні.
  5. Нові зв’язки. Просуваючи сайт та розвиваючи особистий бренд, ви формуєте образ експерта. Разом із впізнаваністю ви зможете отримати цінні знайомства, виступати на конференціях спікером і створювати продукти спільно з іншими фахівцями у вашій та суміжних сферах діяльності.

Існує безліч переваг створення сайту, переоцінити які неможливо. Тому якщо ваша мета – розвиватися як фахівець, розширювати базу клієнтів та збільшувати фінансовий дохід, розроблення сайту має бути не забаганкою, а необхідністю.

Сайт психолога чи коуча №3

Сайт для Loudin

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71820

 

Хороший сайт – який це? 

Хороший сайт допомагає людям дізнатися про фахівця, а також мотивує користувачів до наступного кроку: підписки на поштову розсилку, запису на групову терапію, безкоштовну консультацію, майстермайнд або візит на сеанс психотерапії.

Опублікована інформація про психолога чи психотерапевта має забезпечувати ідентифікацію його як фахівця, транслювати місію та головні переваги. Згідно з дослідженнями, понад 44% людей шукають інформацію в інтернеті, перш ніж звернутися до фахівця, який викликав найбільшу довіру. Тому ефективний сайт – той, який формує лояльність, закликає до дії та підвищує дохід власника.

Сайт психолога чи коуча №4

Сайт для Jordan

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65690

 

Соцмережі, картка в Google My Business або повноцінний сайт: що ефективніше

Закон Парето говорить: 20% зусиль дають 80% результату. Головне – вибрати правильну стратегію. Розбираємось, що краще: профіль у соціальних мережах, картка Google My Business або сайт.

Google My Business

Google My Business — це безкоштовний інструмент для керування інформацією про компанію на Картах, у пошуковій системі та інших сервісах Google. Сервіс найефективніше використовувати тим, хто має офіс чи фізичні представництва.

Щоб картка коректно відображалася у пошуковій системі і була корисною користувачеві, а вам приносила додаткових клієнтів, ретельно заповнюйте всі розділи, сформулюйте привабливий опис і підберіть професійні фото. Профіль компанії Google Мій Бізнес також часто використовують для регіонального просування послуг фахівця у пошукових системах, але він не замінить сайт і навіть сторінки у соціальних мережах.

Сайт психолога чи коуча №5

Сайт для Multilen

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194526

 

Профіль у соцмережах

Другий популярний серед психологів, психотерапевтів та коучів варіант публікації інформації про свою діяльність в інтернеті — профілі у соцмережах. Вони дозволяють інформувати потенційних клієнтів про послуги та їхню вартість, формувати сильний особистий бренд та запрошувати користувачів на консультацію.

Проте для роботи у Facebook, Instagram, YouTube та TikTok потрібні знання про особливості просування та контент-стратегії, а також тимчасові витрати. У соціальних мережах ефективність присутності фахівця залежить від просунутих навичок інтернет-користувача, корисного і такого, що залучає, контенту та комунікації з підписниками у коментарях та Direct-і.

Сайт психолога чи коуча №6

Сайт для Fourth Eye

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64159

Ще одна особливість соціальних мереж — необхідність вибору між особистим та бізнес-профілем. Якщо ви плануєте публікувати на сторінці фотографії та інформацію про свою сім’ю, смаки та звички, а також бажаєте транслювати приватне життя загалом, не варто робити соціальні мережі пріоритетним каналом просування.

Сайт психолога чи коуча №7

Сайт для Inthera

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 63936

 

Вебсайт

«Просувайте сайт!» – Закликають SEO-фахівці. «Займайтеся соцмережами!» – Кричать SMM-майстри. Кому вірити та що вибрати? Вебсайт популярний, якщо він знаходиться на першій сторінці у пошуковій системі або відображається на перших позиціях за запитами, релевантними до своєї тематики. Сторінка у соціальних мережах популярна, якщо на ній публікують пости, які залучають аудиторію, а контент регулярно оновлюють.

В обох випадках швидко вирватися в топ не вийде. Однак таргетована реклама у соціальних мережах, на відміну від оптимізованого під пошукові системи сайту, працює у короткостроковій перспективі. Крім того, можливостей у рекламному кабінеті Facebook не так багато, як у Google Ads. А якщо оптимізувати сайт під алгоритми пошукових систем, можна взагалі відмовитися від платної реклами — трафік приходитиме на сайт з Google, Яндекс і Yahoo!

Сайт психолога чи коуча №8

Сайт для Calio

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80806

 

Щосьтам.com: що потрібно знати про доменне ім’я 

Ви обрали назву компанії приватних психологів чи псевдонім для просування особистого бренду. На всіх рівнях її узгодили. Уточнили, чи не зайнята назва чи псевдонім для реєстрації торгової марки, але… не перевірили, чи вільне доменне ім’я, яке ви вибрали. Як перевірити, чи воно доступне? Використовуйте спеціалізовані сервіси, наприклад Instant Domain Search.

Підбираючи ім’я для сайту, враховуйте, що його доведеться диктувати телефоном. Найефективніше використовувати короткі домени, назва яких «пишеться так, як чується». Водночас підбирати доменне ім’я потрібно так, щоб це позитивно позначилося на просуванні сайту. Існує 3 види доменів верхнього рівня:

  • Загальні домени верхнього рівня — generic Top Level Domains (gTLD) — .com, .net, .info; new (gTLD) — .audio, .best, beer.
  • Національні дволітерні домени верхнього рівня — country-code Top Level Domains (ccTLD): .ua. Сюди належать регіональні субдомени.
  • Домени верхнього рівня національними мовами — International Domain Names (IDN). Вони поділяються на територіальні та тематичні. Перші дозволяють просувати сайт у пошукових системах в регіоні реєстрації домену, але в інших населених пунктах рейтинг ресурсу у пошукових системах буде нижчим порівняно з локальними сайтами.

Сайт психолога чи коуча №9

Сайт для Sabina

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 170159

Ціна доменного імені залежить від довжини, зони (.COM, .NET, .ORG), включення найпопулярніших ключових слів. Купити доменне ім’я назавжди неможливо – його передають у користування на оплачений період, зазвичай терміном від 1 до 10 років. За простроченої оплати доменне ім’я припиняє працювати наступного дня. За власником закріплюють період, протягом якого користування іменем можна продовжити.

Якщо оплата не надійшла у зазначений термін, настає період, коли доменне ім’я можна відновити, але за вищу плату – зазвичай вона у 3–5 разів перевищує ціну реєстрації або продовження. Після цього, у разі несплати, доменне ім’я протягом 7 днів видаляють і відновити його вже неможливо.

Сайт психолога чи коуча №10

Сайт для Speaker

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65846

 

Вибираємо хостинг: що за звір та як з ним працювати

Хостинг – це послуга оренди ресурсів на сервері для зберігання файлів та даних, необхідних для коректного функціонування вебсайту. Надійний хостинг забезпечує безперебійну роботу ресурсу та швидке завантаження всіх його елементів: текстів, зображень, файлів тощо. Неправильно підібраний хостинг – це повільна робота сайту або повна його недоступність із ризиком втрати усіх даних. Виділяють три види хостингів:

Віртуальний (загальний) хостинг

Цей тип хостингу передбачає спільне використання ресурсів сервера з іншими користувачами. Обчислювальна потужність, пам’ять та інші ресурси розподіляються між клієнтами. Віртуальний хостинг придатний для розміщення та обслуговування невеликих сайтів. Тим не менш, у міру зростання вебресурсу, а також розвитку сайтів інших клієнтів, продуктивність на віртуальному хостингу може падати. Особливості віртуального хостингу:

  • найбюджетніший варіант;
  • передбачає безкоштовне доменне ім’я;
  • для використання не потрібні технічні знання;
  • хостинг обслуговує та адмініструє служба підтримки;
  • придатний для сайтів із невисокими вимогами до продуктивності.

Сайт психолога чи коуча №11

Сайт для Mike Bridge

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58914

 

Віртуальні сервери (VPS)

Цей варіант передбачає виділення окремого простору із зарезервованим обсягом пам’яті та обчислювальної потужності. Це свого роду гарантія від проблем, які може викликати обслуговування сайтів інших клієнтів хостингу. Плюси віртуальних серверів:

  • висока продуктивність за помірну вартість;
  • простота додавання ресурсів на сайт;
  • гнучкість у налаштуванні вебресурсу;
  • повний доступ до сервера — ви можете виконувати будь-які операції за наявності технічних знань та досвіду керування серверами.

Сайт психолога чи коуча №12

Сайт для Up motive

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 49227

 

Хмарний хостинг

Цей тип надає користувачеві доступ до кластера серверів. Копії всіх даних сайту розміщуються на кожному з них. У разі виникнення проблем весь трафік переходить на сервер, який функціонує найкраще. Переваги хмарного хостингу:

  • виділення ресурсів на запит;
  • оплата за функції, що використовуються;
  • відсутність несправностей у роботі вебресурсу – збої на окремому сервері не впливають на роботу сайту.

Сайт психолога чи коуча №13

Сайт для Helthera

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 99733

 

Виділені сервери

При виборі цього хостингу клієнт отримує персональний сервер для сайту. Його можна налаштовувати за своїм бажанням, вибирати операційну систему тощо. Це практично те саме, що й свій локальний сервер, лише з професійною підтримкою хостинг-провайдера. Причини, з яких вибирають виділені сервери:

  • повна гнучкість – сервер належить лише вам;
  • висока продуктивність;
  • високий рівень безпеки;
  • можливість налаштування сервера на власний розсуд.

Сайт психолога чи коуча №14

Сайт для Guiding Voice

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64747

 

Landing page VS багатосторінковий сайт

Landing page або посадкова сторінка – це односторінковий сайт, який використовують для анонсу заходів, створення портфоліо, а також реклами товарів чи послуг. Багатосторінковий сайт – це повноцінна реклама вашого бізнесу в інтернеті. На ньому доцільно розмістити інформацію про послуги психолога чи психотерапевта, прайс-лист, відгуки клієнтів тощо.

Для максимального ефекту краще використовувати і лендинг, і багатосторінковий сайт. Спочатку створюється «багатосторінник» із вбудованими лендингами. Таким чином, вебсайт залучить користувачів, а лендинги конвертуватимуть їх у реальних клієнтів. Для приватної практики фахівця-початківця достатньо landing page. Для великої компанії однозначний must-have – багатосторінковий сайт.

Сайт психолога чи коуча №15

Сайт для Abusayed

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194026

 

5 трендів в дизайні сайтів, які не можна ігнорувати

Ми в iFish постійно стежимо за оновленнями та свіжими трендами в дизайні вебсайтів, відстежуючи найпопулярніші шаблони, графічні елементи, 3D-моделі та інше. На піку популярності цього року:

  1. Темна колірна схема. Тренд на темні відтінки захопив індустрію декілька років тому і зберігається досі. Його ефективно використовують на своїх сайтах Apple, Hublot, Clock Strikes Twelve. Темне тло також чудова основа для окремих сторінок вебресурсу психолога — наприклад, для демонстрації кейсів або роботи з клієнтами, з якими ви не підписували NDA. Це гарний спосіб забезпечити сайту сучасність та елегантність.
  2. Мінімалістичний стиль. Мінімалізм базується на простих формах, тексті без засічок, обмеженій кількості використовуваних відтінків і вільним простором на сторінках сайту. Він допомагає створити прості, функціональні та незабутнє вебресурси. А сайту психолога забезпечує підвищену довіру з боку користувачів.
  3. Фірмові ілюстрації. Авторські ілюстрації додають сайту оригінальності, створюють відчуття затишку і підштовхують користувача до комунікації.
  4. Motion-дизайн та інтерактивність. Моушн-дизайн, анімацію та відеоконтент загалом використовують усі: від сайтів бутіків до великих кар’єрних сервісів та компаній психологів. Це ефективний спосіб зробити вебсторінку цікавішою та продовжити час перебування людини на сайті. Інтерактивність у дизайні також використовують для залучення користувачів та отримання детальної інформації про них. Однак інтерактивні елементи та моушн-дизайн важливо використовувати акуратно. Вони не повинні перевантажувати сторінку та відволікати користувача від CTA (заклику до дії).
  5. 3D та геометричний дизайн. 3D форми та плаваючі об’єкти у вебдизайні часто роблять обертовими, з ефектом підвішеності у повітрі.

Тренди у вебдизайні не змінюються натисканням пальців. Однак щорічно з’являються цікаві ідеї, які можна застосувати під час розробки свого сайту. Завдяки ним ви зробите вебресурс сучасним та трендовим.

Сайт психолога чи коуча №16

Сайт для Wadon

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 191869

 

Вартість розроблення лендингу або багатосторінкового сайту 

Вартість розробки сайту або односторінкового лендингу залежить від складності проєкту, індивідуальних запитів замовника, вебдизайну, доменного імені та вимог до продуктивності ресурсу. Можна розробити безкоштовний лендинг за шаблоном або замовити створення сайту у фрілансера та спеціалізованій компанії.

Вартість готового лендингу на конструкторі складає від 2000 до 6000 гривень. Термін розроблення – 1-2 дні. Клієнт отримує сайт зі стандартним дизайном та стоковими зображеннями. Збільшують вартість замовлення авторські ілюстрації, калькулятори, квізи та складні форми захоплення.

Цей варіант розробки обирають, коли у клієнта відсутній бюджет на повноцінний сайт та рекламу, потрібно прорекламувати недорогий продукт чи перевірити бізнес-ідею стартапу. Зверніть увагу, що такий вебресурс не закриває «болі» ЦА і не продає складний або дорогий продукт.

Використання безкоштовних або зламаних шаблонів може ускладнити роботу з розміщенням та редагуванням контенту або стати причиною злому сайту.

Купити багатосторінковий сайт можна за 100$ і більше. Ми рекомендуємо вибирати сайти, розроблені з нуля або на платному шаблоні.

 

Сайт психолога чи коуча №17

Сайт для Sarah

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194176

 

Створення сайту «під ключ» у вебстудії iFish

Створення та просування сайту – це комплексна робота, яка потребує участі розробників, маркетологів, вебдизайнерів, SEO-фахівців та копірайтерів. Якщо ви зацікавлені у розробленні сайту, який ефективно продаватиме послуги психолога, психотерапевта або коуча і підвищуватиме ваш дохід, зв’яжіться з менеджерами вебстудії iFish.

Ми використовуємо безпечні технології у розробці та просуванні, які гарантують найкращий результат. Наші фахівці мають 10-річний досвід в Інтернеті. За запитом розрахуємо вартість проєкту та надішлемо кейси, якими ми пишаємось.

Бажаєте самостійно розробити ефективний вебсайт та отримувати клієнтів із пошукових систем без необхідності постійної реклами своїх послуг? Читайте більше матеріалів у блозі iFish. Ми ділимося актуальними ідеями, свіжими трендами та кейсами наших клієнтів. Сайт, який продає – це не магія! Пропонуємо разом розвінчувати міфи про створення вебресурсів.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Сайт для медичного центру: ТОП 20 сайтів на медичну тему

#розробка

Сайт для компанії вантажних перевезень. Як розвивати бізнес у мережі?

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved