Сайт для медичного центру: ТОП 20 сайтів на медичну тему

З підвищенням рівня доходів та появою альтернативи у вигляді комерційних медичних установ у людей з’явився вибір, куди звертатися для проходження диспансеризації та у разі виникнення проблем зі здоров’ям. Вибираючи між державною лікарнею або приватною клінікою, людина збирає максимум інформації про види послуг, процедури, обладнання, технології, кваліфікацію лікарів, а також вивчає відгуки пацієнтів. На рішення впливає безліч факторів, один із найважливіших – якісний сайт.

Сайт для медичного центру №1

Сайт для Galenical

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67928

 

Як вебсайт впливає на вибір медичного центру 

Життя та здоров’я — головні цінності для кожної людини та її близьких. Вибираючи медичний заклад – медичний центр, клініку, приватний кабінет та лікаря – люди насамперед орієнтуються на довіру. Сформувати її допомагає якісний сайт. Ще одна з причин, чому медичним установам потрібен вебресурс, — висока конкуренція у сфері. Сайт медустанови:

  1. Інформує. Ресурс містить повну інформацію про порядок надання медичної допомоги, види медичних послуг, кваліфікацію лікарів та допоміжного персоналу, обладнання та препарати, які використовують у лікуванні, рівень комфорту лікарняних палат та приймальних, а також вартість послуг. Віртуальний 3D тур клінікою або медичним центром показує умови лікування та підвищує у користувачів довіру.
  2. Формує репутацію. Якісний сайт допомагає створити позитивну репутацію медичного закладу та сприяє формуванню довіри з боку пацієнтів.
  3. Продає. Сайт медустанови — найефективніший інструмент із залучення клієнтів за допомогою SEO та контекстної реклами.
  4. Підвищує впізнаваність. Ресурс з унікальним фірмовим стилем підвищує впізнаваність бренду клініки.
  5. Економить час. Пацієнти можуть ознайомитися з видами послуг, розпорядком роботи лікарів, а також записуватись на прийом онлайн. Це заощадить персоналу час, що витрачається на обслуговування в режимі телефонного зв’язку.
  6. Підвищує зручність роботи для фахівців клініки. Лікарі можуть швидко вносити, редагувати та переглядати інформацію про пацієнтів, а також їхні історії хвороб. Для автоматичного збирання та систематизації даних до сайту під’єднується CRM-система.

Інструменти Google Analytics, Open Web Analytics, StatCounter та інші допомагають аналізувати взаємодію відвідувачів із сайтом: з яких пристроїв вони перейшли за посиланням, джерела трафіку, які елементи на сайті найбільше привертають увагу, карти кліків сторінок сайту тощо.

Сайт для медичного центру №2

Сайт для Prorekt

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 170972

 

Сайт медичного центру та довіра: як її заслужити

Сайти медичних закладів Google відносить до YMYL-сайтів (від слів «Your Money or Your Life» – «Ваші гроші або ваше життя»). Це вебсайти з інформацією, яка впливає на життя, здоров’я та гроші. Пошукові системи та модератори перевіряють YMYL-ресурси за жорсткішими алгоритмами порівняно зі стандартними комерційними інтернет-сервісами. Критерії оцінювання цих сайтів:

  • авторитет оцінюється за зовнішніми посиланнями та відгуками на інших сайтах;
  • експертність перевіряється за якістю матеріалів;
  • довіра користувачів оцінюється за поведінковими факторами ранжування – вони показують, наскільки сайт зручний та корисний для користувачів.

З 2018-го сайти медичних закладів додатково перевіряють на виконання вимог E-A-T («Expertise-Authoritativeness-Trustworthiness» – експертність, авторитетність, достовірність). Експертність підтверджують дипломами, сертифікатами, нагородами за досягнення у галузі медицини, статтями у медичних виданнях. На авторитетність сайту впливає те, як часто на нього посилаються старі перевірені ресурси медичної тематики, цитують його матеріали та як часто пацієнти залишають позитивні відгуки. Критерій «достовірність» підтверджує правдивість та актуальність контенту.

Тільки сайт з унікальним та перевіреним контентом пошуковики вважають достовірним та безпечним джерелом інформації.

Невідповідність алгоритмам Google призводить до падіння позиції сайту у пошуковій видачі. Це позначається на кількості його переглядів і, як наслідок, на записах до клініки. SEO-фахівці студії iFish розробляють та просувають сайти медичних закладів з урахуванням алгоритмів пошукових систем, зокрема YMYL та E-A-T.

Сайт для медичного центру №3

Сайт для Profimed

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67307

 

Як вибрати доменне ім’я та хостинг: поради для новачків

Доменне ім’я або домен — модифікована адреса сайту в інтернеті. Раніше доменне ім’я складалося з набору цифр, розділених крапками або двокрапками. Зараз домен містить два або більше слів, також розділених. Домени загального користування закінчуються на .com .net .org тощо.

Для того, щоб доменне ім’я відображало вид діяльності медичних компаній, розробили спеціальні закінчення: .care .clinic .dental .healthcare .help .hiv .rehab .surgery .vision .energy .lat .love .ski .health .physio .medical .hospital .skin .associates .bio .center .clinic .dental .dentist .doctor .health .healthcare .hospital. Вже за назвою сайту fast.help, healthy.skin чи dental.clinic можна легко визначити вид послуг медичного центру.

Сайт для медичного центру №4

Сайт для Miliant

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 98138

У клінік та кабінетів, у назві яких застосовується прізвище засновника або власника, наприклад, Стоматологічна клініка доктора Саєнко, домен може бути таким: Sayenko.dentist або Sayenko.dental.doctor. Важливо, щоб доменне ім’я не повторювало наявні. Істотний плюс у збігу назви медустанови та доменного імені сайту в тому, що пошукові сервіси підвищують рейтинг таких сайтів.

Не менш важливе завдання – вибрати надійного хостинг-провайдера. Від правильного вибору залежить стабільна та швидка робота сайту, доступність даних та безпека вашого бізнесу. При виборі хостингу (місця зберігання даних та контенту сайту) необхідно врахувати такі фактори: ціна та вибір тарифних планів, безпека, відповідність можливостей хостингу параметрам сайту, техпідтримка та захист від спаму.

Сайт для медичного центру №5

Сайт для Medik

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 170490

Ціна — бажано, щоб хостинг-провайдер пропонував широкий вибір тарифних планів. Тоді під час розроблення сайту та на початку роботи можна вибрати бюджетний тариф, а з розвитком переходити на дорожчі.

Безпека — провайдер повинен гарантувати повну безпеку даних і систему резервного зберігання. Зобов’язання провайдера мають фіксуватися у договорі із прописаним механізмом компенсації збитків.

Продуктивність обладнання та технічні можливості провайдера — повинні забезпечувати стабільну та швидку роботу сайту певної складності у межах цього тарифного плану.

Uptime (тривалість безперервної роботи сервера) — для сайту медичних закладів особливо важливою є його безперебійна робота. Оскільки провайдер змушений час від часу оновлювати програмне забезпечення та технічне обслуговування обладнання, для хостинг-провайдера нормальним значенням uptime є 98% і більше.

Технічна підтримка — у разі збоїв у роботі важливо мати можливість отримати швидку та кваліфіковану допомогу. Оцінити здатність провайдера швидко усувати проблеми можна, якщо ознайомитись із його рейтингом та відгуками. Провайдер також має забезпечити програмний захист від спаму.

Сайт для медичного центру №6

Сайт для Doctorist

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 183656

 

Landing page VS багатосторінковий сайт: що вибрати

Лендинг, або landing page – односторінкові сайти. На таких сайтах весь контент поданий на одній або максимум декількох сторінках. Лендинги набули популярності з поширенням смартфонів. До переваг односторінників належать:

  • Простота використання — для перегляду не потрібно відкривати сторінки та вкладення.
  • Легкі контроль та керування — такими сайтами легко керувати: просто розмістіть важливий контент угорі.
  • Оптимізація під мобільні пристрої — функціонал односторінкових сайтів спочатку оптимізований для мобільних пристроїв, а рух прокручування на сенсорному екрані простіший, ніж кліки для переходу на інші сторінки.

Односторінковий сайт – вдалий варіант для лікаря з приватною практикою або медичного кабінету з обмеженим переліком послуг. Для великої клініки та медичного центру використання односторінкового сайту не таке ефективне.

Сайт для медичного центру №7

Сайт для Dolistic

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 176904

 

Як скласти зрозумілу структуру сайту 

Найчастіше на сайти лікувальних закладів заходять, щоб терміново отримати інформацію та ухвалити рішення. Тому вони мають забезпечувати швидку навігацію та зручний пошук.

На головній сторінці зазвичай розміщують фото фасаду клініки, короткий опис особливостей та переваг установи, напрями роботи та методики лікування, заслуги та досягнення лікарів. З головної сторінки потрібно організувати перехід у такі розділи: «Лікарі», «Напрями», «Послуги», «Інформація для пацієнтів», «Про нас» та «Контакти». Обов’язкові кнопки — «Зв’язатися з клінікою» та «Надіслати запит», перехід за якими веде до форм зворотного зв’язку з короткою анкетою та контактними даними.

Сайт для медичного центру №8

Сайт для Vitahealth

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61242

На головній сторінці після натискання на відповідні кнопки забезпечте розгортання інформації про відділення клініки, особливості розміщення пацієнтів (опис палат, рівня комфорту та вигод, харчування, додаткові послуги), транспортне сполучення та розташовані поблизу готелі. Опублікуйте також карту з можливістю прокласти маршрут із зазначеної точки.

Фотографії кращих лікарів з описом їхньої спеціалізації, наукових звань, досвіду роботи, нагород, участі в конференціях та симпозіумах демонструють рівень клініки. Також на престиж працюють розміщені на сайті сертифікати, нагороди та відгуки клієнтів. Для зручності пацієнтів мають бути сторінки з цінами на основні послуги та онлайн-форма запису.

Сайт для медичного центру №9

Сайт для Family Home

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 114814

 

Мінімалізм, VUI та «олюднення»: тренди у створенні вебсайтів

За даними Forrester Research, незалежної аналітичної компанії, яка досліджує ринок інформаційних технологій, поліпшення інтерфейсу користувача (UI) вебсайту може збільшити конверсію на 200%, а якісний інтерфейс (UX) – на 400%. У 2021 році компанія Google анонсувала оновлення досвіду користувача, а тому якісний інтерфейс користувача також допоможе зайняти вищу позицію у пошуку.

Відкладене завантаження завантажує лише той контент, який користувач переглядає на цей момент. Це сприяє збільшенню швидкості завантаження сторінки, що робить SEO ефективнішим та знижує кількість відмов.

Голосовий інтерфейс користувача (VUI) — не просто модна новинка. Сайти медустанов часто використовують люди з обмеженими можливостями. VUI помітно полегшує, а в деяких випадках стає єдиною можливістю для діалогу. Голосовий інтерфейс дозволяє пацієнтам отримувати значний обсяг інформації, що покращує враження пацієнтів та скорочує кількість телефонних дзвінків на ресепшн.

Для лідерства у галузі важливо створити не лише зручний та інформативний вебсайт, але й продумати дизайн. Важливо вибирати довготривалі тренди, наприклад мінімалізм. Він передбачає простий і акуратний дизайн з обмеженою кількістю відтінків і шрифтів, що використовуються.

Завдяки дотриманню принципу мінімалізму вебсайт завантажується значно швидше. Це покращує досвід користувача і збільшує залучення користувачів. Дослідження показують: середній показник відмов сайтів, які завантажуються за дві секунди – 9%. А для сайтів, які завантажуються за п’ять секунд – 38%. Крім того, мінімалізм скорочує кількість відволікаючих факторів, що допомагає акцентувати увагу користувачів на заклику до дії (CTA).

Сайт для медичного центру №10

Сайт для Anxiet

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 161033

Сприятлива гама кольорів — при виборі основних відтінків орієнтуйтеся на психологію сприйняття кольорів. Наприклад, білий асоціюється з безпекою та професіоналізмом, тому більшість вебсайтів у сфері охорони здоров’я створюють із використанням білого простору. Синій колір стимулює спокій, а зелений – зростання, здоров’я та безпеку. Дизайнери також рекомендують уникати яскравих відтінків.

«Олюднення» сайту — з метою зробити сайт людянішим додайте на головну сторінку реальне зображення пацієнта або медичного працівника. Дослідження показують, що фото людей підвищують залученість. Важливо використовувати реальні фотографії співробітників чи пацієнтів із зазначенням імен, оскільки вони генерують на 35% більше конверсій, ніж стікові зображення.

Довгі сторінки — заміна коротких сторінок на довгі дозволяє зібрати всю інформацію в одному місці без переходу у інші розділи. Це збільшує конверсію на 30%. Довгі докладні сторінки вище ранжуються в Google.

Сайт для медичного центру №11

Сайт для Ocularis

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 171578

Вбудовані відеоролики — приблизно 72% споживачів стверджують, що вони краще подивляться відео про продукт або послугу, ніж прочитають текст. Відео активно використовують на сайтах різних клінік, особливо пов’язаних із пластикою та косметичною хірургією. Рекомендуємо в налаштуваннях за замовчуванням вимикати звук. Таким чином можна підвищити залучення, не дратуючи користувачів.

Ще одна тенденція вебдизайну сайтів у галузі охорони здоров’я — анкети і вікторини. Дослідження показують, що 96% людей, які почали вікторину, закінчують її. Вікторини знімають напругу та дозволяють залежно від відповідей пацієнта автоматично перенаправляти їх на релевантні сторінки.

Сайт для медичного центру №12

Сайт для Medilux

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67149

 

Приклади найкращих сайтів клінік та медичних центрів

Можна припустити, що найавторитетніші клініки та медичні центри пропонують свої послуги на вебсайтах, найефективніших з погляду дизайну та бізнесу. Ми зробили добірку сайтів топових клінік США за версією USA News, найавторитетнішого рейтингу клінік в Америці.

На домашній сторінці вебсайту Mayo Clinic повідомляє, що посідає перше місце серед лікувальних закладів США. Ще два зображення із центрального слайдера містять заголовки історій одужання пацієнтів. Це гарний спосіб подати свою клініку новим пацієнтам. Знання про те, що люди отримали професійне лікування та одужали, усуває страхи та сумніви. Довіру також формує фотографія молодої пацієнтки у верхній частині сторінки.

Справа вгорі екрана знаходиться список швидких варіантів, серед яких «Знайти лікаря» та «Записатися на прийом». Перший – зручний інструмент для пошуку фахівця, який працює у клініці. Відвідувач може здійснити пошук за ім’ям, відділом і місцезнаходженням. Кожен лікар на сайті має свою сторінку, де можна записатися на прийом.

Сайт Клініки Мейо займає 361 місце серед найпопулярніших вебсайтів у США та налічує понад 47 мільйонів відвідувань на місяць. Кожен користувач переглядає в середньому 2,35 сторінок за один сеанс. Це говорить про те, що людям зазвичай вдається знайти на вебсайті те, що вони шукали.

Сайт для медичного центру №13

Сайт для Pristine

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58987

Дизайн сайту Массачусетської лікарні загального профілю лаконічний, а його структура є логічною і зрозумілою. Посилання розділені на два блоки: меню заголовків, де можна знайти всю необхідну інформацію, та меню «Заклик до дії», яке надає інформацію, що часто використовується.

Низький показник відмов та 3 хвилини середньої тривалості відвідування говорять про те, що Massachusetts General Hospital містить інформацію, яку шукають користувачі. Єдиний недолік сайту – відсутність інтерактивного гіда кампусом, який складається з 34 будівель.

Сайт для медичного центру №14

Сайт для Medtab

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 197493

У центрі сайту госпіталю Нью-Йоркського пресвітеріанського університету розміщена фотографія щасливого пацієнта з бічним посиланням на його історію одужання. Пацієнти та історії змінюються щоразу, коли ви завантажуєте сторінку. Так, при кожному відвідуванні сайту користувачі отримують нові підстави для довіри до клініки.

Важливі елементи розташовані у вигляді плитки. Такий формат ідеально придатний для мобільної версії вебсайту. Статистика залучення відвідувачів показує, що цей метод організації контенту працює ефективно: понад 6 сторінок, що переглядаються за одне відвідування, і лише 30% відмов.

Розділ «Тут відбуваються дивовижні речі» — своєрідний каталог історій пацієнтів, що одужали. Короткий виклад досвіду лікування кожного пацієнта розгортається під час наведення курсору миші. Кожен випадок поданий у вигляді відеоінтерв’ю з погляду пацієнта та лікаря. Ці відео можна назвати рекламою. Навряд чи існує найкращий спосіб викликати довіру користувачів, ніж продемонструвати позитивний досвід попередніх клієнтів.

Сайт для медичного центру №15

Сайт для Oto Clinic

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53941

На видному місці на головній сторінці вебсайту українського Центру лазерної медицини Med City розміщений слайдер із фотографіями щасливих людей, а також банери з акціями та пропозиціями купити косметичну продукцію. Вище слайдера кнопки з основними розділами сайту: «Про клініку», «Послуги», «Ціни», «Лікарі», «Фото до/після», «Акції», «Контакти» та «Відгуки». Під слайдером – коротка інформація про центр та опис його переваг.

Рекламний ролик демонструє екстер’єр та інтер’єр медичного корпусу, лікарів, пацієнтів та обладнання. На сайті детально розписані способи лікування та доступні варіанти оплати, представлені лікарі, їхня спеціалізація, освіта, досвід та дипломи. Як CTA використовується кнопка «Записатися на прийом». Функціонал сайту інтуїтивний, а дизайн одночасно строгий та доброзичливий.

Сайт для медичного центру №16

Сайт для Newborn

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61241

 

Створення сайту клініки «під ключ»: де розробити та скільки коштує

Щоб презентувати в інтернеті медичний кабінет та лікаря приватної практики, можливо, буде достатньо односторінкового сайту, зібраного на шаблоні. Такі вебресурси можна створити самостійно – безкоштовно або за невисоку – у межах $300 – вартість. Однак такого сайту буде недостатньо для великої клініки та повноцінного SEO-просування.

Створення сайту — складний та трудомісткий процес, який потребує спеціальних знань, навичок та досвіду. Ефективний вебсайт – результат багатоденної роботи команди розробників, дизайнерів, маркетологів, SEO-фахівців та копірайтерів. Під час його створення фахівці складають технічне завдання. Враховуються місія, цілі, стратегія розвитку, основні та додаткові послуги медичного центру. Фахівці вивчають усі елементи брендингу, головних конкурентів, сильні та слабкі характеристики сайтів провідних клінік.

Ціна готового сайту залежить від складності проєкту: лендинг та багатосторінковий вебсайт відрізняються функціональними можливостями, структурою і складністю та відповідно вартістю виготовлення. Мають значення кількість розділів, вибір статичної чи динамічної верстки, ексклюзивність дизайну та необхідність адаптації під мобільні пристрої. Середня вартість сайту бізнес-сегменту становить 15–80 тисяч, преміум сегменту – понад 80 тисяч гривень.

Сайт для медичного центру №17

Сайт для Medicheck

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64121

 

Досвід роботи та глибокий аналіз конкурентів: чому варто замовити розробку у вебстудії iFish

Вибираючи розробника, важливо вивчити склад команди, оцінити її готовність розв’язувати складні технічні та дизайнерські завдання, вивчити портфоліо робіт, кейси та відгуки замовників.

Команда вебстудії iFish розробляє вебсайти з 2009 року. Щороку ми надаємо замовникам приблизно 30 готових сайтів. До розробки вивчаємо особливості бізнесу, види послуг клініки, аналізуємо конкурентів та цільову аудиторію. Співпраця з нами не залежить від вашого місцезнаходження. Розроблені сайти:

  • Забезпечують високі трафік та конверсію.
  • Створюються під конкретні завдання.
  • Вибудовують довірчі стосунки з пацієнтами.
  • Надають пацієнтам усю необхідну інформацію.
  • Приваблюють нових пацієнтів.
  • Збільшують прибуток клініки.

Сайт – лише інструмент для розвитку бізнесу. Щоб він завжди був у топі видачі та приводив пацієнтів, його потрібно грамотно та ефективно просувати. За бажанням замовника ми беремо на себе обслуговування та подальше просування сайту.

Бажаєте більше дізнатися про розроблення, оптимізацію та просування сайтів, а також замовити розрахунок вартості проєкту? Зв’яжіться з нами за телефоном або надішліть запит в чат на сайті. Розвивайте бізнес із вебстудією iFish!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Сайт для компанії вантажних перевезень. Як розвивати бізнес у мережі?

#розробка

Яким має бути сайт компанії з організації свят

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved