Сайт ательє: посібник з правильного створення веб-ресурсу, що продає

Зміст

Досягти успіху в сучасному бізнесі неможливо, якщо компанія не представлена в Інтернеті. Ця аксіома застосовна і для майстерні з ремонту та пошиття одягу та взуття. Вихід у віртуальний простір дозволяє привернути увагу онлайн-публіки, проінформувати потенційних клієнтів про послуги та спеціальні пропозиції ательє. Погодьтеся, немає більш ефективного рішення заявити про себе. Тільки ось основна проблема полягає в тому, який спосіб вибрати для просування та залучення цільової аудиторії? Сайт чи соціальну мережу? А може, достатньо буде онлайн-довідника Google? Такими питаннями ставиться кожен відповідальний власник компанії, який зібрався перевести бізнес в інтернет. І це логічно. Адже користувачі віртуального простору діляться на тих, хто віддає перевагу пошуковим системам, і тим, хто шукає інформацію в Facebook і Instagram. Тому важливо знати переваги та недоліки кожного способу, перш ніж вкладати час та гроші в проект.

Сайт ательє №1

Сайт Fashion daily

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71555

3 канали для просування в інтернеті: соцмережі, сервіси Google, сайт

Представити швейну майстерню в інтернет-просторі можна за допомогою бізнес-аккаунта в соціальній мережі, картки Google My Business та повноцінного сайту. Розглянемо кожен із варіантів.

  1. Соціальні мережі . Головна перевага цього – доступність. Створити обліковий запис неважко навіть самостійно. Не займає багато часу і початковому етапі вимагає вкладення коштів. Першими клієнтами ательє можуть стати друзі та знайомі, які поширять інформацію про вас серед своїх передплатників. Ви зможете спілкуватися з цільовою аудиторією безпосередньо через директ чи відповідати у коментарях до постів.

Соціальні мережі – гарний спосіб уявити невелику компанію, розташовану в одному місті чи регіоні. Однак для великої організації з кількома точками цього каналу просування буде недостатньо. Важко, маючи лише бізнес-аккаунт соціальної мережі, укладати угоди з іншими організаціями, наприклад, масове пошиття форми для співробітників магазину, офіціантів або школярів. До того ж, робота зі сторінкою займає багато часу. Вам доведеться постійно бути на зв’язку, регулярно постити фотографії, статті, stories, бути активним в обговореннях під публікаціями. Найвагомішим недоліком є право власності. Ви не володієте майданчиком, на якому розміщена ваша компанія. Тому, якщо мережа призупинити діяльність або закриється, ви не зможете перешкоджати цьому. Форс-мажорні обставини суттєво нашкодять просуванню через інтернет у тому випадку, коли соціальні мережі – ваш єдиний варіант. Тому використовуйте їх лише як додаткове джерело трафіку.

  1. Сервіси Гугл . Ще один бюджетний варіант представити майстерню з пошиття та ремонту одягу та взуття – онлайн-довідник сервісу Google. Заповнивши картку у програмі «Мій бізнес», ви забезпечите покази компанії в пошуковій видачі та картах. Вона буде представлена в окремій колонці від основних запитів.

Сервіс працює з тією цільовою аудиторією, яка шукає ательє поблизу. Тому решта онлайн-публіки його просто не побачить. До того ж, такий сервіс доступний тільки для користувачів Google. Ще один недолік полягає в тому, що кількість інформації, яку ви можете надати про швейну майстерню та її послуги, обмежена. Також немає унікальних функцій та інструментів для безперешкодного продажу. Вам доведеться просувати картку у пошуковій видачі як повноцінний сайт. Але переваг у неї буде менше. І останнє, як і у випадку із соціальною мережею, онлайн-довідник не належить вам. Тому, ніж «прогоріти», використовуйте його як додатковий, але з основний, джерело трафіку.

  1. Повноцінний сайт . Це, безумовно, найкращий варіант для бізнесу. Чому? Так тому що ви отримуєте свободу дій представляти компанію так, як ви вважаєте за потрібне, використовувати широкий функціонал, що привертає увагу дизайн, різні канали просування. Вам не потрібно турбуватися про цензуру, блокування та інше. Сайт належить тільки вам, і тільки ви можете керувати ним так, як забажаєте.

Звичайно, розробка веб-ресурсу займе час і вимагатиме значних фінансових вкладень, але натомість ви отримаєте повноцінний маркетинговий інструмент. Він буде здатний вирішити не одну, а одразу комплекс проблем, з якими може зіткнутися швейний бізнес на шляху просування через інтернет.

Сайт ательє №2

Сайт Tshirt

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 216231

Які завдання вирішує сайт? Перелік переваг для ательє

Запуск власного інтернет-ресурсу – вигідне рішення для будь-якого бізнесу, якщо його розробкою та просуванням займаються грамотні веб-фахівці. Оцініть переваги цього універсального інструменту, перш ніж купити сайт для майстерні з пошиття та ремонту одягу та взуття. По-перше , веб-ресурс забезпечує безпеку шляхом надання незалежності. Ви застраховані від згубного впливу на ваш бізнес змін до правил гри на інших майданчиках, наприклад, закриття Google+ або заборона ВК на території України. Ці обставини ніяк не позначаться на ательє, якщо він має свій сайт. По-друге , ви маєте законне право виготовляти веб-ресурс відповідно до індивідуальних уподобань та уподобань. Створення «з нуля» вимагатиме великих фінансових вкладень у майбутній проект, але й дозволить продемонструвати фірмовий стиль, зробити собі ім’я та побудувати репутацію в інтернет-просторі. По-третє , постійне та безперервне просування в пошукових системах можна досягти за допомогою якісних SEO-текстів. Оптимізований контент працює на залучення аудиторії набагато довше (може роками), ніж швидкоплинні пости у соціальних мережах, які доведеться викладати чи не щодня.

Сайт ательє №3

Сайт Imperion store

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62626

По-четверте , наявність сайту у швейної майстерні створює позитивне враження у респектабельних клієнтів та ділових партнерів. Він є прямим доказом вашої надійності та серйозності. З ательє охоче укладатимуть великі угоди, тому що будуть впевнені в тому, що ви не повернете бізнес наступного дня. По-п’яте , при правильно підібраному доменному імені ви забезпечите сайту вашого закладу підвищений рівень впізнаваності, запам’ятовування та, відповідно, вас буде легко знайти в інтернеті. По-шосте , підключені до сайту ательє аналітичні системи дозволять детально вивчити його слабкі та сильні сторони, усунути всі недоліки та зробити майданчик зручним, функціональним та максимально корисним для відвідувача. По-сьоме , власний сайт дозволить вам отримувати додатковий дохід окремо від продажу основного продукту. Ви зможете заробляти на партнерських посиланнях, розміщення рекламних банерів інших компаній (текстильних фабрик, магазинів тканин та фурнітури) та на контекстній рекламі Yandex або Google.

Таким чином, ефективно працюючий сайт дозволить вашому швейному бізнесу вийти на новий рівень, рости та розширюватися.

Сайт ательє №4

Сайт Luckza

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 208268

Як правильно підібрати домен та хостинг, щоб вони стали працювати на вас?

Базовими послугами, без яких не працюватиме будь-який сайт, є доменне ім’я та хостинг. Перше – це адреса та назва ресурсу в інтернеті, а друге – це простір, на якому розміщуються файли. Якщо грамотно сформувати домен та підібрати відповідний потребам сайту хостинг, це забезпечить налагоджену роботу швейного бізнесу. Ефективний домен будується з урахуванням наступних критеріїв:

  1. короткого (не більше 64 символів), звучного (без цифр і дефісів) і слова, що запам’ятовується (або декількох, але не більше трьох);
  2. імені, що відповідає назві компанії чи послуги;
  3. слова, що включає популярний запит для підйому сайту в пошуковій видачі (пошиття, ремонт, ательє і т.д.);
  4. доменної зони, підібраної за місцем розташування закладу або з урахуванням тематики:
  • для однієї майстерні в місті – «domain.kiev.ua», «domain.dp.ua», «domain.kh.ua» та ін.
  • для мережі швейних закладів по країні – domain.ua, domain.ru і т.д.,
  • для респектабельних ательє, які роблять ставку на аудиторію класу люкс, – “domain.poshiv”, “domain.tkach”, “domain.sewing” тощо.
  1. перевірки авторських прав;
  2. реєстрації на власника ательє чи сам бізнес.

Сайт ательє №5

Сайт Lamode

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 92836

Після того, як документи на домен будуть оформлені, підбирається хостинг. Тут також є нюанси. Залежно від масштабів проекту, кількості контенту та запланованого потоку відвідувачів потрібно орендувати або місце на сервері, або цілий простір. Тому розрізняють п’ять видів платної послуги різних за потужністю:

  • віртуальний хостинг – для невеликих проектів та сайтів-візиток;
  • віртуальний сервер – для середніх та великих веб-проектів;
  • виділений сервер для великих інтернет-ресурсів;
  • колокейшн – для великих порталів;
  • хмарний хостинг – для корпоративних та комерційних сайтів.

Вони відрізняються за обсягом дискового простору, асортиментом інструментів та функцій, наявністю служби технічної підтримки та ціною. Для початку ви можете вибрати бюджетний варіант або скористатися тестовим періодом, якщо такий пропонує провайдер. Так ви зможете зрозуміти, підходить вашому сайту хостинг або варто вибрати варіант більш потужний. Якщо такої можливості немає, скористайтеся спеціалістами. Вони зможуть проаналізувати ваш веб-ресурс і відразу підібрати хостинг. Так вам не доведеться платити двічі.

Сайт ательє №6

Сайт Fashion store

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 96294

Односторінковий vs повноцінний сайт для майстерні з ремонту та пошиття одягу та взуття

На певному етапі розробки сайту виникає питання про його формат: односторінковий або багатосторінковий. Давайте розумітися на нюансах. Лендінг пейдж або цільова сторінка – це сайт, інформація якого розподілена на одній довгій сторінці. Тому переміщатися від одного блоку до іншого потрібно за допомогою скролінгу. Лендінги доступні за ціною та швидко виготовляються. При використанні конструкторів, наприклад Tilda, Wix, можна створити сайт власними зусиллями. Однак якщо у вас немає відповідного досвіду в розробці комерційного веб-проекту, краще довірити роботу фахівцеві. Основне завдання односторінкових лендингів – залучати холодну аудиторію та спрямовувати її для здійснення цільової дії. Це не обов’язково купівля або замовлення послуги, але і може бути прохання залишити контакти, відвідати вебінар, підписатися на розсилку і т.д. Тому для ательє, яке надає лише одну-дві-три послуги, підходить формат лендінгу. Однак слід пам’ятати, що такий сайт створений лише для задоволення цільової дії. Коли потреба в ньому закінчується, сайт закривають. Односторінковий не підходить для майстерень, які хочуть представити не лише свій продукт, а й рекламувати саму організацію. Повноцінний сайт з окремими сторінками для різних блоків інформації виглядає солідніше і серйозніше в очах цільової аудиторії. Збільшується рівень довіри. Багатосторінок існує так довго, як того хоче власник бізнесу і не залежить від виконання цільової дії. Тому вибирати формат сайту для ательє необхідно, враховуючи завдання, які він повинен виконувати і як довго існуватиме бізнес. Якщо ви хочете, щоб фірма росла і перетворювалася на мережу швейних майстерень, вам підійде тільки сайт з багатосторінковою структурою.

Сайт ательє №7

Сайт Platonic

Сподобався САЙТ? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 186319

Які сторінки мають бути на сайті ательє з пошиття та ремонту одягу? Перелік базових пунктів

Перше, на що звертає увагу юзер інтернету, потрапляючи на веб-сайт, це дизайн. Але рішення про те, щоб залишитися та скористатися послугами компанії, він приймає завдяки логічній та зручній структурі. Тому підійдіть дуже серйозно до питань формування категорій меню, розміщення окремих блоків інформації та оформлення головної сторінки. Можливо, варто розробляти структуру спільно з фахівцем або висловити свої вимоги у брифі ще до початку роботи з проекту. На головній сторінці сайту ательє повинні бути так звані «хіти» компанії. Якщо є знижки, акції, спеціальні пропозиції, вони розміщуються насамперед. Яскраві та якісні фотографії-банери – “must have” головної сторінки сайту. Не зайвим буде помістити короткий, але ємний опис майстерні, прописати основні моменти місії бренду, слоган або девіз, що чіпляє, назву та логотип компанії. Текстовий та візуальний контент мають посилювати один одного та спрямовувати відвідувача ознайомитися з внутрішніми сторінками сайту. Меню є на кожній сторінці. Воно або закріплюється у верхній частині екрана, або розгортається при наведенні курсором миші на піктограму. Також деякі пункти можна розмістити у футері сайту. До основнихкатегоріям, які варто винести вгору головної сторінки, належать:

  1. “Про нас”.
  2. “Послуги”.
  3. “Прайс”.
  4. “Блог”.
  5. “Контакти”.

У кожному з цих пунктів можна виділити кілька додаткових блоків. Наприклад, у категорії “Про нас” помістити підпункти: “Благодійність”, “Філософія бренду”, “Вакансії”. В «Послугах» окремо зробіть вкладки з пошиття, реставрації одягу та взуття, батика, вишивка тощо. У «Блозі» мають бути написані експертні, оптимізовані, корисні для відвідувачів тексти, наприклад, «Ремонт елітних сумок», «Пошиття текстилю для готелю», «Художня штопка» та інші статті. У пункті «Контакти» вкажіть не лише способи зв’язку, а й просту, зручну схему замовлення послуги, щоб відвідувач не розгубився, ухваливши рішення оформити заявку. Якщо у вас є інформація, яка не увійшла до основних пунктів меню, розмістіть її окремими посиланнями у футері сайту. Це можуть бути відгуки клієнтів, адреси магазинів з продукцією ательє, оренда одягу та ін. Щоб правильно скласти структуру, можна скористатися послугами веб-розробників. Так ви отримаєте унікальний і водночас комфортний для відвідувачів сайт, з яким легко та приємно працювати. Це обов’язково вплине на кількість замовлень. Тому в розробку структури доведеться ґрунтовно вкластися, щоб отримати якісний та безпомилковий ресурс швейної майстерні.

Сайт ательє №8

Сайт Astics

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58639

Базовий функціонал сайту ательє: список основних опцій

Сучасний сайт має ефективно вирішувати завдання бізнесу. Тому дуже важливо наповнити веб-ресурс швейної майстерні корисними функціями як для відвідувачів, так і для його власника. Щоб правильно підібрати опції для сайту та не нашкодити надмірністю бізнесу, проведіть аналіз цільової аудиторії. Припустіть, які функції можуть бути цікавими, та складіть список. Кожну розгляньте ретельно. Можете запозичити деякі опції із сайтів конкурентів. Однак запам’ятайте, чим ширший у сайту функціонал, тим важче він стає. Це впливає на швидкість завантаження сторінок та якість його роботи загалом. Є список стандартних функцій, які необхідні всім видів комерційних ресурсів: меню, навігація, фотогалерея, контакти, форми замовлень тощо. Для відвідувачів сайту ательє доцільно підключити:

  • можливість підписуватись на новини ательє (знижки та акції, заходи, події);
  • онлайн-формулу для розрахунку вартості одягу;
  • запис на навчання крою та шиття;
  • відеопрезентації робіт та відео-екскурсії ательє;
  • можливість скачати прайси ательє, хімчистки, прейскурант оренди одягу;
  • списки трендів та антитрендів, актуальних фасонів у вигляді фотогалерей та ін.

Для власника веб-ресурсу є корисною функція аналізу дій користувачів на майданчику. Які сторінки бувають частіше? Якими інструментами користуються, а які залишають поза увагою? Не зайвим буде влаштовувати аудит функцій ресурсу, очистити від непотрібних опцій. Таким чином можна самостійно коригувати роботу сайту ательє.

Сайт ательє №9

Сайт Lilace

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 185418

Якій системі керування контентом віддати перевагу? Вибираємо CMS

Система керування контентом або CMS використовується для роботи з текстовим та візуальним наповненням навіть без спеціальних знань у виготовленні сайтів. За допомогою «движка» ви можете самостійно встановити та налаштувати шрифт, кольорову гаму, логотип, кнопки, зображення, використовувати шаблони та теми. Ви збільшите швидкість розробки сайту без великих фінансових витрат. Ваші можливості обмежуватимуться лише списком функцій та інструментів тієї чи іншої CMS. Всі системи керування контентом можна розділити на 4 категорії:

  1. Самописні.
  2. Коробкові.
  3. CMS із відкритим кодом.
  4. Фреймворки.

Вибирайте той «движок», який підійде типу вашого сайту: інтернет-магазину, корпоративному ресурсу, блогу і т.д. У першу трійку за популярністю входять універсальні CMS: WordPress, Joomla, Drupal. Хоча, крім популярності звертайте увагу на зручність використання, рівень безпеки і швидкість роботи, наявність докладної технічної документації, можливість налаштовувати контент під SEO. Якщо ви сумніваєтеся, на якому “движку” створювати сайт, зверніться до веб-студії. Фахівці підберуть ту систему управління контентом, яка ідеально підійде для майстерні з ремонту та пошиття одягу та взуття.

Сайт ательє №10

Сайт Edon

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 173536

Які тренди у веб-дизайні варто включити до оформлення сайту ательє?

До популярних прийомів зараховують:

  • Оформлення сторінок у газетному стилі. Це створює ілюзію зв’язку з реальним світом, що збільшує залучення цільової аудиторії.
  • Впровадження на сайт швейної майстерні ефекту повного занурення у додаткову реальність (AR), спрямоване на залучення корпоративних клієнтів.
  • Кастомні курсори освіжають «обличчя» сайту, на що звертають увагу користувачі та залишаються на сайті довше.
  • Приглушені кольори дають змогу легко сконцентруватися на інформації про ательє, а також знижують навантаження на очі та люди можуть довше дослідити сайт.
  • Веб-дизайн без коду дозволяє фахівцям будь-якого рівня створювати опрацьоване та сучасне оформлення.

Використання актуальних тенденцій у дизайні сайту говорить про сучасний та прогресивний ресурс, який розвивається та росте. Якщо поєднати популярні тренди разом із фірмовим стилем ательє, це збільшить привабливість та впізнаваність компанії. Такий підхід, безумовно, зіграє вам на руку та збільшить кількість замовлень.

Сайт ательє №11

Сайт Fairy Style

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58907

Часті помилки у розробці сайту: розбір польотів

Помилки у створенні сайту можуть робити не тільки розробник, але й замовник, якщо він ставиться до цього процесу несерйозно. Адже початок роботи починається з попереднього етапу. Тут важливе продумати: навіщо вам сайт? Які завдання він вирішуватиме? Дайте відповідь на питання про те, яким чином веб-ресурс приноситиме дохід і що для цього потрібно зробити на вашу думку? Перед тим як виконавець розпочне розробку сайту ательє, надайте всю інформацію про компанію та погодьте етапи виготовлення. Потім ви повинні проконтролювати такі кроки:

  1. Розробка назви сайту та електронної адреси.
  2. Упорядкування структури.
  3. Навігація сайтом.
  4. Наявність адаптивної верстки.
  5. Швидкість завантаження сторінок.
  6. Обсяг реклами сторонніх ресурсів.
  7. Оформлення основної сторінки.
  8. Наявність оригінальних зображень.
  9. Налаштування контенту під SEO.

Це основні помилки, яких припускаються непрофесійні розробники. Тому потрібно відповідально ставитись до вибору виконавця. А якщо ви обмовите основні пункти ще до початку робіт по сайту, ви уникнете проблем, які зашкодять вашому просуванню в інтернеті.

Приклади сайтів у сфері швейних послуг

Перегляньте зразки веб-ресурсів майстерень з ремонту та пошиття одягу та взуття. Зверніть увагу, як організовані сайти та які прийоми використовуються, щоб залучити відвідувача та підштовхнути його до рішення зробити замовлення.

Сайт ательє №12

Сайт Hardi

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 186463

Скільки коштуватиме сайт для ательє? Основні моменти

Якщо ви вирішили купити сайт для свого офлайн-бізнесу, потрібно розуміти, що остаточну ціну розробник озвучить лише після того, як складе технічне завдання. У ньому буде вказано вартість за кожний етап роботи над проектом. Основні фактори, що впливають на підсумкову суму, це:

  • Щорічна оплата за доменне ім’я та зону.
  • Щорічний внесок за послуги хостингу.
  • Встановлення та налаштування системи керування контентом.
  • Розробка ТЗ за наявності вихідної інформації та вимог замовника до проекту.
  • Дизайн сайту з урахуванням його структури.
  • Процес верстки кожної сторінки.
  • Розробка додаткового функціоналу за потреби.
  • Наповнення сторінок контентом.
  • Підтримка проекту після закінчення робіт із нього.

Крім перерахованих факторів на ціну сайту впливає, за яким рішенням він розроблятиметься – готовому чи індивідуальному. Якщо ви бажаєте швидко вийти на інтернет-ринок, підійде шаблонний варіант. Якщо ви не обмежені у часі та фінансах, вкладіть їх у сайт, який буде розроблений спеціально під ваше ательє.

Сайт ательє №13

Сайт Sarah

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194176

Яка інформація знадобиться виробнику сайтів перед початком роботи?

На підготовчому етапі, коли виконавець вивчає ваш бізнес та досліджує нішу, йому знадобляться дані, на яких будуватиметься вся робота щодо проекту. Інформація подається у вигляді брифу. Це своєрідна інструкція довідник від замовника для розробника. У ньому коротко та ємно вказується основні відомості про майстерню з пошиття та ремонту одягу та взуття, як клієнт бачить майбутній сайт, вимоги та побажання, а також терміни та бюджет. На основі брифа надалі складають технічне завдання. У стандартній анкеті з виготовлення сайту заповніть такі пункти:

  • Контакти, відповідальні за затвердження кожного етапу роботи.
  • Завдання сайту, які цілі переслідує.
  • Опис цільової аудиторії: вік, дохід, інтереси, потреби тощо.
  • Визначення типу сайту: лендинг чи багатосторінковий, візитівка чи корпоративний ресурс, інтернет-магазин чи інформаційний портал.
  • Посилання на 5-6 сайтів, оформлення, структура та матеріал яких вам сподобався – прокоментуйте вибір.
  • Облік вимог щодо дизайну, елементів фірмового стилю, якщо такі є.
  • Перелік пунктів меню сайту та всіх інших сторінок, які мають бути на сайті, подайте схематично, щоб ясною стала послідовність розташування.
  • Окремі вимоги щодо функціоналу: основні та додаткові інструменти.
  • Розміщення інформації на першій сторінці: меню, зображення, текст, логотип і назва ательє і т.д.
  • Контент, яким Ви плануєте заповнити сторінки сайту.

Коли ви закінчите працювати над брифом, надішліть документ розробнику з усіма матеріалами для сайту. Після цього виконавець ще раз уточнює всю інформацію, яку отримав від замовника, і розпочинає створення сайту.

Сайт ательє №14

Сайт Trendy

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 172077

Етапи розробки сайту «під ключ» у веб-студії «iFish»

У списку послуг веб-студії «iFish» на особливу увагу заслуговує опція «під ключ». Це комплексний підхід до розробки сайту з урахуванням цілей та завдань. Акцент робиться на трафік, конверсію та довірчі відносини з цільовою аудиторією. Після закінчення проекту ви отримаєте ефективний ресурс, який відрізняється від конкурентів та приносить прибуток. Щоб розробити сайт ательє «під ключ», команда спеціалістів веб-студії:

  1. Аналізує сайти конкурентів.
  2. Складає технічне завдання та вносить вимоги замовника.
  3. Створює структуру ресурсу.
  4. Розробляє веб-дизайн.
  5. Встановлює та настроює CMS.
  6. Верстає.
  7. Програмує.
  8. Наповнює сторінки.
  9. Розміщує сайт на відповідний хостинг.

Фахівці iFish також допомагають вибрати домен і хостинг, створити контент, оптимізувати його під пошукові системи та консультують клієнтів за окрему плату. Користуючись комплексними послугами веб-студії, ви заощаджуєте час та гроші. Щоб подати заявку на розробку сайту, зв’яжіться з менеджерами iFish по телефону, через онлайн-форму, чат або месенджери. Вам передзвонять, щоби обговорити подальші дії.

Сайт ательє №15

Сайт Marshall

ДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80841

Як просувати інтернет-проект після закінчення робіт з нього?

Коли ви отримаєте готовий до запуску сайт майстерні з пошиття та ремонту одягу та взуття, відразу приступайте до його розкручування. Тому заздалегідь необхідно виділити бюджет на розвиток інтернет-ресурсу. Після цього визначтеся зі стратегією просування. Вам необхідно планомірно працювати з контентом: наповнювати, оновлювати, коригувати. Новий сайт потребує постійної підтримки. Лише через рік-два чи три веб-ресурс почне давати максимальний прибуток власнику. Щоб максимально скоротити час виходу сайту в топ, скористайтеся допомогою професіоналів. Команда спеціалістів веб-студії:

  • донесе всю необхідну інформацію про майстерню до цільового споживача;
  • підготує онлайн-публіку до піар-акцій;
  • збільшить органічний трафік на сайт ательє;
  • сформує доброзичливість до бренду;
  • збільшить продаж швейних послуг.

У просуванні будуть задіяні:

  • Персональний аккаунт-менеджер. Безпосередньо спілкується з клієнтом, а також координує роботу SEO-фахівця та ставить йому завдання.
  • SEO-фахівець. Контролює просування сайту швейної майстерні та роботу всіх учасників SEO-процесу, пише технічне завдання та готує звіти.
  • Лінкбілдер. Закуповує посилання та контролює зовнішню посилальну масу.
  • SEO-копірайтер. Відповідає за текстовий матеріал для сайту ательє.
  • Веб програміст. Займається використанням доробок.

Інші напрями, за якими можна розвивати проект – це контекстна реклама, націлення, партнерська, банерна реклама, e-mail-розсилка, тизери та ін. Відмінно, якщо найнята команда буде працювати по всіх каналах. Підключіть соціальні мережі, сервіси Google, дошки оголошень та інше. Ті власники сайтів, які розвивають свій бренд, викликають довіру та лояльне ставлення цільової аудиторії. Для того щоб більше дізнатися про просування сайтів, які надають послуги, перейдіть за посиланням: ifish.com.ua .

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved