Сайт агентства нерухомості: важливі моменти розроблення

Зміст

Вихід бізнесу нерухомості в онлайн-простір відкриває нові можливості для підприємця в керуванні відносинами з цільовою аудиторією: орендарями, власниками або покупцями майна. Тому деякі бізнесмени вбачають розвиток своєї справи через Facebook або Instagram і вкладають кошти у просування бізнес-акаунту. Інші вважають, що тільки корпоративний сайт нерухомості здатний повноцінно подавати інформацію про агентство, надавати послуги повного циклу, формувати імідж, відкривати нові ринкові ніші і виконувати інші завдання. Такий поділ зумовлений тим, що потенційні клієнти приходять як за рекомендаціями друзів та знайомих з інтернет-спільнот, так і з пошукових систем. Постає запитання: який спосіб просування вибрати? Зупинитися на бізнес-сторінці у соціальних мережах чи створити сайт агентства нерухомості?

Сайт агентства нерухомості №1

Сайт Dunk-Estate

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 98795

 

3 способи просування бізнесу через інтернет

Агентство, що надає послуги у сфері нерухомості, можна просувати через соціальні мережі, сервіс Google Мій бізнес та корпоративний сайт. Кожен із перерахованих способів має свої особливості.

Соціальні мережі не вимагають вкладення великої кількості коштів для створення бізнес-акаунту. Просуває сторінку грамотно організована таргетована реклама. Важливо регулярно публікувати нову інформацію, інакше підписники просто не зможуть побачити ваш профіль. Тому варто знайти час на створення актуального матеріалу та спілкування з клієнтами або найняти людину, яка відповідатиме за розвиток бізнесу через соціальні мережі. Нюанс цього способу полягає в тому, що у вас не буде права власності на створену сторінку. Якщо це єдиний спосіб просування, ви дуже ризикуєте. Власник соціальної мережі може у будь-який момент посилити правила для бізнес-акаунтів або закрити спільноту, як сталося з VK. Ваше агентство нерухомості припинить роботу, поки ви не оберете новий спосіб присутності бізнесу в інтернеті.

Сайт агентства нерухомості №2

Сайт Homeswort

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71497

Інший спосіб – створити картку у Google My Business. Так ви потрапите в онлайн-довідник Google і користувачі пошукової системи дізнаються про вас. Тут можна розмістити назву агентства, короткий опис, фото, послуги, розташування офісу, список контактів. Картка – це сайт-візитка агентства нерухомості на безкоштовній основі, але лише для аудиторії Google. Вона є зручним інструментом для просування локального бізнесу, який націлений на онлайн-клієнтів у межах певної території. З сервісом My Business потрібно постійно працювати, щоб картка агентства виходила у топ. Однак у традиційному пошуку вона не з’явиться, оскільки не є повноцінним сайтом. Тому сервіс є додатковим каналом для залучення цільової аудиторії та перенаправлення її на офіційний ресурс.

Наявність корпоративного сайту викликає довіру до бізнесу у потенційних клієнтів.

У вас з’явиться вибір з оформлення, наповнення та внесення до функціоналу усіх потрібних опцій. Попередні способи позбавлені цих переваг. Можете дозволити собі використовувати ресурс для додаткового заробітку – реклами забудовників, банків, які надають кредит на житло, виробників будматеріалів та інших. Ви є повноправним власником сайту, тому одноосібно визначаєте подальший шлях розвитку. Соціальні мережі та сервіс Google можна використовувати як додаткові рекламні інструменти, які під’єднуються до офіційного вебресурсу через посилання.

Сайт агентства нерухомості №3

Сайт Bigbuild

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 201662

 

Що означає наявність сайту для агентства нерухомості? Основні переваги

Корпоративний сайт має низку переваг для власника. Найвагомішими плюсами для бізнесу нерухомості стануть:

  • Збільшене охоплення цільової аудиторії. Сайт доступний користувачам всього віртуального простору, а не вузькому колу підписників, як у соціальних мережах.
  • Відсутність обмежень за розміром угоди. Корпоративний онлайн-майданчик придатний для реалізації продукції або послуг різної цінової категорії – від оренди квартири до елітного майна.
  • Формування бренду. Те, наскільки якісно опрацьований сайт, залежить репутація агентства серед цільової аудиторії. Дуже важливо, щоб вебресурс був оформлений відповідно до фірмового стилю організації, на сторінках була присутня інформація про місію, пріоритети, принципи та регулярно з’являлися експертні статті.
  • Надання вичерпних даних про сервіс установи.  Ви маєте достатньо простору для повного опису кожної послуги агентства. Таким чином, ви підвищите лояльність користувачів, які бажають отримати детальну інформацію про нерухомість.
  • Унікальний дизайн та функціонал. Соціальні мережі та портали – шаблонні на відміну від сайту. За допомогою оформлення та виняткового набору опцій можна виділитися у своїй ніші. Користувачі пошукових систем звернуть увагу на рівень інформативності, функціональності, зручності та вирішать – скористатися вашими послугами чи ні.
  • Підтримка довірчих стосунків.  Ви збільшите шанси перетворити потенційного клієнта на реального, якщо розмістите на сайті відгуки, коментарі до кейсів та фотографії нерухомого майна.
  • Збереження ефекту від просування. Кроки, зроблені для зростання позиції сайту, збільшення трафіку та конверсії, дають довготривалий результат, що позитивно позначається на бізнесі.
  • Повноцінний аналіз відвідуваності. Сервіси Google Аналітика та Яндекс Метрика надають інформацію про дії відвідувачів сайту. На основі отриманих звітів можна розробляти стратегію просування, політику розвитку та прогнозувати результати.
  • Повноправне володіння сайтом. Право власності дозволяє використовувати інтернет-майданчик відповідно до ваших бажань, цілей та завдань. Тільки ви приймаєте рішення щодо його подальшого розвитку.

Створення сайту агентства нерухомості має нюанси, які потрібно врахувати перед тим, як приймати остаточне рішення про просування бізнесу за допомогою вебресурсу. Будьте готові до того, що розробка сайту вимагатиме фінансових вкладень. Витрати залежатимуть від типу сайту та його функціоналу. Потрібен час, щоб вебресурс почав окупатися. Термін можна скоротити, якщо звернутися по допомогу до SEO-фахівців. Мінімальні знання у програмуванні стануть у нагоді, якщо ви захочете контролювати якість роботи виконавців.

Сайт агентства нерухомості №4

Сайт Vella

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 191345

 

Підбір домену та хостингу: правила та рекомендації

Доменне ім’я та хостинг – дві важливі складові будь-якого сайту. Домен – це адреса та назва вебресурсу в інтернеті, а хостинг – простір, де зберігаються його файли.

Існують правила, дотримуючись яких, можна підібрати правильне доменне ім’я, що працює на вас. По-перше, воно має бути простим, ємним, але коротким, таким, що запам’ятовується, відповідати назві агентства, послузі або сфері діяльності. По-друге, під час вибору доменної зони враховуйте територіальне розташування вашої цільової аудиторії та тематику ресурсу. Якщо ваші послуги орієнтовані на певне місто або регіон, вибирайте домени, що закінчуються на dp, kiev, lviv. Для організації загальнонаціонального масштабу використовуйте доменну зону країни: ua для України, ru для Росії, by для Білорусі та інше. Щоб позначити статус і сферу діяльності агентства, можете підібрати особливий домен із закінченням: agency, company, group тощо. По-третє, пам’ятайте, що ширша доменна зона, то вища ціна. Найдорожчими є оригінальні назви.

Якщо ви визначились із вибором, перевірте домен на зайнятість. Це можна зробити за допомогою різноманітних онлайн-сервісів. Реєстрація здійснюється на власника сайту чи організацію. Підготуйте заздалегідь паспортні дані або реквізити агентства нерухомості.

Сайт агентства нерухомості №5

Сайт Arco

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194742

Вибір надійного хостинга – дуже важливий процес. Від його можливостей залежить, чи працюватиме сайт без перебоїв цілодобово. Що більший вебресурс, то більше дискового простору для нього знадобиться. Також враховуйте очікувану кількість відвідувачів.

Перш ніж розглядати платні послуги, зверніть увагу на параметри, які має безкоштовний хостинг. Можливо, їх буде достатньо, щоб задовольнити потреби вашого сайту повною мірою, і вам не доведеться переплачувати.

Для запуску вашого бізнесу через інтернет серед платних варіантів придатний загальний хостинг. Простір та ресурси сервісу розподіляються між декількома сайтами. Коли вебпроєкт набере обертів, і загальний хостинг не справлятиметься із завданнями, ви зможете змінити його на потужніший, наприклад, VPS хостинг, хмарний хостинг або виділений сервер.

Крім технічних параметрів, важлива надійність хостинг провайдера. Якщо ви не впевнені, якому з них віддати перевагу, скористайтеся послугами вебфахівців. При купівлі хостингу деякі компанії пропонують домен у подарунок та готують SSL сертифікати. Тому вигідніше скористатися комплексною пропозицією. Хостинг можна оформити на власника сайту чи компанію, як і у випадку з доменом.

Сайт агентства нерухомості №6

Сайт Bricle

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 50664

 

Який сайт вибрати для агенції нерухомості? Завдання односторінника та багатосторінника

Односторінковий сайт або лендинг пейдж – посадкова сторінка, на якій розміщується інформація про один товар або послугу. Тут немає додаткових вкладень, тому переміщення між блоками здійснюється скролінгом. Метою такого сайту є спонукати відвідувача до дії. Це не обов’язково має бути купівля чи замовлення. Завдання може полягати в тому, щоб отримати контакти та дозвіл на регулярне розсилання інформації про новини компанії тощо. Для цього лендинг оснащений елементами, які спрямовують його до кінцевої мети: яскраві кнопки, миготливі написи, спливаючі вікна та інші деталі, що привертають увагу. До недоліків односторінкових сайтів можна віднести неможливість SEO просування через пошукові системи через обмеженість текстового матеріалу. Для них придатна лише таргетована реклама. Термін існування таких сайтів короткий. Як тільки відпаде необхідність просування певного продукту, потреба у сайті зникне.

Сайт агентства нерухомості №7

Сайт Real-Estate

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53001

На відміну від односторінкового багатосторінкові сайти – це довгострокове підприємство. На його сторінках ви зможете подати весь спектр послуг агентства нерухомості з докладними статтями. Тому сайту буде доступна пошукова оптимізація. До того ж повноцінний сайт із розгалуженою структурою викликає більше довіри, він має надійніший і авторитетніший вигляд. Односторінковий сайт агентства нерухомості можна використовувати як додатковий інструмент для залучення клієнтів, коли потрібно акцентувати увагу на певному виді послуги, унікальній пропозиції або акції повноцінного вебресурсу.

Сайт агентства нерухомості №8

Сайт Estadoz

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 63407

 

Якою має бути структура сайту?

Перше, на що зверне увагу відвідувач вашого сайту, це його структура. Від її грамотної побудови залежить, наскільки довго гість залишиться на сторінках і чи стане реальним клієнтом. Тому головне – забезпечити комфорт та зручність перебування на майданчику. Це досягається шляхом правильно організованого меню, яке відображається на кожній сторінці. Таким чином відвідувач зможе швидко знаходити потрібну йому інформацію.

Сайт агентства нерухомості №9

Сайт At-Home

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68334

 

Особливості головної сторінки

На першій сторінці розмістіть основні акції, спеціальні пропозиції, що діють в агентстві, коротку інформацію про нього, новини та контактні дані. Так потенційний клієнт буде в курсі усіх можливостей, які він отримає, якщо вибере вашу організацію. Доречними будуть корисні інструменти для розрахунку вартості приміщення, лічильник кількості укладених угод, рейтинг ріелторів, консультація фахівця, замовлення дзвінка тощо.

Сайт агентства нерухомості №10

Сайт Frant

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 51225

 

Коли потрібно поділити сайт на сектори?

Якщо планується, що сайт нерухомості виконуватиме відразу декілька функцій – продавати, купувати, орендувати житло, то виділіть окремі сектори: власникам, покупцям, орендарям.

У вкладці, що відкривається, для власників виділіть види послуг, які може замовити відвідувач сайту: продати, здати в оренду, оцінити, викликати ріелтора. Організуйте для кожної окремої дії відкриття сторінки з вичерпною інформацією на тему.

У секторі для покупців виділіть окремі види власності: квартири, будинки, ділянки, комерційна нерухомість. У вас повинен бути каталог з фотографіями і короткою інформацією, з якого відвідувач зможе вибрати варіанти, що його цікавлять, і ознайомитися з усіма нюансами пропозицій.

Для орендарів має бути подібна до покупців схема розділу. Вкажіть, які у вас є об’єкти нерухомості: квартири, будинки, комерційна. У картці окремо взятого приміщення повинні бути: фотографії, ціна, контактна інформація, ім’я закріпленого ріелтора, адреса, основні характеристики та докладний опис.

Сайт агентства нерухомості №11

Сайт Nova-real

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 109603

 

Перелік розділів сайту нерухомості

Далі можна переходити до основних розділів:

  1. «Про компанію». Тут вкажіть місію, історію успіху, список ваших ріелторів, вакансії та новини компанії. Якщо ви займаєтеся пошуком ділових партнерів, рекламних пропозицій, навчанням співробітників тощо, вкажіть це у розділі. Можна розподілити інформацію на окремі пункти.
  2. «Послуги». Тут розмістіть список сервісів: продаж, купівля, оренда, обмін, оцінка, виїзд ріелтора, оформлення юридичних документів та інші послуги.
  3. «Ціни». У цьому розділі зручно застосувати таблицю або графік із зазначенням вартості житла за певний часовий період. Вказується ціна за критеріями: за один квадратний метр, за кількістю кімнат, видами нерухомості, а також мінімальні та максимальні показники.
  4. «Новини». У цьому пункті можуть бути як новини самої агенції, так і зміни у сфері.
  5. «Контакти». Тут вкажіть усі методи зв’язку: телефони, адресу електронної пошти, фактичну адресу, графік роботи. Обов’язково розмістіть карту. Можна додати фотографії офісу з вулиці. Це особливо зручно, якщо у вас є декілька точок у місті або по країні.
  6. «Статті» або «Корисна інформація». Цей пункт містить важливі для відвідувачів матеріали. Інформативність та повнота – основні показники всіх текстів. Тут можете опублікувати статті про те, як ви працюєте, схему замовлення тієї чи іншої послуги, нюанси продажу, купівлі, на що звертати увагу, поради, рекомендації, правила.

Основна мета розділів сайту нерухомості – надати відвідувачеві усю інформацію, що його цікавить, впорядковано, щоб не було необхідності звертатися до іншого агентства. Тому до формування структури треба підходити відповідально. Ви можете скористатися вказаним шаблоном, купити сайт за готовим рішенням або разом із розробником створити унікальну будову вебресурсу.

Сайт агентства нерухомості №12

Сайт Crafique

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66049

 

Функціонал сайту. Список корисних опцій для користувачів

Кожен сайт має індивідуальний набір функцій, які можуть знадобитися відвідувачу під час перебування на сайті. Щоб з’ясувати, які опції потрібні, проведіть аудит конкуруючих сайтів про нерухомість. Визначте можливості, які вони надають своїм відвідувачам. З огляду на ці дані складіть свій індивідуальний функціонал.

У базовий набір опцій сайту агентства нерухомості входять:

  • логічне меню;
  • навігація за розділами;
  • форма контактів, іконки соціальних мереж;
  • замовлення дзвінка;
  • карта розташування офісу компанії;
  • рядок пошуку у каталозі об’єктів нерухомості;
  • карта розташування будівель та земельних ділянок;
  • статистика цін на різні види майна;
  • відеоролики та фотогалерея приміщень для продажу, оренди, обміну тощо;
  • тематичні тексти про послуги агенції;
  • віртуальні тури об’єктами нерухомості з каталогу;
  • рейтинг ріелторів;
  • форма для розрахунку вартості;
  • онлайн-консультація та інше.

Можна додати додаткові функції на сайті – коментарі або форум, онлайн-чат, календар подій тощо. Будьте уважні. Впроваджуйте тільки ті опції, які будуть потрібні. Зайві елементи негативно позначаться на швидкості роботи сайту, а неактивний форум може й відлякати потенційних клієнтів.

Сайт агентства нерухомості №13

Сайт House

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 87190

 

Яку систему керування контентом вибрати?

CMS – це програма керування контентом на сайті. Від того, якій системі ви віддасте перевагу, залежить зручність, швидкість та просування сайту у пошукових системах. Можете використовувати як безкоштовні, так і платні варіанти. Звертайте увагу на ціну самого рушія, вартість його тем, шаблонів та плагінів, рівень компетентності розробника та наявність у нього портфоліо. Дайте відповідь на запитання, наскілька обрана система придатна для сайту нерухомості?

Кожна CMS має свої особливості. Популярність не є тим критерієм, який визначає її відповідність до завдань сайту. Варто звернути увагу на простоту та зручність в керуванні, інакше знадобиться навчання.

Для сайту агентства нерухомості можете застосувати універсальні системи керування контентом:

  • WordPress;
  • MODx;
  • Drupal;
  • Joomla;
  • 1С-Бітрікс.

Їхня особливість полягає в тому, що всі вони можуть бути налаштовані під корпоративний сайт, який займається продажем нерухомості, орендою, оцінюванням тощо.

Сайт агентства нерухомості №14

Сайт White-C

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 196106

 

Як оформити сайт нерухомості? 7 актуальних прийомів у вебдизайні

Використання трендів в оформленні сайтів говорить відвідувачам про те, що компанія вітає зміни та йде в ногу з часом. Тому не завадить скористатися новими ідеями ще на етапі розробки сайту агентства нерухомості. Попросіть вебдизайнера зробити декілька макетів з різними трендами окремо або у поєднанні один з одним. Насамперед ознайомтеся з основними з них:

  1. Мінімалізм. Акцент робиться на простий, але не примітивний, а лаконічний дизайн. Використовуються чисті кольори та порожні білі простори. У шрифтах забираються засічки. Таким чином, елементи дизайну не відволікають клієнта від замовлення послуги. Мінімалізм позитивно впливає на конверсію сайту нерухомості загалом.
  2. 3D-іконки. Маленькі картинки привертають увагу відвідувачів до важливих моментів. Не використовуйте іконки з різних бібліотек та сайтів-стоків. Уникайте застарілих варіантів, які здешевлюють дизайн.
  3. Тіні та градієнти. Приглушені тони та форми дають користувачу сконцентруватися на контенті. Поєднуються з мінімальним дизайном, додаючи сторінкам глибини.
  4. 2D-ілюстрації і замальовки. Цінуються авторські роботи з ноткою гумору, порушенням пропорцій та логіки. Замальовки чіпляють відвідувача, змушуючи його зупинитися і шукати сенси. Але не переборщіть з обсягом ілюстрацій на сайті.
  5. Пастельні тони. Приємні для очей відтінки роблять дизайн легким та простим, що передається користувачеві. Можна самостійно підібрати пастельну палітру за допомогою спеціальних сервісів.
  6. Шрифти. Виберіть один-два основні шрифти, якими оформлятиметься текстовий контент на сайті. Кирилічні варіанти перебувають у тренді. Щоб привернути увагу, використовуйте в заголовках ламані версії шрифтів. Контрастом стануть лаконічні варіанти в основному тексті.
  7. Бруталізм. Цей прийом має відповідати цілям та завданням сайту. Якщо ваша аудиторія припускає гумористичний тон, повалення стереотипів, зухвалість у стилі, то бруталізм допустимий у дизайні. Якщо ж ні, то віддайте перевагу класиці.

Використання трендів у вебдизайні не можна розглядати у відриві від смаків та уподобань вашої цільової аудиторії. Ваш фірмовий стиль, відображений на сторінках сайту, повинен бути таким, що запам’ятовується і чіпляє, а не відлякує. Тому зверніться до професійної вебстудії, яка проаналізує вашу публіку та підбере відповідні тренди.

Сайт агентства нерухомості №15

Сайт Archus

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67721

 

Розбір основних помилок у розробці інтернет-проєкту, яких варто уникати

Перше враження формується у відвідувача сайту за секунду. Тому професіоналізму потрібно прагнути на старті проєкту. Ознайомтеся з топом помилок, щоб попередити їхню появу під час створення сайту агентства нерухомості.

  1. Відсутність логічної структури, безлад на сторінках, незручна навігація, нагромадження блоків – все це впадає одразу в очі та відштовхує відвідувачів вебресурсу.
  2. Перевантаження графікою відволікає увагу, стомлює відвідувачів та уповільнює роботу сайту.
  3. Помилка в палітрі, використання кольорів, які не поєднуються між собою, чи великої кількості відтінків, відсутність контрастності тексту негативно позначається на іміджі ресурсу і першому враженні користувача про нього.
  4. Невдале форматування текстового контенту прямо впливає на відсутність бажання відвідувача сайту його прочитати.
  5. Відсутність оптимізації для пошукових систем залишить сайт на задніх позиціях, і його не побачать користувачі.

Щоб уникнути помилок, які зведуть нанівець усі зусилля щодо створення прибуткового вебресурсу, не заощаджуйте і не намагайтеся створити сайт агентства нерухомості безкоштовно самостійно. Зверніться до професійної студії для розробки вебпроєкту на найвищому рівні.

Сайт агентства нерухомості №16

Сайт Profitex

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68108

 

Зразки сайтів нерухомості

Подивіться на приклади готових сайтів агентств нерухомості. Можливо, ви захочете запозичити деякі ідеї або зрозумієте, як запропонувати цільовій аудиторії щось унікальне.

Сайт агентства нерухомості №17

Сайт Stadter

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 63956

 

Перелік важливих факторів, які впливають на вартість сайту

Остаточна відповідь на запитання про ціну розробки сайту нерухомості залежить від низки факторів:

  • Підбір доменного імені та хостингу.
  • Підключення системи керування контентом.
  • Вибір функціоналу.
  • Робота з дизайном.
  • Підготовка та розміщення текстів і зображень.
  • Адаптація під гаджети.
  • Налаштування SEO.
  • Рівень компетентності розробника.
  • Витрачений час на проєкт.
  • Доопрацювання на вимогу клієнта.

Конкретне розуміння, який саме сайт нерухомості вам потрібен, допоможе виконавцю визначити остаточну вартість проєкту. Попередній розрахунок ви можете зробити самі за допомогою спеціальної форми-калькулятора.

Сайт агентства нерухомості №18

Сайт Arch-Corp

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 177617

 

Яку інформацію щодо сайту надати розробнику? Заповнюємо бриф

Бриф – це інструкція замовника для виконавця, у якій він формулює свої побажання щодо майбутнього вебпроєкту.

У бриф вносять таку інформацію:

  1. Мета сайту та завдання, які він має розв’язати.
  2. Дані компанії: назва, місія, переваги перед конкурентами.
  3. Інформація про суперників з посиланнями на їхні сайти.
  4. Визначення цільової аудиторії: вік, дохід, освіта, інтереси тощо.
  5. Інформація щодо структури та функціоналу майбутнього сайту.
  6. Вимоги до дизайну із застосуванням елементів фірмового стилю. Надайте посилання на сайти, оформлення яких вам припало до душі.
  7. Пропишіть бюджет та дедлайн.

Бриф – це ескіз проєкту від трьох до п’яти сторінок, а не технічне завдання, де все детально розписується. Тому заповніть основні пункти документ і надішліть його виконавцю для опрацювання уточнюючих питань.

Сайт агентства нерухомості №19

Сайт Buildex

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65631

 

Етапи створення сайту нерухомості «під ключ» вебстудією iFish

Студія веброзробки iFish вирішує складні завдання у сфері IT протягом 10 років. Команда фахівців успішно закриває 30 проєктів щороку. Надає комплексні вебпослуги зі створення сайту «з нуля» та подальшого просування після закінчення проєкту.

Замовлення розробки онлайн-сервісу нерухомості «під ключ» у вебстудії iFish дозволяє отримати:

  • Дослідження порталів конкурентів.
  • Розробка структури сайту з урахуванням особливостей та внесення деталей до ТЗ.
  • Формування макету сторінок із затвердженням.
  • Використання CMS, відповідної типу сайту.
  • Верстання сторінок та їх програмування.
  • Наповнення візуальним та текстовим контентом із попередньою його підготовкою.
  • Розміщення готового вебпроєкту на надійному хостингу.
  • Допомога у розробці доменного імені.
  • Повноцінна оптимізація сторінок під SEO просування.
  • Розкручування сайту через різні канали.
  • Індивідуальне навчання замовника та його команди керуванню сайтом.

Подати заявку на послугу розробки сайту агентства нерухомості «під ключ» можна на офіційному ресурсі вебстудії. Уточнити деталі чи оперативно отримати відповіді на запитання допоможуть оператори онлайн-чату.

Сайт агентства нерухомості №20

Сайт Easy-jet

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 11656

 

Як розвивати сайт нерухомості після закінчення проєкту?

Готовий вебресурс потребує просування. Для цього заходу наперед необхідно виділити бюджет та час. На термін впливає рівень якості виготовлення сайту, конкуренція, фінансування внутрішньої та зовнішньої оптимізації, кількість запитів. Для розвитку ресурсу знадобиться участь команди професіоналів: особистого акаунт-менеджера, SEO-фахівця та SEO-копірайтера, вебпрограміста, лінкбілдера.

Грамотний розвиток сайту дозволить донести необхідну інформацію до вашої цільової аудиторії, збільшити трафік, сформувати відданість агентству, підвищити кількість замовлень.

Докладніше про просування сайту агентства нерухомості ви можете дізнатись на нашому сайті за посиланням: ifish.com.ua.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Сайт для медичного центру: ТОП 20 сайтів на медичну тему

#розробка

Сайт для компанії вантажних перевезень. Як розвивати бізнес у мережі?

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved