→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт будівельної компанії: розроблення та просування

Сайт будівельної компанії – це найефективніший маркетинговий інструмент. З його допомогою власник бізнесу привертає увагу онлайн-публіки до свого продукту та збільшує продажі. Але тут є нюанс. Користувачі інтернету поділяються на два табори. Перші шукають інформацію у пошукових системах Google або Yandex, досліджують видачу, знаходять сайт, вивчають умови, роблять замовлення. Другий тип – це користувачі соціальних мереж. Вони звертаються до акаунтів будівельних компаній в Instagram і Facebook, довіряють рекомендаціям друзів та знайомих. Тому перед власником бізнесу постає запитання: задовольнятися акаунтом у соцмережі чи створити сайт будівельної компанії?

Сайт будівельної компанії №1

Сайт Bigbuild

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66080

 

3 майданчики для розвитку онлайн-бізнесу

сторінка в інтернет-спільноті,
картка в Google Мій бізнес
або повноцінний сайт

Під час відповіді на запитання, який із способів вибрати для просування будівельної компанії в інтернеті, необхідно розуміти, що кожен з них має недоліки і переваги.

Якщо у вас невелика організація, почніть онлайн-бізнес зі створення акаунту у соцмережах. Цей спосіб придатний для реалізації творчого проєкту, тестування нового продукту тощо. Якщо ваша аудиторія активно користується соцмережами, любить гумор, емоційність у спілкуванні, інтернет-спільнота – те, що потрібно. Але цей спосіб має мінуси: шаблонність груп, обмеженість аудиторії, відсутність спеціальних інструментів, неможливість відстеження статистики. Власник акаунту повинен самостійно спілкуватися з клієнтами, тобто бути постійно в мережі, регулярно викладати нові дописи, стежити за дотриманням правил спільноти. Ви будете обмежені у свободі дії під загрозою блокування сторінки. Ваша компанія виявиться залежною від рішень власника соціальної мережі. Якщо він захоче закрити інтернет-спільноту (як сталося з VK), ви ніяк не зможете на це вплинути.

Ще одним безкоштовним майданчиком є ​​сервіс Google Мій бізнес. Це своєрідний сайт-візитка будівельної компанії, яку ви зможете «показувати» на картах, у пошуку та інших сервісах Google. Такий спосіб вдалий для локального бізнесу, коли користувач шукає офіс компанії на певній території. Водночас це не повноцінний вебресурс. Тут можна розмістити тільки коротку інформацію про компанію, послуги та контакти. Картку Google Мій бізнес можна використовувати як допоміжний інструмент для переходу на офіційний сайт будівельної компанії.

Якщо ви плануєте перетворення на масштабну фірму, створіть власний вебресурс.

Сайт є обов’язковим атрибутом B2B організації. Він відображає вашу мету, принципи та позицію. Цільова аудиторія не обмежена кількістю користувачів соціальної мережі. Ви можете розробити сайт будівельної компанії з унікальним дизайном, додаванням широкого функціоналу та можливостями додаткового заробітку. Сайт належить тільки вам, і ви ухвалюєте рішення про його розвиток, видалення або продаж.

Сайт будівельної компанії №2

Сайт Builogicy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68294

 

Які переваги сайту для будівельної компанії?

Наявність сайту відкриває безліч можливостей для просування бізнесу та залучення нових клієнтів. Він формує репутацію, створює ім’я та імідж компанії. Сайт дозволяє:

  • залучати нових та налагоджувати контакт із постійними клієнтами, підвищувати кількість повторних звернень, збільшувати термін співпраці із замовниками;
  • цілодобово надавати доступ до інформації про будівельну компанію та її послуги;
  • багаторазово змінювати, видаляти, редагувати контент;
  • збільшувати охоплення незалежно від розташування офісу;
  • проводити безперервну піар-кампанію, заощаджуючи на теле-, радіо- та друкованій рекламі;
  • шукати співробітників та ділових партнерів;
  • стежити за статистикою відвідування та діями на сайті за допомогою Google Analytics та Яндекс.Метрика.

Грамотно зроблений вебресурс стане постійним джерелом прибутку.

Сайт будівельної компанії №3

Сайт Construction

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 52266

 

Правила вибору домену та хостингу

Доменне ім’я – це адреса компанії в інтернеті. Основне завдання – надсилати відвідувачів на сайт. Хостинг є місцем, де знаходяться файли, база даних та сам вебресурс.

Доменне ім’я має бути коротким, таким, що запам’ятовується, відповідати назві вашої компанії або роду діяльності. Для локального бізнесу можна вибрати домени міст чи регіонів: dp.ua, kiev.ua, lviv.ua тощо. Для мережевої компанії з офісами у різних містах певної країни використовуються домени із закінченнями на: ua, ru, by та інші. Якщо вебсайт будівельної компанії орієнтований на віп-клієнтів, віддайте перевагу люксовим варіантам: domain.company, domain.group, domain.stroy тощо. Усі домени відрізняються за вартістю. Тому робіть вибір з огляду на перспективи зростання вашого бізнесу. Коли ви підберете домен, він буде закріплений за вами або за вашою компанією.

Хостинг займається зберіганням даних сайту та наданням засобів для запуску скриптів, взаємодії з інформаційною базою та виконання інших функцій. Під час вибору хостингу зверніть увагу на розмір дискового простору, швидкість завантаження файлів, наявність служби підтримки, допустимий рівень навантаження, додаткові можливості. Є платні та безкоштовні варіанти. Вибирати потрібно той хостинг, який витримає навантаження вашого ресурсу. Тому спочатку визначте цей параметр. Деякі вебстудії, які займаються розробленням сайтів, додають до пакета послуг розміщення на хостингу. Тому є сенс замовити послугу у фахівців. Іноді з придбанням хостингу пропонують отримати домен у подарунок та безкоштовно видають SSL-сертифікат.

Хостинг, як і доменне ім’я, закріплюється за власником сайту чи компанією.

Сайт будівельної компанії №4

Сайт Henmox

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80057

 

Кількість сторінок має значення

Існують односторінкові та багатосторінкові сайти.

Лендинги – це веб-ресурси, вміст яких знаходиться на одній довгій сторінці. Вони не мають розгалуженої структури, тому до різних блоків інформації відвідувач переходить за допомогою скролінгу. Основне завдання таких сайтів – підштовхнути до дії: зареєструватися, підписатися, завантажити файл, записатися на вебінар, замовити послугу, купити тощо. Усі елементи лендингу спрямовані на виконання дії: заклики, яскраві або миготливі кнопки, форми контактів, список переваг та повна відсутність факторів, що відволікають. Односторінники презентують лише одну унікальну торгову пропозицію компанії. Їх неможливо просувати за допомогою SEO, але вони дають хороші результати завдяки таргетованій рекламі. Лендинг швидко створюється і коштує недорого. Однак це не той формат сайту для серйозної організації з великою кількістю товарів та послуг.

Багатосторінники – це вебпроєкти з великим обсягом інформації, розміщеної в окремих розділах. Вони пов’язані між собою внутрішніми посиланнями. На відміну від лендингів, багатосторінкові сайти легко піддаються пошуковій оптимізації, тому що наповнені текстовими матеріалами з використанням ключових запитів, корисною для користувача інформацією та спеціальними пропозиціями. Повноцінний сайт надає будівельній компанії солідності, він говорить про надійний та довгостроковий бізнес.

Створення вебресурсу зі складною структурою – це трудомісткий процес, який забирає багато часу та коштує дорого. Тому, якщо ви хотіли якнайшвидше заявити про свій бізнес в інтернеті, використовуйте сайт-візитку для будівельної компанії. Він розкаже про вас у віртуальному просторі, доки розробляється повноцінний вебресурс.

Сайт будівельної компанії №5

Сайт Brick-mols

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67752

 

Яким має бути сайт будівельної компанії?

Структура будь-якого сайту визначає подальші дії відвідувача – замовлення послуги чи закриття сторінки. Тому дуже важливо зробити сайт будівельної компанії таким, щоб гість відчував себе комфортно і легко та захотів стати вашим клієнтом. Скористайтеся порадами щодо організації структури вебресурсу.

На кожній сторінці сайту будівельної компанії має бути меню, яке розподіляє інформацію по різних блоках. Закріпіть його у верхній частині екрана або зробіть таким, що розгортається при наведенні мишки. Таким чином відвідувач зможе швидко пересуватися сайтом.

На першій сторінці споживача приваблять актуальні акції компанії, коротка історія фірми, переваги, послуги, проєкти, новини, відгуки. Він зверне увагу на форму зворотного зв’язку та інші засоби комунікації для замовлення послуги.

Перехід на інші сторінки здійснюється через розділи:

  1. «Про компанію» – історія успіху, команда та керівництво, цілі, принципи.
  2. «Послуги» – основні види діяльності з посиланнями на розгорнуті статті про кожен з них: проєктування, капітальне будівництво, реконструкція та ремонт, встановлення паль та фундаментів, а також, якщо передбачено, додаткові послуги: геологічні та геодезичні дослідження, ландшафтний дизайн, кліматична техніка, енергоаудит тощо.
  3. «Проєкти» – портфоліо з фото та описом завдань.
  4. «Наші клієнти» – перелік компаній з розміщенням їхніх логотипів.
  5. «Контакти» – список телефонів, електронна та фактична адреса, карта; тут може бути спеціальна опція: «написати директору» або «отримати консультацію».

Крім шаблонних пунктів, ви додаєте додаткові блоки за бажанням: «Новини», «Гарантії», «Вакансії», «Блог», «Партнери», «FAQ» та інші. Кількість розділів меню залежить від кількості завдань, які ви хочете, щоб виконував сайт будівельної компанії.

Сайт будівельної компанії №6

Сайт Nova-Real

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 109603

 

Обов’язкові опції для інтернет-ресурсу

Сайт будівельної компанії має бути наповнений певним набором функцій, які б приваблювали відвідувачів та перетворювали їх на клієнтів. Щоб збільшити ці показники, впроваджуйте корисні та цікаві для цільової аудиторії опції. До них належать:

  1. Публікування текстових матеріалів. Наявність актуальних та корисних статей є важливим моментом для сайту компанії. Текстові матеріали носять інформативний, рекламний та іміджевий характер. Відвідувачі знаходять вебресурс за правильно застосованими ключами, ознайомлюються з інформацією, що їх цікавить, дізнаються про принципи компанії.
  2. Новини, що стосуються досягнень самої компанії або подій у ніші, важливі з точки зору формування бренду, збільшення впізнаваності, побудови репутації.
  3. Можливість оцінювати виконану роботу підвищує рівень довіри потенційних клієнтів до компанії. Відгуки можуть розташовуватися в окремому розділі «Наші клієнти» або «Портфоліо» у вигляді коментарів про певні замовлення.
  4. Фотогалерея. Фотографії результатів будівництва розміщуються як каталог або слайдер у певному розділі вебресурсу. Не зайвим буде опублікувати декілька фото на головній сторінці сайту. Світлини можуть бути посиланнями на докладнішу інформацію про проєкт або тематичні статті, а також просто збільшуватися у розмірах при натисканні мишкою.
  5. Проведення опитувань може стати як рекламною акцією, так і корисною функцією. За допомогою анкетування познайомитесь ближче з аудиторією, дізнаєтесь про її бажання, біль, потреби. Результати опитування допоможуть зробити сайт ефективнішим. Також можна використовувати опитування для організації обговорень будь-якої теми, наприклад, на форумі або під одним із виконаних проєктів, статтею, новиною.
  6. Форми для збирання основної інформації про відвідувача, запитань, заявок є чудовим способом для формування клієнтської бази та обробки запитів безпосередньо.
  7. Завантаження та скачування файлів дає можливість новим відвідувачам або постійним клієнтам розміщувати на сайті документи, відеоматеріали в коментарях або отримати прайс, типовий договір тощо.
  8. Онлайн-калькулятор є дуже зручною функцією для визначення попередньої ціни за будівельну роботу.
  9. Онлайн-консультування дозволяє оперативно дізнатися відповідь на запитання, що цікавить, щодо послуг компанії, принципу їх реалізації та інше у фахівців.
  10. Можливість оплачувати замовлення послуги позитивно впливає на бажання відвідувачів стати клієнтами будівельної компанії. Реалізація проєкту відбувається швидко та без зупинок.

Під’єднуючи нову опцію, важливо розуміти, наскільки вона буде потрібна відвідувачам. Зайві функції перевантажують сайт і негативно позначаються на репутації. Що може подумати користувач інтернету про компанію, форум якої порожній?

Тому варто замовити професійний аудит сайту, щоб визначити, які функції залишити, видалити або додати.

Сайт будівельної компанії №7

Сайт Urbasy

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66468

 

Вибираємо систему керування контентом

CMS або система керування контентом – це інтернет-додаток, у якому створюють та обслуговують сайти. Основна перевага такої системи – її доступність. Більшість CMS є безкоштовними. До решти переваг зараховують:

  • самостійне створення сайту без потреби знань у програмуванні;
  • процес розробки нескладний та швидкий;
  • для дизайну сторінок можна скористатися безкоштовними темами, шаблонами та блоками системи;
  • наявність CMS спрощує керування наповненням сайту.

Під час вибору системи керування контентом для будівельної компанії зверніть увагу на її параметри. Усі CMS поділяються на ті, які створюються з відкритим та закритим кодом. Переваги відкритих систем полягають у можливості налаштовувати їх під себе, встановлювати усі необхідні доповнення та усувати упущення. Закриті чи коробкові таких привілеїв не надають. Зміни у них можуть робити лише офіційні розробники. Набір тем і доповнень у них бідніший.

Серед безкоштовних систем керування контентом найпопулярнішою є WordPress. Вона зручна у використанні, має всі офіційні документи, налаштовується під SEO просування, безпечна та швидко працює. Головна перевага – це найкращий варіант для сайту будівельної компанії. Корпоративні вебресурси можна створити на Joomla! чи Drupal. Нюанс у тому, що рівень керування вищий та функціонал ширший. Якщо вам потрібний сайт зі складною структурою та великим набором опцій, використовуйте Joomla! чи Drupal. Але самостійно впоратися із встановленням та керуванням буде складно. Тому доведеться звернутися до програмістів. Для точного вибору спробуйте декілька CMS та зупиніться на тій, з якою зручно буде працювати самостійно або навчити співробітників.

Сайт будівельної компанії №8

Сайт Constor

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 179392

 

Якими сучасними фішками у вебдизайні варто користуватися?

Тренди в оформленні вебресурсів використовуються для підвищення впізнаваності бренду, приваблення відвідувачів та впливу на їхнє рішення зробити замовлення. Для сайту будівельної компанії актуальні такі прийоми:

  • поєднання фотографії з 2D-ілюстрацією;
  • використання патернів;
  • виконання у класичних чорно-білих тонах;
  • застосування великогабаритних шрифтів на мінімалістичному тлі;
  • повернення до ретро штрихів;
  • використання контурної графіки з ілюстраціями Лайн Арт;
  • застосування образотворчого арту у дизайні;
  • реалізація 3D ефектів для надання реалістичності;
  • використання штучного інтелекту: чат-боти, голосові помічники, голосовий пошук тощо.

Щоб дизайн вебсайту будівельної компанії вийшов стильним та сучасним, скористайтесь послугами професійного дизайнера. Він оформить сторінки вашого інтернет-ресурсу відповідно до актуальних тенденцій та приверне увагу цільової аудиторії.

Сайт будівельної компанії №9

Сайт Builderry

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58891

 

Топ-10 помилок у створенні сайту, яких варто уникнути

Не потрібно економити на розробленні чи самостійно створювати сайт будівельної компанії безкоштовно. Це призводить до помилок, які негативно позначаються на життєздатності будь-якого вебпроєкту. Тому скористайтеся допомогою фахівців студії веброзробки, щоб не помилитися в:

  1. Структурі сайту, створюючи нелогічний зв’язок між розділами, неправильне розбиття на рівні, важку навігацію, дублі сторінок тощо.
  2. Виборі домену за допомогою незрозумілого слова, яке не пов’язане з назвою компанії або родом діяльності.
  3. Дизайні сайту та юзабіліті через зайвий креатив.
  4. Адаптації до різних браузерів та мобільних пристроїв.
  5. Цільовій аудиторії, її бажаннях та потребах.
  6. Різновиді сайту відповідно до його завдань.
  7. Якості графічного та текстового контенту.
  8. Швидкості завантаження сайту через заповнення фотографіями високої роздільної здатності.
  9. Тегах, що негативно позначається на пошуковій оптимізації.
  10. Обов’язковому музичному наповненні, яке може відволікати або дратувати відвідувача.

Якщо ви заздалегідь уникнете типових помилок, які допускають у розробленні новачки, ви отримаєте сайт будівельної компанії, що відповідає усім вимогам веброзробки.

Сайт будівельної компанії №10

Сайт Manufax

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76018

 

Сайти будівельних компаній: приклади

Якщо ви ще перебуваєте на стадії розроблення структури та дизайну майбутнього вебресурсу, зверніть увагу на найкращі сайти будівництва будинків. Перегляньте, які опції, фішки та моменти ви можете запозичити або покращити, а потім впровадити у свій вебпроєкт.

Сайт будівельної компанії №11

Сайт Contrafactor

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61152

 

Скільки коштує створити сайт для будівельної компанії?

Ціна на розробку має великий діапазон між мінімальним та максимальним показниками. Це відбувається тому, що вартість програмування вебресурсу для кожного проєкту розраховується індивідуально та залежить від низки факторів.

Насамперед на ціну впливає ваше рішення купити сайт будівельної компанії на шаблоні або замовити індивідуальне розроблення «з нуля». За обмеженого бюджету вибирайте перший варіант. Ціна на шаблонні сайти стартує від 6000 гривень. Готовий сайт будівельної компанії з унікальним дизайном коштуватиме понад 45 000 гривень.

Остаточна вартість вебпроєкту залежить від ціни:

  • доменного імені та зони;
  • хостингу;
  • CMS;
  • створення технічного завдання;
  • дизайну сторінок сайту;
  • верстання;
  • програмування;
  • наповнення;
  • ведення вебпроєкту та консультації клієнта.

Попередню вартість можна дізнатися, якщо скористатися онлайн-калькулятором на сайті ifish.com.ua або замовити прорахунок у менеджерів вебстудії за телефоном.

Сайт будівельної компанії №12

Сайт Constructr

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 153398

 

Попередня інформація про сайт, яку має знати виконавець

До початку розроблення та створення дизайну вебресурсу викладіть ваші вимоги письмово чи електронно. Для цього потрібно буде заповнити бриф. Отримана інформація допоможе з’ясувати основні цілі та завдання сайту будівельної компанії. Замовнику знадобляться:

  1. Дані про компанію: назва, сфера діяльності, способи зв’язку, фактична та юридична адреси. Виконавцю може стати в нагоді і детальніша інформація, що включає рік заснування, історію розвитку, мету, принципи роботи, перспективи зростання тощо.
  2. Факти проєкту: причини створення, завдання, результати, терміни, бюджет, структура, інформаційні блоки, а також відповідь на запитання, що має побачити відвідувач під час першого переходу на сайт.
  3. Розуміння з чим працювати: створити новий вебресурс або зробити редизайн старого. У першому випадку потрібно з’ясувати, навіщо потрібен новий проєкт, кількість сторінок, якість контенту, заклику до дії, чи є необхідність інтеграції зі сторонніми програмами, наявність мовних версій. У другому варіанті необхідно пропрацювати час створення сайту, відвідуваність, чи є адаптація під пристрої, які місця слабкі, які переваги, що зберегти і додати.
  4. Завантажити шаблони сайтів будівельних компаній, які вам сподобалися, та передати їх розробнику.
  5. Використовувати матеріали фірмового стилю: логотип, кольори, шрифти, фото, ілюстрації, відео, форма блоків тощо.
  6. Визначення цільової аудиторії, її різновиди, біль та потреби.
  7. Схема розташування елементів сторінки.

Бриф розробляється разом із виконавцем. Від того, наскільки деталізованим він буде, залежить ступінь відповідності готового сайту вашим очікуванням.

Сайт будівельної компанії №13

Сайт Contex

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 104452

 

Створення сайту будівельної компанії «під ключ» у вебстудії «iFish»

Інтернет-ресурс «під ключ» від iFish – це готовий до роботи сайт. Він видається замовнику з логіном та паролем після закінчення усіх етапів розробки. Їхньою реалізацією займається команда професіоналів студії. Вам знадобиться лише замовити послугу та підписати технічне завдання.

До пакету послуг вебстудії з розроблення сайту «під ключ» входить:

  • Аналіз конкурентних інтернет-джерел.
  • Формування структури та внесення її особливостей до технічного завдання.
  • Створення дизайну головної та другорядних сторінок.
  • Впровадження системи керування контентом.
  • Верстання сторінок та програмування.
  • Внесення візуального та текстового наповнення.
  • Розташування на хостингу.
  • Технічна оптимізація під пошукові системи.
  • Рекламна кампанія вебресурсу.
  • Навчання роботі з сайтом вас та ваших співробітників.

У вебстудії «iFish» можна замовити розробку сайту будівельної компанії та його подальше просування. Щоб подати заявку на послугу, зателефонуйте, зверніться до онлайн-чату або напишіть на електронну пошту.

Сайт будівельної компанії №14

Сайт Konstruksy

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 173754

 

Просування будівельних сайтів: як просувати сайт будівельної компанії після створення

Після того, як ви отримаєте від вебстудії готовий сайт, одразу переходьте до активного його просування. У вас мають бути виділені кошти та підготовлений план. Потрібно постійно наповнювати, редагувати, оновлювати та підтримувати сайт будівельної компанії, щоб через 2-3 роки він почав приносити прибуток. Якщо ви не знаєте про тонкощі просування ресурсів в інтернеті, зверніться до фахівців. Розвиток ресурсу відбуватиметься покроково:

  1. Визначення конкретних цілей та підходу до просування.
  2. Розробку стратегії з урахуванням поставлених цілей, регулярного аналізу та перегляду її ефективності.
  3. Формування ядра ключових запитів вручну та за допомогою спеціальних сервісів.
  4. Прописування завдань із внутрішньої оптимізації на основі SEO-аналізу сайту.
  5. Оптимізація контенту з формуванням унікальних метатегів та заголовків, серед них ключові слова, які відповідають пошуковим запитам користувачів.
  6. Поліпшення юзабіліті сайту за допомогою закликів до дії, форм зворотного зв’язку, довідкової інформації тощо.
  7. Зовнішня оптимізація сайту посиланнями.
  8. Збільшення конверсії, виправлення форм замовлень, кольорів у наповненні, додавання способів зв’язку, поетапна оптимізація.
  9. Створення нових розділів для збільшення тематичної різноманітності сайту.
  10. Внесення змін до текстів.

Детальну інформацію про просування сайту будівельної компанії можна отримати на офіційному сайті вебстудії «iFish» за посиланням ifish.com.ua.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved