→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт танцювальної студії: формули та секрети вебресурсу, що продає

Ви відкрили танцювальну студію з «інстаграмним» інтер’єром та дзеркалами мрії будь-якої дівчини. Замовили унікальний логотип. Розмістили креативну вивіску на фасаді студії. Замовили банерну рекламу та PR-кампанію. Створили профілі у соціальних мережах з унікальним дизайном постів, сплатили для цього за послуги копірайтера та SMM-менеджера… а клієнтів все одно недостатньо, щоб у найближчі терміни повернути інвестиції.

Як привабити перших клієнтів та забезпечити постійний потік відвідувачів? Як утримувати людей, якщо у вашому районі працюють й інші танцювальні студії? Один з головних кроків – сайт, що продає. Як створити і які сторінки він повинен містити, поділилися фахівці вебстудії iFish.

Сайт танцювальної студії №1

Сайт для Steven Mosk

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61116

 

Клієнти, економія, імідж: 3 переваги створення сайту для танцювальної студії

Ваша танцювальна студія ще не має хорошого вебсайту? Якщо ви відповіли ствердно, саме час вивчити три переваги його створення:

  1. Розширення бази клієнтів. Припустимо, що ваша танцювальна студія працює в одному місті. Однак потенційні клієнти знаходяться у всьому світі. Чому б не розповісти їм про студію? Розширення сфери впливу компанії допоможе просувати будь-де онлайн-продукти, запускати танцювальні курси для України та іноземців, а також залучати туристів до своєї студії — наприклад, на уроки сальси чи стретчингу. Крім того, сайт допоможе збільшити впізнаваність школи танців, розширити бізнес і вийти на міжнародний ринок.
  2. Економія на рекламі. Вебсайт, що продає, — це економія коштів на виробництві візиток, листівок та іншої друкованої продукції. Просування сайту та реклама компанії в інтернеті обійдуться у 3-4 рази дешевше, ніж витрати на друк у друкарні. Водночас це ефективніший спосіб заявити про танцювальну студію та залучити цільову аудиторію.
  3. Формування позитивного іміджу. Потенційний клієнт дізнається про досвід, додаткові послуги та спеціальні пропозиції студії тільки від менеджера або адміністратора. У той же час сайт надає докладну інформацію кожному відвідувачу. Це економить час менеджерів або дозволяє відмовитися від їхніх послуг. Крім того, гарний ресурс працює на імідж танцювальної студії, розкриваючи важливу інформацію та забезпечуючи зручність потенційному клієнту.

Переваги розроблення сайту важко переоцінити. Якщо ваша мета – розвивати танцювальну студію, підвищувати її фінансові обороти та збільшувати кількість клієнтів, тоді створення сайту – не забаганка, а must-have.

Сайт танцювальної студії №2

Сайт для InMotion

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 59018

 

Почніть із ЦА: хто ваш клієнт?

Дружба починається з усмішки, а розробка сайту – з аналізу цільової аудиторії. У більшості випадків сайтам танцювальних студій нема чим похизуватися — у них застарілий дизайн, складна навігація та контент низької якості. Часто вебресурси також створюють, не знаючи хто потенційний клієнт студії. Тому такі сайти не приваблюють і змушують користувача піти до конкурентів. Фахівці вебстудії iFish проаналізували сайти танцювальних шкіл та виділили цільових користувачів послуг студій. Основні дві групи аудиторії – новий клієнт та поточний учень школи.

Новий клієнт

Новий потенційний клієнт замислюється над тим, щоб почати танцювати, і шукає відповідну студію. Його мета під час відвідування сайту — розібратися, чи є у вас потрібний напрям, які у школі зали та викладачі, чи влаштовує його розклад, яка вартість занять, а також як дістатися до студії.

Поточний учень студії

Ця група користувачів заходить на сайт, щоб уточнити розклад занять, переглянути нові фото та відеоролики. Можливо, учень хоче змінити танцювальний напрям чи викладача — тоді він зайде також до розділів «Напрями» та «Колектив/Викладачі».

Знайте свого клієнта в обличчя – для цього потрібно розпізнати реальну потребу ЦА, зрозуміти, де потенційний клієнт найчастіше проводить час і які інтереси у нього. Наприклад: ресторани відвідують не тільки для того, щоб поїсти: одні хочуть розслабитися, інші відзначити важливу подію у великій компанії.

З танцювальною студією таке ж: одні приходять, щоб навчитися танцювати, інші — щоб розслабитися. Можливо, клієнт збирається у подорож Південною Америкою і хоче вивчити популярні напрями латиноамериканських танців? Ці аспекти потрібно враховувати, щоб розробити сайт, який потрапляє у ціль і «закриває» потреби цільової аудиторії.

Сайт танцювальної студії №3

Сайт для Singerella

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64732

 

Структура сайту, що продає: must-have елементи та сторінки

Щоб створити сайт танцювальної школи, що продає, потрібно розробити вдалу структуру і включити до неї must-have блоки і сторінки. Ми вибрали найпопулярніші розділи, які дозволять надати потенційному клієнту всю важливу інформацію:

  • головна сторінка;
  • про танцювальну студію;
  • напрями;
  • колектив;
  • зали;
  • вартість уроків;
  • запис на пробне заняття;
  • розклад;
  • відгуки;
  • поширені запитання (FAQs);
  • галерея;
  • контакти.

Сайт танцювальної студії №4

Сайт для S-pole

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 49513

Розберемо деякі з цих розділів – яку інформацію подати на сторінках та як оформити розділ. Ми рекомендуємо підкріплювати інформацію за допомогою професійних фото та відеороликів. Вони підвищують залучення користувачів і говорять голосніше за слова.

Головна сторінка (Home page)

Це сторінка, яка формує перше враження про танцювальну студію. На ній рекомендуємо розмістити професійне фото або креативний відеоролик, а також логотип і слоган, що надихає. Згадайте «Just do it» спортивного бренду Nike – надихніть потенційного клієнта почати займатися танцями! На цій сторінці можна розмістити клікабельну кнопку із записом на пробне заняття.

Про студію

Щоб мотивувати користувача займатися у вашій школі, важливо цікаво розповісти про неї. Історії компанії можна умовно поділити на чотири групи: створення, місія, продукт і клієнти. Можна розповідати про те, як створювалася танцювальна студія, яка її місія, чим вона унікальна і хто її відвідувачі. Історію підкріплюйте відеороликом заняття та виступу або використовуйте яскраву фотографію з невеликим описом.

Бонус: щоб навчитися писати захоплюючі історії про компанію, прочитайте книги «Історії на мільйон» та «Сторіноміка. Маркетинг у пострекламному світі» Роберта Маккі. Він – креатор стратегій для Samsung, Microsoft та Nike, навчить складати історію заснування бренду, його місію та інші тексти.

Напрями

Щоб розповісти потенційному клієнту про доступні танцювальні напрями у студії, використовуйте великі фотографії в динаміці, а також додайте невеликий опис.

Колектив

Опублікуйте фотографії та текст про досягнення викладачів, а також опис напрямів, які вони ведуть. Ця сторінка дозволить надихнути потенційних відвідувачів студії на перше пробне заняття.

Зали

Більшості відвідувачів важливі умови, у яких вони займатимуться. Оскільки основна ЦА танцювальних студій – естети та візуали, на сайті школи важливо розмістити фото чи відеоролики просторих та світлих залів. Так вам вдасться привернути увагу користувачів та стимулювати їх до запису до студії.

Відгуки

Наявність зворотного зв’язку формує довіру відвідувачів сайту до танцювальної студії. До тексту відгуку додайте ім’я, фото та професію відправника. Це допоможе досягти реалістичності відгуку. Перед розміщенням фідбека уточніть роздільну здатність публікації.

Вартість уроків

У танцювальних студіях переважно діє абонементна система – клієнт купує фіксовану кількість занять. Ціну абонементів та вартість разових уроків розмістіть на окремій сторінці. Тут же позначте умови та термін дії абонементів.

Запис на пробне заняття

Потенційний клієнт заходить на сайт, щоб ознайомитися з інформацією та вирішити, чи підходить йому студія, напрям та вартість занять. Далі ваша мета – мотивувати користувача записатися на безкоштовний пробний урок. У цьому допоможе форма онлайн-заявки. Робіть її максимально простою, з мінімальною кількістю полів. Достатньо буде заповнення поля з ім’ям та номером телефону. Обов’язково внизу форми розмістіть контрастну кнопку «Записатися».

Розклад

Сайти шкіл танців часто розміщують розклад, який перенасичений зайвими колонками, а тому має неестетичний вигляд. Натомість створіть розклад у Google Документах, а на сторінці опублікуйте посилання з гарною фотографією.

Поширені запитання (FAQs)

Цей розділ допоможе боротися з запереченнями потенційних клієнтів, а також відповість на запитання про правила студії, вікові обмеження, потрібний одяг для занять та інші популярні запитання користувачів.

Галерея

Діліться ефектними фотографіями та відео, якими ви пишаєтесь. Не «зациклюйтесь» на зображеннях зі стоків чи пошукових систем — віддайте перевагу реальним фото клієнтів та викладачів студії. Створіть на окремій сторінці галерею, щоб сформувати у майбутніх відвідувачів позитивне враження, а також допомогти користувачам познайомитись із колективом танцювальної школи.

Контакти

Розмістіть карту проїзду до студії та контактні дані: адресу, актуальний номер телефону, електронну пошту, а також кнопки для переходу у профілі соцмереж.

Сайт танцювальної студії №5

Сайт для Cheerleaders

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 54993

Що ще варто враховувати під час створення структури та текстів для сайту:

  • Фішки. Виділіть 3-5 фішок – за що вас вибирають і чому люблять повертатися до вашої студії.
  • Переваги. Вкажіть, що вас вирізняє серед конкурентів, які проблеми клієнта вирішує танцювальна школа. Наприклад, розслаблення, грація, гарна постава або велика розкутість, якої набувають клієнти після занять.
  • Заголовки. Поміняйте формальні заголовки на емоційні – наприклад, «Новини» замініть заголовком «Будьте в курсі».
  • Цифри. Люди люблять цифри – використовуйте їх на сайті танцювальної студії і ви! Наприклад: «Навчили сальсі вже 3500 клієнтів», «5 місяців — стільки потрібно для того, щоб сісти на шпагат. Спробуй і ти!» тощо.

Зверніть увагу, меню на сайті має бути акуратним та лаконічним. Можливо, доведеться скоротити кількість пунктів до п’яти і залишити найважливіші сторінки: напрями, колектив, розклад, вартість та контакти.

Сайт танцювальної студії №6

Сайт для Emanuella

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62312

 

Тренди у дизайні сайтів: привертаємо увагу та утримуємо користувача 

Створення сайтів з ексклюзивним дизайном у 2021 році стає такою ж природною частиною життя, як скіл користуватися інтернетом. Незважаючи на це, інтернет переповнений шаблонними сайтами зі стоковими фотографіями. Ділимося основними рекомендаціями, як створити вебдизайн, за який не соромно:

  • Мінімалізм. Мінімалізм – це обмеженість елементів, що використовуються на сайті. Важливим нюансом такого дизайну є застосування «повітря», або вільного простору навколо головного зображення. У мінімалістичному дизайні також використовуються шрифти без засічок: Futura PT, Open Sans і інші.
  • Плоский дизайн. Без плоского або flat-дизайну не обходяться Apple, Amazon, Microsoft та інші гіганти. На технологічному секторі застосування цього тренду не закінчується. Плоский дизайн у поєднанні з мінімалізмом дозволяє створити гарні лаконічні сайти. Він придатний для вебресурсів з невеликим обсягом тексту та відсутністю складних елементів (великої кількості активних кнопок та посилань).
  • Анімація. Щоб «оживити» дизайн і зробити акцент на важливих елементах, використовуйте анімацію, 3D-зображення та Gif-картинки. Розміщуйте їх дозовано, оскільки вони привертають до себе багато уваги, а за надлишку компонентів, що рухаються, відволікають від кнопок цільової дії (CTA) або навіть дратують. Використовувати ефект «руху» у вебдизайні ефективно для акценту на важливих деталях – кнопках або логотипі танцювальної студії.
  • Правило «7 плюс-мінус 2». Людина легко сприймає певну кількість об’єктів. Американський психолог Джордж Міллер вивів оптимальну цифру — «7±2». Якщо об’єктів на сторінці більше, людина уникає завдання або тексту, наприклад, не набирає номер телефону, вказаний на сайті, якщо він подається без поділу на блоки. На сайті правило «7 ± 2» можна використовувати під час організації контенту на сторінці. Спробуйте залишити п’ять елементів, а решту «заховати» — зробити доступними після розгортання тексту або натискання кнопки «Читати більше».
  • Шрифт, що читається. Головне правило шрифту – він має бути читабельним. Шрифти без засічок мають розбірливіший вигляд, проте варіанти із засічками надають тексту формальнішого тону. Лайфхак для підвищення прочитності шрифту: використовуйте фото для фону з великими елементами, а також приглушіть фотографію за допомогою фільтра.

Ми рекомендуємо вибирати унікальний дизайн. Готовий шаблон – гарний варіант для тестування гіпотез чи запуску акції. Однак, він не придатний для тривалого просування танцювальної студії. Сайт, розроблений на шаблоні, викликає менше довіри та не підвищує впізнаваність вашої компанії. Крім того, аналогічний шаблон може використати конкурент.

  • Сайти конкурентів можуть бути неунікальними чи негарними.
  • Якщо ви впевнені, що конкурент добре заробляє, це означає, що сайт працює.
  • Ваше завдання – розібратися, що саме приваблює користувачів.

Намагайтеся зрозуміти, що вам подобається на сайті конкурента. Можливо, це живі фотографії високої якості, вдалий вибір шрифтів або цікаве поєднання кольорів. Подивіться, як оформлені сайти світових гігантів – ви можете використовувати їхні прийоми без прив’язки до сфери бізнесу.

Сайт танцювальної студії №7

Сайт для Flydance

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 74229

 

Топ-5 помилок у створенні сайту: як «злити» бюджет

Користувачі закривають сайт протягом перших 10-20 секунд, якщо не знаходять на ньому те, що шукали. Якщо релевантну інформацію легко знайти, а у структурі сторінки не губишся, збільшується загальний час перебування на сайті, а рейтинг вебресурсу у пошуковій системі підвищується. Чому користувачі залишають сайт, поділилися SEO-фахівці вебстудії iFish:

  • Заплутана навігація. Меню не повинне закривати всю сторінку сайту. Залишіть приблизно п’ять пунктів у меню, а назви розділів зробіть короткими – вони мають зчитуватись з першого погляду.
  • Низька прочитність шрифту. Крім читабельності, шрифт повинен мати гарний вигляд на тлі вашого сайту. Кожен шрифт має свій характер, тому важливо вибирати варіант, який відповідає змісту. На сайті достатньо використовувати один шрифт, максимум два, наприклад, комбінацію шрифтів із засічками і без них.
  • Сторінка перевантажена елементами. Прагніть аскетизму в оформленні вебсторінок. Простий дизайн допомагає уникнути помилок, також має стильний вигляд і не відволікає увагу від важливих компонентів.
  • Надлишок кольорів. Прагніть мінімалізму у гамі кольорів. 90% усіх відтінків мають становити основні нейтральні тони та 10% – активні кольори. Найкраще використовувати 2-3 відтінки.
  • Повільна швидкість завантаження сайту. Приблизно 70% відвідувачів сайтів не готові щось купити або повернутися на сайт із повільним завантаженням, згідно з розробником лендингів Unbounce. Оптимальним часом завантаження сторінки є період у 3-5 секунд.

Бажаєте топовий вебсайт, розроблений з використанням останніх трендів вебдизайну, а також оптимізований під пошукові системи? Залишайте запит на сайті iFish для детальної консультації та обговорення майбутнього проєкту!

Сайт танцювальної студії №8

Сайт для Tempores

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71956

 

Вартість розроблення лендингу та багатосторінкового сайту

Створення гарного сайту – це чітка технологія. Процес складається з 7 етапів:

  1. розроблення ідеї та структури;
  2. досліджень конкурентів та трендів;
  3. створення прототипу;
  4. підготовки контенту;
  5. опрацювання дизайну;
  6. реалізації майбутнього проєкту;
  7. тестування та запуску сайту.

Вартість коливається від $500-1000. На ціну розроблення впливає вибір домену та хостингу, вид сайту, складність проєкту, дизайн та CMS-система (система керування контентом). Лендинги завдяки швидкості і простоті розроблення обійдуться дешевше.

Ми рекомендуємо доручити розробку професіоналам. У спеціалізованій агенції для створення сайту виділяють команду фахівців. Над проєктом працюють дизайнери, ілюстратори, розробники, контент-креатори та копірайтер. Такий підхід дозволяє досягти цілісності проєкту та закінчити роботу в обумовлені терміни.

Сайт танцювальної студії №9

Сайт для Contemp

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62183

 

Створення сайту «під ключ» у вебстудії iFish

Сучасний UI/UX-дизайн? Тексти, які приваблюють, переконують та продають? Надійний хостинг, який забезпечить безперебійну роботу сайту? Технічна підтримка після запуску проєкту? Фахівці вебстудії iFish пропонують швидкі та функціональні рішення для бізнесу! Ми створюємо:

Багатосторінкові сайти

Компаніям з повноцінним сайтом легше просуватися, взаємодіяти з партнерами та клієнтами.

Інтернет-портали

Інтернет-портали для B2B та B2C бізнесу дозволяють ефективно взаємодіяти з клієнтами та виконувати складні робочі процеси.

Односторінкові лендинги

Швидкий у розробці сайт дозволить домагатися здійснення цільової дії. Таке рішення придатне для власників бізнесу із обмеженим бюджетом.

Індивідуальні вебпроєкти

Ми розробляємо будь-які вебресурси та впроваджуємо сторонні сервіси, які покращують бізнес-процеси.

Сайт танцювальної студії №10

Сайт для Lindon

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 184725

Розробка вебсайту — це ефективний крок до масштабування та адаптації під сучасні реалії. Він допоможе оптимізувати комунікацію з клієнтами, розширить можливості та дозволить вашій танцювальній студії зростати. Діджиталізуйтесь разом з iFish!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved