→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

25 топових шаблонів сайтів для фотографів та фотостудій: портфоліо, візитка і не тільки

Світ перетворюється на «цифру». В інтернеті ми знайомимося, спілкуємося, замовляємо товари та послуги, плануємо та бронюємо подорожі, підвищуємо кваліфікацію, знаходимо роботу та корисну інформацію. Плануючи важливу подію – день народження дитини, весілля чи заручини, ювілей батьків, випускний вечір чи річницю компанії – часто хочеться зафіксувати подію на фото.

Де середньостатистичний користувач шукатиме фотографа? Де найзручніше порівнювати роботи різних майстрів? Звісно, ​​в інтернеті. Швидше за все ви заб’єте у пошуковий рядок «весільний фотограф» або «фотограф на хрестини», відкриєте сайти незалежних фотографів чи фотостудій, ознайомитеся зі світлинами та наберете номер телефону одного з них. Для того, щоб знайти клієнтів та підвищити свою впізнаваність, сучасному фотографу потрібні сайт та профілі у соцмережах.

Сайт для фотографів та фотостудій №1

Сайт для Celerony

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70224

 

Сторінка у соціальних мережах VS вебсайт: що краще? 

Сторінки у соцмережах – ефективний інструмент приваблення клієнтів для фотографа. Початківці для пошуку замовників та демонстрації робіт активно використовують Instagram та Facebook.

В Instagram фотографи можуть створити особистий або бізнес-акаунт. Другий тип має низку переваг: доступний перегляд статистики, розміщення додаткової інформації (номер телефону, локація, категорія бізнесу, адреса електронної пошти, карта), кнопки «Зателефонувати» та «Як дістатися». Завдяки соціальній мережі навіть з’явився окремий напрямок – «Фотограф для Інстаграм». Мінуси просування бізнесу в Instagram — велика кількість ботів та масфоловерів, багато випадків несанкціонованих «запозичень» фото та відсутність повноцінної десктопної версії.

Сайт для фотографів та фотостудій №2

Сайт для David Kraemer

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66972

Facebook — соціальна мережа номер один і другий за відвідуваністю сайт у світі після Google. Користувачі Фейсбук — найактивніша та найплатоспроможніша аудиторія України. Альбом фотографій на сторінці фотографа стає доступним цільовим користувачам. Крім того, у Facebook можна безпосередньо спілкуватися із замовниками, публікувати інформацію та анонсувати оновлення. Інструмент Facebook Insights допоможе проаналізувати категорії підписників та покращити стратегію просування. У постах можна розміщувати посилання на свій сайт та залучати на нього трафік.

Просування бізнесу у соціальних мережах потребує регулярності. Домогтися уваги можна лише постійно оновлюючи контент. Важливо також підтримувати комунікацію з підписниками, відповідати на коментарі та повідомлення у Direct. Крім того, користувачі звикають до вашого стилю та не люблять змін. Будь-які неоднозначні фотосесії можуть спровокувати негатив у коментарях та «дизлайки» під постом.

Сайт для фотографів та фотостудій №3

Сайт для Whitelight

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64037

 

Лендинг або багатосторінковий сайт – що і коли працює ефективніше

Лендинг – односторінковий сайт, який створюють під одну цільову дію чи конкретний захід. На сайті викладається необхідна інформація про подію чи послугу (дата, місце, спікери, програма, розклад, фото/відео, контакти) і CTA (заклик до дії). Пізніше для залучення трафіку на landing page запускають рекламу у соціальних мережах або email-розсилку.

Наскільки ефективним може бути лендинг для залучення клієнтів до фотографа чи фотостудії? Заявити про себе фотографу-початківцю, зробити оголошення про персональну виставку робіт або анонсувати майстер-клас з фотографії — для таких завдань цільова сторінка буде найкращим вибором. В інших випадках рекомендуємо розробити багатосторінковий сайт із зручною структурою.

Сайт для фотографів та фотостудій №4

Сайт для Zoomix Photographers Portfolio

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66004

 

5 переваг вебсайту для фотографа та фотостудії

Фотостудії та фотографи з досвідом вибирають сайт як основний інструмент просування бізнесу та доповнюють його сторінками у соцмережах. Які переваги вебсайту та чому у нього варто вкладати гроші?

  1. Цілодобове інформування потенційного клієнта. Інформація на сайті доступна у режимі 24/7. Клієнт у зручний час може написати в чат, ознайомитись з розділом умов роботи, вартістю послуг та роботами фотографа.
  2. Залучення нових клієнтів із пошукових систем. Більшість клієнтів знаходять фотографів у пошукових системах. Щоб бути на перших місцях у Google, Yahoo!, Bing та Yandex, потрібно створити вебсайт та оптимізувати його під пошукові системи.
  3. Формування довіри. Інструменти зворотного зв’язку – відгуки, розділ FAQ – викликають у користувачів довіру та допомагають фотографу сформувати позитивний імідж.
  4. Демонстрація портфоліо робіт. На сайті можна красиво оформити портфоліо – наприклад, у вигляді розділів з титульними фотографіями та короткими коментарями під ними. Достатньо декількох кліків, щоб перейти до розділу з весільними світлинами, ознайомитися з роботами фотографа у жанрі love story, сімейної фотосесії тощо.
  5. Формування професійного іміджу. Вебсайт — показник професіоналізму, він викликає довіру та виділяє серед конкурентів. На сайті фотограф може публікувати цікаві факти про себе, історію розвитку кар’єри, backstage-фото та корисні поради – наприклад, як підготуватися до фотосесії або який макіяж найкраще зробити.

Якісний сайт працює тривалий час. Цікавий контент, креативні фотографії та SEO оптимізація забезпечують високу відвідуваність вебресурсу протягом багатьох років. Що раніше ви почнете використовувати сайт для просування бізнесу, то швидше отримаєте фінансову віддачу.

Сайт для фотографів та фотостудій №5

Сайт для Zoomin

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66141

 

Як вибрати доменне ім’я та хостинг

Доменне ім’я (адреса вебсайту) та хостинг (місце зберігання файлів сайту) – важливі елементи маркетингової стратегії. Доменне ім’я, що запам’ятовується, виділяє вебресурс серед конкурентів і привертає увагу користувачів. Ось декілька порад, які допоможуть відмежуватися від фотографів-колег та інших фотостудій у місті:

  1. Використовуйте як основу власне ім’я. Цей прийом є особливо ефективним, якщо ви вже відомі або якщо ваше ім’я не дуже поширене. Щоб уберегтися від плутанини та проблем із авторським правом, доменне ім’я не повинне повторювати зареєстровані торгові марки.
  2. Додайте слова «фото» або «фотографія». Слова, які вказують на професію та фах, дозволяють фотографу виділитися, а також підвищують рейтинг вебсайту у пошукових системах.
  3. Вибирайте прості вебадреси. Домен повинен легко запам’ятовуватися. Проте варто вибирати доменне ім’я, яке складно підробити.
  4. Уникайте дефісів, цифр та інших нелітерних символів. Здебільшого вони не несуть жодної важливої ​​інформації, але часто сприяють помилкам під час введення адреси сайту.
  5. Виберіть розширення домену. Розширення .com, .net, .org, .me – найпопулярніші та відомі для вебсайтів. Зворотний бік їх популярності у тому, що більшість вдалих варіантів таких адрес вже зайняті. Гарна новина для фотографів — нещодавно з’явилися розширення .photo та .photography.

Під час вибору хостингу важливо врахувати його тип та технічні характеристики, набір функцій та надійність провайдера.

Визначтеся, чи він відповідає вашим технічним знанням та навичкам. Гарний хостинг має базуватися на програмному забезпеченні, яке дозволяє легко і швидко запускати вебсайт і без проблем оновлювати його контент.

Сайт для фотографів та фотостудій №6

Сайт для Carmen

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65886

Тарифний план хостингу має відповідати потребам та економити гроші. Віртуальний хостинг – один із недорогих варіантів. Найдорожче обійдеться, наприклад, керований виділений хостинг. Професійному фотографу з великим портфоліо робіт краще відмовитись від таких варіантів. Крім того, важливим є високий рівень обслуговування клієнтів, особливо якщо ви новачок у наповненні сайтів контентом та обслуговуванні вебресурсу.

Спробуйте дізнатися якнайбільше про хостинг-провайдера, якому збираєтесь довірити сайт. Знайдіть відгуки про нього, розберіться, із чим пов’язані негативні коментарі, а також як провайдер на них реагує: чи намагається усунути проблему клієнтів чи ігнорує негатив.

Сайт для фотографів та фотостудій №7

Сайт для Эмили Бенсон

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84654

 

«Просто додай води»: формуємо структуру сайту фотографа

Розпочніть розробку сайту із формування його структури. Обміркуйте, скільки створити сторінок та розділів, а також у якому порядку їх розмістити. Обов’язкові елементи сайту фотографа або фотостудії – головна сторінка, розділи «Про нас», «Галерея», прайс та контакти. За бажанням можна розмістити на сайті блог з корисними порадами про організацію або підготовку до фотографування.

Домашня сторінка — «візитка» сайту. Завдання головної сторінки – продемонструвати професіоналізм та індивідуальність фотографа, зацікавити користувача та забезпечити перехід на інші сторінки.

Сайт для фотографів та фотостудій №8

Сайт для Magnifix

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71198

На сторінці «Про себе» коротко розкажіть, що вас надихає, яких принципів ви дотримуєтеся, про своє бачення мистецтва фотографії, професійний досвід, досягнення, участь у виставках тощо.

У розділі «Галерея» викладають найкращі роботи. Фотографії допомогають відвідувачам вирішувати, чи варто замовляти фотосесію у цього фахівця. Фото рекомендується розділити за жанрами, темами та видами зйомок.

У блозі публікуйте статті про мистецтво фотографії, культурні події, технічні новинки, цікаві факти та історію фотосесій. Сторінка прайс містить перелік послуг та їхню вартість, сторінка контактів — телефонні номери, адресу, карту та схему проїзду, адресу електронної пошти.

Додатково рекомендуємо внести до структури сайту розділ «Відгуки», а також чат та календар зайнятості, де клієнти можуть вибрати серед доступних дат зручний час для фотосесій.

Сайт для фотографів та фотостудій №9

Сайт для Tommy Artistico

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 74196

 

Мінімалізм, 3D та слоумоушн: тренди в дизайні сайтів фотографів

Головні тренди у дизайні вебсайтів фотографів – лаконічність та яскраві акцентні рішення. Популярні оригінальні патерни. Дизайнери часто застосовують м’які кольори, для сайтів у вінтажному стилі використовують сепію та чорно-білу гаму. Написи виконують ніжними рукописними шрифтами. Залишається попит на ретро-стиль та «застарілий» дизайн: потертість і зернистість, м’які приглушені відтінки та «запилена» текстура, яка надає сайтам особливого шарму.

Ще один тренд у дизайні сайтів – інтерактивність його елементів та моушн-графіка, а також 3D-моушн ефекти. Завдання інтерактиву – чіпляти та утримувати цільову аудиторію. 3D моделери «втягують» відвідувача в діалог і затримують його на сайті на триваліший період. Популярною залишається статична 3D графіка, яка приваблює плавністю форм та робить сайт впізнаваним.

Сайт для фотографів та фотостудій №10

Сайт для Melissa

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 80594

 

Топ помилок у розробленні сайту: як їх уникнути? 

Згідно з дослідженнями, фотографи і дизайнери-початківці часто припускаються типових помилок у створенні сайтів. Вони призводять до закриття вебресурсу без здійснення цільової дії. Ми зібрали найпоширеніші з них. Після розбору постарайтеся уникати цих помилок, щоб підвищити ефективність сайту та отримувати цільових клієнтів без «зливу» бюджету.

Помилка 1. Довге, складне чи нерелевантне доменне ім’я. Вибирайте коротке та просте доменне ім’я, відмовтеся від дефісів та інших нелітерних елементів. Ще один вдалий спосіб підвищити ефективність доменного імені — використовувати домени верхнього рівня: .photography, .photos, .graphics, .camera, .lighting, .gallery замість .com та подібних.

Сайт для фотографів та фотостудій №11

Сайт для Jirmados

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 110423

Помилка 2. Використання безкоштовного шаблону сайту. Завдання фотографа – виділитися серед колег. Вебсайт на основі безкоштовного шаблону навряд чи дозволить показати свою індивідуальність – швидше за все, його вже використовують інші фотографи.

Помилка 3. Відсутність адаптованої версії. Більшість користувачів інтернету шукають інформацію, товари та послуги на мобільних пристроях. Понад 40% із них стверджують, що перейдуть на інший ресурс, якщо у вибраного сайту відсутня мобільна версія. Крім того, сайти, які не мають адаптованої версії, погано ранжуються у результатах пошуку зі смартфонів і планшетів у Google.

Сайт для фотографів та фотостудій №12

Сайт для Manray

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 189866

Помилка 4. Перевантажена головна сторінка. Порожній простір та мінімалізм на сайті фотографа не тиснуть на користувача і дозволяють акцентувати його увагу на потрібних елементах та контенті.

Помилка 5. Незручна навігація. Важливо розміщувати контент на сайті так, щоб відвідувач легко знаходив потрібну інформацію і не губився у структурі або навігації. Тоді можна говорити про дотримання принципів використання, або зручності роботи з вебресурсом.

Сайт для фотографів та фотостудій №13

Сайт для Yoha

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 86752

Помилка 6. Бажання виставити всі фото одразу. Буває, фотографи викладають усі фотографії на головну сторінку, що погіршує навігацію та призводить до закриття сайту. На home page розмістіть декілька найкращих робіт та ключову інформацію.

Помилка 7. Відсутність брендингу. Незалежно від впізнаваності, вебсайт має бути оформлений з дотриманням правил візуального брендингу. Розробіть логотип, фірмову гаму кольорів, підберіть декілька унікальних шрифтів та створіть авторську графіку.

Сайт для фотографів та фотостудій №14

Сайт для Falero

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64448

Помилка 8. Надлишок інформації та довгі тексти. У вас є 5 секунд, щоб привернути увагу користувача. Публікуйте короткі, лаконічні тексти без води. Якщо потрібно розмістити на сайті більше контенту, розділіть його на блоки, додавайте порожні рядки, виділяйте важливі пропозиції, використовуйте «болдові» заголовки та підзаголовки.

Помилка 9. Відсутність кнопок CTA. Бажаєте, щоб вам телефонували – розмістіть кнопку цільової дії «Зателефонувати». Хочете, щоб користувачі підписалися на вашу email-розсилку або купили книжку з порадами для фотографів-початківців? Розмістіть на вебсторінці відповідні кнопки CTA або заклик до дії.

Сайт для фотографів та фотостудій №15

Сайт для Liton

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 198004

Помилка 10. Фотографії з низькою роздільною здатністю. Намагайтеся публікувати зображення з шириною щонайменше 1000 пікселів. А для портфоліо чи слайд-шоу на домашній сторінці краще збільшити зображення на всю ширину. Розмір має значення!

Бажаєте отримати якісний сайт із сучасним дизайном та застрахувати себе від використання неефективних прийомів під час його розроблення? Фахівці студії iFish з досвідом роботи понад 10 років та 300 проєктами в портфоліо створять сайт-візитку або багатосторінковий вебсайт для ваших завдань.

Сайт для фотографів та фотостудій №16

Сайт для Brume

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 85842

 

Приклади найкращих сайтів фотографів та фотостудій

Якщо хочете створити якісний сайт, який привабить клієнтів та підвищить рівень доходів, придивіться, як це роблять найкращі фахівці у галузі. Ми проаналізували сайти фотографів та фотостудій і зібрали топові зразки для натхнення.

Liller Photo. Сайт Liller Photo наповнює контентом Лорен з Чикаго. Вона фотографує весілля, заручини, сімейні пари. Сайт відображає головну цінність Лорен – можливість спілкуватися з людьми та фіксувати на фотографіях найважливіші моменти їхнього життя. Свої роботи вона часто присвячує мамі – художниці, яка навчила Лорен бачити, розуміти та цінувати красу. Сайт містить такі розділи: весілля, заручини, блог, ціни та контакти.

Julia & Gil. Джулія і Гіл — пара фотографів, які прагнуть зображувати історії закоханих. Вони називають себе «фотографами закоханих людей», багато подорожують та влаштовують фотосесії по всьому світу. Помітне місце на сайті займають відгуки клієнтів та портфоліо з найкращими роботами.

Brandon Woelfel. Яскравий «люмінесцентний» стиль фотографа, багатий на рожеві та блакитні тони, привертає увагу. Він став настільки впізнаваним, що фотограф розробив пресет Lightroom, який дозволяє робити фотографії на кшталт Брендона. Вульфель використовує сайт для демонстрації своїх робіт, розповідає про обладнання та елементи, які використовує для створення образів, а також пропонує їх купити. Сайт також використовується для продажу фотошпалер, фотокниг та фотоапаратів.

Pedro N The World. Педро у 22-річному віці переїхав з Бразилії до США, щоб продовжити там навчання. Гарні та душевні фотографії на його сайті присвячені навколишньому середовищу, студійній та лайфстайловій зйомці, культурним подіям, взаємодії людини та автомобіля, людям в агрокультурі, фітнесу та спорту. Окремо подані проєкти «Обережно: душа всередині», «Рібейра: бразильська казка», «За межами 60-го почуття» про людей старшого покоління. У розділі «Клієнти» є перелік відомих медіакомпаній та друкованих видань: National Geographic, Forbes, Der Spiegel, The Guardian, Університет Джона Хопкінса та інших.

Kayla Fisher Photography. Кайла Фішер – професійний фотограф з семирічним досвідом. Понад три роки вона фотографує весілля: «У мене була можливість відобразити понад сто весіль. Дружба, яку я завела завдяки цьому, — вишенька на торті. Увічнити ці події — найкорисніша робота у світі». У галереї на її сайті опубліковані фотографії весіль, заручин, закоханих пар, портрети та світлини з подорожей.

Сайт для фотографів та фотостудій №17

Сайт для Houstion

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 57875

 

Сайт фотографа та фотостудії: скільки коштує і де замовити

Сайт фотографа на основі шаблонів можна розробити самостійно або замовити розробку у фахівців. Перший варіант дозволить заощадити, але займає багато часу і швидше за все не принесе особливого результату, якщо ви не маєте відповідного досвіду та знань. Ціна сайту на готовому шаблоні у дизайнерів різної кваліфікації починається зі 100$. Такий сайт стане стартом для фотографа-початківця, проте використання конструкторів ускладнює роботу з контентом і не гарантує унікальність.

Сайти «під ключ» у бюджетному варіанті коштуватимуть 6000–15 000 гривень, варіант «бізнес» — 15 000–80 000 гривень, а преміум — понад 80 000 гривень. Дизайнери студії iFish перед створенням сайту вивчають надану замовником інформацію, погоджують деталі, аналізують ринок, вивчають сильні та слабкі сторони сайтів конкурентів, створюють індивідуальний дизайн та верстання. Готовий сайт до передачі замовнику оптимізується під пошукові системи та наповнюється контентом.

Сайт для фотографів та фотостудій №18

Сайт для Kruta

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 136553

 

Заповнюємо бриф: що потрібно для розробки сайту фотографа та фотостудії

Щоб розробити сайт фотографа, який відповідатиме стилю його робіт, насамперед потрібно надати оригінали фотографій, розповісти про види послуг та розділи, які ви хочете бачити на вебресурсі. Добре, якщо вдасться описати своє бачення мистецтва фотографії, особливості вашого стилю та місію.

Потрібні також контактні дані: адреса, телефони, електронна адреса, посилання на профілі у соцмережах. Для візуального наповнення необхідні складові фірмового стилю: логотип, фірмові кольори, шрифти та графічні елементи. Надайте розцінки, якщо плануєте їх викладати. Продумайте, який меседж клієнтам має нести ваш сайт.

Сайт для фотографів та фотостудій №19

Сайт для Velo

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 195630

 

SEO оптимізація сайту: як розкрутитись в інтернеті без «космічних» витрат

Щоб бізнес, пов’язаний з фотографіями, приносив дохід, недостатньо вміння робити якісні унікальні фотографії та наявності гарного сайту. Ще потрібно розповсюдити ваші роботи для широкого кола користувачів. Це завдання можна розв’язати за допомогою SEO оптимізованого сайту. Оптимізують вебресурс за певною схемою:

  1. Вебмайстер аналізує сайт та знаходить помилки, які знижують його рейтинг у пошуковій видачі. Потім фахівець усуває технічні помилки, наповнює сайт унікальним контентом з ключовими словами.
  2. Під час SEO аудиту щомісяця аналізується кількість та джерела переходів на сайт, статистика за позиціями у пошукових системах, динаміка видимості, вартість відвідувача та інші ключові показники ефективності SEO. Аудит дозволяє підвищити ефективність просування сайту в пошуковій системі зі зменшенням витрат.
  3. Окрема увага приділяється off-page SEO або лінкбілдингу. Таким чином вдається досягти додаткових переходів на сайт.

Якщо ви хочете залучити максимальну кількість клієнтів, створити сайт та вивести його у топ пошукових систем, довірте розроблення та SEO просування нашій студії. Дізнатися вартість проєкту та деталі співробітництва ви можете, якщо зателефонуєте до нас або напишите у чаті на сайті вебстудії iFish.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved