→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми: формуємо довіру і збільшуємо прибутковість бізнесу

Загальносвітова тенденція — переведення бухгалтерського обліку на аутсорс — торкнулася й України. Завдяки переходу на аутсорсинг бухобліку компанії зменшують штат працівників, знижують витрати, обмежують ймовірність помилок та залежність від «людського фактора», а також фокусуються на основній діяльності.

На ринку аутсорсингу послуг бухгалтерського обліку конкурують між собою вузькоспеціалізовані бухгалтерські компанії, підрозділи аудиторських та юридичних компаній, приватні бухгалтери та фрілансери. Як керівники підприємств знаходять та вибирають бухгалтерську фірму та фахівців на аутсорсі? Який канал просування найефективніше приваблює клієнтів? Чому бухгалтерській компанії потрібен сайт, і як його розробити для відбудови від конкурентів та підвищення доходів?

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №1

Сайт для Provise

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 52702

 

Сторінка у соцмережах, картка у Google Мій Бізнес або сайт: що вибрати

Зараз соціальні мережі — один з найпопулярніших маркетингових каналів у B2B та B2C, який використовують понад 80% маркетологів. Що отримують бухгалтерські компанії завдяки просуванню у соцмережах:

  1. підвищення впізнаваності бренду;
  2. взаємодію із цільовою аудиторією;
  3. залучення трафіку на сайт;
  4. генерацію лідів;
  5. пошук нових працівників;
  6. трансляцію важливої ​​інформації.

Маркетинг у соціальних мережах поділяється на платний та органічний. Органічний (безкоштовний) маркетинг – публікація контенту та взаємодія з аудиторією за допомогою безкоштовних інструментів. Успіх органічного маркетингу залежить від комунікації з підписниками.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №2

Сайт для Assetiss

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 68809

Платний маркетинг у таких соцмережах, як LinkedIn, Facebook, Instagram та Twitter помітно підвищує впізнаваність бухгалтерських компаній та вибудовує довірчі відносини з клієнтами. Бухгалтерські фірми розміщують у соцмережах новини та зміни в законодавстві, відповіді на поширені запитання, цитати, що надихають, корисні поради та рекомендації, пропозиції нових послуг, новини з життя компанії та співробітників, а також відгуки клієнтів.

Соціальні мережі – ефективні платформи, де можна поділитися історією своєї компанії та її унікальними особливостями. У той же час, на просування у соцмережах доводиться витрачати багато часу: потрібно дотримуватися чіткої стратегії, регулярно створювати та публікувати новий контент. Алгоритми соціальних мереж часто змінюються, кількість безкоштовних інструментів скорочується, а помилки в налаштуваннях таргетованої реклами можуть призвести до «зливу» бюджету.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №3

Сайт для Buissantio

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 192087

Картка в Google Мій Бізнес — безкоштовний і простий у використанні інструмент, за допомогою якого підприємці можуть керувати присутністю в Google та транслювати цільовій аудиторії важливу інформацію про компанію. Картка Google Бізнес може виконувати функції простого корпоративного сайту молодої бухгалтерської фірми, а за наявності сайту — направляти на вебресурс потенційних клієнтів. Сервіс відкриває такі можливості:

  • Приваблює на сайт трафік із Google Maps. Для цього під час реєстрації потрібно вказати URL сайту.
  • Збільшує кількість переходів на сайт із загального пошуку з прив’язкою до регіону або за брендовими запитами.
  • Полегшує клієнтам пошук компанії.
  • Повідомляє про графік роботи, новини, а також надає фотографії, відео.
  • Збирає дані про активність користувачів, які можна використовувати для вивчення статистики та динаміки відвідувань.

Незважаючи на усі переваги, картка в Google Мій Бізнес є допоміжним інструментом у просуванні послуг бухгалтерів та бухгалтерських компаній, який не може замінити повноцінний сайт.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №4

Сайт для Moreno

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 82267

 

6 переваг сайту бухгалтерської компанії

Чи варто вкладати гроші у розроблення та просування сайту? Які завдання можна розв’язати з його допомогою? Які переваги він має? Ділимося шістьма «за» ефективного сайту бухгалтерської компанії:

  1. Привернення уваги та інформування клієнтів. Якщо дрібні замовники досі вибирають бухгалтера за рекомендаціями знайомих та ділових партнерів, великий бізнес під час вибору бухгалтерської компанії керується такими критеріями, як надійність, компетенція та здатність вирішувати глобальні завдання. Мета сайту – продемонструвати ці якості.
  2. Розширення бази клієнтів. Розвиток компанії передбачає нову співпрацю з більшими та платоспроможнішими клієнтами. Знайти таких замовників допоможе ефективний вебсайт.
  3. Розширення географії бізнесу. Перехід обліку та документообігу в digital не прив’язує замовників та виконавців до одного місця знаходження. Тепер взаємодія можлива у різних містах і навіть країнах.
  4. Спрощення спілкування з клієнтами. Контактні дані, месенджер та чат на сайті полегшують комунікацію між клієнтами та бухгалтерами. Під’єднання чат-бота допоможе значно прискорити відповіді на запитання користувачів.
  5. Підвищення довіри. Сайт – індикатор якості послуг. Якісний та достовірний контент у вигляді блогів, відео та тематичних досліджень демонструє потенційним клієнтам компетентність фахівців бухгалтерської фірми. Додатковим бонусом будуть показані на сайті дипломи, грамоти та інші нагороди, а також відгуки клієнтів.
  6. Конкурентна перевага. Вебсайт допоможе демонструвати основні відмінності та унікальні пропозиції компанії. Це підвищує можливість того, що виберуть вас, а не конкурента.

Вибір виду сайту залежить від завдань, масштабів діяльності та сформованого бюджету. Який вид сайту вибрати, щоб досягти поставленої мети і максимальної ефективності — основне питання, яке потрібно розібрати перед створенням вебресурсу.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №5

Сайт для Bestpro

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 193153

 

«Односторінник» VS багатосторінковий сайт: що ефективніше

Односторінковий лендинг – це сайт, який розробляють під конкретне завдання: наприклад, заклик купити товар чи послугу, підписатися на email-розсилку або придбати квиток на майбутній захід. Сайт-візитка — невеликий сайт з кількох сторінок, який містить основну інформацію про компанію, товари та послуги, а також контактні дані.

Лендинг може бути ефективним інструментом у просуванні послуг бухгалтера, бухгалтерської фірми та компанії на початку діяльності. Ключовими його перевагами є помірні витрати на створення та обслуговування, швидке завантаження, просте внесення змін. До основних недоліків належить шаблонність, неможливість подати повну інформацію про компанію та її співробітників, послуги, акції та тарифи.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №6

Сайт для Cost accountant

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 191352

 

Доменне ім’я та хостинг: що це таке і з чим їх їдять 

Доменне ім’я – адреса сайту, яку користувачі вводять у пошуковому рядку. Хостинг – послуга розміщення файлів сайту на сервері. Розбираємось, як доменне ім’я та хостинг впливають на функціонування та просування сайту, наскільки важливим є їх правильний вибір.

Доменне ім’я впливає на позицію сайту у пошуку за брендовими та регіональними ознаками. Тому важливо, щоб воно було релевантним, тобто містило назву компанії або відображало вид та регіон діяльності. Наприклад, для бухгалтера та бухгалтерської фірми, які надають послуги у Дніпрі, найкращими будуть домени buchhalterdnipro., uchetdnepr. та подібні. Не рекомендуємо використовувати у доменному імені спеціальні знаки: дефіси, тире, косі рисочки, знаки оклику, якщо їх нема в назві компанії. Доменне ім’я також має бути коротким.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №7

Сайт для Sadar

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194020

Структура доменного імені складається з декількох рівнів – слів, розділених крапками. Що більше рівнів, то гірше запам’ятовується назва сайту, а також складніше вводити її в Мережі. Пошукові системи показують насамперед сайти верхніх доменних рівнів – першого чи другого відповідної доменної тематики та зони. Вибір на користь регіонального домену, наприклад, .kiev.ua, .dp.ua, .zp.ua, національного — .com.ua, .ru або міжнародного .com залежить від розташування та перспектив розвитку компанії.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №8

Сайт для Fundex

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 54936

Важливо також ретельно вибирати хостинг. Основні критерії вибору – це:

  • наявність ліцензії та тестового періоду;
  • надійність, яку визначають за рейтингом, відгуками та тривалістю роботи провайдера на ринку;
  • технічні та функціональні можливості;
  • зручність та різноманітність тарифних планів;
  • рівень техобслуговування та доступність зворотного зв’язку.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №9

Сайт для Finpress

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 174354

Односторінковий лендинг можна розмістити на безкоштовному хостингу, якщо його можливості відповідають параметрам вебсайту. Основні недоліки безкоштовного хостингу – низький рівень сервісу та техпідтримки, обмежена функціональність та стороння реклама на сайті, а також ненадійність та повільне завантаження ресурсу. Для розміщення корпоративного сайту з великим обсягом даних рекомендуємо використовувати сервери перевірених хостинг-провайдерів та відповідні тарифні плани.

Реєстрація доменного імені та хостингу здійснюється на приватну або юридичну особу, до того ж важливо уважно перевіряти документи, щоб застрахуватися від шахрайських дій.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №10

Сайт для Broad Advison

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 44910

 

Структура сайту: важливі сторінки та блоки

Складаючи структуру сайту, визначте, які сторінки ви хочете розмістити на вебресурсі, як організувати контент та налаштувати навігацію. Під час першого відвідування сайту користувачі розраховують знайти релевантну інформацію про бухгалтерський облік, послуги та їхню вартість у компанії або у конкретного фахівця. На головній сторінці розкажіть про можливості фірми та переваги компанії, які відрізняють її від конкурентів.

Також на панелі навігації розмістіть перехід на сторінку «Наші послуги». Клієнтам потрібні докази знань та досвіду? Сторінка «Познайомтеся з командою» розповість про те, як фахівці розвивали набір навичок, а сторінка «Наша місія» — про філософію та цінності компанії. Щоб клієнтам легко зв’язатися з бухгалтерською фірмою, розмістіть на сторінках сайту контактні дані та клікабельну кнопку «З’єднатися з нами».

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №11

Сайт для Xadvices

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 191346

На сторінці «Блог» фахівці компанії можуть ділитися новинами у бухгалтерському обліку та змінах в законодавстві, а на сторінці «Запитання-відповідь» відповідати на запитання користувачів. Важливо також створити окрему сторінку із вартістю послуг.

З погляду SEO, що більше нового, унікального контенту публікують на сайті, то вища ймовірність того, що відвідувачі знайдуть потрібну інформацію та відповіді. Це означає, що рейтинг сайту у пошукових системах підвищиться. Важливо не тільки проінформувати користувачів, але також перетворити їх на клієнтів. Цього можна досягти за допомогою переконливих CTA, або закликів до дії.

У дизайн вебсайту бухгалтерської компанії закладають принципи та ідеї, які формують у відвідувачів довіру та продають послуги компанії.

Вебсайт має бути адаптований під мобільні пристрої, а тому всі елементи вебдизайну повинні мати однаковий вигляд як у десктопній версії, так на і смартфонах або планшетах.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №12

Сайт для Techto

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 187132

 

Must-have вебсайту бухгалтерської компанії

Незалежно від структури та кількості сторінок сайту бухгалтерської компанії, існують must-have елементи, без яких компанія може втратити частину клієнтів. Їхня відсутність також скоротить утримання користувачів на сайті.

Елементи достовірності. Бухгалтерські фірми часто з NDA не можуть виставляти список клієнтів на вебсайті для демонстрації компетентності. Однак, ви можете опублікувати згадки про нагороди, посилання на статті у великих авторитетних виданнях, а також розповісти про компетенцію співробітників.

Експертний та цікавий контент. Одна з проблем вебсайтів бухгалтерських фірм — пошук балансу між експертністю та легкістю сприйняття контенту не фахівцями. Перший крок у виборі стилю письма, або Tone of Voice – визначення цільової аудиторії. Важливо уникати складної термінології, яку можуть не знати середньостатистичні користувачі. Тексти мають бути зрозумілими, не перевантаженими штампами та канцеляризмами.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №13

Сайт для Trade Bit

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 67017

Короткий стиль викладу. Відвідувачі вебсайту найчастіше сканують, а не читають тексти. Щоб зробити контент максимально цікавим та затримати користувача на сторінці, розділяйте текст на підзаголовки чи блоки, а також використовуйте просту мову. Для передачі складної інформації ефективно застосовувати графіки, діаграми та інші елементи візуалізації даних.

Прості контактні форми. Вони повинні містити заяву про безпеку. Важливо дати відвідувачам гарантію, що особиста інформація не надсилається третім особам. Форми важливо оптимізувати під мобільні пристрої. Номер телефону компанії розмістіть на видному місці вгорі кожної сторінки, а в мобільній версії зафіксуйте зверху, щоб він завжди був на видноті, коли користувачі прокручують сайт.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №14

Сайт для Dream-it

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 172656

 

Тренди в дизайні сайтів: ефективне відмежування від конкурентів

За даними міжнародної рекламної компанії Criteo, 71% користувачів розпочинають пошук інформації на мобільних пристроях. Бухгалтерські фірми без оптимізованого вебсайту втрачають можливість залучити більшу кількість клієнтів. Крім того, адаптація під мобільні пристрої впливає на рейтинг вебресурсу у пошукових системах. Тому оптимізація сайту бухгалтерського обліку та його підготовка до роботи з мобільними пристроями – тренд №1.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №15

Сайт для Bizup

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 182981

Відеоконтент привертає увагу користувачів та довше їх утримує на сайті. За даними дослідження компанії Aberdeen Group, сайти з відеоконтентом залучають на 66% більше відвідувачів та збільшують впізнаваність бренду на 54%. Відеосюжет на головній сторінці, регулярна публікація відеороликів про бухгалтерські послуги та пропозиції, навчальні відео в реальному часі, а також вебінари, конференції та семінари – тренд №2 у дизайні вебресурсів.

Елемент адаптивного дизайну «Липке меню» дозволяє тримати у полі зору важливі елементи навігації. Деякі сайти навіть закріплюють вторинну навігацію або параметри фільтрації у нижній частині екрана, щоб забезпечити доступ до важливих функцій під час перегляду вебсайтів на мобільних пристроях. «Липке меню» – тренд №3.

Кольори на білих поверхнях, мінімалізм та friendly-дизайн полегшують пошук на сайті, виділяють контент та формують довіру. Решту популярних сучасних тенденцій у дизайні сайтів у такій консервативній сфері, як бухгалтерський облік, застосовують рідше.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №16

Сайт для Financial Vision

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 57761

 

«Хочу сайт»: де замовити та скільки коштує розробка

Бухгалтеру, який надає послуги обліку для малого бізнесу, досить односторінкового сайту з простим дизайном та базовим функціоналом. При самостійній розробці вартість готового сайту залежатиме лише від ціни шаблону. Варто зважити на витрати часу на його створення і правильно оцінити свої можливості. Недоліки односторінкового сайту на шаблоні – схожість з подібними сайтами конкурентів, низькі позиції у пошуковій системі порівняно з багатосторінковими сайтами і обмежені можливості SEO просування.

Для просування послуг невеликої бухгалтерської фірми оптимальний варіант – сайт-візитка з невеликою кількістю сторінок. Він дозволяє передати основну інформацію про компанію, фахівців, послуги та їхню вартість. Ціна сайту залежить від кількості сторінок та варіанту створення: на основі готового шаблону (до 20 тисяч) або індивідуального розроблення (понад 25 тисяч гривень).

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №17

Сайт для Dividenz

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69423

Великим компаніям із широким спектром бухгалтерських послуг та аудиту потрібен повноцінний корпоративний сайт. Його розробка на основі готового шаблону коштує до 30 тисяч гривень, а створення унікального сайту з нуля понад 45 тисяч.

Для розроблення сайту замовнику потрібно підготувати таку інформацію:

  • назва компанії, вид сайту, цілі створення;
  • стиль та корпоративна гама кольорів, логотип та інші елементи фірмового стилю;
  • перелік сторінок та розділів сайту;
  • дані про персонал, послуги, тарифні плани;
  • контент: фотографії та відеоролики, тексти статей;
  • бюджет, вимоги до продуктивності та безпеки.

До моменту створення сайту замовник має лише загальне уявлення про те, яким повинен бути вебресурс? Дизайнери студії iFish розроблять ефективну концепцію та підготують унікальний контент.

Сайт бухгалтера та бухгалтерської фірми №18

Сайт для Delirum

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71724

 

Веброзробка в iFish — замовте сайт просто зараз

Наше портфоліо говорить краще за слова — за 10 років у вебдизайні ми створили майже 1200 сайтів. Працюємо за технічним завданням, узгодженим із замовником. Пропонуємо пакетні рішення, від концепції до готового продукту з подальшим SEO просуванням. Працюємо по Україні та всьому світу.

Бажаєте дізнатися більше про процес розроблення та просування сайтів, а також ознайомитись із вартістю послуг? Зателефонуйте до нас надішліть запит у чаті на сайті. Просувайте бухгалтерський бізнес без «зливу» бюджету!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved