Розробка сайту для готелю: 12 готових рішень для створення та просування бізнесу

Зустрічайте клієнтів красиво – гостинність готелю починається з сайту

Hōshi Ryokan («Хосі-рекан») — найдавніший у світі готель та найстаріший сімейний бізнес, якому понад 1300 років. Керує готелем вже 46-е покоління родини Хосі. Відомо, що його відкрили у 717 році. За тринадцять століть «Хосі-рекан» жодного разу не зачиняв свої двері для відвідувачів, переживши декілька громадянських воєн, дві світові війни та прихід у країну транснаціональних компаній.

Можливо, вашому готелю не судилося стати другим Hōshi Ryokan, але ви точно можете вплинути на його прибуток та тривалість функціонування. Наприклад, за допомогою сайту, що продає. Як розробити вебресурс, який викликає довіру та конвертує трафік у реальних клієнтів, поділилися фахівці вебстудії iFish.

Сайт готелю №1

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69951

Як залучити клієнтів: 5 причин створити сайт для готелю

Готельна індустрія – висококонкурентний бізнес. Незважаючи на наявність готельних агрегаторів для пошуку та бронювання житла, таких як Airbnb або Booking, великі готелі вкладають бюджет у розроблення свого сайту.

Якщо ви плануєте розширення бізнесу у сфері готелів та хостелів або хочете з нуля створити бізнес, який почне приносити прибуток вже на старті, приділяйте достатньо уваги стратегії, вивченню ринку та переходу до digital. У більшості випадків вистачає сайту, що продає. Тим паче, за підрахунками консалтингових компаній та digital-маркетологів:

  • 62% користувачів воліють бронювати номери в інтернеті;
  • 52% великих готелів вкладаються в інтернет-просування.

Особисті сайти готелів утримують друге місце за обсягами бронювання, конкуруючи з глобальними сайтами пошуку житла. Так, наприклад, в США на агрегаторах бронюють номери 58% опитаних користувачів, а на сайтах готелів — 45%. Інші 28% для пошуку та бронювання готелів вибирають послуги метапошуку.

Сайт готелю №2

Сайт отеля WOODS

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58970

Переваги сайту для власників готельного бізнесу

  1. Економія часу та грошей. Для того, щоб надати інформацію потенційним клієнтам, менеджери готелю витрачають час. Незалежно від формату уточнення інформації – телефон, брошура чи електронний лист – сайт заощадить час персоналу та забезпечить зручність клієнтам. На сторінках вебресурсу можна розмістити всю необхідну інформацію, що позбавить необхідності консультування серед менеджерів.
  2. Підвищення довіри. Сайт із зручною структурою, сучасним дизайном та позитивними відгуками підвищує довіру потенційних клієнтів, мотивуючи забронювати номер у вашому готелі.
  3. Залучення клієнтів. Сайт приваблює більше клієнтів завдяки акціям, програмам лояльності та спеціальним пропозиціям. Це ефективний інструмент реклами та продажів.
  4. Розширення бази клієнтів. Розробляючи сайт, можна локалізувати його для різних географічних ринків і клієнтів. Так ви зможете залучати в готель чи хостел туристів з інших міст та країн.
  5. Збирання відгуків. Збирання та аналіз зворотного зв’язку допоможе визначити цільову аудиторію, скласти «портрет» клієнта, зрозуміти його інтереси та основні потреби. Пізніше буде легше запускати прибуткові промоакції, а також розробляти ефективні SMM та рекламні кампанії.

І, нарешті, ефективний сайт підвищує прибуток готельного бізнесу. При бронюванні номерів через агрегатори та інші сторонні сервіси готель втрачає до 15% доходу через комісію. Робота з посередниками також забирає багато часу на контроль платежів та перевірку доступності номерів. Крім того, розвинути сильний бренд готелю без власного сайту буде складно. Користувачі агрегаторів запам’ятають логотип Booking, а не готелю чи хостелу, у якому вони зупинилися.

Сайт готелю №3

Сайт отеля Luviana

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84014

 

Односторінковий лендинг VS багатосторінковий сайт: що вибрати

Сайт — це набір сторінок або одна сторінка, що прокручується, доступна за посиланням у Мережі. Сайти поділяються на декілька видів:

  • Лендинг — односторінковий сайт.
  • Сайт-візитка — вебресурс із простою структурою. Переважно складається з опису компанії, основних послуг чи товарів та контактних даних.
  • Сайт-каталог — сайт з розширеною структурою сторінок, де запропоновані товари або послуги компанії. У випадку з готельним бізнесом це каталог доступних номерів.
  • Корпоративний багатосторінковий сайт — вебресурс зі складною структурою та великою кількістю сторінок.

Сайт готелю №4

Сайт отеля Люкс

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 195089

Landing page створюють для однієї пропозиції, наприклад, для анонсу знижки або презентації заходу. На сторінці розміщують основну інформацію: період дії знижки, умови акційної пропозиції, або дату, місце, програму та спікерів інвенту. Також необхідно зробити кнопку CTA (закликання до дії). Після розроблення лендингу маркетологи запускають рекламу до Google, Instagram та Facebook. Landing допомагає акумулювати трафік із різних digital-каналів. Однак, використовувати такий сайт для повноцінного просування готелю малоефективно.

Сайт-візитка — це візитна картка готелю, проте розміщена вона не на картоні, а в онлайні. Щоб поділитися такою «візиткою», достатньо надіслати користувачеві посилання на вебресурс. Головна функція сайту-візитки – інформувати та надавати цілодобовий доступ до необхідної інформації про компанію. Мінус використання цього виду ресурсу – складність пошукового просування. Так, ви не зможете вивести такий сайт у ТОП пошукових запитів. Отже, знайти його в інтернеті буде складно, а пошук клієнтів буде можливим лише за допомогою платної реклами, реферального маркетингу або «сарафанного радіо».

Сайт-каталог містить набір товарів чи послуг, складнішу навігацію та фільтрацію запитів. Звичні каталоги – це сайти оренди нерухомості чи вебресурси послуг компанії. Різновид сайту допоможе показати номерний фонд, однак обмежить розробників та власника готелю у публікації повноцінної інформації про варіант проживання.

Корпоративний багатосторінковий сайт дозволяє залишити заявку на бронювання та переглянути необхідну інформацію про готель. Це об’ємний сайт зі складною структурою, який ефективно просувати у пошукових системах для виведення на високі позиції у висококонкурентній ніші. Ми рекомендуємо вибирати багатосторінковий сайт великим готелям, а також молодому бізнесу, власники яких хочуть отримувати прибуток на старті відкриття готелю або хостелу.

Сайт готелю №5

Сайт гостиницы Bookit

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61155

 

«Сім разів відміряй, один раз відріж»: формула ідеального сайту

Головна мета сайту готелю – залучення клієнтів. Тому вебресурс має бути зручним та зрозумілим, містити релевантну інформацію та мотивувати забронювати номер. Цього можна досягти за допомогою правильної структури та текстів, що продають. Що має містити сайт готелю чи хостелу:

  • Зображення для обкладинки. Розмістіть на головній сторінці фото або відео готелю, щоб відразу захотілося тут зупинитися. Другий варіант – показати місто, щоб мотивувати його відвідати, забронювавши номер у вашому готелі. Текст на обкладинці має бути контрастним та легким для читання. Якщо іноземці часто зупиняються у готелі, додайте кнопки перемикання мовної версії сайту.
  • Опис готелю. Напишіть про місцезнаходження готелю, відстань до центру міста, аеропорту та головних туристичних локацій. Розкажіть про переваги місця та розмістіть кнопку CTA – наприклад, «Забронювати номер» для тих, хто зважився відпочити у готелі. Використовуйте відео та фотографії – часто готель та його територію ефективніше показати, а не розписувати. Продемонструйте деталі інтер’єру, вид з вікна, сніданки у ресторані та події, які тут відбувалися. Фото та відеоролики замовте у професіонала.
  • Опис сервісу та додаткових послуг. Вкажіть, чим оснащені номери, чи є конференц- та event-зала, а також чи доступний Wi-Fi на всій території готелю. Можливо, ви пропонуєте безкоштовні сніданки? Ресторан вашого готелю двічі на тиждень обслуговує шеф-кухар із зірками Мішлен? Вихваляйтеся! Підкріпіть переваги готелю зображеннями.
  • Вартість проживання. Додайте в окремий прайс-лист з коротким описом послуг. Відзначте місткість та оснащення номерів.
  • Відгуки клієнтів. Коментарі про готель викликають довіру користувачів та мають значення при бронюванні. Надсилайте гостям форму для збирання відгуків. Щоб стимулювати зворотний зв’язок, запропонуйте промокод на знижку на проживання. Публікуючи відгуки на сайті, вказуйте ім’я та місто відправника, щоб відгуки мали реальний вигляд.
  • Карта маршруту. Розмістіть сторінку з картою та рекомендаціями щодо проїзду до готелю. Так гостям не доведеться запитувати адміністратора про маршрут. Карта особливо важлива, якщо готель важко знайти.
  • Інформація щодо правил оплати. Вкажіть можливі способи оплати після прибуття в готель, а також чи стягується оплата при скасуванні бронювання.
  • Правила проживання та інформація про візову підтримку. Опублікуйте час заїзду та виїзду з готелю чи хостелу. Поділіться інформацією про візову підтримку (якщо є), яку персонал готелю може надати іноземцям.
  • Контактні дані. Розмістіть адресу, номер телефону, e-mail та кнопки соціальних мереж. На карті залиште позначку точного розташування готелю.

Сайт готелю №6

Сайт гостиницы Ciestra

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 71482

Додавання форми онлайн-бронювання допоможе заощадите час та сили персоналу, клієнтів, а також залучити більше гостей. Зверніть увагу, що шрифт на сайті має бути читаним та контрастним. Для легкого сприйняття тексту використовуйте шрифти без засічок, наприклад Open Sans, Roboto та PT Sans. Основне правило для кольору – темний шрифт на світлому тлі або навпаки.

Важлива складова вебсайту – мультимовність.

Більшість клієнтів готельного бізнесу – туристи. Якщо сайт не перекладено англійською, потенційні клієнти, які не володіють російською чи українською, підуть до конкурентів. Не забувайте, що частка мобільного трафіку постійно зростає. Це означає, що дизайн вебсайту готелю має бути адаптований до смартфонів та планшетів. Важлива також швидкість завантаження. Експерименти з елементами дизайну не повинні збільшувати час очікування для відображення сторінок та окремих складових вебресурсу.

Сайт готелю №7

Сайт отеля Lairom

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 77972

 

Тренди у дизайні сайтів, які не можна ігнорувати

Сайти мають три секунди, щоб «зачепити» користувача. Розробляючи ексклюзивний дизайн, фахівці прагнуть підкреслити індивідуальність готелю та продемонструвати його переваги: ​​кухню ресторану, мальовничі краєвиди з панорамних вікон, персонал, інтер’єр, SPA-центр та територію. Крім того, фокус робиться на емоційну складову. Фотографії, відео та тексти мають доповнювати дизайн сайту та розповісти користувачам певну історію.

Комерційний письменник і редактор Максим Ілляхов у книзі «Зрозуміло» пише, що люди схильні аналізувати текст, а фотографії вони сприймають емоційно. Автор радить:

«Все, про що читач має думати, виражаємо текстом, таблицями та числами. Все, що читач має відчути, висловлюємо зображеннями, малюнками, фотографіями та відео». 

Сайт готелю №8

Сайт гостиницы Snohimi

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64142

Які ще тренди у дизайні сайтів варто взяти до уваги:

  1. Поєднання статики та динаміки. Замість статичних фото спробуйте використовувати анімовані або розмістіть зображення з різними ефектами. Це сильніше привертає увагу до візуальної складової.
  2. Професійні фотографії. Фото, зроблені на смартфон, не збільшать завантаженість номерів готелю. Навпаки, вони зіпсують репутацію бізнесу, а довіра користувачів до готелю знизиться. Розміщуйте професійні фото з мінімальною роздільною здатністю 1920×1080.
  3. Більше фотографій реального життя. Відтретушовані світлини а-ля «родина з дітьми, золотистий ретрівер і всі посміхаються» вже давно не працюють. Використовуйте на сайті більше кадрів реального життя.
  4. Відеоконтент. Згідно з TechCrunch, у YouTube 4 мільйони переглядів відео за хвилину. Соціальна мережа Facebook має 8 мільярдів переглядів на день. Крім того, за даними досліджень, кожен другий користувач інтернету віддає перевагу відеороликам, а не іншим видам контенту.
  5. Мінімалізм. Вашому сайту не потрібні надмірні прикраси, щоб донести до потенційного клієнта свою місію та переваги. Тому тренд у дизайні 2021 року – спрощення та лаконічний стиль.
  6. Мінімальна кількість відтінків. Використовуйте просту палітру кольорів. Якщо бренд вашого готелю не має фірмових кольорів, їх поєднання можна підібрати за допомогою спеціальних сервісів — наприклад, Сoolors і Color Hunt.

І насамкінець — експерименти з дизайном можуть як покращити сайт, так і відлякати користувача. Робіть ставку на зручність користування, гарну навігацію, швидке завантаження, а також користь для відвідувачів. Щоб відбудуватися від конкурентів, аналізуйте дизайн їхніх сайтів.

Сайт готелю №9

 

Сайт отеля Mageco

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 78833

 

Використовувати шаблон чи замовити унікальний дизайн сайту готелю?

Шаблони – це готові дизайни сайту на платформі (CMS). Вони зустрічаються на WordPress та Tilda (сайт-візитка). Готові шаблони вибирають з метою економії часу та бюджету. Власнику бізнесу не доводиться вигадувати дизайн сайту або платити за розробку концепції фахівцю. Крім того, шаблон забезпечує запуск сайту протягом 10-20 днів. Все, що потрібно – купити шаблон, налаштувати його, а також розмістити тексти та фотографії.

Шаблон – це вдале рішення за обмеженого бюджету. Вартість розроблення такого сайту коштуватиме власнику готелю приблизно 800-1200$. До недоліків готових шаблонів належать:

  1. низька кастомізація;
  2. обмежений функціонал;
  3. низька унікальність — шаблон може використовувати ще хтось.

Рекомендуємо вибирати готові шаблони, якщо вам потрібний сайт недорого і вам не важлива унікальність. Розробляючи такий вебресурс, ви маєте можливість залишити більшу частину бюджету на просування та рекламу готелю.

Сайт готелю №10

Сайт отеля Primo

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69389

 

«Хочу сайт»: вартість розробки лендингу та багатосторінника 

Створення сайту готелю – багатоетапний процес. Він починається з планування. Першочергове завдання для команди iFish – аналіз цілей та завдань клієнта. Для цього ми з’ясовуємо, на чому потрібно наголошувати при розробленні сайту, а також визначаємо унікальні особливості готелю. Пізніше складаємо технічне завдання.

Наступний етап — формування документа, яким у процесі створення вебресурсу керуватиметься команда: від дизайнера, верстальника, програміста та тестувальника до менеджера проєкту. Після затвердження технічного завдання, команда розробляє сайт. Кожен макет ми погоджуємо з клієнтом, потім передаємо вебсайт у верстку та на програмування. Кожен етап тестується на наявність «багів» — похибок, які можуть погіршувати досвід користувача, порушувати роботу сайту та знижувати довіру до вебресурсу.

Ціна розробки сайту залежить від складності проєкту, шаблону чи фірмового дизайну, інтеграції сторонніх систем (бронювання, чат-ботів) та SEO просування. Так, сайт-візитка для готелю коштуватиме $800, багатосторінковий сайт з інтеграцією сторонніх сервісів — приблизно $1500.

Розроблення сайту готелю потребує технічних навичок розробників та розуміння маркетингу. Перед створенням вебресурсу потрібно визначити цільову аудиторію готелю, його переваги та відмінні якості.

Сайт готелю №11

Сайт гостиницы Dwelex

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76877

Просування сайту готелю

Що ще? Розробка сайту – це вершина айсберга. Після запуску вебресурсу важливо привести на сайт клієнтів. Цього можна досягти за допомогою глибокої оптимізації вебресурсу під пошукові системи.

Інструменти просування сайту готелю:

  1. локальне просування: Google карти та Google Бізнес;
  2. seo оптимізація сайту;
  3. контекстна реклама;
  4. таргетована реклама у соцмережах: FB, YouTube, Insta.

Сайт готелю №12

Сайт отеля Minder

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76477

 

Створення сайту для готелю чи хостелу та просування «під ключ» у вебстудії iFish

Сайт готелю або хостелу, що продає, приваблює нових гостей, підвищує впізнаваність бренду і збільшує прибутковість бізнесу. Фахівці вебстудії iFish створюють сайти, де користувачі знайдуть усі дані та сервіси, необхідні для планування відпочинку та бронювання готелю. Ви можете замовити:

Якщо звернетесь до нас, то отримаєте професійне розроблення сайту з урахуванням аспектів готельного бізнесу, цільової аудиторії та конкурентів. Ми забезпечуємо захист вебресурсу від вірусів та атак, підтримуючи його коректну роботу. Залишились запитання? Залишіть замовлення і ми проведемо безкоштовну консультацію, обговоримо особливості вашого проєкту. Більше про створення та ефективні інструменти, які зроблять готельний бізнес успішним, читайте у блозі вебстудії.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved