→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сайт кав’ярні та бару: як працює маркетинг у ресторанному бізнесі

Ви відкрили затишну кав’ярню зі смачними десертами, широкою кавовою картою та нестандартною подачею снеків. Розмістили на фасаді креативну вивіску. Заплатили за зовнішню рекламу та PR-публікації у ЗМІ… а потік клієнтів слабкий. У чому проблема? Вивіска недостатньо привертає увагу перехожих? Чи потрібно замінити банерну рекламу? Причина в іншому: вас просто нема в онлайні.

Маркетинг ресторанного бізнесу мало відрізняється від маркетингу в інших нішах. Він будується на розумінні ринку та позиціонуванні компанії, комунікації з аудиторією та пошуку способів закохати людей у ​​ваш заклад.

Кожна кав’ярня чи бар – це нова концепція зі своєю легендою та ДНК бренду. Саме їх необхідно розвивати та транслювати цільовій аудиторії бізнесу. Найефективніший спосіб – робити це через інтернет.

Сайт кав’ярні та бару №1

Сайт для Fattbean

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 103093

 

Навіщо кав’ярні та бару Instagram 

Головні інструменти комунікації кав’ярні чи бару – це Tripadvisor, Facebook, Instagram та Google. Відвідувачі в Україні найбільше часу проводять у Facebook та Instagram, а іноземні гості шукають інформацію у Google та Tripadvisor.

Використовуйте Instagram та інші соціальні мережі для натхнення та комунікації з потенційними відвідувачами. Публікуйте у соціальних мережах UGC (користувацький контент) — для цього вкладайтесь в інтер’єр, посуд, сервірування столів, подачу десертів та напоїв.

У ресторані всі елементи мають бути «інстаграмними». Щоб про заклад дізналося більше людей, рекламуйтеся в інфлюєнсерів та блогерів. Якщо лідер думки щиро поділиться враженнями про кав’ярню чи бар, за ним до закладу підуть сотні підписників.

Сайт кав’ярні та бару №2

Сайт для Cup o'Java

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62476

 

«Окей, Google, а як же сайт?»: 5 переваг вебсайту кав’ярні та бару

Незважаючи на популярність Instagram і Facebook — лише першу соцмережу щомісяця відвідує понад мільярд людей, — кав’ярні потрібен вебсайт, що продає.

Ваш заклад розташований на прохідному місці, ви періодично рекламуєте кав’ярню чи бар на місцевому ТБ та у брошурах? Фахівці вебстудії iFish підготували 5 основних переваг розробки фірмового сайту «з нуля»:

  • Приваблення потенційних клієнтів. З сайтом ви можете знаходити постійних відвідувачів навіть з інших районів, якщо вони відвозять у ваш район дитину до репетитора, щоранку приїжджають на роботу, беруть участь у ділових чи особистих зустрічах. Гарний сайт демонструє ціни у закладі, режим роботи, меню та інтер’єр.
  • Запрошення людей на заходи. Мотивуйте споживачів прийти на трансляцію футболу чи тематичний захід. Зараз про майбутню подію знають лише ваші потенційні клієнти. Однак ви можете розширити кількість поінформованих людей, які вибирають, куди піти відпочити або де відсвяткувати важливу подію.
  • Збільшення середнього чека. Підвищуйте чек у закладі за допомогою акції: «при купівлі Х порцій пива отримайте 1 у подарунок» або «приведи друга і отримай бонус: -10% від загального замовлення». Сайт дозволяє заздалегідь поінформувати клієнта про спецпропозиції кав’ярні або бару. Люди прийдуть до закладу, сподіваючись залишити більше грошей.
  • Збільшення доходу закладу. Сайт, що продає, закликає до відвідування і збільшує кількість постійних клієнтів. Навіть у кризу ви зможете запускати спеціальні пропозиції та стимулювати людей відвідати кав’ярню чи бар, збільшуючи дохід.
  • Більше можливостей для аналітики та покращення кав’ярні чи бару. Інструменти аналітики допоможуть відстежувати ефективність рекламних каналів, оптимізувати рекламний бюджет та заробляти більше за скорочення рекламного бюджету. До того ж, до сайту можна під’єднати сторонні сервіси, наприклад, сервіс бронювання столиків або замовлення доставки їжі.

Важливо розробити вебресурс із структурою, що продає, креативними фото та відеороликами, а також текстами, які переконують відвідати заклад. Головними формулами та рецептами поділилися фахівці нашої вебстудії.

Сайт кав’ярні та бару №3

Сайт для Alcomix

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64641

 

Односторінковий лендинг VS – повноцінний сайт: що створити?

Сайт – це сторінка або група вебсторінок, об’єднаних однією тематикою. Існують багатосторінкові та односторінкові сайти. Перші дозволяють розмістити в інтернеті докладну інформацію про компанію та її послуги, а також використовувати декілька цільових дій — інтернет-магазин, блог, канал новин, сайт про компанію. Односторінковий сайт передбачає невеликий обсяг інформації, поділеної на блоки, у межах однієї сторінки – візитки або лендингу.

Сайт-візитка — вебресурс, який транслює інформацію про кав’ярню або бар, її персонал і страви, а також надає контактні дані.

Лендинг — це односторінковий сайт, розроблений за чіткою структурою у блоках. Лендинг має стимулювати виконання цільової дії: забронювати столик, замовити доставку їжі або підписатися на розсилку новин. Його також використовують для залучення трафіку на багатосторінковий сайт. З цією метою запускають рекламні оголошення: контекстну чи таргетовану рекламу.

Сайт кав’ярні та бару №4

Сайт для Latteccino

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 63569

Landing page відрізняється від сайту:

  • Різною зацікавленістю користувачів. На багатосторінковому сайті користувач у пошуках потрібної інформації переходить зі сторінки на сторінку. Відвідувач може закрити сайт і повернутися до нього пізніше – це довгостроковий інтерес. Лендинг зацікавлює у конкретний момент, коли користувач перейшов на вебресурс. Весь матеріал на сторінці подається у форматі блоків та кнопок CTA. Інформація має бути лаконічною та цікавою, щоб людина виконала цільову дію, оскільки вона швидше за все не повернеться на лендинг.
  • Навігацією. На багатосторінковому сайті доступне меню та посилання для переходу на інші сторінки. Мета цього виду вебресурсу — надати відвідувачеві можливість познайомитись з кав’ярнею, вибрати страви для замовлення доставки, вивчити доступні зали у закладі. Лендинг розробляють за чіткою структурою, сам сайт потрібно прокручувати вгору чи вниз. Мета landing page – утримати користувача та стимулювати його до виконання потрібної дії.
  • Закликом до дії (CTA). На багатосторінковому сайті розміщують декілька закликів до дії: забронювати столик, підписатися на спецпропозиції, замовити доставку їжі. На лендингу має бути одна кнопка CTA – так користувач не заплутається на сторінці, зрозуміє, що від нього хочуть, і з більшою ймовірністю виконає потрібну дію.

Сайт кав’ярні та бару №5

Сайт для Delicia

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 62386

Крім того, лендинг відрізняється від багатосторінника вартістю розроблення. Створення багатосторінкового сайту коштує від $1000. Розробка лендингу коштуватиме $500. Ціна зростає залежно від дизайну готового сайту, домену, хостингу та інтеграції сторонніх сервісів.

Коли створити landing page

Лендинг створюють для реклами компанії та її послуг. На сторінці є меню або доставка їжі. На лендингу також можна просувати акції та розіграші або розміщувати лід-магніти: наприклад, безкоштовний рецепт дієтичного торта «Наполеон» за підписку на розсилання новин.

Сайт кав’ярні та бару №6

Сайт для Yami

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84655

 

Коли варто вибрати багатосторінковий сайт

Повноцінний сайт придатний для закладів, яким необхідно розмістити в інтернеті великий обсяг інформації. Наприклад, показати доступні для замовлення страви, варіанти доставки, оплати та можливість відстежувати місцезнаходження кур’єра.

Для залучення клієнтів із пошукових систем на сайті можна розмістити блог. Відкрийте коментарі, лічильник переглядів та можливість ділитися статтями у соціальних мережах.

Сайт кав’ярні та бару №7

Сайт для Tasty crowd

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 165936

 

Тренди у дизайні сайтів: привертаємо увагу та формуємо довіру

У брендів є 3 секунди, щоб зацікавити користувача. Цього можна досягти насамперед завдяки унікальному дизайну. Фахівці iFish поділилися, на які тренди варто звернути увагу під час створення сайту кав’ярні або бару.

Мінімалізм

Дедалі більше компаній переходять від опрацьованих до деталей логотипів до простих мінімалістичних і навіть консервативних. Усе тому, що надмірні прикраси не потрібні, якщо ви хочете донести до потенційного відвідувача концепцію та унікальність кав’ярні чи бару. Тому у тренді в дизайні 2021 року — мінімалізм.

Сайт кав’ярні та бару №8

Сайт для Yamiz

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76771

 

Несподівані поєднання

Використовуйте оригінальні комбінації – наприклад, поєднання плоских візерунків та 3D кольорових фотографій, а також гру на контрастах. У вебдизайні також добре працює мікс статичних та анімованих зображень. Цей тренд ефективно використовувати для привернення уваги користувача на візуальну складову.

Сміливі кольори

Раніше лаконічний дизайн був показником статусності, а бренди наслідували Apple або Nike. Сьогодні компанії не бояться бути яскравими та експериментувати з відтінками. Навіть згаданий Apple під час однієї з презентацій показав різнокольорові версії свого логотипу. Головне правило у виборі кольорів – вони повинні відповідати інтер’єру закладу та дизайну інших каналів комунікації, поміж них і соціальних мереж.

Сайт кав’ярні та бару №9

Сайт для Flavory

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 52083

 

Більше фото реального життя та stories-style

«Вилизаними» фото та стоковими зображеннями вже нікого не привабите. У тренді дизайну 2021 року – світлини реального життя. Подивіться, що публікують великі бренди, наприклад, «Фаворит Спорт» запустили рекламну кампанію зі спортсменами України, які спілкуються у форматі stories. Компанія продемонструвала життя зірок та дозволила ЦА стати до них ближчими.

Створюючи контент для кав’ярні або бару, робіть більше «живих», динамічних фотографій, наприклад людей, які сміються, з коктейлем у руці. Або сім’ї з собакою, яка зайшла на десерт у кав’ярню після тривалої прогулянки містом у вихідний. Використовуйте також анімовані зображення, вони краще привертають увагу та підвищують залучення відвідувачів сайту.

Сайт кав’ярні та бару №10

Сайт для Patisserie

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64395

 

Мобільний маркетинг: які технології впроваджувати на сайт для «mobile-нації»

Мобільні пристрої використовують 5 мільярдів людей, а це приблизно 70% населення планети. Кількість користувачів інтернету в останні декілька років збільшується лише за рахунок смартфонів та планшетів. В Україні mobile зростає на 20% на рік, а користування десктопною версією сайтів знижується.

Попит на мобайл стимулює бренди створювати та тестувати нові рекламні формати – Instagram Stories та Facebook Canvas. Перший варіант – це свого роду серіал про ваш бренд. Формат підвищує активність аудиторії та охоплення. Facebook Canvas є рекламним банером, який при кліку розкривається в інтерактивне полотно-конструктор.

Сайт кав’ярні та бару №11

Сайт для Coffero

 

СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 195621

Так, кулінарний канал Tastemade запустив stories з покроковою демонстрацією, як зробити манікюр з дизайном у вигляді капкейків. Така ідея добре працює в beauty та food-сферах. До речі, за даними Instagram, сторіс щодня дивляться півмільйона людей. А 62% Instagram-користувачів повідомили, що інтерес до бренду чи продукту у них виникає після того, як вони побачать його у сторіс.

Сайт кав’ярні та бару №12

Сайт для Delish

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 193145

Які технології та елементи впроваджувати на сайт для користувачів мобайлу:

  1. Відео. Зростає частка мобільних відео. Користувачі хочуть споживати з екранів смартфонів швидко та багато – відео чудово покриває цю потребу. Короткі відеоролики по 3-6 секунд сьогодні у ТОПі трендів. Стільки часу у брендів для того, щоб донести рекламне повідомлення та зацікавити користувача.
  2. AR- і VR-технології. IKEA створила застосунок, який дозволяє «приміряти» меблі до будь-якого інтер’єру. Компанія ОККО запустила мобільну програму, яка «оживляє» малюнки на кавових стаканчиках. А мережа кав’ярень Starbucks у 2019 році презентувала AR-маски, які активуються під час наведення камери на одну з колекційних склянок у різдвяному дизайні. Відсутність межі між реальним та віртуальним створює потужний вау-ефект і дає компаніям перевагу.

Сайт кав’ярні та бару №13

Сайт для Lafeteria

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 201791

Крім того, важливо оптимізувати сайт кав’ярні чи бару для мобільних пристроїв. Мобільний завжди під рукою, користувачі можуть отримати доступ до вебресурсу будь-коли і активно вивчати сайти зі смартфонів або планшетів. Однак це не єдина причина, чому вам потрібно адаптувати сайт під мобайл.

З липня 2019 року мобільний індекс став пріоритетним у ранжируванні вебресурсів Google. Пошукові роботи моніторять сайти на адаптивність для смартфонів та планшетів. Якщо сайтом незручно користуватися з мобільних пристроїв, досягти першої сторінки пошукової видачі буде важко. Отже, ви втрачаєте потенційних клієнтів.

Сайт кав’ярні та бару №14

Сайт для Canabis cafe

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 103144

 

До уваги власників: 5 книг про менеджмент, контент та ресторанну сферу

Щоб побудувати сильний бренд, потрібно багато вчитися — підвищувати якість обслуговування, створювати прибуткові спецпропозиції, грамотно вести Інстаграм та закохувати історіями про кав’ярню чи бар. Можна працювати за принципом спроб і помилок, а можна вчитися на досвіді відомих. Тим паче, таке навчання зараз доступне навіть без великого бюджету та популярних курсів. Зібрали книги, які варто прочитати власникам бізнесу, менеджерам та креативникам:

  1. «Гарна стратегія, погана стратегія», Р. Румельт. Світом править стратегія. Вона потрібна, щоб створити прибутковий бізнес, розуміти потреби клієнтів та вчитися їх правильно «закривати». Багато хто починає вести бізнес без чіткої стратегії та розуміння «як потрібно», а в результаті — «злив» бюджету, зайві витрати та провал компанії. Книжка дасть зрозуміти як розробити стратегію, щоб справа «вигоріла».
  2. «Мій найпродуктивніший рік», К. Бейлі. Автор книги за 365 днів випробував найпопулярніші методики продуктивності: підйом о 4 ранку та о 12 дня, ретельне планування дня та довіра біоритмам. Вкотре підтвердилася теорія: немає єдиної ефективної формули, яка працює для кожного. Однак ви можете знайти у книзі свою.
  3. «Контентна стратегія керування сайтом», К. Халворсон, М. Реч. Щоб сайт подобався читачам та відповідав цілям бізнесу, він має бути корисним та лаконічним. Засновник консалтингової компанії Brain Traffic Крістіна Халворсон упевнена: без контент-стратегії бізнесу у 2021 році не обійтися. Книжка навчить автоматизації процесу заповнення вебсайту, а також аргументує, чому на контенті не варто економити.
  4. «Сторітелінг, який не залишає байдужим», К. Хол. Факти, цифри та характеристики товару – це добре, але вони не затримуються в пам’яті. За словами автора книги, президента консалтингової компанії Steller Collective Кіндри Хол, розповідати про бренд потрібно через історії.
  5. «Справа не в каві: корпоративна культура Starbucks», Г. Бехар. У корпоративній культурі Starbucks дотримуються принципу «Якщо виростити людей, вони виростять бізнес». Усі співробітники компанії вбирають загальні принципи. Які саме і як вони допоможуть бізнесу, розповідає автор книги.

Ці книги ефективно використовувати для розвитку бізнесу. Однак потужний старт та запуск сайту краще довірити професіоналам. Вони проаналізують цільову аудиторію бізнесу, вебсайти конкурентів, створять контент, що продає, і оптимізують ресурс під пошукові системи. Ваші потенційні клієнти дізнаються про кав’ярню чи бар з Google, а бюджет на рекламу значно скоротиться.

Сайт кав’ярні та бару №15

Сайт для Live Drink

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 94207

 

«Хочу сайт»: вартість розробки лендингу та багатосторінника

Доручити створення сайту можна фрілансеру або спеціалізованому агентству. У другому випадку проєктом займатиметься команда, яка реалізує сайт з нуля — розробить фірмовий дизайн, напише тексти та створить професійний фото- та відеоконтент.

Розробка лендингу коштуватиме $500 і більше. Це швидке рішення для презентації бізнесу онлайн або запуску рекламної кампанії. Ви отримаєте сайт зі структурою, що продає, та ексклюзивним дизайном. Скоротити витрати можна, якщо вибрати готовий варіант. Ви можете купити вебсайт на шаблоні. Проте фахівці вебстудії iFish не рекомендують використовувати такі сайти – аналогічний шаблон може сплатити конкурент.

Сайт кав’ярні та бару №16

Сайт для Cupcake

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 88573

Сайт до десяти сторінок коштує понад $1000. Він придатний для компаній з великою кількістю послуг, а також власників бізнесу, які планують SEO просування. Розписали, як відбувається процес створення сайту «з нуля»:

  1. Заповнення брифу. Дружба починається з усмішки, а розроблення сайту – з брифу. Так фахівцям вебстудії легше розібратися в особливостях кав’ярні або бару.
  2. Створення прототипу. UX-фахівці готують структуру головної сторінки сайту. Цей етап також передбачає складання текстового контенту.
  3. Демо-версія. Дизайнер малює Home page сайту, спираючись на прототип. Результат роботи узгоджується з клієнтом.
  4. Розроблення. Після затвердження демо-версії фахівці розробляють структуру, дизайн та наповнення внутрішніх сторінок сайту.
  5. Запуск сайту. Фінальний етап – перенесення сайту на оплачений хостинг, підключення домену та відкриття готового вебресурсу для індексації пошуковими системами.

Сайт кав’ярні та бару №17

Сайт для Gutenberg

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 59005

Мета будь-якого бізнесу – збільшити продажі. Завдання наших фахівців допомогти власникам бізнесу це реалізувати. Ми аналізуємо нішу вашого бізнесу та створюємо сайт, який приносить прибуток. Фахівці розробляють не просто гарний сайт – ви отримуєте ексклюзивний проєкт під ваші бізнес-завдання і технічну підтримку. Ми говоримо «ні» шаблонним рішенням та розробляємо сайти різної складності. Одне залишається незмінним: висока якість роботи та увага до деталей.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved