Ціни на рекламу в Facebook 2024

Цікавитесь, як запустити рекламу в Facebook та які ціни на рекламні послуги в Україні? Вартість оформлення бізнес-сторінки, таргетованої реклами, розкрутки у групах та через біржу у Києві, Дніпрі, інших містах України та за кордоном. Прайс 2024 від вебстудії iFish.

132 особи замовили
28 відгуків
Термін налаштування: від 10 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

На цій сторінці ви знайдете все, що передбачає налаштування реклами в Фейсбук - ціни на просування Facebook.

  1. Чому вигідно просувати бізнес у Фейсбук
  2. З чого складається вартість супроводу сторінки у Facebook
  3. Ціна на рекламу в Facebook: як визначити бюджет
  4. Послуги розкручування сторінки Facebook
  5. Вартість таргетованої реклами Фейсбук
  6. Вартість реклами Facebook через біржу
  7. Вартість реклами в пабліках та групах Facebook
  8. Ціна на дизайн-супровід Фейсбук під ключ
  9. Ціна оформлення бізнес-сторінки у Facebook
  10. Ціна на дизайн обкладинки для сторінки Фейсбук
  11. Ціна на дизайн постів у Facebook
  12. Ціна рекламних банерів та креативів у Facebook
  13. Скільки коштує просування Facebook-сторінки та спільноти/групи в Україні
  14. Порівняння: абонентське обслуговування vs одноразові роботи з реклами у Facebook
  15. Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук у Києві та Дніпрі
  16. Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук в Україні та Європі
  17. Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук в Україні та США
  18. Запитання та відповіді
  19. Калькулятор вартості сайту
  20. Замовлення розрахунку ціни

Чому вигідно просувати бізнес у Фейсбук

Соціальна мережа Facebook продовжує утримувати звання однієї з найпопулярніших для спілкування, обміну інформацією, просування бізнесу та розкручування особистого бренду. За статистикою MAU, на кінець 2021 року аудиторія активних користувачів соцмережі налічувала 2,91 млрд людей по всьому світу. У 2022 році вона зросла ще на 6%, незважаючи на те, що її заборонили в РФ.

До того ж аудиторія ФБ продовжує зростати – кожну хвилину тут реєструються 400 нових користувачів. Щодня до Фейсбуку заходять приблизно 1,93 млрд осіб і 85% з них – власники смартфонів. Найактивніші користувачі – люди віком від 25 до 34 років. Більше чоловіків (56,5%) та трохи менше жінок (43,5%).

З такою великою аудиторією бізнес-акаунт у Facebook стане додатковим джерелом продажу та ефективним каналом просування. Напевно, серед користувачів соцмережі ви знайдете своїх потенційних клієнтів. До того ж перевага цього майданчика у тому, що просувати бізнес зручно і за межами України.

Маючи бізнес-сторінку, можна під’єднати застосунки для продажу, дати посилання на сайт або інтернет-магазин, налаштувати таргетовану рекламу, подивитися статистику, щоб зрозуміти хто і коли заходив до вас у профіль, як користувачі переглядають публікації тощо.

Якщо ви хочете підвищити впізнаваність бренду, сформувати лояльне ставлення до компанії, організувати заходи, зібрати аудиторію однодумців, збільшити продажі та залучити нових клієнтів, тоді професійна реклама в Фейсбук – це найвигідніший спосіб просувати бізнес.

З чого складається вартість супроводу сторінки у Facebook

Розроблення стратегії просування

На підставі даних, отриманих під час аналізу конкурентів та цільової аудиторії, розробляється стратегія просування. Це необхідно для вибору оптимальних каналів розкручування та досягнення бажаних результатів.
Ціна: від 3700 грн
01 Етап

Оформлення бізнес-акаунту

Бізнес-сторінка має справляти позитивне враження, привертати увагу користувачів та викликати довіру. Досягти цього можна за допомогою стильного оформлення, яке переконує, що компанія – надійна та стабільна. За наявності фірмового стилю дизайн розробляється з використанням його елементів.
Ціна: від 2900 грн
02 Етап

Підготовка текстового контенту

У Facebook важливі не лише картинки, а й текст. Треба чітко викладати свої думки, розміщувати цікаві та корисні публікації для приваблення аудиторії та збільшення кількості підписників. Тому складаємо контент-план і пишемо обговорену із замовником кількість постів.
Ціна: від 130 грн за 1000 символів
03 Етап

Створення візуального наповнення сторінки

Більшість людей краще сприймає візуальну інформацію, ніж текст. Тому фото та картинки, які публікуються на сторінці, мають бути високої якості, в єдиному стилі, з використанням корпоративних кольорів. Готуємо якісний візуал, який підвищує довіру аудиторії та покращує імідж компанії.
Ціна: від 2700 грн
04 Етап

Ведення сторінки Фейсбук

Ведення бізнес-акаунту передбачає підготовку візуального та текстового контенту, регулярний постинг, налаштування реклами, вибудовування комунікації з цільовою аудиторією та відстеження статистики.
Ціна: від 2500 грн
05 Етап

Налаштування таргетованої реклами

Для розкручування бізнес-сторінки треба давати таргетовану рекламу. Вона налаштовується на певні сегменти ЦА за заданими параметрами. Тобто показуватиметься зацікавленим у вашому продукті користувачам. Налаштування реклами здійснюється з огляду на рекламний бюджет клієнта.
Ціна: від 12 900 грн
06 Етап

Щомісячний звіт з рекомендаціями

Щомісяця вивчається статистика, відстежуються основні показники, такі як охоплення, перегляди, покази, ліди тощо. Крім цього, оцінюється ефективність способів просування, які застосовувалися. Усе це формується у звіт і надсилається замовнику разом з рекомендаціями щодо розкручування бізнесу.
Ціна: договірна
07 Етап

Ціна на рекламу в Facebook: як визначити бюджет

Рекламний бюджет – це сума, яку ви готові виділити на показ реклами людям. Він дозволяє контролювати ціни, допомагає регулювати витрати на рекламну кампанію чи групу оголошень.

Щоб розрахувати бюджет, треба відштовхуватися від доходів компанії та враховувати витрати на підготовку окремих груп оголошень. Бюджет може автоматично розподілятися між найперспективнішими рекламними повідомленнями або ж ви самостійно контролюватимете показ оголошень і встановлюватимете для них різні бюджети. Останній варіант вибирають, коли розмір аудиторії для різних груп оголошень сильно відрізняється за кількістю.

Бюджет у Facebook встановлюють на добу чи на весь термін дії рекламної кампанії. Денний бюджет вибирають, якщо хочеться вкладати однакові суми щодня та отримувати стабільні результати від реклами. А бюджет на весь термін дії встановлюють тоді, якщо не хочуть витрачати більше за певну суму за вказаний період. Водночас немає обмежень на щоденні витрати.

Щоб налаштувати бюджет, зайдіть у розділ «Бюджет та розклад». Виберіть суму на день або весь час дії рекламної кампанії. Рекомендується ставити не нижче 730-920 грн на день. Фейсбук буде давати підказки.

Незалежно від поставленої мети реклами, ви завжди братимете участь у системі аукціонів. Вона визначає ціну за клік, покази та завантаження. Середня вартість кліка дорівнює – 11-22 грн, 1000 показів – 270 грн, ставки за завантаження застосунку – від 100 грн.

Послуги розкручування сторінки Facebook

Рекламувати свій бізнес у Фейсбук можна за допомогою таргетованої реклами, реклами на біржі та в пабліках. А ще важливо подбати про привабливе оформлення сторінки, що викликає позитивне враження. 

Вартість реклами залежить від різних факторів, зокрема показів, охоплення, натискання, бюджету. На розкручування акаунту і таргетовану рекламу впливають також ціни SMM-агентства. Ціна реклами на біржі формується залежно від тематики та особливостей профілю, а вартість розміщення в пабліках і групах – від кількості, якості аудиторії та контенту, що публікується.

Вартість таргетованої реклами Фейсбук

Бюджет на таргет у Facebook залежить від низки факторів. Основними є такі:

  • географія, а саме широта охоплення;
  • ціна продукту: просування дорожчого товару чи послуги потребує великих вкладень;
  • мета реклами: важлива вартість кліку для економії бюджету;
  • тривалість РК (рекламної кампанії): разові завдання дешевші;
  • сезонність;
  • обсяг цільової аудиторії. 

Для невеликого міста або густонаселеного району мегаполісу оптимальним буде бюджет у 7600 грн, для великих міст – 12 700-15 300 грн, для всієї країни – понад 20 300 грн. А для запуску таргетованої реклами на декілька сегментів аудиторії у невеликому місті та за низького рівня конкуренції знадобиться від 5000 грн.

Якщо ви займаєтесь налаштуванням таргету самостійно, треба детально вивчити своїх потенційних клієнтів та конкурентів, скласти портрет покупця, сегментувати ЦА. Для цих завдань потрібен професійний підхід. Тому краще звернутися до фахівця. Це допоможе уникнути поширених помилок новачка, які зазвичай призводять до додаткових грошових витрат.

Вартість таргетованої реклами в Фейсбук в агентствах України стартує від 6200-7000 грн.

Вартість реклами Facebook через біржу

На ціну реклами на біржі впливає як тематика акаунту, так і активність, залучення користувачів. Найприбутковіші напрями – це бізнес та маркетинг. Справа в тому, що аудиторія таких сторінок має значні фінансові кошти і лояльно ставиться до рекламних пропозицій.

Якщо говорити про звичайні бізнес-акаунти, тобто не про блогерів-експертів чи лідерів думок, то вартість одного завдання на біржі варіюється від 1,5 до 6,5 грн. Якщо ж профіль належить фахівцеві, то реклама може становити від 2,5 до декількох тисяч гривень, аж до 25 000 грн.

Також на біржі можна знайти блогерів для реклами. Ціна їхніх послуг варіюється від типу контенту та кількості підписників. Якщо інфлюєнсер бере за рекламу, наприклад, 3000 грн і в нього 100 000 підписників, а до вас прийшла 1000, то вартість одного підписника обійдеться вам у 3 грн.

Вартість реклами в пабліках і групах Facebook

Реклама через Фейсбук у пабліках і групах є оптимальним варіантом для просування блогу чи бізнесу. Рекламний контент може дати непогані результати за рахунок своєї універсальності. 

Розміщення в пабліках дозволяє отримати доступ до своєї цільової аудиторії за невелику плату, збільшити впізнаваність бренду, знайти людей для взаємовигідного співробітництва. Але така реклама є менш ефективною, ніж таргетована.

Існують нюанси розміщення в пабліках, які впливають на оплату реклами та результативність:

  1. Давайте рекламу у різний час в тих самих пабліках, відстежуючи статистику і популярність публікацій.
  2. Створюйте для реклами різні публікації. Це означає, що у стрічці користувача не допускайте появи однакових постів. Зверніться до копірайтера або хоча б зробіть рерайт.
  3. Відслідковуйте популярність рекламного поста у різних пабліках. Якщо він не популярний серед користувачів, змінюйте публікацію.

Зважаючи на ці нюанси, ви підвищите ефективність реклами в пабліках. Середня ціна замовлення може коштувати і 250 грн, і 2500 грн. Вартість реклами залежить від тарифів виконавця – фрілансер чи рекламне агентство.

Ціна на дизайн-супровід Фейсбук під ключ

Дизайн-супровід акаунту в Facebook передбачає розроблення та налаштування візуальних елементів, а саме:

  • аватара;
  • обкладинки сторінки;
  • всіх публікацій та історій.

Тобто послуга передбачає створення шаблонів, оновлення дизайну з часом за потреби, регулярне оформлення постів за планом публікацій.

Аватар – це невелике фото, яке бачать усі не тільки на вашій сторінці, а й у своїй стрічці новин, коли ви розміщуєте публікацію. Найчастіше компанії ставлять сюди свій логотип. Але навіть якщо це буде щось інше, важливо не перевантажувати зображення великою кількістю деталей та довгим текстом. Будь-які пояснення та уточнення краще перенести на обкладинку, яка більша за розміром і відображається лише на сторінці бренду. 

Враховуючи особливості проєкту, фірмовий стиль та технічні вимоги соціальної мережі, важливо зробити аватар впізнаваним, зрозумілим та привабливим, обкладинку – яскравою та незабутньою, а дизайн постів – в єдиному стилі. 

Під час оформлення публікацій та інтерактивів необхідно використовувати логотип, фірмові кольори та шрифти, а також враховувати стиль подачі контенту. 

Повний дизайн-супровід сторінки Facebook складає від 3000 грн на місяць.

Ціна оформлення бізнес-сторінки у Facebook

Якщо Інстаграм більше націлений на розваги, легкість та гарні фото, то у Фейсбуці збирається аудиторія, яку цікавить бізнес, обмін думками, корисні зв’язки. Водночас будь-яка публікація, незалежно від тематики, потребує якісного візуалу, оскільки люди мислять образами, краще сприймають і запам’ятовують саме візуальні елементи. Тобто будь-яку думку простіше донести за допомогою оформлення, яке привертає увагу. 

Привабливо оформлена бізнес-сторінка дозволяє збільшувати кількість підписників, перетворювати їх на клієнтів, вигідно презентувати компанію, товари чи послуги, зміцнювати репутацію. 

В оформлення бізнес-акаунту входять:

  • дизайн фото профілю та обкладинки;
  • підготовка оферу – закріплена публікація з основною пропозицією бренду;
  • розроблення шаблонів для постів;
  • створення дизайну для акцій, розіграшів, ігор, конкурсів та ін.

Комплексна послуга коштуватиме орієнтовно 2500 грн і вище.

Ціна на дизайн обкладинки для сторінки Фейсбук

Обкладинка представляє компанію та доносить головну ідею бренду. Може бути у вигляді статичної картинки, відео чи слайд-шоу. Просте зображення – лаконічне та не перевантажує інформацією. А відео та слайди можуть більше розповісти про діяльність та продукт, ніж картинка. Перевагою слайдів порівняно з роликом є те, що користувач може у комфортному для себе темпі переглянути їх. 

З одного боку, обкладинка підкреслює індивідуальність бренду, а з іншого – рекламує продукт, послугу, захід. Вона є важливим елементом, що впливає на прийняття рішення користувачем зв’язатися з вашою компанією.

Обкладинка має бути оформлена відповідно до фірмового стилю. Її треба зробити адаптивною для мобільних телефонів та планшетів, а також варто розмістити на ній заклик до дії (підписатися, перейти на сайт, замовити тощо), щоб користувачі одразу розуміли, що від них хочуть.

Дизайн обкладинки оцінюється за рівнем складності. Простий коштує від 400-600 грн, середній – від 800-1600 грн, а складний – від 2000 грн.

Ціна на дизайн постів у Facebook

Оформлення постів у Фейсбук здійснюється для того, щоб зробити їх візуально привабливими, цікавими та несхожими на публікації конкурентів. 

Для формування позитивного іміджу компанії, підвищення впізнаваності та довіри до неї дизайн постів має відповідати фірмовому стилю. Тоді користувачі розумітимуть, що перед ними серйозний успішний бізнес, який цінує свою репутацію і не шкодує грошей на якісний візуал. 

Зазвичай дизайн шаблонів для постів та підготовку зображень замовляють разом для Instagram і Facebook. Ціна оформлення однієї публікації стартує зі 150 грн.

Ціна рекламних банерів і креативів у Facebook

Якісні рекламні банери і креативи створюються з урахуванням аналізу портрету ЦА, щоб реклама діяла на певних користувачів. 

Ефективний візуальний контент – це оригінальна подача інформації, акцент на болючих точках клієнта, озвучення сумнівів у користі продуктів конкурентів, виклик страху від упущення вигоди, підштовхування до купівлі, яка дозволить заощадити.

Найпривабливішими рекламними банерами і креативами є зображення людей, картинки з оригінальним фоном, незвичайним ракурсом зйомки, фото «до» та «після». Вони обов’язково повинні вказувати на певну дію.

У розробленні креативів бере участь дизайнер та SMM-маркетолог. Ціна звичайного банера – 500 грн, а креативу для таргетованої реклами – від 750 грн.

Скільки коштує просування Facebook-сторінки і спільноти/групи в Україні

Просування Фейсбук допомагає сформувати позитивне враження про компанію, підвищити впізнаваність, довіру та лояльність, залучити нових клієнтів. Ця послуга придатна бізнесам, яким важливий імідж, які представлені у сегменті B2B та не мають прив’язки до конкретного регіону, а також фахівцям у сфері послуг (фотографи, стилісти, репетитори, психологи, тренери, дизайнери, ресторатори та ін.).

Ведення сторінки у Фейсбук передбачає такі завдання:

  • здійснення аудиту наявного акаунту або створення нового;
  • аналіз ринку, конкурентів та ЦА;
  • оформлення сторінки;
  • створення інфографіки;
  • підготовка контенту;
  • модерація спаму;
  • розміщення рекламних постів у тематичних спільнотах;
  • налаштування рекламних кампаній;
  • створення опитувань на сторінці, конкурсів та акцій;
  • регулярна публікація різного контенту;
  • взаємодія з аудиторією;
  • щомісячний звіт.

З огляду на це, вам знадобляться послуги маркетолога або краще таргетолога, дизайнера, проджект-менеджера, копірайтера. 

Вартість послуг таргетолога становить від 5500 грн на місяць, дизайн для Facebook обійдеться орієнтовно від 2700 грн, підготовка стратегії і контент-плану вийде в 10 300 грн. Ціна створення бізнес-сторінки та її подальше ведення стартує з 2700-3000 грн. Приблизно однакова вартість ведення спільноти чи групи – 2000 грн і 2500 грн відповідно. А ціна налаштування реклами залежить від обсягу робіт та кількості годин. У середньому це 6000-7000 грн і вище.

Вартість 1 підписника у Фейсбук

Вартість підписників у Facebook залежить від способу їх набору (конкурс, реклама, заклик підписатися, через біржі), країни чи регіону (наприклад, у США ціна залучення користувачів вища, ніж в Україні), тематики та якості акаунту (сторінки з живим цікавим контентом легше просувати), особливостей ЦА (найдешевші підписники – куплені та боти, але вони не стануть вашими клієнтами).

Щоб визначити вартість 1 підписника, необхідно суму грошей, витрачену на рекламу та просування, поділити на кількість залучених людей. Наприклад, якщо розкрутка акаунту в місяць вийшла у 10 000 грн, а підписалося 1000, то один підписник коштував 10 грн.

Вартість одного ліда у Фейсбук

Щоб зрозуміти, наскільки ефективна реклама, треба порахувати скільки грошей витрачається на залучення одного клієнта. Враховувати можна не лише тих, хто оформив замовлення, а й тих, хто зацікавився, підписався, запитав про товар. Це так звані ліди.

Знання вартості ліда допоможе знаходити найвигідніші канали просування та грамотно розподіляти рекламний бюджет. 

Розрахувати суму, витрачену на залучення одного клієнта, можна шляхом поділу загальних витрат на отриману кількість заявок. Наприклад, якщо витрати на рекламу склали 8000 грн і було отримано 350 лідів, виходить, що вартість одного становить майже 23 грн.

Скільки коштує 1000 показів у Facebook

Покази у Фейсбук – це показник того, як часто рекламне оголошення з’являлося у стрічці цільової аудиторії. 

Вартість 1000 показів коштуватиме приблизно 200 грн. Якщо йдеться про відео, то дешевше – приблизно 100 грн.

Порівняння: абонентське обслуговування vs одноразові роботи з реклами у Facebook

Для реклами акаунту в Фейсбук можна найняти фрілансера, маркетингове агентство або відкрити власний відділ, щоб самостійно контролювати роботу.

Фрілансер – це людина, яка здійснюватиме функції відразу декількох фахівців: копірайтера, дизайнера, таргетолога. Часто він не має достатнього досвіду та виконує роботу без глибокого занурення у специфіку вашого бізнесу. Це означає, що у великих бюджетах фрілансер може загубитися і не встигнути зробити те, що потрібно. Тому наймайте такого фахівця за рекомендаціями з бюджетом не більше 18 500 грн на місяць.

Маркетингові агентства, які пропонують абонентське обслуговування, занурюються у тематику проєкту, вивчають конкурентів та ЦА, здатні вирішувати складні рекламні завдання. Вибирайте виконавця за відгуками, а також якісними та кількісними показниками лідів. Тобто за співвідношенням ціни ліда до платоспроможності аудиторії та кількості лідів за певною ціною. Оптимальний бюджет для маркетингової агенції – від 18 500 грн на місяць і вище.

Сформувати власний відділ – це дорога справа. Вам доведеться найняти проджект-менеджера, копірайтера, дизайнера і таргетолога. Витрати на це залежать від кількості залучених до роботи фахівців, особливостей облаштування робочих місць, зарплати і рекламного бюджету.

Якщо у вас невеликий бізнес і ви плануєте щось робити самостійно, можна наймати окремих фахівців для виконання якихось тимчасових робіт. Наприклад, ви самі писатимете пости і публікуватимете їх на сторінці, а замовлятимете лише дизайн шаблонів та/або налаштування реклами. Але якщо бізнес великий і серйозний і у вас немає часу, знань чи бажання займатися розвитком соцмереж, зверніться до професіоналів – до профільної студії, яка здійснює комплексне ведення та просування бізнес-акаунту у Фейсбук.

Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук у Києві та Дніпрі

Ціни в Україні з налаштування реклами загалом не дуже відрізняються від міста до міста, оскільки SMM-агентства працюють через інтернет з різних регіонів і навіть за кордоном. Проте вартість послуги у Києві оцінюється вище, ніж у Дніпрі: від 7400 до 37 000 грн і від 3700 до 30 000 грн відповідно.

Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук в Україні та Європі

Вартість реклами Facebook у Європі відрізняється залежно від країни. Наприклад, у Великій Британії ціна за 1000 показів становить від 340 грн, за клік – від 70 грн, а у Німеччині це 520 грн і 77 грн відповідно. 

Загалом вартість реклами у країнах Європи вища, ніж в Україні, особливо якщо йдеться про західноєвропейські та північні держави.

Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук в Україні та США

Щодо Сполучених Штатів Америки, то вартість 1000 показів оцінюється там у 640 грн, а за клік – 110 грн.

В Україні ці показники такі:

  • CPM – 270 грн;
  • CPM – від 11 грн.

Отже, реклама у Фейсбук в Україні набагато вигідніша, ніж в інших країнах.

Запитання-Відповідь

Що таке реклама у Фейсбук?

Facebook реклама – це просування бренду, товарів чи послуг з використанням провідних маркетингових технологій. За допомогою рекламних публікацій можна підвищити впізнаваність компанії, вплинути на ставлення аудиторії до бренду, збільшити продаж та потік клієнтів, організувати будь-який захід. Тобто реклама призводить до зростання доходу.

У Фейсбук використовується таргетована реклама, яка налаштовується за певними параметрами на конкретну групу людей, реклама в групах і через біржі.

Що таке таргетована реклама у Фейсбук?

Таргетована реклама у Facebook – це оголошення, що показуються тим користувачам, які потрапляють під задані параметри. Тому спочатку виконується сегментація цільової аудиторії: стать, вік, місце розташування, інтереси тощо. Іншими словами, це такий спосіб розкручування бізнесу, за якого зменшується кількість нецільових показів.

Що таке просування сторінки в Фейсбук?

Для професійного розкручування сторінки необхідно насамперед перевести її на бізнес-аккаунт і відповідно оформити. Потім треба проаналізувати цільову аудиторію, щоб зрозуміти, який контент їй надавати. 

Використовувати для просування потрібно платні (таргетована реклама, публікації у спільнотах) і безкоштовні методи. Також обов’язково треба публікувати цікавий для ЦА контент, причому робити це щодня, а ще підтримувати зв’язок з підписниками у коментарях, через повідомлення, конкурси та креативи. 

Рекомендується регулярно дивитися акаунти ваших конкурентів, черпати натхнення і запозичувати ідеї. І наостанок: необхідно постійно відстежувати статистику, щоб оперативно вносити зміни до рекламного контенту.

Як розкрутити у Фейсбук сторінку безкоштовно?

Щоб самостійно та безкоштовно розкрутити акаунт, необхідно:

  1. Щодня публікувати цікавий контент, а краще – вранці та ввечері. Корисно складати на місяць наперед контент-план.
  2. Привертати увагу унікальним контентом, цікавими темами, оригінальною подачею матеріалу, особистими думками та міркуваннями.
  3. Не нехтувати хештегами під кожним постом.
  4. Регулярно влаштовувати конкурси та інші події для збільшення залучення аудиторії.
  5. Розповсюджувати інформацію про свою сторінку офлайн серед друзів та знайомих.
  6. Коментувати пости найпопулярніших блогерів.
  7. Робити репости своїх публікацій, наприклад, в Instagram, Telegram.
  8. Об’єднуватися з блогерами-початківцями схожої тематики або рекламувати один одного по бартеру.
  9. За умови використання програм накрутки акаунту чергувати їх, не наполягати і не накручувати стрімко, встановлювати тільки надійні програми тощо.
Що найлегше просувати у Facebook?

Просування у Фейсбук можуть вибрати різні бізнеси:

  • компанії, яким важлива їхня репутація;
  • бізнеси, які пропонують інфопродукти;
  • інтернет-магазини;
  • приватні фахівці;
  • представники сфери послуг.

Водночас, продавати у Facebook можна все, що завгодно, починаючи від біжутерії і закінчуючи нерухомістю або покриттями для підлоги. Крім того, тут вигідно розкручувати власний бренд. 

Соціальна мережа також придатна представникам B2B-сегменту, які хочуть зробити собі ім’я, стати експертами та лідерами думок.

Але перед тим, як рекламувати свій бізнес у Фейсбуці, необхідно вивчити список заборонених до просування продуктів. Це стосується тютюнових виробів, кредитів, товарів для дорослих, зброї, азартних ігор, ліків тощо.

Як налаштувати бізнес-кабінет Facebook?

Налаштувати рекламу у Фейсбук можна за допомогою бізнес-кабінету – Business Manager. Для цього перейдіть на сторінку Meta Business Suite і створіть обліковий запис, вказавши особисті дані. Натисніть кнопку «Надіслати» і перейдіть за посиланням, яке вам прийде на пошту. Клікніть на кнопку «Перейти у налаштування компанії» та заповніть поля. Закінчіть реєстрацію у кабінеті натиском кнопки «Оновити користувача».

Бізнес-кабінет дозволяє призначати для керування рекламою інших людей з різними рівнями доступу – адміністратори та партнери. Це відрізняє Business Manager від Ads Manager, де рекламою керувати можна лише особисто.

Наступний крок – це поєднання бізнес-кабінету зі сторінкою Facebook, на якій запускатимуться рекламні оголошення. Також потрібно налаштувати рекламний кабінет – Ads Manager, де Facebook реклама створюватиметься.

Обов’язково вкажіть зручний для вас спосіб оплати рекламних кампаній і під’єднайте різні рівні доступу, якщо Business Manager будуть керувати різні працівники.

Все, робочий кабінет готовий, і ви можете перейти до налаштування рекламних оголошень.

Як замовити рекламу у Facebook?

Реклама у Facebook може запускатися через Ads Manager або Business Manager. У першому випадку вам самостійно доведеться налаштовувати цілі, аудиторію, місце розміщення рекламного оголошення, планувати бюджет, вибирати рекламу в особистій бібліотеці або створювати нове оголошення, додавати медіафайли, запускати оптимізацію тощо. 

У Business Manager можна доручити роботу з налаштування реклами фахівцям. Зверніться до студії iFish і з вашим проєктом буде працювати команда професіоналів, що складається з SMM-фахівця, копірайтера, таргетолога і дизайнера. Для отримання додаткової інформації та замовлення послуги зв’яжіться з нами за телефоном, поштою або у месенджерах.

Калькулятор стоимости сайта

1. Какой сайт вам нужен?

2. У вас есть прототип сайта?

Прототип — это будущий план сайта, где весь контент разбит на смысловые блоки.

3. Сколько страниц будет у сайта?

4. Какой дизайн вы хотите?

5. Какой функционал?

Ваш сайт будет стоить примерно:

(+ - 3000 грн.)

Ориентировочная сумма: грн.

Опишите вашу задачу

Укажите контакты

    ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

    Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

    Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

    Оцінка вашого проекту
    Побудова плану робіт
    Ціни та терміни

    Київ

    Спортивна площа,
    1a, Gulliver, Tower A

    Харків

    вул. Коломенська, 63, 3 поверх,
    The Place Of

    Дніпро

    вул. Миколаївська, 19,
    3 поверх, офіс 10

    Одеса

    Одеса, вул. Жуковського, 9
    iQSpace

    Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved