Просування Фейсбук допомагає сформувати позитивне враження про компанію, підвищити впізнаваність, довіру та лояльність, залучити нових клієнтів. Ця послуга придатна бізнесам, яким важливий імідж, які представлені у сегменті B2B та не мають прив’язки до конкретного регіону, а також фахівцям у сфері послуг (фотографи, стилісти, репетитори, психологи, тренери, дизайнери, ресторатори та ін.).
Ведення сторінки у Фейсбук передбачає такі завдання:
- здійснення аудиту наявного акаунту або створення нового;
- аналіз ринку, конкурентів та ЦА;
- оформлення сторінки;
- створення інфографіки;
- підготовка контенту;
- модерація спаму;
- розміщення рекламних постів у тематичних спільнотах;
- налаштування рекламних кампаній;
- створення опитувань на сторінці, конкурсів та акцій;
- регулярна публікація різного контенту;
- взаємодія з аудиторією;
- щомісячний звіт.
З огляду на це, вам знадобляться послуги маркетолога або краще таргетолога, дизайнера, проджект-менеджера, копірайтера.
Вартість послуг таргетолога становить від 5500 грн на місяць, дизайн для Facebook обійдеться орієнтовно від 2700 грн, підготовка стратегії і контент-плану вийде в 10 300 грн. Ціна створення бізнес-сторінки та її подальше ведення стартує з 2700-3000 грн. Приблизно однакова вартість ведення спільноти чи групи – 2000 грн і 2500 грн відповідно. А ціна налаштування реклами залежить від обсягу робіт та кількості годин. У середньому це 6000-7000 грн і вище.
Вартість 1 підписника у Фейсбук
Вартість підписників у Facebook залежить від способу їх набору (конкурс, реклама, заклик підписатися, через біржі), країни чи регіону (наприклад, у США ціна залучення користувачів вища, ніж в Україні), тематики та якості акаунту (сторінки з живим цікавим контентом легше просувати), особливостей ЦА (найдешевші підписники – куплені та боти, але вони не стануть вашими клієнтами).
Щоб визначити вартість 1 підписника, необхідно суму грошей, витрачену на рекламу та просування, поділити на кількість залучених людей. Наприклад, якщо розкрутка акаунту в місяць вийшла у 10 000 грн, а підписалося 1000, то один підписник коштував 10 грн.
Вартість одного ліда у Фейсбук
Щоб зрозуміти, наскільки ефективна реклама, треба порахувати скільки грошей витрачається на залучення одного клієнта. Враховувати можна не лише тих, хто оформив замовлення, а й тих, хто зацікавився, підписався, запитав про товар. Це так звані ліди.
Знання вартості ліда допоможе знаходити найвигідніші канали просування та грамотно розподіляти рекламний бюджет.
Розрахувати суму, витрачену на залучення одного клієнта, можна шляхом поділу загальних витрат на отриману кількість заявок. Наприклад, якщо витрати на рекламу склали 8000 грн і було отримано 350 лідів, виходить, що вартість одного становить майже 23 грн.
Скільки коштує 1000 показів у Facebook
Покази у Фейсбук – це показник того, як часто рекламне оголошення з’являлося у стрічці цільової аудиторії.
Вартість 1000 показів коштуватиме приблизно 200 грн. Якщо йдеться про відео, то дешевше – приблизно 100 грн.