→ Встигни заробити MemeFi Coin — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Ціни на рекламу в Інстаграм 2024

Цікавить, скільки коштує реклама в Instagram? Тарифи на оформлення акаунту, дизайн постів, таргет, просування у блогерів, рекламу в пабліках у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та інших містах України. Прайс на 2024 рік від вебстудії iFish.

983 особи замовили
102 відгуки
Термін розробки: від 10 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

На цій сторінці ви дізнаєтесь усі тонкощі просування акаунту в соцмережі і скільки коштує реклама в Інстаграм 2024.

  1. Чому вигідно просувати бізнес в Інстаграм
  2. Від чого залежить ціна реклами в Інстаграм
  3. Ціна на рекламу в Інстаграмі: як визначити бюджет
  4. Ціни на рекламні послуги в Instagram залежно від їх типу
  5. Вартість таргетованої реклами Інстаграм
  6. Вартість реклами у блогерів в Instagram
  7. Вартість реклами у сторіс
  8. Вартість реклами Інстаграм через біржу
  9. Вартість реклами у пабліках
  10. Ціна на дизайн-супровід Instagram під ключ
  11. Вартість базового візуального ведення Інстаграм
  12. Ціна оформлення бізнес-профілю в Instagram
  13. Ціна на дизайн іконок хайлайтс
  14. Ціна на дизайн постів в Інстаграм
  15. Ціна рекламних банерів і креативів в Інстаграм
  16. Ціна на оформлення сторіс
  17. Скільки коштує просування Instagram-акаунту в Україні
  18. Порівняння: абонентське обслуговування VS одноразові роботи з реклами в Instagram
  19. Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм у Києві та Дніпрі
  20. Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм в Україні та Європі
  21. Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм в Україні та США
  22. Запитання та відповіді
  23. Калькулятор вартості сайту
  24. Замовлення розрахунку ціни

Чому вигідно просувати бізнес в Інстаграм

Instagram є найпопулярнішою соціальною мережею у світі. Цей факт підтверджує офіційна статистика MAU. У 2022 році Інстаграм налічував понад 2 млрд зареєстрованих користувачів, 500 млн з яких відвідують соцмережу щодня.

За прогнозами, до 2024 року дохід майданчика від реклами перевищить позначку $40 млрд. Тобто, багато бізнесів (71%) просувають товари і послуги в Instagram, налаштовуючи рекламні кампанії, приваблюючи таким чином нових підписників і клієнтів. А 80% користувачів стежать за різними компаніями та особистими брендами у соцмережі, а також стверджують, що купили той чи інший продукт, коли побачили його тут. Тому і ви, напевно, знайдете своїх клієнтів серед підписників Інстаграм.

 

Послуги розкрутки Instagram-акаунту

У будь-якому бізнесі важлива реклама. Не тільки, щоб розповісти про себе якомога більшій кількості споживачів, нагадувати про свої товари або послуги постійним клієнтам і знаходити нових, а й для зміцнення репутації. Водночас підприємці хочуть отримати високий результат, а вкласти менше. Проводити ефективні рекламні кампанії з відносно невеликим бюджетом можна в Instagram. Грамотно оформлений бізнес-акаунт у соцмережі стане чудовим інструментом просування, оскільки приваблює зацікавлену аудиторію і надає цікаву інформацію користувачам, що підвищуватиме довіру та лояльність до вашої компанії/бренду.

Ви можете скористатися декількома способами розкручування, якщо у вас вже є бізнес-акаунт: таргетована реклама, просування у блогерів або інфлюенсерів, в пабліках, а також через біржу. Звичайно, можна налаштувати рекламу в Інстаграм самостійно і випробувати безкоштовні способи розкручування. Проте краще, щоб питаннями просування вашого бізнесу займалися професіонали. Це дозволить отримати високий результат без зливу бюджету.

Від чого залежить ціна реклами в Інстаграм

Особливості рекламної стратегії

Перш ніж налаштовувати рекламу, необхідно розробити стратегію та визначити цілі (набір підписників, перехід на сайт, зростання продажів тощо). Це передбачає комплекс робіт від аналізу основних показників акаунту і вивчення конкурентів до підготовки контент-стратегії.
Ціна: від 3700 грн
01 Етап

Оформлення сторінки

Стильне оформлення сторінки в соцмережі допоможе створити позитивне враження про компанію, зацікавити користувачів та наголосити на індивідуальності. Акаунт можна оформити відповідно до фірмового стилю або з огляду на побажання замовника і особливостей ЦА. У разі відсутності елементів корпоративного стилю дизайнери за бажанням клієнта розроблять їх, але за додаткову плату.
Ціна: від 2900 грн
02 Етап

Підготовка контенту

В Інстаграм важливий як загальний зовнішній вигляд профілю, так і контент. Мало викладати пости з описом товарів та закликом купити. Необхідно розміщувати цікаві та корисні матеріали на тему своєї діяльності для приваблення споживачів.
Ціна: від 130 грн за 1000 символів
03 Етап

Створення і редагування візуального контенту

Треба публікувати лише якісні професійні фото та корисні, унікально оформлені пости. Тоді ви зможете відобразити цінності та підкреслити сильні сторони бізнесу.
Ціна: від 2700 грн
04 Етап

Ведення акаунту Інстаграм

Ведення сторінки передбачає підготовку фото, відео і картинок, написання текстів, публікацію контенту, налагодження комунікації з цільовою аудиторією та налаштування реклами. Це комплексна робота, яка дозволяє досягти високих результатів.
Ціна: від 2500 грн
05 Етап

Налаштування таргетованої реклами

Таргетована реклама є показом рекламних оголошень деяким групам цільової аудиторії з певними характеристиками (за інтересами). Це допомагає підвищити конверсію і знизити витрати за рахунок демонстрації реклами лише зацікавленим особам.
Ціна: від 12 900 грн
06 Етап

Звіт з висновками та рекомендаціями

Після налаштування реклами необхідно відстежувати її ефективність та у разі потреби змінити стратегію. Також треба вивчати статистику під час ведення акаунту, щоб розуміти, які дії продовжити, а які краще переглянути.
Ціна: договірна
07 Етап

Ціна на рекламу в Інстаграмі: як визначити бюджет

Реклама через Інстаграм є популярним та ефективним способом розкручування бізнесу, що дозволяє ненав’язливо приводити користувачів на свою сторінку та підштовхувати їх до замовлень. 

Сума, що виділяється на рекламу, залежить від прибутку компанії, поставлених цілей та каналів просування, які використовуються. 

Під час формування рекламного бюджету важливо:

  1. Поекспериментувати з форматом та подачею, щоб знайти оптимальну формулу. Це стосується як реклами у блогерів, так і таргетингу. Для початку можна виділити щонайменше 70-110 грн на день.
  2. Подивитися, що рекомендує сама соціальна мережа щодо реклами для ефективного планування бюджету.
  3. Не робити найменших вкладів, оскільки це навряд чи дасть бажані результати.

Якщо вам необхідний професійний підхід, зверніться з питанням розрахунку бюджету на рекламу в Instagram до вебстудії iFish. Фахівці проведуть комплекс дій для визначення ефективного способу реклами, а саме:

  • аналіз ЦА і сортування за різними параметрами: від статі та віку до певних інтересів, болю, бажань;
  • вивчення сильних та слабких сторін конкурентів;
  • підготовка контент-плану та стратегії просування.

Після визначення ефективних каналів просування буде сформований рекламний бюджет. Потім фахівці перейдуть до налаштування реклами і А/Б-тестування для економії коштів. Також виконується аналітика і за необхідності коригування процесу просування бізнесу.

Послуги можна замовити комплексно або окремо, якщо у вас немає часу чи бажання самостійно розбиратись у цих питаннях.

Під час формування рекламного бюджету велику роль відіграє ефективність вкладень. Для цього потрібно відстежувати охоплення, частоту та кількість показів, кліки, CTR (співвідношення кліків до показів), цільові дії, CPA (сума, в яку обходиться цільова дія), CR (коефіцієнт конверсії), ліди.

Статистику можна отримати в Інстаграм або у Фейсбуці через Ads Manager. Ретельний аналіз цих показників дозволить визначити правильний спосіб реклами у мережі та грамотно сформувати бюджет.

Ціни на рекламні послуги в Instagram залежно від їх типу

Вартість просування в Інстаграм залежить від виду реклами і того, хто займатиметься її налаштуванням. 

Існують чотири основні формати просування бізнесу в соціальній мережі:

  • таргетована реклама
  • реклама у блогерів
  • через біржу
  • в пабліках. 

Для кожного з них спосіб формування ціни різний. Тому визначаючи, скільки коштує реклама в Інстаграмі, необхідно ретельно вивчити кожен формат.

Ціна реклами формується також з урахуванням періодичності постингу, вікна активності в директ, кількості сторіс, рекламних кампаній тощо. Тому онлайн-агентства часто пропонують декілька тарифів з різним переліком завдань на вибір.

Наприклад, для регіонального бізнесу з низькою конкуренцією підготовка 15 постів з фотографіями та таргетованою рекламою на чотири аудиторії обійдеться у 16 220 грн, а для висококонкурентної ніші 20 постів плюс 20 Stories плюс таргет на 6 аудиторій вийде у 31 000 грн. Водночас відрізняється і бюджет на кліки – 3500 грн і 5900 грн відповідно.

Вартість таргетованої реклами Інстаграм

Таргетована реклама в Інстаграм – офіційний платний спосіб просування цієї соцмережі. Вона регулярно показується цільовій аудиторії у стрічці та Stories і налаштовується за заданими параметрами. Відрізняється гнучкими налаштуваннями аудиторії, повним контролем над бюджетом і термінами просування, докладними звітами і прозорим ціноутворенням.

Щоб під’єднати таргетовану рекламу, потрібно перевести профіль у бізнес-акаунт, вказати його вид, вибрати категорію і прив’язати профіль до облікового запису в Facebook. Якщо у вас немає бізнес-сторінки у Фейсбуці, створіть її. Потім потрібно натиснути кнопку «Просувати» під обраною публікацією. Там потрібно налаштувати ЦА, вказати, куди буде перенаправлено тих, хто дивиться промоакцію, добовий бюджет і тривалість рекламної кампанії. Так ви побачите охоплення та суму, яку вам потрібно заплатити за нього.

Мінімальну ціну ставити не варто, оскільки соцмережа напише: «Занадто низький бюджет. Ви можете не отримати результати». Тому менше 40 грн на добу немає сенсу вказувати. Також є гранична ціна – 40 000 грн

Приклад: ви поставили добовий ліміт у 400 грн на тиждень. Ваша рекламна акція обійдеться у 2800 грн.

Просувати за допомогою таргетованої реклами можна публікації у стрічці та сторіс. Ціна таргетингу у стрічці Інстаграм виставляється автоматично згідно із вказаними параметрами. Що стосується реклами в Stories, то вартість визначається покупцем під час розрахунків системою. Ви ж визначаєте бюджет. 

Наприклад, ціна за один клік – 70 грн, а за 1000 показів –  270 грн. Але все залежить від бюджету і формату. Формат може бути у вигляді фото- або відеореклами, у кільцевій галереї, з добіркою та у «Цікавому».

Щоб визначитися з ціною, охопленням, цільовою аудиторією, ознайомтеся з інформацією у короткій довідці Інстаграму або зверніться до фахівців.

Вартість реклами у блогерів в Instagram

Ціна реклами у блогерів чи інфлюєнсерів залежить від низки факторів:

  • аудиторія: кількісний та якісний показники;
  • спосіб реклами: інтеграція, відгук, огляд та інші;
  • вид реклами: у стрічці, сторіс, відео в IGTV;
  • особливості товару чи послуги.

Єдиної формули розрахунку вартості реклами у блогерів в Інстаграм немає. Але більшість рекламодавців підбирають, з ким співпрацювати, з огляду на кількість підписників і тематику акаунту. Деякі мають прайс, з іншими можна домовитися по бартеру. 

Рекомендується відштовхуватися від ціни 400 грн за 10 000 підписників та враховувати особливості блогера.

Існують такі варіанти: 

  • наноблогери – аудиторія до 10 000, працюють за символічну плату, по бартеру або взаємною рекламою, читачі лояльніші і довіряють блогеру, що може позитивно позначитися на результативності реклами;
  • мікроблогери – мають 100 000 фоловерів, реклама у них платна та оцінюється у 2000-4000 грн;
  • мідлблогери – зазвичай мають аудиторію до 500 000 підписників, реклама у них стартує з 4000 грн залежно від формату, специфіки УТП та інших показників;
  • макроблогери – від 500 000 читачів, середня ціна за пост у стрічці становить 12 900 грн, а в Stories – від 7400 грн;
  • блогери-мільйонники – найдорожчі, беруть за рекламу від 40 000 грн, але головне тут – потрапити на свою аудиторію.

Реклама у блогерів ефективна, тому що можна миттєво охопити велику кількість людей та зацікавити їх своєю пропозицією. Правильний вибір інфлюєнсера здатний привабити до десятка тисяч відвідувачів, але ніхто не дасть вам гарантій щодо охоплення та залученої аудиторії. Тому під час планування використовувати рекламу у блогерів в Instagram вивчіть власного цільового клієнта та зіставте його портрет з аудиторією обраного вами лідера думок.

Вартість реклами у сторіс

Багато користувачів воліють дивитися сторіс, а не читати пости, тому що їх більше цікавить реальне живе життя, а не ідеальні картинки та відретушовані фото. За статистикою таких людей 75%. З цієї причини реклама в сторіс дозволяє залучити додаткову аудиторію.  

Розмістити рекламне оголошення в історіях можна в Instagram або через Фейсбук. Тільки варто пам’ятати, що це не пост, а отже, акцент треба зробити на візуал. Текст має займати приблизно 20%.

Вартість реклами в сторіс у блогерів становить від 1500 грн (залежно від кількості підписників).

Вартість реклами Інстаграм через біржу

На біржі продають рекламні місця, тому такі майданчики можна використовувати як посередника між замовником та інфлюєнсером. 

Реклама у блогерів в Instagram через біржу, а не безпосередньо, має свої плюси: 

  • прозора співпраця;
  • безпека;
  • база з інформацією про блогерів. 

Біржа дозволяє відстежувати статистику свого акаунту і перевіряти, наскільки вдалим є куплене місце. Крім того, можна вибрати будь-який майданчик, який вам сподобався: Adstamer, Epicstars, Labelup, Plibber, Socialjet, Storiesgain тощо.

Мінус біржової реклами в Instagram полягає у тому, що вам доведеться платити на 15-20% більше, ніж у разі співпраці з блогером без посередників. Здебільшого біржу вибирають, коли хочуть отримати гарантії виконання рекламних домовленостей.

Вартість реклами у пабліках

Просування в пабліках може стати альтернативою рекламі блогерів. Кількість аудиторії там, хай і різношерстої, більша і ціна нижча, але трафік невисокий. Реклама в пабліках Інстаграму відрізняється ще й тим, що пости доведеться писати самостійно, а від того, чи ви зможете таким чином залучити людей, залежить результат реклами.

Вибір пабліка для просування неможливий без знання своєї цільової аудиторії. Пост, що висить, сам по собі не принесе позитивних результатів, якщо місце і час обрано неправильно. Тому варто віддати перевагу майданчику, який буде цікавий вашим потенційним клієнтам. Також вибирайте час згідно з робочим графіком більшості людей. Наприклад, розміщуйте рекламу у будні після 18:00. Тут можна використовувати принципи для пошуку відповідних блогерів – кількісні та якісні показники аудиторії.

Ціни на рекламу в пабліках Instagram стартують з 60-120 грн, але рідко піднімаються вище за 400 грн. Кожний отриманий вами підписник коштуватиме 0,18 грн.

Ціна на дизайн-супровід Instagram під ключ

Щоб створити привабливий бізнес-акаунт, що продає, потрібно пропрацювати візуальну частину. Це важливо, оскільки користувачі Інстаграму частіше дивляться зображення та відео, ніж читають текст. Тобто для них важливіший зовнішній вигляд. І якщо оформлення стрічки чи постів їм не сподобається, то і вчитуватися у повідомлення вони не будуть.  

Послуга з розробки дизайну сторінки для Instagram повного циклу включає:

  • стилізація стрічки профілю на декілька постів;
  • оформлення сторіс;
  • дизайн хайлайтс для бізнес-профілю;
  • створення аватарки профілю;
  • рекламні банери і креативи у форматі сторіс або постів для таргетованої реклами.

Дизайн-супровід передбачає оформлення усіх постів та сторіс для публікації, підготовку рекламних оголошень та зміни в дизайні стрічки за потреби.

Вартість базового візуального ведення Інстаграм

Для ведення акаунту в соцмережі важлива візуальна концепція, що визначає стратегію дій. З її допомогою вдається передати ідею, побудувати комунікацію з аудиторією, викликати у користувачів емоції. 

Ще декілька років тому в Інстаграмі акцент ставили на чудові фото. Нині ж споживачі вимагають більшого. Візуал повинен передавати ідею, відображати цінності та характер бренду.

Вартість ведення буде невисока, якщо потрібно викладати пости з оформленням за готовим шаблоном. Але для отримання найкращих результатів і залучення користувачів необхідно підготувати унікальний візуальний ряд. Тоді ціна послуги залежатиме від складності роботи та витраченого часу. 

Комплексна послуга з візуалізації профілю під ключ, що передбачає оформлення 18 постів, 4 Stories та 6 Highlights, а також створення аватара і макета, коштуватиме приблизно 11 800-12 500 грн.

Ціна оформлення бізнес-профілю в Instagram

Візуальна складова впливає на імідж компанії та враження користувачів. За допомогою візуалу можна виділитися на тлі конкурентів, наголосити на індивідуальності і підвищити лояльність аудиторії.

Оформлення акаунту передбачає підготовку фото профілю, дизайн постів, обкладинки для сторіс, хайлайтів. Вартість послуги складає від 490 грн за пост і від 380 грн за сторіс, а створення аватарки коштуватиме від 100 грн.

Ціна на дизайн іконок хайлайтс

Сторіс – окремий ефективний інструмент взаємодії з підписниками. Тут можна рекламувати товари, проводити опитування, розповідати про акції, влаштовувати квести. Раніше вони були доступні лише 24 години, але зараз завдяки їхній популярності з’явився новий формат – хайлайтс, або розділ актуального, що дозволяє закріпити історію під шапкою профілю або зберегти її назавжди.

Для того, щоб привабити аудиторію, треба продумати дизайн Highlights. Вони мають викликати інтерес, а не бажання пропустити їх. Тому візуал має бути привабливим.

У розділі актуального можна розміщувати відгуки клієнтів, зберігати переможців конкурсів, публікувати меню, повідомляти про умови доставки, повернення товарів тощо. А оскільки формат не передбачає публікацію довгого тексту через обмежену кількість символів, треба розробити якісний та зрозумілий дизайн обкладинок для актуального. Вони допоможуть виділитися та стануть додатковим аргументом для користувача зробити замовлення.

Скільки коштує зробити іконки для сторіс або обкладинки актуального: у середньому від 50 грн за штуку.

Ціна на дизайн постів в Інстаграм

Для збільшення продажів і приваблення підписників недостатньо просто викладати гарні картинки. Усі пости треба стильно оформити, щоб разом вони створювали єдиний образ. Тому до завдання, як зробити дизайн стрічки Інстаграм, треба поставитись відповідально, а також пам’ятати про естетику і про те, що вона повинна формувати приємне враження. 

А за наявності фірмового стилю його елементи необхідно використовувати під час підготовки оформлення сторінки. Це потрібно для підвищення впізнаваності та довіри. 

Дизайн постів у середньому коштуватиме 1000 грн – залежно від кількості публікацій і складності макета.

Ціна рекламних банерів і креативів в Інстаграм

Банерна реклама дозволяє розширити базу клієнтів, повернути користувачів, які не зробили замовлення, стимулювати людей на повторну купівлю, підвищити впізнаваність бренду та дохід. Тому картинка має бути унікальною, зрозумілою та привабливою. 

Вартість реклами в Інстаграмі залежить від складності макета: у середньому, від 1100 грн за дизайн середньої складності і від 1700 грн за складний.

Ціна на оформлення сторіс

Сторіс дивляться частіше, ніж пости, тому це ефективний інструмент просування будь-якого бізнесу. Навіть якщо йдеться про історію, яка зникне за добу, все одно вона встигне виконати свою роль – привернути увагу і набрати перегляди. 

Реклама Instagram stories не повинна містити хештегів, геоданих та інтерактиву. Головне тут – зачепити користувача з першої секунди, щоб він переглянув повністю, а не поспішав гортати далі. 

У разі розміщення статичної картинки треба зробити акцент на графіці. Використовувати краще світлий візуал, оскільки він легше сприймається з додаванням тексту, що передає основну ідею. Оформлення історії має бути продуманим, щоб викликати інтерес з першого погляду. 

Ціна за дизайн сторіс складає від 800-1000 грн.

Скільки коштує просування Instagram-акаунту в Україні

Якщо збираєтесь просувати свій бізнес через соціальну мережу Інстаграм, вам доведеться вибирати: замовити абонентське обслуговування акаунта або оплачувати деякі тимчасові роботи з розкручування. Обидва варіанти мають свої переваги та недоліки.

Наприклад, якщо ви маєте певні практичні знання з маркетингу, то зможете просувати сторінку самостійно, замовляючи лише деякі роботи, серед яких аудит профілю з рекомендаціями щодо його поліпшення, розробка стратегії розкручування і контент-плану, налаштування таргетованої реклами тощо.

Але якщо ваша рекламна стратегія не ефективна, ви не отримуєте прибуток, а охоплення падають, або у вас немає знань з маркетингу чи бажання і часу у цьому розбиратися, зверніться до професіоналів, які займаються просуванням повного циклу: від створення бізнес-профілю до його ведення.

Абонентське обслуговування передбачає комплекс робіт:

  • оформлення сторінки в Instagram, що включає створення логотипу, опису, заповнення контактів, виділених Stories, переведення профілю на бізнес-акаунт;
  • розробка стратегії просування разом із погодженням цілей і каналів розкрутки, запуск нативної, прямої та таргетованої реклами у соціальній мережі;
  • ведення сторінки в Інстаграм, що передбачає складання контент-плану, написання постів, створення графічних матеріалів, затвердження їх з клієнтом та постінг.

Ціна просування в Instagram не є фіксованою, а формується з урахуванням низки факторів: особливості стратегії, періодичність публікацій, час відповіді менеджерів агентства на запити користувачів в директ, кількість опублікованих сторіс і рекламних кампаній тощо.

У середньому вартість просування Інстаграм-акаунту становить від 10 000 грн на місяць. 

Вартість 1 підписника в Інстаграм

Деякі компанії прагнуть якнайшвидше набрати підписників, купуючи їх. Якщо важлива лише кількість, то такий метод підходить, але якщо метою є зростання продажів і реальне просування акаунту, то це марна витрата грошей. У разі накручування ви отримуєте підписників, які не входять до вашої ЦА і не зацікавлені у ваших товарах/послугах. До того ж, вони не будуть активними, а отже лайків і коментарів вам не додадуть. 

У середньому можна купити підписників за 300-400 грн за 1000 осіб, тобто один обійдеться у 30-40 коп

Для просування акаунту в Інстаграм краще використовувати ефективніші інструменти, такі як таргетована реклама, стильне оформлення. Це дозволить набирати активних підписників, зацікавлених у вашому продукті. 

Вартість одного ліда в Інстаграм

Простими словами, лід – це зацікавлена людина, яка звернулася до вас з запитанням у директ чи коментарях. Ваше завдання – перевести її у покупця. 

Привабити лідів допомагає таргетована реклама та інші способи розкручування. Для розрахунку вартості одного ліда треба суму витрат поділити на кількість отриманих звернень. 

Наприклад, ви витратили на рекламу 20 000 грн і отримали 350 лідів. Отже, один лід коштував 57 грн.

Скільки коштує 1000 показів в Інстаграм

Покази в Instagram є загальною кількістю переглядів публікацій і сторіс, зокрема одним і тим самим користувачем. 

Ціна на 1000 показів у соцмережі складає 260 грн.  

Порівняння: абонентське обслуговування VS одноразові роботи з реклами в Instagram

Ведення рекламної кампанії включає розробку стратегії, ремаркетинг, оптимізацію кампаній, коригування бюджету, звітність і консультації на регулярній основі.

Налаштування реклами коштує від 1000 грн, а ведення – від 2000 грн. Але ціни можуть бути і вищими, наприклад, 3500 грн за дизайн і оформлення та 4000 грн за ведення бізнес-акаунту.

Деякі компанії пропонують комплексне налаштування реклами у Facebook та Instagram з вартістю – від 4500-10 000 грн, а ведення на постійній основі – від 4000-8000 грн.

Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм у Києві та Дніпрі

Вартість налаштування реклами в Інстаграм у Києві, Дніпрі та інших містах України може відрізнятись. Так, у Києві ціна послуги буде вищою, ніж в інших регіонах. Відрізняється вартість і в різних digital-агентствах. Це пов’язано зі статусом компанії, досвідом фахівців, які працюють там, репутацією. Наприклад, великі агентства, які співпрацюють з популярними брендами, візьмуть за роботу більше, ніж невеликі студії, які не поступаються якістю надання послуг, але не мають у своєму портфоліо відомих клієнтів.  

Загалом ціна реклами залежить від кількості рекламних оголошень, особливостей стратегії просування, створення креативів, бюджету.

Так, у Києві налаштування реклами в Інстаграм в діджитал-агентствах може коштувати 2000-2500 грн, а у Дніпрі – від 1000 грн.

Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм в Україні та Європі

У країнах Європи налаштування реклами в Instagram коштуватиме дорожче, ніж в Україні. Якщо у нас за послугу беруть від 1000 грн, то на європейському ринку мінімальна вартість становить 3700 грн за ті ж функції.

Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм в Україні та США

Якщо порівнювати ціни на налаштування реклами в Україні та США, то побачимо, що у Штатах вони набагато вищі. У деяких компаніях беруть за свої послуги у 2-3 рази, а то й у 5 разів дорожче. Так, середня вартість реклами в Інстаграмі в США становить від 5500 грн.

Запитання - Відповідь

Що таке реклама в Інстаграм?

Користувачі соціальної мережі Instagram бачать рекламу регулярно у своїй стрічці та сторіс. Вона публікується тими акаунтами, на які вони підписані, або пов’язана з хештегами, що їх цікавлять.

Рекламні пости схожі на звичайні, але завжди з позначкою реклама. Також відмінна їхня риса у тому, що під фото або відео знаходиться кнопка: «Відкрити профіль Instagram», «Реєстрація», «Надіслати повідомлення» «Докладніше» тощо.

Реклама в Інстаграмі виконує декілька функцій. Вона здатна розширити впізнаваність бренду, збільшити охоплення, розповісти про себе, вести прямий продаж. Простий інтерфейс, акцент на візуальний контент дозволяє на 50-60% підвищити результат від реклами, на відміну від Facebook. Головне – правильно налаштувати і запустити рекламу в Instagram.

Що таке таргетована реклама в Інстаграм?

Таргетована реклама в Інстаграм – це оголошення, які налаштовані на певні групи користувачів. Для цього попередньо треба сегментувати цільову аудиторію за статевою ознакою, віком, локацією, інтересами, бажаннями, доходами тощо. Так рекламні оголошення потрапляють у стрічку тих людей, які на вас не підписані, але можуть стати вашими клієнтами.

Це платний вид реклами, яку можна запустити з бізнес-акаунта Instagram або з рекламного кабінету Facebook, що до нього прив’язаний. Ads Manager містить налаштування, необхідні для кращого відбору користувачів, а також статистика та аналітика для коригування реклами.

Плюси: гнучкі налаштування, швидкий запуск та вичерпна статистика.

Що таке просування сторінки в Інстаграм?

Це комплекс заходів щодо нарощування підписників та розкручування товарів чи послуг. Сюди може входити таргетована реклама в Instagram, реклама у блогерів, пабліках, реклама через біржу, а також розробка стратегії, підготовка контент-плану та оформлення стрічки, ведення сторінки за потреби. Ці методи просування покликані розвивати бізнес і нарощувати спільноту бренду.

Реклама в Інстаграм збільшує кількість підписників і підвищує їхню лояльність, допомагає продавати товари і послуги не тільки вашим читачам, але й тим, хто ще не підписаний на вас, а ще вибудовувати комунікацію і взаємодію з користувачами в онлайн-режимі.

Як розкрутити Instagram безкоштовно?

Безкоштовне розкручування акаунту в Інстаграм може бути ефективним, якщо підійти до процесу комплексно. Ось декілька безкоштовних способів просування у соціальній мережі:

  1. Створюйте маски для сторіс.
  2. Залучайте TikTok-аудиторію. 
  3. Закликайте до дій у публікаціях та використовуйте інші лід-магніти.
  4. Влаштовуйте взаємний піар, але з прямими конкурентами.
  5. Проводьте прямі ефіри. 
  6. Створюйте інтерактивний контент: Reels, IGTV, Stories.
  7. Додавайте хештеги і геолокацію.
Що найлегше просувати в Інстаграмі?

Просування в Інстаграм актуальне практично для будь-якої сфери. Проте воно найефективніше, якщо бізнес належить до таких ніш:

  • сфера послуг та сервісу: салон краси, фітнес-клуб, ресторан, готель тощо;
  • інтернет-магазини: косметика, одяг, аксесуари, прикраси та ін;
  • окремі фахівці та творчі особи: фотографи, таргетологи, лікарі, психологи, вчителі тощо.

Найважче просувати акаунт, якщо бізнес належить до сектору B2B, офлайн-сфери з природною прохідністю і ніші моментальних рішень, а саме тоді, коли потрібно викликати таксі, евакуатор або замовити копіювальні послуги. Складнощі пов’язані з виходом на цільову аудиторію та оригінальним контентом.

Як налаштувати рекламу в Інстаграмі через профіль?

Рекламу в Інстаграм можна запустити лише з бізнес-акаунту. Щоб перевести свій профіль у бізнес, відкрийте в «Налаштуваннях» розділ «Акаунт» та виберіть «Перемкнутися на професійний обліковий запис». Вам запропонують категорію: «Автор» чи «Бізнес». Якщо ви збираєтеся розкручувати власний бренд або вирішили стати блогером, то вибирайте перший варіант, а для продажу послуг чи товарів – другий.

Виберіть публікацію, яку хочете рекламувати, і клацніть на кнопку «Просувати», визначте ціль і попрацюйте з налаштуваннями.

Застосунок запропонує вибрати одну з трьох цілей:

  1. Збільшити кількість відвідувань профілю.
  2. Збільшити відвідуваність сайту.
  3. Збільшити кількість повідомлень та звернень.

Якщо ви не можете вибрати мету, прочитайте у додатку пункт «Дізнайтеся, як вибрати ціль». Далі потрібно налаштувати рекламу в Instagram за типами оголошень:

  • реклама у Stories;
  • фотореклама;
  • відеореклама;
  • реклама з кільцевою галереєю;
  • реклама з добіркою;
  • реклама у розділі «Цікаве».

Спробуйте кожен варіант, а потім вивчіть статистику, конверсію і ROI, щоб зрозуміти, який з типів оголошень ефективніший.

Потім потрібно скласти портрет ЦА – після відповідей на запитання про стать і вік, місцезнаходження, хобі тощо. Визначити потенційного клієнта допоможуть запити користувачів. Також можна застосувати автоматичний спосіб формування аудиторії.

Налаштуйте бюджет і графік рекламної кампанії, вказавши добовий бюджет, валюту і термін дії. Потім перевірте оголошення та натисніть кнопку «Створити акцію». Модерація займає до двох днів.

Після початку показу оголошення будуть доступні такі метрики: охоплення, покази, кліки, цільові дії.

Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook?

Запустити рекламу в Instagram повноцінно можна після прив’язування бізнес-профілю до рекламного кабінету Facebook. Вам будуть надані глибокі аналітики, динамічні креативи, ретаргетинг. Для цього створіть обліковий запис в Інстаграм і прив’яжіть його до Business Manager. Щоб працювати з Ads Manager, потрібні права адміністратора сторінки на Facebook, до якої прив’язаний обліковий запис Інстаграму.

Реклама націлена на певні групи ЦА, тому добре вивчіть свою аудиторію і попрацюйте з налаштуваннями перед тим, як запускати рекламне оголошення. Далі потрібно розрахувати рекламний бюджет і підібрати відповідний формат реклами.

Як вимірювати ефективність вкладень у рекламу?

Статистику реклами можна побачити в додатку Instagram або в рекламному кабінеті Facebook. В Ads Manager варто переглянути різні показники, щоб оцінити ефективність вкладень. Серед важливих параметрів:

  1. Охоплення – кількість користувачів соцмережі, які побачили вашу рекламу.
  2. Покази – кількість разів, коли реклама переглядалася, зокрема однією і тією ж людиною.
  3. Частота показів – скільки разів у середньому ваше оголошення бачить одна людина.
  4. Кліки – кількість переходів з реклами.
  5. CTR – співвідношення кліків до показів.
  6. Цільові дії – кількість дій, які вчинили користувачі після переходу на оголошення.
  7. CPA – вартість цільової дії.
  8. CR – конверсія.
  9. Ліди – кількість користувачів, які вчинили цільову дію після перегляду вашого оголошення.

Що масштабніший проєкт, то важливішим є кожен показник оцінки ефективності рекламної кампанії.

Як зменшити вартість ліда в Інстаграмі?

Щоб оптимізувати вартість ліда і знизити ціну реклами в Instagram, дотримуйтесь таких рекомендацій:

  1. Вручну налаштовуйте таргетовану рекламу, не довіряйте автоматичній.
  2. Застосовуйте ретаргетинг як нагадування про вашу пропозицію і підвищення впізнаваності бренду.
  3. Використовуйте схожі аудиторії – функція look-alike.
  4. Налаштовуйте винятки, щоб не платити за покази вашої пропозиції не вашій ЦА.
  5. Використовуйте різні формати реклами.
  6. Створюйте ефектні креативи для того, щоб привернути увагу користувачів Інстаграму.
  7. Збільшуйте рекламний бюджет, коли знайдете ефективні формати реклами.

Також скористайтеся послугами студії iFish, щоб отримати професійний аналіз цільової аудиторії, грамотне налаштування і запуск рекламної кампанії, а також звіт і статистику щодо неї.

Як замовити рекламу в Інстаграм?

Не хочете самостійно розбиратися у налаштуваннях рекламних кампаній в Інстаграм, вивчати особливості ЦА, аналізувати конкурентів і виконувати інші необхідні дії для розкручування вашого бізнесу? Довірте рекламу в Instagram студії iFish. Фахівці допоможуть розширити вашу цільову аудиторію, привабити нових клієнтів та підвищити лояльність вже наявних, а також сформувати позитивну репутацію компанії і зробити ваш бренд впізнаванішим за допомогою створення унікального візуального образу. Для замовлення послуги і отримання консультації зв’яжіться з нами за телефоном або заповніть форму зворотнього зв’язку на сайті.

Калькулятор стоимости сайта

1. Какой сайт вам нужен?

2. У вас есть прототип сайта?

Прототип — это будущий план сайта, где весь контент разбит на смысловые блоки.

3. Сколько страниц будет у сайта?

4. Какой дизайн вы хотите?

5. Какой функционал?

Ваш сайт будет стоить примерно:

(+ - 3000 грн.)

Ориентировочная сумма: грн.

Опишите вашу задачу

Укажите контакты

    ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

    Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

    Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

    Оцінка вашого проекту
    Побудова плану робіт
    Ціни та терміни

    Київ

    Спортивна площа,
    1a, Gulliver, Tower A

    Харків

    вул. Коломенська, 63, 3 поверх,
    The Place Of

    Дніпро

    вул. Миколаївська, 19,
    3 поверх, офіс 10

    Одеса

    Одеса, вул. Жуковського, 9
    iQSpace

    Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved