→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.

Інтернет-магазин на WordPress WooCommerce: повне керівництво

CMS WordPress спочатку призначалася для створення блогів. Це проста та зручна у використанні система управління контентом, що вражає своїми можливостями. А з додаванням плагіна WooCommerce стала однією з найбільш популярних при розробці комерційних проектів.

683 особи замовили
82 відгуків
Термін розробки: до 2 місяців
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

На цій сторінці ви знайдете всю інформацію про те, як зробити інтернет-магазин на WordPress WooCommerce.

  1. Створення інтернет-магазину на WordPress з нуля
  2. Покрокова інструкція створення інтернет-магазину з нуля
  3. Етапи розробки інтернет-магазину на WooCommerce
  4. 9 базових функцій інтернет-магазинів на WooCommerce
  5. Популярні плагіни для WordPress
  6. Особливості інтернет-магазинів на WordPress із плагіном WooCommerce
  7. Необхідні інтеграції інтернет-магазинів на WordPress із додатковими сервісами
  8. Переваги розробки інтернет-магазинів на WordPress
  9. Недоліки інтернет-магазинів на WordPress
  10. Питання та відповіді щодо розробки інтернет-магазинів під ключ
  11. Замовлення прорахунку ціни для інтернет-магазину

 

Розглянемо особливості інтернет-магазинів, створених на WordPress WooCommerce, визначимо їх переваги та недоліки.

Створення інтернет-магазину на WordPress з нуля

Створення інтернет-магазину – це перший крок на шляху успішного онлайн-бізнесу. І цей крок, окрім реалізації технічної частини, передбачає пошук оптимальної CMS. Хорошим варіантом вважається Вордпрес, що надає безліч тем та функцій для електронної торгівлі. Тільки перед розробкою потрібно визначити цілі майданчика, що продає, позначити цільову аудиторію та її потреби. Це дозволить зрозуміти, в якому напрямку рухатись, який функціонал впроваджувати та як просувати свій сайт.

Простота розробки, доступність системи, різноманітність тем і можливостей роблять Вордпрес затребуваним двигуном. Але пам’ятайте, що WooCommerce – це не конструктор, а плагін, з яким теж треба вміти працювати. Щоб отримати магазин з оптимальною швидкістю завантаження та унікальним дизайном, що працює без збоїв та помилок, довірте розробку досвідченим спеціалістам студії iFish. Наші розробники знають усі тонкощі CMS WordPress та зможуть створити функціональний та зручний у користуванні веб-ресурс, що відповідає вашим вимогам та бізнес-завданням. Для отримання консультації зателефонуйте нам, напишіть у месенджер або залиште запит на сайті.

Покрокова інструкція створення інтернет-магазину з нуля

Крок №1: провести дослідження.
Для створення ефективного онлайн-майданчика необхідно вивчити ринок, конкурентів та ЦА. Це допоможе виробити правильну стратегію.
Крок №2: зареєструвати домен.
Доменне ім'я має бути легко запам'ятовується і відображати суть бізнесу, а доменну зону варто вибирати відповідно до бізнес-завдань та географії діяльності компанії.
Крок №3: вибрати хостинг.
Важливо знайти надійного хостинг-провайдера, який надає потужний сервер, що забезпечує стабільну роботу інтернет-магазину. Важливими критеріями при виборі хостингу є продуктивність сервера, наявність служби підтримки, відповідність технічним вимогам бізнес-проекту.
Крок №4: продумати дизайн та сформувати структуру сайту.
Користувачам має бути зручно шукати інформацію та оформляти замовлення, тому слід продумати меню, розділити товари на категорії та підкатегорії, додати блог з корисними статтями, розділ з умовами доставки та повернення, кошик та особистий кабінет. Також необхідно підготувати картки товарів та унікальне привабливе оформлення, що відповідає виду діяльності та запитам аудиторії.
Крок №5: визначитись із плагіном.
Так як вбудованого функціоналу для e-commerce у базовому варіанті WordPress не передбачено, необхідно підібрати відповідний плагін. Кожен із них специфічний, тому при виборі треба вивчити особливості, оцінити переваги та недоліки різних модулів.
Крок №6: розробити та впровадити функціонал.
Для безперебійної роботи майданчика, швидкого оформлення замовлень та проведення онлайн-платежів потрібні певні функції. Потрібно продумати, які можливості будуть на вашому сайті, та додати необхідний функціонал.
Крок №7: заповнити сторінки контентом. Потрібно розмістити картки товарів з описами та фото, інформацію про компанію та послуги, заповнити сторінку з контактами та опублікувати матеріали у блог. Всі статті, тексти та заголовки повинні містити ключові слова, щоб покращити видимість інтернет-магазину в пошукових системах та збільшити трафік.
Крок №8: оптимізувати сайт.
Важливо протестувати роботу майданчика перед запуском, перевірити її на наявність помилок та багів, провести внутрішню та зовнішню оптимізацію для безперебійної та ефективної роботи.

Після створення інтернет-магазину важливо також розробити ефективну стратегію просування, щоб покращити позиції у пошуковій видачі та збільшити трафік на сайт.

Етапи розробки інтернет-магазину на WooCommerce

Створення інтернет-магазину – можливість масштабувати бізнес, вийти на нові ринки та розширити базу клієнтів. Залежно від цілей, поставлених завдань та бюджету клієнта відрізнятимуться функціонал, дизайн та особливості розробки майданчика, що продає.

 

При цьому алгоритм дій передбачає такі основні кроки:

Аналіз ринку

Дуже важливо перед створенням магазину вивчити нішу, тренди, конкурентів та свою цільову аудиторію. Це допоможе у розробці ефективної стратегії, пошуку конкурентних переваг та створенні тригерів, щоб зачепити споживачів та підштовхнути їх до здійснення потрібної вам дії.

01 Етап

Складання технічного завдання

Документ містить всю інформацію про проект, включаючи структуру, навігацію, функції, дизайн та вимоги до SEO. Це свого роду інструкція, що дозволяє крок за кроком створювати онлайн-магазин.

02 Етап

Вибір домену та хостингу

Власник інтернет-магазину може самостійно це зробити або попросити розробника допомоги за додаткову плату. Підбираючи відповідний сервер, орієнтуйтеся на такі параметри:

  • PHP версії 7.4 чи вище;
  • MySQL версії 5.67 або вище або MariaDB версії 10.4 і вище;
  • щонайменше 256 Мб пам’яті для WordPress;
  • версія WordPress 6.3 чи вище;
  • підтримка протоколу HTTPS.

Вибір домену впливає на майбутнє просування інтернет-магазину в пошукових системах. Тому рекомендується звернутися до SEO фахівців, щоб вибрати оптимальне ім’я для сайту та доменну зону.

03 Етап

Установка WordPress та плагіна WooCommerce

Тут існує два способи:

  • автоматичне встановлення системи з панелі керування обліковим записом;
  • розпакування WordPress на сервері та запуск установки вручну.

Важливо ознайомитися з інструкціями хостинг-провайдером, щоб дізнатися, як правильно встановити WordPress на вашому сервері.

Встановлення плагіна WooCommerce починається відразу після налаштування WordPress. Це можна зробити із сховища Вордпрес через адміністративну панель. Ще один варіант: завантажити архів із плагіном на сервер у папку «Plugins» та активувати його на вкладці із встановленими плагінами.

04 Етап

Налаштування шаблонів та тем

Вибір теми для магазину – важливий етап. Потрібно підібрати оформлення, яке відповідатиме бренду та вимогам WooCommerce. Ви можете використовувати різні платні та безкоштовні теми, розроблені спеціально для двигуна. При цьому звертайте увагу на адаптивність та швидкість роботи, оскільки більшість користувачів заходять на сайти з мобільних пристроїв.

Також, необхідно виконати налаштування регіону, валюти, умов оплати та доставки, знижок та націнок, а також основних сторінок інтернет-магазину, таких як картки товарів, каталог, фільтри, форми оформлення замовлення та кошик.

05 Етап

Наповнення інтернет-магазину товарами

Це можна зробити вручну чи масово за допомогою імпорту даних. У другому випадку знадобиться інтеграція з ERP-системами, такими як 1С/BAS або імпорт даних з XML або CSV файлів. Важливо розподілити всі товари за категоріями та підкатегоріями, заповнити картки товарів, підготувавши унікальні описи та якісні фото, зроблені з різних ракурсів. Це сприяє підвищенню довіри та лояльності клієнтів.

06 Етап

Оптимізація сайту

Потрібна для покращення ранжування та видимості інтернет-магазину. Якщо пошукачам сподобається ваш веб-ресурс, вони показуватимуть його у своїй видачі. Що треба зробити:

  • налаштуйте файл robots.txt, щоб вказати правильні дозволи для скануючих роботів;
  • створіть карту сайту у форматі XML (для цього є багато безкоштовних плагінів у колекції WordPress);
  • встановіть плагін SEO, такий як Yoast SEO або All In One SEO Pack, для оптимізації вашого сайту для пошукових систем.

Налаштування перерахованих плагінів можна довірити фахівцям у галузі SEO або виконати самостійно, дотримуючись інструкцій та рекомендацій з мережі.

07 Етап

9 базових функцій інтернет-магазинів на WooCommerce

 

Управління товарами та категоріями:

  • додавання, редагування та видалення товарів;
  • сортування товарів за категоріями та підкатегоріями.

 

Функція кошика та оформлення замовлення:

  • додавання товарів у кошик;
  • управління кількістю товарів у кошику;
  • оформлення замовлення із зазначенням контактної інформації покупця, адреси доставки та вибору способу оплати.

 

Оплата і доставка:

  • підтримка різних способів оплати – кредитні картки, PayPal, банківські перекази та інші;
  • розрахунок вартості доставки залежно від відстані та обраного способу доставки.

 

Управління замовленнями:

  • відстеження статусу замовлень (новий, обробка, виконаний тощо);
  • перегляд та керування деталями замовлень, включаючи інформацію про товари, адресу доставки та спосіб оплати.

 

Контактна інформація та служба підтримки:

  • показ контактів зв’язку з магазином;
  • форми зворотного зв’язку та онлайн-чат для спілкування з клієнтами та вирішення їхніх питань.

 

Управління статусом товарів:

  • в наявності;
  • немає в наявності;
  • попереднє замовлення.

 

Облік продажів та аналітика:

  • відстеження угод, виторгу та інших ключових показників;
  • перегляд звітів про продаж, найбільш популярні товари, конверсії та інші метрики;
  • автоматичний розрахунок податків.

 

Управління клієнтами:

  • створення облікових записів клієнтів;
  • управління даними клієнтів, включаючи історію замовлень та уподобання.

 

Оформлення онлайн-вітрини:

  • налаштування дизайну;
  • адаптивність під різні типи пристроїв.

Інтернет-магазин WordPress

Популярні плагіни для WordPress

Щодо вибору плагіна для розробки онлайн-майданчика, то існують різні варіанти, кожен з яких має свої особливості.

 

  1. Easy Digital Downloads має безкоштовний пробний період, після якого ціна складає від 99 $ на рік. Модуль орієнтований на продаж цифрових товарів, володіє зручним інтерфейсом користувача, забезпечує просте налаштування та експлуатацію. У колекції є різноманітні функції для розширення можливостей.
  2. WP eCommerce доступний за вартістю від 99 $ на рік і має пробний період. З переваг можна виділити великий набір функціональних можливостей, інтеграцію з різними платіжними системами, можливість додавання необмеженої кількості товарів та категорій, підтримку багатьох валют та мов.
  3. Shopify eCommerce Plugin – це повністю безкоштовний плагін. Має сумісність із Shopify, пропонує різноманітність функціональних можливостей для інтернет-магазину, інтеграції з платіжними системами, підтримує різні мови та аналітику продажів.
  4. WooCommerce – найпопулярніший плагін, що дозволяє створювати повноцінні онлайн-майданчики з нуля. Є безкоштовним, має платні і безкоштовні шаблони, вбудовані інструменти аналітики продажів, а також дозволяє додавати товари без обмежень.

 

Вибір плагіна для інтернет-магазину на WordPress залежить від індивідуальних потреб та бюджету. Ви можете використовувати будь-який, який влаштовує вас за ціною та можливостями. При цьому WooCommerce є одним з найбільш затребуваних. За даними на 2024 рік, цю плагін використовували для більш ніж 5 млн веб-проектів. На ньому було створено близько 20% усіх інтернет-магазинів у світі, а в Україні цей показник становить навіть більше – 25%.

 

Завдяки гнучкості та різноманітності функціональних можливостей двигуна можна ефективно управляти продуктами, послугами та замовленнями, підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів, виконувати автоматичний розрахунок податків, налаштовувати знижки та формувати звіти.

Особливості інтернет-магазинів на WordPress із плагіном WooCommerce

WooCommerce вже кілька років утримує позицію лідера серед плагінів для створення інтернет-магазинів. Він випередив багатьох конкурентів, поступаючись лише Shopify.

 

Можливості WooCommerce:

 

  1. Широкий набір інструментів для керування каталогом товарів, замовленнями, оплатою та доставкою.
  2. Завантаження необмеженої кількості товарів у каталог.
  3. Вбудований склад та відстеження запасів.
  4. Створення та редагування купонів, знижок на товари.
  5. Контролює продуктивність інтернет-магазину та аналіз продажів.
  6. Калькулятор розрахунку вартості доставки.
  7. Відображення всіх замовлень в окремій вкладці адміністративної панелі із зазначенням способу та статусу оплати, суми, пункту доставки та інших деталей.
  8. Безкоштовні та платні шаблони та теми.

 

Це далеко не всі можливості WooCommerce. Плагін надає всі необхідні інструменти для створення інтернет-магазину та успішного керування ним. Функціональність, гнучкість та зручність використання модуля роблять його ідеальним вибором для підприємців, які бажають розпочати свій бізнес в онлайн-середовищі.

 

Плагін дозволяє швидко створити онлайн-майданчик для продажу, підключити платіжні системи, месенджери та CRM. Він закриває базові потреби та пропонує платні розширення для покращення функціональності та юзабіліті сайту.

 

Крім цього, можна використовувати різні розширення та додаткові інструменти для покращення купівельного досвіду, розкручування магазину, SEO, підвищення конверсії, посилення безпеки та ін.

Необхідні інтеграції інтернет-магазинів на WordPress із додатковими сервісами

Безпосередньо після розробки інтернет-магазину на WordPress з плагіном WooCommerce вам доведеться підключити додаткові сервіси. Це необхідно для спрощення роботи та зручності користування сайтом.

 

  1. Платіжні системи, як PayPal, Stripe, Square і т.д.
  2. Способи доставки: це дозволить вашим клієнтам вибирати зручний для них спосіб отримання товарів, наприклад, доставку кур’єром, самовивіз із магазину або доставку поштою.
  3. SEO та маркетинг: різні плагіни для SEO, такі як Yoast SEO або All in One SEO Pack, допомагають покращити видимість вашого магазину у пошукових результатах.
  4. Аналітика та звітність: інструменти аналітики допомагають відстежувати продуктивність вашого магазину, а також потрібні для розуміння поведінки та оцінки переваг ваших клієнтів. Плагіни Google Analytics for WordPress надають докладні звіти про відвідуваність, конверсії та інші метрики.
  5. Обслуговування та підтримка інтернет-магазину: важлива для ефективної роботи ресурсу. Деякі компанії пропонують послуги технічної підтримки сайтів WordPress для забезпечення безперебійного функціонування. Так ви отримаєте професійну допомогу у вирішенні будь-яких технічних проблем чи питань, пов’язаних із роботою інтернет-магазину.

 

WordPress з WooCommerce дозволяє створювати онлайн-майданчики, які продають,  будь-якої складності, збільшити конкурентоспроможність на ринку та стати більш успішним бізнесом у сфері e-commerce.

Переваги розробки інтернет-магазинів на WordPress

Вордпрес має відкритий вихідний код, що дозволяє виконувати доопрацювання. Система постійно вдосконалюється, пропонуючи нові можливості для електронної торгівлі, і має просту панель управління, що не потребує особливих знань для роботи з нею.

 

7 причин вибрати WordPress для створення онлайн-магазину:

 

  1. Гнучкість і настроюваність . WordPress надає можливість розширення функціоналу та розробки унікального дизайну.
  2. Великий вибір тем і плагінів . Тут представлено безліч інструментів, спеціально розроблених для створення та управління інтернет-магазинами.
  3. Просте використання . Двигун має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який спрощує управління контентом. Можна легко додавати нові товари, редагувати описи та оновлювати інформацію на сайті.
  4. SEO-дружелюбність . Доступні плагіни для оптимізації майданчика для пошукових систем. На сайті легко налаштовувати метадані, створювати унікальні URL-адреси та розміщувати релевантний контент.
  5. Сильне співтовариство . Якщо вам потрібна допомога, завжди можна вивчити офіційну документацію, щоб краще зрозуміти, як працювати з системою, пошукати відповіді на будь-які питання та вирішення проблеми в мережі або звернутися до досвідченого розробника.
  6. Захист даних . Сервіс підтримує SSL-шифрування та має різні розширення для забезпечення захисту персональних даних та транзакцій. Ваш інтернет-магазин буде захищений від зломів та кібератак.
  7. Економія ресурсів . WordPress є відкритим та безкоштовним програмним забезпеченням, що робить його більш доступним для малого та середнього бізнесу. Ви можете заощадити значні кошти та час, використовуючи цю платформу для запуску інтернет-магазину.

 

WordPress пропонує безліч шаблонів для створення майданчика, що продає. Завдяки цьому можна вибрати варіант, що найбільш підходить виду діяльності, і швидко запустити веб-проект. При цьому CMS дозволяє отримати більш привабливий та оригінальний дизайн. Для цього потрібно вибрати платні теми або розробити оформлення з нуля, використовуючи елементи фірмового стилю.

Недоліки інтернет-магазинів на WordPress

Хоча інтернет-магазини на WordPress мають безліч переваг, вони також мають деякі недоліки, які варто враховувати. При цьому є способи мінімізації можливої шкоди та усунення проблем.

 

Перший недолік стосується безпеки. Відкритий код приваблює хакерів, які шукають уразливості. Але WordPress активно бореться із погрозами в інтернет-середовищі. Для захисту від атак важливо регулярно оновлювати систему, встановити додаткові плагіни, такі як Wordfence Security або Sucuri Security, використовувати безпечні паролі та двофакторну автентифікацію, робити резервні копії та вибрати надійний хостинг.

 

Друга проблема зачіпає швидкість завантаження та продуктивність інтернет-магазину. Оскільки WordPress є платформою, що розширюється, використання великої кількості плагінів і важких тем може призвести до зниження швидкості завантаження сайту. А це напевно відлякає відвідувачів та погіршить позиції у пошукових системах.

 

Як уникнути загрози втрати клієнтів:

  • оптимізуйте зображення для зменшення їх розміру та використовуйте кешування для прискорення завантаження сторінок;
  • вибирайте легкі та оптимізовані теми, а також обмежуйте кількість використовуваних плагінів;
  • знайдіть хостинг з високою продуктивністю та гарною техпідтримкою.

 

Третій недолік – відсутність служби технічної підтримки. Хоча існує величезна спільнота користувачів WordPress, отримати конкретну допомогу у створенні інтернет-магазину може бути складно. Для вирішення проблеми задійте досвідчених фахівців, але це спричинить додаткові витрати.

 

Як вирішити цю проблему:

  • відвідайте офіційні форуми або спільноти WordPress у соціальних мережах;
  • розгляньте можливість найму досвідченого розробника в штат або зверніться до веб-студії для отримання допомоги в конкретному питанні, яке стосується розробки або налаштування магазину.

 

При цьому враховуйте, що не кожен розробник розуміється на тонкощах створення веб-ресурсів на WordPress. Треба шукати спеціаліста, який має досвід роботи саме з цим двигуном, щоб отримати безперебійно функціонуючий майданчик.

 

Щоб спростити роботу:

  • використовуйте інтуїтивно зрозумілі та легкі у налаштуванні теми та плагіни;
  • самостійно освойте основи WordPress, щоб стати більш незалежним від зовнішньої допомоги у цьому питанні.

 

Ще одна проблема – обмежені функціональні можливості системи без додаткових плагінів. Хоча WordPress має базовий функціонал для інтернет-магазину, створення повноцінного e-commerce проекту потребує підключення додаткових функцій, таких як управління абонентами, підписками, інтеграція з CRM, платіжними сервісами тощо. Тому з’являється необхідність у плагінах та додаткових налаштуваннях.

 

Як оминути цю проблему:

  • вибирайте теми та плагіни, які відповідають вашим вимогам та бізнес-завданням;
  • не підключайте зайві функції;
  • замовте індивідуальну розробку для реалізації специфічних функцій, які підтримуються стандартними засобами WordPress.

 

При використанні безлічі плагінів і тим самим можуть виникнути труднощі з сумісністю в плані оновлень. А це пряма дорога до помилок та збоїв на сайті.

 

Як уникнути проблем із сумісністю та мінімізувати шкоду:

  • перевіряйте поновлення на тестовому сервері перед застосуванням на сайті;
  • робіть резервні копії, щоб у разі невдалого оновлення можна швидко відновити працездатність онлайн-магазину.

 

Після запуску необхідно регулярно моніторити інтернет-магазин, проводити технічний аудит, щоб вчасно виявити та оперативно усунути помилки та неполадки, оптимізувати швидкість завантаження, виконувати необхідні оновлення, займатися просуванням. Для цього можна взяти на роботу розробника або звернутися до професіоналів, замовивши послугу техпідтримки та обслуговування сайту WordPress.

Питання відповідь

Кому підійде інтернет-магазин WordPress?

Інтернет-магазин WordPress підходить для різних ніш бізнесу завдяки гнучкості цієї платформи. Ось кілька галузей, для яких він може бути особливо корисним:

  1. Продаж товарів

Інтернет-магазин потрібен для різних категорій товарів, таких як одяг, електроніка, домашні товари, косметика і т.д.

  1. Продаж цифрових товарів

На WordPress легко можна створити майданчик для продажу музичних альбомів, електронних книг, фотографій, програмного забезпечення та ін.

  1. Послуги передплати

Якщо ваш бізнес пропонує комплексні товари, такі як щомісячні бокси з продуктами харчування, косметикою або книгами, WordPress з WooCommerce забезпечить вас усім необхідним для управління таким магазином.

  1. Продаж предметів рукоділля та унікальних товарів

Для майстрів handmade та у сфері мистецтва підійде інтернет-магазин на WordPress, оскільки дозволяє створювати прості вітрини у будь-якому стилі.

  1. Продаж послуг

Сайт на WordPress з плагінами може легко обробляти заявки на бронювання готелів, столів у ресторанах, турів та екскурсій. Підходить такий варіант і для експертів, які надають послуги у різних галузях, включаючи юриспруденцію, страхування, психологію, освіту та багато іншого. Отже, інтернет-магазин WordPress підходить для різних типів бізнесу. Важливо вибрати правильні інструменти та налаштувати сайт відповідно до ваших потреб та цілей.

Чи варто робити інтернет-магазин WordPress?

Так, варто. Інтернет-магазин WordPress – вдале рішення в багатьох випадках. Наприклад:

  1. Якщо у вас обмежений бюджет, інтернет-магазин WordPress може стати відмінним вибором. А все тому, що платформа безкоштовна, а безліч плагінів і тим, що знаходяться у вільному доступі або продаються за низькою вартістю.
  2. WordPress зручний у використанні та керуванні. Платформа має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, тому люди навіть без технічних навичок можуть керувати своїм інтернет-магазином на цій платформі. Це особливо важливо для підприємців, які хочуть швидко запустити свій бізнес в Інтернеті.
  3. WordPress надає величезну кількість плагінів і тим, що дозволяють розширити функціонал інтернет-магазину. Це робить платформу ідеальною для бізнесів, які прагнуть постійного розвитку.
  4. WordPress має багато інструментів, які допомагають оптимізувати веб-ресурс для пошукових систем. Це дозволяє залучати більше потенційних клієнтів та збільшувати продажі.
  5. WordPress має величезну спільноту користувачів, готових допомогти вам вирішити будь-яке питання або проблему, з якою ви можете зіткнутися при створенні інтернет-магазину та керуванні ним.

Загалом інтернет-магазин на WordPress – це відмінний вибір для тих, хто цінує гнучкість, простоту використання та доступність.

Як замовити інтернет-магазин на Wordpress?

Для того щоб розробити інтернет-магазин з нуля, в першу чергу необхідно визначити цілі його створення. Це може бути вихід на нові ринки, розширення цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду чи зниження витрат реклами. Після цього слід зареєструвати домен, вибрати хостинг, а також продумати елементи дизайну і структуру самого сайту.

Ви можете не займатися вирішенням усіх цих питань, якщо довірите створення інтернет-магазину команді iFish. Незалежно від вашого місця розташування – у Дніпрі, Києві, Харкові, Одесі чи інших регіонах України – наші професіонали розроблять для вас логічну структуру та унікальний дизайн з урахуванням фірмового стилю, впровадять необхідний функціонал, подбають про юзабіліті, підключать сервіси та інструменти для спрощення роботи, виконають оптимізацію та займуться вирішенням інших завдань згідно з ТЗ.

Для початку роботи необхідно укласти договір, скласти технічне завдання та надати нам інформацію, необхідну для розробки веб-проекту. Для обговорення умов співробітництва та отримання розрахунку вартості зателефонуйте нам, напишіть у месенджери або заповніть спеціальну форму на сайті.

Чи можна створити інтернет-магазин на WordPress?

Так. WordPress є однією з найпопулярніших платформ для створення інтернет-магазинів, оскільки має гнучкість і доступність, а також пропонує різні технічні рішення. При цьому для розробки онлайн-магазину обов’язково потрібен додатковий плагін. Найактуальнішим є WooCommerce, який надає всі необхідні інструменти для продажу товарів та послуг онлайн. Тому його обирають різні світові бренди, зокрема магазини Nike, Tesla та AllSaints. Це підтверджує ефективність і популярність даної платформи для створення майданчиків, що продають.

Чи потрібно платити за веб-сайт на WordPress?

WordPress – це безкоштовний движок з відкритим вихідним кодом. Але в деяких випадках може знадобитися оплата за сайт на цій платформі. Наприклад:

  1. Якщо у вас немає досвіду створення веб-сайтів або часу на самостійний розвиток проекту, можете найняти професійного веб-розробника або звернутися до веб-студії, де для вас виконають всі необхідні роботи. Вартість послуги залежатиме від складності сайту, необхідної функціональності, дизайну та інших факторів.
  2. Для впровадження додаткових функцій та створення оригінального дизайну може знадобитися використання преміум-тем та плагінів, доступних за окрему платню (щорічна або одноразова оплата за ліцензію).
  3. Для розміщення інтернет-магазину на потужному хостингу, який забезпечує безпеку та безперебійну роботу, а також для реєстрації домену, потрібні гроші, оскільки ці послуги не безкоштовні. Вартість хостингу та домену може змінюватись в залежності від обраного провайдера та доменної зони.

Загалом WordPress є досить простою і відкритою для використання, тому кожен бажаючий може використовувати її для створення свого інтернет-магазину.

Скільки коштує створити інтернет-магазин WordPress?

Однозначної відповіді тут немає. Кожен інтернет-магазин на WordPress має унікальний функціонал і зовнішній вигляд, а створення веб-ресурсу може відбуватися як на основі шаблону з подальшим його доопрацюванням під особливості бізнесу, так і з чистого аркуша, що передбачає індивідуальну розробку. Другий підхід зазвичай потребує більше ресурсів та часу, що відбивається на його вартості – порівняно з використанням готового рішення.

Крім того, ціна створення інтернет-магазину залежить від таких факторів, як кількість сторінок, наявність різних мовних версій, інтеграція із зовнішніми сервісами, розробка додаткового функціоналу та ін .

У середньому, по Україні ціна розробки інтернет-магазину становить від 1500-2000$, проте вона може змінюватися залежно від термінів виконання, складності проекту та поставлених завдань.

Для отримання більш точної інформації та розрахунку вартості інтернет-магазину на WordPress залиште запит на сайті iFish, зателефонуйте нам або напишіть у месенджери.

Ціна: розробка інтернет-магазину OpenCart

Дія

Назвіть промокод «ялинки» та отримайте бонуси
Сайт Домен Хостинг у подарунок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Інтернет-магазин шаблону
від 4 тижніввід 1800 доларів СШАЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервіс прийматиме оплату онлайн і здійснюватиме доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів чи працює некоректно.
  • Ви хочете доторкнутися до ніші і розібратися в інтернет-продажах, але при цьому хочете побудувати довгострокову стратегію розвитку та просування незалежно від прайс агрегаторів і сервісів на кшталт Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОЛІК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Розробимо інтернет-магазин під будь-який бізнес. Побудуємо систему автоматизації процесів у вашому бізнесі [CRM ❤ Телефонія ❤ 1C]. Створимо систему лідогенерації за допомогою інструментів інтернет-маркетингу [PPC ❤ SEO ❤ SMM]

Виберіть зручний для Вас спосіб комунікації:

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved