Конкуренція у Києві в різних сферах дуже висока. Щоб залучити аудиторію та зацікавити її у своєму продукті, важливо вивести сайт на перші позиції у пошуковій видачі. Як це зробити? Розпочати SEO просування регіонального бізнесу в інтернеті ще на етапі розробки веб-проекту.
90% веб-ресурсів створюються з урахуванням вимог та побажань замовника, а SEO фахівця залучають вже згодом. Це велика помилка, від якої насамперед страждає сам замовник. Бажання заощадити на етапі розробки може спричинити великі витрати надалі, коли сайт доведеться доопрацьовувати, щоб поліпшити його видимість у Google.
Навіть якщо йдеться про новий веб-проект, створений з нуля, у ньому можуть бути недоробки та помилки, які негативно позначаться на пошуковій оптимізації. Додайте до цього «підвищені» вимоги самого пошуковика до новачка (ну не довіряють пошукові системи тільки сайтам, що тільки з’явилися) і отримайте реальні проблеми з розкруткою. У такій ситуації просування сайту в Києві може затягтися на рік і більше, перш ніж з’являться перші суттєві результати. Ось тому, щоб уникнути обмежень та помилок, слід готувати веб-ресурс під SEO вже на етапі його розробки.
Впровадження SEO під час розробки веб-ресурсу – це трудомісткий процес, який триватиме трохи довше, ніж лише виготовлення сайту. Однак це заощадить вам час та гроші у майбутньому.
Не буде просідання трафіку, якби ви замовили пошукову оптимізацію після запуску.
Перед просуванням сайт необхідно перевірити наявність помилок і недоробок, проаналізувати контент і дизайн, вивчити структуру. Аудит виконується, щоб визначити обсяг та складність робіт, що впливає на вартість розкручування.
Усуваються всі недоробки, які можуть негативно вплинути на індексацію сайту пошуковою системою Google та поведінкові фактори. Також, за потреби покращується структура, змінюється оформлення, впроваджуються додаткові мовні версії. Оптимізацію можна проводити на етапі розробки або для молодого сайту, який не досяг п'ятирічного віку.
Збір цільових запитів виконується за допомогою спеціальних програм та вручну. Коли ключі зібрані, вони розподіляються до тематичних груп, а далі – для кожної сторінки сайту. Цей етап можна пропустити лише тоді, коли раніше проводилося формування списку запитів під веб-проект. Чим ширше семантичне ядро, тим більше ключових слів і фраз, за якими веб-ресурс з'являтиметься в результатах пошуку. Крім того, широке ядро дає можливість сформувати структуру сайту за запитами, заздалегідь спланувати сторінки для просування. Розкрутка сайту також передбачає додавання геозалежних запитів.
Створюється унікальний та корисний для відвідувачів контент. У всі тексти та заголовки вводяться ключові слова у різних словоформах із згадкою Києва. Їхня кількість залежить від обсягу тексту та самого сайту. Наприклад, для односторінника оптимально від 10 до 15 ключів, а для інтернет-магазину приблизно стільки ж запитів має бути на кожній сторінці.
Формування посилального профілю з нарощуванням та управлінням масою посилань є одним з ефективних способів підвищити позиції сайту в пошуковій видачі. Зворотні посилання у вигляді анкорів з навколопосилальним текстом розміщуються на сайтах-донорах та ведуть на сайт замовника. При цьому посилання мають надходити з надійних місцевих веб-ресурсів: тематичних майданчиків, форумів, сайтів київських ЗМІ.
Сайт перевіряється щомісяця під час SEO просування. Це допомагає отримати відповіді на такі запитання:
Інші показники вивчаються на вимогу клієнта. Результати надсилають замовнику у формі звіту. Мета аналітики – скоригувати стратегію просування, щоб зробити її максимально ефективною за мінімальних витрат.
Фахівці враховують специфіку перелінкування та оптимізації ресурсу.
У тандемі із дизайнером SEO фахівець вирішує, як коректно розмістити весь контент на сторінках, щоб забезпечити конверсію.
На етапі верстки відстежується використання мобільної версії сайту.
Під час програмування усуваються критичні для індексації помилки: дублі, биті посилання, некоректні редиректи.
Виконується тестування сайту, щоб переконатися, що всі SEO заходи виконані.
Вибирається потужний хостинг і правильно оформляється домен.
Просування під ключ – це комплекс дій, спрямованих на зростання прибутку за рахунок високих показників щодо трафіку та конверсії. Важливо вивести сайт у ТОП по Києву, оскільки відсоток переходів на таких веб-ресурсах вищий, а отже, можливостей для розвитку та збільшення продажів більше. Крім того, ви завоюєте довіру киян, які з метою економії свого часу відкривають лише сайти з першої сторінки видачі, оминаючи ресурси з контекстною рекламою.
Просування сайту під ключ не дасть швидких результатів і обійдеться дорожче за базовий пакет. Однак, замовивши цю послугу, ви отримаєте:
Просування сайту під ключ у Києві обирають тому, що це ефективний спосіб розвитку бізнесу, що допомагає покращити імідж бренду, відбудуватися від конкурентів, сформувати попит на продукт, збільшити цільовий трафік.
Тому якщо вас не влаштовує структура сайту, текстовий контент, маса посилань або трафік в цілому, варто замовити комплексне просування під ключ у студії iFish. Вартість послуги у Києві становить у середньому 25 000 грн. Підсумкова ціна залежить від переліку дій та віку веб-ресурсу.
Сайти відрізняються за призначенням, функціоналом та типами. Виділяють сайти-візитки, лендінг пейдж, корпоративні веб-ресурси, каталоги, інтернет-магазини, веб-сервіси та портали. Але найпопулярнішими та найбільш підходящими для просування є односторінок, сайт компанії та e-commerce майданчик.
Для лендінгу SEO – не найзручніший варіант розкручування. Набагато дієвіші інші методи просування – контекстна реклама чи таргетована. Однак якщо товар не сезонний, йдеться про тривалу пропозицію, а не разовий захід або обмежену в часі рекламну акцію, є інтерес користувачів та замовник зацікавлений у тривалому веденні бізнесу, тоді можна скористатися методом пошукової оптимізації лендингу в Києві. Ціна послуги коштуватиме приблизно 5000 грн на місяць.
У просуванні корпоративного сайту акцент робиться на покращенні репутації бренду, пошуку ділових партнерів, формуванні бази корпоративних клієнтів, підвищенні довіри та лояльності споживачів. Продажі в цьому випадку не знаходяться на першому місці. Вартість прокручування корпоративного сайту в Києві стартує з 13 000 грн на місяць.
А ось для інтернет-магазину SEO – найдієвіший спосіб залучення потенційних покупців. 80% цільового трафіку приходить на такі ресурси якраз із пошукових систем. Просування майданчика, що продає, – це більш трудомісткий процес, ніж розкрутка сайтів інших типів, оскільки тут складніша структура ресурсу і є маса інших нюансів. Ціна просування сайту в Google коливається в межах 8 000-15 000 грн на місяць.
Оптимальні терміни SEO просування – від чотирьох місяців до року. На менший період послугу замовляти не рекомендується, оскільки перші результати з’являються після трьох місяців комплексної роботи. Потім роблять аудит та визначають наступний план робіт та вартість.
При односторінковій структурі сайту SEO виявляється малоефективним. Адже неможливо використовувати багато ключових слів та посилань у текстах на одній сторінці, щоб не потрапити під санкції пошукової системи. Однак, враховуючи особливості структури лендингу, можна зробити його привабливим як для Google, так і для мешканців Києва. Головне – дотримуватись певних правил. Тоді завдяки SEO ви залучите цільових клієнтів та збережете результат від оптимізації на тривалий час.
Особливості просування лендингу в Google:
Якщо підійти до питання просування Landing Page у Google відповідально та в комплексі, через 3-4 місяці ви отримаєте перші результати. Однак довірити цю роботу слід лише професіоналам.
Просування сайту компанії відрізняється від розкрутки веб-проекту іншого типу, оскільки рішення про покупку залежить від рівня довіри відвідувачів до конкретної компанії. Тому при оптимізації сайтів у Києві враховують рівень якості контенту, популярність бренду та begin-story або історію успіху.
Починають просування корпоративного сайту з ретельного SEO аудиту, за яким слідує робота над помилками. Потім підключають різні аналітичні програми:
Не обходять стороною також Google Maps та Google My Business.
Наступний етап – найоб’ємніший. Він полягає в комплексній оптимізації багатосторінника: покращення структури, формування семантичного ядра, створення нових сторінок та доопрацювання існуючих, написання та розміщення релевантного контенту у всіх розділах, включаючи «Про компанію», новини, блог та ін.
Всі тексти мають бути унікальними, зрозумілими , корисними та містити необхідні ключові слова та фрази. Деякі статті розміщуються на сайті відразу, інші залишаються в резерві для регулярного оновлення контенту. Матеріали готують професійні SEO копірайтери.
Суцільний текст чергують із візуальним контентом. Все, що можна показати, втілюють як унікальна фотогалерея або відео. Ролики можуть бути про діяльність компанії у форматі звернення генерального директора до потенційних покупців або коментарів споживачів (відеовідгуки).
Потім проводиться лінкбілдінг. Розміщуються зовнішні посилання, сортуються сайти-донори за тематикою, авторитетністю, відвідуваністю, надійністю. Всі вони мають бути розташовані в Києві та призначені для задоволення потреб місцевих мешканців.
Для розкручування сайту використовують також соціальні мережі. У шапці профілів розміщують посилання на корпоративний веб-ресурс. Крім того, посилання на сайт можуть мати ділові листи, які надсилають корпоративним клієнтам за допомогою електронної розсилки.
Веб-студія iFish дотримується принципу прозорості, тому про результати просування корпоративного сайту та комплекс виконаних робіт повідомляється в щомісячному звіті. Після чого із замовником обговорюється ефективність обраної стратегії, шукаються шляхи покращення показників та розписується план подальших дій.
Особливість SEO просування e-commerce ресурсу полягає у послідовності різних видів робіт. Спочатку проводиться внутрішня оптимізація інтернет-магазину, а згодом вже виконуються додаткові зовнішні доопрацювання.
Особливості внутрішньої оптимізації в iFish:
Зазвичай технічну оптимізацію інтернет-магазину у перший місяць просування витрачається близько 50-70% всього бюджету. У наступні місяці на доробки йде від 5 до 25% закладеної суми – все залежить від того, як сильно змінюються алгоритми Google.
Під зовнішніми роботами розуміють нарощування маси посилань, отримання якісних вхідних посилань для поліпшення ранжування сайту.
Також, за потреби, може налаштовуватися реклама. Для цього ретельно вивчається цільова аудиторія та створюються унікальні рекламні тексти.
Робота з виведення онлайн-майданчика в ТОП може зайняти від 6 місяців до року. Однак, ефект від просування збережеться на довгий час.
WordPress – це найпопулярніша система керування контентом. На її основі створюються бюджетні сайти, оскільки вона повністю безкоштовна, як більшість її плагінів. При цьому, основною перевагою цієї CMS для пошукової оптимізації є те, що вона повністю SEO-friendly. Її базових можливостей вистачає для того, щоб:
Безперечним плюсом є також те, що WordPress ще й mobile-friendly, має зручну панель управління та бібліотеку плагінів. Деякі з них допомагають вивести сайт у ТОП Google. До них відносяться:
Встановлення плагінів Вордпрес краще довірити професіоналам, оскільки лише фахівці знають, як поєднувати різні розширення та підбирати варіанти без багів.
Роботи з SEO просування сайту на WordPress краще розпочинати на етапі розробки. Тоді є можливість використовувати SEO тему для оформлення сайту та впровадити додаткові мовні версії. Потім відбувається оцінка роботи хостингу, додавання плагінів, налаштування текстового та візуального матеріалу, технічна оптимізація, лінкбілдинг, налаштування прев’ю для розміщення сторінок сайту в соціальних мережах та месенджерах, відстеження швидкості завантаження сторінок та встановлення програм для аналітики.
1C-Bitrix – досить популярна система керування контентом, незважаючи на те, що платна. Вона призначена для великих проектів, яким важлива безпека та захист даних користувачів. Крім того, CMS має певні особливості в SEO просуванні, тому досить складно знайти фахівців, які добре знаються на установці, налаштуванні та роботі з цим двигуном.
Команда веб-студії iFish вже багато років працює з різними веб-проектами на Бітрікс, тому добре розуміється на всіх тонкощах системи. Замовляючи просування сайту у Києві на Bitrix у нас, ви отримаєте всі можливості цієї CMS. Зокрема, можна буде:
Крім того, професійні SEO фахівці, використовуючи 1C-Bitrix, здатні правильно підключити додаткові модулі, налаштувати зручний інтерфейс, зменшити можливість появи дублів сторінок та ресурсомісткість системи, обійти обмеженість SEO-модуля шляхом додаткових інтеграцій.
Підключаючи допоміжні SEO-інструменти, можна налаштувати турбо-сторінки, заповнити метадані розумного фільтра, підключити розумний пошук сайту, відкласти завантаження фотографій у високій роздільній здатності та налаштувати регіон просування. Ці додаткові дії спрямовані в основному на підвищення зручності сайту для користувачів та покращення поведінкових факторів.
UMI.CMS поширюється на платній основі, але все ж таки є досить популярною системою управління контентом за рахунок зручності, якості, функціональності, надійності та інших переваг, якими володіє. Крім того, купивши одну із шести редакцій, можна створити кілька сайтів одночасно.
На цій CMS розробляють сайти-візитки, лендинги, корпоративні ресурси, інтернет-магазини та портали – все залежить від виду ліцензії. Однак, яка б версія UMI не використовувалася, у вас є можливість оцінити всі переваги вбудованого SEO-модуля. Цей інструмент дозволяє:
Замовлення послуги SEO просування сайту в Києві на системі управління контентом ЮМІ передбачає проведення наступних робіт:
Після того, як сайт на ЮМІ з’явиться на перших позиціях у пошуковій видачі по Києву, потрібно буде провести SEO аудит, наново прорахувати вартість та визначити подальший план дій. Можливо, знадобиться продовжувати точкову оптимізацію, щоб веб-ресурс не втрачав своїх позицій і вас не обігнали конкуренти з Києва.
У професійних веб-студіях ціни зазвичай вищі, ніж у фрілансерів. Однак потрібно розуміти, що для якісного розкручування сайту в Києві потрібен не тільки SEO фахівець, а й програміст, оптимізатор, копірайтер, контент-менеджер. Навряд чи одна людина має всі необхідні для ефективної роботи навички. Отже, рівень просування буде відповідний. Фрілансер може провести технічну оптимізацію або оформити контент відповідно до вимог Google, але якщо вам потрібна якісна робота і тривалий ефект, краще довіритися професіоналам.
Звернувшись до веб-студії iFish, ви отримаєте:
Щоб дізнатися попередню ціну, можна скористатися онлайн-калькулятором на сайті. А для обговорення деталей за проектом та отримання точного розрахунку вартості зв’яжіться з менеджером будь-яким зручним для вас способом – телефоном, електронною поштою або месенджерами. Після уточнення нюансів прописуємо технічне завдання, підбираємо оптимальні для вашого бізнесу інструменти для розкручування та виконуємо комплекс робіт, спрямований на покращення видимості вашого сайту та виведення його у ТОП у Києві.
Ціна просування сайту залежить від ряду факторів, серед яких:
Для виходу веб-ресурсу на перші позиції Google знадобиться в середньому від 3 до 12 місяців. SEO – це поступовий процес. На нього впливає рівень конкуренції, технічний стан сайту та бюджет на розкручування. Для точного прогнозу зв’яжіться з нашим менеджером по телефону, електронною поштою або онлайн-формою для заявок.
На відміну від пошукової оптимізації контекстна реклама дає швидкі результати. Однак вона коштує набагато дорожче, а 90% коштів на розкручування веб-ресурсу йде в Google. При SEO просуванні всі кошти вкладаються у ваш проект. Тому ефект набагато триваліший, ніж від контекстної реклами. До того ж більшість користувачів охочіше довіряють «не контекстованим» сайтам.
Так. Спеціалісти студії iFish виводять веб-ресурси з-під дії будь-яких санкцій, а також будують стратегію просування таким чином, щоб сайт залишався на хорошому рахунку у Google.
Так, використовуємо. Крауд-маркетинг – це один із шляхів просування сайтів, суть якого у розміщенні коментарів та рекомендацій в інтернет-спільнотах. Завдяки цьому методу через спілкування з цільовою аудиторією формується громадська думка та покращується репутація компанії.
Основне завдання зовнішньої оптимізації – робота над зворотними посиланнями, що додають значущості сайту перед пошуковою системою Google. Наростити зовнішню масу посилань можна за допомогою реєстрації компанії на тематичних майданчиках, блогах, форумах та інших місцевих ресурсах, а також через купівлю посилань, використання соціальних мереж і просування бізнесу в YouTube.
На консультації SEO фахівець пояснює, в якому стані знаходиться сайт, які недоліки і які роботи слід виконати, щоб поліпшити його і підготувати до основних етапів просування.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 грн | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Добре підходить для одного або кількох товарів/послуг. Найбільш ефективний, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу над ринком. Лендінг (односторінковий сайт) передбачає виведення всієї інформації блоками та екранами в рамках однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Сайт-візитка недорого | від 2 тижнів | від 550 у.о | Залишити заявку |
Сайт із 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структуру такого сайту включають такі сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше в таких проектах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проекти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблон | від 3 тижнів | від 950 доларів США | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрямок діяльності представлена окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією та беграундом, в якому відбудовані процеси, зрозуміло позиціонування, визначені переваги та зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проектів та робіт. | |||
Інтернет-магазин на шаблон | від 4 тижнів | від 1800 доларів США | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved