Просування сайтів у Кривому Розі належить до регіонального чи локального SEO. Тобто, розкручування відбувається з урахуванням розташування онлайн-майданчика та особливостей цільової аудиторії в регіоні. Локація користувача в момент введення запиту в Google має велике значення, адже в ТОП з’являться сайти, розташовані саме в цьому місті.
Щоб підвищити шанси веб-ресурсу опинитися на перших позиціях в органічній видачі з урахуванням геолокації та проводиться регіональне просування.
На локальне SEO впливають:
Щоб успішно розкрутити сайт у Кривому Розі, необхідно використовувати різні способи та інструменти просування.
По-перше , треба попрацювати з внутрішньою оптимізацією: грамотно оформити мета-теги Title і Description, використовувати мікророзмітку Schema.org «Локальний бізнес», оптимізувати текстовий контент під локальні запити, не забуваючи про конкретику, користь та повноту подачі інформації.
По-друге , слід поширити посилання з якісних донорських ресурсів Кривого Рогу на сайт, що просувається, щоб залучати зацікавлених у продукті користувачів. Добирати авторитетні ресурси Криворізького регіону потрібно з урахуванням загальної ЦА, суміжності тематики, релевантності трафіку, можливості побудови імені та репутації.
По-третє , потрібно заповнити актуальною інформацією картку компанії в Google Мій бізнес. Вона виконує функцію візитки бренду у пошуковій системі. Сервіс дозволить потрапити у розширену видачу та результати локального пошуку. Також буде доступний пошук фотографій, якщо зареєструєтеся в картах пошукової системи. Картка Google Мій бізнес при грамотному заповненні допоможе залучити трафік і відбудуватися від конкурентів.
І насамкінець . Активність у соціальних мережах зробить поступ ефективнішим, якщо на сторінках у Facebook та Instagram розмістити посилання на сайт, публікувати експертні статті у групах Кривого Рогу, вказувати локацію в постах, а також використовувати інші корисні інструменти соцмереж.
Регіональне SEO просування – оптимальний спосіб збільшити переходи на сайт у Кривому Розі. Тому звертайтеся до веб-студії iFish, щоб покращити видимість веб-ресурсу, підняти його позиції у пошуковій видачі та залучити нових клієнтів.
Оптимізатор проводить перевірку швидкості завантаження сторінок та всього сайту на наявність помилок, що перешкоджають успішному ранжируванню. Регулярний аудит необхідний розробки та коригування стратегії просування. За його результатами стає зрозумілим, як можна поліпшити розкручування і при цьому скоротити витрати наступного місяця.
Вивчаємо особливості бізнесу клієнта та його основних конкурентів. Досліджуємо сайти інших компаній у ніші, шукаємо їх сильні та слабкі сторони, щоб використовувати ці дані для відбудови та просування.
Складається список ключових слів та фраз з урахуванням регіону, які групуються за змістом. Чим ширше буде семантичне ядро, тим більше формується запитів, за якими веб-ресурс відображатиметься у пошуковій видачі. Також це допомагає створити оптимальну структуру, а на підставі запитів користувачів запланувати сторінки та розділи сайту для розкручування.
Фахівець усуває всі помилки та недоробки, які впливають на позиції веб-ресурсу в пошуковій видачі, індексацію та користувальницький досвід. Пошукова оптимізація сайту у Кривому Розі передбачає видалення дублів сторінок, формування читаного та зрозумілого URL, створення логічної структури сайту, мобільної версії, оптимізацію швидкості завантаження та ін.
Текст на сайті має бути унікальним та корисним для потенційного клієнта. Крім того, він повинен містити ключові слова та фрази з точними та неточними входженнями. Крім цього, прописуються мета-теги, що передають пошукачам відомості про розміщений контент.
Процес нарощування посилань відбувається поетапно. Посилання на сайт розміщуються на авторитетних майданчиках, а відбір сайтів-донорів відбувається вручну. Для сфери послуг використовуємо крауд-маркетинг як із ефективних методів просування. У цьому випадку посилання розміщуються разом із рекомендаційним текстом.
При необхідності розробляємо рекламну стратегію, вибираємо оптимальні види реклами для бізнесу, налаштовуємо рекламні кампанії та готуємо оголошення. Також, погоджуємо із замовником рекламний бюджет.
Аналіз результатів дуже важливий, щоб зрозуміти, наскільки правильно вибудовано стратегію просування, що краще працює, а де слід внести доопрацювання. Вивчаємо основні показники та формуємо звіти для клієнта.
Існує думка, що вона не дасть бажаного результату, на відміну від контекстної реклами. Це частково правда. Презентація на односторінці сезонного товару, запрошення на разовий захід у Кривому Розі або розпродаж складських залишків зробить SEO марним. Однак розкручування в Google виправдане, якщо на лендингу представлені товари з тривалим терміном зберігання або актуальні протягом тривалого періоду пропозиції, відсутня серйозна конкуренція в ніші або необхідно просунутися за неконкурентними запитами.
Вартість просування лендінг пейдж у Кривому Розі обійдеться в середньому 240 $ на місяць. Перші результати з’являться лише через 3 місяці, тому рекомендують замовляти послугу щонайменше на 4-6 місяців.
полягають у підвищенні впізнаваності бренду, формуванні позитивного образу компанії, а також у залученні нових клієнтів та партнерів із пошукових систем. Акцент тут не на продажі, а на створенні іміджу.
Вартість SEO для сайту в Кривому Розі обійдеться в середньому 320 $. Додатково можна замовити SEO аудит, щоб скоригувати стратегію розкручування у пошукових системах та її ціну.
у Кривому Розі в першу чергу спрямована на залучення трафіку, підвищення зручності майданчика для користувачів, що продає, і перетворення їх на покупців. Звісно, просування передбачає також технічні доопрацювання ресурсу, недоліки у якому помітні лише пошуковим роботам. SEO є оптимальним варіантом для розкручування інтернет-магазину, оскільки саме пошукова оптимізація приносить 37,5% всього трафіку на сайт.
Вартість просування інтернет-магазину в середньому коштує 360 $ і займає не менше 6 місяців.
Послуга розкручування сайту під ключ передбачає виконання комплексних робіт, щоб максимально розширити семантичне ядро, підняти позиції веб-ресурсу в пошуковій видачі, покращити юзабіліті, збільшити пошуковий трафік та коефіцієнт конверсії, а також покращити поведінкові фактори.
Список робіт, які проводять SEO фахівці, відрізняється для нового сайту у Кривому Розі та для вже існуючого.
Для молодого проекту виконують:
Для функціонуючого сайту потрібні такі роботи:
Як і у випадку з новим сайтом, тут також перевіряється юзабіліті, фактори поведінки, проводиться веб-і бізнес-аналітика.
Ціна послуги залежить від конкуренції у регіоні просування. Чим вона нижча в тій ніші, в якій працює замовник, тим простіше буде розкручування, а значить, і дешевше обійдеться послуга. Вартість стартує з 550 $ на місяць. При цьому комплексне просування необхідно здійснювати протягом мінімум 4-5 місяців.
Веб-ресурси класифікують за різними критеріями, зокрема за типами. Є мініатюрні сайти-візитки та масштабні портали. Проте для регіонального бізнесу більше підійдуть лендинги, корпоративні сайти та інтернет-магазини.
За якісним SEO просуванням сайту у Кривому Розі звертайтесь до веб-студії iFish. Наша команда має багаторічний досвід проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайтів будь-якої складності для регіонального бізнесу. Тому розкручування буде виконано якісно – з урахуванням міста, особливостей цільової аудиторії та вашого бізнесу.
Розкрутка лендингів відрізняється від просування інших типів сайтів через їх структуру. Тут не використовуються звичні методи, а інструменти підбираються з урахуванням бізнес-завдань та цілей односторінника.
Особливості оптимізації односторінкового сайту у Кривому Розі:
Хоча SEO – не основний спосіб розкрутки односторінкового сайту, все ж таки він здатний принести органічний трафік, який буде націлений на покупку або виконання іншої дії, вказаної в лендингу.
Корпоративний веб-ресурс потребує комплексного підходу до просування. Оскільки компаніям важливо не лише сподобатися пошуковим системам та залучити цільову аудиторію до себе на сторінки, а й покращити імідж, підвищити довіру та лояльність користувачів, виділитися на тлі конкурентів, необхідно провести поетапну роботу з розкручування.
Що включає просування сайту:
Також обов’язково проводиться аналітика, вивчаються основні показники та визначається ефективність стратегії просування. Це дозволяє коригувати дії, змінювати канали розкручування та знаходити більш підходящі інструменти для досягнення поставленої мети.
Перше, що потрібно зробити, – оптимізувати веб-ресурс для SEO просування, а отже, використовувати зрозумілу URL-адресу, розмістити меню на видному місці, застосувати навігаційні ланцюжки в упорядкованій структурі інтернет-магазину та ін. Це важлива умова як для зручності відвідувачів, так і для позитивної оцінки пошукових систем.
Мета-теги заголовків та описів сторінок повинні відповідати їхньому змісту, включати релевантні ключі без повторень, не дублюватися, тобто для кожної сторінки створюється унікальний Title та Description. Також важливо включати в мета-теги слова, що продають: купити, ціна, Кривий Ріг. Від правильно оформлених мета-тегів залежить позиція інтернет-магазину у пошуковій видачі.
URL-адреси повинні містити лише 60-80 латинських букв, допускається дефіс. Інші небуквенні символи тільки зашкодять SEO.
Щоб зображення не гальмували завантаження сторінок, їх вагу зменшують без втрати якості за допомогою графічних редакторів. У URL-фотографій вносять назву товару. Також найменування важливе при заповненні атрибуту Alt для кожного фотознімка. За допомогою цих дій фото товарів з’являтимуться у пошуку за зображеннями.
Під час пошукової оптимізації головної сторінки заповніть атрибут Alt логотипу за допомогою загальних запитів. Меню розділів має відображатися постійно. Вгорі головної сторінки розмістіть блоки з новинками, акційними чи популярними товарами. Оптимізований матеріал про магазин опублікуйте нижче під згаданими блоками.
На сторінки категорії додайте невеликий оптимізований текст на 150-300 слів. У картках товарів має бути повна назва в H1, унікальний опис, що продає, кнопки на соцмережі, оптимізовані фото і мета-теги, можливості порівняння товарів, додавання в wish-лист та ін.
Також необхідно налаштувати основне дзеркало сайту і єдиний формат URL, файли robots .txt і sitemap.xml, мікророзмітку Schema.org на сторінках товарів, інструменти веб-майстра Google Search Console, сторінку 404.
Крім того, обов’язково перевіряються та виправляються помилки на сторінках пагінацій, видаляються дублі, оптимізується швидкість завантаження, яка не повинна бути більшою. 3 секунд, інакше користувач залишить сайт.
І не забувайте, що більшість потенційних покупців є власниками гаджетів з різними діагоналями екрану, з яких походить більшість покупок та замовлень. Тому адаптивність – це “must have” для інтернет-магазину.
Кожен другий сайт в Інтернеті зроблений на WordPress. Це і не дивно, адже система управління контентом має низку переваг:
Але головна перевага цієї CMS полягає в тому, що вона SEO friendly. Це означає, що пошукові системи зможуть легко сканувати веб-ресурс, оцінюючи структуру та контент.
Для розкручування сайту на WordPress можна використовувати розширення: All in One SEO, WP SEO by Yoast , Cyr to Lat, Simple 301 Redirects і т.д. Але для коректного підключення та налаштування, щоб уникнути багів, перевантажень та несумісності, слід довірити цю справу фахівцям у веб-розробці.
Хороша індексація Google забезпечена, якщо сайт зроблено якісно та на ньому розміщено унікальний оптимізований контент. Адже не дарма такі знамениті компанії та бренди, як Sony Music, PlayStation, Walt Disney, Microsoft, а також Білий Дім у США, використовували для свого представництва в інтернеті Вордпрес.
Тим не менш, це не означає, що CMS позбавлена недоліків. Деякі виходять із її переваг. Наприклад, відкритий вихідний код робить її гнучкою в налаштуваннях, але водночас і вразливою для атак хакерів. Це величезний мінус та ризик, якщо ви займаєтеся e-commerce, а на сайті проходить безліч фінансових операцій та міститься особиста інформація про клієнтів.
Також перешкодити просуванню може обмеженість базових можливостей: повільне завантаження сторінок, багато тем і шаблонів з помилками, поява дублів. Тому розкруткою сайту у Кривому Розі на Вордпрес має займатись професійна SEO-команда. Так ви зможете все правильно налаштувати, мінімізувати ризики та досягти бажаних результатів.
Зазвичай 1C-Bitrix використовують, коли планують створювати серйозний комерційний веб-проект. Ця система управління оснащена потужним протоколом безпеки і має закритий вихідний код. Це одночасно і плюс, і мінус, адже CMS абсолютно не гнучка та інтегрувати її з будь-яким продуктом для ефективного SEO просування не вдасться. Крім того, у Бітрікс високі вимоги до хостингу, тому замовляючи розкручування на цьому движку, не варто економити на швидкості інтернету та потужності сервера. При цьому найбільший мінус системи управління контентом – це її висока вартість, як і більшості необхідних для сайту програмних продуктів.
Однак у базовому наборі можливостей 1C-Bitrix закладено кілька корисних функцій для SEO просування сайту у Кривому Розі:
При цьому, незручний інтерфейс, дублі сторінок у великій кількості, постійні оновлення 1С, ресурсомісткість та обмеженість вбудованого SEO-модуля викликають певні складнощі у пошуковій оптимізації. Тому залучати до просування сайту на Бітрікс потрібно лише професіоналів, які розуміються на тонкощах цієї системи управління.
Спочатку в UMI.CMS закладено необхідні інструменти для аналізу та оптимізації сайту. Тому веб-ресурси на цій системі керування контентом зручно просувати і легко індексуються в Google.
Наприклад, налаштувати мета-теги можна безпосередньо через функцію «Швидке редагування». Крім того, ЮМІ має інші базові можливості для оптимізації сайту. Це дозволяє:
Також у кожну редакцію UMI.CMS вбудований спеціальний SEO-модуль. Він розширює можливості просування сайту, тому що за його допомогою можна знаходити та заповнювати сторінки з порожніми мета-тегами за умовчанням, знаходити биті посилання, керувати robots.txt, відстежувати статус індексації та помилки на сайті.
Якщо говорити про недоліки двигуна, то це найвища ціна ліцензії. До того ж деякі редакції призначені виключно для певних типів сайтів, наприклад, як Shop і Commerce тільки для інтернет-магазинів. Також UMI.CMS має високі вимоги до хостинг-провайдерів.
Команда iFish розбирається в тонкощах різних систем керування контентом та ефективно просуває всі типи сайтів. Якщо хочете, щоб ваш веб-ресурс вирішував поставлені бізнес-завдання, звертайтесь до нас для розробки стратегії та розкрутки вашого проекту.
Локальне SEO просування підійде місцевим кафе та ресторанам, кондитерським, пекарням, готелям та хостелам, магазинам одягу, салонам краси, косметологічним центрам, юридичним фірмам, клінінговим та будівельним компаніям, клінікам та лабораторіям, а також усім, хто хоче просувати свої товари чи послуги Кривий Ріг.
Щоб зайняти лідируючі позиції в пошуковій видачі, знадобиться системне просування сайту у Кривому Розі. Зазвичай для цього потрібно від трьох до семи місяців. При цьому терміни залежать від технічного стану веб-ресурсу, активності сайтів-конкурентів та розміру бюджету на SEO.
Пошукова оптимізація дозволяє:
Замовте SEO просування у веб-студії iFish, щоб якнайшвидше почати розвивати ваш проект у Кривому Розі та рухатися до перших рядків у Google.
SEO спеціалісти веб-студії iFish регулярно проводять аналітику, вивчаючи основні показники. Серед них:
Щоб мати уявлення про ефективність послуги, ми складаємо звіти та надаємо аналітичну інформацію по сайту Кривого Рогу щомісяця чи поетапно у процесі SEO просування.
Існує кілька факторів, що впливають на формування ціни оптимізації сайтів із Кривого Рогу:
Для отримання розрахунку вартості просування необхідно провести первинний аудит сайту, визначити завдання та вибрати інструменти для роботи. Щоб отримати консультацію та уточнити деталі, зв’яжіться з нами по телефону або у месенджерах.
У нас є 9 вагомих причин, чому вам варто з нами співпрацювати:
Визначтеся із способом зв’язку на сайті ifish.com.ua. Ви можете оформити заявку, заповнивши онлайн форму, написавши повідомлення на електронну пошту або зв’язавшись з менеджером по телефону. Працюємо з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 19:00. Подальше наше спілкування відбуватиметься у телефонному режимі чи онлайн. Якщо такий формат не підходить, можемо обговорити умови офлайн зустрічей.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 грн | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Добре підходить для одного або кількох товарів/послуг. Найбільш ефективний, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу над ринком. Лендінг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в рамках однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Сайт-візитка недорого | від 2 тижнів | від 550 у.о | Залишити заявку |
Сайт із 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структуру такого сайту включають такі сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше в таких проектах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проекти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблон | від 3 тижнів | від 950 доларів США | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрямок діяльності представлена окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією та беграундом, в якому відбудовані процеси, зрозуміло позиціонування, визначені переваги та зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проектів та робіт. | |||
Інтернет-магазин на шаблон | від 4 тижнів | від 1800 доларів США | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved