Просування сайту у Кривому Розі

Локальне просування сайту для залучення цільових клієнтів серед мешканців Кривого Рогу та Криворізького району. Внутрішня та зовнішня оптимізація, SEO-копірайтинг, аудит та створення профілю для лендингів, корпоративних ресурсів та інтернет-магазинів на різних CMS. Веб-студія iFish виводить регіональні сайти у ТОП. Актуальні ціни на 2025 рік.

683 особи замовили
82 відгуки
Термін просування: від 3 місяців
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

  1. Як розкрутити сайт у Кривому Розі: фактори, що впливають на регіональне просування
  2. Повний комплекс послуг з пошукової оптимізації сайту
  3. Які роботи включає комплексне просування сайту у Кривому Розі
  4. SEO просування сайтів у Кривому Розі в залежності від їх типу: огляд цін
  5. Ціна просування сайту під ключ у Кривому Розі
  6. Схема роботи з просування landing page
  7. Етапи SEO просування корпоративного сайту
  8. Як правильно просувати інтернет-магазин
  9. Просування сайту на Вордпрес
  10. Що потрібно знати про пошукову оптимізацію сайту на Бітрікс
  11. Базові можливості UMI для SEO просування сайту
  12. Питання та відповіді
  13. Замовлення прорахунку ціни на сайт

 

Як розкрутити сайт у Кривому Розі: фактори, що впливають на регіональне просування

Просування сайтів у Кривому Розі належить до регіонального чи локального SEO. Тобто, розкручування відбувається з урахуванням розташування онлайн-майданчика та особливостей цільової аудиторії в регіоні. Локація користувача в момент введення запиту в Google має велике значення, адже в ТОП з’являться сайти, розташовані саме в цьому місті.

Щоб підвищити шанси веб-ресурсу опинитися на перших позиціях в органічній видачі з урахуванням геолокації та проводиться регіональне просування.

На локальне SEO впливають:

  1. Фізична адреса організації . Чим ближче до вас користувач у момент пошуку, тим ймовірніше, що ваш сайт з’явиться першим у Google. Тому розміщення фізичної адреси на головній сторінці – основна умова.
  2. Реєстрація в сервісах Google . Дані про фірму та її місцезнаходження найповніше надає Google My Business. Але не менш важливими є такі інструменти, як Google Maps, Google Search Console та ін.
  3. Посилання профіль . Варто звернути увагу на розміщення зворотних посилань на авторитетних сайтах Кривого Рогу. Це можуть бути ресурси місцевих ЗМІ, каталоги, агрегатори послуг, міські форуми, сайти пошуку роботи. Так ви збільшите посилальну вагу, впізнаваність та видимість ресурсу.
  4. Активність відвідувачів . Чим більше клієнтів залишають позитивні відгуки на сайті, тим вірогідніше, що він сподобається пошуковим системам. Мотивувати людей можна знижками, акціями, бонусами, запрошеннями на заходи. Так ви підвищите довіру та лояльність потенційних покупців.
  5. Семантичне ядро . Вам необхідно підібрати локальні ключові слова, щоб відповідати запитам користувачів. Оптимізуйте теги заголовків та URL-сторінок, щоб Google оцінив контент сайту як найбільш релевантний для показу в згаданому регіоні.
  6. Доменна зона . Допоможе спростити розкручування, якщо вибрати з позначенням у Кривому Розі – kr.ua або kryvyirih.ua. Однак, таке рішення може стати перешкодою на шляху до розширення бізнесу.

Щоб успішно розкрутити сайт у Кривому Розі, необхідно використовувати різні способи та інструменти просування.

По-перше , треба попрацювати з внутрішньою оптимізацією: грамотно оформити мета-теги Title і Description, використовувати мікророзмітку Schema.org «Локальний бізнес», оптимізувати текстовий контент під локальні запити, не забуваючи про конкретику, користь та повноту подачі інформації.

По-друге , слід поширити посилання з якісних донорських ресурсів Кривого Рогу на сайт, що просувається, щоб залучати зацікавлених у продукті користувачів. Добирати авторитетні ресурси Криворізького регіону потрібно з урахуванням загальної ЦА, суміжності тематики, релевантності трафіку, можливості побудови імені та репутації.

По-третє , потрібно заповнити актуальною інформацією картку компанії в Google Мій бізнес. Вона виконує функцію візитки бренду у пошуковій системі. Сервіс дозволить потрапити у розширену видачу та результати локального пошуку. Також буде доступний пошук фотографій, якщо зареєструєтеся в картах пошукової системи. Картка Google Мій бізнес при грамотному заповненні допоможе залучити трафік і відбудуватися від конкурентів.

І насамкінець . Активність у соціальних мережах зробить поступ ефективнішим, якщо на сторінках у Facebook та Instagram розмістити посилання на сайт, публікувати експертні статті у групах Кривого Рогу, вказувати локацію в постах, а також використовувати інші корисні інструменти соцмереж.

Регіональне SEO просування – оптимальний спосіб збільшити переходи на сайт у Кривому Розі. Тому звертайтеся до веб-студії iFish, щоб покращити видимість веб-ресурсу, підняти його позиції у пошуковій видачі та залучити нових клієнтів.

Повний комплекс послуг з пошукової оптимізації сайту потрібен, коли

створюють оптимальну для SEO просування структуру сайту
потрібно сформувати ефективне семантичне ядро
нові розділи сайту потребують оптимізації
текстовий матеріал необхідно оновити та доопрацювати відповідно до змін, що змінилися Google
потрібно відстежити ефективність розкрутки та знайти шляхи для її покращення
шукають способи збільшення трафіку на сайт
потребують професійного підходу до формування маси посилань

Які роботи включає комплексне просування сайту у Кривому Розі

SEO аудит

Оптимізатор проводить перевірку швидкості завантаження сторінок та всього сайту на наявність помилок, що перешкоджають успішному ранжируванню. Регулярний аудит необхідний розробки та коригування стратегії просування. За його результатами стає зрозумілим, як можна поліпшити розкручування і при цьому скоротити витрати наступного місяця.

01 Етап

Аналіз конкурентів

Вивчаємо особливості бізнесу клієнта та його основних конкурентів. Досліджуємо сайти інших компаній у ніші, шукаємо їх сильні та слабкі сторони, щоб використовувати ці дані для відбудови та просування.

02 Етап

Формування семантичного ядра

Складається список ключових слів та фраз з урахуванням регіону, які групуються за змістом. Чим ширше буде семантичне ядро, тим більше формується запитів, за якими веб-ресурс відображатиметься у пошуковій видачі. Також це допомагає створити оптимальну структуру, а на підставі запитів користувачів запланувати сторінки та розділи сайту для розкручування.

03 Етап

Технічна оптимізація сайту

Фахівець усуває всі помилки та недоробки, які впливають на позиції веб-ресурсу в пошуковій видачі, індексацію та користувальницький досвід. Пошукова оптимізація сайту у Кривому Розі передбачає видалення дублів сторінок, формування читаного та зрозумілого URL, створення логічної структури сайту, мобільної версії, оптимізацію швидкості завантаження та ін.

04 Етап

SEO-копірайтинг

Текст на сайті має бути унікальним та корисним для потенційного клієнта. Крім того, він повинен містити ключові слова та фрази з точними та неточними входженнями. Крім цього, прописуються мета-теги, що передають пошукачам відомості про розміщений контент.

05 Етап

Побудова посилань

Процес нарощування посилань відбувається поетапно. Посилання на сайт розміщуються на авторитетних майданчиках, а відбір сайтів-донорів відбувається вручну. Для сфери послуг використовуємо крауд-маркетинг як із ефективних методів просування. У цьому випадку посилання розміщуються разом із рекомендаційним текстом.

06 Етап

Налаштування реклами

При необхідності розробляємо рекламну стратегію, вибираємо оптимальні види реклами для бізнесу, налаштовуємо рекламні кампанії та готуємо оголошення. Також, погоджуємо із замовником рекламний бюджет.

07 Етап

Аналітика

Аналіз результатів дуже важливий, щоб зрозуміти, наскільки правильно вибудовано стратегію просування, що краще працює, а де слід внести доопрацювання. Вивчаємо основні показники та формуємо звіти для клієнта.

08 Етап

SEO просування сайтів у Кривому Розі в залежності від їх типу: огляд цін

Пошукова оптимізація лендінг пейдж

Існує думка, що вона не дасть бажаного результату, на відміну від контекстної реклами. Це частково правда. Презентація на односторінці сезонного товару, запрошення на разовий захід у Кривому Розі або розпродаж складських залишків зробить SEO марним. Однак розкручування в Google виправдане, якщо на лендингу представлені товари з тривалим терміном зберігання або актуальні протягом тривалого періоду пропозиції, відсутня серйозна конкуренція в ніші або необхідно просунутися за неконкурентними запитами.

Вартість просування лендінг пейдж у Кривому Розі обійдеться в середньому 240 $ на місяць. Перші результати з’являться лише через 3 місяці, тому рекомендують замовляти послугу щонайменше на 4-6 місяців.

Цілі просування корпоративного ресурсу

полягають у підвищенні впізнаваності бренду, формуванні позитивного образу компанії, а також у залученні нових клієнтів та партнерів із пошукових систем. Акцент тут не на продажі, а на створенні іміджу.

Вартість SEO для сайту в Кривому Розі обійдеться в середньому 320 $. Додатково можна замовити SEO аудит, щоб скоригувати стратегію розкручування у пошукових системах та її ціну.

Пошукова оптимізація інтернет-магазину

у Кривому Розі в першу чергу спрямована на залучення трафіку, підвищення зручності майданчика для користувачів, що продає, і перетворення їх на покупців. Звісно, просування передбачає також технічні доопрацювання ресурсу, недоліки у якому помітні лише пошуковим роботам. SEO є оптимальним варіантом для розкручування інтернет-магазину, оскільки саме пошукова оптимізація приносить 37,5% всього трафіку на сайт.

Вартість просування інтернет-магазину в середньому коштує 360 $ і займає не менше 6 місяців.

Просування сайту під ключ у Кривому Розі

Ціна просування сайту під ключ у Кривому Розі

Послуга розкручування сайту під ключ передбачає виконання комплексних робіт, щоб максимально розширити семантичне ядро, підняти позиції веб-ресурсу в пошуковій видачі, покращити юзабіліті, збільшити пошуковий трафік та коефіцієнт конверсії, а також покращити поведінкові фактори.

Список робіт, які проводять SEO фахівці, відрізняється для нового сайту у Кривому Розі та для вже існуючого.

 

Для молодого проекту виконують:

 

  1. Внутрішню оптимізацію:
    • • додають сайт до веб-майстра Google;
    • • шукають та виправляють технічні помилки;
    • • вносять дані про сайт до баз пошуковиків;
    • • видаляють дублюючі та циклічні сторінки, афіліати, дзеркала, тестові піддомени;
    • • працюють над URL;
    • • збирають та розподіляють ключові запити;
    • • оформлюють текстовий матеріал;
    • • вносять внутрішні посилання.
  2. Зовнішню оптимізацію щодо розміщення зворотних посилань та статей на сайтах-донорах.
  3. Опрацювання юзабіліті та поведінкових факторів.
  4. Веб- та бізнес-аналітику.

 

Для функціонуючого сайту потрібні такі роботи:

 

  1. Підготовка. Виконується загальний аналіз сайту та вивчення основних конкурентів.
  2. Внутрішня оптимізація:
    • • усунення технічних помилок;
    • • індексація;
    • • зміна структури, доопрацювання веб-ресурсу за потреби;
    • • видалення дублів, пошук циклічних сторінок, дзеркал, афіліатів та тестових піддоменів;
    • • опрацювання URL;
    • • дослідження та підбір ключових запитів;
    • • оптимізація швидкості завантаження сторінок;
    • • адаптація контенту під вимоги пошукових систем та запити користувачів;
    • • проставлення внутрішніх посилань.
  3. Зовнішня оптимізація. Складається з аналізу маси посилань і роботи над її грамотним нарощуванням.

 

Як і у випадку з новим сайтом, тут також перевіряється юзабіліті, фактори поведінки, проводиться веб-і бізнес-аналітика.

Ціна послуги залежить від конкуренції у регіоні просування. Чим вона нижча в тій ніші, в якій працює замовник, тим простіше буде розкручування, а значить, і дешевше обійдеться послуга. Вартість стартує з 550 $ на місяць. При цьому комплексне просування необхідно здійснювати протягом мінімум 4-5 місяців.

Веб-ресурси класифікують за різними критеріями, зокрема за типами. Є мініатюрні сайти-візитки та масштабні портали. Проте для регіонального бізнесу більше підійдуть лендинги, корпоративні сайти та інтернет-магазини.

За якісним SEO просуванням сайту у Кривому Розі звертайтесь до веб-студії iFish. Наша команда має багаторічний досвід проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайтів будь-якої складності для регіонального бізнесу. Тому розкручування буде виконано якісно – з урахуванням міста, особливостей цільової аудиторії та вашого бізнесу.

Схема роботи з просування landing page

Розкрутка лендингів відрізняється від просування інших типів сайтів через їх структуру. Тут не використовуються звичні методи, а інструменти підбираються з урахуванням бізнес-завдань та цілей односторінника.

 

Особливості оптимізації односторінкового сайту у Кривому Розі:

 

  1. Готується невелике семантичне ядро: 1-2 середньочастотні запити та не більше 10 низькочастотних.
  2. Проводиться технічний аудит: швидкість завантаження, коректність верстки, помилки у файлі robots.txt, чи регіон, головне дзеркало, адаптивність.
  3. Нарощується маса посилань природним шляхом і розміщується корисний текстовий контент.
  4. Застосовується стратегія крауд-маркетингу на форумах та сайтах-відгуків.
  5. Розміщуються кнопки переходу до соціальних мереж.
  6. Додається інформація про компанію в довідники та карти Google.
  7. Проробляється та покращується структура лендінг пейдж: основний ключ у заголовках та мета-тегах, релевантний текст, оптимізовані фото.
  8. Обов’язково розміщуються контакти: фізична адреса з картою Кривого Рогу, телефони з міським кодом та мобільний варіант, форма зворотного зв’язку.
  9. Ціна товару та групи товарів включається в HTML-код, а не в скрипт або зображення.
  10. Застосовуються різні інтерактивні елементи: калькулятори, календарі, конструктори.
  11. Відстежуються показники часу перебування на сайті (до 90 секунд) та кількості відмов (не більше 10%).
  12. Розміщуються заклики до цільової дії, інакше лендинг не виконуватиме конверсійну функцію.

 

Хоча SEO – не основний спосіб розкрутки односторінкового сайту, все ж таки він здатний принести органічний трафік, який буде націлений на покупку або виконання іншої дії, вказаної в лендингу.

Етапи SEO просування корпоративного сайту

Корпоративний веб-ресурс потребує комплексного підходу до просування. Оскільки компаніям важливо не лише сподобатися пошуковим системам та залучити цільову аудиторію до себе на сторінки, а й покращити імідж, підвищити довіру та лояльність користувачів, виділитися на тлі конкурентів, необхідно провести поетапну роботу з розкручування.

 

Що включає просування сайту:

 

  1. Опрацювання контенту . Текстовий матеріал на сайті має бути експертним, корисним та унікальним, з обов’язковим включенням ключових слів та фраз, у тому числі з регіональною прив’язкою. Публікації розбавляють візуальним контентом: фотографіями, графічними зображеннями, інфографікою чи таблицями. Текст та візуал мають відповідати тематиці бізнесу та доповнювати один одного. Також можна використовувати відеоролики, адже люди охочіше їх дивляться. Це може бути відеопривітання або історичний екскурс від першої особи компанії, презентація продукції, відеовідгуки клієнтів та ін. Також слід пам’ятати, що контент необхідно постійно оновлювати – додавати нові теми та видаляти застарілу інформацію. Це позитивно позначиться на індексації.
  2. Оптимізація структури . На корпоративних веб-ресурсах набагато менше сторінок, ніж, наприклад, в інтернет-магазині чи порталі. Але це не означає, що звертати увагу на структуру сайту не варто. Вона має бути логічною та продуманою, щоб відвідувачам було зручно дослідити ресурс. Краще вибрати ієрархічну структуру, оскільки інтуїтивно зрозуміла більшості користувачів. Важливою є і проста навігація, оскільки вона впливає на поведінкові фактори. Тому можна розмістити рядок пошуку та фільтри, створити зручне меню, щоб полегшити знаходження потрібної інформації чи товару.
  3. Способи зв’язку . У шапці та футері сайту обов’язково вкажіть фізичну адресу, телефони, e-mail. Розмістіть кнопки соціальних мереж та месенджерів. Для корпоративного ресурсу обов’язковою є сторінка «Контакти». На ній, крім основних засобів зв’язку, можна розмістити карту Кривого Рогу зі схемою проїзду в офіс, магазин або заклад. Також вам знадобиться онлайн-форма для зворотного зв’язку чи заявки.
  4. Усунення помилок . Будь-який сайт має коректно функціонувати 24/7 та швидко завантажувати потрібну інформацію. Тому виконуються необхідні доопрацювання, забираються технічні неполадки, дублі сторінок, оптимізується швидкість завантаження.
  5. Розвиток ресурсу . Необхідно постійно стежити за станом сайту, додавати або видаляти функції, впроваджувати нові інструменти та підключати потрібні сервіси, наприклад калькулятор або платіжні системи. Тут важливо, щоб кожна зміна була корисною. Який інструмент впровадити залежить від специфіки бізнесу. Для цього веб-студія iFish спочатку вивчає бізнес клієнта, веб-ресурси конкурентів, ринок і потім розробляє стратегію просування і план дій.

 

Також обов’язково проводиться аналітика, вивчаються основні показники та визначається ефективність стратегії просування. Це дозволяє коригувати дії, змінювати канали розкручування та знаходити більш підходящі інструменти для досягнення поставленої мети.

Як правильно просувати інтернет-магазин

Перше, що потрібно зробити, – оптимізувати веб-ресурс для SEO просування, а отже, використовувати зрозумілу URL-адресу, розмістити меню на видному місці, застосувати навігаційні ланцюжки в упорядкованій структурі інтернет-магазину та ін. Це важлива умова як для зручності відвідувачів, так і для позитивної оцінки пошукових систем.

Мета-теги заголовків та описів сторінок повинні відповідати їхньому змісту, включати релевантні ключі без повторень, не дублюватися, тобто для кожної сторінки створюється унікальний Title та Description. Також важливо включати в мета-теги слова, що продають: купити, ціна, Кривий Ріг. Від правильно оформлених мета-тегів залежить позиція інтернет-магазину у пошуковій видачі.

URL-адреси повинні містити лише 60-80 латинських букв, допускається дефіс. Інші небуквенні символи тільки зашкодять SEO.

Щоб зображення не гальмували завантаження сторінок, їх вагу зменшують без втрати якості за допомогою графічних редакторів. У URL-фотографій вносять назву товару. Також найменування важливе при заповненні атрибуту Alt для кожного фотознімка. За допомогою цих дій фото товарів з’являтимуться у пошуку за зображеннями.

Під час пошукової оптимізації головної сторінки заповніть атрибут Alt логотипу за допомогою загальних запитів. Меню розділів має відображатися постійно. Вгорі головної сторінки розмістіть блоки з новинками, акційними чи популярними товарами. Оптимізований матеріал про магазин опублікуйте нижче під згаданими блоками.

На сторінки категорії додайте невеликий оптимізований текст на 150-300 слів. У картках товарів має бути повна назва в H1, унікальний опис, що продає, кнопки на соцмережі, оптимізовані фото і мета-теги, можливості порівняння товарів, додавання в wish-лист та ін.

Також необхідно налаштувати основне дзеркало сайту і єдиний формат URL, файли robots .txt і sitemap.xml, мікророзмітку Schema.org на сторінках товарів, інструменти веб-майстра Google Search Console, сторінку 404.

Крім того, обов’язково перевіряються та виправляються помилки на сторінках пагінацій, видаляються дублі, оптимізується швидкість завантаження, яка не повинна бути більшою. 3 секунд, інакше користувач залишить сайт.

І не забувайте, що більшість потенційних покупців є власниками гаджетів з різними діагоналями екрану, з яких походить більшість покупок та замовлень. Тому адаптивність – це “must have” для інтернет-магазину.

Просування сайту на Вордпрес

Кожен другий сайт в Інтернеті зроблений на WordPress. Це і не дивно, адже система управління контентом має низку переваг:

 

  • безкоштовна, тобто доступна кожному;
  • відкритий вихідний код, що дозволяє вносити зміни до дизайну;
  • просте управління та зрозуміла установка – не вимагають особливих знань у програмуванні;
  • різноманітність шаблонів, у тому числі SEO-тем;
  • адаптивність;
  • бібліотека безкоштовних та платних плагінів та ін.

 

Але головна перевага цієї CMS полягає в тому, що вона SEO friendly. Це означає, що пошукові системи зможуть легко сканувати веб-ресурс, оцінюючи структуру та контент.

Для розкручування сайту на WordPress можна використовувати розширення: All in One SEO, WP SEO by Yoast , Cyr to Lat, Simple 301 Redirects і т.д. Але для коректного підключення та налаштування, щоб уникнути багів, перевантажень та несумісності, слід довірити цю справу фахівцям у веб-розробці.

Хороша індексація Google забезпечена, якщо сайт зроблено якісно та на ньому розміщено унікальний оптимізований контент. Адже не дарма такі знамениті компанії та бренди, як Sony Music, PlayStation, Walt Disney, Microsoft, а також Білий Дім у США, використовували для свого представництва в інтернеті Вордпрес.

Тим не менш, це не означає, що CMS позбавлена недоліків. Деякі виходять із її переваг. Наприклад, відкритий вихідний код робить її гнучкою в налаштуваннях, але водночас і вразливою для атак хакерів. Це величезний мінус та ризик, якщо ви займаєтеся e-commerce, а на сайті проходить безліч фінансових операцій та міститься особиста інформація про клієнтів.

Також перешкодити просуванню може обмеженість базових можливостей: повільне завантаження сторінок, багато тем і шаблонів з помилками, поява дублів. Тому розкруткою сайту у Кривому Розі на Вордпрес має займатись професійна SEO-команда. Так ви зможете все правильно налаштувати, мінімізувати ризики та досягти бажаних результатів.

Що потрібно знати про пошукову оптимізацію сайту на Бітрікс

Зазвичай 1C-Bitrix використовують, коли планують створювати серйозний комерційний веб-проект. Ця система управління оснащена потужним протоколом безпеки і має закритий вихідний код. Це одночасно і плюс, і мінус, адже CMS абсолютно не гнучка та інтегрувати її з будь-яким продуктом для ефективного SEO просування не вдасться. Крім того, у Бітрікс високі вимоги до хостингу, тому замовляючи розкручування на цьому движку, не варто економити на швидкості інтернету та потужності сервера. При цьому найбільший мінус системи управління контентом – це її висока вартість, як і більшості необхідних для сайту програмних продуктів.

 

Однак у базовому наборі можливостей 1C-Bitrix закладено кілька корисних функцій для SEO просування сайту у Кривому Розі:

 

  • зручність роботи з мета-тегами;
  • отримання статистики за ключами на сайті;
  • відстеження статусу індексації;
  • налаштування та робота з robots.txt та sitemap.xml;
  • підключення сервісу веб-мастерингу Google;
  • генератор ЧПУ.

 

При цьому, незручний інтерфейс, дублі сторінок у великій кількості, постійні оновлення 1С, ресурсомісткість та обмеженість вбудованого SEO-модуля викликають певні складнощі у пошуковій оптимізації. Тому залучати до просування сайту на Бітрікс потрібно лише професіоналів, які розуміються на тонкощах цієї системи управління.

Базові можливості UMI для SEO просування сайту

Спочатку в UMI.CMS закладено необхідні інструменти для аналізу та оптимізації сайту. Тому веб-ресурси на цій системі керування контентом зручно просувати і легко індексуються в Google.

Наприклад, налаштувати мета-теги можна безпосередньо через функцію «Швидке редагування». Крім того, ЮМІ має інші базові можливості для оптимізації сайту. Це дозволяє:

 

  • генерувати robots.txt в автоматичному режимі;
  • налаштовувати Google Sitemap;
  • відстежувати переміщення сторінок в автоматичному режимі;
  • редагувати заголовки та налаштовувати редиректи;
  • створювати зрозумілі та прості URL;
  • транслювати вихідні посилання у коментарях через редирект;
  • оцінювати ефективність просування та відстежувати SEO конкурентне середовище.

 

Також у кожну редакцію UMI.CMS вбудований спеціальний SEO-модуль. Він розширює можливості просування сайту, тому що за його допомогою можна знаходити та заповнювати сторінки з порожніми мета-тегами за умовчанням, знаходити биті посилання, керувати robots.txt, відстежувати статус індексації та помилки на сайті.

Якщо говорити про недоліки двигуна, то це найвища ціна ліцензії. До того ж деякі редакції призначені виключно для певних типів сайтів, наприклад, як Shop і Commerce тільки для інтернет-магазинів. Також UMI.CMS має високі вимоги до хостинг-провайдерів.

Команда iFish розбирається в тонкощах різних систем керування контентом та ефективно просуває всі типи сайтів. Якщо хочете, щоб ваш веб-ресурс вирішував поставлені бізнес-завдання, звертайтесь до нас для розробки стратегії та розкрутки вашого проекту.

Питання відповідь

Кому підійде розкрутка сайту у Кривому Розі?

Локальне SEO просування підійде місцевим кафе та ресторанам, кондитерським, пекарням, готелям та хостелам, магазинам одягу, салонам краси, косметологічним центрам, юридичним фірмам, клінінговим та будівельним компаніям, клінікам та лабораторіям, а також усім, хто хоче просувати свої товари чи послуги Кривий Ріг.

Скільки знадобиться часу, щоб вивести регіональний сайт у ТОП?

Щоб зайняти лідируючі позиції в пошуковій видачі, знадобиться системне просування сайту у Кривому Розі. Зазвичай для цього потрібно від трьох до семи місяців. При цьому терміни залежать від технічного стану веб-ресурсу, активності сайтів-конкурентів та розміру бюджету на SEO.

Які результати я отримаю, якщо замовлю просування сайту у Кривому Розі у вас?

Пошукова оптимізація дозволяє:

  • знайти та усунути слабкі сторони регіонального веб-ресурсу;
  • підвищити надходження цільового трафіку з Кривого Рогу;
  • покращити індексацію Google;
  • підвищити на 10-15% посилальну масу сайту;
  • отримати довіру пошукових систем;
  • покращити поведінкові фактори;
  • зробити веб-ресурс більш зручним та цікавим для користувачів;
  • вивести сайт у ТОП у Кривому Розі.

Замовте SEO просування у веб-студії iFish, щоб якнайшвидше почати розвивати ваш проект у Кривому Розі та рухатися до перших рядків у Google.

Які показники ви відслідковуєте у процесі пошукової оптимізації сайту у Кривому Розі?

SEO спеціалісти веб-студії iFish регулярно проводять аналітику, вивчаючи основні показники. Серед них:

  • обсяг органічного трафіку;
  • кількість зовнішніх посилань з авторитетних ресурсів Кривого Рогу;
  • збільшення брендового трафіку;
  • кількість ключових запитів користувачів Кривого Рогу до Google;
  • кількість проіндексованих сторінок;
  • позиції сайту у пошуковій видачі за ключами;
  • кількість переглядів сторінок;
  • ступінь видимості сайту;
  • кількість часу, проведеного користувачами на сайті;
  • кількість відмов по сайту та сторінкам;
  • CTR сайту у Google;
  • вартість 1 відвідувача;
  • вартість 1 цільової дії;
  • рентабельність.

Щоб мати уявлення про ефективність послуги, ми складаємо звіти та надаємо аналітичну інформацію по сайту Кривого Рогу щомісяця чи поетапно у процесі SEO просування.

Як формується вартість просування сайту у Кривому Розі?

Існує кілька факторів, що впливають на формування ціни оптимізації сайтів із Кривого Рогу:

  1. Рівень конкуренції у регіоні. Чим більше представників у ніші, тим більше дій та часу буде потрібно для виведення сайту в ТОП. Отже, і ціна буде вищою.
  2. Регіональне приладдя. Просування, наприклад, у Дніпрі коштуватиме дорожче, ніж в інших містах області. Це пов’язано з великою конкуренцією, вищими бюджетами та рівнем життя в цілому. Вартість просування у Кривому Розі буде оптимальною для цього регіону.
  3. Необхідність технічної оптимізації. Якщо на сайті багато недоліків, доведеться залучати програміста до роботи. Чим більше помилок, тим більше виправлень потрібно. Тому й ціна буде вищою.
  4. Кількість запитів у Google. Що більше сторінок оптимізується, то дорожче вийде послуга.

Для отримання розрахунку вартості просування необхідно провести первинний аудит сайту, визначити завдання та вибрати інструменти для роботи. Щоб отримати консультацію та уточнити деталі, зв’яжіться з нами по телефону або у месенджерах.

Чому варто замовити послугу SEO просування у веб-студії iFish?

У нас є 9 вагомих причин, чому вам варто з нами співпрацювати:

  1. Понад 12 років займаємося розкручуванням веб-ресурсів різної тематики та рівня складності. Застосовуємо безпечні технології просування, тому позиції сайту підвищуються поступово без ризику потрапити під санкції Google.
  2. За кожним веб-проектом закріплюємо персонального менеджера.
  3. Забезпечуємо прозорість співробітництва шляхом надання детального плану робіт на певний період та щомісячного звіту.
  4. До конкретного сайту застосовуємо індивідуальний підхід конвертації цільового трафіку.
  5. Прописуємо рекомендації щодо комплексного розвитку бізнес-проекту в інтернеті.
  6. Увага до деталей виключає можливість припущення помилок.
  7. Робимо акцент на якості просування, тому пропонуємо лише дієві для вашого бізнесу інструменти та канали розкручування.
  8. Відповідаємо за результат, оскільки цінуємо репутацію компанії.
  9. Наш сайт знаходиться в топі за запитами, пов’язаними з просуванням, SEO, оптимізацією сайту. Розкрутили свій сайт – допоможемо це зробити вам.
Як замовити веб-студію iFish?

Визначтеся із способом зв’язку на сайті ifish.com.ua. Ви можете оформити заявку, заповнивши онлайн форму, написавши повідомлення на електронну пошту або зв’язавшись з менеджером по телефону. Працюємо з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 19:00. Подальше наше спілкування відбуватиметься у телефонному режимі чи онлайн. Якщо такий формат не підходить, можемо обговорити умови офлайн зустрічей.

Ціни: розробка сайту

Дія

Назвіть промокод «ялинки» та отримайте бонуси
Сайт Домен Хостинг у подарунок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 грнЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Добре підходить для одного або кількох товарів/послуг. Найбільш ефективний, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу над ринком.

Лендінг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в рамках однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Сайт-візитка недорого
від 2 тижніввід 550 у.оЗалишити заявку

Сайт із 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структуру такого сайту включають такі сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше в таких проектах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проекти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблон
від 3 тижніввід 950 доларів СШАЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрямок діяльності представлена окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією та беграундом, в якому відбудовані процеси, зрозуміло позиціонування, визначені переваги та зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проектів та робіт.

Інтернет-магазин на шаблон
від 4 тижніввід 1800 доларів СШАЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервісу приймати оплату онлайн та здійснювати доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів або працює некоректно.
  • Ви хочете помацати нішу і розібратися в інтернет-продажах, але при цьому хочете побудувати довгострокову стратегію розвитку та просування, незалежно від прайс агрегаторів та сервісів на зразок Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved