Створення тендерних майданчиків

Створення тендерних майданчиків для малого та великого бізнесу у Дніпрі, Києві, Харкові, Одесі і по всій Україні. Ідеальний варіант для тих, хто шукає способи зручного укладання угод між замовниками і виконавцями з дотриманням юридичних зобов'язань і прозорими умовами.

183 особи замовили
42 відгуки
Строк розробки: до 20 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.

Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:

animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de

З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.

 

Навіщо потрібні майданчики для проведення тендерів

Електронна комерція стрімко розвивається: зараз багато бізнесів укладають угоди в інтернеті, а для молодих проєктів – це ще й можливість заробляти без величезних вкладень. Для прозорої торгівлі і проведення чесних онлайн торгів потрібні тендерні майданчики. Платформи дозволяють бізнесам ефективно взаємодіяти, забезпечувати доступність участі і відкритість укладання угод.  

Тендерні майданчики зводять компанії, які пропонують товари чи послуги, з тими, хто шукає надійних постачальників, а також займаються організацією конкурсів, опрацюванням замовлень, підготовкою тендерної документації.

Кому потрібний тендерний майданчик

  1. Торговельні компанії. Щоб продавати товари різним клієнтам, зокрема великим підприємствам і державним установам, а також налагодити процес продажу через партнерів, треба створити тендерний майданчик. Це допоможе вам брати участь у прозорих і автоматизованих конкурсах.
  2. Аграрна галузь. Тендерний майданчик потрібний для зручного збуту зерна та інших сільськогосподарських культур, а також техніки в Україні і за кордоном.
  3. Металургійні підприємства. Розширити ринки збуту і збільшити продажі металургійної продукції можна за допомогою проведення тендерів.
  4. Будівельна галузь. Вигідно продавати будівельні матеріали, обладнання і техніку можна за допомогою ЕТП. Платформа також допоможе у пошуку надійного підрядника.
  5. Енергетика. Використання віртуального тендерного майданчика допомагає продавати енергетичні ресурси за двосторонніми договорами на електронних аукціонах.
  6. Логістика. Завдяки тендерним майданчикам, виробники можуть знаходити логістичні компанії для транспортування своїх товарів на вигідних умовах, а перевізники – клієнтів.

Переваги створення тендерного майданчика

  • відбір вигідних пропозицій;

  • чесна конкуренція;

  • відкриті процеси закупівель;

  • усунення фірм із сумнівною репутацією і підставних угод;

  • боротьба з корупцією і відкатами;

  • зручний документообіг;

  • проста взаємодія між компаніями;

  • збільшення доходу, можливість пасивного заробітку;

  • створення бізнесу з невеликими вкладеннями.

Етапи створення тендерного майданчика

Щоб отримати ефективний тендерний майданчик, який працюватиме безпечно і стабільно, необхідно довірити його розробку професіоналам і продумати стратегію просування. Будь-які завдання, пов’язані зі створенням і розкручуванням електронної платформи для торгів, розв’язує команда вебстудії iFish.

Обговорення проєкту і ТЗ


Розробка тендерного майданчика починається з особистого контакту із замовником, визначення цілей і завдань інтернет-платформи для закупівель. З огляду на отриману інформацію підбирається рішення для проєкту і пишеться технічне завдання. Також на першому етапі встановлюються критерії вибору постачальника та підбираються способи зниження накладних витрат під час закупівель.

01 Етап

Впровадження функціоналу

Підбирається необхідний функціонал для торговельного майданчика, тобто доступні для адміністраторів платформи і учасників торгів інструменти, функціональні можливості.

02 Етап

Розробка дизайну

Розробляється структура майданчика і формується зовнішній вигляд сторінок відповідно до фірмового стилю чи побажань замовника. До того ж, під час роботи над проєктом дотримуються принципів юзабіліті і адаптивного дизайну.

03 Етап

Прототипування

Дизайнер розробляє інтерактивний прототип електронного тендерного майданчика, щоб показати замовнику, який вигляд матиме майбутній продукт. Проєктувальники готують зручний інтерфейс і погоджують його з клієнтом.

04 Етап

Інтеграція з різними сервісами

Під’єднуються необхідні зовнішні сервіси: служба доставки, платіжні системи тощо. Підбирається домен і хостинг.

05 Етап

Програмування і верстання

На цьому етапі відбувається написання коду, розробка модулів і верстання сторінок. Фахівці роблять платформу повністю робочою з коректним відображенням інформації.

06 Етап

Тестування

Виконується Alpha/Beta-тестування на стійкість до навантажень і безпеку.

07 Етап

Підтримка і розвиток тендерного майданчика

Активна робота з тендерним майданчиком передбачає постійний моніторинг потреб, впровадження інновацій і змін за необхідності. За бажанням замовника розробляється стратегія просування платформи.

08 Етап

Тендерний майданчик має надавати

 

  • Зручний пошук з фільтрацією тендерів за статусами, місцезнаходженням, датою та іншими важливими параметрами.
  • Просту навігацію для зручного пересування сайтом.
  • Реєстр тендерів.
  • Швидкий доступ до документації, щоб усі учасники торгів могли ознайомитись з умовами тендерів.

 

  • Особистий рахунок, на якому розміщуватимуться кошти, необхідні для участі у тендері.
  • Витяг транзакцій, щоб учасники могли отримати історію операцій.
  • Модуль технічної підтримки зв’язку з адміністрацією платформи.
  • Систему повідомлень для користувачів (e-mail, месенджери і push-повідомлення) для отримання інформації про лот і його статус.

 

  • Перегляд угод – необхідний для перегляду угод певного учасника, що підвищує прозорість роботи майданчика.
  • Особистий кабінет – користувачі матимуть змогу переглядати історії торгів, перевіряти баланс. Це дозволить зробити майданчик клієнтоорієнтованим.
  • Детальну документацію з роз’ясненнями положень, можливість оформлювати документи онлайн і використовувати електронний підпис, що спростить укладання угод. 
  • Захист від фінансових махінацій під час проведення торгів.

Складові ефективності тендерного майданчика

Автоматизація закупівель

Набір інструментів, що дозволяють автоматизувати процеси закупівлі і проведення тендерів, робить майданчик привабливішим для учасників торгів. Автоматизувати можна прийом замовлень, організацію аукціонів, документообіг, запит цін, порівняння комерційних пропозицій, закупівлі у постачальників, розсилку повідомлень і електронних листів. Також це дозволить отримувати статистику і робити аналіз закупівель.

Інтеграція з платіжними системами

Для підвищення лояльності учасників і ефективності електронного тендерного майданчика до нього треба під’єднати усі необхідні для роботи сторонні сервіси. Серед них – міжнародні та національні платіжні системи, що дозволяють здійснювати миттєві транзакції.

Підключення до ProZorro

Щоб збільшити кількість каналів збуту своєї продукції, підключіть тендерну платформу до онлайн-сервісу ProZorro, де державні установи і комунальні підприємства оголошують тендери на закупівлю товарів чи послуг. Так ви зможете розширити клієнтську базу і вийти на великих державних замовників. Це особливо вигідно для малого бізнесу, який може отримати замовлення з гарантованою оплатою і одночасно скоротити тимчасові, трудові і фінансові витрати.

Безперервна робота

Тендерний майданчик має працювати постійно без збоїв і помилок. Забезпечити безперебійну роботу можуть лише досвідчені фахівці. Важливо на етапі проєктування закласти архітектуру, здатну витримати високі навантаження, пов’язані з одночасною обробкою безлічі запитів.

Безпека торговельних операцій

Механізм реєстрації і верифікації користувачів на платформі для торгів дозволяє забезпечити безпеку усіх торговельних операцій. Під час розробки сервісу треба передбачити функцію завантаження документів у власному кабінеті, за допомогою якої можна перевірити достовірність даних, наданих користувачем, зокрема юридичною особою.

Розсилка для бізнес-партнерів

У тендерах зазвичай бере участь велика кількість користувачів. Щоб кожен із учасників отримував актуальну інформацію і був у курсі останніх подій, варто підключити до електронної платформи функцію автоматичного розсилання повідомлень.

Запитання-відповідь

Що таке тендерний майданчик?

Тендерний майданчик – це онлайн-сервіс, у якому замовники і постачальники укладають контракти на найвигідніших умовах. Усі операції тут відбуваються максимально прозоро. 

Простими словами, це майданчик, який зводить виробників і покупців, тих, хто надає послуги, з тими, кому вони потрібні. На сервісі публікується інформація про торги, учасників та правила участі, а також надається потрібна документація.

Як працює тендерний майданчик?

Головна функція тендерного майданчика – звести в одному місці замовників з виконавцями, допомогти проводити конкурси, приймати і подавати заявки для участі у торгах, готувати тендерну документацію. А деякі такі платформи ще надають фінансову і юридичну допомогу учасникам.

Тендерний майданчик працює за таким принципом: 

  1. Публікується тендер з усією необхідною інформацією про закупівлю, щоб безпосередньо на сайті партнери змогли подати заявку на участь.
  2. Заявки на тендер розглядаються з особистого кабінету і можуть бути відхилені або прийняті.
  3. Усі заявки оцінюють експерти за заданими критеріями, які налаштовуються для кожного тендеру індивідуально, а система ЕТП самостійно їх розподіляє між фахівцями, яких запрошують для оцінки.
  4. Переможець тендеру визначається автоматично за підсумками оцінок експертів. Це гарантує максимальну прозорість торгів або аукціонів.
  5. Підсумки закупівельної діяльності підприємства підбивають за допомогою модуля звітів.
Які бувають тендерні майданчики?

Усі тендерні майданчики можна поділити на галузеві, регіональні та універсальні. На них розміщується інформація про усі тендери, що проводяться.

Галузеві платформи дають можливість будь-якому користувачеві знайти замовлення на товари чи послуги, які виробляє або надає його бізнес. Так, представники тієї чи іншої сфери легко відшукають необхідні відомості про тендери, що підходять для них, в усіх регіонах України і зможуть оцінити свої можливості для участі і перемоги в них. Великі компанії можуть шукати конкурси без географічної прив’язки, а для малого бізнесу існують фільтри для вибору регіону.

Регіональні майданчики надають інформацію про усі тендери в одному регіоні. Це зручно для тих компаній, які працюють у певній місцевості чи населеному пункті. На таких платформах відсіваються непотрібні відомості.

Універсальні тендерні майданчики запрошують до участі в аукціонах і конкурсах абсолютно усі компанії, що працюють на території України. Тут фільтруються відомості про регіональні і галузеві тендери, у яких можна взяти участь та перемогти.

Які завдання розв'язує тендерний майданчик у В2В сфері?

У разі, коли бізнес працює для бізнесу, тобто усі учасники торгів є юридичними особами, йдеться переважно про великі проєкти. Щоб знайти надійних підрядників і постачальників на вигідних умовах, компанії беруть участь у тендерах.

Тендерний майданчик дозволяє:

  • уникнути системи відкатів серед менеджерів на підприємствах та інших фінансових махінацій;
  • порівнювати ціни та аналізувати рентабельність;
  • контролювати постачальників, щоб унеможливити роботу з несумлінними представниками і уникнути проведення повторних торгів для перевибору постачальників;
  • удосконалювати бізнес-процеси компанії, щоб менеджерам не доводилося телефонувати постачальникам для отримання необхідної інформації;
  • уникнути тривалого процесу погоджень угоди на декількох рівнях та великої кількості паперової роботи;
  • створювати якіснішу і доступнішу для кінцевого споживача продукцію, щоб укладати більше вигідних угод.
Як розрахувати вартість створення тендерного майданчика?

Ціна розробки тендерного майданчика розраховується з огляду на її функціональні можливості, додаткові опції та підлаштування під конкретний бізнес.

Наприклад, базовий варіант ЕТП надає шаблонне рішення для швидкого запуску платформи за 4-6 тижнів, яка дозволятиме проводити тендери з фіксованого бізнес-процесу. Вона обійдеться від 8750$.

Електронний тендерний майданчик з додатковими функціями розробляється понад 6 тижнів. Під час роботи враховуються особливості вашої компанії і додаються необхідні опції, такі як закриті тендери на запрошення, різні типи конкурсів, перевірка постачальників, інтеграція з різними сторонніми сервісами тощо. Цей електронний майданчик обійдеться від 8750$ плюс оплата за кожну додаткову функцію.

Індивідуальна розробка тендерного майданчика дозволяє отримати сервіс, що відповідає усім потребам вашого бізнесу з ретельним опрацюванням процесу проведення конкурсів та гнучкою системою налаштування торгів. До цього тендерного майданчика будуть під’єднані сторонні сервіси, зокрема 1С, ERP і платіжні системи, будуть наявні монетизація та еквайринг, додаткові ролі користувачів. Також за бажанням замовника можна розробити стратегію просування платформи. 

Створення тендерного майданчика з нуля становить від 29 500$ і здійснюється після підготовки ТЗ. На розробку індивідуальної ЕТП знадобиться від 4 до 7 місяців.

Також на ціну тендерного майданчика впливає спосіб переведення закупівель в онлайн. Найдешевший варіант – оренда торгового місця на великих майданчиках. Середній ціновий сегмент – встановлення коробкової версії. А найефективніший, але й дорожчий спосіб – індивідуальна розробка тендерного майданчика.

Як замовити створення тендерного майданчика?

Проєктуванням електронних тендерних майданчиків мають займатись професіонали, які зможуть забезпечити якісну роботу ресурсу. Якщо вам потрібний торговий портал, зверніться до вебстудії iFish. Наші фахівці зможуть реалізувати бізнес-проєкт будь-якої складності.

Щоб дізнатись попередню ціну, залиште замовлення, напишіть у чат або використовуйте будь-яку зручну форму контактів серед вказаних на сайті ifish.com.ua. Остаточна вартість створення тендерного майданчика формується після обговорення і з’ясування усіх деталей поставленого завдання.

Ціна сайту на шаблоні

Акция

Назовите промокод «ёлочки» и получите бонусы
Сайт Домен Хостинг в подарок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 USDЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку.

Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Cайт-візитка недорого
від 2 тижніввід 550 USDЗалишити заявку

Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблоні
від 3 тижніввід 950 USDЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт.

Інтернет-магазин на шаблоні
від 4 тижніввід 1 800 USDЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервісу приймати оплату онлайн та здійснювати доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів або працює некоректно.
  • Ви хочете промацати нішу і розібратися в інтернет-продажах, але водночас прагнете побудувати довгострокову стратегію розвитку і просування, незалежно від прайс агрегаторів та сервісів на зразок Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved