Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.
Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:
animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de
З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.
Дошки оголошень – це спеціальні ресурси, на яких різні компанії і фізичні особи розміщують свої пропозиції з товарами чи послугами.
Вузькопрофільні дошки оголошень дуже популярні серед користувачів, що полегшує просування. Стабільний трафік сприяє швидкій розкрутці. Але щоб створити конкурентоспроможну дошку оголошень, треба вивчити своїх колег у ніші. А ось із контентом нічого робити не потрібно. Його оновленням займуться користувачі, публікуючи нові оголошення. Тому інформація на сайті завжди буде свіжа.
Дошки оголошень складаються з тематичних розділів і категорій товарів чи послуг. На таких ресурсах є меню, особистий кабінет, модулі пошуку інформації, розміщення оголошень і платних послуг. Це базова структура дощок оголошень, що дозволяє користувачам швидко знаходити потрібні пропозиції.
Мінімальний набір функцій для дошки оголошень такий:
Дуже важливо, щоб дошка оголошень була зручна як для продавців, так і для покупців. Тому необхідно грамотно продумати структуру ресурсу і створити зрозумілий інтерфейс. Водночас адміністративний інтерфейс і інтерфейс для користувачів можуть відрізнятися істотно – налаштуваннями, дизайном, функціями.
Дохід сервісів, що пропонують різні товари і послуги, у 2024 році перевищить позначку 30 млрд доларів. Такий прогноз робить Statista. Це не дивно. Дошки оголошень користуються популярністю, оскільки контент на них формують самі користувачі, а люди все частіше воліють купувати у таких самих людей, а не у незрозумілих компаній.
Після реєстрації на таких майданчиках можна подати власне оголошення або знайти для себе відповідну пропозицію. А власник проєкту отримує дохід від різних платних послуг з публікації оголошень.
Процес купівлі-продажу відбувається без посередників, швидко і зручно. Це приваблює продавців і покупців.
Користувачі можуть знайти або продати необхідний товар за бажаною ціною з будь-якого куточка світу, а різні платіжні системи і сервіси доставки лише спрощують угоду.
Комерційним організаціям можна відкрити доступ на майданчик за окрему плату. Це дозволить розширити кількість пропозицій та отримувати додатковий дохід.
Для проєктів з відкритим кодом зазвичай використовується WordPress. Ця CMS проста, функціональна, має безліч плагінів для конкретних завдань.
Перевагами такого варіанту є:
Проте проєкт на відкритому вихідному коді має недоліки. Вони полягають в обмеженості налаштувань, шаблонності функцій, відсутності підтримки. Також виникнуть проблеми у масштабуванні і безпеці. Наприклад, щоб змінити функціонал або дизайн, який є у CMS теми, знадобиться допомога розробника. Також потрібен фахівець для налаштування плагінів і усунення проблем сумісності десятків розширень.
Тому, якщо у вас простий проєкт, що не потребує унікальності, вибирайте систему WordPress, завданням якої є задоволення потреб більшості клієнтів. Але якщо ви плануєте запустити об’ємний ресурс з безліччю сторінок і категорій, складним функціоналом і дизайном, що відрізняється від конкурентів, рішення з відкритим кодом – не варіант.
Дошка оголошень, що створюється з нуля – це необхідний набір функцій, унікальний дизайн, що відповідає фірмовому стилю, і права на кінцевий продукт. До інших переваг індивідуальної розробки належать:
На відміну від рішення з відкритим вихідним кодом, технологія з нуля обійдеться дорожче (від 5000$) і триватиме довше (від 6 до 18 місяців).
Під час вибору способу створення дошки оголошень керуйтеся своєю метою. Якщо потрібно протестувати ідею і презентувати концепцію інвесторам, використовуйте WordPress чи іншу подібну систему. А для надійного, безпечного і стабільно працюючого ресурсу з повним набором функцій, унікальним дизайном і високою швидкістю завантаження сторінок краще замовити індивідуальну розробку майданчика.
Підготовка
Вивчення бізнесу, ніші, конкурентів і ЦА, а також з’ясування побажань клієнта, визначення завдань.
Складання технічного завдання
Розробка технічного завдання, у якому будуть прописані усі дії та етапи роботи. Після затвердження – встановлення ціни і строків.
Підбір функціоналу
Створення структури і базового набору функцій. За потреби здійснюється розширення функціоналу під завдання проєкту.
Створення дизайну
Оформлення усіх сторінок дошки оголошення з промальовуванням основних інтерфейсів і елементів сторінок.
Верстання, програмування і наповнення
Це найскладніший і найважчий етап: налаштування CMS, написання коду, під’єднання сторонніх сервісів, наповнення сторінок і верстання за створеними макетами.
Тестування і запуск
Тестування ресурсу для виявлення багів і помилок, усунення недоліків і запуск проєкту.
Тут публікуються будь-які оголошення. Це зручно для тих, хто розміщує пропозиції, але для тих, хто шукає певну інформацію, – не зовсім. Звичайно, такі дошки мають фільтри, а оголошення відсортовані за розділами і категоріями, що спрощує пошук. Проте створити і структурувати спільну дошку складно, а монетизувати ресурс практично неможливо.
Ці майданчики відрізняються чіткістю і компактністю. Вони пропонують оголошення за певними напрямами, мають власну аудиторію, для якої зручний такий спосіб розподілу інформації. Просувати цей ресурс набагато простіше, ніж загальний.
Можуть бути спільними і тематичними, а пропозиції тут публікуються для конкретного регіону. Такі майданчики є особливо популярними серед користувачів. До того ж їх значно простіше просувати.
Щоб дошка оголошень працювала, необхідно розмістити на ній безліч пропозицій. А для цього треба знайти продавців. Запропонуйте їм можливості, якими не можуть похвалитися ваші конкуренти. Наприклад, нова функція, покращення наявних опцій, цікава ідея або особлива пропозиція, пов’язана з інтерфейсом.
Окрім того, вибирайте сучасний UX/UI-дизайн. Так ви привабите молоде просунуте покоління.
А ще підвищіть зацікавленість користувачів до вашої дошки оголошень за рахунок створення мобільного додатка, інтеграції з соцмережами, ведення блогу на цікаві теми і з корисним контентом, найкращих умов розміщення платних оголошень і реклами.
Дошка оголошень має стабільно працювати, бути надійною і безпечною. Це означає, що треба не тільки забезпечити захист даних користувачів, а й подбати про якість пропозицій, не допустити розміщення заборонених товарів чи незрозумілої реклами, угод із шахраями чи порушення правил майданчика. Тобто потрібна модерація.
Перевіряти оголошення на майданчику можна за допомогою:
Це допоможе відсіяти несумлінних продавців, підвищити лояльність користувачів і довіру до дошки оголошень.
Щоб виділятися серед конкурентів, потрібно мати службу підтримки. Є декілька варіантів, як це зробити. Перший – укомплектувати власний штат, а це зайвий клопіт і витрати. Друге – знайти співробітників підтримки на аутсорсі. Третій – використовувати ІІ, підлаштований під вашу дошку оголошень.
На вартість розроблення дошки оголошень впливає декілька факторів:
Ціна визначається з огляду на обсяги і нюанси роботи. Наприклад, базовий майданчик розроблятиметься від 12 до 24 днів і обійдеться від 800$. Середній за складністю ресурс коштуватиме 1600$ і вище і знадобиться місяць-півтора. А вартість унікального сервісу складатиме від 3800$ і на роботу піде понад два місяці.
Дошка оголошень – це вебресурс безкоштовних або платних оголошень з вигідними пропозиціями від різних продавців. Плюси для покупців полягають у можливості знайти товар або послугу за вигідною ціною, для продавців – у зручному способі рекламувати товар ширшій аудиторії, а для власників дощок оголошень – це стабільне джерело доходу від реклами.
Дошка оголошень повинна мати такі обов’язкові модулі:
Крім цього, треба створити велику кількість категорій товарів, зробити зручним додавання пропозицій, продумати меню, додати статистику і можливість створювати особисті профілі.
Вартість створення дошки оголошень залежить від декількох факторів, серед яких спосіб розробки, обсяг роботи, терміни тощо. Середня вартість базового ресурсу стартує від 800$, з додатковими функціями – від 1600$, а майданчик з нуля під конкретні вимоги замовника – від 3800$.
Для створення дошки оголошень важливо вибрати відповідну CMS, розробити концепцію для отримання ефективного майданчика і правильну архітектуру. Це передбачає автоматичне масштабування для безперебійної роботи за підвищення навантаження, налаштування кешування, окреме зберігання статичних зображень, резервне копіювання тощо. Також треба вибрати домен і хостинг.
Щоб заощадити на розробці дошки оголошень, можна замовити створення на одній із CMS. Ціна вийде значно дешевшою. Однак варто враховувати особливості такого проєкту. Якщо вибрати варіант з відкритим кодом, це заощадить гроші і час, але ресурс вийде з обмеженим набором функцій. Тому якщо ви плануєте складний функціонал і хочете отримати майданчик, який витримує високі навантаження, краще замовити створення дошки оголошень з нуля.
Створюючи електронну дошку оголошень, треба звернути увагу на:
Щоб власник дошки оголошень зміг заробляти на своєму проєкті, потрібно передбачити функціонал монетизації. Заробляти можна на:
Водночас треба пам’ятати, що дошка оголошень не буде ефективною, якщо враховуються лише вигоди для власника. Важливо створити оптимальні умови для роботи тих, хто розміщує оголошення, і подумати про зручність покупців.
Плюси створення дошки оголошень у вебстудії iFish:
Щоб обговорити умови співпраці і замовити створення електронної дошки оголошень у вебстудії iFish, зв’яжіться з менеджерами за телефоном, через месенджери або залиште замовлення на сайті.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 USD | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку. Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Cайт-візитка недорого | від 2 тижнів | від 550 USD | Залишити заявку |
Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблоні | від 3 тижнів | від 950 USD | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт. | |||
Інтернет-магазин на шаблоні | від 4 тижнів | від 1 800 USD | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved