Створення маркетплейсу

Створення маркетплейсу для зручної онлайн-торгівлі різними видами товарів і послуг. Високий органічний трафік. Збільшення продажів. Масштабування бізнесу. Розробка маркетплейсів у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та інших містах України у вебстудії iFish. Вибір інструментів для ефективного розв'язання конкретних завдань клієнта.

183 особи замовили
42 відгуки
Строк розробки: до 20 днів
Поставити запитання
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Відеоогляд

Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.

Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:

animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de

З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.

 

Створення мультивендорної платформи (MVP)

Мультивендорна платформа, або маркетплейс, є вдалим вибором для онлайн-бізнесу, оскільки швидко розвивається електронна комерція і спостерігається зростання популярності замовлень товарів і послуг в інтернеті. Водночас такі майданчики вигідні для всіх – і продавців, і покупців. Для перших це чудова можливість розширити клієнтську базу і просувати свій бізнес, а для других – знайти потрібний продукт за доступною ціною.

Простими словами, маркетплейс – це місце зустрічі тих, хто продає, та тих, хто купує. Тобто тут можна знайти товари чи послуги від різних компаній і приватних осіб. А сама платформа заробляє, отримуючи комісію від продажів. Приклади найпопулярніших майданчиків – Amazon, Ebay, AliExpress, Prom, Rozetka.

Маркетплейс – це ефективний інструмент продажів, що поєднує різних постачальників і покупців. Але щоб він стабільно і безперебійно працював, його розробленням мають займатися професіонали. Тому для створення власного торговельного майданчика звертайтесь до вебстудії iFish.

 

Переваги маркетплейсу

Тенденція до того, що більшість підприємців віддають перевагу маркетплейсам, пов’язана з незаперечними перевагами цього формату ведення бізнесу. Серед основних з них:

  • лояльне ставлення покупців, які можуть порівнювати товари у різних продавців і вибирати вигіднішу для себе пропозицію;
  • високий трафік без потреби давати рекламу;
  • перші позиції у результатах пошуку;
  • оптимальний варіант для бізнесу;
  • додатковий прибуток від реклами партнерів;
  • вихід новачків або компаній, що працюють офлайн, в онлайн-простір;
  • просування продукції власного виробництва.

Маркетплейси дозволяють пропонувати товари і послуги у різних цінових сегментах і в різних нішах, незалежно від місця розташування. 

Оскільки цільовою аудиторією торговельних майданчиків є як продавці, так і покупці, необхідно не тільки прагнути до розширення асортименту, створюючи вигідні умови для продавців, але й залучати клієнтів, дбаючи про надійність операцій, якість пропозицій і безпечну роботу сайту.

Маркетплейс – це технологічний майданчик, і для того, щоб він стабільно і без збоїв функціонував, треба розробити сильну інфраструктуру, зрозумілу навігацію, зручну структуру і привабливий адаптивний дизайн.

Маркетплейси відрізняються за функціоналом, можливостями і особливостями роботи. Так, можна створити прайс-агрегатор (подані виробники, які переводять користувачів на свій сайт), онлайн-гіпермаркет, де продаються товари різних брендів, закритий або відкритий маркетплейс В2В, де у першому випадку оптові компанії викладають свої пропозиції для роздрібних магазинів або дрібних фірм, що займаються перепродажем у певній ніші, а у другому – виробники пропонують свою продукцію для усіх юридичних осіб, які бажають оформити замовлення. 

Кому потрібне створення маркетплейсу

  • Виробникам – для збільшення частки на ринку
  • Дистриб’юторам – для зростання продажів і використання партнерської мережі
  • Великому бізнесу – для продажу роздрібним магазинам або запуску внутрішнього майданчика для співробітників
  • Стартапам – щоб вийти на ринок

Різновиди маркетплейсу

За типом учасників:


B2B – всі учасники є юрособами, тобто одні компанії продають іншим;
B2C – бізнес працює для фізичних осіб;
C2C – будь-яка людина може як продавати, так і купувати;
змішаний варіант.

За типом запропонованого продукту:


товари;
купони;
послуги (фінансові, транспортні, логістичні, доставка їжі);
аукціони;
навчання, пошук роботи;
бронювання житла, квитків тощо.

За способом монетизації:


комісія з транзакції – платить продавець, покупець або обидва;
абонентська плата;
оплата оголошень;
плата за клік – гроші стягуються з продавця за кожен клік
за його банером з товаром, посиланням або телефоном;
«Freemium» з додатковими послугами
– плата тільки за розширені можливості на платформі;
фічеринг – оплата за куплене місце;
змішаний варіант.

За видом структури:


вертикальне структурування для однієї категорії товарів;
горизонтальне структурування для різних категорій товарів.

Етапи створення маркетплейсу

Найчастіше створенню маркетплейса передує ведення бізнесу в офлайн або онлайн-форматі. У такому разі платформа може розроблятись на базі наявного інтернет-магазину. Але торговельний майданчик може створюватись і з нуля.

Обговорення проєкту і ТЗ

Наші фахівці обговорюють з клієнтом деталі проєкту (ніша, тип платформи, асортимент, спосіб отримання прибутку: комісія з продажу, абонплата, за розміщення оголошення, за клік, за додаткові «фішки» тощо). На цьому етапі вивчається ринок і цільова аудиторія, складається технічне завдання, у якому необхідно вказати структуру, блоки, систему керування контентом, особливості дизайну та інші технічні моменти. За чітко складеним ТЗ розраховуватиметься остаточна вартість створення маркетплейсу.

01 Етап

Архітектура маркетплейсу

Для початку треба визначитися, на чому будуватиметься маркетплейс: на коробковому рішенні чи індивідуальному. Відмінності – у ціні, функціоналі, дизайні і термінах. Індивідуальна платформа під певний бізнес розробляється приблизно 5-6 місяців і обійдеться від

10 000$. Це підходить для великих маркетплейсів з широким асортиментом товарів. А шаблонні рішення можна вибрати невеликим проєктам і новачкам. Такі маркетплейси створюються за 1-2 місяці і коштують від 4000$. Потім потрібно підготувати структуру платформи, зрозуміти які сторінки, розділи і блоки додавати.

02 Етап

Вибір CMS

Для створення маркетплейсу потрібна відповідна платформа. Серед популярних варіантів: WordPress із розширенням WooCommerce, Magento із програмним модулем Magento Marketplace, OpenCart. Від вибору CMS залежатимуть функціональні можливості, швидкість роботи, інтерфейс і особливості керування контентом.

03 Етап

Розробка функціоналу

Функціонал – це усі опції та інструменти, які допомагають користувачам розв’язувати їхні завдання. Набір функцій для маркетплейсу підбирається з урахуванням бізнес-моделі, але всі вони мають підводити відвідувача до потрібної цільової дії – купівлі. Від функціоналу залежить юзабіліті, керування платформою та її привабливість для клієнтів.

04 Етап

Підготовка дизайну

Стильний зовнішній вигляд сторінок, оформлених відповідно до фірмового стилю компанії або з огляду на побажання замовника, зручність користування майданчиком, адаптація під мобільні пристрої, зрозуміла навігація – усе це ви отримуєте після розроблення дизайну.

05 Етап

Інтеграція з зовнішніми сервісами

Щоб маркетплейс став ефективним, до нього необхідно під’єднати сторонні сервіси, що полегшують і спрощують процес замовлень. Це популярні платіжні системи, служби доставки, чат-боти, розсилки тощо.

06 Етап

Тестування платформи

Після створення торговельного майданчика обов’язково тестуємо його на працездатність, швидкість завантаження сторінок, перевіряємо, щоб усе коректно відкривалося і працювало без помилок.

07 Етап

Підтримка і просування

Після запуску проєкту продовжуємо з ним працювати для забезпечення безперебійного функціонування, своєчасного усунення технічних проблем, що виникли, і доопрацювання функціоналу за потреби. Також розробляємо стратегію просування маркетплейсу.

08 Етап

Способи створення маркетплейсу

 

На основі інтернет-магазину

Це відбувається, коли невелика компанія, яка реалізує свій продукт, у якийсь момент вирішує розширитися шляхом залучення на свій сайт інших підприємців, насамперед представників супутніх галузей. Завдання власника такого магазину – за рахунок різноманітності асортименту привабити більше покупців. 

Плюси: додатковий дохід за рахунок комісії з продавців, є навички в онлайн-торгівлі, база партнерів і клієнтів. Мінуси: відмінність бізнес-процесів маркетплейсу та інтернет-магазину, зміна структури і функціоналу наявної e-commerce платформи, складність поєднання інтересів власника маркетплейсу і продавців.

 

Шаблонний варіант з доопрацюванням

Щоб заощадити час і гроші, можна використовувати готовий шаблон, але максимально адаптований під завдання бізнесу. Для цього треба вибрати відповідну CMS (WordPress, OpenCart, Бітрікс та ін.), що відповідає запитам шаблону і виконати доопрацювання. Цей процес передбачає додавання необхідних блоків і функцій для ефективної роботи маркетплейсу, розробку дизайну відповідно до фірмового стилю. 

Перевагами готового рішення є швидкий запуск платформи, гнучкість у налаштуванні, надійність і безпека, актуалізація інтеграцій і оновлень. А мінуси – у стандартному підході, обмеженому функціоналі та, відповідно, обмежених можливостях для розширення бізнесу.

 

Створення маркетплейсу з нуля

Індивідуальна розробка маркетплейсу дозволяє отримати проєкт з унікальним адаптивним дизайном, зручною навігацією, інтеграцією з платіжними системами і функціями, які потрібні. Тобто платформа не буде перевантажена зайвими інструментами і блоками. 

Плюсами індивідуального проєкту є ефективний і надійний торговельний майданчик, що працює без збоїв, висока швидкість завантаження сторінок, автоматизація бізнес-процесів, технічна підтримка. А недоліки полягають у тривалішому періоді розробки та високій ціні порівняно з шаблонним варіантом.

Обов'язковий функціонал маркетплейсу

Каталог

Каталог маркетплейсу містить безліч пропозицій. Це і різні продавці, і різні категорії товарів, різні назви/артикули. Усе це потрібно систематизувати. Для цього можна створити власну номенклатуру і прив’язати постачальників до неї або зробити функцію пошуку за назвою/ключовим запитом. 

Важливо також привабливо оформити картки товарів і дозволити продавцям розміщувати максимум інформації про них. Адже що більше даних про продукт, то ймовірнішою буде купівля. Головне – показ товару не повинен дратувати клієнта, а навпаки, привертати увагу зовнішнім виглядом і викликати бажання дізнатися подробиці.

Особистий кабінет

Треба зробити як особистий кабінет користувача, у якому можна буде переглянути історію замовлень, додати товар до списку бажань, залишити відгук і прив’язати картку для оплати, так і особистий кабінет для постачальника, що дозволяє вести облік товарів, зберігати базу клієнтів, змінювати статус замовлення тощо.

Авторизація

Реєстрація на платформі за допомогою заповнення спеціальної форми або через соцмережі спрощує створення особистого профілю і підвищує безпеку.

Wish-листки

Ці списки бажань, що дозволяють зберігати заплановані покупки, покращують досвід користувача, не дають забути про товар і прискорюють процес купівлі.

Пошук

Містить пошукове поле, фільтри, рубрикатор – усе, що допомагає відвідувачам швидко і легко знайти потрібний товар.

Вивантаження даних

Необхідно налагодити імпорт товарів через API, XML або CSV, щоб забезпечити швидке завантаження пропозицій на маркетплейс.

Онлайн-чат

Важливо налагодити комунікацію з клієнтами, щоб вони могли швидко отримувати відповіді на запитання, що їх цікавлять, і розв’язати свої проблеми.

Відгуки

Покупці повинні мати можливість писати коментарі, ділитися враженнями від покупки і ставити оцінки продавцю. Це буде викликати довіру і допоможе залучити більше клієнтів.

Панель адміністратора

За допомогою цієї функції можна змінювати контент, коригувати бази постачальників і блокувати несумлінних відвідувачів.

Повідомлення

Допомагають отримувати актуальну інформацію, зокрема про статус замовлення, акції і знижки.

Доставка і повернення

Доставляти товари можна трьома способами: за схемою FBO, FBS чи Real FBS. У першому випадку доставкою займається маркетплейс, у другому – продавець, а в третьому – доставка відбувається зі складу постачальника, минаючи сортувальні центри платформи.

Невідповідність очікуванням і дефектний товар – основні причини повернення. За нього платить одна із сторін процесу: маркетплейс, продавець чи покупець. У будь-якому випадку: що вища кількість повернень, то сильніше це впливає на репутацію платформи і менше на неї заходять покупці.

Платіжні системи

Обов’язково мають бути під’єднані популярні платіжні системи для швидкої оплати за товар чи послугу.

Кошик

Додавання товарів у кошик дозволяє покупцеві у будь-який момент переглянути замовлення і перейти до оплати.

Запитання-відповідь

Що таке маркетплейс?

Маркетплейс – це онлайн-платформа, де розміщують свої товари чи послуги різні компанії і фізичні особи. Завдяки можливості вивантаження продавці завантажують свої пропозиції на платформу, а покупці за допомогою зручного каталогу і пошуку знаходять необхідний продукт. 

Найбільші маркетплейси у США і Китаї – Alibaba і Amazon, а в Україні – це Rozetka і Prom.ua.

Чому маркетплейс складніший за інтернет-магазин?

Онлайн-покупцям вигідніше робити замовлення через маркетплейси за рахунок ширшого асортименту і можливості знайти товар за меншою вартістю – на відміну від інтернет-магазинів. Але щодо розробки, то маркетплейси є складнішими майданчиками. 

Якщо під час створення онлайн-магазину оцифровуються вже перевірені бізнес-процеси, а товари, покупці, продажі, логістика подаються у вигляді сайту зі зручним особистим кабінетом, кошиком, оплатою і доставкою онлайн, то розроблення маркетплейсу передбачає спочатку створення сайту-агрегатора, який буде цікавий покупцям і вигідний для продавців у перспективі. 

Створений майданчик потрібно буде відрегулювати за такими параметрами:

  1. Відносини з покупцем: показ і пошук товарів у каталозі, особистий кабінет, програма лояльності, мобільний додаток або адаптивна версія.
  2. Відносини з продавцем: особистий кабінет, завантаження товарів, керування замовленнями, доставкою, організація повернень, відображення залишків і цін, документообіг.
  3. Внутрішні процеси: створення каталогу і складу, інтеграція з платіжними системами і службами доставки, купівля в кредит, розрахунки з магазинами, реклама та аналітичні показники.
  4. Гроші: облік податковий, бухгалтерський, управлінський, проданих товарів, повернень, бракованої продукції.

Ці моменти роблять маркетплейси набагато складнішими за інтернет-магазини, але якщо усі етапи ретельно продумати заздалегідь, тоді у вас не виникне проблем у роботі платформи в майбутньому.

Скільки коштує зробити свій маркетплейс?

Вартість маркетплейсу залежить від складових елементів, репутації підрядника і способу розробки: індивідуальна або коробкова версія.

Наведемо приклади розцінок за типами підрядників:

  • фрілансер: 10$ – година роботи та 9440$ – за маркетплейс з нуля (944 години);
  • вебстудія: 15$ – година роботи та 15 000$ – за маркетплейс з нуля (944 години);
  • IT-компанія: 30$ – година роботи та 28 320$ – за маркетплейс з нуля (944 години);
  • компанія, що входить у першу десятку за різними рейтингами: 60$ – година роботи та 56 640$ – за маркетплейс з нуля (944 години).

Звичайно, підсумкова вартість проєкту вказується після складання технічного завдання, у якому будуть чітко прописані усі вимоги до оформлення, побудови сайту і його роботи. Якщо ви вибрали маркетплейс на шаблоні, то його ціна дорівнюватиме від 4000 до 8000$. А мінімальна вартість онлайн-платформи з нуля складає 10 000$. Ціна збільшується з урахуванням додаткових опцій, які можуть знадобитися.

Що потрібне для створення маркетплейсу?

Перед тим, як створювати маркетплейс, необхідно вивчити конкурентів і нішу, продумати стратегію, вибрати відповідний за функціональними можливостями і бюджетом варіант розробки, а також систему керування вмістом сайту, на базі якої будуватиметься торговельний майданчик. 

Що входить у послугу розробки маркетплейсу:

  1. Створення структури платформи.
  2. UI/UX-дизайн.
  3. Розробка функціоналу.
  4. Адміністративний інтерфейс.
  5. QA-тестування на відсутність багів і помилок.
  6. Реєстрація домену і вибір хостингу.
  7. Реліз маркетплейсу.
На що особливо важливо звернути увагу під час створення маркетплейсу?

Переконайтеся у компетентності вашої команди розробників. Особливу увагу приділіть вибору CMS, високому рівню безпеки майданчика, а також інтеграції усіх популярних методів оплати та інших необхідних сервісів.

Які переваги я отримаю, якщо замовлю у вас створення маркетплейсу?

Замовлення розробки маркетплейсу у вебстудії iFish дає такі переваги:

  • команда кваліфікованих фахівців, які мають 10-річний досвід роботи в розробці сайтів, інтернет-магазинів та інших онлайн-продуктів;
  • повна прозорість у роботі і регулярна звітність про результати;
  • повний цикл розроблення від написання коду до консультацій щодо просування маркетплейсу у разі індивідуальної розробки;
  • допомога у виборі CMS;
  • будь-який функціонал, який необхідний для роботи маркетплейса;
  • оптимізація під високі навантаження;
  • інтеграція з популярними сервісами;
  • техпідтримка проєкту;
  • просування маркетплейса за рахунок залучення до роботи SEO-фахівця (за домовленістю).

Щоб обговорити деталі співробітництва і замовити створення маркетплейсу, зателефонуйте нам, напишіть у чат або скористайтесь будь-яким іншим зручним для вас способом зв’язку, вказаним на сайті ifish.com.ua.

Ціна сайту на шаблоні

Акция

Назовите промокод «ёлочки» и получите бонусы
Сайт Домен Хостинг в подарок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 USDЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку.

Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Cайт-візитка недорого
від 2 тижніввід 550 USDЗалишити заявку

Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблоні
від 3 тижніввід 950 USDЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт.

Інтернет-магазин на шаблоні
від 4 тижніввід 1 800 USDЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервісу приймати оплату онлайн та здійснювати доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів або працює некоректно.
  • Ви хочете промацати нішу і розібратися в інтернет-продажах, але водночас прагнете побудувати довгострокову стратегію розвитку і просування, незалежно від прайс агрегаторів та сервісів на зразок Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved