Перегляньте відео, щоб зрозуміти, що це таке — сайт на основі готового рішення.
Приклади сайтів на шаблоні або на основі готового рішення:
animalia.ua
optimed.ua
nevpanel.com.ua
psych-help.com
rosendelle.de
З іншими прикладами наших робіт можна ознайомитись у розділі Портфоліо.
Мультивендорна платформа, або маркетплейс, є вдалим вибором для онлайн-бізнесу, оскільки швидко розвивається електронна комерція і спостерігається зростання популярності замовлень товарів і послуг в інтернеті. Водночас такі майданчики вигідні для всіх – і продавців, і покупців. Для перших це чудова можливість розширити клієнтську базу і просувати свій бізнес, а для других – знайти потрібний продукт за доступною ціною.
Простими словами, маркетплейс – це місце зустрічі тих, хто продає, та тих, хто купує. Тобто тут можна знайти товари чи послуги від різних компаній і приватних осіб. А сама платформа заробляє, отримуючи комісію від продажів. Приклади найпопулярніших майданчиків – Amazon, Ebay, AliExpress, Prom, Rozetka.
Маркетплейс – це ефективний інструмент продажів, що поєднує різних постачальників і покупців. Але щоб він стабільно і безперебійно працював, його розробленням мають займатися професіонали. Тому для створення власного торговельного майданчика звертайтесь до вебстудії iFish.
Тенденція до того, що більшість підприємців віддають перевагу маркетплейсам, пов’язана з незаперечними перевагами цього формату ведення бізнесу. Серед основних з них:
Маркетплейси дозволяють пропонувати товари і послуги у різних цінових сегментах і в різних нішах, незалежно від місця розташування.
Оскільки цільовою аудиторією торговельних майданчиків є як продавці, так і покупці, необхідно не тільки прагнути до розширення асортименту, створюючи вигідні умови для продавців, але й залучати клієнтів, дбаючи про надійність операцій, якість пропозицій і безпечну роботу сайту.
Маркетплейс – це технологічний майданчик, і для того, щоб він стабільно і без збоїв функціонував, треба розробити сильну інфраструктуру, зрозумілу навігацію, зручну структуру і привабливий адаптивний дизайн.
Маркетплейси відрізняються за функціоналом, можливостями і особливостями роботи. Так, можна створити прайс-агрегатор (подані виробники, які переводять користувачів на свій сайт), онлайн-гіпермаркет, де продаються товари різних брендів, закритий або відкритий маркетплейс В2В, де у першому випадку оптові компанії викладають свої пропозиції для роздрібних магазинів або дрібних фірм, що займаються перепродажем у певній ніші, а у другому – виробники пропонують свою продукцію для усіх юридичних осіб, які бажають оформити замовлення.
Найчастіше створенню маркетплейса передує ведення бізнесу в офлайн або онлайн-форматі. У такому разі платформа може розроблятись на базі наявного інтернет-магазину. Але торговельний майданчик може створюватись і з нуля.
Обговорення проєкту і ТЗ
Наші фахівці обговорюють з клієнтом деталі проєкту (ніша, тип платформи, асортимент, спосіб отримання прибутку: комісія з продажу, абонплата, за розміщення оголошення, за клік, за додаткові «фішки» тощо). На цьому етапі вивчається ринок і цільова аудиторія, складається технічне завдання, у якому необхідно вказати структуру, блоки, систему керування контентом, особливості дизайну та інші технічні моменти. За чітко складеним ТЗ розраховуватиметься остаточна вартість створення маркетплейсу.
Архітектура маркетплейсу
Для початку треба визначитися, на чому будуватиметься маркетплейс: на коробковому рішенні чи індивідуальному. Відмінності – у ціні, функціоналі, дизайні і термінах. Індивідуальна платформа під певний бізнес розробляється приблизно 5-6 місяців і обійдеться від
10 000$. Це підходить для великих маркетплейсів з широким асортиментом товарів. А шаблонні рішення можна вибрати невеликим проєктам і новачкам. Такі маркетплейси створюються за 1-2 місяці і коштують від 4000$. Потім потрібно підготувати структуру платформи, зрозуміти які сторінки, розділи і блоки додавати.
Вибір CMS
Для створення маркетплейсу потрібна відповідна платформа. Серед популярних варіантів: WordPress із розширенням WooCommerce, Magento із програмним модулем Magento Marketplace, OpenCart. Від вибору CMS залежатимуть функціональні можливості, швидкість роботи, інтерфейс і особливості керування контентом.
Розробка функціоналу
Функціонал – це усі опції та інструменти, які допомагають користувачам розв’язувати їхні завдання. Набір функцій для маркетплейсу підбирається з урахуванням бізнес-моделі, але всі вони мають підводити відвідувача до потрібної цільової дії – купівлі. Від функціоналу залежить юзабіліті, керування платформою та її привабливість для клієнтів.
Підготовка дизайну
Стильний зовнішній вигляд сторінок, оформлених відповідно до фірмового стилю компанії або з огляду на побажання замовника, зручність користування майданчиком, адаптація під мобільні пристрої, зрозуміла навігація – усе це ви отримуєте після розроблення дизайну.
Інтеграція з зовнішніми сервісами
Щоб маркетплейс став ефективним, до нього необхідно під’єднати сторонні сервіси, що полегшують і спрощують процес замовлень. Це популярні платіжні системи, служби доставки, чат-боти, розсилки тощо.
Тестування платформи
Після створення торговельного майданчика обов’язково тестуємо його на працездатність, швидкість завантаження сторінок, перевіряємо, щоб усе коректно відкривалося і працювало без помилок.
Підтримка і просування
Після запуску проєкту продовжуємо з ним працювати для забезпечення безперебійного функціонування, своєчасного усунення технічних проблем, що виникли, і доопрацювання функціоналу за потреби. Також розробляємо стратегію просування маркетплейсу.
Це відбувається, коли невелика компанія, яка реалізує свій продукт, у якийсь момент вирішує розширитися шляхом залучення на свій сайт інших підприємців, насамперед представників супутніх галузей. Завдання власника такого магазину – за рахунок різноманітності асортименту привабити більше покупців.
Плюси: додатковий дохід за рахунок комісії з продавців, є навички в онлайн-торгівлі, база партнерів і клієнтів. Мінуси: відмінність бізнес-процесів маркетплейсу та інтернет-магазину, зміна структури і функціоналу наявної e-commerce платформи, складність поєднання інтересів власника маркетплейсу і продавців.
Щоб заощадити час і гроші, можна використовувати готовий шаблон, але максимально адаптований під завдання бізнесу. Для цього треба вибрати відповідну CMS (WordPress, OpenCart, Бітрікс та ін.), що відповідає запитам шаблону і виконати доопрацювання. Цей процес передбачає додавання необхідних блоків і функцій для ефективної роботи маркетплейсу, розробку дизайну відповідно до фірмового стилю.
Перевагами готового рішення є швидкий запуск платформи, гнучкість у налаштуванні, надійність і безпека, актуалізація інтеграцій і оновлень. А мінуси – у стандартному підході, обмеженому функціоналі та, відповідно, обмежених можливостях для розширення бізнесу.
Індивідуальна розробка маркетплейсу дозволяє отримати проєкт з унікальним адаптивним дизайном, зручною навігацією, інтеграцією з платіжними системами і функціями, які потрібні. Тобто платформа не буде перевантажена зайвими інструментами і блоками.
Плюсами індивідуального проєкту є ефективний і надійний торговельний майданчик, що працює без збоїв, висока швидкість завантаження сторінок, автоматизація бізнес-процесів, технічна підтримка. А недоліки полягають у тривалішому періоді розробки та високій ціні порівняно з шаблонним варіантом.
Каталог маркетплейсу містить безліч пропозицій. Це і різні продавці, і різні категорії товарів, різні назви/артикули. Усе це потрібно систематизувати. Для цього можна створити власну номенклатуру і прив’язати постачальників до неї або зробити функцію пошуку за назвою/ключовим запитом.
Важливо також привабливо оформити картки товарів і дозволити продавцям розміщувати максимум інформації про них. Адже що більше даних про продукт, то ймовірнішою буде купівля. Головне – показ товару не повинен дратувати клієнта, а навпаки, привертати увагу зовнішнім виглядом і викликати бажання дізнатися подробиці.
Треба зробити як особистий кабінет користувача, у якому можна буде переглянути історію замовлень, додати товар до списку бажань, залишити відгук і прив’язати картку для оплати, так і особистий кабінет для постачальника, що дозволяє вести облік товарів, зберігати базу клієнтів, змінювати статус замовлення тощо.
Реєстрація на платформі за допомогою заповнення спеціальної форми або через соцмережі спрощує створення особистого профілю і підвищує безпеку.
Ці списки бажань, що дозволяють зберігати заплановані покупки, покращують досвід користувача, не дають забути про товар і прискорюють процес купівлі.
Містить пошукове поле, фільтри, рубрикатор – усе, що допомагає відвідувачам швидко і легко знайти потрібний товар.
Необхідно налагодити імпорт товарів через API, XML або CSV, щоб забезпечити швидке завантаження пропозицій на маркетплейс.
Важливо налагодити комунікацію з клієнтами, щоб вони могли швидко отримувати відповіді на запитання, що їх цікавлять, і розв’язати свої проблеми.
Покупці повинні мати можливість писати коментарі, ділитися враженнями від покупки і ставити оцінки продавцю. Це буде викликати довіру і допоможе залучити більше клієнтів.
За допомогою цієї функції можна змінювати контент, коригувати бази постачальників і блокувати несумлінних відвідувачів.
Допомагають отримувати актуальну інформацію, зокрема про статус замовлення, акції і знижки.
Доставляти товари можна трьома способами: за схемою FBO, FBS чи Real FBS. У першому випадку доставкою займається маркетплейс, у другому – продавець, а в третьому – доставка відбувається зі складу постачальника, минаючи сортувальні центри платформи.
Невідповідність очікуванням і дефектний товар – основні причини повернення. За нього платить одна із сторін процесу: маркетплейс, продавець чи покупець. У будь-якому випадку: що вища кількість повернень, то сильніше це впливає на репутацію платформи і менше на неї заходять покупці.
Обов’язково мають бути під’єднані популярні платіжні системи для швидкої оплати за товар чи послугу.
Додавання товарів у кошик дозволяє покупцеві у будь-який момент переглянути замовлення і перейти до оплати.
Маркетплейс – це онлайн-платформа, де розміщують свої товари чи послуги різні компанії і фізичні особи. Завдяки можливості вивантаження продавці завантажують свої пропозиції на платформу, а покупці за допомогою зручного каталогу і пошуку знаходять необхідний продукт.
Найбільші маркетплейси у США і Китаї – Alibaba і Amazon, а в Україні – це Rozetka і Prom.ua.
Онлайн-покупцям вигідніше робити замовлення через маркетплейси за рахунок ширшого асортименту і можливості знайти товар за меншою вартістю – на відміну від інтернет-магазинів. Але щодо розробки, то маркетплейси є складнішими майданчиками.
Якщо під час створення онлайн-магазину оцифровуються вже перевірені бізнес-процеси, а товари, покупці, продажі, логістика подаються у вигляді сайту зі зручним особистим кабінетом, кошиком, оплатою і доставкою онлайн, то розроблення маркетплейсу передбачає спочатку створення сайту-агрегатора, який буде цікавий покупцям і вигідний для продавців у перспективі.
Створений майданчик потрібно буде відрегулювати за такими параметрами:
Ці моменти роблять маркетплейси набагато складнішими за інтернет-магазини, але якщо усі етапи ретельно продумати заздалегідь, тоді у вас не виникне проблем у роботі платформи в майбутньому.
Вартість маркетплейсу залежить від складових елементів, репутації підрядника і способу розробки: індивідуальна або коробкова версія.
Наведемо приклади розцінок за типами підрядників:
Звичайно, підсумкова вартість проєкту вказується після складання технічного завдання, у якому будуть чітко прописані усі вимоги до оформлення, побудови сайту і його роботи. Якщо ви вибрали маркетплейс на шаблоні, то його ціна дорівнюватиме від 4000 до 8000$. А мінімальна вартість онлайн-платформи з нуля складає 10 000$. Ціна збільшується з урахуванням додаткових опцій, які можуть знадобитися.
Перед тим, як створювати маркетплейс, необхідно вивчити конкурентів і нішу, продумати стратегію, вибрати відповідний за функціональними можливостями і бюджетом варіант розробки, а також систему керування вмістом сайту, на базі якої будуватиметься торговельний майданчик.
Що входить у послугу розробки маркетплейсу:
Переконайтеся у компетентності вашої команди розробників. Особливу увагу приділіть вибору CMS, високому рівню безпеки майданчика, а також інтеграції усіх популярних методів оплати та інших необхідних сервісів.
Замовлення розробки маркетплейсу у вебстудії iFish дає такі переваги:
Щоб обговорити деталі співробітництва і замовити створення маркетплейсу, зателефонуйте нам, напишіть у чат або скористайтесь будь-яким іншим зручним для вас способом зв’язку, вказаним на сайті ifish.com.ua.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 USD | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Може використовуватися для одного або декількох товарів/послуг. Ефективніший, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу на ринку. Лендинг (односторінковий сайт) передбачає виведення усієї інформації блоками та екранами в межах однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Cайт-візитка недорого | від 2 тижнів | від 550 USD | Залишити заявку |
Сайт з 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структура такого сайту містить сторінки – Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше у таких проєктах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проєкти, не виводять окремо розділ Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблоні | від 3 тижнів | від 950 USD | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, який дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга або напрям діяльності представлений окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією і беграундом, у якому відбудовані процеси, зрозуміле позиціонування, визначені переваги і зібрані соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проєктів і робіт. | |||
Інтернет-магазин на шаблоні | від 4 тижнів | від 1 800 USD | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved