Існує думка, що шаблонні інтернет-магазини не подобаються пошуковим системам. Адже готове рішення – це і неунікальний дизайн, і обмежений функціонал, відсутність можливості розвитку. Частково це так. Молодий шаблонний інтернет магазин автоматично підпадає під підозру захисту антиспам, що обмежує його можливості. Але в міру доопрацювань та публікації унікального контенту з ключовими запитами пошукові системи краще ставитимуться до веб-ресурсу, а оптимізація стане більш ефективною.
Якщо інтернет-магазин зручний для користувачів та дозволяє вирішувати їх завдання, пошукові системи піднімають його вище у видачі, незважаючи на шаблон. Аналогічно та з інтернет-магазинами з індивідуальним дизайном. Тобто шаблонні веб-ресурси просувати складніше, ніж створені з нуля з унікальною структурою та оформленням, зручною навігацією, але гарного результату досягти цілком реально.
Вимоги щодо дизайну та юзабіліті, які пред’являють пошукові системи:
Збільшити шанси на успішне SEO просування інтернет-магазину можна ще на етапі його розробки, якщо продумати структуру та навігацію, усунути помилки та биті посилання, подбати про адаптивність. Що стосується шаблону, його слід доопрацювати перед оптимізацією, щоб отримати бажаний результат. Професійну розробку з нуля, доопрацювання існуючого веб-ресурсу та ефективне просування інтернет магазину під ключ у Львові виконають спеціалісти студії iFish.
Просування інтернет-магазину під ключ у Львові є актуальним у тому випадку, якщо ваша цільова аудиторія – це жителі міста та області. Комплексна розкрутка сприяє залученню лояльної цільової аудиторії, збільшення залученості та довіри до бренду. А ще – це високорентабельний метод просування інтернет магазину, що дозволяє збільшити продаж та прибуток.
Такий спосіб розкручування вимагає ресурсів і багато часу виконання всіх поставлених завдань.
Вартість просування інтернет-магазину під ключ у Львові стартує від 240 $ на місяць за невеликий веб-ресурс і від 430 $ на місяць – за великий.
Замовте просування інтернет-магазину у Львові у веб-студії iFish, щоб отримати максимальний ефект за доступною вартістю. Команда має досвід розкрутки інтернет магазинів у цьому регіоні та допомагає досягти бажаного результату.
Аналіз стану інтернет-магазину необхідний визначення обсягу робіт і вибору інструментів для раскрутки. Оцінюється кількість відвідувачів, позиції у пошуковій видачі, видимість веб-ресурсу, якість контенту та інші показники.
Вивчення інтернет-магазинів інших компаній у вашій ніші допомагає при формуванні стратегії просування та відбудови від конкурентів.
Дуже важливим є підбір ключових слів, які характеризують продукт. Саме такі слова та фрази вбивають споживачі у пошуковик, щоб знайти бажане. Релевантний контент інтернет-магазину дозволить покращити позиції у пошуковій видачі. Ціна формування семантичного ядра залежить кількості ключів, отже, і часу, витраченого з їхньої опрацювання.
Весь текстовий контент повинен бути інформативним і корисним для користувача, а також мати оптимальну кількість ключових слів і фраз. Кожна сторінка заповнюється запитами, які аналізуватиме Google. Вартість послуг копірайтера залежить від кваліфікації спеціаліста, складності теми та обсягу робіт.
Усунення помилок і недоліків підвищує швидкість завантаження сторінок, покращує досвід користувача і ранжування, що дозволяє виконати ефективне просування інтернет магазинів в Google. Технічна оптимізація здійснюється на етапі розробки або будь-якої миті функціонування веб-ресурсу за умови, що йому не більше 5 років.
Один з основних етапів оптимізації – формування посилального профілю та управління масою посилань, щоб покращити позиції інтернет-магазину у видачі. Внутрішня перелінковка підвищує зручність користування веб-ресурсом, а реклама інтернет магазину замовника іншими майданчиками сприяє збільшенню рейтингу в пошуковій системі. Вартість залежить від тарифів сайтів-донорів.
Залучити нових відвідувачів в інтернет-магазин та покращити якість трафіку допомагає реклама. Вигляд реклами та особливості налаштування рекламних кампаній впливають на вартість послуги.
Аудит інтернет магазину та побудова технічного завдання: усунення помилок, виправлення макетів та контенту, покращення зовнішнього вигляду веб-ресурсу в цілому.
Аналіз ресурсів конкурентів.
Створення семантичного ядра та підготовка до наповнення інтернет-магазину.
Технічна оптимізація.
Перевірка якості профілю посилання.
Створення SEO-орієнтованого контенту.
Відстеження змін основних показників оптимізації.
Внесення правок за потреби.
Підготовка звітів щодо стратегії просування.
Щоб просування ресурсу було ефективним, ще на етапі розробки створюють структуру сайту під SEO. Вона може бути деревоподібною чи ієрархічною – тією, яка стане інтуїтивно зрозумілою для відвідувачів та забезпечить швидке сканування інтернет-магазину пошуковими системами.
Розкручування передбачає проведення таких робіт:
Переоптимізація онлайн-магазину може зашкодити навіть більше, ніж недостатнє розкручування. Це загрожує санкціями від пошукових систем. Тому регулярне та системне просування інтернет-магазину варто довірити професіоналам.
WordPress – найпопулярніша безкоштовна CMS. Кожен другий інтернет-магазин в інтернеті зроблено на її основі. Розробники системи створили її таким чином, щоб вона була доступна для керування простим користувачам та сканувалася пошуковими системами.
Тому в бібліотеці Вордпрес існує багато безкоштовних допоміжних плагінів для SEO просування. До них входять: WP SEO by Yoast , All In One SEO Pack , Premium SEO Pack , Simple 301 Redirects.
Якщо ви плануєте створювати інтернет магазин на цьому движку, варто вибрати SEO-теми. Вони найбільш оптимальні для успішного та ефективного просування на WordPress .
Сам процес розкручування відбувається за двома напрямками: вирішення технічних питань та розвиток інтернет магазину як бренду. При цьому обов’язкові умови – якісний веб-ресурс та унікальний контент. Коли їх дотримано, SEO фахівці приступають до роботи над удосконаленням інтернет-магазину.
Правильно налаштована технічна складова – це 40% успіху просування, тому особливу увагу приділяють:
Просування інтернет-магазину на WordPress вимагає комплексного підходу, розробки стратегії та розуміння безлічі технічних нюансів. Існують різні послуги для спрощення роботи, але щоб застосовувати їх ефективно, слід розбиратися в цьому питанні. Також враховуйте, що розкручування інтернет-магазинів у Львові відноситься до локального SEO. Тут важливо впроваджувати ключові запити українською з використанням місцевих особливостей та діалектів.
Система управління контентом 1С Бітрікс чудово підходить для великих інтернет-проектів. Проте SEO має свої особливості. По-перше, у будь-яку редакцію вбудовано SEO модуль, який дозволяє провести технічні налаштування та оптимізувати мета-теги. По-друге, система інтегрується з іншими додатковими програмами для точкової оптимізації.
Отже, з базовим списком інструментів можна:
Додаткові інструменти Bitrix допоможуть:
Встановлення, налаштування системи 1С Бітрікс та впровадження додаткових модулів – це трудомісткий процес, що потребує спеціальних знань. Команда iFish спеціалізується на розробці та просуванні інтернет-магазинів на CMS Bitrix, знає всі тонкощі цієї системи керування контентом та допоможе вирішити будь-які технічні питання.
UMI.CMS – програма, яка завоювала довіру розробників своєю якістю, зручністю та функціональністю. Система керування контентом доступна в декількох редакціях, що робить її придатною для різних типів сайтів: від лендінгів до масштабних веб-порталів.
Крім цього, ЮМІ має необхідний інструментарій для оптимізації та аналітики завдяки вбудованому SEO модулю. З його допомогою можна:
Схема роботи з оптимізації інтернет-магазину на UMI виглядає так:
Замовити просування інтернет-магазину на UMI.CMS можна на веб-студії iFish. Команда фахівців проаналізує ваш бізнес, підбере релевантні ключові запити з урахуванням особливостей Львівського регіону, адаптує контент до вимог пошукових систем, проведе технічну оптимізацію та виконає інші роботи, необхідні для вирішення ваших бізнес-завдань.
48% компаній, що працюють в інтернеті, почали шукати нові ринки та змінювати стратегію просування після повномасштабного вторгнення РФ. Багато бізнесів були націлені на російську аудиторію, але це не актуально. Тепер компанії прагнуть збільшити продажі за рахунок внутрішніх покупців. Тому якщо ви хочете розширити базу клієнтів та плануєте просуватися у Львові, враховуйте нові тренди. Один із них – українізація Google.
За даними дослідження Serpstat, пошукова поведінка українців змінюється. Як саме? З 24 лютого 2022 року частка трендових запитів українською мовою зросла до 35% від попередніх 26%, і ця цифра зростатиме ще. Крім цього, збільшується кількість україномовних запитів на побутові теми, а суспільство свідомо починає ігнорувати російськомовний контент. І, нарешті, для мешканців Львова українська – основна мова спілкування.
Зважте на це, щоб посилити просування інтернет-магазину у Львові. Обов’язково обговоріть із SEO спеціалістом оптимізацію під україномовні пошукові запити та формування семантичного ядра з ключами українською мовою. Завдяки цьому ви отримаєте додатковий потік відвідувачів та лояльність до україномовної аудиторії.
Наявність інтернет-магазину – недостатній захід. Потрібно, щоби він працював, приносив прибуток. Тому потрібна розкручування. Адже у мережі велика конкуренція, що призводить до закриття 9 із 10 веб-проектів з часом. Тому, якщо ви не знаходитесь на першій сторінці пошукової видачі, користувачі вас просто не побачать, тому що мало хто переглядає інтернет магазини навіть на 2 або 3 сторінці, що вже говорити про 10-ту. Це пояснюється тим, що людям не цікаві веб-ресурси, які не входять до ТОП, і вони не хочуть витрачати свій час на вивчення додаткових інтернет-магазинів, якщо у багатьох схожа інформація.
SEO просування вважається одним із найбільш бюджетних методів зайняти лідируючі позиції в пошуковій системі. При цьому оптимізація знадобиться кожному бізнесу: і невеликим фірмам, і великим компаніям. Проте регіональне просування інтернет магазину у Google у Львові відрізняється від звичайного, оскільки націлене на мешканців певного міста.
Є кілька факторів, що впливають на появу перших результатів оптимізації:
Перші результати стануть помітними через три місяці безперервної роботи з просування. Однак для підтримки інтернет магазину на перших позиціях потрібно продовжити нарощувати масу посилань, шукати додаткові канали трафіку, розширювати структуру та кількість запитів, за якими просуватиметься регіональний ресурс.
Існує кілька факторів, які впливають на остаточну вартість SEO просування.
Перший – це вік домену. Чим молодший інтернет-магазин, тим дорожче вийде розкрутка, оскільки молодому ресурсу поки що не довіряють ні користувачі, ні пошукові системи.
Друга – актуальні позиції інтернет-магазину. Чим вище стоїть інтернет магазин у пошуковій видачі, тим легше та дешевше його розкручувати.
Третій – внутрішня оптимізація. Якщо проведено всі роботи з оптимізації текстового та візуального контенту, прописано мета-теги, проставлено внутрішні посилання, мікророзмітку, а інтернет-магазин швидко завантажується, подальше просування буде більш економним.
Четвертий – технічна оптимізація. Чим більше помилок та багів має інтернет магазин, тим довше доведеться їх виправляти і тим дорожче вийде робота.
П’ятий – кількість запитів, що просуваються. Чим їх більше, тим просування дорожче і довше триватиме.
Шостий – посилання. На вартість впливає ціна вічних та тимчасових посилань.
Сьомий – конкуренція у регіоні. Чим більше конкурентів у вашій сфері діяльності, тим складніше, довше та дорожче виводитиме веб-ресурс на перші позиції в Google.
І останнє . Ціну впливає постійне оновлення пошукових алгоритмів. А це означає, що потрібні регулярні доопрацювання інтернет-магазину, що призводить до подорожчання вартості розкручування.
Замовити окремо можна такі послуги:
Згідно з офіційним договором веб-студія надає:
На результат просування впливають алгоритми пошукових систем, які постійно оновлюються та є засекреченими, а також якість вашої пропозиції. Тому студія не може гарантувати швидке виведення в топ за різними запитами та збільшення продажів.
Якщо ви бажаєте замовити просування інтернет-магазину у Львові:
Отримати консультацію та обговорити умови співпраці можна по телефону або під час особистої зустрічі, якщо спілкування онлайн або по телефону вас не влаштує.
Проведемо комплексне SEO просування вашого ❤ інтернет-магазину ❤ Технічні ❤ і ❤Контентні ❤ роботи ❤ Побудуємо стратегію посилань ❤ iFish докладе всіх зусиль для поліпшення позицій Вашого інтернет-магазину в пошукових системах ❤
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved