→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.

Просування інтернет-магазинів у Львові

Ефективне просування інтернет-магазину у Львові. Оптимізація під пошукову систему Google, вибір ключових запитів, складання семантичного ядра, технічна оптимізація, аудит, створення оптимізованого контенту для веб-ресурсів будь-якої складності та тематики. Працюємо на результат та надаємо щомісячні звіти. Актуальні ціни на SEO у веб-студії iFish у 2023 році.

683 особи замовили
82 відгуки
Термін просування: від 3 місяців
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

  1. Розкрутка інтернет-магазину на шаблоні та з індивідуальною розробкою
  2. Замовте послугу просування у Львові
  3. З чого складається вартість SEO просування інтернет-магазину
  4. Розкрутка інтернет-магазину під ключ у Львові має на увазі
  5. Як відбувається просування інтернет-магазину
  6. Просування інтернет-магазину на Вордпрес
  7. Розкрутка інтернет-магазину на Бітрікс
  8. Особливості просування інтернет-магазину на UMI.CMS
  9. Питання та відповіді
  10. Замовлення прорахунку ціни для інтернет-магазину

 

Розкрутка інтернет-магазину на шаблоні та з індивідуальною розробкою

Існує думка, що шаблонні інтернет-магазини не подобаються пошуковим системам. Адже готове рішення – це і неунікальний дизайн, і обмежений функціонал, відсутність можливості розвитку. Частково це так. Молодий шаблонний інтернет магазин автоматично підпадає під підозру захисту антиспам, що обмежує його можливості. Але в міру доопрацювань та публікації унікального контенту з ключовими запитами пошукові системи краще ставитимуться до веб-ресурсу, а оптимізація стане більш ефективною.

Якщо інтернет-магазин зручний для користувачів та дозволяє вирішувати їх завдання, пошукові системи піднімають його вище у видачі, незважаючи на шаблон. Аналогічно та з інтернет-магазинами з індивідуальним дизайном. Тобто шаблонні веб-ресурси просувати складніше, ніж створені з нуля з унікальною структурою та оформленням, зручною навігацією, але гарного результату досягти цілком реально.

Вимоги щодо дизайну та юзабіліті, які пред’являють пошукові системи:

  1. Вага сторінки . Цей показник говорить про авторитетність веб-ресурсу та впливає на ранжування. Формується виходячи з кількості зовнішніх та внутрішніх посилань.
  2. Внутрішній пошук . Якщо відвідувачеві буде легше знайти інформацію чи товар, інтернет магазину займе високі позиції у видачі.
  3. Зрозуміла навігація . Меню, пошук, всі розділи, блоки та кнопки повинні бути продумані та розміщені таким чином, щоб відвідувачу було зручніше користуватися інтернет магазином та стало зрозуміліше, куди переходити, де що шукати. Тут слід також використовувати ключові запити.
  4. Посилання на головну сторінку . Користувачі повинні мати можливість легко перейти з будь-якої сторінки веб-ресурсу на головну.
  5. Посилання на інші сторінки сайту . Позначте їх нижнім підкресленням або кольором.
  6. Адаптивність . Подбайте про те, щоб користувачам було зручно переглядати інтернет-магазин на різних пристроях та з будь-якого браузера.
  7. Меню у футері . Додайте посилання на розділи та кнопку, щоб повернутися до початку сторінки.
  8. Структура тексту . Робіть абзаци не рідше ніж через кожні 1000 символів, пропишіть заголовки та підзаголовки – H1, H2, H3, додайте списки та графіки, щоб спростити сприйняття контенту.
  9. Фото та зображення . Кожне зображення має бути з описом Alt.
  10. Контактні дані . Розмістіть їх у відповідному розділі інтернет-маназину та у футері. Додайте соціальні мережі та карту проїзду до офісу/магазину, якщо працюєте офлайн.

Збільшити шанси на успішне SEO просування інтернет-магазину можна ще на етапі його розробки, якщо продумати структуру та навігацію, усунути помилки та биті посилання, подбати про адаптивність. Що стосується шаблону, його слід доопрацювати перед оптимізацією, щоб отримати бажаний результат. Професійну розробку з нуля, доопрацювання існуючого веб-ресурсу та ефективне просування інтернет магазину під ключ у Львові виконають спеціалісти студії iFish.

Вартість просування інтернет-магазину у Львові

Просування інтернет-магазину під ключ у Львові є актуальним у тому випадку, якщо ваша цільова аудиторія – це жителі міста та області. Комплексна розкрутка сприяє залученню лояльної цільової аудиторії, збільшення залученості та довіри до бренду. А ще – це високорентабельний метод просування інтернет магазину, що дозволяє збільшити продаж та прибуток.

Такий спосіб розкручування вимагає ресурсів і багато часу виконання всіх поставлених завдань.

Вартість просування інтернет-магазину під ключ у Львові стартує від 240 $ на місяць за невеликий веб-ресурс і від 430 $ на місяць – за великий.

Замовте просування інтернет-магазину у Львові у веб-студії iFish, щоб отримати максимальний ефект за доступною вартістю. Команда має досвід розкрутки інтернет магазинів у цьому регіоні та допомагає досягти бажаного результату.

Замовте послугу просування у Львові, якщо

плануєте створити інтернет-магазин із оптимальною структурою для просування;
потрібно зібрати та проаналізувати релевантні запити;
плануєте додавати нові розділи в інтернет-магазин;
текстові матеріали потребують оновлення та оптимізації;
хочете провести аудит та отримати список можливостей для покращення веб-ресурсу;
не задовольняє обсяг трафіку;
Необхідна професійна побудова посилальної маси.

З чого складається вартість SEO просування інтернет-магазину

SEO аудит

Аналіз стану інтернет-магазину необхідний визначення обсягу робіт і вибору інструментів для раскрутки. Оцінюється кількість відвідувачів, позиції у пошуковій видачі, видимість веб-ресурсу, якість контенту та інші показники.

01 Етап

Аналіз конкурентів

Вивчення інтернет-магазинів інших компаній у вашій ніші допомагає при формуванні стратегії просування та відбудови від конкурентів.

02 Етап

Побудова семантичного ядра

Дуже важливим є підбір ключових слів, які характеризують продукт. Саме такі слова та фрази вбивають споживачі у пошуковик, щоб знайти бажане. Релевантний контент інтернет-магазину дозволить покращити позиції у пошуковій видачі. Ціна формування семантичного ядра залежить кількості ключів, отже, і часу, витраченого з їхньої опрацювання.

03 Етап

SEO-копірайтинг

Весь текстовий контент повинен бути інформативним і корисним для користувача, а також мати оптимальну кількість ключових слів і фраз. Кожна сторінка заповнюється запитами, які аналізуватиме Google. Вартість послуг копірайтера залежить від кваліфікації спеціаліста, складності теми та обсягу робіт.

04 Етап

Технічна оптимізація інтернет-магазину

Усунення помилок і недоліків підвищує швидкість завантаження сторінок, покращує досвід користувача і ранжування, що дозволяє виконати ефективне просування інтернет магазинів в Google. Технічна оптимізація здійснюється на етапі розробки або будь-якої миті функціонування веб-ресурсу за умови, що йому не більше 5 років.

05 Етап

Побудова посилань

Один з основних етапів оптимізації – формування посилального профілю та управління масою посилань, щоб покращити позиції інтернет-магазину у видачі. Внутрішня перелінковка підвищує зручність користування веб-ресурсом, а реклама інтернет магазину замовника іншими майданчиками сприяє збільшенню рейтингу в пошуковій системі. Вартість залежить від тарифів сайтів-донорів.

06 Етап

Налаштування реклами

Залучити нових відвідувачів в інтернет-магазин та покращити якість трафіку допомагає реклама. Вигляд реклами та особливості налаштування рекламних кампаній впливають на вартість послуги.

07 Етап

Розкрутка інтернет-магазину під ключ у Львові має на увазі

Аудит інтернет магазину та побудова технічного завдання: усунення помилок, виправлення макетів та контенту, покращення зовнішнього вигляду веб-ресурсу в цілому.

Аналіз ресурсів конкурентів.

Створення семантичного ядра та підготовка до наповнення інтернет-магазину.

Технічна оптимізація.

Перевірка якості профілю посилання.

Створення SEO-орієнтованого контенту.

Відстеження змін основних показників оптимізації.

Внесення правок за потреби.

Підготовка звітів щодо стратегії просування.

Просування інтернет-магазину під ключ у Львові

Як відбувається просування інтернет-магазину

Щоб просування ресурсу було ефективним, ще на етапі розробки створюють структуру сайту під SEO. Вона може бути деревоподібною чи ієрархічною – тією, яка стане інтуїтивно зрозумілою для відвідувачів та забезпечить швидке сканування інтернет-магазину пошуковими системами.

 

Розкручування передбачає проведення таких робіт:

 

  1. Внутрішня оптимізація . Починається з підбору ключових слів та складання семантичного ядра. Тут знадобиться допомога фахівців, тому що підбір, сортування та відсіювання – це трудомісткий процес. Чим масштабніший веб-проект, тим більше релевантних груп ключів потрібно створити.
  2. Мета-теги Title та Description . Важливі при SEO просуванні інтернет-магазину, тому що дають зрозуміти пошуковикам тематику сайту і дозволяють сформувати сніпет. Мета-теги для кожної сторінки повинні бути унікальними, читаними, з основним ключем та мати оптимальну довжину до 80 та 200 символів для Title та Description відповідно.
  3. Фотографії товарів . Знімки роблять із різних ракурсів. До кожного зображення заповнюється атрибут Alt. Щоб не уповільнювати сайт, використовуються програми для стиснення фотографій без втрати якості.
  4. Головна сторінка . Повинна утримувати на чільному місці блок з меню, новинками, перевагами, особливостями компанії. Ключові слова та фрази необхідно ввести в текст та прописати в Alt. Щоб зрозуміти, як саме оформити головну сторінку інтернет-магазину, знадобиться проаналізувати конкурентні ресурси з тієї ж ніші бізнесу.
  5. Категорії . Текст потрібно оптимізувати під ключові запити, залишити «хлібні крихти», додати списки, що випадають, правильно оформити мета-теги. Так ви збільшите відвідуваність сайту.
  6. Сторінки товарів . Прописуються повні назви товарів (H1), Title та Description, додаються інформативні та унікальні описи без спаму, оптимізовані фото, швидкі кнопки – посилання на соціальні мережі та інші блоки сайту. Правильно оформлені картки товарів покращать ранжування сайту у Львові.
  7. Внутрішня перелінковка . Полегшує переміщення відвідувача сайтом, впливає на поведінкові фактори та конверсію. Крім «хлібних крихт» додають розділи зі схожими товарами або пропозиціями для повного комплекту. Так забезпечуються додаткові продажі.
  8. Google Search Console . Налаштовується, щоб отримувати звіти про запити споживачів, сповіщення про зміни в пошуковій системі та повідомлення про помилки, а також для перевірки якості адаптації під мобільні гаджети.
  9. Мікророзмітка . Дозволяє підвищити кількість переходів до інтернет-магазину за рахунок розширеного сніпету.
  10. Оптимізація тексту . Виконується з урахуванням таких вимог: унікальність тексту не нижче 95%, водність не більше 60%, спамленість до 3%, корисний, без помилок, простий контент, що читається, абзаци по 4-5 пропозицій, заголовки та підзаголовки, списки.
  11. Блог . Сприяє залученню унікальних відвідувачів, якщо статті будуть цікаві та корисні ЦА, а їхні назви ранжуватимуться за відповідними запитами. Наявність блогу також підвищує довіру до магазину та позитивно впливає на репутацію бренду.
  12. Технічна оптимізація . Полягає у налаштуванні файлів robots.txt та sitemap.xml, які впливають на процес індексації пошуковими алгоритмами. Оформлення URL у форматі, що читається і зрозумілому користувачеві, враховується при ранжируванні. Щоб відвідувач не залишив сайт після влучення на сторінку 404 Not Found, її оригінально оформлюють. Також важливим є своєчасне видалення дублів сторінок.
  13. Зручність інтернет-магазину – важлива складова оптимізації сайту у Львові. Від нього залежать фактори поведінки, а деякі моменти враховуються Google. Дизайн повинен містити елементи фірмового стилю компанії, інтерфейс – бути інтуїтивно зрозумілим, а сторінки сайту – коректно відображатись на пристроях з невеликими екранами та швидко завантажуватись (не більше 3 секунд).

 

Переоптимізація онлайн-магазину може зашкодити навіть більше, ніж недостатнє розкручування. Це загрожує санкціями від пошукових систем. Тому регулярне та системне просування інтернет-магазину варто довірити професіоналам.

Просування інтернет-магазину на Вордпрес

WordPress – найпопулярніша безкоштовна CMS. Кожен другий інтернет-магазин в інтернеті зроблено на її основі. Розробники системи створили її таким чином, щоб вона була доступна для керування простим користувачам та сканувалася пошуковими системами.

Тому в бібліотеці Вордпрес існує багато безкоштовних допоміжних плагінів для SEO просування. До них входять: WP SEO by Yoast , All In One SEO Pack , Premium SEO Pack , Simple 301 Redirects.

Якщо ви плануєте створювати інтернет магазин на цьому движку, варто вибрати SEO-теми. Вони найбільш оптимальні для успішного та ефективного просування на WordPress .

Сам процес розкручування відбувається за двома напрямками: вирішення технічних питань та розвиток інтернет магазину як бренду. При цьому обов’язкові умови – якісний веб-ресурс та унікальний контент. Коли їх дотримано, SEO фахівці приступають до роботи над удосконаленням інтернет-магазину.

 

Правильно налаштована технічна складова – це 40% успіху просування, тому особливу увагу приділяють:

 

  • хостингу;
  • HTTPS;
  • додавання плагінів;
  • налаштування перманентних посилань;
  • довжині URL-адреси;
  • налаштування dofollow та nofollow посилань;
  • налаштування sitemap і додавання в Google Search Console ;
  • обмеження індексації прикріплених зображень;
  • швидкість завантаження інтернет-магазину;
  • внутрішньої та зовнішньої оптимізації;
  • запровадження україномовної версії;
  • відстеження результативності.

 

Просування інтернет-магазину на WordPress вимагає комплексного підходу, розробки стратегії та розуміння безлічі технічних нюансів. Існують різні послуги для спрощення роботи, але щоб застосовувати їх ефективно, слід розбиратися в цьому питанні. Також враховуйте, що розкручування інтернет-магазинів у Львові відноситься до локального SEO. Тут важливо впроваджувати ключові запити українською з використанням місцевих особливостей та діалектів.

Розкрутка інтернет-магазину на Бітрікс

Система управління контентом 1С Бітрікс чудово підходить для великих інтернет-проектів. Проте SEO має свої особливості. По-перше, у будь-яку редакцію вбудовано SEO модуль, який дозволяє провести технічні налаштування та оптимізувати мета-теги. По-друге, система інтегрується з іншими додатковими програмами для точкової оптимізації.

 

Отже, з базовим списком інструментів можна:

 

  • налаштувати robots.txt;
  • згенерувати Sitemap.xml;
  • прописати ЧПУ;
  • налаштувати ланцюжки навігації;
  • перевірити продуктивність та впровадити способи прискорення завантаження інтернет-магазину;
  • вписати метадані: Title, Keywords, Description.

 

Додаткові інструменти Bitrix допоможуть:

 

  • настроїти турбо-сторінки;
  • сформувати унікальні метадані для сторінок розумного фільтра;
  • підключити розумний пошук із урахуванням синонімів;
  • відкласти завантаження зображень та/або YouTube відео;
  • налаштувати регіон.

 

Встановлення, налаштування системи 1С Бітрікс та впровадження додаткових модулів – це трудомісткий процес, що потребує спеціальних знань. Команда iFish спеціалізується на розробці та просуванні інтернет-магазинів на CMS Bitrix, знає всі тонкощі цієї системи керування контентом та допоможе вирішити будь-які технічні питання.

Особливості просування інтернет-магазину на UMI.CMS

UMI.CMS – програма, яка завоювала довіру розробників своєю якістю, зручністю та функціональністю. Система керування контентом доступна в декількох редакціях, що робить її придатною для різних типів сайтів: від лендінгів до масштабних веб-порталів.

 

Крім цього, ЮМІ має необхідний інструментарій для оптимізації та аналітики завдяки вбудованому SEO модулю. З його допомогою можна:

 

  • знаходити сторінки із незаповненими графами мета-тегів та прискорено заповнювати їх;
  • знаходити сторінки з битими посиланнями;
  • встановлювати мета-теги за умовчанням;
  • настроювати файл robots.txt;
  • відстежувати індексацію сторінок;
  • знаходити та виправляти помилки;
  • підключати опцію реєстрозалежної URL;
  • обробляти повторювані сліші в URL;
  • відстежувати та аналізувати позиції інтернет-магазину за запитами користувачів.

 

Схема роботи з оптимізації інтернет-магазину на UMI виглядає так:

 

  1. Проводиться аудит та виправляються технічні помилки.
  2. Перевіряється адаптивність.
  3. Оптимізується текстовий контент та проставляються внутрішні посилання.
  4. Видаляються дублі сторінок.
  5. Налаштовується URL-адреса.
  6. Створюється мапа інтернет-магазину.
  7. Використовуються шаблонизатори для створення зручної та інтуїтивно зрозумілої структури інтернет магазину.
  8. Формується семантичне ядро з урахуванням аналізу інтернет-магазинів конкурентів.
  9. Ключові слова та фрази групуються, вводяться до контенту.
  10. Частина статей розміщується відразу, решта публікується з інтервалом у кілька днів.
  11. Створюються посадкові сторінки для товарів чи груп однакових товарів, які потрібно просувати.
  12. Купується реклама з релевантними анкорами на сайтах, близьких до тематики.
  13. Роботи з розширення ядра проводяться постійно і регулярно публікується новий матеріал.

 

Замовити просування інтернет-магазину на UMI.CMS можна на веб-студії iFish. Команда фахівців проаналізує ваш бізнес, підбере релевантні ключові запити з урахуванням особливостей Львівського регіону, адаптує контент до вимог пошукових систем, проведе технічну оптимізацію та виконає інші роботи, необхідні для вирішення ваших бізнес-завдань.

Питання відповідь

Як на SEO просуванні позначилася агресія Росії проти України? Що таке тренд українізації Google?

48% компаній, що працюють в інтернеті, почали шукати нові ринки та змінювати стратегію просування після повномасштабного вторгнення РФ. Багато бізнесів були націлені на російську аудиторію, але це не актуально. Тепер компанії прагнуть збільшити продажі за рахунок внутрішніх покупців. Тому якщо ви хочете розширити базу клієнтів та плануєте просуватися у Львові, враховуйте нові тренди. Один із них – українізація Google.

За даними дослідження Serpstat, пошукова поведінка українців змінюється. Як саме? З 24 лютого 2022 року частка трендових запитів українською мовою зросла до 35% від попередніх 26%, і ця цифра зростатиме ще. Крім цього, збільшується кількість україномовних запитів на побутові теми, а суспільство свідомо починає ігнорувати російськомовний контент. І, нарешті, для мешканців Львова українська – основна мова спілкування.

Зважте на це, щоб посилити просування інтернет-магазину у Львові. Обов’язково обговоріть із SEO спеціалістом оптимізацію під україномовні пошукові запити та формування семантичного ядра з ключами українською мовою. Завдяки цьому ви отримаєте додатковий потік відвідувачів та лояльність до україномовної аудиторії.

Кому підійде просування інтернет-магазинів у Львові?

Наявність інтернет-магазину – недостатній захід. Потрібно, щоби він працював, приносив прибуток. Тому потрібна розкручування. Адже у мережі велика конкуренція, що призводить до закриття 9 із 10 веб-проектів з часом. Тому, якщо ви не знаходитесь на першій сторінці пошукової видачі, користувачі вас просто не побачать, тому що мало хто переглядає інтернет магазини навіть на 2 або 3 сторінці, що вже говорити про 10-ту. Це пояснюється тим, що людям не цікаві веб-ресурси, які не входять до ТОП, і вони не хочуть витрачати свій час на вивчення додаткових інтернет-магазинів, якщо у багатьох схожа інформація.

SEO просування вважається одним із найбільш бюджетних методів зайняти лідируючі позиції в пошуковій системі. При цьому оптимізація знадобиться кожному бізнесу: і невеликим фірмам, і великим компаніям. Проте регіональне просування інтернет магазину у Google у Львові відрізняється від звичайного, оскільки націлене на мешканців певного міста.

Від чого залежить швидкість отримання результату з SEO розкрутки?

Є кілька факторів, що впливають на появу перших результатів оптимізації:

  1. Швидкість внесення технічних виправлень в інтернет-магазині.
  2. Особливості сфери бізнесу, активності конкурентів та масштабу проекту.
  3. Розмір бюджету на оптимізацію контенту та закупівлю посилань.

Перші результати стануть помітними через три місяці безперервної роботи з просування. Однак для підтримки інтернет магазину на перших позиціях потрібно продовжити нарощувати масу посилань, шукати додаткові канали трафіку, розширювати структуру та кількість запитів, за якими просуватиметься регіональний ресурс.

Від чого залежить ціна SEO?

Існує кілька факторів, які впливають на остаточну вартість SEO просування.

Перший – це вік домену. Чим молодший інтернет-магазин, тим дорожче вийде розкрутка, оскільки молодому ресурсу поки що не довіряють ні користувачі, ні пошукові системи.

Друга – актуальні позиції інтернет-магазину. Чим вище стоїть інтернет магазин у пошуковій видачі, тим легше та дешевше його розкручувати.

Третій – внутрішня оптимізація. Якщо проведено всі роботи з оптимізації текстового та візуального контенту, прописано мета-теги, проставлено внутрішні посилання, мікророзмітку, а інтернет-магазин швидко завантажується, подальше просування буде більш економним.

Четвертий – технічна оптимізація. Чим більше помилок та багів має інтернет магазин, тим довше доведеться їх виправляти і тим дорожче вийде робота.

П’ятий – кількість запитів, що просуваються. Чим їх більше, тим просування дорожче і довше триватиме.

Шостий – посилання. На вартість впливає ціна вічних та тимчасових посилань.

Сьомий – конкуренція у регіоні. Чим більше конкурентів у вашій сфері діяльності, тим складніше, довше та дорожче виводитиме веб-ресурс на перші позиції в Google.

І останнє . Ціну впливає постійне оновлення пошукових алгоритмів. А це означає, що потрібні регулярні доопрацювання інтернет-магазину, що призводить до подорожчання вартості розкручування.

Чи можна замовити SEO послуги окремо? Якою буде вартість?

Замовити окремо можна такі послуги:

  • SEO аудит сайту: займає 4-7 днів, 120 $.
  • Аналіз конкурентів: займає 4-7 днів, 120 $.
  • Складання семантичного ядра: займає 1-2 тижні, 120 $.
  • Побудова структури: займає 1-2 тижні, 100 $.
  • Контент-план та ТЗ: на постійній основі, від 120 $.
  • Аналіз профілю: займає 3-4 дні, від 100 $.
  • Нарощування маси посилань: протягом 30 днів, 100$.
  • Консультація SEO спеціаліста: за 1 годину 25 $.
Які гарантії просування інтернет-магазину надає веб-студія iFish?

Згідно з офіційним договором веб-студія надає:

  • контроль SEO просування;
  • усунення помилок та покращення роботи інтернет-магазину;
  • відстеження посилальної маси;
  • купівлю посилань;
  • оптимізацію та розміщення текстового контенту;
  • залучення трафіку;
  • щомісячні звіти.

 

На результат просування впливають алгоритми пошукових систем, які постійно оновлюються та є засекреченими, а також якість вашої пропозиції. Тому студія не може гарантувати швидке виведення в топ за різними запитами та збільшення продажів.

Як замовити просування інтернет-магазину у Львові?

Якщо ви бажаєте замовити просування інтернет-магазину у Львові:

  1. Залишіть заявку на сайті ifish.com.ua, напишіть у месенджери або зателефонуйте.
  2. Менеджер надішле вам бриф, який потрібно заповнити, щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони вашого бізнесу для побудови стратегії SEO просування.
  3. Складається ТЗ, укладається договір, провадиться оплата та виконуються обумовлені роботи.

Отримати консультацію та обговорити умови співпраці можна по телефону або під час особистої зустрічі, якщо спілкування онлайн або по телефону вас не влаштує.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Проведемо комплексне SEO просування вашого ❤ інтернет-магазину ❤ Технічні ❤ і ❤Контентні ❤ роботи ❤ Побудуємо стратегію посилань ❤ iFish докладе всіх зусиль для поліпшення позицій Вашого інтернет-магазину в пошукових системах ❤

Оберіть зручний для Вас спосіб комунікації:

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved