→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.
На цій сторінці ви знайдете всю інформацію про Корпоративний сайт:
Такі веб-ресурси вирішують відразу кілька завдань: представляють компанію широкої онлайн-аудиторії, привертають увагу цільових клієнтів, підвищують впізнаваність бренду та розширюють бізнес. А завдяки тому, що доступ в інтернет тепер завжди під рукою у кожного, присутність компанії в мережі стає більш важливою, ніж будь-коли. Розглянемо у цій статті, як корпоративні сайти допомагають бізнесу розвиватися та що потрібно для їх розробки.
Корпоративний сайт є онлайн-представництвом будь-якої компанії, тому має вигідно її представляти, показувати переваги, доносити місію та розповідати про цінності, щоб залучити аудиторію, підвищити її лояльність та довіру.
Сайт допомагає досягти багатьох цілей, які ставить собі власник бізнесу. Наприклад, побудувати бренд, що запам’ятовується, розширити клієнтську базу, сформувати у свідомості аудиторії потрібний образ про компанію. Для вирішення будь-якої поставленої задачі веб-ресурс повинен мати ряд характеристик, включаючи функціональність та унікальність.
Залежно від специфіки діяльності та поставлених завдань відрізнятимуться структура та функціонал веб-ресурсу. Але завдяки гнучкості корпоративного сайту ви завжди знайдете оптимальне рішення для досягнення бажаних результатів.
Якісна структура корпоративного сайту формує логічний ланцюжок з розділів, сторінок і блоків, забезпечуючи кожному користувачеві зрозумілий шлях до інформації, що його цікавить. А ще вона безпосередньо впливає на швидкість індексації та позицію веб-ресурсу у пошуковій видачі.
Якщо розташування контенту та навігаційні елементи не продумані до кінця, з’являються помилки та сайтом незручно користуватися, збільшується ймовірність того, що користувачі закриють його та підуть до конкурентів.
Якою має бути структура корпоративного сайту
Будучи іміджевим інструментом будь-якої компанії, корпоративний сайт повинен мати привабливий дизайн та чітку архітектуру. Правильно збудована ієрархія сторінок забезпечує зручний доступ до контенту та спрощує оформлення заявки. Наприклад, сайт Apple – мінімалістичний, але інформативний, володіє зручним пошуком і позитивним користувальницьким досвідом. Google – це приклад ефективної мобільної адаптації та швидкого завантаження сторінок, легкості в пошуку та навігації. А LinkedIn забезпечує пошук роботи та кандидатів, містить велику мережу контактів із актуальними новинами.
Як правило, корпоративний сайт має багаторівневу структуру. Причому кількість розділів та елементи навігації відрізнятимуться залежно від особливостей бізнесу. Але є базові блоки, які притаманні веб-ресурсів різних тематик.
Також слід розробити зрозуміле меню, що спрощує навігацію. Вона може бути відкритою або прихованою, але всі розміщені в ньому розділи повинні бути доступні для відвідувачів.
Щоб побудувати правильну структуру, дотримуйтесь основних правил:
Користувачеві має бути інтуїтивно зрозуміло, як працювати з сайтом, взаємодіяти з компанією та здійснювати покупки. Тому важливо розробити потрібний функціонал. Він може включати картки товарів, особистий кабінет, онлайн-чат, форми зворотного зв’язку, онлайн-калькулятор та ін. При цьому кнопки із закликом до дії треба зробити помітними, а форми для заповнення – з мінімумом полів.
Взагалі, функціонал підбирається відповідно до конкретної ніші, в якій працює компанія, та специфіки діяльності.
Роль дизайну корпоративного сайту
Тісно із структурою сайту пов’язаний дизайн. Він має бути адаптивним, унікальним, привабливим. Користувачі звикли до зручних інтерфейсів, тому очікують від веб-ресурсів не лише корисної інформації, а й інтерактивності, комфортного користування, зрозумілої навігації.
Основне правило розробки дизайну корпоративного сайту – відповідність фірмовому стилю компанії. Ресурс повинен містити відомі елементи, такі як логотип, фірмові кольори, шрифти, персонаж та ін. Тоді він асоціюватиметься з вашим брендом, краще запам’ятовуватиметься і формуватиме у свідомості аудиторії образ успішної компанії, якій можна довіряти.
Ще два правила, яких слід дотримуватись при розробці дизайну, – норми юзабіліті та відповідність запитам споживачів.
Просте меню, правильне розташування кнопок, що закликають до дії, грамотне використання порожнього простору, гармонійні або контрастні колірні схеми (залежно від роду діяльності та фірмового стилю), акцент на важливому, професійні фото, якісні зображення – все це допомагає створити певний візуальний образ, справити враження на споживачів та досягти мети.
Дизайн буває:
Сайти на шаблоні не дадуть впровадити всі необхідні функції, а відсутність унікальності погано позначиться на іміджі компанії, адже тоді ваш ресурс буде схожим на сотні інших. Та й Google не оцінить. За статистикою, просування шаблонних веб-ресурсів у топ пошуковій видачі майже на 40% складніше. Пошукові системи люблять сайти з унікальним дизайном, оскільки вважають їх професійнішими.
Яким має бути контент для корпоративного сайту?
Контент має залучати відвідувачів. Тому він готується залежно від цільової аудиторії. Наприклад, якщо корпоративний сайт орієнтований на пошук інвесторів, публікується максимально чітка інформація про діяльність компанії, її перспективи та реальні можливості.
Не забувайте публікувати графіки, звіти, фото з корпоративних заходів та інші матеріали безпосередньо пов’язані з діяльністю компанії.
Створюйте контент з чітким розумінням потреб аудиторії. Спираючись на це, вибирайте стиль подачі матеріалів. Однак, незважаючи на стилістику, пам’ятайте, що контент має бути корисним, унікальним, цінним, релевантним та актуальним, а ще написаним без помилок. Слід відмовитися від складних, надмірно академічних текстів – їх мало хто читає, тому вони не приносять користі.
Якщо вам потрібний ефективний корпоративний сайт, привабливий для споживачів та вирішальний бізнес-завдання, звертайтесь до компанії iFish. Створюємо ресурси на шаблоні з доопрацюванням під потреби замовника та пропонуємо розробку сайтів з нуля, що дозволяє отримати унікальний проект, який відповідає вашій діяльності та задовольняє запити цільової аудиторії. Для консультації та уточнення нюансів співробітництва зателефонуйте нам, напишіть у месенджери або залиште запит на сайті.
Такі розділи сайту надають основну інформацію, створюють та посилюють комунікативний зв’язок із відвідувачами.
Створення сайту передбачає комплексний підхід. Усі роботи розбиваються на логічні етапи та виконуються крок за кроком.
Обов'язково проводяться дослідження. Аналізується ринок, конкуренти, цільова аудиторія для розуміння потреб споживачів, сильних та слабких сторін інших компаній у ніші, що можна та потрібно використовувати при розробці стратегії.
У документі прописується все, що стосується розробки, включаючи вимоги замовника до функціоналу та дизайну, CMS, кількість розділів та сторінок, дані аналітики та ін.
Формується структура з урахуванням певних особливостей: сфери діяльності, потреб цільової аудиторії, видів товарів та послуг, поставлених цілей, зібраних аналітичних даних.
Спочатку створюється прототип сайту, який демонструє розташування окремих розділів, блоків та елементів. Потім дизайнер перетворює прототип на повноцінний макет. Формується унікальний дизайн, підбираються кольори, шрифти, зображення.
Готовий дизайн перекладається у формат HTML/CSS, тобто створюється повноцінний сайт. Верстка обов'язково є адаптивною, тобто дозволяє ресурсу коректно відображатися на всіх типах пристроїв.
Під час створення сайту з нуля виконується розробка функціоналу. Програмісти роблять майданчик працездатним, щоб усі кнопки та посилання працювали, а модулі функціонували без помилок. Після цього проект тестується на коректність роботи та наявність технічних недоліків. При виявленні навіть незначних похибок ресурс вирушає доопрацювання.
Завантаження статей, зображень і товарів. Це може бути як передані замовником, і підготовлені виконавцем матеріали. Послуга підготовки контенту замовляється та оплачується додатково.
Готовий корпоративний сайт розміщується на хостингу та передається замовнику. За потреби за окрему плату проводиться навчання, як працювати в адміністративній панелі сайту. Також окремо оплачуються послуги просування корпоративного ресурсу.
Користувачі повинні відчувати себе на сайті затишно та знаходити потрібну інформацію, здійснивши мінімум дій. Створіть їм комфорт за допомогою інтуїтивно простого інтерфейсу.
Адаптуйте інтернет-ресурс під різні пристрої, включаючи мобільні, а також оптимізуйте під запити споживачів та відповідно до вимог пошукових систем.
Високу швидкість завантаження забезпечує правильне налаштування хостингу, невелика питома вага веб-сторінок та відсутність технічних недоробок.
Основне завдання корпоративного сайту в онлайн-середовищі – це формування та підтримка іміджу компанії. Для цього потрібно не тільки докладно розповісти про бренд, товари чи послуги, а й передати унікальну атмосферу та стиль компанії. Тоді веб-ресурс сприятиме підвищенню впізнаваності та залучатиме цільову аудиторію.
Це завдання можна вирішити, розробивши такі елементи:
Зрозуміло, що одним сайтом імідж не створиш, але сприяє покращенню репутації унікальний адаптивний дизайн, внутрішня та зовнішня оптимізація, що забезпечує високі позиції в пошуковій видачі, корисні, грамотно написані статті, логічна структура, зрозуміла навігація та юзабіліті.
Корпоративний сайт є візитною карткою бізнесу в мережі та надає можливість ефективної взаємодії з потенційними клієнтами та партнерами.
Що для цього слід передбачити:
Зручні інструменти комунікації на корпоративному сайті роблять процес взаємодії з аудиторією більш простим, швидким та ефективним, сприяючи встановленню довгострокових відносин із клієнтами та партнерами. Вони не спрямовані на продаж, а необхідні для вибудовування комунікації та налагодження зв’язку зі споживачами.
Корпоративний сайт представляє компанію широкої аудиторії. Це не тільки інформація про продукти та послуги, а й цінності, місія, історія, філософія бренду.
Ключовими елементами презентації компанії є:
Корпоративний сайт повинен інформувати про важливе та відповідати на найпоширеніші запитання користувачів, щоб їм не доводилося додатково зв’язуватися з вами, а ще знімати заперечення, демонструвати вигоди для клієнта і, звичайно ж, відображати статус компанії, її масштабність.
Хоча корпоративні сайти, як правило, не є прямими каналами продажів, їх можна використовувати для просування товарів та послуг. Це залежить від специфіки діяльності, бізнес-завдань та маркетингової стратегії.
Для продажу на сайті розміщують каталог з товарами, описом та цінами, додають форми замовлення та онлайн-калькулятори. При цьому можна не підключати платіжні системи для миттєвих платежів, а лише вивести поле для заповнення клієнтом, після чого з ним зв’язуються та обговорюють нюанси угоди.
Сайт може стати також рекламним каналом, якщо публікувати новини про знижки, акції та розпродажі. Це спонукає споживачів відвідувати веб-ресурс і робити покупки.
Для компаній, орієнтованих на оптовий продаж, корпоративний сайт може бути адаптований під B2B-сегмент. У такому випадку важливо розміщувати спеціальні умови для оптових покупців, інформацію про продукцію, ціни та переваги.
Якщо не заточувати корпоративний сайт під продаж, можна обмежитися публікаціями цікавого контенту, розсилкою новин та акцій, що допоможе підтримувати постійний зв’язок із клієнтами, інформувати їх про новини компанії та підштовхувати до повторних покупок.
Кожна компанія прагне виділитися серед конкурентів та залучити найбільш кваліфікованих фахівців у своїй ніші. Просування компанії на ринку праці через корпоративний сайт – один із найефективніших способів пошуку співробітників. І ось чому.
На багатьох веб-ресурсах створюються окремі розділи, присвячені HR-бренду. Компанія представляє свої корпоративні цінності та культуру, розповідає про переваги роботи у ній. Окрім цього, тут може бути передбачена функція відправки резюме прямо на сайті. Такі запити зберігаються у базі даних HR-відділу. Це значно спрощує процес пошуку та найму персоналу.
Як посилити привабливість компанії в очах претендентів:
Створення розділу про вакансії допоможе компанії знайти найкращих фахівців, зміцнити свою репутацію та уявити себе як відповідального роботодавця.
Корпоративний сайт здатний виконувати й інші функції, наприклад збирати зворотний зв’язок, необхідний для покращення та оптимізації діяльності компанії, або координувати роботу персоналу, що спрощує взаємодію всередині організації та підвищує ефективність. Тому це важливий інструмент для презентації та просування бренду.
Корпоративний сайт – це якісна презентація компанії у мережі. Такий інтернет-майданчик виконує ряд функцій: залучення нових клієнтів чи партнерів, розвиток бізнесу завдяки збільшенню продажів, покращення іміджу, презентація послуг чи товарів тощо. Мета створення залежить від потреб компанії. Наприклад, захоплення нової ніші чи вихід на міжнародний ринок.
Від інших інтернет-ресурсів корпоративний сайт відрізняється тим, що може бути рекламним інструментом, площадкою, що продає, або просто презентацією компанії та послуг. А ще такий веб-ресурс дозволяє взаємодіяти всередині компанії та спростити роботу персоналу.
Сьогодні без корпоративного сайту не обійдеться жодна компанія. Основне завдання такого ресурсу полягає не лише в інформуванні про діяльність та залучення нових клієнтів. Ще корпоративний сайт є, по суті, віртуальним офісом, який працює без вихідних та перерв.
При розробці корпоративного ресурсу враховується фірмовий стиль, створюються максимально зручна та зрозуміла навігація, корисний контент та послуги, що забезпечують зв’язок із користувачами.
Сайт може інформувати про діяльність компанії, впливати на імідж, формувати образ, презентувати товари та послуги, залучати нових клієнтів, збільшувати обсяги продажу. Саме для вирішення різноманітних бізнес-завдань і створюється корпоративний веб-ресурс.
Щоб проект став по-справжньому успішним, до розробки треба підключити досвідчених розробників, яким під силу вирішувати навіть найскладніші завдання.
Кожен корпоративний сайт унікальний та створюється з урахуванням специфіки діяльності компанії та її цілей. Однак є загальні принципи, які допомагають зробити його ефективним та зручним для користувачів. Одним із них є формування логічної структури. Вона допомагає оптимізувати сайт для пошукових систем та зробити його відвідування приємним для споживачів.
Корпоративний сайт включає обов’язкові розділи:
Крім обов’язкових розділів потрібно передбачити корисні опції, такі як:
Корпоративний сайт – це не просто присутність компанії в інтернеті. Це можливість представити бренд у найкращому світлі та встановити довірчі стосунки з клієнтами, партнерами та співробітниками.
Корпоративний сайт та інтернет-магазин відрізняються цілями створення, функціоналом, структурою, дизайном та особливостями взаємодії з користувачами.
Корпоративний сайт може містити каталог товарів чи послуг або навіть стати повноцінним майданчиком, що продає, якщо з метою компанії є потреба в стимулюванні продажів.
Корпоративний сайт та лендінг пейдж – це два різні типи веб-ресурсів, кожен з яких має свої унікальні особливості. Корпоративний сайт представляє компанію в Інтернеті. Його основна мета – інформувати відвідувачів про цінності та життя компанії, товари та послуги, висвітлити ключові аспекти діяльності та підкреслити статус. А лендинг, або посадкова сторінка, зазвичай створюється з метою привернення уваги до певного продукту, послуги чи заходу. Такий веб-ресурс фокусується на конкретну мету. Зазвичай це отримання контактних даних відвідувача, замовлення продукту, реєстрація або передплата розсилки.
Корпоративні сайти відрізняються від лендингів складнішою структурою, що включає кілька сторінок і навігаційне меню для зручності користувачів. Лендінги представлені у вигляді однієї сторінки, розділеної на кілька інформаційних блоків.
Дизайн корпоративного сайту, як правило, складніший та професійніший, а контент – більш інформативний та різноманітний. Лендінг, у свою чергу, відрізняється лаконічністю та яскравістю, націлений на конверсію, має помітні кнопки цільової дії та короткі переконливі тексти.
Корпоративний сайт представляє всю компанію, тоді як лендинг зосереджується на конкретному продукті чи акції.
На вартість створення корпоративного веб-ресурсу впливають кілька факторів, серед яких:
Тому відразу назвати ціну не вдасться. Спочатку необхідно прописати нюанси розробки у технічному завданні та узгодити всі деталі. Після цього проект-менеджер швидко розрахує точну вартість.
Щоб дізнатися про приблизну ціну розробки корпоративного ресурсу, скористайтесь калькулятором вартості або замовте прорахунок проекту на нашому сайті.
Оскільки корпоративний сайт відноситься до категорії складних програмних продуктів, його розробку варто доручати виключно професіоналам. Такими є фахівці веб-студії iFish, здатні реалізувати проект будь-якої складності, впровадити необхідний функціонал та вигідно уявити вашу компанію в інтернеті.
Щоб отримати консультацію та замовити розробку корпоративного сайту у Дніпрі, Києві, Одесі та інших регіонах України, скористайтесь одним із доступних способів: дзвінок по телефону, e-mail, Viber, Telegram, Whatsapp або заповнення форми на сайті.
Варіанти розробки | Терміни створення | Вартість | |
---|---|---|---|
Односторінковий сайт (landing) | від 2 тижнів | від 350 грн | Залишити заявку |
Ефективний інструмент продажу. Добре підходить для одного або кількох товарів/послуг. Найбільш ефективний, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу над ринком. Лендінг (односторінковий сайт) має на увазі виведення всієї інформації блоками та екранами в рамках однієї сторінки, без переходів на інші сторінки. | |||
Сайт-візитка недорого | від 2 тижнів | з 550 року нашої ери | Залишити заявку |
Сайт із 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку. Зазвичай структуру такого сайту включають такі сторінки: Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше в таких проектах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проекти, не виводять розділ розділу Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші. | |||
Корпоративний сайт на шаблон | від 3 тижнів | від 950 доларів США | Залишити заявку |
Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, що дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу. Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга чи напрямок діяльності представлені окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією та беграундом, у якому відбудовано процеси, зрозуміло позиціонування, визначено переваги та зібрано соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проектів та робіт. | |||
Інтернет-магазин шаблону | від 4 тижнів | від 1800 доларів США | Залишити заявку |
Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші. Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:
|
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved