Корпоративний сайт: функції, структура та секрети розробки

Що може бути більш звичним та простим у сучасному високотехнологічному світі, ніж сайт компанії? Проте, кажуть, чим нехитріший інструмент, тим він ефективніший. Ось і корпоративні сайти забезпечують простий та зручний спосіб взаємодії з клієнтами та дозволяють вигідно презентувати як бренд, так і продукт.

683 особи замовили
82 відгуків
Термін розробки: до 20 днів
Телефонуйте: +38 (096) 808-83-38
Пишіть: info@ifish.com.ua

Зміст

На цій сторінці ви знайдете всю інформацію про Корпоративний сайт:

  1. Корпоративний сайт для вирішення задач онлайн-бізнесу
  2. Принципи побудови логічної структури сайту
  3. Типова структура за розділами
  4. 8 етапів розробки корпоративного ресурсу
  5. Принципи хорошого корпоративного сайту
  6. Основні функції, які виконує корпоративний сайт
  7. Створення іміджу бренду
  8. Пошук клієнтів та партнерів
  9. Презентація компанії
  10. Продаж товарів та послуг
  11. Пошук співробітників
  12. Запитання та відповіді про корпоративний сайт
  13. Замовлення прорахунку ціни на сайт

Такі веб-ресурси вирішують відразу кілька завдань: представляють компанію широкої онлайн-аудиторії, привертають увагу цільових клієнтів, підвищують впізнаваність бренду та розширюють бізнес. А завдяки тому, що доступ в інтернет тепер завжди під рукою у кожного, присутність компанії в мережі стає більш важливою, ніж будь-коли. Розглянемо у цій статті, як корпоративні сайти допомагають бізнесу розвиватися та що потрібно для їх розробки.

Корпоративний сайт для вирішення задач онлайн-бізнесу

Корпоративний сайт є онлайн-представництвом будь-якої компанії, тому має вигідно її представляти, показувати переваги, доносити місію та розповідати про цінності, щоб залучити аудиторію, підвищити її лояльність та довіру.

Сайт допомагає досягти багатьох цілей, які ставить собі власник бізнесу. Наприклад, побудувати бренд, що запам’ятовується, розширити клієнтську базу, сформувати у свідомості аудиторії потрібний образ про компанію. Для вирішення будь-якої поставленої задачі веб-ресурс повинен мати ряд характеристик, включаючи функціональність та унікальність.

Залежно від специфіки діяльності та поставлених завдань відрізнятимуться структура та функціонал веб-ресурсу. Але завдяки гнучкості корпоративного сайту ви завжди знайдете оптимальне рішення для досягнення бажаних результатів.

Принципи побудови логічної структури сайту

Якісна структура корпоративного сайту формує логічний ланцюжок з розділів, сторінок і блоків, забезпечуючи кожному користувачеві зрозумілий шлях до інформації, що його цікавить. А ще вона безпосередньо впливає на швидкість індексації та позицію веб-ресурсу у пошуковій видачі.

Якщо розташування контенту та навігаційні елементи не продумані до кінця, з’являються помилки та сайтом незручно користуватися, збільшується ймовірність того, що користувачі закриють його та підуть до конкурентів.

Якою має бути структура корпоративного сайту

Будучи іміджевим інструментом будь-якої компанії, корпоративний сайт повинен мати привабливий дизайн та чітку архітектуру. Правильно збудована ієрархія сторінок забезпечує зручний доступ до контенту та спрощує оформлення заявки. Наприклад, сайт Apple – мінімалістичний, але інформативний, володіє зручним пошуком і позитивним користувальницьким досвідом. Google – це приклад ефективної мобільної адаптації та швидкого завантаження сторінок, легкості в пошуку та навігації. А LinkedIn забезпечує пошук роботи та кандидатів, містить велику мережу контактів із актуальними новинами.

Як правило, корпоративний сайт має багаторівневу структуру. Причому кількість розділів та елементи навігації відрізнятимуться залежно від особливостей бізнесу. Але є базові блоки, які притаманні веб-ресурсів різних тематик.

Також слід розробити зрозуміле меню, що спрощує навігацію. Вона може бути відкритою або прихованою, але всі розміщені в ньому розділи повинні бути доступні для відвідувачів.

Щоб побудувати правильну структуру, дотримуйтесь основних правил:

  1. Кожна сторінка повинна мати своє місце та логічний зв’язок з іншими розділами.
  2. Усі розділи та підрозділи мають бути зрозумілими та доступними для користувачів.
  3. Інформацію треба розподілити за тематичними розділами, щоб спростити пошук потрібних даних.
  4. Важливо уникати надмірності та неоднозначності – кожна сторінка має містити чіткі дані та лише актуальну інформацію.
  5. Сайт повинен коректно відображатись на комп’ютерах та мобільних пристроях, незалежно від кількості сторінок.

Користувачеві має бути інтуїтивно зрозуміло, як працювати з сайтом, взаємодіяти з компанією та здійснювати покупки. Тому важливо розробити потрібний функціонал. Він може включати картки товарів, особистий кабінет, онлайн-чат, форми зворотного зв’язку, онлайн-калькулятор та ін. При цьому кнопки із закликом до дії треба зробити помітними, а форми для заповнення – з мінімумом полів.

Взагалі, функціонал підбирається відповідно до конкретної ніші, в якій працює компанія, та специфіки діяльності.

Роль дизайну корпоративного сайту

Тісно із структурою сайту пов’язаний дизайн. Він має бути адаптивним, унікальним, привабливим. Користувачі звикли до зручних інтерфейсів, тому очікують від веб-ресурсів не лише корисної інформації, а й інтерактивності, комфортного користування, зрозумілої навігації.

Основне правило розробки дизайну корпоративного сайту – відповідність фірмовому стилю компанії. Ресурс повинен містити відомі елементи, такі як логотип, фірмові кольори, шрифти, персонаж та ін. Тоді він асоціюватиметься з вашим брендом, краще запам’ятовуватиметься і формуватиме у свідомості аудиторії образ успішної компанії, якій можна довіряти.

Ще два правила, яких слід дотримуватись при розробці дизайну, – норми юзабіліті та відповідність запитам споживачів.

Просте меню, правильне розташування кнопок, що закликають до дії, грамотне використання порожнього простору, гармонійні або контрастні колірні схеми (залежно від роду діяльності та фірмового стилю), акцент на важливому, професійні фото, якісні зображення – все це допомагає створити певний візуальний образ, справити враження на споживачів та досягти мети.

Дизайн буває:

  • шаблонний – використовуються готові шаблони, що дозволяють вибрати відповідний тематиці бізнесу стиль, кольори та шрифти, а також швидко запустити сайт;
  • унікальний – розробляється з нуля з урахуванням бізнес-завдань і вимог замовника, дозволяє отримати унікальне оформлення, що запам’ятовується, і зручну навігацію.

Сайти на шаблоні не дадуть впровадити всі необхідні функції, а відсутність унікальності погано позначиться на іміджі компанії, адже тоді ваш ресурс буде схожим на сотні інших. Та й Google не оцінить. За статистикою, просування шаблонних веб-ресурсів у топ пошуковій видачі майже на 40% складніше. Пошукові системи люблять сайти з унікальним дизайном, оскільки вважають їх професійнішими.

Яким має бути контент для корпоративного сайту?

Контент має залучати відвідувачів. Тому він готується залежно від цільової аудиторії. Наприклад, якщо корпоративний сайт орієнтований на пошук інвесторів, публікується максимально чітка інформація про діяльність компанії, її перспективи та реальні можливості.

Не забувайте публікувати графіки, звіти, фото з корпоративних заходів та інші матеріали безпосередньо пов’язані з діяльністю компанії.

Створюйте контент з чітким розумінням потреб аудиторії. Спираючись на це, вибирайте стиль подачі матеріалів. Однак, незважаючи на стилістику, пам’ятайте, що контент має бути корисним, унікальним, цінним, релевантним та актуальним, а ще написаним без помилок. Слід відмовитися від складних, надмірно академічних текстів – їх мало хто читає, тому вони не приносять користі.

Якщо вам потрібний ефективний корпоративний сайт, привабливий для споживачів та вирішальний бізнес-завдання, звертайтесь до компанії iFish. Створюємо ресурси на шаблоні з доопрацюванням під потреби замовника та пропонуємо розробку сайтів з нуля, що дозволяє отримати унікальний проект, який відповідає вашій діяльності та задовольняє запити цільової аудиторії. Для консультації та уточнення нюансів співробітництва зателефонуйте нам, напишіть у месенджери або залиште запит на сайті.

Типова структура за розділами

Головна сторінка. Є візитною карткою компанії, тому має надавати коротку інформацію про неї та основні продукти. Може містити зображення високої якості, основні переваги, актуальні пропозиції, кнопки call-to-action для стимулювання цільової дії.
Про компанію. У цьому розділі розміщується докладніша інформація про компанію: історія, цінності, місія, досягнення. Наприклад, історія може бути представлена у вигляді тимчасової шкали або інтерактивної графіки, розповідатись засновниками, клієнтами чи співробітниками у відеоінтерв'ю.
Каталог. Тут представлені всі продукти або послуги, що пропонуються компанією, з описом, фото, характеристиками та можливостями.
Контакти. У цьому розділі публікуються адреса компанії, телефон, електронна пошта та форма зворотного зв'язку. Також можна вивести інтерактивну картку з маркерами, що вказують місцезнаходження офісів компанії, або контактну форму з можливістю вибору відділу звернення.
Портфоліо/галерея. Приклади робіт компанії підтверджують ваш професіоналізм та дозволяють споживачам оцінити вашу роботу.
Блог. У розділі публікуються експертні статті, огляди, рекомендації, інструкції та інші матеріали, пов'язані з діяльністю компанії, які будуть корисні для цільової аудиторії.
Новини. Це будь-які події з життя компанії, включаючи відкриття нових філій, проведення майстер-класів та вебінарів, участь у різних заходах, свята, корпоративи, навчання персоналу та ін. Сюди можуть також входити повідомлення про новинки, акції та розіграші.
FAQ. Розділ з відповідями найбільш типові питання від клієнтів покликаний допомогти споживачам вибрати товар і зважитися на покупку. Питання можна розмістити списком з відповідями, що розкриваються, для зручності.
Політика конфіденційності та умови використання. Тут міститься інформація про правила використання сайту та обробку даних користувачів. Найчастіше це сторінка, яка відкривається при натисканні на посилання у футері сайту.
Соціальні мережі. Розміщуються посилання на профілі компанії у соціальних медіа. Потрібні для зручного та швидкого доступу до додаткової інформації та безпосередньо спілкування.
Авторизація/реєстрація. Завдання такої форми полягає у персоналізації користувачів. Але щоб вони хотіли залишати свої дані, необхідно надати бонус у вигляді додаткових корисних матеріалів, наприклад доступ до бібліотеки або можливість скачати файл.
Ціни. Якщо метою сайту є продаж, обов'язково треба розмістити ціни. Їхня відсутність часто відлякує клієнтів, оскільки не всі хочуть витрачати час на зв'язок із консультантом для уточнення вартості. Винятком є лише дорогі та ексклюзивні товари чи послуги, а також продукти, ціна яких залежить від різних факторів, тому розраховується індивідуально після узгодження деталей на замовлення.

 

Такі розділи сайту надають основну інформацію, створюють та посилюють комунікативний зв’язок із відвідувачами.

8 етапів розробки корпоративного ресурсу

Створення сайту передбачає комплексний підхід. Усі роботи розбиваються на логічні етапи та виконуються крок за кроком.

Аналіз

Обов'язково проводяться дослідження. Аналізується ринок, конкуренти, цільова аудиторія для розуміння потреб споживачів, сильних та слабких сторін інших компаній у ніші, що можна та потрібно використовувати при розробці стратегії.

01 Етап

Складання технічного завдання

У документі прописується все, що стосується розробки, включаючи вимоги замовника до функціоналу та дизайну, CMS, кількість розділів та сторінок, дані аналітики та ін.

02 Етап

Структура

Формується структура з урахуванням певних особливостей: сфери діяльності, потреб цільової аудиторії, видів товарів та послуг, поставлених цілей, зібраних аналітичних даних.

03 Етап

Прототипування та дизайн

Спочатку створюється прототип сайту, який демонструє розташування окремих розділів, блоків та елементів. Потім дизайнер перетворює прототип на повноцінний макет. Формується унікальний дизайн, підбираються кольори, шрифти, зображення.

04 Етап

Верстка

Готовий дизайн перекладається у формат HTML/CSS, тобто створюється повноцінний сайт. Верстка обов'язково є адаптивною, тобто дозволяє ресурсу коректно відображатися на всіх типах пристроїв.

05 Етап

Програмування

Під час створення сайту з нуля виконується розробка функціоналу. Програмісти роблять майданчик працездатним, щоб усі кнопки та посилання працювали, а модулі функціонували без помилок. Після цього проект тестується на коректність роботи та наявність технічних недоліків. При виявленні навіть незначних похибок ресурс вирушає доопрацювання.

06 Етап

Наповнення контентом

Завантаження статей, зображень і товарів. Це може бути як передані замовником, і підготовлені виконавцем матеріали. Послуга підготовки контенту замовляється та оплачується додатково.

07 Етап

Перенесення на хостинг

Готовий корпоративний сайт розміщується на хостингу та передається замовнику. За потреби за окрему плату проводиться навчання, як працювати в адміністративній панелі сайту. Також окремо оплачуються послуги просування корпоративного ресурсу.

08 Етап

Хороший корпоративний сайт відповідає трьом головним принципам

Простота

Користувачі повинні відчувати себе на сайті затишно та знаходити потрібну інформацію, здійснивши мінімум дій. Створіть їм комфорт за допомогою інтуїтивно простого інтерфейсу.

Адаптивність

Адаптуйте інтернет-ресурс під різні пристрої, включаючи мобільні, а також оптимізуйте під запити споживачів та відповідно до вимог пошукових систем.

Швидкість та стабільність

Високу швидкість завантаження забезпечує правильне налаштування хостингу, невелика питома вага веб-сторінок та відсутність технічних недоробок.

Основні функції, які виконує корпоративний сайт

Створення іміджу бренду

Основне завдання корпоративного сайту в онлайн-середовищі – це формування та підтримка іміджу компанії. Для цього потрібно не тільки докладно розповісти про бренд, товари чи послуги, а й передати унікальну атмосферу та стиль компанії. Тоді веб-ресурс сприятиме підвищенню впізнаваності та залучатиме цільову аудиторію.

 

Це завдання можна вирішити, розробивши такі елементи:

 

  • Фірмовий стиль . Сайт повинен відображати корпоративний стиль компанії, тому слід продумати дизайн, колірну гаму, типографіку та загальний візуальний образ для створення єдиного враження про бренд. Це допоможе користувачам легко пізнавати компанію серед багатьох інших.
  • Атрибути бренду . Такі елементи, як назва, логотип, слоган, фірмові символи та зображення повинні асоціюватися з компанією та транслювати її цінності. Це допомагає збільшити впізнаваність та сформувати потрібний образ.
  • Позиціювання . Необхідно використовувати різні тактики, щоб викликати довіру споживачів та завоювати їхню лояльність. Тут можна показати вигоди пропозиції, наголосити на цінах, використовувати слабкі сторони конкурентів, щоб обійти їх, і т.д.
  • Цілі компанії . Корпоративний сайт повинен мати на меті. Тоді він буде ефективним. Створювати сайт просто заради сайту – неправильний підхід.
  • Експертність у вибраній ніші . Щоб переконати користувачів у своїй компетентності, на сайті важливо розмістити інформацію, що підтверджує досвід та знання, наприклад сертифікати, відгуки задоволених клієнтів, експертні статті, які демонструють професіоналізм.

 

Зрозуміло, що одним сайтом імідж не створиш, але сприяє покращенню репутації унікальний адаптивний дизайн, внутрішня та зовнішня оптимізація, що забезпечує високі позиції в пошуковій видачі, корисні, грамотно написані статті, логічна структура, зрозуміла навігація та юзабіліті.

Пошук клієнтів та партнерів

Корпоративний сайт є візитною карткою бізнесу в мережі та надає можливість ефективної взаємодії з потенційними клієнтами та партнерами.

 

Що для цього слід передбачити:

 

  • Контактна інформація . Розмістіть адреси офісів, години роботи, телефони, електронну пошту та посилання на соціальні мережі. Легкодоступна та актуальна контактна інформація робить спілкування з клієнтами та партнерами зручнішими.
  • Онлайн-чат . Дозволяє користувачам швидко отримати експрес-консультацію та відповіді на запитання, щоб вирішити проблему в режимі реального часу. Цей інструмент підтримує зручний та безперервний зв’язок між компанією та цільовою аудиторією.
  • Техпідтримка . На сайті повинен бути розділ з відповідями на питання, що часто ставляться, інструкціями з використання продуктів, блоками важливої інформації щодо доставки, повернення та гарантій. Також потрібно забезпечити можливість аудиторії звернутися за допомогою. Це дозволить покращити досвід користувачів та зміцнити довіру до компанії.
  • Форми зворотного зв’язку . Забезпечують зручне та пряме спілкування. Заповнюючи поля, користувачі залишатимуть свої контактні дані, повідомлятимуть про пропозиції чи проблеми, ставитиме запитання. Для підвищення ефективності слід оперативно відповідати на запити споживачів і коректно вирішувати проблеми, що виникають. Тоді ви зможете задовольнити потреби аудиторії та отримати зворотний зв’язок.

 

Зручні інструменти комунікації на корпоративному сайті роблять процес взаємодії з аудиторією більш простим, швидким та ефективним, сприяючи встановленню довгострокових відносин із клієнтами та партнерами. Вони не спрямовані на продаж, а необхідні для вибудовування комунікації та налагодження зв’язку зі споживачами.

Презентація компанії

Корпоративний сайт представляє компанію широкої аудиторії. Це не тільки інформація про продукти та послуги, а й цінності, місія, історія, філософія бренду.

 

Ключовими елементами презентації компанії є:

 

  • Практична інформація . Запорука успішного корпоративного сайту – наявність вичерпної та корисної інформації про компанію, включаючи умови співпраці, перелік товарів чи послуг, географію філій та актуальні прайс-листи. Також можна передбачити створення особистих кабінетів для клієнтів для контролю над угодами та відстеження операцій.
  • Цінності та місія . Щоб зміцнити довіру до бренду та встановити емоційний зв’язок із аудиторією, важливо транслювати цінності та створювати приємну атмосферу, а не просто закликати купити продукт. Можна повідомити споживачам про мету створення веб-ресурсу, його переваги та можливості.
  • Інформування та взаємодія . Люди повинні бачити підтвердження вашої експертності, знати, як виготовляються товари, бути в курсі актуальних новин. Для цього на корпоративному сайті розміщується:
  • • інформація про співробітників та партнерів компанії;
  • • відгуки клієнтів;
  • • сертифікати та документи;
  • • афіші заходів;
  • • Новини компанії;
  • • відео процесу виробництва чи надання послуги;
  • • блог з цікавими та корисними статтями;
  • • карта філій та ін.

 

Корпоративний сайт повинен інформувати про важливе та відповідати на найпоширеніші запитання користувачів, щоб їм не доводилося додатково зв’язуватися з вами, а ще знімати заперечення, демонструвати вигоди для клієнта і, звичайно ж, відображати статус компанії, її масштабність.

Продаж товарів та послуг

Хоча корпоративні сайти, як правило, не є прямими каналами продажів, їх можна використовувати для просування товарів та послуг. Це залежить від специфіки діяльності, бізнес-завдань та маркетингової стратегії.

 

Для продажу на сайті розміщують каталог з товарами, описом та цінами, додають форми замовлення та онлайн-калькулятори. При цьому можна не підключати платіжні системи для миттєвих платежів, а лише вивести поле для заповнення клієнтом, після чого з ним зв’язуються та обговорюють нюанси угоди.

 

Сайт може стати також рекламним каналом, якщо публікувати новини про знижки, акції та розпродажі. Це спонукає споживачів відвідувати веб-ресурс і робити покупки.

 

Для компаній, орієнтованих на оптовий продаж, корпоративний сайт може бути адаптований під B2B-сегмент. У такому випадку важливо розміщувати спеціальні умови для оптових покупців, інформацію про продукцію, ціни та переваги.

 

Якщо не заточувати корпоративний сайт під продаж, можна обмежитися публікаціями цікавого контенту, розсилкою новин та акцій, що допоможе підтримувати постійний зв’язок із клієнтами, інформувати їх про новини компанії та підштовхувати до повторних покупок.

Пошук співробітників

Кожна компанія прагне виділитися серед конкурентів та залучити найбільш кваліфікованих фахівців у своїй ніші. Просування компанії на ринку праці через корпоративний сайт – один із найефективніших способів пошуку співробітників. І ось чому.

 

На багатьох веб-ресурсах створюються окремі розділи, присвячені HR-бренду. Компанія представляє свої корпоративні цінності та культуру, розповідає про переваги роботи у ній. Окрім цього, тут може бути передбачена функція відправки резюме прямо на сайті. Такі запити зберігаються у базі даних HR-відділу. Це значно спрощує процес пошуку та найму персоналу.

 

Як посилити привабливість компанії в очах претендентів:

 

  • Представити карту з відкритими вакансіями, щоб потенційні кандидати легко орієнтувалися і знаходили цікаві для них пропозиції в різних регіонах. Це робить пошук роботи зручнішим для фахівців, які готові до переїзду або роботи у віддаленому режимі.
  • Показати рейтинг підприємства за версією Rabota.ua чи Work.ua, щоб потенційні кандидати змогли побачити незалежну оцінку роботи у компанії від нинішніх та колишніх співробітників. Це додасть прозорості та підвищуватиме довіру, що у свою чергу допоможе залучити більше кваліфікованих працівників.
  • Опублікувати на сайті інтерв’ю з найкращими співробітниками. Так потенційні кандидати зможуть дізнатися про реальний досвід роботи в організації з перших вуст та краще зрозуміти культуру компанії, її цінності та переваги.

 

Створення розділу про вакансії допоможе компанії знайти найкращих фахівців, зміцнити свою репутацію та уявити себе як відповідального роботодавця.

 

Корпоративний сайт здатний виконувати й інші функції, наприклад збирати зворотний зв’язок, необхідний для покращення та оптимізації діяльності компанії, або координувати роботу персоналу, що спрощує взаємодію всередині організації та підвищує ефективність. Тому це важливий інструмент для презентації та просування бренду.

Питання відповідь

Що таке корпоративний сайт простими словами?

Корпоративний сайт – це якісна презентація компанії у мережі. Такий інтернет-майданчик виконує ряд функцій: залучення нових клієнтів чи партнерів, розвиток бізнесу завдяки збільшенню продажів, покращення іміджу, презентація послуг чи товарів тощо. Мета створення залежить від потреб компанії. Наприклад, захоплення нової ніші чи вихід на міжнародний ринок.

Від інших інтернет-ресурсів корпоративний сайт відрізняється тим, що може бути рекламним інструментом, площадкою, що продає, або просто презентацією компанії та послуг. А ще такий веб-ресурс дозволяє взаємодіяти всередині компанії та спростити роботу персоналу.

Навіщо потрібний корпоративний сайт?

Сьогодні без корпоративного сайту не обійдеться жодна компанія. Основне завдання такого ресурсу полягає не лише в інформуванні про діяльність та залучення нових клієнтів. Ще корпоративний сайт є, по суті, віртуальним офісом, який працює без вихідних та перерв.

При розробці корпоративного ресурсу враховується фірмовий стиль, створюються максимально зручна та зрозуміла навігація, корисний контент та послуги, що забезпечують зв’язок із користувачами.

Сайт може інформувати про діяльність компанії, впливати на імідж, формувати образ, презентувати товари та послуги, залучати нових клієнтів, збільшувати обсяги продажу. Саме для вирішення різноманітних бізнес-завдань і створюється корпоративний веб-ресурс.

Щоб проект став по-справжньому успішним, до розробки треба підключити досвідчених розробників, яким під силу вирішувати навіть найскладніші завдання.

З яких розділів може складатися корпоративний веб-сайт?

Кожен корпоративний сайт унікальний та створюється з урахуванням специфіки діяльності компанії та її цілей. Однак є загальні принципи, які допомагають зробити його ефективним та зручним для користувачів. Одним із них є формування логічної структури. Вона допомагає оптимізувати сайт для пошукових систем та зробити його відвідування приємним для споживачів.

Корпоративний сайт включає обов’язкові розділи:

  1. Головна сторінка. Слід розмістити основні дані про компанію та діяльність.
  2. Про компанію. Тут представлена вся актуальна інформація: історія, місія, цінності та досягнення бренду.
  3. Пропозиції. Розміщується опис продуктів або послуг компанії, їх переваги та особливості.
  4. Умови співпраці. Це інформація про правила та умови співпраці з компанією.
  5. Способи оплати та доставки. Публікується перелік різних варіантів оплати, включаючи інтернет-еквайринг, а також способи доставки.
  6. Контактні дані. Додаються адреси офісів, телефони, електронна пошта, форми зв’язку з компанією.

Крім обов’язкових розділів потрібно передбачити корисні опції, такі як:

  • онлайн-чат або список популярних месенджерів для швидкого зв’язку із представниками компанії;
  • онлайн-каталог товарів;
  • список та фото співробітників із зазначенням їх компетенцій;
  • приклади робіт;
  • кейси та зразки договорів для бізнесу, що працює за моделлю B2B.

Корпоративний сайт – це не просто присутність компанії в інтернеті. Це можливість представити бренд у найкращому світлі та встановити довірчі стосунки з клієнтами, партнерами та співробітниками.

Чим відрізняється корпоративний сайт від інтернет-магазину?

Корпоративний сайт та інтернет-магазин відрізняються цілями створення, функціоналом, структурою, дизайном та особливостями взаємодії з користувачами.

  1. Основна мета створення корпоративного сайту – презентація компанії, відображення статусу, зміцнення репутації, підвищення лояльності та довіри до бізнесу. А інтернет-магазин розробляється з метою прямого продажу товарів.
  2. Функціонал корпоративного сайту зазвичай передбачає форми реєстрації/авторизації та зворотного зв’язку, онлайн-чат, карту філій, онлайн-калькулятор, завантаження прайсу і т.д. Інтернет-магазин включає функціонал, необхідний для простого пошуку товарів, оформлення замовлень і продажів, зокрема кошик, форми оформлення замовлення, платіжні системи, особистий кабінет, функції порівняння товарів та пропозиції супутніх продуктів, списки бажань та ін.
  3. Структура корпоративного сайту проста та зрозуміла. Тут вся інформація розбита на чіткі розділи, а дизайн містить елементи фірмового стилю і може бути орієнтований на залучення користувачів, так і на зміцнення репутації компанії. Інтернет-магазин зазвичай має каталогізовану структуру для зручного пошуку, перегляду та замовлення товарів. Дизайн при цьому створюється з урахуванням досвіду користувача та інтересів ЦА.
  4. Відвідувачі корпоративного сайту найчастіше шукають інформацію про компанію, послуги чи продукцію. Вони можуть зв’язатися за допомогою будь-якого доступного способу, наприклад по телефону, в месенджерах, соцмережах, онлайн-чаті, через форми зворотного зв’язку і т.д., щоб отримати додаткові відомості або поставити запитання. А інтернет-магазин створюється для продажу, тому користувачам необхідно надати повну інформацію про товари, показати як вони виглядають та як їх правильно використовувати. Як правило, на таких майданчиках люди порівнюють різні продукти, вибирають найбільш підходяще і відразу оформлюють замовлення онлайн, а відповіді на свої запитання шукають у картках товарів, розділі FAQ та блозі. На таких майданчиках також передбачена можливість зв’язку з телефонним консультантом, через чат або форму зворотного дзвінка.

Корпоративний сайт може містити каталог товарів чи послуг або навіть стати повноцінним майданчиком, що продає, якщо з метою компанії є потреба в стимулюванні продажів.

Чим відрізняється корпоративний сайт від лендінгу?

Корпоративний сайт та лендінг пейдж – це два різні типи веб-ресурсів, кожен з яких має свої унікальні особливості. Корпоративний сайт представляє компанію в Інтернеті. Його основна мета – інформувати відвідувачів про цінності та життя компанії, товари та послуги, висвітлити ключові аспекти діяльності та підкреслити статус. А лендинг, або посадкова сторінка, зазвичай створюється з метою привернення уваги до певного продукту, послуги чи заходу. Такий веб-ресурс фокусується на конкретну мету. Зазвичай це отримання контактних даних відвідувача, замовлення продукту, реєстрація або передплата розсилки.

Корпоративні сайти відрізняються від лендингів складнішою структурою, що включає кілька сторінок і навігаційне меню для зручності користувачів. Лендінги представлені у вигляді однієї сторінки, розділеної на кілька інформаційних блоків.

Дизайн корпоративного сайту, як правило, складніший та професійніший, а контент – більш інформативний та різноманітний. Лендінг, у свою чергу, відрізняється лаконічністю та яскравістю, націлений на конверсію, має помітні кнопки цільової дії та короткі переконливі тексти.

Корпоративний сайт представляє всю компанію, тоді як лендинг зосереджується на конкретному продукті чи акції.

Скільки коштує створити корпоративний веб-сайт?

На вартість створення корпоративного веб-ресурсу впливають кілька факторів, серед яких:

  • масштаб проекту;
  • складність дизайну;
  • кількість функціональних модулів;
  • наявність інтерактивних елементів та функціональних рішень;
  • обсяг текстового та візуального контенту, який потрібно «залити» на сайт;
  • використання flash та інших технологій;
  • терміни.

Тому відразу назвати ціну не вдасться. Спочатку необхідно прописати нюанси розробки у технічному завданні та узгодити всі деталі. Після цього проект-менеджер швидко розрахує точну вартість.

Щоб дізнатися про приблизну ціну розробки корпоративного ресурсу, скористайтесь калькулятором вартості або замовте прорахунок проекту на нашому сайті.

Як замовити корпоративний сайт?

Оскільки корпоративний сайт відноситься до категорії складних програмних продуктів, його розробку варто доручати виключно професіоналам. Такими є фахівці веб-студії iFish, здатні реалізувати проект будь-якої складності, впровадити необхідний функціонал та вигідно уявити вашу компанію в інтернеті.

Щоб отримати консультацію та замовити розробку корпоративного сайту у Дніпрі, Києві, Одесі та інших регіонах України, скористайтесь одним із доступних способів: дзвінок по телефону, e-mail, Viber, Telegram, Whatsapp або заповнення форми на сайті.

Ціни: розробка сайту у Харкові

Дія

Назвіть промокод «ялинки» та отримайте бонуси
Сайт Домен Хостинг у подарунок
Варіанти розробкиТерміни створенняВартість
Односторінковий сайт (landing)
від 2 тижніввід 350 грнЗалишити заявку

Ефективний інструмент продажу. Добре підходить для одного або кількох товарів/послуг. Найбільш ефективний, коли необхідно протестувати бізнес-модель чи товар/послугу над ринком.

Лендінг (односторінковий сайт) має на увазі виведення всієї інформації блоками та екранами в рамках однієї сторінки, без переходів на інші сторінки.

Сайт-візитка недорого
від 2 тижнівз 550 року нашої ериЗалишити заявку

Сайт із 3-5 сторінок із фірмовим стилем, який лаконічно доносить основну інформацію про компанію, містить контакти та форму зворотного зв'язку.

Зазвичай структуру такого сайту включають такі сторінки: Головна, Про нас, Послуги, Контакти. Найчастіше в таких проектах не створюють розділи, що оновлюються, такі як – Вакансії, Акції, Новини, Блог, Проекти, не виводять розділ розділу Співробітники, Історія компанії, Сертифікати, Відгуки та інші.

Корпоративний сайт на шаблон
від 3 тижніввід 950 доларів СШАЗалишити заявку

Багатосторінковий сайт із широким асортиментом послуг або товарів, блогом та іншими сторінками, що дозволяє використовувати понад 70 інструментів інтернет-маркетингу.

Корпоративний сайт на шаблоні має розгалужену структуру. Кожна послуга чи напрямок діяльності представлені окремою сторінкою. Таке рішення можна реалізувати для бізнесу з історією та беграундом, у якому відбудовано процеси, зрозуміло позиціонування, визначено переваги та зібрано соціальні докази: відгуки, сертифікати, кейси, портфоліо проектів та робіт.

Інтернет-магазин шаблону
від 4 тижніввід 1800 доларів СШАЗалишити заявку

Проста інтернет-вітрина для старту продажів у будь-якій ніші.

Замовляйте готовий інтернет-магазин у таких випадках:

  • У вас ще не відбудовані процеси, ви не знаєте, як вести облік товарів, за допомогою якого сервіс прийматиме оплату онлайн і здійснюватиме доставку. Це означає відсутність автоматизації, і ви плануєте на першому етапі робити все вручну.
  • Або все це вам знайоме, процеси або їхня частина автоматизовані, але зараз немає фінансових ресурсів у достатній кількості, щоб інвестувати в індивідуальну розробку, а попередній магазин чи сайт морально застарів чи працює некоректно.
  • Ви хочете доторкнутися до ніші і розібратися в інтернет-продажах, але при цьому хочете побудувати довгострокову стратегію розвитку та просування незалежно від прайс агрегаторів і сервісів на кшталт Prom або Хорошоп.

ЗАМОВИТИ ПРОРАХУНОК САЙТУ

Плануєте замовити сайт? Професійне створення та розробка сайтів будь-якого типу та складності під ключ. Комплекс послуг із просування вашого бізнесу.

Виберіть зручний для вас спосіб комунікації:

Оцінка вашого проекту
Побудова плану робіт
Ціни та терміни

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved