→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.

Система управління OpenCart: переваги, недоліки та технічні нюанси CMS Опенкарт

Зміст

CMS, або система керування контентом – фундамент кожного онлайн-бізнесу. OpenCart — CMS платформа, яку спеціально для інтернет-магазинів створив та підтримує незалежний розробник Деніел Керр. У 2014 році OpenCart стала найпопулярнішою платформою eCommerce в Китаї, а в серпні 2015-го на ній працювало вже майже 6,5% інтернет-магазинів у всьому світі. За кількістю користувачів OpenCart випередила OSCommerce, ZenCart та Shopify і вийшла на третє місце, поступаючись лише WordPress WooCommerce та Magento.

Головне про CMS OpenCart

Перші версії OpenCart містили обмежений набір функцій онлайн-магазину – просту панель адміністрування та функціонал управління товарами та замовленнями. На платформі можна було створювати сторінки товару з цінами та характеристиками, ділити їх на категорії та завантажувати зображення. Система дозволяла здійснювати та обробляти замовлення, а також контролювати їх виконання. Після розширення функціоналу збільшилася кількість платіжних шлюзів, мультимовна підтримка та можливості SEO. Популярність OpenCart визначається широким набором функцій та численним співтовариством, яке підтримує та розвиває проект. Розробники та користувачі постійно вдосконалюють платформу та створюють нові теми та модулі. OpenCart – CMS-платформа з open-source. Це означає, що всі користувачі можуть вносити будь-які зміни до її відкритого коду. Крім того, платформу можна завантажувати безкоштовно та без дозволу розробників. Найчастіше встановлено на сервер CMS недостатньо для роботи повноцінного онлайн-магазину — це лише основа сайту з базовим функціоналом продажів, яку потрібно доопрацьовувати та доповнювати необхідними модулями.

Плюси платформи CMS Opencart : масштабованість, кастомізація, зручність та відсутність комісій

Зручна панель адміністратора

OpenCart — платформа з панеллю адміністратора, зручною навіть для користувачів-початківців. Вам не доведеться витрачати багато часу на навчання персоналу функцій управління продуктами, замовленнями, клієнтськими даними та іншими інструментами платформи.

Користувальницький досвід

Інтерфейс магазину на OpenCart інтуїтивно зрозумілий – у ваших клієнтів не виникне труднощів із оформленням замовлення.

Кастомізація, модулі та розширення

За час існування OpenCart спільнота користувачів розробила понад 13 тис. додаткових модулів та готових до використання тем. Ви можете вибрати тему для будь-якої галузі, застосувати різноманітні розширення, платіжні шлюзи, сервіси доставки та маркетингові інструменти. Крім того, для аналізу створено звіти та докладну аналітику.

Гнучкість

Як більшість платформ з відкритим вихідним кодом, OpenCart має гнучкі налаштування. Ви можете контролювати вихідний код, а також налаштовувати його компоненти, створювати оновлення та вносити нові функції під особисті вимоги.

Масштабованість

Завдяки різноманітним розширенням, багатомовності та мультивалютності з OpenCart ви можете масштабувати бізнес для глобального розширення.

Спеціалізація під eCommerce

Більшість CMS розраховані на розробку різних видів сайтів, при цьому функції інтернет-магазину можуть бути обмеженими, а сам магазин з великою кількістю товарних категорій та позицій працювати з затримками. OpenCart та всі його функції та модулі розроблені спеціально під eCommerce.

Велика активна спільнота

Користувачі OpenCart утворюють велику та активну спільноту, діляться досвідом та спілкуються на форумі. Вивчаючи досвід інших користувачів, новачки можуть знаходити потрібні рішення та отримують від них рекомендації та відповіді на запитання. Спільнота генерує багато корисного навчального контенту. З OpenCart працює безліч програмістів та професійних веб-студій, тому завжди можна знайти виконавця будь-яких бізнес-завдань.

Відсутність комісій за транзакції

Багато eCommerce платформ, таких як Shopify та BigCommerce, використовують модель ліцензування, яка передбачає щомісячну або щорічну плату за використання. Деякі платформи стягують комісії за транзакції до 2%. Використання хмарної версії OpenCart Cloud Store безкоштовно.

Мінуси CMS Opencart : тривалість розробки інтернет-магазину та додаткові витрати

Для створення та змін потрібні технічні навички

Платформа OpenCart створена на основі PHP – однієї з найскладніших мов програмування. Для розробки повноцінного інтернет-магазину вам знадобиться кваліфікована команда або співпраця з досвідченою веб-студією. Також програмісти потрібні для більшості змін та оновлень на сайті.

Витрати та час розробки інтернет-магазину

Власнику сайту доведеться передбачити витрати на розробника, який інтегруватиме необхідні модулі, а також щомісячні витрати на технічне обслуговування. Середній час створення повноцінного онлайн-магазину на OpenCart становить 80 днів і більше.

Приховані витрати 

OpenCart не стягує комісію за транзакції, а користування Cloud Store Opencart безкоштовно. Однак необхідно передбачити витрати на модулі та розширення, більшість яких коштує від $20 на місяць. Для створення комплексної системи може знадобитися щонайменше 10 розширень.

Незважаючи на наявність низки недоліків, магазин на OpenCart – практичний вибір для онлайн-бізнесу, особливо малого та середнього.

Функціональні можливості OpenCart

Платформа Opencart пропонує безліч вбудованих функцій для створення будь-якого eCommerce-проекту, підходить і для невеликого магазину, і для повноцінного торгового майданчика. У базовій версії Opencart доступні такі функції :

  • зручна адміністративна панель з інформацією на замовлення, продаж та покупців, управлінням кількома магазинами з однієї панелі;
  • широка аналітика зі звітами про переглянуті та куплені товари;
  • можливість додавання різних параметрів кожного товару;
  • розміщення необмеженої кількості товарних позицій, зручне поділ на категорії та підкатегорії, сортування продуктів за рейтингами та цінами, фільтри за категоріями;
  • можливість продажу цифрових продуктів;
  • розміщення оглядів, питань та коментарів;
  • вбудований механізм партнерського просування “affiliate marketing”;
  • мультивалютність, мультимовність та самостійне додавання потрібної мови;
  • програми лояльності та нарахування бонусів на подальші покупки;
  • можливість пропозиції знижок, промокодів та подарункових сертифікатів;
  • інтеграція з Google Analytics та системами управління взаємовідносинами з клієнтами;
  • можливість створення резервної копії сайту та повного відновлення через адмінпанель;
  • відправка email-повідомлень для клієнтів, оформлення підписки на товари та послуги;
  • інтеграція з сервісами оплати та доставки.

У стандартний набір функцій входить використання однієї з 36 вбудованих платіжних систем, також можна встановити будь-яку іншу оплату. Базовий набір функцій можна розширити за рахунок великої кількості плагінів та модулів. Додаткові опції входять порівняння та показ подібних товарів, новинок та бестселерів, швидкий чекають, розсилка SMS, чат з покупцями та інші можливості.

Як вибрати шаблон для OpenCart: критерії та правила безпеки

Дизайн вашого магазину — інтерфейс, колірна гама, порядок розташування блоків із текстами та зображеннями залежить від шаблону, який ви оберете. На платформі Opencart доступний широкий вибір безкоштовних шаблонів, які поступаються платним лише ступенем унікальності. Ціна преміальних шаблонів коливається в інтервалі від $20 до $100, причому куплену тему ви можете застосувати до кількох магазинів. При виборі шаблону зверніть увагу на такі критерії :

адаптивність макета – магазин повинен відображатись на всіх видах пристроїв;
відповідність шаблону версії движка – тільки в цьому випадку всі елементи сайту виводитимуться коректно;
можливості кастомізації – важливо, щоб ви могли змінювати ключові елементи сайту, такі як кольори, логотип та блоки без втручання у код;
наявність демо-версії, яка дозволить оцінити шаблон до встановлення на сайт;
відгуки користувачів та коментарі;
наявність вбудованого антивіруса.

Перед встановленням шаблону з неперевіреного джерела перевірте розширення файлу. Модулі шаблонів повинні бути запаковані в RAR або ZIP-архіви, файли з іншими розширеннями можуть виявитися вірусами.

Модулі для Opencart

Модулі для Opencart допомагають автоматизувати роботу сайту, підвищують його рейтинг, забезпечують зручність управління та SEO, спрощують експорт продуктів та процес замовлення, оплати та доставки. Серед популярних модулів, які використовують власники онлайн магазинів, можна виділити наступні: CyberStore, Модуль автоматичної обробки прайс-листів v.9.5. та OCFilter – модуль фільтра товарів 4.8.0.19.1.

CyberStore

CyberStore — адаптивний універсальний шаблон із україномовною версією та сумісністю з Opencart.pro 2.3. Включає більше 25 корисних модулів та 200 налаштувань, 12 колірних схем та 22 схеми для головної сторінки. CyberStore дозволяє здійснювати швидке замовлення в один клік та просту авторизацію клієнта. Для зручності покупців реалізовані функції показу новинок, пошуку та поділу товарів за категоріями, зворотного дзвінка, відгуків про магазин та продукти. Крім того, у шаблоні CyberStore реалізовані такі функції: переглянуті товари, слайдшоу, автопідбір товарів, швидкий перегляд, стіна виробників та категорій, редактор товарів та інші. Регулярна вартість шаблону – $53, у період проведення акцій – від $45 за кожну копію.

Модуль автоматичного оброблення прайс-листів v.9.5.

Модуль включає набір програмного забезпечення для наповнення та супроводу інтернет-магазинів на базі Opencart. Модуль дозволяє :

  • завантажувати товари з будь-яких веб-сайтів безпосередньо в магазин, імпортувати та обробляти прайс-листи у заданий час;
  • одномоментно виконувати парсинг товарів окремими частинами з різних сайтів, у тому числі їх назви, коди, зображення, описи, характеристики та ціни;
  • імпортувати з прайс-листів до магазину нові позиції, оновлювати ціни та залишки;
  • в автоматичному режимі обирати постачальника з мінімальною ціною та встановлювати вартість за результатами аналізу цін конкурентів;
  • завантажувати товари з YML, XML, CSV, XLS та XLSX прайсів.

Модуль виконує різноманітні операції з обробки та завантаження даних, створює універсальні SEO-шаблони, SEO-дані та SEO-url, унікальні описи товарів за заданим шаблоном, підтримує склад магазину та ще близько 20 корисних функцій. Регулярна вартість шаблону – $39 за кожну копію.

OCFilter – модуль фільтру товарів 4.8.0.19.1

За допомогою модуля OCFilter можна реалізувати функцію фільтру товарів за всіма важливими показниками, у тому числі за ціною, виробниками, наявністю та надходженням із зазначенням часу, знижками та акціями, вагою, габаритами та іншими параметрами. Вартість модуля – $39.

Ціна модулів Opencart

Вартість модулів Opencart залежить від складності, кількості та затребуваності функцій, репутації розробників та інших факторів. Багато модулів для платформи пропонуються безкоштовно, проте не всі з них якісно встановлюються на платформу та підтримують її нові версії. Вартість найпростіших платних модулів, таких як модуль закупівельної ціни та модуль найновіших продуктів із завантаженням AJAX стартує з $8. Ціна високоякісних модулів для інтернет-магазину з широким набором функцій завантаження товарів, управлінням прайс-листами, підтримкою систем оплати та сервісів доставки, категорій товарів і постачальників, може досягати $100.

Як розробити інтернет-магазин на OpenCart

Щоб розробити інтернет-магазин на базі eCommerce платформи OpenCart, виконайте такі операції:

  1. виберіть план – безкоштовний базовий або платний Pro;
  2. виберіть хостинг із двох варіантів, які пропонує OpenCart: HostGator та SiteGround;
  3. зареєструйте обліковий запис та доменне ім’я на сайті OpenCart;
  4. встановіть OpenCart на сервер;
  5. виберіть та встановіть необхідні модулі;
  6. виберіть та встановіть платіжні системи;
  7. налаштуйте параметри магазину;
  8. додайте до магазину товари;
  9. настройте способи доставки.

Для успішної торгівлі недостатньо налаштувати магазин та розмістити у ньому товари. Також необхідно створювати та розміщувати корисний контент, просувати магазин через соціальні мережі та інші канали.

Оптимізація сайту на Opencart

Позиція інтернет-магазину в пошуковій видачі — один із ключових факторів його ефективності. Найчастіше виникає ситуація, коли сайт правильно «зібраний» та запущений, а покупці його не бачать. Це означає, що магазин не оптимізований для пошукових систем. Під оптимізацією інтернет-магазину на Opencart мають на увазі виконання низки робіт, які покращують сайт з погляду пошукових систем та підвищують його позицію у видачі. Оптимізація сайту на Opencart включає наступні операції:

  1. Вибір ключових слів і фраз. Підготуйте список запитів, які можуть ставити ваші потенційні покупці. За допомогою AdWords перевірте популярність ключових слів зі списку. Виконайте аналіз конкурентів та визначте, на чому вони фокусуються. Використовуйте сервіси Key collector, Keyword Tool, Rush-analytics та Google Trends.
  2. Кластеризація. Зібравши ключові слова та фрази, згрупуйте їх за схожістю топів видачі Google. Розмістіть групи на різних сторінках сайту. Для кластеризації ключових фраз скористайтеся онлайн-сервісом Serpstat.
  3. Оптимізація сайту під запити із семантичного ядра. Підготуйте посадкові сторінки відповідно до ключових запитів семантичного ядра. Для цього розробте та розмістіть унікальний корисний контент із ключовими словами та фразами.
  4. Аудит сайту Ефективне SEO сайту на Opencart передбачає проведення ретельного аналізу його стану та оцінки швидкості роботи, виявлення помилок та дублів. Провести аудит допоможуть спеціальні інструменти, такі як Google Search Console, Screaming Frog SEO Spider, Netpeak Checker, PageSpeed ​​Insights, Gtmetrix та інші сервіси та програми.
  5. Налаштування friendly URL. Кожен користувач повинен розуміти, на яку сторінку потрапить під час переходу на веб-адресу, і мати можливість відстежувати свій маршрут. Скориставшись спеціальним плагіном платформи OpenCart, ви зможете створити людинозрозумілі URL.
  6. Налаштування Sitemap.xml або карти сайту. Sitemap.xml — список сторінок, які індексуються пошуковими системами. Завдяки карті сайту пошуковики, такі як Google, більш ефективно сканують сайт і визначають найважливіші з погляду власника сторінки та файли. Запустивши модуль ocStore, вбудований в OpenCart, і відзначивши на ньому важливі для вас сторінки, ви створите карту сайту для пошукової системи Google.
  7. Швидкість завантаження. Перевірте швидкість завантаження вашого магазину та фактори, що її уповільнюють, за допомогою Google Pagespeed Insights. Для підвищення оптимізуйте зображення та файли з розширеннями «.html», «.js» і «.css».
  8. Адаптація магазину для мобільних пристроїв. Перевірте мобільні версії сайту за допомогою сервісів Google DevTools, Mobile-Friendly Test та Resizer. Усуніть виявлені недоліки та дефекти.
  9. Внутрішня перелінковка. Логічно побудована структура посилань всередині ресурсу забезпечує правильне розпізнавання контенту та ефективну індексацію пошуковими системами. Перевірте правильність перелінків за допомогою інструмента аналізу внутрішніх посилань Google Search Console та Google Analytic.

Оптимізація інтернет-магазину на Opencart є серйозним завданням, а кожна помилка може істотно знизити його відвідуваність. Якщо сумніваєтеся у своїх силах та компетенціях – рекомендуємо звернутися до фахівців.

Альтернатива OpenCart: WordPress/WooCommerce та переваги та недоліки

WordPress з розширенням WooCommerce – лідер серед CMS-платформ для створення інтернет-магазинів. OpenCart за популярністю посідає третє місце у світі. У обох систем керування контентом є переваги та недоліки. Порівнюємо WordPress/WooCommerce та OpenCart.

OpenCart

OpenCart – зручна та інтуїтивно зрозуміла платформа для магазину з помірним трафіком. Має широкий спектр можливостей та може бути встановлена ​​без попереднього створення веб-сайту.

  • Інтерфейс. Інтерфейс користувача OpenCart простий і зрозумілий, легко налаштовується під різні параметри магазину.
  • Простота використання. Якщо ви маєте досвід використання протоколу FTP, встановлення та запуск магазину на OpenCart не буде складним завданням.
  • Управління магазином. Платформа дозволяє реалізувати безліч завдань, розміщувати необмежену кількість продуктів та їх описів, керувати інформацією про покупців та використовувати понад 30 платіжних шлюзів.
  • Теми. Вибір тем OpenCart досить обмежений — на майданчику представлено лише 500 безкоштовних та преміум-тем, причому вартість платних може досягати $70. Система шаблонів на платформі дозволяє легко та швидко змінити дизайн та зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину.
  • Налаштування. OpenCart пропонує безліч готових налаштувань, проте масштабні модифікації потребують глибокого розуміння HTML та CSS.

  • Можливості. Встановивши OpenCart, ви отримаєте доступ лише до основних функцій інтернет-магазину. Додатковий функціонал потребує встановлення плагінів.
  • Безпека. OpenCart містить інтегрований і в панель управління інструмент боротьби з шахрайством. Крім того, безпеку можна посилити шляхом встановлення широкого спектру розширень як безкоштовних, так і платних.
  • Підтримка. OpenCart 3 має велику та чуйну спільноту. Ви можете обрати консультанта зі списку та отримати допомогу спеціалізованого відділу компанії, а за одноразову плату у розмірі $98 вам нададуть довічний доступ до преміальної служби підтримки клієнтів.
  • SEO. OpenCart дозволяє покращити метаописи, метатеги та інші методи SEO-маркетингу для залучення клієнтів з пошукових систем, проте для цього знадобиться навчання, час та встановлення додаткових плагінів та модулів.
  • Ціни. Основні функції та оновлення можна використовувати безкоштовно, проте базова функціональність OpenCart може виявитися недостатньою. Встановлення багатьох розширень платне, причому оплата може бути регулярною.

WordPress/WooCommerce

WordPress/WooCommerce – лідер на ринку рішень для інтернет-магазинів. WooCommerce – безкоштовний додаток до WordPress з великими можливостями персоналізалізації та широкою функціональністю.

  • Інтерфейс. Встановивши WooCommerce на сайт WordPress та доповнивши його незначними змінами, ви отримаєте онлайн-магазин із мінімальним набором функцій. Для оптимальних результатів будуть потрібні подальші налаштування та оновлення.
  • Простота використання. Якщо у вас вже встановлено сайт WordPress, завантажити та налаштувати WooCommerce буде нескладно. Якщо сайту WordPress ще немає, використовуючи службу хостингу, ви можете встановити WordPress та WooCommerce «в один клік». Надалі ви зможете вибирати, встановлювати та активувати будь-який плагін прямо з панелі керування. WooCommerce зручний для більшості користувачів, від новачків до досвідчених програмістів.
  • Управління магазином. Структура адміністрування WooCommerce схожа на структуру OpenCart і надає можливості управління продажами, запасами, поставками та платежами, а також інформацією про клієнтів. Функція управління каталогом адаптується під будь-які галузі та продукти, як фізичні, і цифрові. Також WooCommerce пропонує безліч інструментів маркетингу та залучення потенційних клієнтів.
  • Теми. WordPress пропонує понад 2 тис. безкоштовних та понад 30 тис. преміальних тем для блогів, SEO та онлайн продажів. Більшість тем WordPress сумісні та оптимізовані з WooCommerce.
  • Плагіни та розширення. Більше 40 тис. безкоштовних плагінів WordPress дозволяють швидко розширювати функціонал магазину: від процесу оформлення замовлення до обміну відгуками про продукти та відправлення різних повідомлень.

  • Безпека. WooCommerce не містить вбудованих систем безпеки. Захистити магазин та забезпечити відповідність вимогам стандарту PCI DSS допоможуть різні плагіни та модулі: сертифікати SSL, автентифікація під час входу до системи, шифрування даних, перезапис URL-адрес та інші функції безпеки.
  • Підтримка. У WooCommerce активна та численна спільнота, тому можна легко та швидко отримати допомогу та швидкі відповіді.
  • SEO. WooCommerce пропонує функціонал пошукової оптимізації (SEO) прямо “з коробки”. Поліпшити пошукову оптимізацію можна за допомогою плагінів SEO. Наприклад, плагін Yoast включає інструменти для оптимізації метаданих та тегів, що заміщує текст зображення та розширених фрагментів коду. SEO WooCommerce адаптується до потреб вашого магазину в міру розширення.
  • Ціни. WordPress та WooCommerce, як і багато іншого ПЗ з відкритим вихідним кодом, можна безкоштовно завантажувати та покращувати, проте за надбудови преміум-класу стягуються додаткові збори. На відміну від OpenCart, несумісної з багатьма плагінами та розширеннями, для WordPress з більшою мірою ймовірності можна знайти безкоштовний плагін під ваші вимоги.

Висновки. WooCommerce – зручний варіант для новачків, а OpenCart – для фахівців з технічними знаннями та навичками програмування. Використовуйте OpenCart, якщо хочете запустити невеликий магазин із мінімальними вимогами до налаштування. Якщо планувати масштабувати бізнес, скоріше підійде WooCommerce із необмеженою кількістю плагінів, скінів та модулів.

Що краще: OpenCart VS Хорошоп

CMS Хорошоп як платформу для створення інтернет-магазинів із готовим дизайном почали розробляти в Україні у 2014 році. Послуги платформи отримують за передплатою. Магазини на базі Хорошоп включають інтеграцію з сервісами оплати, доставки, маркетплейсами та CRM. Сьогодні на Хорошопі працює близько 3% українських eCommerce сайтів – це четверта за популярністю платформа для створення онлайн-магазинів в Україні. Серед користувачів платформи компанії Prostor, ЖЖУК, CCC, Voronin, MasterZoo та інші. Порівняли OpenCart і Хорошоп за такими показниками :

  • Вартість використання. OpenCart — базовою хмарною версією можна користуватися безкоштовно та необмежений час, проте за модулі та розширення доводиться платити від $8 до $100. Хорошоп – від 160 грн. за місяць за базову версію до 2400 грн. на місяць за версію B2B.
  • Простота встановлення. Кожна CMS включає спеціальний майстер установки з мінімальною кількістю кроків та зрозумілим алгоритмом. Завдяки низьким системним вимогам OpenCart встановлюється та працює на недорогому хостингу. Хорошоп – для встановлення повної версії на хостинг підходять не всі провайдери.
  • Вибір шаблонів. Для користувачів Opencart доступні 307 безкоштовних та 1320 платних тем та шаблонів. Хорошоп пропонує 61 готовий шаблон, а також індивідуальну розробку на замовлення. Крім того, на Хорошоп можливе редагування всіх шаблонів.
  • Інтерфейс панелі адміністратора . І OpenCart, і Хорошоп пропонують прості та інтуїтивно зрозумілі навіть для новачків інтерфейси панелі керування.
  • Наповнення магазину категоріями та товарами. Для наповнення магазину на Хорошоп достатньо списку в форматі xls, а при завантаженні зображень кожному товару можна присвоїти id ім’я в цьому ж файлі. Для заповнення OpenCart масовий імпорт доступний лише за умови встановлення окремого модуля.
  • Мови, валюти, доставка та оплата. OpenCart – мультивалютний та багатомовний магазин, причому мова меню змінюється автоматично при зміні валюти платежу. На платформі понад 30 варіантів оплати та доставки при встановленні відповідних модулів. Хорошоп пропонує дві мови, українську та російську, три валюти — гривню, євро та долари США, а також сім вбудованих варіантів доставки з можливістю додавання додаткових варіантів вручну.
  • Звітність, статистика, аналітика та маркетинг. Хорошоп пропонує докладну статистику, у тому числі п’ять варіантів звітів щодо відвідувачів, замовлень та конверсій за різні періоди, модулі соцмереж та інтеграцію зі сторонніми маркетинговими інструментами. Панель управління OpenCart містить статистику за замовленнями, продажами та клієнтами по тижнях, місяцях та за рік. Базова версія OpenCart не включає маркетингові інструменти, проте їх можна встановити за допомогою багатьох модулів.
  •  Безпека. Безпека Хорошопа обумовлена ​​закритим вихідним кодом і неможливістю стороннього втручання, проте розміщення хмар несе ризики втрати даних. Відкритий код OpenCart допускає вразливість до зовнішніх кібератаків через модулі та шаблони.
  • SEO-оптимізація. В той час, як Хорошоп містить готові SEO-шаблони, ефективна SEO-оптимізація сайту на OpenCart можлива тільки після встановлення додаткових модулів.
  • Техпідтримка. Користувачі Хорошоп можуть звернутися за допомогою у чаті та по телефону. Крім того, платформа надає кожному клієнту тарифного плану Pro та вище менеджера, який допомагає у розробці та управлінні сайтом. Офіційна підтримка OpenCart обмежується відправкою тікету, проте завдяки широкому співтовариству майже завжди можна отримати відповідь на більшість питань.

Висновки: Хорошопу бракує бюджетних рішень та функцій, проте цей мінус перекривається українською локалізацією, оперативною техпідтримкою, ефективною SEO-оптимізацією та SMM. Платформа підходить для швидкого створення стандартних інтернет-магазинів без допомоги.

Базовий функціонал OpenCart можна освоїти самому та розширити його за рахунок безкоштовних модулів, однак для складних та індивідуальних рішень доведеться понести суттєві витрати як на покупку модулів, так і на оплату роботи фахівців.

Відповіді на найпопулярніші запитання

Кому належить OpenCart?

Першу версію платформи OpenCart для приватної американської компанії Walnut Creek CDROM у 1998 році написав Крістофер Манн, проте сьогодні нею володіє і вважається творцем британський розробник Деніел Керр.

Кому підійде CMS Opencart?

Система керування контентом OpenCart найбільше підходить для створення малих та середніх інтернет-магазинів.

Що краще OpenCart чи WordPress?

Обидві CMS мають переваги та недоліки. WordPress є багатозадачним продуктом, який можна використовувати для розробки блогів та створення eCommerce сайтів. OpenCart спеціально розробляли для інтернет-магазинів. WordPress із розширенням WooCommerce краще використовувати для великих інтернет-магазинів. OpenCart у базовій версії пропонує більше можливостей, проте для розширення функціоналу потрібні досвідчені програмісти.

Чим відрізняються OpenCart та OCStore?

Ocstore – модифікована версія OpenCart з додатковими функціями та розширеннями, оптимізована під російськомовний ринок. Основні відмінності: функціонал Ocstore доповнено пакетом SEO для підвищення позиції сайту в пошуковій видачі, розширено адміністративну частину магазину, додано модулі оплати місцевих банків та розсилку sms-повідомлень, а також видалено дублі посилань.

Як зайти в адмін панель Опенкарт?

Щоб зайти до адмінпанелі Opencart, необхідно відкрити браузер, ввести URL-адресу свого магазину Opencart і клацнути клавішу Enter.

Як дізнатись версію OpenCart на сайті?

Щоб дізнатися, яка версія OpenCart у вас встановлена, зайдіть в адмінпанель сайту і прокрутіть сторінку в низ, де зазвичай знаходяться копірайти. Найчастіше там можна побачити встановлену версію движка.

Скільки коштує сайт на Опенкарт?

Вартість самостійного створення інтернет-магазину на OpenCart вимірюється лише витраченими зусиллями та часом. Ціна розробки сайту на OpenCart на замовлення розраховується в індивідуальному порядку і залежить від багатьох факторів, насамперед обсягу та складності ресурсу. Середні розцінки на створення eCommerce сайту на OpenCart становлять від $2,5 тис. за Landing page до $5 тис. за типовий інтернет-магазин та $20 тис. за індивідуальний проект.

Як замовити інтернет магазин на Опенкарт?

Якщо ви бажаєте, щоб ваш магазин був на перших місцях у видачі, був зручним для покупців і приносив вам прибуток — зверніться до спеціалістів веб-студії IFISH. Щоб замовити інтернет-магазин OpenCart, а також отримати розрахунок його вартості в залежності від ваших вимог, зв’яжіться з нами .

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved