Вибір домену для сайту: перший крок до успіху

Зміст

Дізнайтеся, як збільшити популярність сайту за допомогою одного слова з 5-7 букв. При запуску просування сайту близько 50% власників стикаються з повільним зростанням кількості відвідувачів ресурсу. Визначити причину низької ефективності складно, адже просування складається з комплексу дій та методик. При пошуку помилок у стратегії багато хто забуває про домени і вважає їх не найважливішим чинником. Насправді це зовсім негаразд. Вибір домену – один з основних етапів створення сайту, він формує перше враження користувачів про ресурс та сприяє залученню нових користувачів. Домен – це не просто адреса сайту. Він поєднує у собі властивості розпізнавального знака, бізнес-ідеї, ідентифікатора компанії у мережі. Домен – сильний компонент маркетингової стратегії. Від нього залежить скільки користувачів захоче відкрити сайт, у пам’яті скільки людей залишиться ваш ресурс. Приділяючи мало уваги домену, ви самостійно відмовляєтеся від значної частини успіху. А чи не час зробити свій бізнес ще успішнішим? Простий, оригінальний домен, що запам’ятовується, поглиблено відкриє вашу ключову ідею, розмістить до неї користувачів і викличе їх інтерес. Ми поділимося порадами про те, як підібрати доменну назву, якими сервісами можна скористатися та яким вимогам має відповідати вдале ім’я.

Структура адреси: доменна зона, ім’я сторінки, піддомен

Домен складається зі слова чи фрази, розділеної крапками. Залежно кількості слів можна дізнатися рівень домену: другий, третій, четвертий тощо. Наприклад, google.com – другого рівня, google.com.ua – третього рівня, gmail.google.com.ua – четвертого рівня. Структуру домену поділяють на три категорії:

  1. Доменна зона . Це спільна риса в сукупності кількох доменів. Вона зазвичай застосовується в доменах 2-го та 3-го рівнів, в решті зустрічається набагато рідше.
  2. Ім’я сторінки .Представлено найменуванням фірми або бренду, необхідно для простоти ідентифікації.
  3. Піддомен . Не є обов’язковим компонентом, який зазвичай застосовується для уточнення інформації. Найпоширеніші – піддомени, що вказують на тематику, рід діяльності компанії.

При формуванні повного домену необхідно врахувати кожен його компонент – тільки так можна створити по-справжньому ефективну адресу сайту. Розглянемо детальніше структуру домену та особливості її формування.

Доменна зона: визначення та види

Доменна зона — це загальне слово, що об’єднує для групи доменів. Сьогодні представлено кілька тисяч доменних зон, які для зручності розподіляються на категорії:

  • міжнародні;
  • регіональні;
  • тематичні;
  • закриті.

Регіональні доменні зони вказують на розташування бізнесу — здебільшого, на країну. Серед поширених регіональних зон ua, ru, fr та інші. У деяких випадках можливе додавання точнішого розташування, наприклад, вказівка міста — nyc (Нью-Йорк), sumy.ua (Суми), kiev.ua (Київ), km.ua (Хмельницький) та ін. Цей домен підійде лише якщо компанія має географічну прив’язку і важливо обмежити територію роботи. Міжнародні домени не мають прив’язки до конкретного регіону, тому вони використовуються фірмами у різних куточках світу. Ви точно зустрічали сайти з такими доменними зонами: com, net, info, org, biz, gov та інші. Кожна з них має певне призначення:

  • com – загальнотематичний домен міжнародного рівня;
  • net – фірми, що надають послуги зв’язку;
  • biz – фірми з комерційним нахилом;
  • org – некомерційні організації;
  • pro – фірми надання послуг спеціалістів (тільки за наявності сертифіката);
  • info – портали інформаційного характеру.

Якщо у вас обмежений бюджет і немає пріоритету прив’язки до певного регіону — міжнародні домени стануть найкращим варіантом. На міжнародних доменах працюють відомі компанії – Вікіпедія, Амазон, Інстаграм та інші. Але й за потреби виділення розташування можна використовувати тематичні доменні зони з додаванням регіону. Наприклад, домен biz.ua підійде для комерційної компанії, яка працює на території України. При виборі міжнародного домену враховуйте, що деякі з них закриті, вони доступні лише для певної категорії компаній. Для отримання домен потрібно буде пред’явити документи, що підтверджують сферу діяльності організації. До закритих доменів відносяться:

  • edu – установи сфери освіти;
  • gov – організації державного значення;
  • aero – Підприємства повітряного транспорту;
  • travel – представники туристичної галузі;
  • та ін.

В Україні обмеження для отримання встановлені на доменну зону ua. Зареєструватись у такій зоні здатні лише власники однойменних брендів, які пройшли попередню верифікацію. Останнім часом популярність набирають тематичні доменні зони, за допомогою яких користувач одразу зрозуміє спрямованість компанії. Найпоширеніші доменні імена clinic – для медицини, computer – для комп’ютерної техніки, wedding – для весільних послуг, fashion – для представників світу моди та ін. Зараз у мережі існує близько 2 000 доменних зон і їхня кількість постійно збільшується через активний переход бізнесу в онлайн. При підборі зони орієнтуйтеся на персональні пріоритети компанії:

  • національні – для залучення користувачів із певної країни, міста;
  • тематичні – для швидкого та простого розуміння вашого роду діяльності;
  • міжнародні – для фірм з обмеженим бюджетом.

Останнім часом з’явилося багато нових доменних зон, серед яких photo, studio, life, sexy та ін. Seo-фахівці активно сперечаються про ефективність цих доменів. Багато експертів схиляються до думки, що вони показують погані результати, тому не рекомендуємо вибирати їх для свого сайту.

Вплив доменної зони на SEO: як підвищити сео-показники

За замовчуванням всі домени мають ідентичні здібності ранжирування, але бувають певні зони отримують перевагу. Домен у доменній зоні регіонального типу ефективніший для фірм комерційної спрямованості. Якщо компанія знаходиться у певному місті, наприклад Києві, то раціональніше буде зупинитися на доменній зоні kiev.ua. Для зон .ru та .ua при однаковій кількості запитів кількість користувачів з України буде більшою на українському домені. З огляду на це при просуванні ви знайдете потенційних клієнтів та відсієте непотрібну аудиторію. Міжнародним організаціям, власникам інформаційних та особистих сайтів рекомендовано зупинитись на тематичних доменних зонах. Це необов’язкове правило, але такий вибір покращить показники видачі та допоможе користувачам швидко орієнтуватись у напрямку сайту. Правильний вибір доменної зони не стане головною причиною успіху, але у комплексі з гарною стратегією він підвищить ефективність просування.

Піддомени (субдомени): що це і для чого вони потрібні

Піддомен — це компонент домену, який має всі можливості основної адреси і може використовуватися для різних цілей. Піддоменом називають домени 3-го рівня та вище. Наприклад, якщо site.com – це головний домен, то poddomen.site.com – це субдомен. Використання піддоменів широко, вони необхідні у низці ситуацій:

  • для спрощення навігації на сайті із розгалуженою структурою;
  • для ефективного просування у висококонкурентних сферах та можливості впровадження більшої кількості запитів;
  • для з’єднання незв’язаних тематик – наприклад, підв’язки блогу до онлайн-магазину;
  • для поділу на кілька регіонів та можливості вказати персональну інформацію для кожного з них;
  • для підключення мобільної версії ресурсу.

Багато сайтів функціонують без піддоменів – для них раціональніше створити декілька окремих розділів. Створення субдомену має багато тонкощів, які мають враховуватися для високої ефективності. Перше та головне обмеження – і головний домен, і піддомени повинні включати не менше 200 сторінок, щоб пошукові системи не розпізнавали їх як сторінки 2-го рівня. Дизайн основного домену і піддомена повинен відрізнятися, рекомендовано публікувати на них контактні дані. Під час просування підбираються різні ключі — лише унікальна стратегія показує добрі результати. Застосування піддоменів для сайтів збільшує охоплення аудиторії за рахунок збільшення пошукових запитів. Але іноді результат не виправдовує складних складнощів — краще створити окремі блоки.

Що таке www і чи варто його використовувати

Префікс www – це піддомен, який був популярний кілька років тому. Раніше потужності серверів були недостатніми для FTP, поштових служб та файлів компанії на одному сервері. Щоб позначити кілька серверів одного сайту використовувалася приставка www – піддомен показував розташування сайту. Згодом потужність серверів зросла і потреба додавання приставки www зникла. Але люди вже звикли до використання приставки www, часто вводять її, вказуючи адресу сайту. Фактично адреси text.com та www.text.com приведуть на різні послуги. Сьогодні приставка www практично не використовується, але для підвищення надійності рекомендуємо сформувати піддомен www та встановити перенаправлення на основний сайт. Якщо людина введе адресу з префіксом www, вона буде автоматично перенаправлена на ваш сайт.

Доменне ім’я: що це і як воно впливає на SEO

Ім’я домену — це найменування ресурсу, яке вказується в рядку пошуку. Адреса сайту складається з літер, цифр, дефісу – без заборон щодо їх вживання. Переважно в домені застосовують назву організації, ім’я або ключову фразу, за якою сервер шукатимуть майбутні клієнти. Як домен позначається успіху просування? Щоб отримати відповідь на це запитання, достатньо відкрити пошуковик і ввести слово “розетка”. Що ви побачите на першому місці пошукової видачі: статтю Вікіпедії про розетки чи магазин із відповідним товаром? Ні, першу позицію займає найпопулярніший інтернет-магазин Rozetka. У домені сайту є фраза, яку ви запровадили у пошуковому полі, тому інтернет-магазин отримав першість у видачі. Назва фірми актуально застосовувати в доменному імені, якщо ви розвиватимете бренд. Пошукові системи надаватимуть перевагу таким сайтам за запитами бренду. Хороше рішення для малого бізнесу – використання в якості домену ключове слово, що описує товар/послугу. Наприклад, сайт magazin-obuvi.com значно краще ранжуватиметься за запитом магазин взуття. У цьому випадку є два правила:

  1. Не використовуйте ключ у домені, якщо ви продаєте кілька товарів – це заплутає користувачів та викличе неправдиві асоціації.
  2. Не спамте ключами в домені (достатньо 1-2 ключів) – пошукові системи сприймуть це як надмірна оптимізація і знизить ранжування сайту.

Вплив доменного імені значно впливає на сео просування, тому рекомендуємо уважно підійти до підбору домену та скористатися наданими у статті рекомендаціями.

Кирилиця або латиниця: переваги та недоліки мовних варіантів

Відразу зазначимо, що мова доменного імені не впливає на ранжування сайту — назви на кирилиці та латиниці мають рівні шанси потрапити до ТОПу. Латинські домени звичніші для користувачів, адже вони з’явилися дуже давно. Кирилічні імена виникли лише у 2010 році і ще не набули сильної популярності. Серед доступних красивих доменів більше варіантів на кирилиці, більшість латинських імен зайняті іншими компаніями. Розглянемо переваги та недоліки кожної мовної версії. Переваги латинських доменів:

  • з’явилися дуже давно та стали звичними для користувачів;
  • працюють коректно на всіх сервісах, що полегшує роботу seo-фахівця;
  • не піддаються кодуванню під час обробки, тому коректно відображаються після копіювання.

Плюси кирилиць:

  • прості, зручні та звичні для російськомовних користувачів, краще запам’ятовуються;
  • не настільки популярні, як домени латинською, що дозволяє легко підібрати бажане ім’я.

Недоліки латинських назв:

  • більшість красивих латинських імен за різними напрямками зайняті, через що потрібно вигадувати нові назви або додавати символи до існуючих;
  • деякі латинські літери звучать однаково, що викликає різночитання – користувачі можуть помилитися з літерою при написанні, що дорівнює втрати потенційного клієнта.

Мінуси кириличних доменів:

  • при копіюванні та вставці адреса сайту відображається невірно – замість літер кирилиці, з’являються хаотичні символи та літери;
  • збільшений ризик появи битих посилань та дублів при перелінковуванні.

Домени керування застосовуються для перенаправлення на основний сайт. Це покращить запам’ятовування імені сайту, зокрема, якщо в латинській назві є букви з ідентичним звучанням.

Вибираємо домен для сайту: як збільшити успіх у 2 рази

Чи здатний неправильно підібраний домен вдвічі скоротити успішність сайту? Це справді так і навіть грамотна стратегія, гарне оформлення та захоплюючий контент не допоможе виправити ситуацію. Максимальна довжина домену – 63 символи, при цьому він може складатися з букв, цифр та дефісу. У виборі домену ваша фантазія не обмежується, але для його простого запам’ятовування враховуйте кілька рекомендацій: Короткий домен легко запам’ятовується користувачами, його простіше ввести в браузері. Виберіть доменне ім’я з одного-двох слів, щоб клієнти могли згадати адресу вашого сайту навіть посеред ночі. Для скорочення можна використовувати абревіатури, але враховуйте, що вони є доречними лише якщо відомі суспільству. Незрозумілий набір букв лише погіршить ситуацію. Літери з одним способом введення Якщо ви хочете, щоб користувачі не плутали ваш домен і правильно вводили його в пошуку, вибирайте літери, які читаються і пишуться однаково. Наприклад, літера х може бути написана двома варіантами: h і kh. Через це користувачі можуть помилятися введенням, що призведе до втрати потенційних клієнтів. Рекомендуємо уникати використання літери щ, адже англійською вона представлена комбінацією shch. Цифри – спосіб скоротити домен Використовувати цифри варто з обережністю, адже їх необдумане додавання до структури домену може лише погіршити його запам’ятовування. Додайте цифри лише якщо вони несуть зміст або присутні у назві компанії. Розглянемо на прикладі Національного українського банку – ПриватБанку. Домен включає цифри (privat24), але вони є частиною позиціонування бренду і вказують, що послуги надаються цілодобово. Дефіс, як розділення фрази Для пошукових систем дефіс в доменному імені служить роздільником слів, тому він потрібен при використанні кількох ключових слів. Доречно дефіс виглядає, коли назва бренду складається з двох слів, а їх злите написання зайняте або потрібно наголосити на регіональності послуги (наприклад, manikur-kiev). У більшості випадків домен все ж таки виглядає недоречно, створює ефект перевантаженості. Використовуйте його лише у разі нагальної потреби. Просто запам’ятати — легко повернути Вибирайте лаконічне ім’я, щоб користувачі поверталися до вашого сайту знову і знову. Використовуйте слова та фрази, які легко сприймаються та можна швидко запам’ятати. Проведіть простий експеримент: скажіть знайомому ваш домен та попросіть його записати. Якщо знайомий помилився – варто відмовитися від цього варіанта і підібрати простіше для сприйняття. Ключі, як нагадування Ключові фрази, які мають пряме ставлення до вашої галузі, допоможуть користувачам краще запам’ятати компанію, викличуть певні асоціації про неї. У таких запитах конкуренція набагато вища, а вільних доменів залишилося замало. Але якщо ви зможете підібрати вдале тематичне доменне ім’я – отримаєте всі шанси зайняти топові позиції у рейтингу.   Брендування для залучення клієнтів Вказуйте назву компанії в домені, адже це найкращий спосіб виділитися серед конкурентів та показати свою унікальність. Такий варіант назви підійде для компаній, які планують розвивати свій бренд та підвищувати його впізнаваність. При використанні домену імені компанії не забувайте про свою цільову аудиторію. Виберіть доменну зону .ua, .kh, .kiev та інші, щоб вказати регіон надання послуг. Чим більший термін користування, тим вище можна підняти сайт Якщо ви плануєте розвивати та вдосконалювати свій бізнес – викуповуйте домен на тривалий період. У більшості випадків домен пропонується в оренду на рік, але після закінчення терміну його зможе викупити інший користувачів. Виключіть цей ризик придбанням домену на кілька років. Також враховуйте, що пошукові системи краще ранжують такі сайти, адже розуміють, що ви серйозно ставитеся до бізнесу та плануєте розвивати його.

Вибір домену для онлайн-магазину: правила та рекомендації

У технічному плані домен не позначається на функціонування ресурсу – підбираючи ім’я для магазину, орієнтуйтеся на споживача. Створіть ім’я, яке він просто запам’ятає і асоціюватиме саме з вашим магазином. Не варто писати tovary-po-vigodnoy-tsene.com, краще зупинитися на назві vigodnoy-shop.com. Погодьтеся, звучить набагато простіше? Чим менше знаків у доменному імені магазину – тим краще. Рекомендуємо створювати домени не більше ніж 10-12 символів. Додайте домен найменування вашого магазину, як вже зробили сотні великих компаній: Comfy, Foxtrot, Rozetka та ін. Більшість користувачів знає, як пишуться їхні домени і без проблем набирають їх у пошукових системах. Якщо у компанії занадто велика назва використовуйте скорочення та абревіатури. Можна вигадати альтернативні назви, які відображають головну суть магазину. Не захаращуйте домен непотрібними словами – впроваджуйте в ім’я не більше трьох слів. Доменне ім’я має бути легким та простим для сприйняття на слух. Скажіть підібраний домен знайомому та попросіть його записати цю назву. Якщо людина помилилася, домен варто доопрацювати. Кирилічні домени простіше запам’ятати, але вони не завжди правильно працюють: можливі збої у міжнародних та поштових сервісах. Для онлайн-магазину краще вибрати ім’я більш поширеною латиницею. Ще один важливий чинник — авторські права, які в жодному разі не можна порушувати. Ви не можете використовувати торгову марку іншої компанії в домені. В іншому випадку на вас може бути складена скарга, що призведе до втрати репутації перед користувачами, партнерами та пошуковими системами.

Домен та маркетинг: ТОП-5 порад

  1. Вибирайте доменне ім’я за назвою організації або її сферою діяльності. Пробіли можна замінювати дефісом або писати слова разом. За наявності достатньо бюджету краще виконати реєстрацію домену у двох варіантах: це підвищить вашу конкурентоспроможність.
  2. Вдале доменне ім’я включає 1-3 слова – і не більше. Воно має бути унікальним – обов’язково переконайтеся, що домен конкурентів не схожий на ваш.
  3. Додайте доменне ім’я ключові слова, щоб покращити ранжування сайту пошуковими системами. Використовуйте кілька доменів для різних потреб: реклами на телебаченні, радіо, просування в інтернеті.
  4. Ефективне доменне ім’я легко вимовити та складно помилитися у написанні. Це особливо важливо при просуванні та пошуку нових клієнтів, тому для таких цілей чудово підійде доменна зона .УКР.
  5. Зареєструйте домен у кількох зонах, щоб зменшити успішність конкурентів. Наприклад, можна зареєструвати домен у зоні .com, .com.ua, kh.com.ua та інших відповідних до вашої компанії.

Який домен найкращий

Ще не винайшли універсальну “пігулку” від усіх хвороб. Так само і з доменами: не існує найкращого домену, є оптимальні для певного бізнесу. Насамперед необхідно зрозуміти, чого саме ви очікуєте від свого сайту, яка основна мета його створення. Існує кілька видів сайтів, кожного з яких є персональні рекомендації. Сайт візитка, корпоративний сайт Основне завдання візитки та корпоративного сайту – інформування партнерів та потенційних клієнтів про особливості вашого бізнесу. Тут домен повинен легко запам’ятовуватися та вводиться в пошуковий рядок. Оптимальним варіантом стане:

  • повна чи скорочена назва бренду, компанії;
  • пов’язана з компанією абревіатура;
  • найменування фірми з геолокацією.

Вибирайте коротке доменне ім’я, не використовуйте спірні літери та складні конструкції. Односторінковий лендинг У більшості випадків, лендинг – це невеликий сайт, що продає, що представляє один товар або послугу. Часто домен landing page включає найменування товару на латиниці. Хоча для цього сайту доменне ім’я не таке важливе і можна зупинитися на будь-якому варіанті. Персональний сайт Такі сторінки в основному належать приватним підприємцям чи фрілансерам, на них можна опублікувати портфоліо та розповісти про себе. Найкраща презентація особистого сайту – використання в якості домену персональних даних особистості. Це може бути ім’я, прізвище, рід діяльності та ін. Сайт-проект, блог, онлайн-магазин Основне завдання таких сторінок – продаж та заробіток, тому домен відіграє важливу роль. Вибирайте доменне ім’я, яке легко запам’ятати та написати, створіть асоціацію з вашою компанією чи особистістю. Хорошими варіантами стануть такі ідеї:

  • додавання домена вашої ніші (moda.ua);
  • вказівку найменування проекту;
  • включення інформації про власника блогу, компанії (наприклад, прізвища);
  • додавання ключового слова.

Перш ніж приступати до вибору домену, проаналізуйте свій бізнес, вивчіть ЦА та її запити. Якщо складно зробити це самостійно – зверніться до професіоналів, здатних запропонувати найефективніші для вас рішення. Орієнтований на геолокацію Якщо для вашого бізнесу важлива геолокація, то вона обов’язково має бути включена до домену. Це може бути регіональна доменна зона або частина доменного імені. Якщо ви працюєте по Україні, використовуйте доменну зону .ua або характерні для міст скорочення. Яскравий і незабутній Хороший якісний домен повинен викликати асоціації, легко запам’ятовуватися і викликати емоції у користувачів. Підберіть оригінальне доменне ім’я, не бійтеся експериментувати, додавати в ім’я незвичайну гру букв та цифр. Скористайтеся нашими рекомендаціями, щоб створити домен, який дає дохід. Ваш бренд і спеціалізація, що відображає тематику , — головне, що повинен відображати домен. Він призначений для стартової презентації компанії, тому має підказати користувачам, що ви пропонуєте. Хорошим варіантом стане використання тематичних доменних зон. Вони вказують на рід діяльності компанії та виділяють організацію на тлі конкурентів. Розглянемо найпопулярніші доменні зони для різних галузей. Для сфери послуг та продажів Залежно від типу та сфери діяльності можна вибрати один з таких доменів: .club, .express, .sale, .shop, .store, .market та ін. Для рекламної сфери Компаніям сфери реклами та консалтингу варто зупинитися на доменних зонах .consulting, .design, .digital, expert, .marketing, .studio та ін. Для галузі здоров’я та спорту Найпопулярніші “спортивні” домени – .bike, .clinic, .club, .run, .sport, .yoga, .skin, .spa та ін . , .network, .security та ін. Для кіноіндустрії Оптимальними варіантами для галузі кіно, музики та телебачення стануть домени в зонах .audio, .camera, .digital, .production, .studio, .watch та ін . . Для кожної галузі є унікальні та оригінальні тематичні зони, в яких можна зареєструвати домен. Якщо хочете отримати перелік оптимальних доменних зон для вашого бізнесу – звертайтесь до Ifish. Допомога професіоналів – успіх вашого сайту. Унікальний Порушуючи авторські права інших компаній, ви погіршуєте власну репутацію: і перед клієнтами, і перед пошуковими системами. При визначенні плагіату виникає ризик назавжди знищити успіх свого бренду. Вибирайте унікальні доменні імена, використовуйте різні доменні зони та шукайте оригінальні рішення. Можливість домену впливати на SEO та думка користувачів вимагає грамотного підходу та залучення різноманітних ресурсів. Якщо ваша фантазія вичерпана – скористайтеся генератором доменів. Докладніше про це ми розповіли нижче.

Генерація домену: що це та як скористатися послугою

Коли всі потрібні домени зайняті, а ідеї закінчуються на допомогу приходять послуги генерації доменів. Вони призначені для пошуку і підбору відповідного домену. Для початку генерації необхідно ввести ключове слово, яке відображатиме тематику сайту. За кілька хвилин ви отримаєте перелік відповідних, вільних назв, серед яких легко вибрати оптимальний для компанії.

Генератор домену значно економить ваш час та сили, але враховуйте, що якщо ідеальний домен зайнятий, то навіть генерація безсила.

Домен зайнятий: що робити

Ви розробили ідеальний домен, оптимальний для теми сайту та сео-параметрів, але він уже зайнятий? З цієї неприємної ситуації є кілька виходів, тому не варто впадати у відчай раніше часу. Існує кілька методів отримання бажаного домену:

  1. Змініть доменну зону . Їхня кількість постійно збільшується, що розширює можливості власників сайтів. Якщо домен .com зайнятий, спробуйте виконати реєстрацію вибраного імені в зоні .biz, .org тощо — можливо, вони виявляться вільними.
  2. Зверніться до скупників . Якщо всі доменні зони по вибраному імені зайняті або вам потрібен придуманий домен — зверніться до скупників. Більшість красивих доменів належить скупникам і легко викуповується, але враховуйте, що вартість у такому разі буде на порядок вищою.
  3. Запропонуйте викуп домену його власнику . Щоб дізнатися контакти власника домену, скористайтесь сервісом Whois. Враховуйте, що власник може не відповісти на вашого листа або зажадати високу вартість. Також можна скористатися допомогою доменного агента – він самостійно зв’яжеться із власником та погодить умови.
  4. Додайте в доменне ім’я тематичні слова . Наприклад, asus.com можна замінити на asus-shop.com, а parfum.ua parfum-market.ua.
  5. Слідкуйте за інформацією про стан домену . Якщо він не був продовжений власником, ви зможете зареєструвати його на себе. Для цього надайте свою електронну пошту на інформаційних ресурсах і вони автоматично надішлють вам повідомлення, якщо домен звільнитися.

Враховуйте, що назавжди домен придбати не можна – максимальний термін покупки становить 10 років. Тому є великі шанси, що закінчиться період використання потрібного доменного імені та власник не продовжуватиме його. Найлегший спосіб — додати домен фрази, пов’язані з тематикою або вибрати зону іншого типу. Викуп чи очікування звільнення потрібного домену — надто затратно щодо фінансів і часу.

Попередні реєстрації домену: наскільки це важливо

Трапляється, що в даний час доменне ім’я є вільним, але раніше його використовували — такі імена називають доменами з історією або дроп-доменами. Чи варто купувати домен із історією? На запитання не можна відповісти однозначно, адже його історія може бути як позитивною, так і негативною. Залежно від сформованої репутації пошукова система формує пошукову видачу: піднімає домен у ТОП, знижує його рейтинг або видаляє з видачі. При новій реєстрації санкції залишаються, тому за поганої репутації просувати сайт буде практично неможливо. Для відновлення сприятливої репутації потрібно багато часу та грошей. Набагато простіше та раціональніше придбати інше доменне ім’я. Якщо у домену гарна репутація, то і розвиток сайту буде в рази простішим. Якщо на ресурсі опублікований інформативний контент, на який посилалися інші користувачі, то ви заощадите на просуванні та швидше здобути першість у пошуковій видачі. Разом з доменом ви отримаєте низку переваг:

  • наявність маси посилань;
  • найкраще сприйняття пошуковими системами через вік домену.

Для високої ефективності важливо, щоб старий сайт мав релевантну до вашого бізнесу тематику. Якщо ви плануєте придбання домену з історією, заздалегідь перевірте його репутацію. Реєструйте домен тільки якщо впевнені в його бездоганній репутації — інакше це стане марною тратою грошей.

Купівля домену з історією: як і де купити

Знайти дроп-домен можна на сайті доменного реєстратора, де фіксуються всі дані про період та термін реєстрації. Також можна проаналізувати аукціони — там часто з’являються красиві домени, що запам’ятовуються. Щоб купити домен з історією, необхідно провести багатокомпонентний аналіз:

  • перевірити ранжування доменного імені у системі Google;
  • проаналізувати масу посилань за допомогою сервісу Ahrefs;
  • за допомогою веб-інструментів (наприклад, Safe Web) проаналізуйте репутацію минулого сайту на цьому домені, переконайтеся, що він не перебуває у чорних списках;
  • перевірте якість контенту за допомогою веб-архіву;
  • за допомогою інструмента Serpstat перевірте органічний трафік домену та його позиції у пошукових системах.

Якщо вам не потрібні зайві турботи – звертайтеся до Ifish. Ми підберемо для вас підходящий домен з історією та гарантуємо високу ефективність для вашого сайту.

Безкоштовні доменні імена: що це і як отримати

Кожен бізнес має можливість отримати домен абсолютно безкоштовно — при цьому ефективність такого доменного імені нічим не поступається платним варіантам. Існує низка доменних зон, в яких можна зареєструватися безкоштовно. Наприклад, в Україні це зона pp.ua і щоб зареєструвати в ній сайт, достатньо виконати прості дії:

  • зареєструватися у провайдера;
  • надати особисту інформацію;
  • виконати верифікацію за допомогою повідомлення.

У технічному плані такий домен має високі шанси здобути перше місце у видачі — він нічим не поступається платним доменним зонам. Але користувачі можуть подумати, що компанія є несерйозною або займається шахрайством, якщо не здатна виділити кошти на домен. Вигідніший і ефективніший варіант — отримання безкоштовного домену в подарунок до покупки хостингу. Така послуга є у більшості компаній, що дозволяє заощадити. На вибір пропонується велика різноманітність імен у різних доменних зонах. Виділена на безкоштовну реєстрацію домену сума зазвичай залежить від вартості обраного хостингу. Детальну інформацію радимо уточнювати у провайдера.

Реєстрація доменного імені: збираємо документи

Багатьох хвилює питання — чи потрібні якісь документи для реєстрації домену і чи можна його зареєструвати на вигадане ім’я? Звичайно, ви можете назвати будь-яке ім’я і на використання домену це не вплине. Але ви не зможете переоформити домен на іншу людину або продати її – всі процедури з доменом вам будуть заморожені. При оформленні домену приватною особою зазвичай достатньо паспорта та деяких даних про вас: прописка, місце проживання, номер телефону та електронна пошта. Власникам різних торгових марок, які бажають отримати адресу в доменній зоні ua, ru та ін., необхідно підтвердити місце своєї діяльності. Юридичним особам для отримання домену потрібно надати один документ зі списку на вибір:

  • документ про реєстрацію юридичної особи;
  • довідка про постановку на податковий облік;
  • дані щодо внесення до державного реєстру.

Точний пакет потрібних документів можна дізнатися у провайдера, тому радимо завжди уточнювати цю деталь. Як правило, великий перелік документів потрібний для закритих доменних зон — вам потрібно підтвердити, що ви відповідаєте вимогам для реєстрації в них.

Де і як купити домен

Коли ви вже знаєте, який домен вам потрібен, оцінили його відповідність бізнесу та передбачувану ефективність, настав час оформляти покупку. Придбання домену складається з кількох простих кроків:

  1. Вибір хостинг-компанії . Кількість хостинг-компаній в даний час дуже велика, але не всі здатні забезпечити високу якість послуг. Ifish – надійний вибір для успіху вашого сайту.
  2. Вибір доменної зони . Наступний крок при покупці домену – добір доменної зони. Можна вибирати будь-яку з відкритих зон, можлива реєстрація одночасно в декількох зонах.

При доборі доменної зони враховуйте, що зона .ru заблокована в Україні – ви можете її купити, але сайт не відображатиметься у користувачів з України.

  1. Прикріпити домен до хостингу (якщо ви користуєтесь послугами різних компаній). Після реєстрації вам необхідно закріпити домен до хостингу, якщо вони надані різними організаціями. Після зміни налаштувань домен може не працювати 24 години, але невдовзі його функціонування відновиться.

Не варто ускладнювати власне життя – звертайтеся за ефективними рішеннями в Ifish. Фахівці з великим досвідом візьмуть відповідальність за ваш сайт, а вам залишиться насолоджуватися успіхом. Щоб отримати красивий, успішний і домен, що запам’ятовується – заповніть заявку на сайті і надайте ваші побажання. З Ifish побажання стають розвитком бізнесу.

Ціна доменного імені: як не переплатити

Термін реєстрації доменного імені – не менше року і не більше десяти років (у деяких зонах пропонується більший період). На реєстраторах зазначається вартість річної оренди. Вартість залежить від зони домену та може становити як 50 гривень, так і кілька тисяч. Наприклад, найпоширеніша доменна зона .ua обійдеться вам у 1500 грн. Міжнародні та українські домени коштуватимуть відносно недорого, при тому що саме на них зареєстровано більшу частину сайтів. З цим доменом не соромно з’явитися перед клієнтом і переплачувати вам не доведеться. Скільки коштує найдешевший домен: чи виправдана економія На просторах інтернету можна знайти домени дешевше за 100 гривень. Найчастіше така вартість пропонується за дворівневі домени — національні чи міжнародні. Такі імена не катастрофічні, але все ж таки їх не так приємно показувати клієнтам. До того ж, вони виглядають не настільки презентабельно і складніше запам’ятовуються, а найпростіші назви з низькою ціною давно зайняті. Скільки коштує найдорожчий домен: чому ви платите більше Нещодавня поява тематичних доменів зробила їх найдорожчими: за реєстрацію в такій зоні вам доведеться віддати від 500 до 18 тисяч гривень. Чи коштує домен таких грошей? Це необхідно розраховувати в залежності від напряму та можливостей бізнесу. Наприклад, доменна зона .travel коштує 3500 гривень, але ця ціна буде виправдана високими позиціями у пошуковій видачі та залученням нових клієнтів.

Добір домену – успіх вашого бізнесу

Вибір домену – це велика відповідальність, один із найважливіших кроків у створенні сайту. Як би якісно не було розроблено сайт, наявність помилок у домені або його схожість з іменами конкурентів призведе до зниження успішності бізнесу. Невдало обраний домен негативно впливає і на SEO, що в свою чергу спричинить значні витрати на пошук хорошого фахівця та усунення помилок. Щоб не переплачувати та підвищити ефективність сайту, скористайтесь нашими рекомендаціями. Якщо ви хочете отримати професійну допомогу в підборі доменного імені, фахівці Ifish з радістю вам допоможуть. Ми реалізуємо ваші побажання у гарному, ефективному домені, підберемо оптимальну доменну зону та знайдемо ідеальне рішення для вашого бізнесу. Пора збільшити успіх сайту та обійти головних конкурентів!

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved