Foodies welcome here: всі секрети створення прибуткового інтернет-магазину продуктів харчування

2024 показав зростання трафіку та купівельної активності в інтернеті. За період із січня по вересень кількість відвідувань українських інтернет-магазинів зросла на 7%, а оборот e-commerce — на 34% порівняно з тим самим періодом попереднього року. Більшість продуктів харчування люди купують в офлайн-магазинах. Проте чи всі продукти однаково доступні у різних населених пунктах. Частину товарів, особливо делікатесної групи, можна купити лише у фірмових магазинах, які розташовані у великих містах. Більшість крафтових та органічних продуктів доступні лише в інтернет-магазинах. Ці особливості продовольчого ринку поряд з високим темпом життя та навантаженнями, віддалена робота та розвиток послуг доставки сприяють переходу частини населення до онлайн-покупок.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №1

Сайт для Cherbs

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194709

Перспективність інтернет-магазинів продуктів харчування та доставки їжі

Дослідження McKinsey показали, що у п’яти ключових країнах Європи частка покупок продуктів харчування через інтернет зросла з 8,8% до 12,7%. У США в першому кварталі 2024 року онлайн продажі їжі становив 3% від загального виторгу за продукти, а в другому — вже 6%. Оборот електронної торгівлі харчовими товарами зріс до $7,1 мільярда. Частка продуктів харчування в загальному обсязі інтернет-продажів в Україні поки що не перевищує 1%, або $150 млн. Це означає, що –

Ніша українського продовольчого онлайн-рітейлу практично вільна – і ви можете її зайняти.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №2

Сайт для Tasty Tea

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 19497

Переваги створення інтернет-магазину харчових продуктів

Офлайн-продавець, розширюючи бізнес, може вкласти кошти ще в одну традиційну торгову точку, а може створити новий канал продажів через інтернет. Які переваги він отримає у другому випадку? Це:

  • швидкий старт;
  • економія під час запуску;
  • низькі витрати на утримання;
  • широке охоплення;
  • цілодобова робота;
  • розширений асортимент;
  • автоматизація торгових процесів, обліку та аналітики;
  • економія витрат за просування.

Ще один плюс інтернет-магазину його набагато простіше переорієнтувати на інші групи продуктів. За зміни товарних категорій не потрібно буде купувати нове обладнання.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №3

Сайт для Naturio Food

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 6818

Як вибрати доменне ім’я

Доменне ім’я – це віртуальна адреса інтернет-магазину. Приклад ефективного домену онлайн-магазину продуктів – gastronom.com. Ідеальне доменне ім’я магазину їжі, який працює на українському ринку, має бути:

  • c розширенням .com чи .com.ua;
  • коротким;
  • легко вимовляється, читається і запам’ятовується;
  • пов’язаним із продуктами харчування;
  • SEO-дружнім.

Вибравши домен, потрібно перевірити його доступність, а потім зареєструвати на одному з сервісів — посередників Корпорації з управління доменними іменами та IP-адресами ICANN. Для цього просто додайте доменне ім’я в кошик, виберіть термін дії, введіть свою електронну адресу та завершіть реєстрацію.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №4

Сайт для Upganic

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 26547

Без чого на продаж чекати не варто: must-have функції інтернет-магазину їжі

Створюючи продуктовий онлайн-магазин, подбайте про його user-friendliness. До обов’язкових функцій продуктового інтернет-магазину, який користувачі не залишатимуть через незручність використання, належать: Каталог товарів. Покупці не хочуть витрачати час на пошук потрібного товару. Розділіть товари на категорії, налаштуйте прості та логічні фільтри. Прозорі умови доставки. Згідно з дослідженням, проведеним агентством Oracle Retail, 13% споживачів не зроблять чергового замовлення, якщо доставка попереднього затримується. Вказуйте точні терміни доставки та дотримуйтесь їх. Декілька платіжних шлюзів. Оплата картками, IPay, EasyPay та банківські перекази мають бути інтегровані у ваш продуктовий торговий майданчик. Відгуки та рейтинги. За допомогою цієї функції ви дізнаватиметеся думки та настрої клієнтів, чи сподобався їм продукт і сервіс, і коригувати свою роботу.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №5

Сайт для Groca

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 194723

CMS для інтернет-магазину продуктів: якій системі управління віддати перевагу

CMS – система керування контентом, яка дозволяє публікувати контент (зображення, відео, тексти, документи, маркетингові та інші матеріали) без написання коду. За допомогою параметрів елементів контенту власник створює унікальний дизайн інтернет-магазину. До основних можливостей CMS відносять:

  • оптимізацію контенту для мобільних пристроїв;
  • оптимізацію для SEO, включаючи короткі URL-адреси сторінок, метатеги та кнопки соціальних мереж;
  • простоту використання;
  • інтеграції з іншими digital-продуктами та сервісами.

Кожна CMS має переваги та недоліки. Склали дайджест, який допоможе вибрати найкращу платформу для вашого магазину.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №6

Сайт для Delicacy

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 206043

Magento Платформа з відкритим кодом, написана мовою програмування PHP. Розробник пропонує два різні плани обслуговування магазинів будь-якого розміру — версію з відкритим вихідним кодом і комерційну. Magento завоювала популярність завдяки високій гнучкості, важливій для створення сайтів з високим рівнем кастомізації. Переваги платформи:

  • швидке завантаження та зручна панель управління;
  • безліч розширень та інтеграцій;
  • оптимізація для мобільних пристроїв;
  • інтегрована оплата та доставка;
  • функція миттєвої покупки;
  • конструктор сторінок та розширені маркетингові інструменти у платній версії;
  • співтовариство із 360 тис. учасників.

До мінусів платформи належать висока вартість комерційної версії (від $22 тис. на рік), особливі вимоги до технічних знань дизайнерів та веб-хостингу з версією Open Source, обмежена підтримка безкоштовної версії з відкритим вихідним кодом.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №7

Сайт для Fruits Store

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 212060

Shopify Це одна з провідних популярних e-commerce платформ. На Shopify створено понад 2,2 млн. сайтів. Інтернет-магазини, від стартапів та малого бізнесу до гігантів Red Bull та Heinz, віддають перевагу Shopify за доступну ціну від $29 на місяць, простоту використання та безліч корисних функцій. З Shopify управлінню магазином може навчитися навіть новачок. Переваги платформи:

  • просте налаштування вітрини магазину;
  • інтеграція із соцмережами;
  • корисні функції від управління запасами до маркетингу та аналітики;
  • цілодобова підтримка;
  • широкий вибір тарифних планів

Серед мінусів платформи – обмежені налаштування тем, комісії при використанні сторонніх платіжних шлюзів, відсутність функції керування кількома магазинами.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №8

Сайт для Miju

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 213606

WooCommerce Плагін перетворює веб-сайт WordPress на повноцінний онлайн-магазин. Це найпопулярніша платформа з часткою 28% всього сегменту eCommerce. Усім, хто працює з WordPress, знадобиться зовсім небагато часу, щоб ознайомитися з WooCommerce. Переваги платформи:

  • просте та швидке налаштування, зручний інтерфейс;
  • безліч способів оплати товарів;
  • безкоштовне завантаження, встановлення та інтеграція з WordPress;
  • простота у використанні;
  • велика кількість безкоштовних інтеграцій;
  • безпечні платежі;
  • Великий вибір тем і розширень.

Мінуси плагіна: до початку роботи необхідно освоїти WordPress, хостинг та домен доводиться оплачувати окремо, зі сторонніми розширеннями може бути вразливим. Також до числа функціональних і популярних CMS входять: багатофункціональна, недорога і проста в налаштуванні та використанні OpenCart , PrestaShop , якою користуються понад 300 тис. онлайн-магазинів, і Wix з багатьма красивими шаблонами.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №9

Сайт для Coffeelo

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 216306

8 секретів дизайну карток товарів, які підвищують конверсію

Картка товару – ключовий елемент конверсії клієнтів. Лише 3% відвідувань інтернет-магазину закінчуються покупкою, тоді як 69% покупців залишають продукти у кошику. Тому особливо важливо забезпечити простий шлях від вибору товару до завершення замовлення. Приступаючи до розробки карток товарів, проаналізуйте:

  • Хто складає цільову аудиторію магазину?
  • Який ваш фірмовий стиль?
  • Яка ваша колірна схема?

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №10

Сайт для Vageta

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 244419

У дизайні карток товарів також дотримуйтесь цих рекомендацій:

  1. використовуйте високоякісні зображення продуктів під різними ракурсами;
  2. застосовуйте переконливі заклики до дії – кнопки «Додати в кошик», «Зареєструватися тут» та «Купити колекцію»;
  3. створіть короткі, але інформативні описи;
  4. додайте блоки «Схожі товари», «Кращі товари» та «З цим товаром купують»;
  5. виділяйте кольором та розміром ціну, суму знижки та економію.

І головне – зробіть правильну назву товару. Це перше, що покупці бачать на картці. Релевантні імена приваблюють більше кліків та покращують позицію сайту в пошукових системах.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №11

Сайт для Grocer

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 228436

Тренди в дизайні: яким має бути ваш магазин

Покупці переходять до онлайн, конкуренція між інтернет-магазинами посилюється. Дизайн сайтів — одна із складових перегонів за лідерство. Як змінюється веб-дизайн і які тренди варто додати до референсів на випадок розробки інтернет-магазину? Мінімалізм Люди втомлюються від надлишку інформації та нав’язливої реклами. Світле зображення і спокійна анімація на головній сторінці набагато приємніше нагромадження картинок і текстів. Три складові мінімалізму:

  • чисті лінії, відсутність зайвих деталей, складних шрифтів та калейдоскопа зображень;
  • м’яка палітра, контраст між зображеннями та тлом, переважання білого кольору з яскравими акцентами для привернення уваги;
  • максимум вільного місця на сторінці.

Вільний простір дозволяє зосередити увагу на важливому, а не розпорошуватися на незначні деталі.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №12

Сайт для Grocstuff

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 236182

Темні фони Темні екрани стають привілеєм Apple, Daimler-Benz, Instagram, WhatsApp та інших «китів» глобального бізнесу. Це рішення виглядає креативно і виграшно, особливо неонові елементи на темному тлі — ще один тренд 2025 року. Експерименти з анімацією Інтерактивна анімація підвищує взаємодію з користувачем. Так, граючи курсором у вигляді ляпки, покупці затримуються в магазині і мимоволі вивчають продукти та пропозиції компанії.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №13

Сайт для Vegime

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 264133

Чому покупці йдуть на сайти конкурентів: типові помилки в розробці онлайн-магазину продуктів

Щоб покупці стали постійними, онлайн-магазин має забезпечити всю взаємодію, а особливо перше відвідування. Аналіз UX-продуктивності продуктових інтернет-магазинів допоміг виявити найпоширеніші помилки в дизайні та роботі сайту, які найчастіше відштовхують покупців:

  1. Складна навігація.
  2. Тривале завантаження інтернет-магазину та його сторінок.
  3. Недолік інформації у картках продуктів, таких як склад, харчова цінність, дані про виробника та способи приготування.

Довірте розробку продовольчого магазину фахівцям, щоб отримати швидкий, user-friendly сайт зі зручною навігацією та повноцінним функціоналом для продажу.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №14

Сайт для Meat Shop

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 209309

4 найкращі food інтернет-магазину

Експерти консалтингової компанії Lifewire вивчили продовольчі онлайн-магазини та оцінили їх за зручністю використання, вибором товарів, якістю, простотою використання та цінами.

  1. Walmart пропонує величезний вибір продуктів за низькими цінами. Замовлення можна забрати самостійно того ж дня. Додому доставляють покупки на суму не менше $35, вартість доставки залежить від терміновості. Вбудований сервіс надає можливість запланувати доставку на три тижні вперед. Доступна передплата послуги безкоштовної доставки, а також експрес-доставка протягом двох годин після оплати.
  2. В Amazon Fresh можна купити тисячі традиційних та ексклюзивних продовольчих та супутніх товарів. Корисні фільтри уточнюють результати пошуку, щоб знайти потрібні позиції. Вартість доставки залежить від суми кошика та є безкоштовною для учасників Prime.
  3. ShopFoodEx – переможець у категорії «Кращий онлайн-магазин важкодоступних товарів». Його відрізняють унікальні методи упаковки, обслуговування клієнтів та розумні ціни. ShopFoodEx пропонує понад 15 тис. продуктів харчування та предметів домашнього вжитку. Перегляд розбитий за категоріями, брендами та найменуванням. Покупки можна робити без реєстрації та створення облікового запису.
  4. GoBio! – Інтернет-магазин органічних інгредієнтів. Особливості магазину – лише органічна продукція, вбудоване порівняння продуктів, корисні параметри сортування та безкоштовні рецепти.

Ще один онлайн-магазин продуктів, який увійшов до рейтингу – Safeway . Це «найкращий інтернет-магазин по сусідству», де можна обрати час доставки чи забрати товар самостійно. Функція “Персональний покупець” дозволяє передавати побажання, наприклад: “Будь ласка, вибирайте тверді помідори”. Якщо ви вирішите забрати продукти в місцевому магазині Safeway, виберіть опцію Drive Up & Go, і ви отримаєте готове замовлення під двері свого автомобіля.

Сайт для інтернет магазину продуктів харчування №15

Сайт для Steakhouse

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 235643

Інтернет-магазин продуктів «під ключ»: де створити та скільки коштує

Створити продовольчий онлайн магазин з нуля можна самостійно, а також звернувшись до фрілансера або спеціалізовану веб-студію. Самостійна розробка – довгий процес з непрогнозованим результатом. Зібравши магазин у конструкторі на шаблоні, ви отримаєте типовий інструмент із обмеженим набором функцій. Такий магазин можна використовувати для продажу невеликої кількості продуктів — наприклад, власних фермерських або крафтових товарів, але не для роботи з великим асортиментом і автоматичними функціями замовлення, товару та доставки. Створення інтернет магазину у фрілансера може коштувати $200–500. Розробити інтернет-магазин продуктів у спеціалізованій студії означає отримати готовий до роботи продукт без «багів» та недоліків. Вартість створення магазину може становити від $800 до $85 тис. для складних об’ємних магазинів, розробкою займається команда професійних дизайнерів, де кожен відповідає за свій напрямок. Фахівці iFish:

  • проаналізують ваші особливості, сильні та слабкі сторони продукції;
  • помоніторять конкурентів;
  • розроблять дизайн відповідно до вашого фірмового стилю;
  • наповнять сайт контентом – від зображень до опису товарів;
  • налаштують функціонал відповідно до ваших потреб.

Потрібний ефективний, надійний та прибутковий інструмент онлайн-продажів? Довірте його розробку спеціалістам веб-студії iFish. Зв’яжіться з нами , щоб обговорити особливості вашого проекту та бізнес-мети.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved