In vino veritas: як запустити інтернет-магазин алкогольних напоїв та продавати більше конкурентів

Чи плануєте продавати алкогольні напої в інтернет-магазині? Ринок алкоголю в Україні постійно зростає: річний обсяг продажу алкогольної продукції в країні перевищує 2 млн. літрів і $5,4 млрд. у грошовому еквіваленті. Про перспективи та особливості онлайн-продажів алкоголю, правила створення інтернет-магазинів спиртних напоїв та «фішки», які допоможуть обігнати конкурентів, розповіли експерти веб-студії iFish.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №1

Сайт для Foam

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 11912

Щороку зростає на 10%: огляд перспективності ринку алкоголю.

За даними Statista, український ринок алкоголю зростатиме щороку на 24,6%. А світовий ринок, згідно з прогнозами, щороку зростатиме на 10%. У всьому світі до кінця 2025 року на сегмент онлайн-продажів алкоголю припаде 6,6% загального виторгу, а в Україні — 1,9%. Зростання онлайн-продажів алкоголю пов’язане із загальним розвитком eCommerce. Торгівля алкогольними напоями через інтернет-магазини в Україні знаходиться на початковій стадії. Це прибутковий та перспективний бізнес як чинних представників ніші, так і для новачків.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №2

Сайт для Craft Beer

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 195953

9 переваг інтернет-магазину з алкоголем

Навіть якщо ви вже успішний продавець офлайн, ви можете отримати додаткові переваги, запустивши інтернет-магазин алкогольних напоїв. Зібрали основні плюси онлайн-бізнесу:

  1. Глобальний доступ: ви можете приймати замовлення 24/7 та продавати напої по всьому світу.
  2. Окупність інвестицій: ви знижуєте та швидко повертаєте стартові витрати на запуск магазину в інтернеті.
  3. Розширений аналіз: онлайн-платформи містять зручні інструменти аналітики поведінки клієнтів, продажів, замовлень та розрахунків із постачальниками.
  4. Ефективні рекламні акції: ви запускаєте маркетингові кампанії та рекламу на основі цінних інсайтів, одержаних за допомогою digital-інструментів. Рекламу можна легко коригувати, щоб вона «вистрілювала» для потрібних людей та у відповідний час.
  5. Високий рівень клієнтської підтримки: ви оперативно отримуєте доступ до відгуків, запитів та скарг покупців та можете миттєво на них реагувати.

Nielsen Norman Group провела дослідження з метою з’ясувати причини, з яких люди вважають за краще робити покупки в інтернеті. Для 83% опитаних це «легка, приємна та ефективна» процедура замовлення. Великий вибір товарів та економія посіли друге та третє місце.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №3

Сайт для Elitario

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 6413

Як вибрати доменне ім’я для інтернет-магазину алкоголю

За даними міжнародної консалтингової компанії McKinsey, близько 65% взаємодій бренду із клієнтами відбуваються в онлайн-форматі. Адреса сайту в інтернеті, або домен – одна із складових якісної комунікації.

Доменне ім’я подібне до вітрини магазину: воно створює перше враження і приваблює трафік.

Доменне ім’я – це буквене позначення із двох або більше частин. Зліва від першої точки розташована назва сайту, праворуч – доменна зона, або розширення. У доменному імені nemiroff.vodka ім’я сайту – nemiroff, розширення – vodka. Це ідеальний домен – перша частина вказує на всесвітньо відомий бренд, друга – на популярний алкогольний напій та основний продукт компанії. Приклади доменних імен магазинів алкогольних напоїв:

  • монобрендових – smirnoff.com, hennessy.com;
  • мультибрендових українців – alcomag.ua, drinktime.ua, winefood.ua, winestory.com.ua, alkoshop.com.ua;
  • мультибрендових зарубіжних – wine.com, thedrinkshop.com, drinksupermarket.com.

Головні вимоги до домену – він повинен бути релевантним, простим, коротким, читабельним і незабутнім. Підібрати найкращий домен для інтернет-магазину алкогольних напоїв допоможуть експерти веб-студії iFish.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №4

Сайт для Lowine

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 204094

Свій онлайн-алкомаркет vs продаж на маркетплейсах: що вибрати

Маркетплейсами називають торгові майданчики, де представлені товари власника платформи і продукція сторонніх продавців. Найвідоміші міжнародні маркетплейси – Amazon, eBay, Alibaba, українські – Rozetka, Prom.ua та OLX.ua. До переваг продажу алкогольної продукції на маркетплейсах відносяться популярність та іміджу майданчика, довіра до неї покупців, можливість швидкого старту, готовий функціонал та розвинена аналітика. Практично відразу після реєстрації та без витрат на створення інтернет-магазину ви зможете викладати та продавати напої та супутні товари. Проте торгівля на маркетплейсах має низку недоліків. Так, на майданчику ви не зможете просувати та розвивати свій бренд, взаємодія з покупцями буде обмеженою, а конкуренція — високою. Крім того, ви зіткнетеся з жорсткими обмеженнями та правилами. Маркетплейси контролюють цінову політику, а комісія з продажу за окремими позиціями сягає 30%. Продавати на маркетплейс вигідно на старті. Згодом продавці залишають майданчики, а деякі з них продовжують розвивати бізнес, поєднуючи обидва інструменти.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №5

Сайт для Brewerly

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 21013

Must-have сторінки сайту електронної торгівлі

Перші комерційні сайти складалися з кількох сторінок, які нагадували рекламні листівки. Перший інтернет-магазин у звичному нам вигляді з’явився 1992 року. З того часу утвердився стандартний набір сторінок, без якого процес оформлення покупки буде неповноцінним. Найважливіші сторінки – домашня, категорій продуктів, сторінки продуктів, кошик та сторінки оформлення замовлення. Домашню сторінку часто порівнюють із вхідними дверима, адже від homepage залежить перше враження, яке робить магазин. На домашніх сторінках розміщують інформацію про акції, lifestyle-фотографії, рекомендовані продукти або категорії. Сторінка «Категорії» — список продуктів, які відображаються у вигляді списку або сітки. Призначена для того, щоб користувач міг побачити всі групи продуктів одночасно. Для легкого пошуку товару на сторінці категорії розміщують фільтри. Сторінка продукту включає повну інформацію про продукт, його характеристики та ціну. Ключовим елементом сторінки є кнопки «Купити» та «Додати в кошик». Також на сторінці реалізовані функції вибору подібних товарів та додавання рейтингу, відгуків. У «Кошик» переносяться всі товари, які вибирає користувач. Оптимізована «Кошик» відображає вартість замовлення з урахуванням знижок, промокоду та доставки. Пошук та результати пошуку важливі для магазинів із широким асортиментом товарів. Поле пошуку зазвичай знаходиться у меню навігації. Ще одна група сторінок включає всю інформацію про покупця. Як правило, їх поєднує профіль покупця. Це “Історія замовлень”, сторінка перегляду замовлень, “Параметри профілю”, Wishlist. Нижній колонтитул містить контактні дані компанії, посилання на сторінки з умовами доставки, повернення, зворотний зв’язок, розділи «Про нас» та «Блог». Правова інформація викладена на сторінках «Положення та умови» та «Політика конфіденційності».

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №6

Сайт для Vinedo

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 7640

Яку вибрати CMS для інтернет-магазину алкогольних напоїв

Вибір системи управління – одне з перших питань, що виникає під час розробки сайту електронної торгівлі. Якщо вивчити статистику використання CMS у мільйоні топових комерційних сайтів, виявиться, що частка ринку WooCommerce становить 26%, друге місце посідає Shopify з 20% усіх інтернет-магазинів. WooCommerce Це плагін eCommerce з відкритим вихідним кодом для платформи WordPress. Його переваги:

  • можливість створення інтернет-магазину будь-якого спрямування без поглибленого знання програмування;
  • легке налаштування;
  • убудовані інструменти маркетингу;
  • надійна інтеграція з WordPress;
  • безліч платіжних шлюзів та варіантів управління продуктом;
  • тисячі безкоштовних та платних сторонніх тем;
  • наявність адаптивної версії сайту;
  • розширена аналітика та звіти з продажу;
  • тисячі плагінів, що адаптують можливості WooCommerce під запити користувача;
  • підтримка мультимовності та мультивалютності.

WooCommerce – “важке” розширення з високим навантаженням на сервер та хостинг. Вам доведеться налаштовувати двигун, а це займає багато часу. Глибока кастомізація дизайну потребує навичок у програмуванні та верстці.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №7

Сайт для Chef Plaza

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 5460

Shopify Спеціалізована платформа для електронної комерції, один із лідерів галузі з повним набором функціоналу для онлайн торгівлі. Постачається з розширеними маркетинговими функціями, включаючи систему бонусних карток, інтеграцію із соцмережами, створення блогів та мобільних додатків. До переваг платформи належать:

  • доступна ціна підписки базової версії – $29 на місяць;
  • простий запуск магазину;
  • аналітика та звіти з продажу;
  • підтримка понад 100 платіжних систем;
  • висока швидкість роботи;
  • корисні доповнення до розширення магазину;
  • різні платіжні шлюзи;
  • можливість редагувати HTML та CSS;
  • цілодобова техпідтримка.

Важливо: для налаштування тем потрібно володіти мовою програмування PHP. З іншого боку, базовий план включає мінімальний набір функцій, а й за розширення доводиться доплачувати.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №8

Сайт для Vite Nera

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 172767

Тренди у дизайні інтернет-магазинів алкоголю: переходимо на темний бік

У кожній країні та культурі сформувалися традиції, що впливають на дизайн сайтів eCommerce. Для скандинавських країн характерний холодний мінімалістичний стиль, а США популярні елементи кантрі. Світові тренди задають вектор дизайну сайтів міжнародних компаній та малого бізнесу. Один із найпопулярніших трендів — використання темних тем. Алкогольні напої на темному тлі з підсвічуванням привертають увагу та затримують користувача на сторінці сайту. Крім того, від темних тем не втомлюються очі – це важливо для тих, хто проводить багато часу за гаджетами. Темні теми підходять для сторінок благородних вин та міцних напоїв преміум-сегменту. Ще один ключовий тренд — акцент на друкарні. Алкогольні напої – не лише смак та аромат, а й імідж. Шрифти та кольорова гама передають характер напоїв на сторінках онлайн-магазинів. Завдяки відсутності зайвих деталей та акцентів легкий мінімалістичний дизайн та світлі напівпрозорі тони ідеально привертають увагу до сухих вин та шампанського. А дизайн «під старовину» застосовують для просування напоїв із віковими традиціями та нового міцного алкоголю, щоб надати йому відповідного іміджу.

Сайт для інтернет-магазину алкогольних напоїв №9

Сайт для BRwinebar

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 245983

Топ помилок у розробці онлайн-магазину: чому користувачі залишають ваш сайт

Важливо не просто залучити людей на веб-ресурс, а й затримати. Це впливає на конверсію, на поведінкові фактори ранжирування та позицію інтернет-магазину у пошуковиках. Веб-експерти iFish поділилися, що змушує користувачів натиснути кнопку “Назад” незабаром після заходу на сайт. Відсутність SEO-стратегії. Незалежно від того, наскільки професійно створений веб-сайт, успішні продажі починаються тільки якщо його бачать пошукові системи. Перша сторінка у видачі результатів пошуку автоматично підвищує ваші шанси залучення нових покупців. Позиція в пошуковій системі має вирішальне значення при просуванні інтернет-магазину. Відсутність логотипу / поганий логотип. Логотип – перше, що помічають відвідувачі. Найчастіше сайти e-commerce містять унікальний логотип, який сприяє впізнаваності та запам’ятовуваності. За логотипом стоять дві історії: компанії та її створення. Причому історія пошуку ідеї та реалізації лого — не така проста, як здається. Дизайнеру потрібно знайти точну метафору та підібрати правильну форму для її реалізації. Відсутність соціального підтвердження. Недостатньо просто розробити інтернет-магазин – потрібна агресивна реклама. Соцмережі – чудова можливість поширити інформацію про бізнес. Слабкий заклик до дії. Вибрати та купити товар – ключові дії покупців. У веб-сайту може бути найдосконаліший дизайн і контент, але вони марні, якщо аудиторію не направляють до покупок. Відсутність мобільної версії. Більше половини користувачів заходять до інтернету зі смартфонів, а тому адаптивний дизайн – сучасний must-have.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №10

Сайт для Wintenic

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 85285

Топ-приклади алкогольних інтернет-магазинів

Серед безлічі культових онлайн-магазинів грандів алкогольної галузі, таких як «Смирнов», «Хеннессі» та «Дім Періньйон» можна зустріти унікальні та нетипові сайти крафтових та локальних виробників та продавців. Сайт East London Liquor Company – інтернет-магазин крафтового алкоголю. Компанія займається дистиляцією, імпортує та продає джин, віскі, горілку, ром та коктейлі, багато з яких відзначені галузевими нагородами та преміями. Сайт виділяє світлий, з яскравими елементами дизайн, шрифти, що читаються, і контрастні кнопки call-to-action. В онлайн-магазині Bottle Haus є одне з найкрасивіших і структурованих меню, де представлено понад півтори тисячі напоїв ціною від $54,99 за рядовий бурбон до $7999,99 за Michter’s 20 Years Old Kentucky Straight Bourbon Whisky. До сильних сторін сайту можна віднести зручне меню, унікальну айдентику та докладні сторінки продукту. На homepage інтернет-магазину розміщено відгуки клієнтів, рідкісні види алкоголю, перехід у розділи алкогольних напоїв за категоріями. У блозі компанія публікує топ найкращої текіли до $100, огляди найкращого джину, гайди з найкращою горілкою для приготування Bloody Mary та інші статті для любителів алкоголю та тих, хто працює барменом. Головна «фішка» онлайн-магазину віскі Royal Mile — представлене на головній сторінці подарункове видання книги The Distilleries Of Great Britain & Ireland. При переході на сторінку книги можна ознайомитися з історією виготовлення віскі. У книзі 640 унікальних фотографій та дві карти регіонів, де зосереджено виробництво напою. Сайт витриманий у кольоровій гамі віскі. А картки товарів на Royal Mile можна брати за приклад під час заповнення свого сайту.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №11

Сайт для Etanol

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 272308

Вартість розробки онлайн-магазину алкогольних напоїв

Створити інтернет-магазин “з нуля” можна самостійно. Самостійна технологія буде безкоштовною, але потрібно мати базові навички програмування. А ще — вибрати відповідну платформу та шаблон, створити дизайн, додати товари до каталогу, заповнити картки продуктів, підключити способи оплати та налаштувати доставку. Наступні кроки – вибір домену та хостингу. Після цього сайт можна запускати та відкривати для продажу. Чи сумніваєтеся, що вдасться уникнути помилок? Зверніться до фрілансера або до спеціалізованої веб-студії. Простий магазин на шаблоні з обмеженим функціоналом при замовленні у фрілансера коштуватиме $200–300, ціна складніших магазинів перевищує $1000. Врахуйте, що при співпраці з фрілансером можна зіткнутися з таким «підводним камінням», як шахрайство, зрив дедлайнів, необхідність доробок або повна переробка сайту. Вартість розробки онлайн-магазину у професійній веб-студії залежить від багатьох факторів і варіюється в межах $1800–15000. При цьому ви контролюєте всі етапи розробки, дедлайни дотримуватимуться, в результаті ви отримаєте повноцінний та ефективний інструмент продажу.

Сайт для інтернет магазину алкогольних напоїв №12

Сайт для GutenBerg

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 5151

Розробка інтернет-магазину під ключ у веб-студії iFish

Для нас кожен онлайн-магазин – особливий. До початку роботи ми ретельно знайомимося з бізнесом, нішою, потребами, баченням та бізнес-цілями клієнта. Розробляємо фірмовий сайт , десктопну та адаптивну верстку. Усі умови, види робіт, вартість та строки виконання закріплюємо у договорі. За готовністю ми тестуємо готовий проект. А за потреби надаємо технічну підтримку проекту або його подальше інтернет-просування. Вже 1183 компаній успішно користуються нашими розробками! Зв’яжіться з нами , щоб обговорити особливості вашого проекту та бізнес-мети.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved