Зміст
Сфера e-commerce розвивається стрімко, судячи з кількості компаній, які запускають бізнес у мережі. Зростання онлайн-пропозицій пов’язане з тим, що більшість покупців, а саме 3 з 4, роблять покупки та замовляють послуги в інтернеті. Стосується це і дверей різних типів приміщень. Вироби зручно вибирати на сайтах, оскільки це економить час, а якісний контент, опублікований на веб-сторінках, допомагає отримати корисну інформацію щодо вибору, догляду та встановлення, розглянути декор та підібрати відповідний під інтер’єр варіант. Але щоб онлайн-бізнес розвивався, зростав та охоплював велику аудиторію, потрібно розробити надійний інтернет-магазин дверей. Як створити ефективний торговий майданчик в інтернеті, що приносить дохід, розповімо в цій статті.
Перспективи бізнесу із продажу дверей
Міжкімнатні та вхідні двері купують найчастіше при ремонті приміщення чи будівництві нового об’єкта. Якщо ви працюватимете з разовими замовленнями, то шансів на розвиток тут менше. Але співпраця з будівельними компаніями та дизайнерами інтер’єрів допоможе розширити аудиторію та забезпечити постійні продажі. Тобто у дверному бізнесі перспективною буде робота в B2B сфері. Окрім того, є державні замовлення. Наразі планується багато проектів з будівництва та відновлення зруйнованих житлових будинків та комерційних будівель. Потрібно все: від базових будівельних матеріалів до елементів дизайну інтер’єру. Тому попит на двері може бути стабільним. Збільшити кількість клієнтів вдасться, включивши до асортименту фурнітуру, комплектуючі, шафи-купе, а також додавши замір, встановлення замовлених дверей, реставрацію та інші послуги.
Інтернет магазин Marketex №1
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 23180
Навіщо потрібно створювати інтернет-магазин дверей
Електронна торгівля має безліч переваг, навіть якщо порівнювати з офлайн-продажами. Причому вигоди є як продавця, так покупця. 9 причин розробити інтернет-магазин:
- Двері та фурнітура продаються незалежно від часу доби та вихідних. Інтернет-магазин працює 24 години, 7 днів на тиждень та 365 днів на рік.
- У вас не буде обмежень, пов’язаних із розташуванням. Ви зможете продавати двері в будь-які регіони, навіть якщо ви знаходитесь далеко від великих міст, а також за кордон.
- Інтернет-магазин може бути гіпермаркетом із необмеженим асортиментом. У цьому необов’язково мати склад. Система дропшипінг прийде на допомогу!
- Ви захищені від крадіжки товарів. Ваші двері не зможуть винести з інтернету.
- При відкритті сайту, що продає, немає необхідності у великому штаті співробітників та оренді приміщення.
- Ви можете укладати партнерські угоди та отримувати відсоток від продажу товарів.
- Ваш клієнт завжди буде на зв’язку. Ви зможете використовувати його контактні дані, які він залишає під час реєстрації, щоб розсилати інформацію про акції, знижки. Так ви мотивуватимете його повернутися до вас знову.
- Продаюча онлайн-майданчик зручна для клієнта. Адже тут немає черги, ціна часто нижча, а часу така покупка займає менше. А якщо виникли питання, завжди можна замовити дзвінок або написати менеджеру в онлайн-чат і отримати швидку відповідь.
- Покупець може вибрати будь-який зручний для нього спосіб оплати: готівкою під час отримання, банківський переказ, оплата кредитною карткою або через електронний гаманець.
Тобто електронна торгівля відкриває більше можливостей для ведення власного бізнесу та заробітку, причому розпочати справу можна з мінімальним бюджетом та за невеликих щомісячних витрат.
Інтернет магазин Roomzy №2
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 22864
Як вибрати домен та хостинг для інтернет-магазину
Доменне ім’я – це адреса сайту в інтернеті, а хостинг – простір, де зберігаються файли. З вибором того й іншого поспішати не варто, оскільки залежить від них стабільна робота інтернет-магазину. Існують правила створення доменного імені. Воно має бути:
- схожим на назву компанії чи сфери;
- зрозумілим, тобто містити ключові слова із пошукових систем;
- запам’ятовується, легко вимовляється, простим;
- коротким – не більше 60 символів та 3 слів;
- унікальним, що не має аналогів.
Якщо у підібраного доменного імені будуть схожі чи перекликані назви, варто зареєструвати і їх теж, щоб не стати жертвою несумлінних конкурентів, які продавали свої двері, використовуючи ваше ім’я. Інші домени служитимуть посиланнями на ваш офіційний ресурс. Також доведеться вибрати доменну зону. Якщо ви хочете продавати продукцію по всій території України, підійдуть закінчення “.ua” або “.com”. А за бажання підкорювати закордонні ринки підбирайте домен тієї країни, де знаходиться ваша цільова аудиторія: «.pl» – для Польщі, «.uk» – для Великобританії, «.us» – для Сполучених Штатів тощо. Щоб надати своїй компанії статусу, ви можете купити унікальний домен. Він обійдеться дорожче за звичайні, але відразу приверне увагу потенційних клієнтів і повідомлятиме про рід діяльності. Такі доменні імена називаються NewTLD, наприклад, “.dvernoydom”, “.vsedveri”, “.faynimebli” і т.д. Хостинг підбирається з урахуванням запланованих навантажень. Так як у вас інтернет-магазин, в який щодня заходитимуть десятки, а то й сотні відвідувачів, радимо відмовитися від безкоштовного або віртуального хостингу. Більш дорогі варіанти, такі як віртуальний виділений сервер, виділений фізичний сервер або colocation, мають масу переваг, але вони навряд чи знадобляться онлайн-майданчику. Для електронної торгівлі більше пасуватиме хмарний хостинг. Переваги хмарного хостингу :
- дані інтернет-магазину зберігатимуться на кількох ізольованих серверах, що унеможливлює збої в роботі веб-ресурсу;
- Користувач сам вибирає необхідні параметри сервера;
- оплата лише за використані ресурси;
- працює з будь-якою операційною системою.
При пошуку компанії, що надає послуги хостингу, підберіть ту, яка має хороші відгуки, яка надає тестовий період та комплексні послуги. Так ви зможете перевірити працездатність обраного хостингу та разом з ним отримаєте домен та SSL-сертифікат.
Власний інтернет-магазин чи продаж дверей на маркетплейсах?
В Україні є кілька великих платформ, що продають: Розетка, Пром, Каста, Bigl.ua, ПриватМаркет. Вони називаються маркетплейс. Там розміщують свої товари сотні продавців – компанії та приватні особи. Тут у вас буде постійний потік відвідувачів і не буде потреби проводити акції та розпродажі. Клієнтів тут залучають ім’я та репутація маркетплейсу. І саме назву торгового майданчика запам’ятовуватимуть покупці. Кожна така платформа має правила входу і не всім власникам інтернет-магазинів вони підійдуть. Наприклад, для Розетки потрібно придумати нову назву компанії, у Прома складна панель управління і її налаштувати може тільки фахівець, для Касти знадобиться зібрати цілий пакет документів та пройти складний процес реєстрації, Bigl.ua запросить рекомендації та кількість успішних угод, а для роботи на ПриватМаркет потрібно стати клієнтом ПриватБанку. До того ж маркетплейс, за всіх переваг – не те місце, де можна будувати свій власний бренд і створювати базу постійних клієнтів. Ви просто не запам’ятаєтеся в низці різних пропозицій. Однак якщо вас цікавлять лише невеликі продажі без розвитку та просування марки, маркетплейси – це чудове джерело доходу.
Структура інтернет-магазину дверей.
Торгові майданчики мають головну сторінку, каталог, службові розділи та блог. Зараз поговоримо про будову каталогу як найважливішого пункту розробки будь-якого інтернет-магазину. Найбільш поширена для сайтів у сфері e-commerce – деревоподібна структура. Це — класика. Під кожну послугу чи бренд, вид товару формується окрема гілка. Таким чином будуються основні розділи та підрозділи, а також створюються сторінки під окремі товари. Зазвичай це так: Головна – Категорія – Підкатегорія – Товар. В інтернет-магазині дверей може бути наступна структура каталогу: Міжкімнатні двері – Двері прихованого монтажу – Двері у ресторан – Двері модель 801 Антрацит (прихований монтаж). Щоб структура інтернет-магазину працювала на залучення клієнтів, потрібно дотримуватися простих правил. Серед них:
- Один товар – одна категорія (максимум присутності виробу у двох категоріях). Це допомагає уникнути дублювання URL-адрес та проблем з індексацією. При множинні дублі загальний розмір сайту збільшується, а пошуковий бот може пропускати важливі сторінки. Так покупець не знайде потрібний товар і піде до конкурентів.
- Логічні та зрозумілі назви категорій. Творчий підхід до каталогу не такий важливий, як зручність покупця. Між оригінальністю та комфортом краще вибрати друге. Оптимальний варіант, якщо назви співпадатимуть із запитами з пошукових систем.
- Розширені фільтри. Категорії не повинні ставати підкатегоріями, які мають підкатегорії, які мають підкатегорії. Покупець рідко заходить так далеко. Тут потрібний мінімальний рівень вкладеності. Тобто чим менше кліків треба для переходу з головної на картку товару, тим краще.
- Варто наголосити на чіткості URL-адреси сайту.
Крім каталогу та головної сторінки, інтернет-магазин може містити такі розділи як FAQ, оплата та доставка, умови повернення, контакти та адреса з карткою, про компанію, акції, хіти продажу та блог. В останньому слід викладати цікаві відеоматеріали, корисні статті з лайфхаками, трендами в дизайні інтер’єрів, особливостями декору, встановлення, вибору та догляду за виробами, оглядами та ін.
Чим точніше і простіше буде структура інтернет-магазину, тим швидше він ранжується по Google і тим легше відвідувачам оформлятиме замовлення. Чи впливає вона і на індексацію. А це головний фактор SEO-просування.
Завдяки правильній взаємодії всіх сторінок ви допоможете клієнту орієнтуватися на сайті і, отже, довше залишатися на веб-сторінках. Покупець не закриє вкладку браузера через кілька секунд і не шукатиме аналогічний інтернет-ресурс, якщо йому буде зручно і зрозуміло на вашому сайті.
Інтернет магазин Tidecor №3
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 22759
Обов’язкові функції інтернет-магазину дверей
Щоб обійти сайти конкурентів, потрібно оснастити власний ресурс функціями, які б полегшили купівлю дверей. Зрозумілий та зручний функціонал працюватиме на імідж компанії, спрощуючи життя споживачам та підвищуючи лояльність аудиторії. Отже, підключіть такі опції :
- мобільна версія для зручного перегляду сайту на різних пристроях;
- wish-аркуш;
- порівняння виробів;
- пошук по офлайн-магазину, якщо він є;
- супутні товари;
- переглянуті товари;
- посилання на акаунти в соціальних мережах та месенджерах;
- безпека грошових переказів та особистих даних;
- платіжні системи;
- набір поштових сервісів;
- онлайн-чат;
- функція передзвону;
- кошик та особистий кабінет;
- коротка форма оформлення замовлення;
- фільтри та сортування.
Використання перерахованих функцій збільшує зручність користування веб-ресурсом і конкурентоспроможність компанії, а це, безсумнівно, позначиться на зростанні замовлень.
Інтернет магазин Furniture Store №4
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12231
Особливості вибору CMS для інтернет-магазину дверей
CMS – система керування контентом, що дозволяє редагувати та додавати вміст веб-ресурсу. Це простий та зручний інтерфейс, що полегшує роботу з інтернет-магазином. Але для такого типу сайту підходять не всі існуючі двигуни. Для створення інтернет-магазину можна вибрати:
- WordPress – популярний гравець на ринку CMS, але сама по собі не є платформою для електронної комерції. Щоб розробити інтернет-магазин вам знадобиться плагін WooCommerce. Має відкритий вихідний код, величезний вибір розширень і тих, більшість з яких доступні безкоштовно. Вони можуть заповнити відсутні функції. Недоліком системи є те, що додавання великої кількості плагінів призводить до непотрібної складності та впливає на продуктивність сайту.
- Magento – популярна CMS з відкритим вихідним кодом. Належить Adobe, має відмінну репутацію та підтримує понад 260 000 інтернет-магазинів по всьому світу. Система пропонує багатий функціонал та різноманітний ринок розширень, включаючи інтеграцію з CRM, ERP, чат-ботами та іншими програмними забезпеченнями корпоративного рівня. І хоча Magento обслуговує всі типи інтернет-магазинів, її часто віддають перевагу швидко масштабованим і великим компаніям через широке налаштування, варіанти ціноутворення і вимоги до розробки.
- OpenCart – ще одна система керування контентом із відкритим вихідним кодом. Є безкоштовним та багатофункціональним рішенням. CMS має безліч шаблонів для швидкого налаштування і є різні плагіни. OpenCart інтегрується з більш ніж 20 платіжними шлюзами та 8 способами доставки. Це найпопулярніший варіант серед новачків з невеликим бюджетом.
- 1С-Бітрікс – спеціалізований коробковий продукт для e-commerce. Ця CMS не має безкоштовних версій. Вартість залежить від типу ліцензії. Серед переваг – найвищий рівень безпеки даних, широкі можливості «з коробки», природна інтеграція з 1С та BAS. Базовий набір: каталог, картки товарів, кошик, фільтр, рекламні банери, форми зворотного зв’язку та оформлення замовлення. Для розширення основного функціоналу купують додаткові плагін та розширення.
- Joomla – це система керування контентом із відкритим вихідним кодом, яка дозволяє користувачам створювати веб-сайти та публікувати контент в інтернеті. Хоча торгівля не є частиною його основної функціональності, існує низка безкоштовних розширень, які можуть допомогти вам створити інтернет-магазин.
Використовуйте той тип системи керування контентом, який видасться вам зручним і доступним, щоб вам не доводилося, завантажуючи товар на сайт, щоразу звертатися до служби підтримки.
Інтернет магазин Furento №5
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (elementor) ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — #ff0000;”>furento
Завантаження товарів та інтеграція інтернет-магазину із системами обліку товарів
Завантаження товарів відбувається двома способами – або вручну, якщо позицій небагато, або за допомогою програм імпорту. Якщо у постачальника або виробника дверей є сайт, то можна завантажити каталог продукції у нього за допомогою стандартного імпорту, який має більшість CMS. Другий варіант – обмінюватися даними за допомогою 1С. Це можливо, якщо постачальник також користується цим продуктом. На початку роботи не рекомендують автоматизувати облік товарів. Якщо асортимент включає трохи більше 200 товарів, а замовлень надходить 2-3 на тиждень, то займатися їх оформленням можна самостійно. Коли заявок побільшає, доцільно підключити Торгсофт, Діловод, Скайнум, Ремонлайн, SkyService POS або інші популярні програми. Системи обліку товарів допомагають заощадити час, скоротити кількість рутинних завдань, зосередитися не так на процесі, але в цілях. Вибір CRM для організації складу та обробки замовлень – це той мінімум, який потрібний для початку ефективного продажу дверей в інтернеті.
Інтернет магазин Stylen №6
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – wordpress (elementor) ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 02
Правила оформлення картки товару
Оформлення картки товару в інтернет-магазині дверей відбувається так: заповнення, дизайн, оптимізація, впровадження прийомів, що викликають довіру, та способів утримання клієнтів. На етапі заповнення вноситься вся необхідна інформація: назва виробу, ціна, фото у кількох ракурсах, кнопка «Купити», опис, характеристики, конструкція, гарантії, оплата та доставка, особливості декору. Під час розробки дизайну виділяють основні деталі картки товару – назву, ціну, кнопку заклику до дії. Усі сторінки цього типу мають бути оформлені в єдиному стилі відповідно до корпоративних елементів, якщо вони є. У ході оптимізації заповнюють Title, H1, Description, текст опису підганяють під стандарти SEO, а також додають “хлібні крихти”. До прийомів, які підвищують довіру, належать відгуки, рейтинги, лічильники покупок та переглядів. Їх теж треба включити до товарної картки для боротьби з запереченнями споживачів. Впровадження способів утримання клієнтів передбачає додавання опцій, що показують схожі товари або супутні, а також можливість скласти список бажань. Оформіть за цими правилами картки товарів і ви зможете не лише надати максимум інформації про продукт, а й подати колекції дверей у виграшному світлі. Стильна товарна картка з унікальним, а не скопійованим в інтернеті текстом привертатиме увагу, підвищуватиме довіру та викликатиме бажання придбати товар.
Інтернет магазин Auteulit №7
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS- ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — fauteuil
Яким має бути дизайн інтернет-магазину дверей
Зовнішній вигляд інтернет-магазину має привертати та чіпляти увагу з самого початку. Адже користувач вирішує, чи він залишиться на сторінці або піде, саме в перші секунди знайомства з сайтом. Які візуальні способи можна використовувати для затримання потенційного клієнта? Сучасні та найпопулярніші, але тільки ті, які підходять вашому виду діяльності та статусу. Можна використовувати такі тренди у веб-дизайні:
- вільний від інформації білий простір;
- чергування візуальних та текстових блоків;
- привабливий нестандартний шрифт;
- використання приглушеної палітри для фону та кричучих кольорів для виділення окремих елементів;
- мінімалізм;
- професійні фотографії;
- 3D ілюстрація;
- розмиті лінії та плавні градієнти;
- невеликі тести, квести, ігри як елементи дизайну.
Використання трендів зробить ваш сайт сучасним, не схожим на майданчики конкурентів та приверне увагу користувачів. Які візуальні прийоми вибрати, щоб максимально вигідно підкреслити переваги вашого інтернет-магазину дверей, підкаже досвідчений дизайнер. Щоб отримати консультацію, зв’яжіться з нами по телефону або в месенджерах.
Інтернет магазин Woodhub №8
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — MT04
Топ-9 помилок, яких слід уникати при розробці інтернет-магазину
Створення інтернет-магазину – відповідальна покрокова робота, яка потребує знань та певних умінь. Новачки часто стикаються з поширеними помилками. Наприклад, не враховують конкурентів, не морочаться з дизайном, не думають про зручність користувачів, ігнорують SEO оптимізацію та просування. Це зводить нанівець всі зусилля підприємця-початківця і призводить до зливу бюджету. Щоб оминути гострі кути, слід дотримуватися низки рекомендацій. Це правила із приставкою «ніколи». Дотримуйтесь їх, щоб не прогоріти на самому початку. Помилки при розробці інтернет-магазину:
- Ніколи не ігноруйте конкуренцію. Гравців на ринку потрібно вивчити ще до розробки сайту. Перегляньте їх інтернет-ресурси, виявите слабкості та сильні сторони, знайдіть фішки, які вони використовують. Тільки після цього можна приступати до створення власного торгового майданчика у мережі.
- Ніколи не нехтуйте підготовкою маркетингової стратегії. Вирішіть, яку рекламу і де ви даватимете, скільки готові на неї витратити.
- Ніколи не підходьте до вибору шаблону безтурботно. Якщо ви вирішили не замовляти індивідуальну розробку, а використовувати готовий шаблон, вибирайте зразок, що максимально підходить вашій специфіці діяльності, з потрібним вам функціоналом або можливістю його доопрацювати.
- Ніколи не розміщуйте на сайті неякісні фотографії. Постарайтеся сфотографувати товар на професійну апаратуру або найміть фотографа.
- Ніколи не копіюйте опис в Інтернеті. Навіть якщо ви знайшли хороший текст у мережі, обов’язково перепишіть його та правильно оформіть.
- Ніколи не ускладнюйте процес замовлення. Створіть максимально просту формулу покупки, наприклад, «Купити в три кліки».
- Ніколи не нехтуйте адаптивною версткою. Більше половини ваших клієнтів шукають товари із мобільних телефонів. Тому подбайте про те, щоб вітрина інтернет-магазину відбивалася на невеликих екранах коректно.
- Ніколи не залишайте без уваги зручну навігацію сайтом. Від пошуку необхідного товару залежить кількість замовлень. Якщо функціонал не працює правильно, ви ризикуєте втратити клієнтів на початковому етапі бізнесу.
- Ніколи не відмовляйтеся від технічної підтримки та забезпечення безперебійного функціонування сайту.
Ці правила збережуть вам час та гроші. Тому варто звернути на них увагу при розробці інтернет-магазину. Також важливо після створення та наповнення сайту опрацювати текст, ввести ключові запити та оптимізувати його. Це потрібно для ранжування та просування онлайн-майданчика надалі, щоб залучити більше користувачів та збільшити кількість замовлень.
Інтернет магазин Deqar №9
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — FN05
Приклади інтернет-магазинів дверей
Щоб розробити сучасний, зручний, привабливий для споживачів інтернет-магазин необхідно стежити за трендами в дизайні, відштовхуватися від особливостей діяльності та потреб цільової аудиторії, а також вивчати інші онлайн-майданчики у своїй ніші. Сайти великих і невеликих компаній, які виробляють і продають двері різних типів, можуть стати джерелом натхнення і підказати ідею для оформлення свого веб-ресурсу. Приклади інтернет-магазинів дверей, що знаходяться на перших позиціях у Google:
- Сайт компанії Terminus оформлений у корпоративних кольорах (теплі дерев’яні відтінки), має логотип, каталог та блог. Це не лише продавець, а й виробник дверей. На сайті є розділи для пошуку партнерів та співробітників, а також можливість викликати замірника. На головній сторінці знаходиться барвистий банер, який закликає відбудувати Україну разом, є розділ із новинками та популярними позиціями, перевагами компанії та продукції, новинами, статтями з відео про правильний вибір дверей.
- Компанія Khomitskyi factory продає вхідні двері від виробника. Сайт оформлений сучасно з використанням порожнього білого простору. Всі розділи розміщені в одній лінії в хедері сайту. Тут є вибір мовної версії. Компанія рекламує не лише двері, а й пропонує заміну замків та накладок на вхідних конструкціях. Тут є портфоліо робіт, форма зворотного дзвінка, посилання сторінки у соціальних мережах.
- «Маркет двері» продає міжкімнатні та вхідні двері, фурнітуру, шафи-купе. Інтернет-магазин оформлений у теплій панелі приглушеної, використовуються червоний, помаранчевий, коричневий відтінки. На першій сторінці йдуть категорії дверей за різновидами, кольором, матеріалом виготовлення, призначенням. Нижче розташовані переваги компанії, відгуки, новини, виробники. Є розділ з корисними статтями щодо вибору дверей та фурнітури.
- «Дверний будинок» пропонує різні різновиди дверей, фурнітуру та встановлення виробів. На головній сторінці є банери, інструкція на виклик замірника, блок про переваги компанії, вітрина товарів. Тут можна замовити замір, установку, підбір фурнітури та реставрацію дверей.
- Сайт компанії «Дверний олімп» оформлений у синій гамі, має логотип та фірмовий шрифт. Каталог має розгалужену деревоподібну структуру. Міжкімнатні двері діляться за виробниками, матеріалами, типами, кольорами і цінами, а вхідні – за видами, виробниками, вартістю, конструкцією, стилем. На сайті можна змінити мовну версію, замовити дзвінок, завмер та відкрити особистий кабінет. Також ви можете скористатись пошуковим рядком для вибору необхідного товару.
Представлені інтернет-магазини можуть стати натхненням для розробки структури, дизайну та функціоналу власного торгового майданчика. Ви можете перейняти корисні опції та продумати, як недоліки конкурентів перетворити на плюси на своєму сайті.
Інтернет магазин Modesign №10
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 22125
Інтернет магазин Alie №11
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — FN01
5 джерел трафіку для інтернет-магазину дверей
Джерела трафіку для інтернет-магазину потрібно оцінювати не тільки за кількістю користувачів, що залучаються, але і за їх якістю. Погодьтеся, що десять випадкових гостей не варті одного, який прийшов цілеспрямовано купити двері. Способи залучення цільової аудиторії до інтернет-магазину дверей:
- пошукові системи (в основному Google);
- соціальні мережі (Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest та ін.);
- контекстна реклама (Google Adwords);
- націлення (за обраними соціальними мережами);
- маркетплейси (Rozetka, Prom.ua, Kasta, Bigl.ua, Privatmarket).
Всі ці джерела трафіку оптимальні для інтернет-магазинів дверей та фурнітури. Кожен із них необхідно протестувати на ефективність і потім вивчити статистику. Так ви зможете визначити, який варіант вам найбільше підходить, тобто дозволить отримати найкращі результати.
Інтернет магазин Vitra №12
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 206
Вартість розробки інтернет-магазину дверей
Розцінки розробки сайтів, що продають в Україні:
- на шаблоні – від 55000 грн;
- на шаблоні із розширеним функціоналом – від 98 000 грн;
- з унікальним дизайном – від 150 000 грн.;
- з унікальним дизайном та розширеними можливостями – від 210 000 грн;
- складний унікальний веб-проект із нуля – від 350 000 грн.
Ціна складається з наступних факторів:
- спосіб розробки;
- кількість сторінок;
- мовні версії;
- інтеграції із сервісами;
- фірмовий стиль;
- додаткові опції;
- CMS;
- терміни.
Попередню вартість створення інтернет-магазину можна уточнити, замовивши прорахунок на нашому сайті. Так ви дізнаєтеся, скільки вам обійдеться торговий майданчик з урахуванням специфіки діяльності, асортименту та ваших бізнес-завдань.
Інтернет магазин Hooker №13
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 1401
Яку інформацію потрібно надати для розробки інтернет-магазину
Розробнику знадобляться деякі дані перед безпосереднім створенням інтернет-магазину дверей. Для цього замовник заповнює бриф – опитувальник з бізнесу. Основні пункти документа:
- Контакти – номери телефонів та інші засоби зв’язку з особою, яка приймає рішення.
- Інформація про магазин дверей: історія створення, переваги, особливості; конкуренти, їхні переваги.
- Дані про інші майданчики в мережі, якщо є.
- Приклади інтернет-магазинів (не обов’язково у вашій ніші), які подобаються та ні, з поясненням.
- Візуальний та текстовий контент для заповнення сайту.
- Кількість товару та його характеристики.
- Результати аналізу цільової аудиторії.
- Методи оплати.
- Поштові послуги.
- Опис шляху користувача від моменту входу на сайт до покупки дверей.
- Інтеграція із сторонніми сервісами.
- Додаткові послуги: написання текстів, наповнення, фотографування, оптимізація, реклама.
На основі даних брифу виконавець складає технічне завдання та починається розробка інтернет-магазину.
Інтернет магазин Fedecor №14
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 24033
Створення інтернет-магазину дверей під ключ у веб-студії iFish
Послуга «під ключ» надається за таким алгоритмом:
- Розробляємо технічне завдання.
- Аналізуємо ринок.
- Створюємо концепцію.
- Підбираємо CMS.
- Розробляємо функціонал.
- Готуємо дизайн.
- Програмуємо та верстаємо.
- Наповнюємо візуальним та текстовим матеріалом.
- Підключаємо необхідні послуги.
- Запускаємо сайт.
- Оптимізуємо.
Окремо в iFish оплачується підготовка контенту, фотографування, просування та налаштування реклами. Крім того, ви самостійно оплачуєте оренду домену та хостингу – це не входить до послуги «під ключ». Щоб отримати розрахунок вартості та консультацію, зателефонуйте нам або напишіть у месенджерах. Якщо хочете оформити замовлення, заповніть спеціальну форму заявки на сайті.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5