Зміст
Сфера e-commerce вже давно перестала бути чимось надприродним, тому що замість довгих походів магазинами люди все частіше воліють робити замовлення онлайн. Стосується це і канцелярського приладдя, тим більше, що така продукція не вимагає контакту при виборі, тобто не потрібна примірка, як при купівлі одягу, не важлива точна передача кольору, як при підборі помади, наприклад, немає необхідності спробувати предмет на дотик, як при вибір тканин або м’яких меблів.
Попит на товари для школярів та офісних співробітників залишається високим, тому створення інтернет-магазину канцтоварів є вдалим рішенням, адже електронна торгівля дозволяє заробляти гроші без великих вкладень та пошуку місця для торгової точки.
Перспективи українського ринку канцтоварів
В Україні зберігається високий попит на канцелярські товари. При цьому популярні два основні напрямки – продукція для офісів та навчання (школи, виші, курси). Тобто ці товари потрібні в роботі, навчанні, побуті, їх можна брендувати та вибрати для подарунка, а значить їх використовують практично всі люди – діти, їхні батьки, школярі, студенти, викладачі, керівники та працівники, творчі люди. Незважаючи на еру комп’ютеризації, канцелярське приладдя все ще актуальне, і ця тенденція збережеться на довгі роки. Причому збільшується і кількість онлайн-покупців, а отже продажі в інтернеті є перспективною справою. Асортимент канцтоварів над ринком дуже великий. У країні представлені як вітчизняні виробники, так і зарубіжні, а вся продукція відрізняється за ціною, якістю, видом та призначенням. Тобто, ви можете вибрати, що продаватимете і який вид інтернет-магазину хочете розробити – універсальний для різних груп товарів або спеціалізований під конкретний напрямок (для школярів, набори для творчості, офісне приладдя тощо).
Рішення для інтернет магазину канцтоварів №1
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 220286
Навіщо потрібний інтернет-магазин канцелярських товарів
Якщо у вас є офлайн-магазин, розробка сайту дозволить розширити географію та збільшити продаж. А за відсутності торгової точки продаж канцтоварів онлайн дозволить отримувати дохід без великих вкладень та ризиків. Переваги інтернет-магазину:
- Отримання доходу
В онлайн магазині ви не обмежені кількістю полиць, тому можете продавати все, що хочете, не думаючи, куди все це розмістити, а широкий асортимент збільшить прибуток.
- Зростання кількості клієнтів
Інтернет-магазин не прив’язаний до конкретного регіону, а отже, продавати ви можете по всій Україні і навіть в інші країни, незалежно від того, де фактично живете. За рахунок залучення покупців із різних міст ви розширите клієнтську базу.
- Цілодобові замовлення
Оскільки люди заходять на сайти у різний час доби, коли у них з’являється вільний час, замовлення можуть надходити не строго в робочі години, а вдень та вночі.
- Економія коштів на оренді та зарплатах
Немає потреби орендувати приміщення та наймати багато співробітників, які знадобилися б у звичайному магазині, тому витрати зменшаться. Але щоб сайт приносив дохід, він повинен відповідати очікуванням аудиторії та бути зручним у користуванні. Тому для початку вивчіть конкурентів, проаналізуйте потреби та бажання споживачів, поставте за мету створення інтернет-магазину.
Що таке домен та хостинг у сфері канцелярії та для чого вони потрібні?
Ви, напевно, бачили адресний рядок браузера, там і знаходиться домен. Він має дві частини: ім’я – це слова до точки і доменна зона – те, що йде після точки (.com, .ua). Хостинг – це місце, де зберігаються сайти, тобто своєрідне житло для даних, в якому вони цілодобово мешкають. Завдяки йому ви та ваші клієнти маєте постійний доступ до інтернет-магазину. Доменне ім’я має бути легким для запам’ятовування і не довгим, щоб його можна було написати пам’яті в адресному рядку або легко вимовити вголос. Зазвичай використовують назву компанії або ключовий запит на вид діяльності.
Рішення для інтернет магазину канцтоварів №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 181938
Інтернет-магазин чи маркетплейс – що краще для продажу канцтоварів
У наш час стало популярним займатися онлайн-продажами, і підприємці-початківці найчастіше використовують для цього маркетплейси. Це майданчики, на яких можна легко продати те, що хочете. При цьому, на таких сайтах товари однієї групи можуть пропонувати різні продавці. Серед лідерів в Україні – Розетка та Пром. Що передбачає робота з маркетплейсами:
- Маркетплейс сам займається рекламою, тож за цим не потрібно стежити.
- При просуванні товару рекламується не ваш бренд, а ім’я маркетплейсу.
- У кожного майданчика є свої вимоги до фотографій, комунікації з клієнтами та ведення документації.
- Продаючи на маркетплейсах складно створити базу клієнтів, оскільки майданчики обмежують доступ до інформації про покупців.
Інтернет-магазин – це інструмент, за допомогою якого можна продавати товари за допомогою різних способів просування. Належить він конкретному власнику, який і встановлює правила ведення бізнесу. Робота в інтернет-магазині включає:
- Регулярне оновлення асортименту та цін, контроль наявності товарів.
- Створення каталогу та розміщення корисного унікального контенту.
- Формування основи клієнтів.
- Просування товарів за допомогою різних каналів.
- Вибудовування довірчих відносин із аудиторією.
- Зміцнення репутації компанії та позицій на ринку.
Якщо у вас багато товарів і є бажання розвиватись, сміливо створюйте інтернет-магазин та виводьте бізнес на новий рівень. А продажі в маркетплейсах хороші лише для тих, хто пропонує певну групу товарів і не планує збільшувати обороти.
Що має містити інтернет-магазин канцтоварів
Як у будь-якій справі, під час створення інтернет-магазину потрібно продумати чітку структуру та скласти план роботи. Для початку подумайте, що окрім каталогу хочете розмістити на сайті та розділіть товари на категорії. Вдала структура інтернет-магазину включає:
- каталог;
- головну сторінку з інформацією про компанію;
- розділ із вигідними пропозиціями (акції, розпродажі);
- блок питання-відповідь;
- новини;
- відгуки;
- хіти продажу;
- корисні, цікаві статті на тему.
Щоб залучити покупців, рекомендується розміщувати як картки товарів, а й іншу інформацію, яка стане корисною споживачам. Це можуть бути поради щодо вибору, відеоогляди, особливості використання продукції, рейтинги, огляди брендів, новинок тощо. При цьому всі статті мають бути унікальними, тобто не варто запозичувати їх на інших сайтах, адже такий контент навіює нудьгу, а користувачі, які відвідали не один інтернет-магазин, напевно помітять копіювання матеріалів. І це довіри до вас не додасть. Сам каталог продукції слід розділити на категорії та підкатегорії. Наприклад:
- товари для офісу (ручки, папки, папір для принтера тощо);
- шкільне приладдя (зошити, альбоми, олівці, пенали та ін);
- матеріали для хобі (наприклад, кольоровий папір, картон, фарби, мольберти, пластилін);
- сувенірна продукція (подарункові ручки, органайзери, щоденники, складані ножі та ін.).
Чим докладніше і зрозуміліше каталог, тим легше покупцеві буде знайти потрібний предмет. Не можна допускати появу дублів сторінок і плутанини у розміщенні товарів, тобто вони повинні мати конкретне місце проживання, а не перебувати в кількох розділах одночасно.
Рішення для інтернет магазину канцтоварів №3
ДИВІТЬСЯ САЙТЗ ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 228670
Функції, без яких не обійдеться жоден інтернет-магазин канцтоварів
Під час створення інтернет-магазину можна використовувати готовий шаблон із набором функцій. Але це не означає, що треба ними обмежитись. Якщо для реалізації завдань вам потрібне доопрацювання сайту, зробіть це. Або відразу замовте розробку з нуля, щоб отримати веб-ресурс, що задовольняє ваші потреби і спрощує оформлення замовлення для покупців. Незалежно від того, який ви створите інтернет-магазин, він повинен мати необхідний функціонал, щоб швидко знаходити і легко замовляти канцелярські товари. Серед основних функцій:
- Пошукове поле – швидкого пошуку потрібного товару.
- Сортування та фільтри – для відсіювання непотрібного та можливості швидше знайти те, що потрібно.
- Повідомлення – в SMS, на електронну пошту або популярні месенджери (Telegram, Viber, WhatsApp), щоб повідомляти клієнтів про знижки, новинки та новини.
- Особистий кабінет, де зберігається інформація про покупців та історію покупок.
- Кошик, що дозволяє переглянути список покупок, прибрати за потреби зайве та швидко оформити замовлення.
Без цих функцій інтернет-магазин не продаватиме, а отже стане неефективним.
Ефективні CMS для інтернет-магазину канцтоварів
За допомогою CMS в інтернет-магазині налаштовуються функції та контент. Кожна така система управління має свої особливості. При цьому, існують як платні, так і безкоштовні двигуни. Популярні безкоштовні системи:
- WordPress – включає безкоштовні та платні шаблони, велику кількість розширень. Чудово підійде новачкові.
- Joomla – не якісна система з безліччю мінусів, що відмовилися від її використання у 2016 році.
- ModX – зручна система із простим функціоналом. Вона швидко встановлюється і можна розширювати свої можливості через адміністративну панель.
- OpenCart – умовно безкоштовна, відповідна CMS для e-commerce, може бути використана для роботи з магазинами різної складності.
Платні системи:
- Bitrix – система керування для професіоналів, яка має великий функціонал. Підійде 95% власників веб-сайтів та інтернет-магазинів.
- Cs-cart – зручна CMS з посиленою системою безпеки та безліччю різних функцій, які можна за бажання розширити.
- Netcat – оптимальна система керування для нескладного та бюджетного сайту. Пробували кілька разів, нам не сподобалося.
- Host-cms – платформа має всі необхідні функції для роботи інтернет-магазину. Дозволяє змінювати елементи ресурсу безпосередньо на веб-сторінці.
Підійдіть до вибору системи управління з усією серйозністю, тому що від цього залежить весь процес подальшої роботи. При цьому відштовхуйтеся від цілей бізнесу та поставлених завдань.
Системи обліку товарів та завантаження продукції в інтернет-магазин
Завантажувати товари на сайт можна як автоматично, так і вручну. Останній спосіб займає багато часу, тому менш ефективним. А ось автоматизація бізнес-процесів дуже полегшує життя. Завдяки системам обліку товарів можна завантажити продукцію на сайт за лічені хвилини. А ще вони спрощують контроль над операціями, грошовими потоками та залишками на складі. Найпопулярнішими в Україні є програми 1С: Підприємство, 1С: Торгівля та склад, Торгсофт.
Як оформити картки товарів у канцелярській сфері
Варто продумати не лише дизайн головної сторінки сайту, а й товарних карток. Чим інформативнішими і приємнішими вони будуть, тим більша ймовірність, що покупець оформить замовлення. Основні елементи картки товару:
- Назва – має бути помітною та містити найважливішу інформацію (фірму, модель).
- Ціна – слід розмістити на видному місці, можна поряд із назвою. Не варто брати приклад із магазинів, які називають ціну лише за запитом покупців. По-перше, це не викликає довіри, а по-друге, це вже не інтернет-магазин, а просто каталог товарів.
- Унікальні фотографії із різних ракурсів. У покупця має бути можливість подивитися на товар з усіх боків, щоб ухвалити рішення про покупку.
- Кнопка “купити” . Розмістіть її так, щоб вона відразу впадала у вічі.
- Короткий опис та докладні характеристики . Опис повинне містити лише головні факти про товар і переваги загалом, а характеристики зручно подати у вигляді таблиці.
- Інформація про доставку та оплату . Обов’язково повідомте покупцям про можливі способи оплати товару та служби доставки, з якими працюєте.
Товарна картка має бути простою, зрозумілою та інформативною. Тоді після її вивчення у споживачів не виникне питань та сумнівів, а отже шанси на покупку збільшаться.
Рішення для інтернет магазину канцтоварів №4
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12428
Деталі веб-дизайну, які приваблюють аудиторію
Бути не таким, як все зараз модно. У світі потрібно вміти виділятися і натомість конкурентів, запам’ятовуватися аудиторії. І зробити це можна за допомогою оригінального оформлення інтернет-магазину. Тренди в дизайні:
- Спокійна кольорова гама .
У моді кольори, які комфортні для очей і не викликають роздратування своєю яскравістю. Але яскраві, насичені відтінки можна використовувати для акценту.
- Читабельні красиві шрифти .
Зараз вибір шрифтів настільки великий, що обов’язково знайдеться той, який відповідатиме вашій специфіці діяльності та підкреслюватиме індивідуальність.
- Mobile First .
Власники сайтів часто не надають великої уваги мобільній версії, але в епоху, коли люди 80% часу проводять в інтернеті саме з телефону, ця функція є обов’язковою.
- Мінімалізм .
Громіздкі зображення, які заповнюють весь простір на сторінці, виглядають важко та безглуздо. Чим більше простору, тим приємніше користувачам перебувати на сайті.
- Багато фото – мало тексту .
В описах товарів повинні бути лише головні факти, жодної води та більше фото. Знімки важливі, тому що завдяки ним покупець може розглянути потрібний товар з усіх ракурсів. Не женіться за трендами, щоб не перемудрити і залишатися актуальними багато років. Але розумне використання модних тенденцій все ж таки допоможе вам виділитися і зробити інтернет-магазин особливим.
Рішення для інтернет магазину канцтоварів №5
Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 61083
5 помилок при створенні інтернет-магазину канцелярії
Створюючи інтернет-магазини, люди часом роблять однакові помилки, через які сайт потім неефективно працює, некоректно завантажується, а продаж падає. Поширені помилки під час розробки:
- Непродумана структура .
Усі блоки мають бути продумані та логічно розташовані, щоб покупець одразу розумів, куди йому натискати, щоб знайти те, що шукає.
- Відсутність адаптації для мобільних пристроїв .
Більшість людей сидять в інтернеті саме з телефонів, тому необдумано створювати інтернет-магазин без мобільної версії.
- Контент на швидку руку .
Навіть коли сайт має необхідний функціонал та всі кнопки розташовані правильно, неунікальний чи безграмотний контент може зіпсувати всю картину. Якщо ви берете опис з іншого сайту, то обов’язково переписуйте його, щоб люди не мали враження, що ви копіюєте інформацію.
- Фотографії мають бути професійними , чіткими, унікальними та бажано зробленими з кількох ракурсів, щоб розглянути деталі товару.
- Відсутність просування . Після розробки сайту його потрібно просувати. Тоді ви зможете збільшити потік відвідувачів та продажу.
Щоб не допускати помилок при створенні інтернет-магазину, це краще довірити професіоналам. Досвідчені розробники продумують кожен крок, щоб розробити ефективний сайт, що продає.
Джерела трафіку для інтернет-магазину канцтоварів
Джерела трафіку допомагають збільшити відвідуваність інтернет-магазину. Використовуючи їх, ви покращите статистику та залучите нових клієнтів. 5 популярних способів збільшення трафіку:
- SEO
Бачність інтернет-магазину в пошукових системах збільшиться завдяки ключовим словам.
- Таргетингова реклама
Рекламні повідомлення налаштовуються на певну групу користувачів, зацікавлених у продукції, тому коли вони бачать рекламу в публікаціях чи сторісах, то швидше за все перейдуть по ній.
- Піар у блогерів
Можливо, ви знаєте відомого блогера, який захоче розповісти про вашу продукцію. Це може бути письменник, художник, офісний працівник чи інша людина, яка активно використовує канцелярські товари.
- E-mail та месенджери
Telegram і Viber вже давно користуються попитом, тому крім розсилки на пошту можете додати функцію автоматичних повідомлень на месенджери.
- Відеохостинги
YouTube вже давно утримує лідируючі позиції, а Tiktok зараз на піку популярності, тому ці майданчики допоможуть вам у просуванні продукції. Створення відео вимагає зусиль, адже треба вибрати локацію, виділити сильні сторони товару, гарно зняти та змонтувати ролик, але цей спосіб приверне до вас аудиторію. Також, через популярність соціальних мереж ефективним способом є SMM/Ведення бізнес-акаунту, публікація корисних матеріалів та розважальних постів допоможе набрати передплатників, які цілком реально стануть вашими замовниками.
Рішення для інтернет магазину канцтоварів №6
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 12793
Приклади інтернет-магазинів канцтоварів
Канцелярські товари – це те, що потрібне всім. Але перед створенням інтернет-магазину слід вивчити конкурентів, щоб зрозуміти, в якому напрямку рухатися, що використовувати, а що ні. Щоб отримати натхнення та знайти ідею для свого сайту, можна переглянути приклади популярних у цій ніші веб-ресурсів. Ось деякі з них:
Яка інформація знадобиться для створення магазину?
Буває так, що клієнт при замовленні розробки інтернет-магазину не надає конкретної та важливої інформації про свою діяльність. Тоді фахівець все робить на власний розсуд і часто результат не задовольняє замовника. Щоб отримати те, що хочете, потрібно надати певні дані. Наприклад:
- Загальну інформацію (назва компанії, особливості діяльності, основні конкуренти, цільова аудиторія, асортименти).
- Дизайн, який бажаєте отримаєте. Уточніть основні кольори та бажане розташування блоків на сторінці.
- Бюджет, який маєте в своєму розпорядженні. Це допоможе заздалегідь продумати, як все зробити на найвищому рівні з огляду на наявні фінанси.
- Терміни, у які треба здати проект.
Цю інформацію ви можете прописати до ТЗ чи обговорити з розробниками. Щоб отримати консультацію, зв’яжіться з нами по телефону або через месенджери.
Ціна розробки сайту на IFish
Вартість сайту залежить від того, що потрібно зробити. Це може бути як створення інтернет-магазину з нуля з усіма деталями, так і окремо послуги – доопрацювання шаблону, розширення функціоналу, веб-дизайн, підготовка контенту і т.д. Чим складніший проект, тим вища ціна. Якщо бажаєте дізнатися точну вартість послуги з урахуванням завдань вашого бізнесу, зателефонуйте нам або замовте зворотній дзвінок.
Створення інтернет-магазину під ключ у веб-студії IFish
Хочете створити інтернет-магазин , але не знаєте з чого почати? Веб-студія IFish допоможе створити інтернет-магазин канцтоварів з нуля або на шаблоні та заощадити ваш час. Плюси роботи з веб-студією IFish :
- оперативне створення інтернет-магазину;
- зручна система керування;
- готовий для просування магазин;
- веб-сайт, адаптований для мобільних пристроїв;
- можливість доопрацювання та редагування.
Щоб досягти своєї мети та створити успішний інтернет-магазин канцелярських товарів, зателефонуйте нам , напишіть на e-mail або запитайте у месенджерах.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5