Інтернет-магазин квітів та садових рослин: як створити

Завдяки розвитку логістики купівля квітів та садових рослин в інтернеті більше не видається проблемою. Онлайн-магазини щодня та в стислий термін відправляють споживачам мільйони кольорів. Кожен п’ятий європейський користувач хоч раз замовляв на сайтах флористів квіти і рослини. З 2017 по 2025 рік онлайн-продаж квітів подвоївся. Розповідаємо, як створити інтернет-магазин квітів та садових рослин, який стане ефективним інструментом онлайн-продажів.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №1

Сайт для Plantada

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 253149

Огляд перспективності онлайн-ринку кольорів

У порівнянні з бурхливо розвиваються сегментами e-commerce, такими як меблеві та спортивні магазини, продавці квітів поки що відстають. Проте статистичні дані показують, що цей ринок має великий потенціал. Вже у 2017 році частка онлайн-продажів квітів та рослин становила €880 млн., або 41% ринку. Експерти компанії Pro-Consulting стверджують, що головними трендами квіткового онлайн-ринку України стане збільшення частки квітів у горщиках на тлі зростання загального обсягу та поява новачків, які зможуть скласти конкуренцію флагманам галузі. Додатковими драйверами ринку називають зростання затребуваності послуг флористів та зміну звичок: раніше квіти купували в основному до свят та дня народження, то тепер вони стають знаком уваги, яку можна надавати без прив’язки до дати.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №2

Сайт для Floresty

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 181612

Свій інтернет- магазин vs продаж на маркетплейсах Розетка та Пром

2020 року в Україні відкрився перший маркетплейс квітів Buket.net. Творці торгового майданчика гарантують продавцям реєстрацію до 30 хвилин, інструменти аналітики, функціональний інтерфейс та рекламну підтримку, покупцям — широкий вибір кольорів та виробів флористів, «класні ціни та справжній людський сервіс». Що ефективніше — продавати квіти та садові рослини у власному інтернет-магазині чи скористатися послугами маркетплейсу? На користь маркетплейсу кажуть такі плюси:

  • ви можете продавати продукцію одразу після реєстрації на майданчику;
  • ви отримуєте доступ до всієї аудиторії маркетплейсу та готовий торговий інструмент без витрат на створення сайту;
  • функціонал майданчика дозволяє продавати товари без додаткових налаштувань;
  • не потрібно вкладати фінанси в хостинг та інтернет-просування;

При цьому ви зіткнетеся з гострою конкуренцією з іншими продавцями сегменту та диктатом із боку майданчика. За кожну квітку, яку ви продасте на маркетплейсі, доведеться заплатити комісію. Крім того, взаємодія з покупцями буде можлива лише в рамках майданчика. Буде складно також підвищити впізнаваність бренду.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №3

Сайт для Greens

ДИВІТЬСЯ САЙТЗ ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 213738

7 must-have сторінок інтернет-магазину

Щоб сторінки веб-сайту магазину виконували свої завдання, вони повинні містити певні елементи. Крім того, є елементи дизайну, які, як правило, закріплені на всіх сторінках сайту. Це:

  • хедер — панель у верхній частині сайту з логотипом та слоганом компанії, контактними даними, рядком пошуку, кошиком, кнопками реєстрації та входу в обліковий запис, а також іншими елементами;
  • футер – нижня панель з блоками соцмереж та розділами «Про компанію», «Допомога», «Правова інформація»;
  • лівий сайдбар – ліва панель сайту з каталогом товару та додатковою інформацією.

Головна сторінка — вона має зацікавити покупця та переконати його залишитися на сайті. Обов’язкові елементи головної сторінки інтернет-магазину квітів – банери або слайдери, блоки товарів з позначками “Акція”, “Хіт сезону”, “Розпродаж”, короткий блок тексту та посилання на найважливіші розділи. Завдання Каталогу товарів – допомогти відвідувачеві обрати потрібний продукт. У каталозі представлені всі товари, які поєднуються за логічними та зрозумілими ознаками: найменуванням, зрізані та живі квіти, садові рослини, монобукети та мікси, за забарвленням, за способом оформлення, за призначенням та країною походження. Також можна створити категорії залежно від того, кому дарують квіти та яке враження вони створюють. Картки товарів надають інформацію про товар, його ціну та характеристики. До Кошика потрапляють усі товари, які відібрав покупець. Завдання сторінки – дати покупцеві можливість перевірити товар і за необхідності відкоригувати його кількість. На сторінці оформлення замовлення покупці завершують покупку, оплачують товари та вибирають зручний спосіб доставки.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №4

Сайт для Flower

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53337

8 головних елементів квіткового онлайн-магазину

Завдання інтернет-магазину – продавати. Весь функціонал заточують на продаж. Процес продажу ґрунтується на взаємодії з покупцями, тому саме функції комунікації сайту електронної торгівлі та користувача мають першорядне значення. До них відносяться:

  1. Secure Sockets Layer – протокол, який забезпечує безпечний обмін даними та виступає гарантією збереження даних кредитних карток покупців.
  2. Google SSL – сертифікат, який підтверджує конфіденційність передачі особистої інформації.
  3. CTA , або заклик до дії має бути присутнім на кожній сторінці. Цілі CTA – розігріти інтерес покупця та підштовхнути його до покупки.
  4. Доставка товару , терміни та ціна – ключовий фактор вибору для багатьох покупців. Одні хочуть отримати квіти якнайшвидше, іншим потрібна доставка на певну дату, для третіх важлива безкоштовна доставка. Умови доставки мають бути прозорими, а терміни реальними. Найкраще рішення — календар, у якому покупець сам обирає дату та час.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №5

Сайт для Floraweed

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 206503

  1. Кошик для покупок. Покупці не люблять заповнювати форми. Звільніть їх від необхідності заповнювати зайві вікна. Після завершення покупки запропонуйте створити обліковий запис, щоб наступного разу користувачі могли купувати один клік.
  2. Пошук та навігація. Щоб купити товар, потрібно його знайти та обрати. Забезпечте пошук за найменуваннями товару та ключовими словами. Додайте функцію виправлення помилок, які допускають покупці під час написання запиту.
  3. Запитання-відповідь (FAQ). У покупців часто виникають питання та сумніви. Зберіть найпоширеніші з них окремому розділі.
  4. Блог про квіти та декоративні рослини приваблює покупців і «подобається» пошуковим системам. Розмістіть статті про догляд за квітами, розкажіть цікаві «квіткові» історії та факти. Порадьте, як вибрати квіти для певних випадків, як довше зберегти букет або зробити з нього ікебан.

Ваше завдання – створити зручний, красивий та безпечний веб-сайт. Відмова від цих функцій рівнозначна втраті десятків покупців.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №6

Сайт для Floraweed

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 206503

Особливості оформлення квіткової картки на сайті

Картки товару — сторінки веб-сайту з детальними описами продуктів та функціональними елементами, такими як кнопка «Купити», «Додати до кошика», «Схожі товари», вибір кольору, розміру та інші. Дизайн картки розробляють з урахуванням знань у психології та маркетингу:

  • інформацію розміщують у певній послідовності, що відповідає траєкторії руху погляду покупця – зліва направо від верхнього лівого кута;
  • основну фотографію кольорів розміщують у лівій частині картки, над нею або праворуч від найменування;
  • майже всі квіти доступні в різних кольорах – додайте на картку функцію вибору кольору;
  • виділіть розміром ціну – поряд із зображенням та найменування ключовий елемент карти;
  • якщо товар продається за акційною ціною, зазначте розмір економії;
  • дайте покупцям можливість писати відгуки та оцінювати квіти та якість послуг шляхом виставлення рейтингу;
  • додайте посилання на відгуки – думка інших покупців може відіграти вирішальну роль при покупці;
  • розмістіть на картці додаткову інформацію: умови доставки та розстрочки.

Психологи стверджують, що натискання кнопки «Купити» та «Додати в кошик» — найбажаніша дія покупця на сторінці. Їх виділяють розміром та яскравим контрастним кольором, найчастіше зеленим – кольором грошей, безпеки та довіри. Компанія Amazon багато років розміщувала біля кнопки «Додати в кошик» пояснення «Купувати у нас безпечно» з посиланням на сторінку гарантій. Люди хочуть купувати безпечно – ви також можете використати цю стратегію.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №7

Сайт для EcoPlant

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 177503

7 трендів у дизайні: як оформити сайт квіткового магазину

Один із факторів підвищення конкурентоспроможності — оновлення дизайну інтернет-магазину чи створення нового, але з урахуванням модних тенденцій. Зібрали 7 ключових трендів у веб-дизайні: Колір 2022 року. Щороку приносить найпопулярніший колір. 2018 року це був сталевий сірий, 2019 — темно-рожевий. Кольором 2020 року був м’ятно-зелений. Інститут кольору Pantone назвав кольором 2022 року динамічний синій з фіолетово-червоним підтоном як символ злиття фізичного та цифрового життя. Very Peri – чудовий варіант фірмового кольору для флористів. Крім того, він поєднується з безліччю інших кольорів та відтінків. Інтерактивні веб-сайти. Інтерактивними елементами взаємодії називають кнопки заклику до дії, які змінюють колір, коли користувач наводить на них курсор, кнопку меню, яка обертається при виборі, та зображення, які виводять повідомлення, якщо навести курсор.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №8

Сайт для Gardenzen

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 87269

Топ помилок у розробці онлайн-магазину

Інтернет-магазини квітів і садових рослин належать до сайтів, де роль візуалу виходить на перше місце. Ваші продажі залежать від того, як ви покажете весільний букет або золотистий ялівець, чи зможете викликати емоцію. Ключовою помилкою в дизайні вашого онлайн магазину може стати зневага якістю фотографій та візуальним оформленням сайту загалом. Також небезпечно для репутації та залучення нових клієнтів зловживання візуальними елементами. Надмірно насичені зображення, різка палітра кольору сайту, надлишок анімації розсіюють увагу і відволікають від важливих елементів. Ще одна суттєва помилка – забувати про SEO.

Бажаєте, щоб сайт вашого квіткового магазину був у «топі» пошуку, і покупці бачили його на першій сторінці видачі — зверніться за допомогою до веб-експертів.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №9

Сайт для Organic Plants

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 210791

Найкрасивіші композиції, найсвіжіші квіти, найкраща доставка: топ квіткових онлайн-магазинів

Журналістка та письменниця Dorie Chevlen спільно з популярним блогером Alex Arpaia за завданням редакції газети The New York Times вивчили дев’ять топових онлайн-магазинів кольорів та оцінили їх за такими критеріями:

  • Краса. Вивчали класичні та сучасні аранжування, оцінювали свіжість, знижували бали за передчасне в’янення, пошкодження кольорів та надлишок наповнювачів.
  • Процес замовлення. Віддавали пріоритет чистими та сучасними веб-сайтами, в яких легко орієнтуватися.
  • Доставка. Відбирали магазини, які могли виконувати постачання того ж чи наступного дня.
  • Упаковка. Віддавали перевагу кольорам у незвичайній упаковці та красивій коробці.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №10

Сайт для Phuler

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 9333

З дев’яти компаній найкрасивіші та найцікавіші квіткові композиції пропонує UrbanStems. Два протестовані букети: The Macchiato і The Catalina були найбільш привабливими і залишалися свіжими довше, ніж багато дорожчих букетів. Веб-сайт містить зручну навігацію, фільтри спрощують вибір за категоріями ціна, колір та подія. Додатково можна придбати вазу, цукерки, шоколад та свічки. На сайті можна ознайомитись із «рецептом» кожного букета. Це корисно, якщо замовник знає улюблену квітку одержувача або просто хоче дізнатися більше про квіти. Термін доставки залежать від того, куди йде і як доставляється букет, але не перевищують двох днів. Ще один плюс UrbanStems – підтримка клієнтів. Магазин швидко відповідає на електронні листи та дзвінки, причому клієнти спілкуються не з ботом, а живою людиною. Квіткові композиції, які пропонує Costco, помітно дешевші за пропозиції інших магазинів. Головна сторінка виглядає так само стильно, як весь веб-сайт. При цьому на ній легко орієнтуватися: ви можете вибрати такі категорії, як «Троянди», «Букети», «Композиції», «Випадки» та інші. Зробити замовлення на сайті можна швидко та просто, а доставлені квіти були свіжими та простояли тиждень.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №11

Сайт для Conifer

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 87167

Вартість розробки інтернет-магазину квітів та садових рослин

Вартість створення онлайн магазину залежить від кількох факторів: чи влаштує вас сайт на шаблоні, чи хочете отримати індивідуальне рішення? Скільки категорій, товарних позицій та іншого контенту потрібно, яку частину роботи доручите дизайнерам, що зможете зробити самі? Ціна розробки інтернет магазину « під ключ » складається з:

  • вартість підготовки технічного завдання;
  • вартості дизайну, верстки та програмування сайту;
  • вартості заповнення контентом.

Якщо під час розробки сайту замовнику будуть потрібні консультації, їх вартість обговорюється додатково. Розробка інтернет магазину «з нуля» на готовому шаблоні з невеликою кількістю розділів без складної фільтрації товарних позицій, інтеграцій із сервісами доставки та платіжними системами обійдеться замовнику у суму від 25 до 70 тис. грн. гривень. Ціна індивідуального рішення з великим каталогом, повним функціоналом та набором інтеграцій перевищує 80 тис. гривень.

Сайт для інтернет магазину квітів та садових рослин №12

Сайт для Gardcro

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 207233

Створення інтернет-магазину під ключ у веб-студії iFish

Заощаджуйте на оренді та торговому персоналі — для онлайн-продажів підходить будь-який обладнаний склад та «робочі майданчики» замість вишколених дорогих консультантів. Крім того, онлайн-магазини не обмежені площею приміщення, розміщенням магазину та робочим часом. Пропонуйте клієнтам широкий асортимент кольорів та продавайте їх по всій країні та за кордон 24/7. Бажаєте продавати квіти в інтернеті, але не знаєте, з чого почати та як розробити квітковий онлайн-магазин? Зв’яжіться з нами , щоб обговорити свій проект та бізнес-цілі.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved