Зміст
Рітейл одягу та взуття – висококонкурентний бізнес. Щоб виділитися серед конкурентів, залучити клієнтів, сформувати у них лояльність та утримати, потрібно відповідати трендам та очікуванням сучасного споживача. Можливість замовляти продукцію бренду онлайн — одна з умов виживання на ринку. Про перспективи та переваги продажу взуття в інтернеті, а також про те, як створити актуальний онлайн-магазин для ефективних продажів, розповіли експерти веб-студії iFish, фахівці у створенні та розробці сайтів у Дніпрі, Києві, Одесі та загалом по Україні.
Рішення для інтернет магазину взуття №1
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 82793
Огляд перспективності ніші
У 2024 році частка e-commerce склала 14% від загального обсягу роздрібного сегменту. На 2025 рік уже прогнозують показник 22%. Споживачі опановують нові моделі покупок. В індустрії моди США eCommerce досягла рекордних 30% усіх продажів. Це кожна третя покупка, і найближчими роками частка онлайн-продажів зростатиме. Згідно з прогнозами, до 2030 року світовий продаж взуття та одягу зросте на 74% до $3,3 трлн. Конкуренція в онлайні змушує продавців шукати нові канали збуту. Ставку роблять на мілініалів та «зети», які, за даними компанії KPMG, витрачають на онлайн-шопінг близько шести годин на тиждень. Інтернет-ринок України, хоч і із затримкою, слідує курсом світових трендів. 2024 року український фешн потіснив традиційних лідерів електронної торгівлі — побутову техніку та гаджети. При цьому частка онлайн-продажів у модному рітейлі становить лише 4,5%.
Ця цифра підтверджує думку експертів, що взуттєві інтернет-магазини — перспективний напрямок бізнесу.
Рішення для інтернет магазину взуття №2
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 108076
Навіщо вашому бізнесу інтернет-магазин взуття
Онлайн-магазин – це сегмент продажів, який не обмежують географічні та часові рамки. Він мінімізує витрати на утримання приміщень, зарплати персоналу та зберігання товарних запасів. Наявність інтернет-магазину дозволяє розширювати асортимент основної та супутньої груп. А інтегрувавши в онлайн-магазин CRM-систему, ви отримаєте доступ до аналітики продажу та аналізу товарних запасів. Робота інтернет магазину, як і будь-якого комерційного підприємства, пов’язана з ризиками та можливістю невдачі. Щоб ви звели їх до мінімуму, експерти веб-студії iFish приготували гайд зі створення ефективного онлайн-магазину взуттєвого.
Рішення для інтернет магазину взуття №3
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 230414
Як вибрати доменне ім’я онлайн для магазину взуття
Вибір доменного імені — один із важливих та непростих етапів у розробці онлайн-магазину. Враховуючи кількість зареєстрованих доменів, вибрати щось коротке, що запам’ятовується та релевантне досить складно. Є кілька правил підбору доменного імені:
- для бізнесу найкращий TLD (домен верхнього рівня) — .com, проте також можна використовувати .ua та .com.ua, якщо плануєте продавати лише на території України;
- Вдалим вибором буде доменне ім’я з піддоменом .shop і .store.
- використовуйте в домені торгову марку та/або ключові слова, такі як “shoes”;
- уникайте використання в домені більш ніж трьох слів та 18 символів;
- виберіть домен, який легко набрати, прочитати та вимовити;
- відмовтеся від цифр, дефісів та складних поєднань літер.
Якщо не вдається придумати простий домен, що запам’ятовується — використовуйте Shopify’s Business Name Generator або зверніться до фахівців.
Рішення для інтернет магазину взуття №4
Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 112220
6 must-have функцій онлайн-магазину взуття
Інтернет-магазин взуття є інструментом з набором функцій, більшість з яких можна побачити на інших сайтах електронної торгівлі. Це опції, які дозволяють підібрати та купити потрібну модель, вибрати варіанти оплати та доставки, відкласти взуття у wishlist та порівняти різні моделі. Продаж взуття в інтернеті має декілька ключових рис. Якщо хочете продавати більше, отримати постійних покупців та звести до мінімуму кількість повернень, додайте на сайті такі функції: Пошук та фільтрація за розміром Після вибору моделі розмір – найважливіший параметр пошуку. Покажіть покупцям реальні розміри у зрозумілих вимірах, а також опублікуйте таблицю розмірів у міжнародному та локальному форматах. Додати фільтр за розміром. Високоякісні фотографії на білому тлі, що відображають реальний колір взуття та показують його з різних ракурсів, включаючи підошву та важливі деталі: орнаменти, шви та склеювання. Найкращий варіант – можливість перегляду взуття на 360 градусів. Доступні кольори взуття Багато моделей взуття виробляються в кількох кольорах – проінформуйте покупців про доступні варіанти. Рекомендації щодо товарів Інтелектуальна система рекомендацій щодо продуктів допоможе знаходити схожі варіанти взуття на ті, які вибрав користувач, та запропонує йому альтернативи та додаткові товари. Короткий опис та параметри продукції Вибір взуття та рішення про купівлю стануть набагато простішими, якщо користувачам буде доступна інформація про найважливіші параметри товару. У разі спортивного взуття це буде призначення — для бігу, баскетболу, футболу, кольору та назви колекції. Для повсякденного взуття це: матеріал, сезон, назва колекції та колір. Спеціальні пропозиції, розпродажі та колекції Нові колекції, розпродажі старих та сезонних колекцій – важлива складова взуттєвого бізнесу. Введіть розділи зі спеціальними пропозиціями та новинками. Розробка функціоналу взуттєвого інтернет-магазину – складний та трудомісткий процес, який відрізняється залежно від специфіки бізнесу. Довірте його створення фахівцям iFish. Вже понад 13 років ми розробляємо інтернет-магазини для компаній у різних галузях. У портфоліо веб-студії понад 300 робіт. Бажаєте дізнатися більше? Тут ми зібрали останні роботи, якими пишаємось.
Рішення для інтернет магазину взуття №5
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 34692
CMS для інтернет-магазину взуття: Shopify vs WordPress
Shopify – конструктор, який розробляли для сайтів eCommerce. Не обов’язково бути просунутим користувачем, щоб створити на Shopify магазин – потрібно лише розібратися в налаштуваннях. Серед мінусів платформи – якщо ви не володієте програмуванням, доведеться обмежитися базовим дизайном та функціоналом. WordPress – універсальна платформа управління контентом, яку сьогодні використовує третина інтернету. Для створення комерційних веб-сайтів WordPress доповнюють розширенням WooCommerce. Порівняли платформи за основними показниками:
- Особливості застосування. Shopify – функціонал орієнтований на eCommerce, обмежені можливості редагування. WordPress має простий інтерфейс редагування сайту, але налаштування помітно складніше.
- Шаблони. Shopify – 9 безкоштовних та 64 преміальних. Є можливість використовувати шаблони із сторонніх ресурсів. WordPress – тисячі фірмових та сторонніх шаблонів.
- Продуктивність. Shopify – середня. WordPress залежить від хостинг-провайдера.
Може здатися, що Shopify з 3 планами і ціною від $29 до $299 на місяць – дороге рішення для онлайн-магазину. Однак навіть базова версія включає широкий набір інструментів та безкоштовний хостинг. Нестача початкового плану — комісія 2,9% + $0,3 за кожну транзакцію. Використання WordPress безкоштовне, але доведеться щорічно доплачувати $35–3000 за хостинг, крім того — більшу частину розширень.
Рішення для інтернет магазину взуття №6
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 229998
Правила оформлення карток товарів взуттєвого онлайн-магазину
Картка товару – все, що користувач бачить на сторінці продукту. Це опис та характеристика продукту, зображення, рейтинги, порівняння з аналогами та кнопки заклику до дії (CTA). Правильно оформлена картка дає користувачеві всю важливу інформацію, привертає та утримує його увагу. Слабка – відправляє його до конкурента. Основні правила заповнення карток товарів:
- Обсяг інформації. Приблизний обсяг тексту – 500–1000 знаків. Для взуття опис включає дані про призначення, стиль, колір, розміри, види матеріалів верху, внутрішньої частини, устілки та підошви, інформацію про наявність цієї моделі в інших кольорах.
- Вимоги до текстів: інформативність, грамотність та оптимізація під пошукові системи.
- Фото та відео. Якісні зображення та відеоролики відіграють ключове значення для рішення про покупку.
- Кнопки заклику до дії. Вони мають виділятися та привертати увагу. Додати яскраві, контрастні кнопки «Купити» та «Додати в кошик» на сторінці товару.
Для більшої зручності розробіть шлях до товару через категорії та підкатегорії. Це дозволить покупцям без зайвих зусиль повертатися до потрібного розділу сайту. Не менш важливими елементами картки є відгуки та рейтинги, подібні товари, список бажань та кнопка «Поділитися в соцмережах».
Рішення для інтернет магазину взуття №7
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 98599
Топ помилок у розробці інтернет-магазину, які «вбивають» конверсію
Онлайн-магазин взуття працює цілодобово та без вихідних. Однак навіть одна помилка в його дизайні чи функціоналі може відштовхнути покупців та знизити кількість покупок. При створенні та редизайні сайту намагайтеся уникати таких помилок:
- відсутність контактної інформації;
- неповний опис товару;
- обмежений вибір варіантів оплати;
- низька швидкість завантаження сайту;
- заплутана навігація;
- обов’язкова реєстрація перед покупкою.
Крім того, важливо розробити дизайн, який буде актуальним і за 10 років. Оптимально використовувати фірмові кольори, шрифти та графічні елементи – це підвищить впізнаваність вашого бренду взуття.
Рішення для інтернет магазину взуття №8
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 4996
Приклади інтернет-магазинів у взуттєвій сфері
В інтернет-магазині ви не можете приміряти взуття. Тому важливо створити відчуття присутності в магазині. Подивіться, як це зробили дизайнери найкращих взуттєвих сайтів. Zappos.com «Золотий стандарт» у дизайні взуттєвих інтернет-магазинів. Це мінімалістичний та зручний сайт з відеороликами, якісними фото, докладними описами продуктів та зручною навігацією. У дизайні переважають світлі відтінки та прості, читальні шрифти. Ninewest.com Nine West – популярний бренд стильного, зручного та недорогого взуття. Творці наголошують на виборі за розміром — банер «Купуйте за розміром» займає помітне місце на головній сторінці. Дизайн сайту мінімальний, але доповнений фото яскравих моделей взуття. Sneakerhead.com Зразок сайту з дизайном, орієнтованим на молоду аудиторію. Оформлений у темних відтінках та градієнтах сірого. Знижену вартість товарів та кнопки CTA виробник оформляє у яскравому помаранчевому відтінку, який відмінно виділяється на чорному тлі. Hvoya.ua Інтернет-магазин взуття та сумок українського бренду HVÓYA оформлений у світлих відтінках з атмосферними фото із зернистим ефектом. На сайті доступні розділи New, Shoes, Bags, Sale, контактна інформація та кошик. В окремому розділі Stories можна почитати про створення нових колекцій або окремих моделей бренду. Наприклад, лінійка VYAZANI. POVYAZANI присвячена українській спадщині та ремеслу, таланту та дарунку людей, які тут народилися та виросли. У колекцію увійшли дві моделі: “Merezhyvni” – мереживні балетки крише і “Lychaky” – конопляні “лапті” з керамічними птахами ручної роботи. Колір взуття, як і використана пряжа – натуральні: льон, коноплі та бавовна природних відтінків. Загалом на кожну модель майстра витрачають близько 25 годин ручної праці.
Рішення для інтернет магазину взуття №9
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 13745
Вартість розробки інтернет-магазину взуття « під ключ »
Скільки коштує сайт? На вартість сайту впливають рівень компанії-розробника, кваліфікація та досвід фахівців, складність та унікальність дизайну, функціонал, кількість контенту, елементів та сторінок. Розробка невеликого магазину на шаблоні з обмеженим асортиментом та набором функцій коштуватиме близько $1500–2000. Ціна шаблонного рішення із доопрацюванням функціоналу — до $4000. Якщо потрібно підігнати дизайн під ваш фірмовий стиль, то можлива доплата $500. Ціна інтернет-магазину з індивідуальним дизайном та розширеним функціоналом — $7000–7500, а індивідуальна розробка з нуля може сягати понад $10 тисяч.
Рішення для інтернет магазину взуття №10
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 9285
Яку інформацію варто підготувати для розробки магазину
Надайте розробникам логотип магазину у високій якості або опишіть, як він має виглядати. Назвіть переваги у кольоровій гамі логотипу та сайту. Надайте інформацію про цільову аудиторію та назвіть категорію взуття. Повідомте, чи це буде колекція брендів, чи магазин буде монобрендовим, а асортимент — універсальним, або однієї категорії. Надішліть фотографії та відео взуття, щоб дизайнер міг підібрати оптимальний колір тла та пропорції зображень. Повідомте, якщо у вас є огляди моделей 360 °. Можна також підготувати список референсів – сайтів у ніші вашого бізнесу, які подобаються вам за дизайном та наповненням найбільше.
Рішення для інтернет магазину взуття №11
ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 216305
Створення інтернет-магазину «під ключ» у веб-студії iFish
Фахівці веб-студії iFish за 13 років роботи в Інтернеті створили понад 300 магазинів , у тому числі онлайн-магазин преміального взуття. Ми розробили сучасний стильний дизайн та адаптивну верстку для всіх видів пристроїв. Зв’яжіться з нами , щоб обговорити ціль та особливості створення онлайн-магазину, дізнатися вартість та обговорити терміни розробки. Заробляйте більше і досягайте цілей із продажу з iFish!
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5