Зміст
Електронна торгівля покриттям для підлоги є вигідною справою, хоч і висококонкурентною. Ця продукція користується популярністю та приносить стабільний дохід. При цьому, щоб відкрити звичайний магазин, потрібні значні вкладення (оренда приміщення, ремонт, закупівля матеріалів, підбір персоналу), а ось створення інтернет-магазину покриття для підлоги вимагає менших витрат. Але щоб онлайн-платформа продавала, необхідно зробити її привабливою та зручною для користувачів, не такою як у конкурентів, оптимізованої під пошукові системи та відповідною до потреб цільової аудиторії. Для цього слід ретельно продумати функціонал, структуру та розробити унікальний дизайн. Про особливості створення інтернет-магазину виробів для підлоги розповімо у цій статті.
Інтернет магазин Moko №1
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 1601
Перспективність ринку підлогових покриттів
Більшість споживачів шукають покриття для підлоги в інтернеті, коли планують ремонт або будівництво. Зростання на цьому ринку відбувається переважно за рахунок ламінату, адже він має доступну ціну та відмінні експлуатаційні характеристики. Але попит спостерігається і на паркет, лінолеум, терасну дошку та інші матеріали. Сьогодні в Україні економічний спад, знижується купівельна спроможність, доступність іпотечного та споживчого кредитування. Тому продаж покриття для підлоги малими партіями не принесе значних фінансових результатів. У той же час, така ситуація не буде постійною, та й після перемоги у війні розпочнеться період інтенсивної забудови та відновлення житлової та комерційної нерухомості. А незалежно від типу приміщення, потрібні будуть покриття для підлоги. При цьому, якщо ви орієнтуватиметеся на B2B сферу та державні замовлення облаштування не тільки квартир та будинків, а й дитячих майданчиків, офісних центрів, торгово-розважальних комплексів, басейнів, фітнес-центрів, танцювальних студій, літніх терас кафе та ресторанів, перспектив у вашого бізнесу з’явиться більше. Також можна продавати покриття для підлоги закордонним компаніям великими партіями. Зараз відбувається будівництво житла для вимушених переселенців, тому існує потреба у оздоблювальних матеріалах для підлоги. Крім того, ви можете спеціалізуватись на продажу суміжних продуктів: настінних покриттів, МДФ та ХДФ-плит, вагонок, дерев’яних опор. Це розширить вашу цільову аудиторію.
Інтернет магазин Lesro №2
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 2101
Переваги інтернет-магазину для продажу покриття для підлоги
Відкриття інтернет-магазину облицювальних матеріалів для підлоги може мати дві причини: запуск нового бізнесу або створення онлайн-представництва вже існуючого. У першому випадку плюси полягають у тому, що старт бізнесу можливий із мінімальними фінансовими вкладеннями. Адже немає потреби платити за оренду офісу та складу. Торгові онлайн-майданчики доставляють товари будь-куди. А типовий дистриб’ютор або виробник покриття для підлоги не налаштований на доставку додому або повернення товару. Тому ваш інтернет-магазин може стати проміжним пунктом зв’язку. При цьому необов’язково складувати товар у себе. Можна працювати за системою дропшипінг.
Завдяки інтернет-магазину у вас буде каталог продуктів, який, по суті, є демонстраційним залом підлогових покриттів, відкритим цілодобово і без вихідних.
Крім того, e-commerce дозволяє продавати за межами вашого регіону, тому у вас з’являється шанс на розширення клієнтської бази, збільшення кількості замовлень і стабільне зростання компанії. Для багатьох підприємців створення інтернет-представництва може здатися надто складним чи ризикованим. Але є багато вагомих причин почати продавати вироби для підлоги онлайн. Переваги інтернет-магазину:
- Ваші товари доступні 24/7.
- Ви покращуєте імідж компанії.
- Підвищуєте рівень підтримки клієнтів за допомогою електронних технологій.
- Налаштовуєте сайт самостійно (якщо є знання та досвід), за допомогою фрілансера або команди професіоналів веб-студії.
- У вас з’являється ширша аудиторія.
- Ви можете працювати з будь-якої точки світу.
- Вам не потрібний широкий штат працівників.
- Ви зможете швидше оформляти та доставляти замовлення завдяки автоматизації бізнес-процесів.
- У вас будуть нові канали реклами.
Неважливо, відкриваєте новий бізнес або запускаєте онлайн-версію вже існуючого, інтернет-магазин підлогових покриттів – це оптимальний варіант для заробітку в сфері e-commerce.
Інтернет магазин Fixture №3
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC04
Чому важливе доменне ім’я та хостинг
Щоб не допустити помилок із самого початку, правильно підберіть домен та хостинг. Без них не існуватиме жодний онлайн-ресурс. Домен складається з імені та зони. Ім’я формується за такими принципами:
- відповідає назві компанії чи ніші;
- має ключові слова;
- є коротким, зрозумілим, що легко вимовляється, запам’ятовується;
- має бути унікальним.
Коли ви підберете ім’я, перевірте його на доступність. Якщо вона ніким не використовується, реєструйте. Можете також відразу ж зареєструвати схожі з вашою назвою. Тоді вони служитимуть посиланнями на ваш офіційний сайт, а недобросовісні конкуренти не зможуть скористатися вашим ім’ям та видати себе за вас. Доменна зона підбирається з урахуванням того, де планується продавати покриття для підлоги. Продукцію можна пропонувати у певному місті чи регіоні, використовуючи «dp», «lviv.ua», «od» та ін., по всій країні чи за кордоном. Тоді підійдуть домени із закінченням: “.ua”, “.com” або “.pl”, “.us” і т.д. Якщо хочете виділитися на тлі конкурентів, виберіть унікальні закінчення на тему, наприклад, «.svitparkety», «.hatalaminaty», «.vsenapol». Хостинг підбирається з урахуванням навантажень на мережу. Тому не рекомендуємо підключати безкоштовний або shared-hosting. Вони підійдуть для невеликих інтернет-проектів. Більш дорогі – це Virtual dedicated, Dedicated та Colocation (від 20-100 $ на місяць). Фіксованої ціни немає тільки у хмарного сервера, тому що користувач платить за ресурси, які використовував, а не за всі переваги цього варіанту. До того ж, ви можете самостійно налаштувати необхідні для бізнесу покриття для підлоги параметри, використовувати будь-яку операційну систему і не турбується про витік даних. Вибирайте того хостера, який пропонує тестовий період, так ви зможете переконатися в потужності Cloud-hosting, подивитися на рівень чуйності служби підтримки та вирішити, чи підходить вам цей варіант за параметрами та обслуговуванням. Також прочитайте відгуки. Оптимальне рішення – замовити послугу в однієї компанії, яка пропонує і хостинг, і домен, і сертифікат SSL.
Продаж покриття для підлоги в інтернет-магазині або на маркетплейсі – що краще?
Маркетплейс – це величезні торгові платформи, на яких розміщують свої пропозиції сотні компаній та приватних осіб. Можна вибрати для торгівлі Розетку, Пром, Касту чи інші майданчики та більше не турбуватися про те, як залучити клієнтів. Адже вони забезпечують постійний потік споживачів. Але в роботі з ними є нюанси, які змушують задуматися про вибір між вкладенням грошей у розвиток власного інтернет-магазину та розміщенням товарів для продажу лише на спеціальних платформах. Так, прихід на Розетку, Пром, Касту, Bigl.ua, ПриватМаркет пов’язаний із певними умовами, які маркетплейс ставить перед продавцями. Ті, хто хоче розміститися на Rozetka, може бути неприємно здивований тим, що доведеться вигадати нову назву для своєї компанії. На Prom.ua може знадобитися допомога фахівця, щоб розібратися в панелі керування, оскільки вона складна для новачка. Каста, Bigl.ua, ПриватМаркет також мають свої умови та тарифи. Уважно вивчіть їх, перш ніж вирішити, який маркетплейс для продажу вибрати. Однак, врахуйте, якщо ви хочете розвивати свій бренд, зміцнювати репутацію, створювати базу постійних клієнтів, такі масові платформи не для вас. Покупець не зможе запам’ятати одну компанію, коли перед ним сотні схожих пропозицій від інших продавців. Тому для успішного ведення бізнесу потрібно розробити власний інтернет-магазин покриттів для підлоги і не забувати про його просування.
Інтернет магазин Flo №3
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58116
Структура інтернет-магазину підлогових покриттів
Класична структура будь-якого інтернет-магазину – деревоподібна. Головний розділ – це каталог, що містить товари, поділені на категорії та підкатегорії. Наприклад, для покриття для підлоги це можуть бути розділи: лінолеум, ковролін, ламінат, паркетна дошка, терасна дошка, спортивне покриття, вінілова плитка та ін. Також слід зробити сегментацію за виробниками, країнами, декорами/колекціями. Непогано, якщо назви розділів будуть у вигляді ключових запитів, наприклад «Покриття для кухні підлоги», «Підлога для ванни», «Тепла обробка для підлоги» і т.п. Вони мають звучати просто та зрозуміло. Основні розділи та блоки інтернет-магазину:
- головна сторінка;
- каталог;
- блог;
- оплата та доставка;
- про нас;
- відповіді поширені питання;
- контакти;
- акції/розпродажі.
У структурі інтернет-магазину обов’язково має бути меню. Воно може знаходитися збоку у вигляді спливаючого вікна, вкладки, що окремо відкривається. Також важливий блог із корисними статтями на тему вибору матеріалів для підлоги та догляду за різними видами покриттів, оглядами новинок, трендами, рейтингами, порадами та лайфхаками, нюансами установки. На головній сторінці слід розмістити інформацію про компанію, переваги продукції, хіти продажів, акції та новинки. Службові сторінки – доставка, оплата, контакти, гарантії, FAQ – не належать безпосередньо до товару, але також важливі. Адже ця інформація потрібна споживачам для здійснення покупки. А щоб вони швидше дізнавалися, що хочуть, і не дратувалися, ці блоки мають бути на увазі.
Інтернет магазин Furnis №3
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — OPC02
Обов’язковий функціонал інтернет-магазину підлогових покриттів
Опції інтернет-магазину потрібні для приємного для відвідувачів перебування на сторінках та зрозумілої навігації. Обов’язкові функції не лише полегшують пошук товарів та спрощують процес оформлення замовлення, але й роблять сайт сучасним, комфортним та легко керованим. Функції для інтернет-магазину:
- мобільна версія;
- рядок пошуку;
- фільтри та сортування;
- різні списки: “Вас може зацікавити”, “З цим купують”, “Схожі товари”;
- список бажань;
- порівняння товарів;
- перехід на соцмережі;
- форми зворотного зв’язку та оформлення замовлення;
- онлайн-чат;
- платіжні системи;
- поштові послуги;
- пошук по офлайн-магазину, якщо є;
- кошик чи особистий кабінет;
- калькулятор розрахунку вартості.
Наявність зручного функціоналу дозволяє легко вибрати необхідне, швидко оплатити та отримати товар, а також підвищує лояльність аудиторії, що, у свою чергу, сприяє збільшенню кількості замовлень та розширенню бази клієнтів.
Як вибрати CMS для інтернет-магазину підлогових покриттів
Існує кілька систем керування контентом, які підходять для створення інтернет-магазину будь-якого типу. Кожна з них має свої плюси та мінуси, які необхідно враховувати при виборі оптимального для свого бізнесу варіанту. Види CMS для інтернет-магазину :
- 1С-Бітрікс . Немає безкоштовних версій, а ціна залежить від ліцензії. Це спеціалізований коробковий продукт для електронної торгівлі. Плюси: висока безпека транзакцій та даних, продуктивність, інтеграція з 1С та BAS. Базовий набір має каталог, картки товарів, кошик, розумний фільтр, рекламні банери, контакти, форму замовлення. Усі необхідні функції доведеться докуповувати окремо.
- OpenCart . Поширюється безкоштовно і легко знайти розробника. Додаткові функції можна отримати із застосуванням шаблонів та модулів. Є стандартний комплект блоків для інтернет-магазину. CMS має велику спільноту, де ви можете отримати всю необхідну інформацію щодо встановлення, налаштування та підтримки. А розпочинати роботу можна відразу після установки.
- WordPress – безкоштовна система, але працює як інтернет-магазин лише у поєднанні з плагіном WooCommerce. Зручність та простота поєднуються із вбудованим SEO, мікророзміткою, кешуванням та іншими опціями. Плагіни та модулі є платні та безкоштовні. Вордпрес однаково добре працює як із українськими, так і із закордонними клієнтами. Про це свідчить список платіжних систем, сумісних із CMS.
- Magento – безкоштовна система, призначена для великих компаній із великим асортиментом. Це відрізняє її від WordPress. Проста в установці, налаштуванні та керуванні. Швидка, адаптована, оптимізована вимагає все ж таки участі програміста для припасування під український інтернет.
- Joomla . Підходить для будь-якого типу сайту, зокрема інтернет-магазину. У цьому полягає її Універсальність. Система має велику бібліотеку модулів і тем, як платних, так і безкоштовних варіантів, а також інструменти для просування.
Вибирайте ту CMS, з якою вам потім зручно працюватиме без постійного звернення в техпідтримку. Якщо ви маєте обмежений бюджет на розробку інтернет-магазину покриття для підлоги, можливо, має сенс використовувати одну з безкоштовних систем управління контентом.
Завантаження товарів та інтеграція інтернет-магазину із системами обліку товарів
Якщо ви працюєте з одним або кількома постачальниками, які мають свій сайт, то можна скористатися стандартним імпортом, щоб перемістити всі товари з його ресурсу в інтернет-магазин. Також можна здійснити обмін даними за допомогою програми 1C, якщо постачальник користується цією програмою. Стандартний імпорт має більшість CMS, а 1C добре інтегрується тільки з Бітрікс. Якщо у вас невеликий асортимент, то нескладно внести товар вручну. Автоматизація бізнес-процесів починається з підключення до інтернет-магазину системи обліку товарів CRM. Вона складається з обліку замовлень та автоматизації складу. Так ви зможете контролювати весь шлях товару з моменту його влучення до вас до передачі його в руки клієнту. Інтеграція інтернет-магазину із системами обліку товарів економить час, звільняє від рутинної роботи та дає можливість зайнятися розвитком бізнесу. Ви можете скористатися однією з таких систем для автоматизації бізнес-процесів як Торгсофт, Діловод, Скайнум, Ремонлайн, SkyService POS.
Оформлення картки товару
Оформлення картки товару в інтернет-магазині відбувається у кілька етапів: наповнення, дизайн, оптимізація та боротьба із запереченнями. Наповнення передбачає внесення всієї необхідної інформації, дизайн важливий для формування потрібного враження, оптимізація потрібна для ранжування та просування сайту, а боротьба із запереченнями полягає у наданні доказів якості товару та його вигод для покупців. Що має містити картка товару:
- назву;
- ціна;
- фотографії;
- кнопка “Купити”;
- опис;
- Технічні характеристики;
- можливості (яку проблему вирішує);
- особливі властивості чи відмінні риси;
- гарантії;
- виробник;
- Як замовити.
Назва, ціна та кнопка заклику до дії повинні виділятися (розмір шрифту, жирність, колір, анімовані деталі та ін.). Товарну картку слід оформити відповідно до фірмового стилю компанії, якщо вона є. Якщо ж корпоративні елементи не розроблені, вибирайте відповідні тематиці сайту відтінки та якісні професійні фото, що дозволяють розглянути сам виріб, його колір та візерунок. Після оформлення картки її треба оптимізувати для пошукових систем та створити «хлібні крихти». Також варто додати соціальні докази, щоб викликати довіру: відгуки, наклейки «Найпопулярніший товар», «Найпопулярніший товар» або просто помістити рейтинг під кожним фотознімком. А списки «Схожий товар», «Вас можуть зацікавити», «З цим купують» та опції «Додати в Wish-лист» можуть повернути відвідувача, що йде. При створенні та оформленні картки товару слід враховувати особливості галузі та потреби цільової аудиторії. Тобто вона повинна відповідати очікуванням відвідувачів у плані інформації та не заплутувати їх зайвими деталями та непотрібними елементами декору. Якщо є можливість, перевірте, що підштовхує до рішення про купівлю ваших потенційних клієнтів. На цьому і наголошуйте в картках товарів.
Інтернет магазин Flooring Store №4
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 21468
Тренди в дизайні інтернет-магазину підлогових покриттів
Інтернет-магазин виробів для підлоги має бути сучасним, стильним та привабливим. Це досягається за допомогою оформлення та використання трендів веб-дизайну. Якими елементами в зовнішньому вигляді інтернет-магазину можна залучити користувача? Використовуйте такі прийоми у дизайні:
- Мінімалізм – невелика кількість елементів, більше вільного простору, 1-2 кольори.
- Чергування текстових та візуальних блоків.
- Вишукані шрифти із засічками.
- Земляна та неонова палітра для різних елементів у дизайні сторінок.
- Фотографії, що зображують реальних людей та предметів.
- 3D графіки.
- Прикраса сторінок розмитими лініями та плавними градієнтами.
- Інтерактив: загадки, випробування, квести.
- Негативний простір, що дозволяє цікаво обіграти порожні ділянки та створити приховані символи для привернення уваги.
Використовуючи тренди веб-дизайну, ви не тільки прикрасите свій сайт покриття для підлоги, але й залучите потенційних покупців сучасним підходом до оформлення інтернет-магазину.
Топ-10 помилок у розробці інтернет-магазину, які заважають просуванню
Щоб інтернет-магазин приносив прибуток, потрібні клієнти. А щоб їх знайти, слід розповісти користувачам мережі про сайт, тобто просуватися, давати рекламу, шукати джерела трафіку. А ефективне розкручування можливе не для кожного веб-ресурсу, а тільки для оптимізованого, підготовленого та грамотно розробленого. Чого робити не варто при розробці сайту :
- ігнорувати конкуренцію;
- бездумно створювати веб-проект, без ідеї та концепції;
- вибрати непридатний для продажу підлогових покриттів шаблон;
- використовувати неякісні знімки та в одному примірнику для кожного товару;
- копіювати текст описів з Інтернету;
- не проводити внутрішню та зовнішню оптимізацію;
- створювати складну структуру;
- зробити довгі та незрозумілі форми оформлення замовлення;
- не опрацювати функціонал;
- махнути рукою на дизайн;
- забути про адаптивну верстку;
- не дбати про стабільну роботу інтернет-магазину.
Крім цього, у роботі не варто нехтувати якісним обслуговуванням клієнтів та відповідями на їхні запитання. Інакше будь-який підготовлений ресурс та найкраща стратегія просування не спрацюють належним чином.
Приклади інтернет-магазинів підлогових покриттів
Перед тим, як створити інтернет-магазин, необхідно вивчити конкурентів, переглянути сайти інших компаній, знайти їх сильні та слабкі місця. Це допоможе зрозуміти, які прийоми ви хочете використовувати у своєму веб-ресурсі, як посилити його, зробити сучасним та привабливим. Інтернет-магазини, які займають топові позиції у пошуковій видачі:
- Інтернет-магазин Parketti має стандартну структуру майданчика, що продає. Тут є головна, каталог та службові сторінки, включаючи блог. На головній є банер з акціями та асортиментом, перераховані категорії, вітрина з топовими позиціями (наклейки «Продано», «Залишилось 26 м», «Final sale» та ін.), новини, телефон для передзвону. Крім підлогових покриттів компанія продає ще німецькі засоби для чищення. Сайт виконаний у фірмових кольорах (синій та білий), на ньому розміщено логотип, використовуються унікальні шрифти та слоган про російський військовий корабель.
- Сайт Vigmas має деревоподібну структуру. На головній сторінці класичний банер пропонує товари за категоріями. Їхні назви схожі із запитами: комерційний ковролін, лінолеум для дому, ПВХ плитка для офісу. Нижче наведено логотипи компаній клієнтів. Далі більш докладно перераховано асортимент, переваги, представлені популярні товари та деякі відгуки. На сайті є розділ із фотогалереєю виконаних робіт. Також компанія пропонує співпрацю дилерам, дизайнерським бюро та будівельним компаніям. Крім продажу підлогових покриттів, тут можна замовити укладання підлоги, купити засоби для чищення та супутні товари. Інтернет-магазин оформлений у фірмовій зеленій гамі з білим і має дві мовні версії.
- Floorings . Щоб одразу залучити відвідувача до процесу вибору та покупки, на головній сторінці розташований пошуковий рядок, що дозволяє знайти потрібний товар за категоріями та назвою. Компанія пропонує покриття для підлоги тільки українського виробника. При наведенні курсором мишки на товари відкривається опис. Є тут категорії «ТОП», «Рекомендовані, а також розділи про історію компанії, місію, доставку, повернення та обмін, політику конфіденційності.
- Інтернет-магазин « Еніта » має наступні сторінки: Про компанію, Оплата та доставка, Представництва, Контакти. Каталог винесено окремо. У хедері сайту можна змінити мовну версію, замовити дзвінок, написати в Viber, вбити в пошуковий рядок товар, що цікавить. На головній сторінці перераховані переваги компанії, новини, акції, хіти та новинки, а також є посилання на завантаження мобільного додатка. Для оформлення інтернет-магазину використовувалися фірмові відтінки.
- Інтернет-магазин салону « ВіоПол » має свій логотип та фірмові кольори. Тут є пошукове поле і кілька додаткових опцій. Наприклад, ви можете порівняти товари, скласти список бажаних покупок, замовити консультацію, дзвінок, дізнатися технічну інформацію про будь-яке покриття для підлоги. Сайт продає товари не лише українцям, а й закордонним клієнтам. Тут ви можете підібрати супутні товари, знайти рішення для стін та терас.
Сайти інших компаній, що пропонують покриття для підлоги, можуть послужити вам натхненням для оформлення власного інтернет-магазину і підказкою як діяти.
Інтернет магазин Elegant №5
ДИВІТЬСЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ НА БАЗІ CMS – opencart ЗА ПОСИЛАННЯМ . Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — MT06
Топ-5 джерел трафіку для вашого інтернет-магазину
Для зростання продажів та успішної торгівлі необхідно залучати більше споживачів на ваш веб-ресурс. Для цього слід використовувати різні джерела трафіку. Ефективні способи залучення покупців :
- Пошукові системи. Створіть блог з корисними статтями, оглядами, трендами, порадами щодо встановлення та догляду за покриттям для підлоги. У тексти потрібно ввести ключові слова.
- Соціальні мережі. Підберіть ту соціальну мережу, в якій «мешкають» ваші потенційні клієнти, заведіть обліковий запис і рекламуйте інтернет-магазин там. Це може бути Facebook, Instagram, YouTube та месенджери.
- Контекстна реклама Використовуйте Google AdWords або знайдіть спеціаліста з налаштування реклами в Google. Так ваш сайт завжди з’являтиметься в топі.
- Таргетована реклама. Активно працює в соціальних мережах із сегментованими групами вашої цільової аудиторії та точно приведе зацікавлених людей у ваш інтернет-магазин.
- Електронна розсилка. Це джерело трафіку працює на повернення клієнтів, які вже робили у вас покупку. Ви можете розсилати їм інформацію про знижки, акції, спеціальні пропозиції на основі попередніх замовлень. Так ви забезпечите повторне звернення та гарні відгуки.
Всі ці джерела трафіку допоможуть вам залучити до інтернет-магазину нових клієнтів. Протестуйте різні варіанти та виберіть ті, які підходять вам найбільше і приносять очікувані результати.
Вартість розробки інтернет-магазину підлогових покриттів
Ціна продає онлайн-майданчика складається з кількох факторів, головні з яких – спосіб створення (шаблон або створення з нуля), обсяг роботи, терміни. Виходячи з особливостей розробки та дизайну, розраховується остаточна вартість. Розцінки по Україні :
- інтернет-магазин на шаблоні – від 55000 грн за 45 днів;
- продає сайт на шаблоні з розширеним функціоналом – від 98 000 грн. за півтора-два місяці;
- простий інтернет-магазин із унікальним дизайном – від 150 000 грн за три-п’ять місяців;
- торговий майданчик із розширеними можливостями та індивідуальним дизайном – від 210 000 грн за п’ять-шість місяців;
- складний веб-проект з унікальним дизайном під ключ – від 350 000 грн за півроку чи вісім місяців.
Щоб отримати розрахунок вартості розробки інтернет-магазину з урахуванням бізнес-завдань, зв’яжіться з нашими менеджерами по телефону або заповніть відповідну заявку на сайті.
Яку інформацію підготувати для розробки інтернет-магазину
Щоб створити інтернет-магазин , потрібний бриф. До нього входить така інформація:
- Контакти.
- Відомості про компанію та конкурентів.
- Дані про попередні торговельні майданчики, якщо були.
- Приклади інтернет-магазинів покриття для підлоги, які подобаються і немає.
- Матеріали для заповнення сайту.
- ЦА, її характеристики.
- Види та властивості підлогових покриттів.
- Опис шляху відвідувача сайтом.
- Перелік платіжних систем та поштових сервісів.
- Сервіси, з якими потрібна інтеграція.
- Додаткові послуги з наповнення сайту та налаштування реклами.
Заповнений бриф передаєте виконавцю, і він починає роботу над сайтом. Його можна заповнити самостійно, разом із розробником або завантажити приклад з інтернету та за цим зразком заповнити всі поля.
Створення інтернет-магазину під ключ у веб-студії iFish
Схема роботи така:
- Складаємо ТЗ згідно з наданими даними по сайту.
- Вивчаємо нішу, ситуацію на ринку та проводимо аналіз конкурентів.
- Розробляємо стратегію з урахуванням сильних сторін бізнесу.
- Вибираємо систему управління контентом згідно зі специфікою бізнесу.
- Створюємо модулі з гнучкими налаштуваннями та допрацьовуємо їх за потреби.
- Оформляємо сайт на шаблоні чи розробляємо унікальний дизайн.
- Програмуємо та верстаємо.
- Розміщуємо надану інформацію до розділів та підрозділів сайту підлогових покриттів за необхідності.
- Інтегруємо зі сторонніми програмами.
- Запускаємо та тестуємо інтернет-магазин.
- Опрацьовуємо оптимізацію та готуємо стратегію просування (якщо передбачено договором).
У послугу «під ключ» не входить оплата домену та хостингу, написання текстів для блогу, заповнення карток товару, фотографування продукції, реклама ресурсу. Якщо хочете, щоб наші фахівці зайнялися, наприклад, підготовкою контенту або налаштуванням рекламного кабінету, розрахунок відбуватиметься окремо. Для отримання консультації та уточнення вартості послуги зателефонуйте нам або напишіть у месенджерах. Щоб оформити замовлення, заповніть форму заявки на сайті.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5