Інтернет-магазин зоотоварів: ідеї, які складуть конкуренцію в Google

У 67% сімей у США є свійські тварини. Це приблизно 85 мільйонів сімей. В Україні також активно заводять вихованців, починаючи кітами чи собаками і закінчуючи екзотичнішими екземплярами на кшталт ігуан, змій та павуків. Домашні тварини піднімають настрій та допомагають боротися зі стресом. Доведено, що тварини зміцнюють імунітет, знижують кров’яний тиск та полегшують біль. Крім того, тварини дисциплінують, вчать дітей дбати про інших та брати на себе відповідальність. Як заробляти за допомогою інтернет-магазину товарів для тварин, розповідають фахівці студії iFish.

Ринок зоотоварів: підсумки та перспективи галузі

За даними сайту інформаційно-розважального інтернет-ресурсу Worldatlas.com, Україна посідає дев’яте місце у світі за кількістю домашніх котів. За їхньою кількістю на душу населення нас обганяє хіба що США. Опитування показують: щонайменше одна домашня тварина має 42% українців, 15% містять кішок, 10% — собак, а 27% одночасно й тих та інших тварин. Провідні товари для тварин – корми, гігієнічні наповнювачі, медикаменти, засоби догляду, одяг, аксесуари та електронні прилади. Світовий обіг ринку навіть без урахування кормів у 2024 році перевищив 30 мільярдів доларів. Продажі кормів зростають найшвидшими темпами. Обсяг українського ринку кормів перевищує 8 мільярдів гривень. Щорічне зростання ринку — 10–15% із загальною тенденцією збільшення продажів. Найпоказовішими трендами у сфері продажів зоотоварів є збільшення частки продукції та кормів сегментів вище середнього та преміум, увага до екологічності та зростання продажів через канали електронної торгівлі.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №1

Сайт для Poultry Farm

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 200746

8 переваг інтернет-магазину зоотоварів

Переклад продажів в інтернет – глобальний світовий тренд. У різних країнах частка e-commerce в середньому становить 15–20% загального продажу, причому країни з розвиненою економікою лідирують і в цьому показнику. В Україні у 2024 році через інтернет продали 7% товарів. Приріст у 2024 році становив 41%, інтернет-магазини отримали 107 мільярдів гривень виторгу. Сума онлайн-оплат збільшилась майже на 51%. Таку увагу до інтернет-продажів легко пояснити – онлайн-формат зручний та вигідний як продавцям, так і покупцям. До переваг інтернет-магазину зоотоварів можна віднести:

  1. Охоплення ринку. Локальний магазин зоотоварів продає мешканцям району. До супермаркету товарів для тварин можуть приїжджати жителі міста та прилеглих населених пунктів, якщо він розташований на кінцевій зупинці приміського транспорту. Продаж та доставку зоотоварів можна організувати також по всій країні, а ексклюзивну продукцію можна продавати за кордон.
  2. Зниження операційних витрат. Витрати на оренду торгових приміщень та продавців-консультантів у багато разів перевищують плату за складські приміщення та персонал. Офлайн-реклама дорожча за інтернет-просування, при цьому помітно поступається в ефективності.
  3. Швидкість запуску. Продаж товарів можна починати негайно на торгових майданчиках і паралельно розробити власний сайт.
  4. Перспективи зростання. Офлайн-магазин пов’язаний з обмеженими можливостями. Розвиток бізнесу може бути пов’язане лише з відкриттям нових торгових точок та значними капіталовкладеннями. Готовий сайт магазину зоотоварів можна розвивати постійно, причому розвиток не вимагатиме суттєвих фінансових витрат.
  5. Великий асортимент. Будь-який офлайн магазин стикається з нестачею місця для розміщення товарів. В інтернет-магазині достатньо правильно поділити товари за категоріями, а для нового товару просто сформувати нову картку на сайті.
  6. Автоматизація продажу. Щоб відвідувачам було легко вибрати та купити товар, потрібно налаштувати відповідний функціонал. Традиційна торгівля передбачає велику кількість ручної праці.
  7. Ефективний аналіз. Аналітика дозволяє швидко відстежувати всі показники – від джерел, звідки прийшли відвідувачі, до суми доходів за кожною категорією товарів.
  8. Безпека. У звичайному магазині доступ до товарно-матеріальних цінностей отримує і персонал, і покупці. У разі існує високий ризик пошкодження чи крадіжки товарів. Складський персонал інтернет-магазину набагато легше контролювати, а всі платежі здійснюються у безготівковій формі.

Інтернет-магазин – це ефективний спосіб розширення бізнесу та збільшення прибутку.

Щоб створити сайт товарів для тварин, потрібно правильно вибрати систему управління, доменне ім’я, хостинг та найняти кваліфікованих фахівців: розробників, маркетологів, дизайнерів, контент-менеджерів та копірайтерів.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №2

Сайт для Peteat

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 209812

Як вибрати доменне ім’я та хостинг для інтернет-магазину

Доменне ім’я – адреса сайту в інтернеті. Усі домени складаються з рівнів – частин, розділених крапками. Мінімальна кількість рівнів у домені — два, наприклад, zootovary.com, частіше три. Зверніть увагу, що більше рівнів ускладнює запам’ятовування та набір доменного імені. Яким має бути доменне ім’я сайту зоотоварів?

  • Коротким. Короткий домен легко запам’ятати та набрати.
  • Унікальний. Незвичайний домен легко запам’ятовується та виділяє компанію серед конкурентів.
  • З ключовим словом чи назвою бренду. Ключові слова або бренд підказують користувачам вид діяльності магазину — наприклад, доменні імена catfoods.com та zooshop.com.ua.
  • Близьким до назви компанії. Це дозволить виключити плутанину.

У доменному імені краще уникати спеціальних знаків та цифр. Не рекомендуємо також використовувати довгі, зі складною транслітерацією або надмірно креативні домени. Less is more.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №3

Сайт для Pets Food

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 198738

«Хостингом» називають послуги розміщення та зберігання даних сайту, а «хостинг-провайдерами» — компанії, які надають ці послуги. Вибір провайдера та пакета визначається технічними параметрами сайту. Однак є загальні вимоги, яким повинен відповідати надійний хостинг. Доступ до протоколу передачі файлів (FTP) Деякі веб-хости дозволяють отримувати доступ до веб-сайту лише з вбудованого редактора сайтів. Якщо в перспективі виникне необхідність переміщення сайту на новий хостинг, вам знадобиться доступ до FTP. Без цього протоколу на новій платформі доведеться створювати сайт із нуля. Достатній простір Вибирайте провайдера, який не тільки забезпечує достатню кількість пам’яті на сервері, але також зможе у разі потреби збільшити її обсяг. Висока пропускна здатність Це швидкість, з якою провайдер передає дані сайту на комп’ютер користувача. Для «важких» сайтів, таких як інтернет-магазини, потрібна висока швидкість завантаження. Безвідмовна робота Час безвідмовної роботи – співвідношення часу безперебійної роботи сайту до загального часу. З технічних причин оператори не можуть забезпечити стовідсоткову безперебійну роботу сервера. Хороший показник – не менше 99,9% часу. Високий рівень безпеки Кращі веб-хости забезпечують надійний захист від дій хакерів, шкідливих програм та спаму. Для сайтів електронної комерції потрібна ще більша безпека. Веб-хостинг повинен надавати мінімум сертифікат TLS/SSL, захист від «спаму» та резервне копіювання сайту. Щоб інтернет-магазин міг приймати онлайн-платежі, хостинг має відповідати вимогам PCI. Сертифікат TLS/SSL означає, що всі дані (інформація про кредитну картку та паролі), які передаються на веб-сайт і з нього, зашифровані. Цілодобова техпідтримка Служба підтримки клієнтів повинна бути доступна цілодобово та без вихідних за телефоном, електронною поштою та чатом. Масштабованість При виборі хостингу потрібно враховувати можливості збільшення обсягу даних сайту з віртуального до VPS, виділеного сервера або плану хмар. При виборі хостинг-провайдера обов’язково ознайомтеся з відгуками поточних або минулих користувачів, а також переліком додаткових послуг, які можуть стати в нагоді під час розміщення та подальшого просування сайту.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №4

Сайт для Kittypet

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 198249

Структура сайту товарів для тварин: must-have елементи та сторінки

Конверсія та успішне просування сайту насамперед залежать від грамотної структури та внутрішнього конверсійного ланцюга. Опрацьована структура виключає «переспам» та дублювання сторінок, «биті» посилання та технічні помилки. Структурований сайт відмінно індексується, покращується досвід користувача, а кількість відмов знижується. Структура сайту має бути простою та зрозумілою, забезпечувати легкий перехід на потрібні сторінки. На головній або домашній сторінці розміщують шапку сайту, блоки з основними пропозиціями, ліве меню, текстовий контент з ключовими словами та інформаційний підвал. Шапка (хедер) – один із найважливіших елементів сайту. Від дизайну хедера залежить привабливість та юзабіліті інтернет-магазину. Шапка має ключове значення для оптимізації сайту. Містить найменування, логотип компанії, контактні дані, пошуковий рядок, кнопки входу в кошик, реєстрації та авторизації, вибору мови та замовлення зворотного дзвінка. Під хедером у центральній частині розміщують банери або слайди з гарячими пропозиціями. Ліве меню сайту включає каталог та категорії товарів, акції та спеціальні пропозиції, розгорнутий особистий профіль відвідувача та інші дані. Якщо прокручування сайту тривале і відвідувач може не дістатися до підвалу сайту, у лівому меню також дублюють всю інформацію з підвалу. Підвал (футер) містить таку інформацію, як: відомості про компанію, контактні дані, кнопки соціальних мереж, зворотний зв’язок та інші лід-форми, політику конфіденційності, хмара тегів. Для зручності повернення до шапки сайту в нижній частині закріплюють кнопку «Вгору».

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №5

Сайт для Obeyed

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 8511

7 критеріїв вибору CMS для сайту зоотоварів

Для полегшення вибору CMS (системи керування сайтом) фахівці веб-студії iFish виділили фактори, на які слід звернути увагу насамперед. Інтеграція та плагіни Платформи електронної комерції поставляються з безліччю інтеграцій та плагінів. Вибирайте систему керування з бізнес-інструментами, які вам знадобляться у роботі сайту. Це механізми взаємодії з платіжними системами та службами доставки, плагіни для контактів та підвищення лояльності клієнтів, а також інструменти digital-маркетингу та SEO-оптимізації. Просування у пошукових системах Пошукове просування має велике значення для успіху бізнесу у сфері e-commerce. Вибирайте платформу з інтуїтивно зрозумілою панеллю інструментів та вбудованими інструментами SEO. Функціонал Платформа CMS має виконувати ряд функцій, таких як організація карток товарів, додавання форм оплати, керування списками замовлень, відстеження запасів. Важливими є також організація сторінок для категоризації ваших продуктів, маркування контенту для індексації, публікація сезонного контенту, додавання зображень та відеороликів. Стабільна робота при підвищених навантаженнях Продажі товарів для тварин мають виражену сезонність. CMS повинна справлятися з піковими навантаженнями, а також дозволяти додавати нові позиції зі зростанням асортименту товарів. Функція пошуку Одним відвідувачам зручно знаходити потрібний товар у відповідних категоріях, іншим через прямий пошук. Зважаючи на те, що товари для тварин представлені великою кількістю категорій, наявність функції пошуку має вирішальне значення для якісного user-experience. Загальний доступ У міру зростання команди додаються нові співробітники. CMS має забезпечувати допуск окремих співробітників до виконання різних операцій усередині платформи. Простота використання Дозвольте персоналу протестувати CMS, щоб зрозуміти, наскільки команда готова працювати з нею. Розрахуйте терміни та витрати на найм, навчання, впровадження та технічне обслуговування. Найчастіше як платформа інтернет-магазинів використовують WordPress, 1C-Bitrix та UMI.CMS. Кожна з них має особливості, переваги та недоліки.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №6

Сайт для Amber

Сподобався сайт? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 11519

WordPress – безкоштовна платформа. Її сильні сторони – просте налаштування, часті оновлення, вбудована SEO-підтримка, а також можливість вибору шаблону з внутрішньої бібліотеки. Особливість платформи – відкритий код, який можна змінювати під свої потреби. До недоліків WordPress відносять обмежений базовий функціонал, повільну роботу сайтів, дублювання сторінок та розділів, що негативно впливає на SEO-просування. Через відкрити код платформа не відрізняється високим ступенем безпеки і може залишати «лазівки» для хакерів, тому частина підприємців відмовляється від розробки інтернет-магазинів на цій CMS. Модульна система дозволяє застосовувати 1C-Bitrix для створення сайтів будь-якої складності. Інтеграція з 1-С, службами оплати та доставки, висока безпека роблять її зручною для створення інтернет-магазинів. До плюсів відносять також здатність платформи самодіагностуватися та виправляти помилки, наявність інструментів для оптимізації роботи, розвинену службу підтримки, простоту використання. Недоліки системи – необхідність купівлі та щорічного платного продовження ліцензії, висока вартість послуг розробників сайтів на Bitrix, необхідність використання спеціального хостингу та тривалий етап розробки інтернет-магазину. Завдяки універсальності, високій функціональності та простоті управління платформу UMI.CMS використовують для створення різних сайтів, у тому числі й інтернет-магазинів. Переваги UMI.CMS – універсальність та масштабованість, спеціальний функціонал для електронної комерції, безпека, інтеграція з 1-С, розширені можливості пошукового просування, стабільна робота при підвищеному навантаженні. До недоліків платформи відносять високу вартість, наявність важливих модулів лише у найдорожчій версії та високі вимоги до хостингу. Висновки: Платформу WordPress можна використовувати для невеликих сайтів зоотоварів з обмеженим асортиментом та відсутністю функцій оплати або доставки. Для багатосторінкових магазинів із повноцінними функціональними можливостями рекомендуємо використовувати платформи 1C-Bitrix та UMI.CMS.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №7

Сайт для Pupypet

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 237895

Що таке картка товару та як її оформлювати

Картка товару – інформаційна сторінка. На ній розміщують фотографії товару, короткий та повний опис, функціональні елементи, кнопки оплати та доставки. Картка товару – важлива частина вирви продажів, а її оформлення – фактор, від якого залежить рішення відвідувача про купівлю. Для того, щоб картка товару продавала, рекомендуємо дотримуватися таких правил:

  • Давайте покупцям максимум інформації. У процесі вибору покупці готові детально вивчати характеристики та властивості товару, особливо нового чи дорогого.
  • Для зручності розміщуйте коротку характеристику з можливістю переходу докладний опис.
  • Підбирайте назву під запити користувача, наприклад «Корм для кошенят».
  • Робіть назву максимально інформативною. Не варто боятися довгих назв. Вказуйте в назві детальну інформацію, включайте найменування бренду виробника — так ви отримаєте додаткову рекламу продукції.
  • Виділяйте вартість товару. Ціна – ключовий фактор рішення про покупку. Якщо товар продається зі знижкою, нижче за поточну ціну розміщуйте стару, вкажіть розмір знижки та суму економії.
  • Якщо корм для тварин представлений у різних упаковках, вказуйте вагу, ціну упаковки та ціну за кілограм. Так ви зможете переконати покупця купувати більшу вагу упаковки.
  • Грамотно групуйте товари у категорії: за видами тварин, віком, розміром тощо.
  • Запропонуйте придбати доповнення до товару, це підвищить суму чека.
  • Виділіть кнопки виклику (CTA).
  • Розмістіть кнопку «Купити в один клік» без реєстрації на сайті.
  • Продемонструйте можливі варіанти оплати, надайте інформацію про способи та вартість доставки.
  • Якщо на товар поширюються норми законодавства про повернення, вкажіть варіанти повернення та обміну.
  • Додайте в картку розділ запитань-відповідей (FAQ) та відгуків покупців. Обов’язково відповідайте на відгуки та обробляйте негативні оцінки.
  • Показуйте недавно переглянуті товари.

Картки товару не лише залучають, інформують та стимулюють відвідувачів сайту до покупки. Якісно оптимізована картка – ефективний інструмент SEO-просування інтернет-магазину.

Сайт для інтернет магазину зоотоварів №8

Сайт для Petitdio

ДИВІТЬСЯ САЙТ З ПОСИЛАННЯ. Сподобався? ПОВІДОМІТЬ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 112788

Створення інтернет-магазину « ‎під ключ » у веб-студії iFish

Фахівці веб-студії iFish розробляють інтернет-магазини вже понад 10 років, впроваджуючи необхідні модулі та функції, які мотивують користувача до здійснення покупок. Готові рішення, накопичені компанією, дозволяють прискорити процес створення веб-сайту, завдяки чому наблизиться отримання першого прибутку з продажу. Чому ми? Ми надаємо постійний зворотний зв’язок у зручних для вас каналах комунікації, а також надаємо звітність за етапами робіт. Проводимо навчання роботі з інтернет-магазином, консультації та рекомендації після запуску. Співпраця з iFish — це також гарантія максимального залучення до вашого бізнесу, розробки індивідуального дизайну та написання текстів під вашу ЦА. Залишились питання? Давайте обговоримо завдання вашого бізнесу та вартість проекту на безкоштовній консультації! Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб розвивати бізнес та збільшувати прибуток завтра.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved