Зміст
Салони краси стали одним із найзатребуваніших видів бізнесу – їх відкривають на кожному кроці. Однак існує різниця між орендованим залом, де ви працюєте «від світанку до заходу сонця», і прибутковим бізнесом. Останній приносить гарний прибуток, а за оптимізації процесів ви можете керувати beauty-салоном, з’являючись на роботі декілька годин на день.
Розбираємось у тонкощах бізнесу в індустрії краси: як створити сайт, який конвертуватиме відвідувачів у клієнтів, які тренди у вебдизайні впровадити, а також як просувати вебресурс у Google та інших пошукових системах.
Сайт салону краси №1
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 192086
5 переваг сайту для beauty-бізнесу
В Україні та сусідніх країнах існує обмежена кількість сфер для відкриття бізнесу з відносно низьким фінансовим порогом входу. Одна з них – beauty. Тим паче, що послуги догляду за волоссям, а також макіяж і манікюр затребувані незалежно від пори року.
Салон краси – це також простий для запуску та роботи бізнес, інструкції щодо відкриття якого можна знайти навіть безкоштовно в інтернеті. Ви можете вивчити перші кроки та уникнути більшості поширених помилок в індустрії beauty.
Незважаючи на простоту входу на ринок, а також достатній обсяг доступної інформації, 95% нових салонів краси в Україні закриваються протягом першого року або не стають прибутковими, підтримуючи своє існування завдяки зовнішнім інвестиціям. Навіть найгарніше приміщення та висококваліфіковані майстри, а також акцент на постійному навчанні не врятують від закриття салону, якщо ви не вмієте залучати та утримувати відвідувачів, а разових перетворювати на постійних.
Сайт салону краси №2
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 109410
Для того, щоб досягти цього, розробляйте чіткий маркетинговий план і вебсайт, що продає. Функції сайту салону краси:
- Інформаційна. Сайт надає інформацію про режим роботи, особливості процедур та косметичні засоби. Можливо, ви використовуєте 100% натуральну косметику, чи вона придатна для людей з проблемною шкірою? Напишіть на головній сторінці ресурсу.
- Консультаційна. Опублікуйте відомості про наявні знижки та спеціальні пропозиції. Наприклад, міжнародна франчайзингова мережа б’юті-барів G.Bar розміщує інформацію про пакети послуг, куди входять укладання волосся та легкий макіяж за зниженою ціною. Вони діють у будні. Крім того, інтегруйте на сайт діалогове вікно, де користувач може залишити своє запитання та отримати відповідь від адміністратора салону.
- Залучення клієнтів. Розширення клієнтської бази — одне з основних завдань комерційних компаній. За статистикою, українські користувачі пошукових систем набирають запит «салон краси» понад мільйон разів на місяць, а запит «перукарня» — приблизно 1,2 мільйона разів за аналогічний проміжок часу. Присутність компанії в Інтернеті допомагає залучити нових клієнтів чи зібрати контактну базу.
- Підвищення довіри клієнтів. Розміщення інформації про кваліфікацію майстрів, сертифікатів про проходження курсів, а також відгуків клієнтів підвищує довіру у відвідувачів сайту та стимулює їх відвідати beauty-салон.
- Пошук інвесторів та співробітників. Заведіть окрему сторінку з вакансіями та пропозиціями для потенційних партнерів. Гарна репутація та сучасний дизайн допоможуть залучити інвестиції та знайти «своїх» людей у команду.
Просто наявності сайту недостатньо — важливо наповнювати його корисними, переконливими текстами, професійними фотографіями та відеоконтентом, а також розміщувати CTA (заклики до дії), які збільшуватимуть конверсію. Фахівці вебстудії iFish поділилися головними формулами та порадами щодо створення сайту, що продає.
Сайт салону краси №3
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 72037
Односторінковий лендинг чи повноцінний сайт: що створити?
Мета сайту – стимулювати потенційного клієнта до здійснення цільової дії. Власнику необхідно, щоб користувач не «блукав» сторінками, а якнайшвидше щось зробив: записався в салон, забронював безкоштовну консультацію у фахівця або купив косметичні засоби з асортименту магазину в салоні краси.
Який сайт забезпечує швидке здійснення цільової дії? Якому формату віддати перевагу: односторінковому лендингу чи багатосторінковому сайту? Коротко поділились ключовою інформацією.
Сайт салону краси №4
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70695
Що таке landing page і коли вона потрібна
Лендинг – це односторінковий сайт. Його мета – стимулювати виконання CTA (цільової дії). Головні особливості такого ресурсу:
- інформація розміщується тезисно та у форматі блоків;
- тексти та графічні елементи не відволікають від виконання CTA;
- забезпечується збирання великої кількості заявок користувачів, але менш зацікавлених у відвідуванні салону краси;
- швидке та бюджетне розроблення;
- менше довіри інтернет-користувачів;
- низька ефективність SEO просування.
Лендинг придатний для реклами нових товарів чи послуг, збору контактної бази, анонсування запуску акції. Ми не рекомендуємо використовувати цей вид сайту, якщо ви пропонуєте широкий спектр послуг, а також плануєте просувати ресурс у пошукових системах.
Сайт салону краси №5
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 52477
У яких випадках потрібний багатосторінковий сайт
Багатосторінковий сайт допомагає зібрати заявки зацікавленіших користувачів, транслювати докладну інформацію про салон краси. Багатосторінник ефективно просувати у пошукових системах, він викликає більше довіри у користувачів, ніж лендинг.
Вибирайте багатосторінковий сайт, якщо плануєте розмістити великий обсяг інформації, товарів чи послуг. Це також ідеальна платформа для обміну новинами: ви можете розповідати про оновлення в роботі салону, нові процедури або косметичні засоби, які можна придбати для догляду за волоссям або шкірою обличчя та тіла в домашніх умовах.
Сайт салону краси №6
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66768
Dos and don’ts: як розробити структуру б’юті-сайту, що продає
Структура сайту, що продає, — та, яка дозволяє легко знайти потрібну інформацію, не плутаючись у сторінках, а також мотивує до здійснення цільової дії. Ділимося особливостями створення такої структури для вебсайту в beauty-індустрії.
Сайт салону краси №7
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64390
Виберіть фото для головної сторінки
Підберіть фотографію для Home page. Зверніть увагу, що текст на зображенні має читатися. На головній сторінці також вкажіть назву салону краси, місцезнаходження та графік роботи.
Розкажіть про салон краси
Опишіть концепцію та історію створення beauty-салону. Покажіть потенційному клієнту, що виділяє вас серед інших салонів, наприклад, застосування натуральної косметики або засобів, які не тестують на тваринах.
Сайт салону краси №8
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76398
Вкажіть доступні послуги
Розкажіть про послуги, які є в салоні. Додайте фото інтер’єру та косметичних засобів, які використовуються. Покажіть атмосферу закладу. Якщо в салоні є велика кількість послуг, поділіть їх на групи: чоловіча та жіноча стрижка, денний та вечірній макіяж, а також монопослуги (яскраві стрілки, ідеальний тон). Розкажіть про кожну з них окремо, використовуючи професійні зображення.
Опублікуйте ціни та спецпропозиції
Вкажіть доступні послуги з детальним описом та опублікуйте ціну. Наприкінці сторінки розмістіть кнопку «Забронювати».
Розкажіть про продукцію, яку можна купити у салоні
Якщо в салоні є магазин професійної косметики, розкажіть про це на сайті. Додайте фотографії та переконайте користувачів у перевагах купівлі.
Додайте контакти салону
Розмістіть контактний телефон, email та адресу салону краси. Опублікуйте карту проїзду та додайте кнопки для переходу у соціальні мережі закладу.
Сайт салону краси №9
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 63849
Тренди у дизайні сайтів, які не можна ігнорувати
Візуальний маркетинг – один із найефективніших інструментів для просування бренду в індустрії краси. Закладу важливо правильно використовувати образи та символи, колірну гаму та типографіку, оскільки аудиторія часто оцінює компанію та її послуги з естетичного боку.
Коли людина вибирає між вашим салоном та конкурентами, дизайн та естетика здебільшого є вирішальним фактором. Поділилися, які тренди варто впроваджувати у beauty-бізнесі.
Неон і сміливі кольори
Сміливий неон – один із трендів 2021 року. Причому додавати флуоресцентні відтінки можна не лише у дизайні сайту, але також у традиційній друкованій продукції. Спробуйте яскраві відтінки, навіть якщо до цього ваш салон краси не тяжів до неону та експериментів. Підгляньте, як це працює, у колаборації графічного дизайнера Claire Boscher та компанії Huawei. Разом вони створили колекцію неонових заставок для технологічного гіганта.
3D-елементи
3D-елементи та об’єм забезпечують аудиторії унікальний користувальницький досвід та можливість взаємодії. Плоский дизайн залишається позаду. Експериментуйте! Зробити об’ємними можна зображення косметичної продукції, квіткові елементи або makeup-пензлі на сайті. Головне – мати оригінальний вигляд.
Сайт салону краси №10
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70125
Асиметрія
Станьте сміливішими, спробуйте асиметрію! Неважливо, що саме ви використовуєте – композицію, шрифт або безпосередньо дизайн з порушеними правилами. Асиметрія формує у користувачів зацікавленість та підвищує залученість. Вона ж буде доречною у друкованій продукції, на вебсайті або у застосунку салону краси та beauty-майстра.
Анімація
Анімацію можна впроваджувати в усі digital-канали. Однак найефектніший вигляд motion і анімація мають у UX/UI дизайні або дизайні інтерфейсів.
Сайт салону краси №11
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70383
Вартість розробки вебсайту
Створення сайту – комплексна робота. Процес розроблення потребує аналізу цільової аудиторії бізнесу, основних конкурентів, моніторингу ніші, а також роботи фахівців – від дизайнерів та розробників до копірайтерів та контент-мейкерів. Ми не рекомендуємо намагатись зробити все самостійно. Винаходити велосипед – довго і дорого. Під час розробки сайтів вже відпрацьовано усі процеси, залишається лише повторити відомі кроки та впровадити рішення, унікальні для вашого салону краси.
Замовити розроблення можна у дизайнерів-фрілансерів та у спеціалізованому агентстві. У першому випадку ви заощадите гроші, але швидше за все отримаєте нижчу якість результату. Після обговорення подробиць роботи у вебстудії для вашого проєкту виділяють команду. У процесі буде задіяно приблизно десять фахівців.
Сайт салону краси №12
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 187954
Односторінковий лендинг коштуватиме $500, багатосторінковий сайт — від $1000. Вартість створення ресурсу залежить від складності проєкту, потрібної кількості сторінок, дизайну, хостингу та домену. Ви можете купити сайт на шаблоні та внести мінімальні коригування у готовий дизайн. Оптимальний варіант – замовити індивідуальний дизайн. Тоді ціна за створення сайту буде вищою.
Не стартуйте без чіткого плану. Навіть якщо ви знаєте, що і як треба робити, розробіть стратегію, інакше можна пропустити щось дійсно важливе.
Найефективніше делегувати створення сайту фахівцям.
Сайт салону краси №13
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65991
Створення сайту «під ключ» у вебстудії iFish
Потрібен сайт, який відповідає запитам цільової аудиторії і конвертує користувачів у реальних клієнтів? Спеціалісти вебстудії iFish створюють сайти для різних бізнесових потреб. Ми розробляємо унікальний дизайн, займаємося SEO просуванням та налаштовуємо рекламу. У нас ви можете замовити:
- односторінковий сайт – landing page;
- багатосторінковий корпоративний сайт;
- сайт-візитку та інші види.
Сайт салону краси №14
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 200782
Фахівці вебстудії під час розроблення індивідуального сайту:
- Ставлять мету. Визначаємо основні цілі сайту та бізнесу, знаходимо рішення, які допоможуть ефективно досягати поставлених завдань.
- Занурюються у сферу бізнесу. Створення персон користувача та складання сценаріїв використання продукту – один із ключових етапів розроблення сайту.
- Проводять дослідження. Аналізуємо ЦА та сайти конкурентів, щоб сформулювати конкурентні переваги бізнесу та створити унікальний вебресурс.
- Розробляють прототип. На цьому етапі збираємо ідеї та відгуки, малюємо схеми та прототипи.
- Створюють унікальний дизайн. Фіналізуємо прототипи, а також розробляємо інтерфейси і взаємодії.
- Реалізують проєкт. Верстаємо сторінки, розробляємо функціонал сайту та впроваджуємо сторонні системи (за потреби).
- Тестують сайт перед запуском. Тестування відбувається різними техніками. Це допомагає вчасно виявити та усунути помилки. Після цього – запускаємо проєкт, за необхідності оптимізуємо його під пошукові системи, а також налаштовуємо рекламу.
Нас обирають за професіоналізм, фокус на меті бізнесу, роботу на результат та комплексні послуги. Успіх клієнтів – це наш успіх! Тому фахівці вебстудії iFish розробляють сайти, які забезпечують розвиток бізнесу.
Сайт салону краси №15
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58991
Життя після проєкту: як просувати сайт та beauty-бізнес
Ви розмістили на фасаді салону яскраву вивіску. Заплатили за зовнішню рекламу. Запустили готовий сайт та ведете профілі у соціальних мережах. Що далі? Як просувати сайт та розвивати бізнес в онлайні?
Подбайте про репутацію б’юті-бару
Публікуйте відгуки на сайті та в профілях у соцмережах. Оплатіть рекламу у місцевих мікроінфлюєнсерів. Це локальні лідери думок чи блогери з кількістю підписників до 10 тисяч осіб. Просування у них переважно коштує недорого порівняно з більшими інфлюєнсерами, проте аудиторія — більш довірлива і чуйна. Працювати з такими блогерами можна за гроші або по бартеру, пропонуючи мікроінфлюєнсеру протестувати одну з послуг в обмін на рекламу у публікації або stories.
Сайт салону краси №16
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58991
Використовуйте геотеги та гео-хештеги у соцмережах
Вказуйте місцезнаходження салону краси, роблячи «інстаграмні» фотографії інтер’єру та послуг. Влаштовуючи заходи у beauty-барі, просіть гостей ставити теги з геомітками. Це допоможе підвищити охоплення та збільшить ймовірність потрапляння в рекомендації соціальних мереж.
Сайт салону краси №17
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 116144
Спробуйте PR у місцевих групах
«Постукайте» у локальні групи, районні та галузеві ЗМІ свого міста. Запропонуйте виданням розмістити рекламу про ваш салон або майбутній захід.
Сайт салону краси №18
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 93592
Просувайте сайт у пошукових системах
Search Console – безкоштовний інструмент для аналізу сайту. З його допомогою можна дізнатися про помилки вебресурсу та накладені санкції пошукових систем. Крім того, створіть профіль у Google My Business, він відображатиметься у пошуку і на Google Картах. Допоможе в регіональному просуванні сайту салону краси у пошукових системах.
Для просування сайту важливою є швидкість його завантаження. Перевірити її можна за допомогою інструментів Google Test My Site та Google PageSpeed Insights. Ви отримаєте розгорнутий звіт із порадами щодо покращення швидкості та usability.
Сайт салону краси №19
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 11656
І наостанок…
«Інстаграмні» фото, трендові кольори та витончений шрифт не витягнуть продажі, якщо на сайті неправильно вказано час роботи салону, номер телефону доводиться набирати вручну, а рівень обслуговування потрібно підвищувати. Працюйте над усіма аспектами салону краси, а якісно розроблений вебсайт допоможе отримувати нових клієнтів! Більше порад про створення та просування бізнесу в індустрії beauty читайте у блозі вебстудії iFish.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5