Зміст
Вебпредставництво у мережі – запорука успішного розвитку будь-якого бізнесу. Тому багато власників клінінгового сервісу вкладають кошти в розробку та просування сайту як потужного маркетингового інструменту. Існує бюджетний спосіб – створення бізнес-акаунту в соціальній мережі та пошук клієнтів серед підписників. Але чи доцільно це? Аудиторія, яка приходить із пошукових систем, більша і різноманітніша.
Справа в тому, що є користувачі, які шукають інформацію через соціальні мережі, а є ті, хто довіряє Google чи Yandex. Який із способів розвитку бізнесу в інтернеті ефективніший? Кому потрібні сторінки в Instagram та Facebook, а кому повноцінний сайт? Давайте розбиратися.
Сайт клінінгової компанії №1
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 195949
Як залучати клієнтів із мережі? 3 варіанти просування онлайн-бізнесу
Існують три канали розвитку клінінгового сервісу:
- Соціальні мережі;
- Сайт;
- Google Мій бізнес.
Сторінку у соціальній мережі можуть використовувати невеликі організації, стартапи, креативні проєкти, які лише запускають свій продукт в інтернет. Акаунт створюється швидко і дешево. Продукт проходить тестовий контроль серед друзів та знайомих. Якщо він буде затребуваний, то доведеться просувати бізнес-профіль.
Тут є декілька аспектів. Усі сторінки у соціальних мережах не відрізняються різноманітністю. Вони будуються за одним шаблоном, тому важко виділитися серед конкурентів. Вас обмежують у наборі спеціальних функцій для клієнтів та умов реалізації клінінгових послуг. Єдиний ефективний спосіб реклами акаунту – це таргетинг. Він потребує фінансових вкладень. Потрібно щодня працювати з постами, робити нові публікації, викладати сторіс, знімати відео IGTV. Спілкування з клієнтами зобов’язує постійно перебувати на зв’язку, щоб не проґавити замовлення. Ви не застраховані від злому чи блокування. Ваш бізнес працює за правилами соціальної мережі. Якщо її власник вирішить закрити спільноту, то ваша клінінгова компанія припинить існування. Тому варто задуматись про створення власного сайту.
Повноцінний вебресурс придатний тим клінінговим компаніям, які планують за допомогою інтернету зрости у масштабну організацію. Наявність корпоративного сайту презентує ваш бізнес краще перед клієнтами та діловими партнерами. Дасть зрозуміти, що ви серйозний сервіс, який підходить до питання професійного прибирання ґрунтовно. Різноманітні способи оформлення дозволяють створити майданчик, не схожий на інші, і виділитися серед конкурентів. Сайт клінінгової компанії належатиме лише вам. Який дизайн, функціонал, контент та реклама з’явиться на його сторінках, вирішуєте ви. Не потрібно більше перейматися тим, що ваш бізнес постраждає від обставин, на які ви не зможете вплинути.
Сервіс Google Мій бізнес призначений лише для користувачів однойменної пошукової системи. Це безкоштовний додаток. З його допомогою ви можете подати інформацію про свою компанію відразу на декількох сервісах Google: Пошук, Карти та інші. У додатку заводиться картка, де ви коротко розповідаєте про організацію, послуги, розміщуєте прайс, вказуєте місце розташування офісу, графік роботи та контакти. Також тут можна розмістити фотографії процесу прибирання, видів робіт, офісу компанії тощо. Сервіс Мій бізнес дозволяє впливати на результати пошуку локальних організацій. Користувачеві показують лише ті компанії, які знаходяться поблизу нього. Це значно звужує кількість потенційних клієнтів. До того ж сервіс не дає вам можливості повністю розповісти про компанію, місію, професіоналізм працівників, використовувані матеріали і іншу корисну для відвідувача інформацію. Тому картку Мій бізнес використовують як візитку з посиланням на офіційне джерело.
Соціальні мережі та сервіс Google Мій бізнес – це додаткові інструменти для просування офіційного сайту клінінгової компанії, але не повноцінні майданчики для серйозного бізнесу.
Сайт клінінгової компанії №2
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 178129
11 причин створити сайт для клінінгової компанії
Власний вебресурс є актуальним та ефективним засобом взаємодії компанії з потенційними клієнтами. Він має й інші переваги, здатні перетворити клінінговий сервіс на сильний і прибутковий бізнес. Серед плюсів наявності сайту:
- Можливість розповісти про компанію та нішу. Ті організації, які не мають інтернет-представництва, втрачають 30% клієнтів. Вони йдуть до компаній із сайтом, де докладно викладено всю інформацію про сервіс.
- Надання інформації більшій кількості відвідувачів без прив’язки до певної території. Це відкриває шляхи до розширення бізнесу.
- Залучення нових та підтримка наявних клієнтів. За допомогою спеціальних акцій та унікальних пропозицій ви можете впливати на зацікавленість нових відвідувачів, які вперше опинилися на сайті, та формувати відданість у тих, хто постійно користується послугами.
- Взаємодія з цільовою аудиторією через відгуки, оцінки, коментарі, анкетування, дослідження та опитування.
- За допомогою ресурсу ви можете не тільки працювати з клієнтами, але також знаходити співробітників, ділових партнерів, постачальників.
- Наявність сайту відкриває можливість формування бренду, репутації та фірмового стилю. Це призводить до вигідніших ділових пропозицій та роботи з VIP-клієнтами.
- Оформлення вебресурсу та наповнення опціями на власний розсуд. Основна вимога – контент повинен бути актуальним та корисним для користувача. Цей показник впливає на лояльність пошукових систем.
- Наявність цілодобового онлайн-офісу. Функціонування клінінгової компанії не обмежене робочим годинами. Сайт доступний у будь-який час доби.
- Просування сайту можливе за допомогою пошукової оптимізації, посилань, прямої реклами в соціальних мережах, YouTube-каналі, месенджерах тощо.
- Розкручування клінінгової компанії на сайті відбувається цілодобово та без вихідних. Це безкоштовний спосіб поширення інформації про акції, знижки, програми лояльності та бонуси.
- Відстеження дій відвідувачів на сайті за допомогою аудиторських програм Google та Яндекс. Так ви зможете зрозуміти, якими опціями найчастіше користуються, які сторінки відкривають, які акції зацікавлюють, а від чого слід відмовитися.
Незважаючи на переваги сайту для сервісу професійного прибирання, не забувайте, що розроблення – це дорогий процес. Виділіть бюджет на створення та подальше просування. Також знадобиться час на те, щоб інтернет-майданчик почав окупатися. Тому найкраще довірити роботу з формування сайту для клінінгової компанії професіоналам.
Сайт клінінгової компанії №3
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 110675
Підшукуємо доменне ім’я та хостинг. Основні критерії відбору
Створення будь-якого сайту варто починати з пошуку відповідного доменного імені та хостингу – двох складових, без яких неможливе його існування.
Домен – це адреса сайту в інтернеті та його назва, яку вводять у пошуковий рядок. Існують критерії підбору імені та доменної зони. Назва сайту має бути:
- короткою, незабутньою;
- простою, прочитною, без цифр чи інших знаків;
- відповідною імені компанії, роду діяльності чи пошуковим запитам.
Доменна зона має відповідати місцерозташуванню сайту або його тематичній спрямованості. Невеликі компанії, розташовані в одному місті, вибирають домени: name.kiev.ua для Києва, name.od.ua для Одеси, name.dp для Дніпра тощо. Національні домени використовують великі організації з офісами по всій країні, наприклад, name.ua для України, name.ru для Росії, name.by для Білорусі тощо. Компанії, які бажають вказати на особистий статус та ексклюзивність клінінгових послуг, можуть скористатися доменними іменами, що закінчуються на group, ltd, cleaning тощо. Елітні назви обходяться набагато дорожче за звичайні. Для оформлення знадобляться документи власника компанії або реквізити її самої. Залежить від того, за ким домен закріплюється. Не буде зайвим заздалегідь перевірити ім’я на зайнятість.
Хостинг – це послуга для надання простору для зберігання файлів сайту. Він буває як безкоштовний, так і платний. Відштовхуйтеся від вашого бюджету та можливостей хостингу. Якщо набір функцій влаштовує, вибирайте безкоштовний варіант, якщо ні – один із платних:
- віртуальний загальний хостинг;
- VPS хостинг;
- хмарний хостинг;
- виділений сервер.
Перелічені версії відрізняються за потужністю та кількістю переваг. Спочатку може цілком вистачити загального хостингу. З розвитком ресурсу ви можете перейти на функціональніший варіант.
Ще один важливий критерій – надійність хостинг-провайдера. Вивчіть інформацію в інтернеті або зверніться до вебстудії. Команда фахівців допоможе підібрати відповідний домен і помістити на потрібний сервер. Можна замовити послугу хостингу в комплекті з підбором домену та SSL сертифіката. Так у вас з’явиться можливість заощадити. Для реєстрації надайте паспортні дані або реквізити компанії.
Сайт клінінгової компанії №4
СПОДОБАВСЯ САЙТ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 189300
Односторінник або багатосторінник
Який сайт вибрати для клінінгової компанії?
Лендинг – це односторінковий сайт. Його ще називають посадковою сторінкою. Він створюється швидко і не потребує великих фінансових витрат. Лендинг пейдж має викликати бажання у відвідувача вчинити цільову дію: залишити контактні дані, оформити замовлення послуги або зареєструватися на вебінар. Для цього односторінковий сайт наповнюють цікавою інформацією, яскравими кнопками, вікнами, що спливають і закликають діяти. Лендинги представляють один товар чи послугу, а не весь спектр, який пропонує компанія. Тому потреба в односторінниках позначена часовими рамками. Як тільки скінчиться акція чи захід, буде складена база клієнтів – такий сайт перестане бути потрібним.
На багатосторінковому ресурсі користувач вивчає інформацію на різних сторінках. Йому надається вичерпний матеріал про компанію, усі послуги, додаткові, унікальні пропозиції тощо. Повноцінні вебсайти створюються на довгостроковий період. Вони зручні завдяки структуризації та об’ємності інформації. Ви можете спілкуватися з користувачами через коментарі, спеціальні форми зворотного зв’язку тощо. Грамотно налаштована оптимізація підвищує сайт у пошуковій видачі, тоді як лендинг такої переваги не має.
Багатосторінковий ресурс – це також формування репутації та імені, односторінники таке завдання не виконують.
Ви можете створити спочатку лендинг, але перевести його у класичний варіант сайту буде фінансово невигідно. Найкраще мати повноцінний ресурс, але для найпопулярнішого товару чи групи підготувати лендинг. Таким чином, ви збільшите кількість замовлень.
Сайт клінінгової компанії №5
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 159347
Принципи побудови структури сайту клінінгової компанії
Під час першого візиту на сайт професійного прибирання відвідувач відразу звертає увагу на кольори оформлення та структуру: меню, розташування інформаційних блоків тощо. Дуже важливо ретельно підійти до питання формування побудови вебресурсу.
Що має бути на першій сторінці?
Головна сторінка має привертати увагу відвідувачів сайту, викликати бажання перейти до тематичних розділів та скористатися послугами компанії. Саме тому, окрім меню, контактів та режиму роботи офісу, тут варто розмістити рекламні банери, які повідомляють про спеціальні пропозиції, актуальні акції, знижки. Буде плюсом коротко подати портфоліо послуг. Фотографії робіт можуть бути посиланнями на тематичні сторінки. Обов’язково вкажіть, які переваги замовлення прибирання чи чищення у вашої компанії, чому вибирають саме вас. Завершіть перерахування плюсів відгуками клієнтів.
Розмістіть на першій сторінці корисні для відвідувача інструменти. Це можуть бути: калькулятор прорахунку вартості клінінгу, форма для консультації з фахівцем, рейтинг популярних замовлень, мотивуючі статті тощо.
Розділи меню: поради щодо наповнення
Меню має відображатися на кожній сторінці, щоб зробити переміщення сайтом та пошук потрібної інформації швидким та комфортним процесом. Весь матеріал сайту міститься у тематичних категоріях.
- У розділі про компанію вкажіть історію виникнення організації, дані про засновників, співробітників. Можна розмістити декілька фото, сертифікатів, нагород, які свідчать про якість послуг. Інформація про чітку мету компанії та принципи роботи не буде зайвою. Вона стане основою для формування філософії бренду. Якщо ви шукаєте співробітників, партнерів або постачальників, можна розмістити підпункти у цій категорії або зробити відповідні розділи в меню.
- Інформацію про послуги можна винести в окремий блок меню, розмістити списком ліворуч чи праворуч на усіх сторінках. Увімкніть можливість для відвідувачів коментувати замовлення, ставити запитання або надайте вже готові відповіді на кшталт FAQ. Кожна з послуг повинна мати докладний опис: як виконується замовлення від моменту підписання договору до здачі об’єкта, які використовуються матеріали, обладнання, скільки робітників знадобиться, деталі, що потребують особливої уваги, тощо.
- У розділі про вартість вкажіть весь список послуг з ціною за кожен вид прибирання. Якщо у вас передбачені комплексні пропозиції або знижено ціну на об’ємні замовлення, обов’язково відзначте це. Не забудьте розмістити тут калькулятор, щоб відвідувач зміг прорахувати ціну необхідного виду прибирання. Способи оплати можна обговорити у цьому пункті або передбачити спливаюче вікно для зворотного дзвінка.
- Категорія з інформаційними статтями – дуже важлива. Текстовий матеріал можна зробити не лише корисним, а й оптимізованим. Це неодмінно вплине на позиції сайту клінінгової компанії у пошуковій видачі. Тут можна помістити інформацію про види прибирання, обставини, деталі, нюанси окремих випадків.
- На сторінці контактної інформації, окрім переліку усіх способів зв’язку, не забудьте вказати карту проїзду до вашого офісу. Деякі замовники воліють вести справи в режимі офлайн.
- Якщо у вас вже є база клієнтів та успішно виконані замовлення, передбачте наявність розділу з прикладами – «До/Після». Фотографії та короткі дані про замовлення, а також коментар клієнта підвищують довіру відвідувачів, яким потрібен надійний сервіс професійного прибирання.
Ретельно продумайте пункти меню. Можливо, ви вважаєте за потрібне скоротити його або доповнити. Завжди можна звернутися по допомогу до вебфахівців студії розробки. Вони нададуть вам готові варіанти або розроблять індивідуальну версію структури меню з огляду на ваші вимоги.
Сайт клінінгової компанії №6
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 76173
Які функції мають бути на сайті клінінгової компанії?
Функціонал – це набір корисних опцій на сайті, які стануть у нагоді як користувачу, так і власнику ресурсу. Для кожного типу вебмайданчиків передбачений список базових функцій. На асортимент також впливає специфіка бізнесу та завдання сайту. Базовий функціонал ресурсу клінінгової компанії такий:
- меню;
- навігація за категоріями;
- форма усіх способів зв’язку з менеджерами компанії;
- картка з адресою офісу;
- профілі сторінок в інтернет-спільнотах;
- фотогалерея клінінгових послуг, виконаних замовлень;
- тематичний текстовий контент;
- захист від спаму та копіювання;
- калькулятор розрахунку вартості прибирання;
- консультація фахівця;
- замовлення на перетелефонування;
- онлайн-чат;
- відгуки та коментарі клієнтів, які скористалися клінінговими послугами.
Додаткові налаштування необхідно ретельно аналізувати, перш ніж запускати на сайті. Також доопрацювання потрібне ресурсу зі застарілим та непотрібним функціоналом. Проконсультуйтеся з професійними веброзробниками, щоб отримати зручний, зрозумілий та сучасний набір інструментів.
Сайт клінінгової компанії №7
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 183961
Підбір CMS для вебсайту. На що звертати увагу?
CMS – спеціальна програма, яка допомагає власникам вебресурсу керувати інформацією на сайті. До того ж не потрібно мати спеціальні знання з програмування. CMS або система керування контентом буває платною або безкоштовною. Тому вибирайте ту програму, яка повністю відповідатиме типу та завданням корпоративного сайту.
Зверніть увагу, що платні CMS відрізняються наявністю висококваліфікованої служби підтримки, офіційної документації, безпеки високого рівня, легким налаштуванням і значною вартістю. Безкоштовні рушії мають високу функціональність, можливість вносити неоплачувані доповнення, відкритий код, але частіше вимагають від користувача хоча б мінімальних знань у виробництві сайту.
Для вебмайданчика клінінгової компанії придатні такі CMS:
- 1С-Бітрікс є найкращою системою керування контентом серед платних варіантів. За повнотою набору інструментів та можливостей не має аналогів. Має закритий код, сильну систему безпеки, оперативну службу підтримки. Її легко можна налаштувати під будь-який тип сайтів, зокрема корпоративний.
- Joomla спочатку створювалася для сайтів компаній. До переваг належать: багаторівнева система безпеки, набір інструментів для взаємодії з пошуковими системами, наявність декількох візуальних редакторів, відсутність ліміту на кількість сторінок, що створюються, можливість розробляти власний дизайн за допомогою набору шаблонів, тем і опцій. Мінус – висока ціна.
- WordPress належить до універсальних рушіїв, тому її можна налаштувати для сайту клінінгової компанії. Це безкоштовний варіант, який інтегрується з іншими сервісами, має широкий асортимент шаблонів, легкий у керуванні та встановленні візуального редактора. Підійде для простих та невеликих корпоративних сайтів.
- Drupal – система керування контентом, яка вимагатиме від вас знань у програмуванні. На відміну від простих рушіїв, має високий рівень гнучкості та захисту, додаткові модулі, SEO налаштування, потужну адмінпанель.
- MODX відрізняється гнучкістю, надійністю, швидкістю, зручністю. Розширення та доповнення потрібно оплачувати, хоча сама система безкоштовна. У ній присутній особистий синтаксис тегів. Знадобляться спеціальні знання для встановлення та налаштування. Є простіша в роботі версія програми, але вона не відрізняється безпекою.
Якщо ви сумніваєтеся, яку систему керування для сайту клінінгової компанії створити, зверніться до вебстудії. Команда професіоналів розробить ресурс на CMS, яка впорається з поставленими завданнями та залучить нових клієнтів у короткий термін.
Сайт клінінгової компанії №8
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 119283
«Зустрічають по одягу»: тренди у вебдизайні
Перше, на що звертає увагу відвідувач сайту, – це дизайн. Наскільки вміло буде оформлений ресурс, настільки зміниться кількість користувачів, які захочуть зробити замовлення. Прикрасити «обличчя» вашого онлайн-бізнесу допоможуть тренди вебдизайну:
- Паралакс занурює користувача в атмосферу сайту.
- Неоморфізм посилює зв’язок продукту клінінгової компанії з відвідувачем через тактильні відчуття.
- Абстракціонізм надає жвавості сторінкам сайту.
- Пастельна гама полегшує сприйняття інформації, поданої на ресурсі.
- Прецедентний вебдизайн подає продукт з урахуванням часу та подій, що відбуваються у світі.
- Трансформація прокручування підвищує зацікавленість відвідувачів сайту.
- Оцифрування робить сторінки вражаючими та органічними.
- Квізи дозволяють більше дізнатися про інтереси користувачів.
- 3D кольори роблять сайт реальнішим, як і послуги, які він пропонує.
Використання модних тенденцій в оформленні вебресурсу покаже користувачам мережі, що компанія йде в ногу з часом. Її клінінгові послуги потрібні, актуальні та доступні. Кожен може зробити замовлення. Таке посилання отримує відвідувач. Тому тренди є ще одним інструментом залучення цільової публіки на сайт.
Сайт клінінгової компанії №9
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 178996
9 смертельних помилок під час розробки сайту
Економія на виготовленні ресурсу чи спроба створити сайт клінінгової компанії самостійно неминуче призведе до помилок, які можуть коштувати вам репутації та клієнтів. Вивчіть список недоліків і намагайтеся уникнути їх повторного застосування.
Помилка № 1. Некоректна структура вебресурсу відштовхує відвідувачів та негативно сприймається пошуковими системами.
Помилка № 2. Неправильний підбір домену завадить стати сайту впізнаваним і незабутнім, створить проблеми при просуванні та залученні цільової аудиторії.
Помилка № 3. Перевантаженість візуальними інструментами негативно впливає на юзабіліті, ламає баланс між елементами сайту, зменшує відчуття комфорту.
Помилка № 4. Відсутність адаптації під різні браузери та мобільні пристрої значно проріджує цільову аудиторію.
Помилка № 5. Неправильне визначення запитів та болю ЦА робить сайт недієвим.
Помилка № 6. Низька якість контенту зменшує віру читача у професіоналізм компанії.
Помилка № 7. Довге завантаження сторінок сайту перенаправляє відвідувачів на сайти конкурентів.
Помилка № 8. Відсутність тегів негативно впливає на визначення тематики сайту пошуковими роботами.
Помилка № 9. Фонова музика без можливості її вимкнути дратує відвідувачів, відволікає від замовлення послуги.
У створенні інтернет-ресурсу необхідно орієнтуватися на зручність та комфорт відвідувача, простоту та доступність. Тому краще звернутися до професійної вебстудії. Так ви уникнете більшості небезпечних помилок, які зведуть нанівець всі зусилля з розробки сайту клінінгової компанії.
Сайт клінінгової компанії №10
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 178045
Шаблони сайтів клінінгових компаній
Перегляньте приклади сайтів сервісів професійного прибирання. Вам можуть стати в нагоді особливі прийоми та інструменти, які використовували ваші «колеги» у створенні власних вебресурсів.
Скільки коштуватиме створення сайту?
Вартість сайту у 2021 році в Україні за готовим шаблоном починається з 9 000 гривень. Ціна вебпроєкту «під ключ» становить від 14 000 гривень. Різниця у цифрах пояснюється тим, що до вартості сайту за шаблоном додається оплата часу, витраченого командою фахівців на запуск ресурсу. Купівля корпоративного сайту, створеного з нуля, коштуватиме вам 24 500 гривень. Тут вказані мінімальні розцінки. У вартість входять такі пункти:
- створення унікального оформлення;
- верстання сайту;
- адаптація під гаджети;
- кодування;
- попередня перевірка;
- внесення необхідного коригування;
- запуск сайту.
Розрахувати приблизну вартість створення сайту клінінгової компанії можна за допомогою онлайн-калькулятора. Для цього ви заповнюєте рядки з ім’ям, електронною адресою та телефоном, а також коротко описуєте майбутній ресурс. Менеджер вебстудії дає зворотний зв’язок. Остаточну вартість визначають на етапі формування тестового завдання. Заздалегідь надайте бриф.
Сайт клінінгової компанії №11
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 136545
Яка інформація знадобиться виконавцю, щоб розпочати роботу над сайтом? Етапи заповнення брифу
Перш ніж розпочати роботу над вебресурсом, виконавець вимагатиме у вас дані про сайт. Інформація надається у вигляді брифу. Бриф – це документ, який містить весь матеріал щодо майбутнього ресурсу. Він складений у вигляді опитувальника. Завдяки йому виконавець розуміє, який сайт клінінгової компанії потрібен, прораховує етапи роботи тощо. Що чіткіше замовник відповість на запитання у брифі, то конкретніше визначиться ціна сайту.
Опитувальник складається з таких пунктів:
- Контактна інформація: список номерів телефонів та адрес електронної пошти того, хто погоджуватиме з виконавцем робочі моменти.
- Ніша та ресурси конкурентів: історія компанії, цілі, переваги, послуги; аналіз конкурентів та його способів збільшення замовлень.
- Мета створення сайту, його завдання, очікуваний результат.
- Визначення цільової аудиторії: вік, стать, професія, дохід, інтереси, бажання тощо.
- Оцінювання обсягу роботи: вибір інформаційних модулів, розробка структури, функціоналу, реклами.
- Приклади готових сайтів або окремих елементів, які подобаються клієнту.
- Визначення дизайну та акцентів: шаблонний чи унікальний, використання деталей фірмового стилю.
- Збирання матеріалів: фотографії прикладів до та після прибирання, прайс-лист на клінінг послуги, заходи у ніші тощо.
- Узгодження потреби наявності мовних версій.
- Встановлення дедлайнів.
Відповіді на ці пункти формуватимуть технічне завдання, яке є основним посібником з роботи над сайтом. Тому заповнювати бриф замовник може разом із виконавцем. Після опрацювання усіх пунктів документ передається команді вебстудії.
Сайт клінінгової компанії №12
ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 99498
Кроки створення сайту «під ключ» вебстудією «iFish»
Студія веброзробки iFish надає комплексні послуги з виготовлення сайту. Тому в пакет зі створення корпоративного інтернет-майданчика «під ключ» входять етапи:
- аналізу конкурентів;
- формування структури;
- розроблення вебдизайну;
- встановлення CMS;
- верстання та програмування;
- наповнення сайту;
- розміщення на хостингу;
- підбору домену;
- SEO просування;
- підготовки та впровадження реклами;
- навчання роботі з сайтом вас чи вашої команди.
Ви можете купити сайт «під ключ» в iFish, якщо звернетеся до менеджерів вебстудії за одним з поданих на сайті телефонів або напишете повідомлення в чат. Також надсилайте договір про купівлю на електронну пошту або в акаунт одного з месенджерів. Вам перетелефонують, щоб уточнити деталі.
Як просувати сайт у топ пошукових систем після закриття проєкту?
Ефект від створення багатосторінкового сайту можливий лише завдяки постійним, планомірним діям щодо його розвитку. Заходи з наповнення, підтримки, доопрацювання та просування необхідно розпочинати відразу після закриття проєкту. Якщо ви постійно проводитимете і контролюватимете процес розвитку ресурсу, то за рік чи три сайт почне приносити прибуток. Можете скористатися послугами фахівців із просування. Тоді ви суттєво скоротите терміни на виведення сайту в топ, а також переконаєтесь, що контент на вашому ресурсі корисний для користувача, може готувати відвідувача до майбутніх акцій, збільшувати трафік та замовлення послуг, а також формувати відданість вашому бренду. Тому варто заздалегідь виділити бюджет на просування та знайти команду професіоналів.
Читайте детальніше про просування сайту клінінгової компанії у наших статтях.
Оцініть матеріал
Натисніть на зірку, щоб оцінити!
Немає голосів
Кількість голосів:
Середня оцінка / 5