Яким має бути сайт меблевої компанії? Короткий посібник зі створення

Сучасний бізнес не може існувати без застосування такого ефективного маркетингового інструменту як сайт. Меблева компанія – не виняток. Та організація, яка не має вебпредставництва, приречена на вимирання. Вона відсікає постійний приплив клієнтів, які шукають інформацію через Інтернет.

Але є одне «але». Не всі споживачі використовують Google або Yandex для пошуку потрібного матеріалу. Є ті, хто віддає перевагу Instagram та Facebook. Тому не дивно, що у соціальних мережах стало з’являтися багато бізнес-акаунтів. Власники компаній вкладають фінансові кошти у той спосіб просування, який вважають найефективнішим.

Тоді виникає низка запитань:

  • Чи варто створювати сайт меблевої компанії, якщо є сторінка у соціальних мережах?
  • Який спосіб залучення клієнтів дасть більше результатів?
  • Як можна збільшити прибуток?

Бажаєте отримати відповіді? Читайте цю статтю.

Сайт меблевої компанії №1

Сайт Prima

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53145

 

3 способи розвитку бізнесу через інтернет

Просувати меблеву компанію можна за допомогою соціальних мереж, сервісу Google Мій Бізнес та повноцінного сайту. Ці способи мають переваги та недоліки. Про них варто знати, перш ніж ви остаточно визначитеся з варіантом.

Соціальні мережі популярні завдяки своїй доступності. Створити бізнес-сторінку безкоштовно може кожен. В інтернет-спільнотах швидко збільшується цільова аудиторія. Ведення акаунту не вимагає спеціальних знань. Це плюси. Серед недоліків:

  • немає можливості додавати спеціальні функції, набір наявних опцій однаковий для всіх підписників;
  • висока конкуренція підтримується через шаблонне оформлення більшості акаунтів;
  • бізнес у соціальних мережах орієнтований лише на кінцевого споживача і немає перспектив розвитку на B2B секторі;
  • велика ймовірність злому або блокування акаунту;
  • залежність від власника соціальної мережі та його дій щодо інтернет-спільноти.

Соціальні мережі не придатні для серйозного та довгострокового бізнесу. Це варіант для стартапу, молодого підприємства, чудовий майданчик для тестування нового продукту серед друзів та знайомих. Однак для подальшого зростання потрібний повноцінний сайт.

Сайт меблевої компанії №2

Сайт Stylko-design

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 53391

Ще один спосіб просування меблевої компанії – Google My Business. Це безкоштовний сервіс онлайн. Він працює як довідник, де ви створюєте профіль фірми, додаєте адресу, контакти, робочі години, посилання на офіційний сайт, фотографії продукції, послуги тощо. Завдяки сервісу компанію буде видно у Google Maps та Пошуку. Однак такий спосіб охоплює лише аудиторію Google. До того ж візитна картка вашої фірми з’явиться тоді, якщо користувач перебуватиме поряд з меблевим магазином. Функціонування бізнесу, як і у випадку з соціальною мережею, залежить не від вас, а від власника сервісу.

Інша річ – власний сайт. Тут ви – повноправний власник ресурсу і самі ухвалюєте рішення, яким способом просувати бізнес і як залучати потенційних клієнтів. Ви визначаєте рекламну інформацію, дизайн сторінок, спеціальний функціонал. Можете співпрацювати і з кінцевим споживачем, і з іншими організаціями. Завдяки сайту ви отримуєте доступ до стороннього заробітку. Це може бути взаємне розкручування або оренда рекламного простору.

Соціальні мережі та онлайн-сервіси не відкидайте остаточно, а під’єднайте до офіційного сайту меблевої компанії через посилання. Таким чином, ви збільшите охоплення та прибуток.

Сайт меблевої компанії №3

Сайт Furni

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 161035

 

Які є причини для створення сайту меблевої компанії?

Наявність сайту має низку переваг і відкриває нові можливості для будь-якого бізнесу. Найвагоміші серед них:

  1. Відсутні обмеження щодо залучення цільової аудиторії. Інтернет стирає географічні кордони та часові межі. Не варто відкривати додаткові точки в інших містах. Онлайн-офіс доступний у будь-якому регіоні цілодобово. Таким чином, сайт меблевої компанії приваблюватиме нових відвідувачів, розширюючи охоплення.
  2. Інформація про компанію міститься в одному місці. На сайті вказані відомості про організацію, її переваги та принципи роботи. Відвідувач отримає відповіді на запитання, ознайомиться з асортиментом товарів та послуг, дізнається контактні дані, адреси, схему доставки та оплати. Сайт замінить команду консультантів. До того ж спілкування з клієнтами не вимагатиме додаткових фінансових витрат на телефонний зв’язок та поштове розсилання документів.
  3. Збільшені обороти. Завдяки тому, що сайт дозволяє швидко взаємодіяти з відвідувачами (вирішувати їх запити, допомагати у виборі, інформувати про спеціальні акції та знижки), збільшується кількість угод.
  4. З’являється новий рекламний канал. Сайт можна використовувати для розповсюдження рекламної інформації. SEO та контекстна реклама в рази ефективніша за друковану продукцію. Одна сторінка з банером здатна замінити тисячі листівок.
  5. Вибудовується репутація і формується ім’я. Сайт – це обличчя компанії в Інтернеті. Щоб бренд став відомим, необхідно оформити сторінки ресурсу у фірмовому стилі з використанням логотипу, гами кольорів, форм, шрифтів та інших унікальних елементів дизайну. Висока якість опрацювання зовнішнього вигляду сайту буде доказом того, що меблева компанія дбає про свій імідж та репутацію, серйозно ставиться до бізнесу та якості продукції.

Хоча створення сайту коштує дорого, проте власний вебресурс – продукт, що швидко окупається. Він є оптимальним способом просування бізнесу через Інтернет. А стабільне зростання прибутку здатне приємно здивувати власника меблевої компанії.

Сайт меблевої компанії №4

Сайт Iken-Blanton

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 52423

 

Як правильно підібрати домен та хостинг? Перелік правил та порад

Доменне ім’я – це назва сайту та його адреса в Інтернеті. Від того, наскільки вдало підібрано домен, залежить висока впізнаваність ресурсу серед користувачів та позитивна оцінка пошуковими роботами.

Існує декілька критеріїв, яких варто дотримуватись під час створення імені сайту.

  • По-перше, домен має бути прочитним та зрозумілим. Не змішуйте кириличні та латинські символи. Виберіть якісь одні. Зазвичай це латиниця.
  • По-друге, ім’я має бути лаконічним і таким, що легко запам’ятовується. Мінімальна довжина домену – 2 символи, а максимальна – 64. Довгі назви з більш ніж трьома словами важко згадати.
  • По-третє, добирайте домен, який легко пишеться і його буде важко переплутати з іншими.
  • По-четверте, ім’я має відповідати назві компанії, ніші чи продукту.
  • По-п’яте, внесіть за можливості у домен ключовий запит. Це збільшить шанси сайту опинитися у топі.

Вибір доменної зони також важливий. Якщо у вас локальний бізнес, вибирайте імена типу: .dp, .od, .kiev і ін. Якщо ви плануєте розширюватися до масштабів країни, то зупиніться на доменах .ua для України, .ru для РФ, .kz для Казахстану тощо. Існують тематичні домени New gTLD. Щоб додати презентабельності своєму бізнесу, власник може зареєструвати назву із закінченням на «company», «mebli», «group» та інші.

Коли ви створите домен, переконайтеся в його унікальності. Перевірте, щоб він був вільний і більше ніким не використовувався. Якщо дозволяє бюджет, варто зареєструвати подібні імена. Так ними не скористаються несумлінні конкуренти. Домен оформляється на власника компанії чи організацію.

Сайт меблевої компанії №5

Сайт Roomswear

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69255

Хостинг – це простір, де зберігається весь вміст сайту. Адміністратор може керувати ним: додавати та видаляти файли, змінювати оформлення сайту, відстежувати його продуктивність. Існує 5 видів платного хостингу: віртуальний, VPS, хмарний, виділений сервер та колокейшн. Вони відрізняються за обсягом дискового простору, набором функцій та програмним забезпеченням. Це тому, що різним сайтам потрібна індивідуальна кількість ресурсів. Якщо ви запускаєте вебмайданчик, скористайтеся безкоштовним сервером з мінімальними показниками. Надалі можна змінити хостинг на потужніший варіант, коли ваш сайт набере обертів.

Реєструючи хостинг, будьте впевнені у надійності провайдера. Від цього залежить якість роботи онлайн-компанії. Деякі провайдери пропонують купити комплексні послуги: хостинг, домен та SSL сертифікат. Погоджуйтесь. Так ви заощадите і заразом відразу отримаєте пакет документів для запуску сайту. Залишилось його розробити.

Сайт меблевої компанії №6

Сайт Cherfort

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 64097

 

Односторінковий або повноцінний сайт. Що вибрати для меблевої компанії?

На односторінковому сайті або лендингу весь контент розташований на одній довгій сторінці. Різні посилання або скролінг переміщують користувача до потрібного інформаційного блоку. Односторінкові сайти мають зручну та просту структуру, яка сприяє виконанню основного завдання – викликати цільову дію: зареєструватися, підписатися на розсилку, купити, замовити послугу тощо. Вони просувають зазвичай один вид продукції за допомогою таргетингу, так як оптимізація ускладнюється через обмежений обсяг текстового контенту.

Багатосторінкові сайти мають декілька вкладок для контенту. Розгалужена структура виправдана для сайтів організацій з великим переліком товарів чи послуг. Так, меблева компанія може займатися продажем диванів, столів, шаф та інших меблів або виготовляти на замовлення, збирати, встановлювати тощо. Тому логічніше вибрати багатосторінковий сайт для перерахованих видів діяльності. До того ж класичні ресурси дозволяють впроваджувати більшу кількість спеціальних функцій для відвідувачів та власників. Вони чудово оптимізуються під пошукові запити. Однак потрібно уважно опрацювати структуру та навігацію, щоб вона була простою та зручною.

Тому якщо у вас обмежений асортимент продукції і немає потреби в SEO просуванні, вибирайте лендинг пейдж. Якщо ситуація зворотня, ваш варіант – це багатосторінковий сайт.

Сайт меблевої компанії №7

Сайт Souliny

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 77318

 

Структура сайту меблевої компанії: основні блоки

Відвідувачі на сайті меблевої компанії очікують знайти необхідну інформацію та переглянути актуальні пропозиції. Тому дуже важливо грамотно розмістити весь матеріал за тематичними блоками.

На головній сторінці опублікуйте корисний матеріал, який викликає довіру і підштовхне користувача зробити замовлення. Тут доречними будуть «хіти» компанії: акції, знижки, переваги та досягнення. Якісні фотографії та зображення із переліком послуг – обов’язковий елемент головної сторінки. Не зайвою буде стрічка новин з найяскравішими подіями, позитивні відгуки задоволених клієнтів, корисні інструменти, наприклад, прорахунок вартості за наданими вимірами або консультація фахівців.

Сайт меблевої компанії №8

Сайт Stoolex

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 82329

Меню повинне відображатись на кожній сторінці, щоб відвідувачеві було зручно пересуватися між різними блоками інформації. Дайте список номерів телефонів, за якими можна зв’язатися з менеджерами або замовити дзвінок.

Основні розділи сайту надають дані про компанію, список послуг, портфоліо, новини, акції, контакти та інше.

  1. У пункті «Про компанію» розкажіть історію вашої організації, місію, принципи та схему роботи. Вкажіть, чи є меблева фабрика, інтернет-магазин, пункт самовивезення чи лише доставка товару. Професіоналізм співробітників є важливим критерієм, що визначає рівень бізнесу. Тому розмістіть сертифікати, нагороди та інші документи, які підтверджують, що у вашому штаті працюють лише кваліфіковані фахівці. Вкажіть список вакансій (якщо ви все ще укомплектовуєте команду), з якими організаціями співпрацювали, і контакти для ділових пропозицій.
  2. У розділі «Послуги» детально напишіть кожен вид. Можливо, у вас є унікальні пропозиції – меблі на замовлення або авторське розроблення. Наголосіть на індивідуальному підході. Вкажіть, чи займаєтеся ремонтом, конструюванням, перетяжкою тощо. Які у вас є варіанти для кухонь, спалень, ванних кімнат, дитячих? Займаєтеся лише квартирами та будинками або ваш бізнес поширюється на громадські заклади: кафе, магазини, школи, садки тощо. Що різноманітніша буде сфера послуг, то ширшою стане ваша цільова аудиторія.
  3. У розділі про закриті проєкти розмістіть фотографії приміщень, які ви обладнали. Кожен приклад доповніть стислою інформацією про специфіку завдання і його реалізацію. Додайте відгуки.
  4. Пункт з корисною інформацією наповніть експертними статтями, слушними лайфхаками, порадами, застереженнями про помилки. Вкажіть, з яких матеріалів виготовляєте меблі, як за ними доглядати й ін. Якщо у вас є перелік запитань, що часто ставлять клієнти, обов’язково розмістіть блок з відповідями на них. Пропрацюйте заперечення.
  5. У розділі новин розкажіть про події у вашій компанії або ніші. Якщо брали інтерв’ю, публікували чи висвітлювали у ЗМІ, обов’язково згадайте про це.
  6. У пункті «Контакти» розмістіть усі способи зв’язку, карту з проїздом до офісу, інструкцію замовлення, де можна придбати меблі, умови доставки та оплати.

Від того, наскільки логічно зібрана структура сайту, залежить чи залишиться відвідувач з вами, чи перейде до конкурента. Тому замовте виготовлення інтернет-ресурсу у професійних веброзробників, які під час створення сайту меблевої компанії врахують специфіку вашого бізнесу.

Сайт меблевої компанії №9

Сайт Furnicon

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 65625

 

Обов’язкові функції для корпоративного ресурсу

Розробка корпоративного сайту меблевої компанії передбачає реалізацію серії функцій. До них належить:

  1. Розміщення вичерпної, достовірної інформації про продукцію та послуги компанії.
  2. Побудова довірчих відносин за допомогою розкриття особистих досягнень та отриманих премій.
  3. Формування бренду компанії.
  4. Поєднання відділень компанії в єдину мережу з комфортним розподілом інформації.

Більшість функцій спрямовано на розвиток успішного бізнесу через залучення цільової аудиторії. Головну роль відіграє професійно розроблена реклама для відвідувачів сайту меблевої компанії, яких потрібно переконати у якості та необхідності ваших послуг. Для цього додайте до структури вебресурсу такі опції:

  • фотогалерею продукції та послуг;
  • статті з докладним описом специфіки діяльності компанії;
  • доступ до прайсу та договорів;
  • оновлювану стрічку новин;
  • форму зворотнього зв’язку;
  • карту проїзду до офісу;
  • калькулятор розрахунку вартості послуг;
  • форму для консультації з фахівцем.

Додавайте інші функції після ретельного аналізу їхньої доцільності. Пам’ятайте, що необдумане використання якомога більшої кількості опцій впливає на швидкість роботи сайту. Наявність функцій, що не використовуються, негативно позначається на репутації ресурсу. Незаповнена гостьова книга або маловідвідуваний форум може відштовхнути потенційного клієнта.

Сайт меблевої компанії №10

Сайт Duron-Flooring

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 58674

 

Як вибирати CMS для сайту меблевої компанії? Список рекомендацій

CMS або система керування контентом дозволяє з адміністративної панелі вносити зміни до структури ресурсу, його дизайну та базових параметрів. Для цього не потрібно мати професійні навички програмування.

Існують як платні, так і безкоштовні види CMS. Вибрати необхідно за типом сайту, складністю, охопленням аудиторії. Невідповідна ресурсу платформа може призвести до зупинення роботи з сайтом і нашкодити бізнесу. Тому найкраще довірити цю роботу IT-фахівцям. Однак власнику бізнесу, який планує запускати сайт, необхідно знати, які «рушії» найчастіше використовуються і чому.

Найпопулярнішими системами керування контентом є Drupal, Joomla та WordPress. Вони працюють безкоштовно. Серед особливостей цих CMS:

  • універсальність;
  • відкритий код;
  • наявність безкоштовних тем, шаблонів, розширень.

Вони відрізняються набором функцій та можливостей, а також рівнем складності у встановленні та налаштуванні. Безкоштовні «рушії» придатні для простих сайтів без багаторівневої системи розділів.

Сайт меблевої компанії №11

Сайт Interior

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 66130

Якщо у вас в планах є створення порталу зі складною структурою, на якому планується великий добовий наплив аудиторії, зверніть увагу на платні програми, наприклад, 1С-Бітрікс, MODX. Від безкоштовних вони відрізняються:

  • потужним функціоналом;
  • оперативною службою підтримки;
  • сильною системою безпеки;
  • повним набором інструментів для керування корпоративним сайтом.
  • мінусом є найвища ціна.

Від вибору CMS залежить функціональність, структура та складність подальшої роботи сайту. Задумайтеся, чи настільки важлива для інтернет-ресурсу меблевої компанії наявність складної системи, для керування якої будуть потрібні навички програмування? Впровадження CMS має ґрунтуватися на вимогах та умовах ведення бізнесу.

Сайт меблевої компанії №12

Сайт Woodbar

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 185158

 

15 трендів у вебдизайні, які допоможуть привабити цільову аудиторію

Від якісного оформлення залежить успішність сайту. Тому потрібно відстежувати тренди, розуміти, які прийоми набули актуальності, а які застаріли. Тоді результат розроблення сайту буде створювати правильне враження у відвідувачів.

  1. Сторітелінг є розділеною на блоки відеоісторією про компанію. Такий прийом покаже, що фірма використовує нові, оригінальні способи заявити про себе.
  2. Білий простір допоможе користувачу не втратити концентрацію, візуально збільшуючи екран.
  3. Логотипи коректно презентують бренд компанії на екранах гаджетів користувачів і позитивно сприймуться пошуковими роботами, що виведе позиції сайту у топ.
  4. Студійні мінімалістичні фотографії сфокусують увагу відвідувача на інформації ресурсу, не дозволяючи йому відволіктися.
  5. Яскраві кольори викликають сильні емоції та створюють сміливі варіанти оформлення, які вплинуть позитивно на рішення користувачів залишитися на сайті і продовжити його дослідження.
  6. Нестандартне розташування блоків підігріє інтерес відвідувачів до вебресурсу.
  7. Повноекранне відео зробить дизайн сайту сучасним та унікальним, збільшить залучення цільової аудиторії.
  8. Геометричні форми та візерунки створять цілісну та привабливу композицію, яка освіжить концепцію вебдизайну та яку високо оцінять користувачі.
  9. Сінемаграфи додадуть пікантності, розкриють відвідувачам ціль сайту та суть пропозиції компанії.
  10. Гіф-зображення максимально захоплять увагу і дозволять без довгих описів дати зрозуміти користувачеві, що пропонує компанія.
  11. Соковита графіка та 3D-зображення привернуть увагу та мотивуватимуть відвідувача до подальших дій на сайті.
  12. Градієнт створить враження свіжості та унікальності пропонованого продукту.
  13. Незвичайні шрифти значно вплинуть на сприйняття читачем інформації.
  14. Напівпрозорі кнопки виконають лідогенерацію, не перевантажуючи сайт.
  15. Паралакс-ефект підвищить іміджеву складову ресурсу меблевої компанії.

Застаріле оформлення сайту значно знижує його конверсію. Зловживання важкими елементами та хаотичне їхнє розташування, невідповідність кольорів, шаблонні рішення відволікають потенційного клієнта від конверсійної мети та обмежують ефективність бізнесу. Тому для оформлення онлайн-ресурсу варто звернутися до професійного вебдизайнера, щоб не допустити суттєвих помилок у зовнішньому вигляді сайту.

Сайт меблевої компанії №13

Сайт Pelicor

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 82723

 

Грубі помилки у створенні сайту. Запам’ятайте їх і не повторюйте

Бажання заощадити на розробленні сайту неминуче призводить до помилок. Вони можуть звести нанівець усі зусилля щодо залучення цільової аудиторії, що негативно позначиться на будь-якому бізнесі. Найпоширеніші помилки:

  • Відсутність грамотно сформованої структури.
  • Надмірне застосування графічних елементів.
  • Неправильний підбір кольорів.
  • Некоректно оформлений контент.
  • Відсутність опцій для SEO.

Це, звичайно, не всі помилки, яких можуть припуститися власники компанії, які бажають швидко та дешево створити корпоративний сайт. Але їх достатньо, щоби поховати вебпроєкт. Якщо ви звернетесь до команди професійних розробників, вони виправлять незручну навігацію, перевантаження графікою, неправильний вибір шрифтів, некоректне верстання контенту та оптимізують сторінки під пошукові системи.

Це суттєво збільшить шанси сайту вашої меблевої компанії увійти до топу та привабити потенційних клієнтів.

 

Приклади сайтів меблевих компаній

Перегляньте, як створити сайт меблевої компанії на прикладі майданчиків конкурентів. Зверніть увагу на структуру, налаштування, дизайн. Можливо, ви захочете запозичити певні елементи або зрозумієте, як можна зробити краще і виділитися у своїй ніші.

Сайт меблевої компанії №14

Сайт Decorate-x

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 84077

 

Як формується ціна на розробку сайту? Перелік важливих факторів

Однозначно відповісти на запитання: «Скільки коштує сайт меблевої компанії?» складно. Ціна залежить не тільки від вибраної вами вебстудії, а й від декількох важливих моментів.

Насамперед, на вартість впливає тип сайту. Лендинг пейдж та багатосторінковий варіант, корпоративний майданчик та інтернет-магазин меблів відрізняються за рівнем складності. Отже, рахунок за розробку виставлятиметься окремо для кожного сайту.

По-друге, ціна визначається різновидом верстання. Якщо ви домовилися з розробником про анімаційну верстку з використанням актуальних деталей, останніх доповнень та застосування складного програмування, то сума буде відповідати обсягу виконаної роботи.

По-третє, підготовка адаптивного дизайну та оформлення певної кількості сторінок відображаються у цифрах. Об’єм сторінок також має значення при наповненні та тестуванні майбутнього сайту.

І останній фактор, який визначає вартість – це розробка інтернет-ресурсу за шаблоном або «з нуля». У першому випадку етапи дизайну, верстання та програмування пропускають. Шаблон одразу заповнюють необхідною інформацією. Сайт на основі готового рішення створюється швидко та дешево. Він придатний для термінового запуску онлайн-проєкту. Другий варіант обійдеться дорожче і розроблятиметься довше. Команда фахівців приділить пильну увагу кожній деталі.

Попередню суму розроблення сайту можна дізнатися за допомогою онлайн-калькулятора або якщо замовити розрахунок у вебстудії. Остаточна вартість визначається після заповнення брифу та уточнення всіх деталей.

Сайт меблевої компанії №15

Сайт Creator

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 70411/span>

 

Яку інформацію про вебпроєкт вносять до брифу?

Бриф – це опитувальник по сайту, який заповнює замовник для виконавця. На його основі розробляється технічне завдання. Бриф має декілька блоків інформації.

  • Дані про компанію: назва, основні продукти та послуги, адреса старого сайту, якщо є, способи зв’язку, контактна особа.
  • Стан ринку: сфера діяльності, цільова аудиторія, конкуренти.
  • Дизайн: логотип компанії, фірмові кольори, шрифти та інші елементи.
  • Приклади сайтів компаній, що працюють у вашій ніші, які вам сподобалися; вкажіть деталі.
  • Приклади сайтів, які вам не сподобалися; що конкретно – перерахуйте.
  • Що ви хотіли б бачити у проєкті, а що ні.
  • Функції сайту.
  • Структура головної сторінки.
  • Розвиток ресурсу після закінчення проєкту: типи реклами та просування.
  • Бюджет та часові межі: на розроблення, на розкручування.

Заповнювати бриф можете спільно з розробником, так будуть враховані усі вимоги до проєкту, і ви уникнете непорозуміння. Документ підписує замовник та передає його виконавцю. Після цього починається безпосередня розробка сайту.

Сайт меблевої компанії №16

Сайт Space-studio

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 69593

 

Сайт «під ключ» від вебстудії iFish. Етапи створення

У виготовленні сайту меблевої компанії «під ключ» студією iFish бере участь команда фахівців: менеджер, дизайнер, верстальник, програміст, контент-менеджер, а також акаунт-менеджер, сео-фахівець, лінкбілдер, сео-копірайтер та вебпрограміст. Етапи створення сайту «з нуля»:

  1. Підбір відповідного доменного імені та зони.
  2. Розміщення на надійному та потужному хостингу.
  3. Впровадження системи керування контентом, що відповідає параметрам сайту.
  4. Розробка технічного завдання з урахуванням вимог замовника.
  5. Підготовка до дизайну усіх сторінок.
  6. Адаптація під гаджети.
  7. Верстання.
  8. Програмування.
  9. Наповнення сайту графічним та текстовим контентом.
  10. Підтримка проєкту та здійснення консультацій з клієнтом.

Після закінчення проєкту ви отримаєте готовий до просування та заробітку в інтернеті сайт меблевої компанії.

Щоб замовити послугу в iFish, використовуйте спеціальну форму, номер телефону або онлайн-чат на офіційному сайті для консультації з менеджером студії.

Сайт меблевої компанії №17

Сайт Woodifield

 

ПОДИВІТЬСЯ САЙТ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СПОДОБАВСЯ? ПОВІДОМТЕ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРУ — 176326

 

Як розвивати сайт меблевої компанії після закінчення проєкту?

Коли ви отримаєте від виконавця готовий для роботи сайт, одразу переходьте до його просування. Необхідно виділити бюджет на постійне доопрацювання, оновлення та підтримку. Протягом року, двох чи трьох потрібно планомірно його розвивати, щоб після цього часу сайт меблевої компанії почав приводити цільову аудиторію і окупатися.

Процес просування передбачає:

  • Визначення мети просування.
  • Розробку стратегії просування.
  • Формування ядра запитів.
  • Прописування ТЗ на внутрішню та зовнішню оптимізацію.
  • Налаштування та форматування текстового контенту під SEO.
  • Опрацювання юзабіліті сайту.
  • Підготовку сторінок для швидкого та комфортного перетворення відвідувачів на клієнтів.
  • Збільшення тематичних сторінок.

Якщо ви замовите послугу професіоналів, термін виведення сайту у топ займе від 5 місяців. Робота полягатиме не лише у збільшенні трафіку, а й у підвищенні його якості. Як наслідок: остаточна відбудова від конкурентів.

Детально про розвиток ресурсу компанії після закриття проєкту ви зможете дізнатися на нашому сайті, якщо перейдете за посиланням.

Оцініть матеріал

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Немає голосів

Кількість голосів:

Середня оцінка / 5

Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved