Результати
Брутальний лендінг для реклами франшизи бару
Розробили односторінковий сайт, на якому розмістили основні блоки, що розповідають історію кафе та репрезентують умови співпраці.
Оскільки сам бар «Цегла» оформлений у стилі лофт із брутальними нотками в інтер’єрі, було вирішено відобразити це в дизайні лендінгу. Для фону вибрали чорний колір із сірими вкрапленнями, що імітує стару стіну, а для акцентів використовували теплий персиковий відтінок, щоб пом’якшити грубу атмосферу. Вибір колірної гами для сайту пояснюється також освітленням у закладі – напівтемрявою, червоним світлом та червоно-жовтогарячими неоновими написами на стінах. Шрифти підібрані відповідні без засічок, але з різкими краями.
Для презентації кафе розмістили фото як статичні, так і у вигляді слайд-шоу. У блоці «Історія» розташували слайдер із фото інтер’єру та відпочиваючих людей. Додали блок із мерчем, наявність якого показує популярність мережі закладів. Створили окрему сторінку, що відкривається при натисканні на кнопку «Хочу франшизу», на якій розміщено форму для заповнення з обов’язковими полями.
Переглянути фотографії, вивчити інформацію на сайті та заповнити форму заявки можна з будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved