Результати
Лаконічний лендинг для Центру ремонту авто
Розробили простий односторінок, який демонструє список послуг та приклади роботи майстрів.
Лендінг складається з восьми основних блоків, кожен з яких розповідає про послуги, переваги центру та особливості роботи – все чітко та у справі. У футері розміщені контакти та графік роботи СТО. Є також блок питання-відповідь, що повідомляє про нюанси проведення ремонту авто.
Для створення максимально простого сайту використовували лише основну інформацію про компанію, фотографії автомобілів у стилі «до і після», що показують якість ремонту, та знімки самого центру. На сайті немає меню, оскільки всі блоки стиснуті, а також немає форм зворотного зв’язку. Було вирішено додати лише номер телефону та адресу СТО, щоб користувачі зверталися безпосередньо до центру для отримання консультації та не робили додаткових дій. З тією ж метою не розміщували і традиційних для лендінг кнопок, крім першого екрану. При оформленні використовували зелений колір, який викликає асоціацію з оновленням, відновленням та життєвою силою.
Лендінг коректно відображається і швидко завантажується на всіх типах пристроїв, комп’ютер, планшет або смартфон.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved