Результати
Ефектний лендінг у стилі мінімалізм
Створили односторінковий сайт у стилі мінімалізм, дотримуючись особливостей фірмового стилю компанії. Для зручності користувачів впровадили три мовні версії – українську, російську та англійську.
створити лендинг, головною метою якого є презентація брендового крафтового пива MOVA .
Створили односторінковий сайт у стилі мінімалізм, дотримуючись особливостей фірмового стилю компанії. Для зручності користувачів впровадили три мовні версії – українську, російську та англійську.
При переході на лендинг користувачі спочатку бачать обмеження віком (18+), а сам сайт відкривається після вибору потрібного поля. Фішка односторінника – круговий слайдер з правого боку.
На сторінці представлена інформація про кафе та інші розважальні заклади в різних регіонах України, в яких можна купити та скуштувати брендовий продукт. На першому екрані користувачі бачать різні сорти пива з ключовими особливостями. Види продукції не гортаються вниз, а прокручуються однією екрані.
У цьому блоці розміщені відомості про компанію – команду та опис обладнання пивоварні. Переглянути всю інформацію можна за допомогою бічних стрілок.
Лендінг – адаптивний. Це означає, що сторінка коректно відкриється на різних пристроях, підлаштовуючись під будь-яку роздільну здатність екрана.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved