Результати
Лаконічний лендінг для стоматологічної клініки
Оскільки головним завданням було привернути увагу користувачів до послуг,
Лендінг складається з невеликих блоків з перевагами, послугами, цінами та контактами. Прайс був розміщений, щоб користувачі швидко ухвалювали рішення про запис на прийом. Оскільки метою сайту є збільшення кількості дзвінків та візитів до клініки, було вирішено не відволікати користувачів посиланням на соцмережі, формами зворотного зв’язку та різними елементами дизайну. З цієї причини у блоці Контакти розмістили лише адресу, номери телефонів та графік роботи.
Щоб передати сімейну атмосферу ортодонтичного центру і одночасно відбудуватися від конкурентів, вибрали як акцентний колір м’який персиковий. Цей відтінок, з одного боку, є незвичним для медичної галузі, з другого – заспокоює і знижує тривожність, пов’язану з відвідуванням стоматологів.
Переглянути перелік та вартість стоматологічних послуг можна на будь-якому пристрої з виходом до Інтернету.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved