Результати
Спокійний лендинг для БФ
Для більш м’якої презентації благодійного фонду та формування образу турботливої команди було вирішено змінити дизайн лендінгу.
Для більш м’якої презентації благодійного фонду та формування образу турботливої команди було вирішено змінити дизайн лендінгу.
Додали інформаційні блоки, щоб показати діяльність організації та підвищити довіру аудиторії, та впровадили нове колірне рішення, прибравши нудні, суворі відтінки та замінивши їх на м’які та розслаблюючі.
Для розробки легкого, що не кричить оформлення, яке викликатиме нейтральні відчуття, використовували півтони та спокійні відтінки. Основні кольори – блакитний, синій та білий, а для демонстрації проектів обрали також пастельні тони – бузковий, рожевий, абрикосовий та бірюзовий. Заголовки, стрілки навігації та кнопку цільової дії на головному екрані зробили чорного кольору для привернення уваги.
Поле, розташоване у верхній частині сайту, що містить назву фонду, контактну інформацію та кнопку «Підтримати», залишається видимим на кожному екрані в міру скролінгу сторінки. У центрі першого екрану розмістили логотип, що обертається, для привернення уваги. Опублікували фото та відео, що показують діяльність організації, а також додали посилання на соцмережі, щоб користувачі могли дізнатися більше про проекти благодійного фонду. При натисканні на платіжні кнопки відкривається форма для внесення платежу прямо на сайті.
Вивчити інформацію про благодійний фонд та зробити пожертву можна з будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету.
Copyright © Ifish 2020 All Rights Reserved