Залежно від місця публікації оголошень формується їхня вартість. Просування в соціальних мережах або SMM включає рекламу на Facebook і Instagram. Реклама PPC складається з просування в YouTube, Google Ads та Shopping, контекстна та банерна реклама в Google та Yandex. Терміни ведення обговорюються індивідуально і зазвичай становлять від 3 місяців.
Якщо вибрати комплексну рекламу (наприклад, Instagram+Facebook, Instagram+Google та ін.), можна заощадити. Так, мінімальний тариф просування у двох соціальних мережах становить 500$.
Ціна на рекламу в Інстаграм
Реклама в Instagram – це найкращий інструмент для просування бюджетних продуктів, підвищення популярності компаній, курсів, тренінгів, продажу жіночих товарів. Використовується для підвищення попиту продукції, яка не популярна у пошукових системах.
Ціна реклами безпосередньо залежить від кількості показів і становить приблизно $1 за 1000 показів вашій ЦА. Середня вартість коливається у межах 500-2000$ залежно від кількості креативів, рекламних кампаній та обраної стратегії.
Ціна | Охоплення | Взаємодії | Замовлення |
400$ | 400 тис. | до 40 тис. | від 10 |
600$ | 600 тис. | до 60 тис. | від 15 |
800$ | 800 тис. | до 80 тис. | від 20 |
1000$ | 1 млн | до 100 тис. | від 25 |
Бюджет 600-800$ оптимальний для ведення реклами протягом 10-25 днів. Його можна розтягнути і надовше (понад 30 днів), але таке рішення може знизити ефективність.
Терміни розміщення кампанії складають 3-15 робочих днів, залежно від складності робіт.
Процес рекламування складається з декількох етапів:
- аналіз ЦА;
- написання текстів, що продають;
- створення дизайну постів;
- розробка стратегії для виконання завдань;
- налаштування рекламної кампанії.
Через декілька днів ефективність можна проаналізувати за кількістю переглядів, взаємодій (лайків, коментарів, репостів) та замовлень. За недостатніх показників ми вносимо зміни та повторно запускаємо рекламну кампанію.
Ціна на рекламу у Фейсбук
Реклама у Фейсбуку придатна для оголошень, які не популярні у пошукових системах або в тандемі з контекстною рекламою.
Ціна кампанії складається з двох видів витрат:
- одноразова оплата за налаштування рекламної кампанії (від 500 $);
- оплата Facebook за покази реклами (від 300 $).
Загальна сума витрат залежить від бюджету компанії, а вартість за результат – від обраної вами стратегії. Можна вибрати автоматичний розподіл бюджету. У такому разі виділений бюджет рівномірно розподіляється на увесь період рекламної кампанії.
Вартість | Кількість показів |
400$ | до 400 тис. |
600$ | до 600 тис. |
800$ | до 800 тис. |
1000$ | до 1 млн |
Терміни налаштування варіюються від 10 до 20 днів залежно від вибраного типу реклами.
Кампанія запускається за допомогою Facebook Ads Manager – професійного інструменту для налаштування таргета, залучення аудиторії, формування оголошень або їх груп, вибору завдань реклами, моніторингу результатів та створення звітності.
Реклама на Facebook поділяється на 3 види залежно від потрібних результатів:
- Аукціон. Необхідний для охоплення цільової аудиторії за мінімальною чи встановленою вами вартістю.
- Охоплення та частота. Дозволяє охопити ЦА за фіксованою ціною, але охоплення аудиторії має становити щонайменше 200 тис.
- Цільовий рейтинг. Необхідний для створення відеореклами на Facebook з підтвердженим цільовим рейтингом.
Цей тип реклами бюджетніший, ніж контекстне просування у пошукових системах. Він дозволяє поєднувати в оголошенні декілька форматів (фото, відео, текст, посилання та ін.), виконати точне налаштування видачі. Конкуренція на Фейсбук значно нижча.
Ціна на відеорекламу в Ютубі
Реклама на YouTube – це медійні оголошення на головному відеохостингу світу. Рекламні оголошення розміщуються перед відео або безпосередньо всередині ролика.
Ціна залежить від кількості переглядів та конкуренції. Орієнтовний прайс поданий у таблиці нижче.
Назва тарифу | Ціна налаштування | К-ть переглядів | Вартість |
Стартовий | від 400$ | 100 тис. | 200$ |
Бізнес | від 700$ | 1 млн | 2000$ |
Максимальний | від 1400$ | 3 млн | 4000$ |
Наявність власного відеопродакшену дозволяє за короткий термін створити та опублікувати рекламний контент на Ютуб.
За низької конкуренції ціна за перегляд відео однією людиною становить від 0,01 долара і пропорційно зростанню конкуренції досягає 0,15 долара. Під час розрахунку ціни враховуються перегляди на момент показу, регіон реклами, ЦА та трафік на YouTube.
Ціна контекстної реклами у Google Adwords
Вартість реклами у Google Ads складається із витрат на налаштування та ведення рекламної кампанії, а також ціни переходів на сайт. Основний чинник, який впливає на вартість — конкуренція у тематиці. Середня ціна по Україні складає:
- від 0.10$/клік за низької конкуренції;
- від 0.28$/клік за середньої конкуренції;
- від 0.52$/клік за помірної конкуренції;
- приблизно 1.50$/клік за високої конкуренції.
Якщо ваш бюджет обмежений, не варто намагатися завоювати весь світ. Необхідно націлити рекламну кампанію на пріоритетний напрямок і геолокацію.
Реклама у Google Adwords: з чого складається ціна
Знайомство з базовими даними
Фахівець запитує інформацію про товар або послугу, УТП, стартовий рівень конверсій, найуспішніші пропозиції, періоди активності аудиторії. Відбувається знайомство з ЦА та її параметрами – стать, вік, регіон, мова, фінансове становище та ін.
Визначення стратегії
Стратегія та цілі реклами встановлюються на початковому етапі залежно від потреб клієнта: підвищення продажів, збільшення охоплень, зростання впізнаваності та ін.
Поділ рекламних кампаній
Для КМС та пошукової реклами використовуються різні рекламні кампанії: від ключових слів до оголошень. Підхід покращує результати та показує більшу ефективність.
Налаштування геолокації
Якщо важливий геотаргетинг, виконується налаштування мультиплікаторів ставок під потрібний регіон. Цей етап є актуальним лише для прив’язаних до країни/міста організацій.
Запуск розширень
На сервісі Google Бізнес необхідно вказати додаткові посилання та розширення, прописати контактні дані.
Налаштування мовного націлення
Для пошуку потрібно встановити місцеву+англійську мову, для КМС — тільки місцеву, для ремаркетингу — усі мови.
Встановлення часу показів
У мультиплікаторах ставок вказується оптимальний часовий діапазон – період активності ЦА. Переважно використовувати діапазон з 2 ночі до 6 ранку нерентабельно.
Запуск обмежень для КМС
Для ремаркетингу та КМС рекомендоване обмеження до 5 показів на людину. Нецільові майданчики (сайти з іграми, навчальними матеріалами та ін.) від’єднуються.
Запуск та налаштування аналітики
На всіх рекламних сторінках встановлюється Google Analytics із прив’язкою до Google Ads. Системи аналітики налаштовуються на цілі та відстеження електронної комерції.
Ціна контекстної реклами в Яндекс Директ
Мінімальна ціна контекстної реклами в Яндекс Директ становить від 200 $ (без урахування витрат на реалізацію рекламної кампанії). Надалі вартість ведення залежить від:
- охоплених майданчиків;
- регіону;
- сегментування ЦА;
- обсягу товарів і послуг, що просуваються.
За бажання заощадити багато хто самостійно виконує роботи в Яндекс Директ або наймає фрілансерів. Найчастіше наслідки спроб заощадити погані: кампанія не відпрацьовує вкладених коштів. Ми виконуємо оптимізацію рекламного бюджету після перших результатів, що гарантує високу ефективність.
Для України цей тип реклами менш популярний: Яндекс заблокований і користувачі регіону рідко користуються пошуковою системою.
Ціна реклами у контекстно-медійній мережі Google
Банерна реклама КМС оптимально придатна для просування продуктів масового споживання, курсів та майстер-класів, розважальних закладів та заходів. Вона представлена у вигляді анімації, графічних банерів або відеомакетів.
Контекстно-медійна мережа Google підійде для підвищення лояльності до бренду, покращення його впізнаваності та швидкого інформування широкої аудиторії.
Найчастіше реклама КМС використовується як доповнення до пошукового просування. Ціна медійної реклами становить від 1 до 3 доларів за 10 000 показів та залежить від низки факторів:
- кількість рекламних кампаній;
- цільова аудиторія бізнесу;
- регіон та мова;
- конкуренція на момент показу оголошення.
Орієнтовний прайс вказано нижче.
Тариф | Стартовий | Оптимальний | Професійний |
Ціна разового налаштування | від 400$ | від 700$ | від 1500$ |
К-ть рекламних кампаній | до 2 | до 5 | до 10 |
Строки налаштування | до 7 | до 10 | до 15 |
Ціна підтримки | від 200$ | від 300$ | від 400$ |
Рекомендована мінімальна кількість рекламних кампаній для високої ефективності — від двох за мінімального бюджету 300$.
Ціна товарної реклами Google Shopping
Ми здійснюємо налаштування Мерчант Центру для високої ефективності реклами. Ціна налаштування реклами Google Shopping залежить від її типу:
- Проста. Націлена на категорію товарів, коштує від 50$.
- Складна. Необхідна для просування конкретних продуктів. Вартість складає не менше 100$.
Значна різниця у вартості обумовлена великим обсягом робіт. Водночас важливо правильно підібрати стратегію просування. Наприклад, якщо у вас є товарні групи вартістю 100$ і 500$, для них необхідно створити різні рекламні кампанії.
Тариф | Ціна/добу | К-ть кліків/добу | К-ть продажів/добу |
M | від 50$ | 250 | до 15 |
L | від 100$ | 500 | до 30 |
XL | від 300$ | 1500 | до 100 |
Розрахунок вказаний на основі середніх конверсій 1% та стандартної ціни за 1 клік 0.2$. Точну ціну можна дізнатись у нашого менеджера.
Серед переваг використання Google Shopping:
- усі позиції потрапляють у пошукову видачу незалежно від кількості – чи то 100 чи 10 000 одиниць;
- оголошення охоплює зацікавлену аудиторію, що збільшує шанси на цільову дію;
- реклама розміщується на видному місці – вгорі або у правій частині сторінки;
- широкі можливості налаштувань та велика кількість статистичних звітів.
Товарні оголошення забезпечують вищу конверсію, ніж текстові оголошення. Ви можете у будь-який час оновити рекламовані товари (залежно від їх наявності). Google Shopping – оптимальний вибір для інтернет-магазинів та торгових майданчиків.